abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2003 @ 05:25:24 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13890896
Game on...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 07:40:01 #2
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_13891028
Uit : 1-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong
Goal NL : Overmars

Thuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.
Goals NL : v/d Vaart, Kluivert, en een jonkie invaller

pi_13891170
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 07:40 schreef JaZekerZ het volgende:
Uit : 1-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong

Thuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.

Eigen goal van die schotten dus. Ik zie Advocaat daar echt niet Sneijder en / of Robben proberen. Da's veels te risicovol
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 15 oktober 2003 @ 08:18:05 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_13891175
Uit : 2-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong

Thuis : 1-1 ; Nederland heeft niets geleerd van de uitwedstrijd en begint weer als een schele leeuw met pijn in de poten. Het NL publiek kotst van deze volgevreten miljonairs en verlaat een kwartier voor tijd massaal het stadion

Drop you like an ill, bad habit
pi_13891331
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 08:18 schreef pmponer het volgende:
Uit : 2-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong

Thuis : 1-1 ; Nederland heeft niets geleerd van de uitwedstrijd en begint weer als een schele leeuw met pijn in de poten. Het NL publiek kotst van deze volgevreten miljonairs en verlaat een kwartier voor tijd massaal het stadion

Ik hoop dat dit niet gebeurt.... Ik ben van plan om naar de wedstrijd te gaan....
Goa Stoan Aj Feur Twente Bint!!!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 08:51:58 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_13891396
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 08:44 schreef gekketurk het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit niet gebeurt.... Ik ben van plan om naar de wedstrijd te gaan....

Nou dan ben je lekker vroeg thuis
  woensdag 15 oktober 2003 @ 09:47:25 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13892100
*terugvindpost*
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13892310
Ik ben toch wat positiever. Uit gaat Nederland 2-1 winnen en thuis wint Nederland met 3-1. Natuurlijk moet Schotland niet onderschat worden, maar we moeten ook niet overdrijven. Het is echt geen best elftal...
pi_13892763
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:01 schreef Qi het volgende:
Ik ben toch wat positiever. Uit gaat Nederland 2-1 winnen en thuis wint Nederland met 3-1. Natuurlijk moet Schotland niet onderschat worden, maar we moeten ook niet overdrijven. Het is echt geen best elftal...
Helemaal mee eens (voor de verandering ), Nederland zal "gewoon" twee overwinningen halen tegen een Schotland dat wel de inzet zal hebben, maar de kwaliteit ontbeert.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:44:25 #10
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_13893036
ach zolang advocaat met het "oude" oranje blijft werken en niet de jongeren laat spelen (in de basis). Dan blijft het KUT
pi_13897535
Als Nederland niet van Schotland wint, zijn ze het EK niet waard ook. Simpel, meer hoef je over deze barrageduels niet te zeggen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 oktober 2003 @ 07:18:34 #12
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_13911984
quote:
Eigen goal van die schotten dus. Ik zie Advocaat daar echt niet Sneijder en / of Robben proberen. Da's veels te risicovol
Mja maar toch wel als ze (NL) zich de eerste wedstrijd verslikken?
Zeg ook niet dasse met een jonkie beginnen.. maar als invaller, bij een stand van 2-1 voor NL
  donderdag 16 oktober 2003 @ 09:56:42 #13
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13913397
Maat van me gaat naar Scotland vs. Nederland.

40 euro (incl. bel.) van Brussel naar Glasgow en terug. Valt reuze mee.

* FrankyMcG is nog steeds aan het twijfelen om mee te gaan!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14004561
BBC Meldt:

Van Nistelrooy not to face Scots

Ruud van Nistelrooy's plea for a return to the Dutch squad to face Scotland looks to have fallen on Dick Advocaat's deaf ears.
The Manchester United striker was dropped for the Netherlands' final Euro 2004 qualifier against Moldova after his furious reaction to being substituted in the previous game against the Czech Republic.

He had hoped for a recall after the Dutch were drawn against Scotland in the play-offs.

But national manager Dick Advocaat has been quoted as saying that he does not believe Van Nistelrooy can play in the same side as Barcelona's Patrick Kluivert.

"Patrick Kluivert and Ruud van Nistelrooy will not play together in the same team again," Advocaat told the Sunday Mirror.

"Their partnership has not paid off at all. It is time for a change and something different.

"I will not be disloyal to Patrick Kluivert. I think he is our best striker.

"He has a tremendous goal record for the national side."

Dat wordt dus waarschijnlijk van Nistelzooi op de bank in Hampden Park.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_14004690
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Mooi. Eindelijk weer eens een NL elftal zonder RvN en zonder MvB.
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:37:50 #16
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_14004713
.

Laat ze nou eens met Van Nistelrooij en Van Der Vaart spelen. .

The Most Incredible, Baby
pi_14058547
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 09:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Maat van me gaat naar Scotland vs. Nederland.

40 euro (incl. bel.) van Brussel naar Glasgow en terug. Valt reuze mee.

* FrankyMcG is nog steeds aan het twijfelen om mee te gaan!

--------------------------------------------------------------------------
Heeft die maat van je al kaarten dan?
De supportersclub oranje maakt pas op 5 november bekend wie kaarten heeft....
  woensdag 22 oktober 2003 @ 20:39:25 #18
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14062050
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:09 schreef Net_Loony het volgende:

Hij zou via een paar Schotten kaarten rkijgen voor Schotland vak, maar ik begrijp van hem dat ie zijn geld spaart voor de Old Firm!

Begrijpelijk eigenlijk!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2003 @ 00:01:50 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14068700
Ik heb er best wel zin in zo langzamerhand.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14200560
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:09 schreef Net_Loony het volgende:

nee hoor want wij hebebn vandaag te horen gekregen dat we kaarten hebben.

der waren 9000 aanvragen.

* Maxximus gaat naar glasgow

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_14200927
WIJ GAAN NAAR PORTUGAL hoop ik
pi_14207422
Japie lijkt mee te kunnen doen:
quote:
Blessure Jaap Stam lijkt mee te vallen

28/10/2003 20:24

Zijn meespelen tegen Schotland lijkt niet in gevaar, alhoewel nog niets zeker is. Jaap Stam heeft zondag een spier in zijn linkerdijbeen te hebben verrekt, zo bleek dinsdag na een mri-onderzoek.

Stam moest zich afgelopen weekeinde in het duel met Bologna in de rust al laten vervangen. Komend weekeinde zal coach Roberto Mancini geen beroep op de Nederlander kunnen doen als Lazio op bezoek moet bij Udinese. Of de centrale verdediger dinsdag in Rome meespeelt tegen Chelsea zal pas na het weekeinde worden besloten.

Stam liet eerder al weten te verwachten dat hij mee kan spelen als het Nederlands Elftal op 15 en 19 novmber de twee beslissingsduels speelt tegen Schotland, op weg naar EURO 2004. 'Zelf denk ik niet en hoop ik ook niet dat de beslissende EK-duels met Oranje in gevaar komen', verklaarde hij in De Telegraaf nog voordat de scan werd genomen.

Bron: www.vi.nl

pi_14212556
van mij mag hij thuis blijven die lul.

supporters bednakne hefet hij nooti van gehoord, daarmee kan elke speler een voorbeel dnemen aan edwin van der sar die het publiek uitgebreid bedankt.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  woensdag 29 oktober 2003 @ 02:02:48 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14212948
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 00:57 schreef Maxximus het volgende:

supporters bednakne hefet hij nooti van gehoord, daarmee kan elke speler een voorbeel dnemen aan edwin van der sar die het publiek uitgebreid bedankt.

*proost*

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 oktober 2003 @ 02:30:00 #25
32740 Luka
Schop kont!
pi_14213018
quote:

Drank maar kapot dan je lief is!

maar je hebt wel gelijk

It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_14215669
Yeah, ga naar Nederland - Schotland Wieee helemaal blij
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_14216441
quote:

Dat interesseert mij helemaal niets, en dat zou niemand wat moeten interesseren, als hij maar goed presteert op het veld. Ik zit aan het einde van een wedstrijd echt niet te wachten op een bedankje van Jaap Stam of welke andere speler dan ook. Je uitspraak illustreert ook perfect hoe zeikerig het Nederlandse volk is.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 10:58:43 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14216640
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:50 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat interesseert mij helemaal niets, en dat zou niemand wat moeten interesseren, als hij maar goed presteert op het veld. Ik zit aan het einde van een wedstrijd echt niet te wachten op een bedankje van Jaap Stam of welke andere speler dan ook. Je uitspraak illustreert ook perfect hoe zeikerig het Nederlandse volk is.

pardon,niet belangrijk dat een speler de (meegereisde) supporters bedankt?

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14217108
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

pardon,niet belangrijk dat een speler de (meegereisde) supporters bedankt?

Nee, dat interesseert mij niet veel, en zo zouden meer mensen moeten denken. Ik voel mijzelf echt niet zo groot dat ik per se een bedankje moet hebben van de spelers op het veld. En ik zal al helemaal niet boos worden als ik geen bedankje krijg.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:19:16 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14217141
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:18 schreef Qi het volgende:

[..]

Nee, dat interesseert mij niet veel, en zo zouden meer mensen moeten denken. Ik voel mijzelf echt niet zo groot dat ik per se een bedankje moet hebben van de spelers op het veld. En ik zal al helemaal niet boos worden als ik geen bedankje krijg.

zonder ons geen voetbal...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14217299
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zonder ons geen voetbal...

Deels waar (commercieel voetbal: ja, amateur voetbal: nee), maar dan nog interesseert het mij niet dat een speler de supporters niet bedankt. Ik voel me niet zo groot dat ik dat verwacht. Als het gebeurt, leuk, als het niet gebeurt, so what? Het is toch te gek dat sommige mensen Stam thuis willen laten omdat hij de supporters nooit/zelden bedankt? Het zou over het voetbal moeten gaan, niet over zulk soort onbenulligheden.
pi_14217376
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:25 schreef Qi het volgende:

[..]

Deels waar (commercieel voetbal: ja, amateur voetbal: nee), maar dan nog interesseert het mij niet dat een speler de supporters niet bedankt. Ik voel me niet zo groot dat ik dat verwacht. Als het gebeurt, leuk, als het niet gebeurt, so what? Het is toch te gek dat sommige mensen Stam thuis willen laten omdat hij de supporters nooit/zelden bedankt? Het zou over het voetbal moeten gaan, niet over zulk soort onbenulligheden.

dat over het niet meehebben, dat dat onzin is, dat is waar, maar ik vind het toch wel wat hebben als de (meegereisde) supporter wordt bedankt voor de gegeven steun. afgelopen zondag in eindhoven toch wel een mooi gebaar van de spelers. ik geloof de jong kwam nog speciaal een keer aanrennen en ook koeman wuifde even.
je hoeft je ZELF ook niet zo groot te voelen, maar als GROEP vind ik dat je jezelf als groot genoeg mag beschouwen, dat er wel een bedankje af zou moeten kunnen.
Nu ook Zuid Afrika
pi_14217616
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:28 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

dat over het niet meehebben, dat dat onzin is, dat is waar, maar ik vind het toch wel wat hebben als de (meegereisde) supporter wordt bedankt voor de gegeven steun. afgelopen zondag in eindhoven toch wel een mooi gebaar van de spelers. ik geloof de jong kwam nog speciaal een keer aanrennen en ook koeman wuifde even.
je hoeft je ZELF ook niet zo groot te voelen, maar als GROEP vind ik dat je jezelf als groot genoeg mag beschouwen, dat er wel een bedankje af zou moeten kunnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel leuk als spelers dat doen, maar het is voor mij echt niet vereist. En het is al helemaal belachelijk dat sommige personen spelers willen thuis laten omdat ze supporters niet bedanken.
pi_14217624
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
BBC Meldt:

Als ik het zo lees wordt hij niet opgeroepen. Oftewel op de tribune of voor de buis de wedstrijd bekijken.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 07:40 schreef JaZekerZ het volgende:

[quote]Thuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.

Dat gebeurd alleen als ze met 4-0 voorstaan. Nederland heeft helaas geen thuisvoordeel. De Schotten wel. Ik denk 1-2 in Schotland en 2-0 in Nederland. Al met al wel een plekje voor Oranje in Portugoal.
pi_14219927
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:11 schreef Qi het volgende:
Japie lijkt mee te kunnen doen:
Japie mist wel ook de pot tegen Chelski (nu al bekend)
pi_14220269
je moet ook niet alles zo letterlijk nemen, maar ik vind jaap stam een lul.

ze kunnen wel zeiken als de sup. er niet zijn en niet komen te weinig zingen steun geven, maar als dat wel gebeut kan er bij SOMMIGE geen bedankje van af. nee maar wel open zeiken over de sfeer.

pi_14220387
Ik zou de 'supporters' bij Oranje ook niet bedanken:

- De helft heeft z'n kaartje niet zelf betaald
- De helft zit er om er te zitten, te vreten en te zuipen, al stond er onderwaterhockey op het programma
- De helft ziet je bedankje na 90 minuten al niet eens meer omdat ze of al naar huis zijn, of alles dubbel zien van de drank.

Het Nederlands elftal heeft eigenlijk amper echte fans, maar meer 'fans' met de 'is toch je land he' en 'ik hou wel van carnaval buiten het carnavals seizoen' instelling.

Club supporters zijn vele malen fanatieker, en die zijn dan ook veel belangrijker om te bedanken, vind ik.

pi_14222787
bla bla bla

slaat totaal nergens op.

dus ik ga naar oranje alleen om maar te zuipen e.d.

en als ik der week de rop ga naar AJAX dan ga ik voor he voetbal.

blijf lekker in bed liggen dromen..

tuurlijk zitten er van die gasten bij maar dat zijn ze echt niet allemaal.

en waarom willen er 9000 man naar schotland gaan omdat het hun land is of ze willen dan de heel dag door zuipen.

is de kroeg om de hoek toch goedkoper.

pi_14222943
daar zitten waarschijnlijk alle fans van Oranje tussen die vergelijkbaar zijn met echte fans van een club.
kom op, allemaal van die teletoeters bij een wedstrijd ajax, psv, ado, of wat dan ook, dat zou je toch niet serieus nemen
Het lijkt wel of ik naar schaatsen aan het kijken ben, als Oranje speelt
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:05:42 #40
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14223455
Die teletoeters zijn zo irritant daar schaam ik me als Nederlander echt voor. Ik ken geen enkel land waar ze hun land zo stom "supporteren"
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_14229941
Inderdaad, Stam gewoon thuis laten. Heeft van alle nederlanders het beste gepresteert in de kwalificatie wedstrijden, maar omdat hij het publiek niet bedankt, mag hij naar de NOS gaan kijken in Kampen. We hebben niks aan die gozer.
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_14273924
Tartan Army ticket rush

Tickets for Scotland's Euro 2004 play-off clash with the Netherlands go on sale to the public on Saturday morning.

The first leg is at Hampden Park on Saturday, 15 November and tickets are expected to sell out within hours of going on sale.

En voor de return in de UFO krijgen de Schotten 5800 tickets

pi_14280918
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:26 schreef DIGGER het volgende:
Tartan Army ticket rush

Tickets for Scotland's Euro 2004 play-off clash with the Netherlands go on sale to the public on Saturday morning.

The first leg is at Hampden Park on Saturday, 15 November and tickets are expected to sell out within hours of going on sale.

En voor de return in de UFO krijgen de Schotten 5800 tickets

En hoeveel meer zullen er in de Arena zitten?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:15:18 #44
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14280962
en ik wordt boos als Melchiot er niet instaat
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:15:51 #45
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14280971
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En hoeveel meer zullen er in de Arena zitten?

hoogstens 500-1000 denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14280978
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:15 schreef mitt het volgende:
en ik wordt boos als Melchiot er niet instaat
Durft Dick denk ik niet aan.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:18:32 #47
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14281046
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Denk het ook niet.

Al had ie wel gezegd dat ie Melchiot niet op kon roepen omdat ie op de tribune zit. Maar offie em nu wel oproept, vraag het me af.

pi_14319049
Okay; laat ik hier dan ook nog maar wat plaatsen (aangezien er op mijn eigen topic hierover nogal naar en repectloos werd gereageerd).

Hier een aantal algemene vragen vragen nog even rondom Oranje;
Moet Davids nou wel of niet weer terug in de basis?
Is Reiziger nog wel langer geschikt als rechtsback?
En wie moet nou centraal op het middenveld en op de vleugels?
En (last but not least); wie moet nou het spitsenkoppel gaan vormen?

Okay; mijn (voorlopige) opstelling dan maar;
vd Sar,
Ooijer, Stam, de Boer, van Bronckhorst,
vd Meyde, Sneijder, Cocu, Davids,
Kluivert, vd Vaart

pi_14319078
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:02 schreef feel2 het volgende:
Okay; laat ik hier dan ook nog maar wat plaatsen (aangezien er op mijn eigen topic hierover nogal naar en repectloos werd gereageerd).
vind je het raar als er al genoeg topics over zijn, zou een mooie boel worden als iedereen een eigen topic ging openen
pi_14319132
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef AirRaid het volgende:

[..]

vind je het raar als er al genoeg topics over zijn, zou een mooie boel worden als iedereen een eigen topic ging openen

Het is idd raar dat er zo schofferend word gereageerd, aangezien elke topic weer een andere invalshoek kan hebben.

Ontopic maar weer (zo kunnen we wel bezig blijven hierover)

pi_14319304
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:05 schreef feel2 het volgende:

aangezien elke topic weer een andere invalshoek kan hebben.

dit kan ook allemaal in 1 topic besproken worden
pi_14319390
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:11 schreef AirRaid het volgende:

[..]

dit kan ook allemaal in 1 topic besproken worden

Ontopic aub!!! Dat zou voor de TS ook leuk zijn.
pi_14322466
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij zal toch eens moeten inzien dat er wat moet veranderen.
Ik vind Melchiot een aardige vervangende optie (voor Reiziger?) en anders Niels Oude Kamphuis wel. Ook Jan Kromkamp (AZ) zou als rechtsback kunnen, maar helaas heeft hij (nog) niet zoveel internationale ervaring. Tegen Schotland kan dat lastig zijn (die Fletcher zou trouwens weleens voor een verrassing kunnen gaan zorgen; een grote talent in ieder geval).
pi_14322592
Zoiets zou kunnen:

van der Sar

Melchiot, Stam (mits fit), Cocu, Bosschaart

van der Meyde, Sneijder, Davids, Robben

van der Vaart, Makaay

www.thuisuiteten.nl
pi_14322784
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:
Zoiets zou kunnen:

van der Sar

van der Vaart, Makaay

Toch maar voor Melchiot gekozen nu?

Veel beter hebben we jammer genoeg niet...

zondag 2 november 2003 @ 16:48:31 #56
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_14322800
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:
Zoiets zou kunnen:

van der Sar

van der Vaart, Makaay

Mijn opstelling:
Gentenaar
Reiziger Stam Bosschaart Zonneveld
Van der Meyde Sneijder VdV Robben
VtM Makaay

[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 02-11-2003 16:53]

pi_14322866
Wie is die VdM naast Makaay??
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 november 2003 @ 16:53:32 #58
32266 thetruth
pi_14322923
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:
Wie is die VdM naast Makaay??
oh dat moet VtM zijn Ruud dus
pi_14340441
Ik ben er uit. Dit moet het gaan worden kijkend naar het Schotse elftal en kijkend naar blessures, schorsingen en uit vorm zijnde spelers aan onze kant:

Van der Sar

Melchiot, Stam, Hofland, Van Bronckhorst

Van der Meyde, Cocu, Davids, Overmars

Van der Vaart

Makaay

pi_14341121
Hier is mijn definitieve opstelling dan maar;
vd Sar,
Ooijer, Stam, de Boer, van Bronckhorst,
vd Meyde, Sneijder (voor de geblesseerde van Bommel), Cocu,vd Vaart,
Makaay, Kluivert (alhoewel.....)

Bank; Westerveld, Reiziger, Bosvelt, Davids, Overmars, v. Nistelrooij, v Hooydonck

pi_14341714
Van der Sar
Ooijer - Stam - Bouma - Van Bronckhorst
VDM - Davids - Cocu - Robben
Van der Vaart - Makaay

Allemaal spelers die (regelmatig) spelen en ze staan allemaal op hun eigenlijke positie. Maar hoogstwaarschijnlijk zal Ooijer worden vervangen door Melchiot of Reiziger, Bouma door De Boer, Robben door Overmars, Davids voor Snijder en Makaay door Kluivert.

Snijder mag in deze wedstrijd NOOIT spelen: hij is uit vorm, fysiek veel te slecht en mist kopkracht. De achterste linie heeft met iedereen behalve Van Bronckhorst veel kopkracht.
Centraal op het middenveld heb je met Cocu en Davids twee balafpakkers en defensief ingestelde spelers, terwijl Robben en Andy voor de aanvallende kracht zorgen. Verder kunnen zowel Makaay als Van der Vaart goed tot redelijk koppen.
Eigenlijk zou Van Nistelrooij ook moeten spelen aangezien hij wekelijks tegen dergelijke defensies en ploegen speelt, maar ik acht de kans dat Ruud nog ooit in de basis start onder 'coward' Advocaat ongeveer 0.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14341715
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 03-11-2003 12:27]

Wat een vrouw!
spits!
pi_14341781
van Zwam
Kromkamp - Hesp - Faber - De Nooijer
Schuurman - van Galen - v/d Bergh
de Vries - Hoogendorp - Denneboom
pi_14342741
code:
              vd Sar
Reiziger      Stam      de Boer

Davids    Cocu    vd Vaart
vd Meyde                Overmars

Makaay  Kluivert

Bank; Westerveld, Ooijer, Bosvelt, Davids, v. Nistelrooij (Advocaat neemt hem niet mee) Seedorf, v Hooydonck
pi_14345104
DM: van der Sar

RV: Oude Kamphuis
CV: Stam
CV: Hofland
LV: Bouma

RM: van der Meyde
CM: Coccu
LM: Overmars

AM: van der Vaart

RA: Kluivert
LA: Makaay

Bank: Westerveld, Bosschaart, Zenden, van Brocnkhorst, Robben en Sneijder

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 03-11-2003 14:23]

maandag 3 november 2003 @ 16:04:13 #66
32266 thetruth
pi_14348664
Waarom durft bijna niemand het aan met een jong team?????
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:04:59 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14348682
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:04 schreef thetruth het volgende:
Waarom durft bijna niemand het aan met een jong team?????
Omdat de jeugd nog niet goed genoeg is
  maandag 3 november 2003 @ 16:10:17 #68
32266 thetruth
pi_14348834
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Hallo, we hebben het over Schotland Een middenveld bestaande uit Van der Meyde, Sneijder, Van der Vaart en Robben moet kunnen toch. In de verdediging Stam aangezien hij toch een van de beste is maar verder, Bosschaart, Zonneveld. De aanval kan dan bestaan uit 2 vedettes: Van Nistelrooy en Makaay of Hasselbaink en Van Nistelrooy. In de goal zie ik liever Gentenaar dan van der Sar. Ik heb zoiets van: Met al onze vedettes opgesteld verliezen we van Tsjechië, dan moeten we het maar met een verjongingskuur proberen
pi_14348848
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:04 schreef Doc het volgende:

[..]

beroerder nog: een hoop van die jeugd zal ook nooit goed genoeg zijn ben ik bang.
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:14:13 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14348981
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:10 schreef thetruth het volgende:

[..]

Hallo, we hebben het over Schotland

Onderschatting?

Of de jeugd goed genoeg is om die Schotten op te rollen betwijfel ik hoor...

maandag 3 november 2003 @ 16:15:40 #71
32266 thetruth
pi_14349033
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Onderschatting?

Of de jeugd goed genoeg is om die Schotten op te rollen betwijfel ik hoor...

Kom op joh, de sterspeler van Schotland is Barry Ferguson

Onze jeugd is heus wel goed genoeg.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:19:01 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14349159
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:15 schreef thetruth het volgende:

[..]

Onderschtting dus.

We nog maar eens zien of het sterkst mogelijke NLse elftal van die Schotten wint...

maandag 3 november 2003 @ 16:23:14 #73
32266 thetruth
pi_14349280
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Onderschtting dus.

We nog maar eens zien of het sterkst mogelijke NLse elftal van die Schotten wint...

Dat is het hem nou juist. Iedereen denkt dat we met Overmars, Kluivert, Cocu en al die andere uitgerangeerde Barcelona spelers het beste team hebben. Laten we een verjongd team eens de kans geven. Toen Ajax de CL won, hadden ze ook een super jong team.......
pi_14349454
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:23 schreef thetruth het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist. Iedereen denkt dat we met Overmars, Kluivert, Cocu en al die andere uitgerangeerde Barcelona spelers het beste team hebben. Laten we een verjongd team eens de kans geven. Toen Ajax de CL won, hadden ze ook een super jong team.......

maar wat hebben wij zoal voor een jonge spelers dan?
vd Vaart, Sneijder en Robben. Alle drie niet in grootste vorm
Voor de rest?
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 3 november 2003 @ 16:34:03 #75
32266 thetruth
pi_14349612
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:28 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

maar wat hebben wij zoal voor een jonge spelers dan?
vd Vaart, Sneijder en Robben. Alle drie niet in grootste vorm
Voor de rest?

Vd Meyde, Bosschaart, Zonneveld. Eventueel Hersi
pi_14349853
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:34 schreef thetruth het volgende:

[..]

Komop joh...
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:41:21 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14349857
quote:

[..]

Heb je prestaties van de NL elftal jeugd teams de laatste tijd een beetje gevolgd?
  maandag 3 november 2003 @ 16:43:13 #78
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14349901
quote:

Laten we een verjongd team eens de kans geven. Toen Ajax de CL won, hadden ze ook een super jong team.......

Ja, en diezelfde jongens die toen met ajax grootse successen behaalde, krijgen nu nix voor elkaar met het Nederlands elftal!
  maandag 3 november 2003 @ 16:46:52 #79
32266 thetruth
pi_14350000
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ja, en diezelfde jongens die toen met ajax grootse successen behaalde, krijgen nu nix voor elkaar met het Nederlands elftal!

Inderdaad omdat ze nu volgevreten arrogante vedettes zijn.
  maandag 3 november 2003 @ 16:47:21 #80
32266 thetruth
pi_14350017
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:41 schreef Doc het volgende:

[..]

Heb je prestaties van de NL elftal jeugd teams de laatste tijd een beetje gevolgd?

ja
pi_14350033
Hup Schotland!

ik gun Advocaat geen overwinning meer!

Let yourself go and enjoy the bassline...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:48:17 #82
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14350041
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:46 schreef thetruth het volgende:

[..]

Inderdaad omdat ze nu volgevreten arrogante vedettes zijn.

Onzin.

Deze generatie presteert op een niveau gelijk aan vorige generaties.

maandag 3 november 2003 @ 16:49:24 #83
32266 thetruth
pi_14350069
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Onzin.

Deze generatie presteert op een niveau gelijk aan vorige generaties.

Als dat zo is, waarom zijn spelers als Cocu, Overmars, Kluivert en Seedorf dan zo goed als uitgerangeerd in hun teams?
  maandag 3 november 2003 @ 16:49:24 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14350070
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:34 schreef thetruth het volgende:

[..]

En jij bent vast een NEC supporter of niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 3 november 2003 @ 16:50:26 #85
32266 thetruth
pi_14350097
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

En jij bent vast een NEC supporter of niet?

Nee hoor, Hersi is van Ajax, Zonneveld komt van Ajax en dit zijn gewoon spelers die in de toekomst erg groot gaan worden. En Gentenaar daar is iedereen het wel over eens lijkt me.
pi_14350169
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:15 schreef thetruth het volgende:

[..]

Vergeet Darren Fletcher niet, dat is een hele goeie. En dan hebben ze ook nog McFadden, ook zeker een voetballer met boven gemiddelde kwaliteiten. Tel daar de enorme werklust, underdog rol en een Hampden Park met daarin zo'n 45.000 knetter gekke Schotten bij op en het wordt langzaam duidelijk dat Schotland niet zo makkelijk is als veel mensen denken.
  maandag 3 november 2003 @ 16:57:15 #87
32266 thetruth
pi_14350336
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:52 schreef Qi het volgende:

[..]

Vergeet Darren Fletcher niet, dat is een hele goeie. En dan hebben ze ook nog McFadden, ook zeker een voetballer met boven gemiddelde kwaliteiten. Tel daar de enorme werklust, underdog rol en een Hampden Park met daarin zo'n 45.000 knetter gekke Schotten bij op en het wordt langzaam duidelijk dat Schotland niet zo makkelijk is als veel mensen denken.

Darren Fletcher is idd een hele goede speler. De Schotten stellen hem tenminste op, dat kun je van Advocaat over onze jeugd niet zeggen terwijl ik van mening ben dat onze jeugd zich daar zeker mee kan meten.
pi_14350608
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:50 schreef thetruth het volgende:

[..]

Nee hoor, Hersi is van Ajax, Zonneveld komt van Ajax en dit zijn gewoon spelers die in de toekomst erg groot gaan worden. En Gentenaar daar is iedereen het wel over eens lijkt me.

Heb je de prestaties van Jong Oranje wel eens bekeken over de jaren? Die zijn droevig! Dat komt omdat het meeste jonge talent speelt in Oranje. Oranje is geen testgrond voor jongens die groot gaan worden dat doe je maar bij je club of bij Jong Oranje. Ben je jong en een "geweldige" speler dan kom je in aanmerking. Maar denk echt niet dat de "jonge" generatie alleen ook maar iets kan betekenen.

Verder is iedereen onder de 30 wat mij betreft jong. Met een team louter uit 20-jarigen ga je niets presteren als het er op aan komt.

pi_14350629
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:57 schreef thetruth het volgende:

[..]

Darren Fletcher is idd een hele goede speler. De Schotten stellen hem tenminste op, dat kun je van Advocaat over onze jeugd niet zeggen terwijl ik van mening ben dat onze jeugd zich daar zeker mee kan meten.

Nou, dat is niet helemaal waar. Van der Vaart staat er regelmatig in, en Robben & Sneijder hebben ook een aantal keer mee mogen doen. En dan heb je ook nog andere jonge spelers zoals Van der Meyde & Hofland. Die laatste doet de laatste tijd weliswaar niet mee, maar dat kwam door een blessure.
  maandag 3 november 2003 @ 17:09:19 #90
32266 thetruth
pi_14350715
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:05 schreef sampoo het volgende:

[..]

Heb je de prestaties van Jong Oranje wel eens bekeken over de jaren? Die zijn droevig! Dat komt omdat het meeste jonge talent speelt in Oranje. Oranje is geen testgrond voor jongens die groot gaan worden dat doe je maar bij je club of bij Jong Oranje. Ben je jong en een "geweldige" speler dan kom je in aanmerking. Maar denk echt niet dat de "jonge" generatie alleen ook maar iets kan betekenen.

Verder is iedereen onder de 30 wat mij betreft jong. Met een team louter uit 20-jarigen ga je niets presteren als het er op aan komt.

Jong Oranje draait momenteel inderdaad niet lekker. Maar een Zonneveld, Gentenaar of Bosschaart zou tegen Schotland toch best wel een kans kunnen krijgen?
pi_14350841
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:09 schreef thetruth het volgende:

[..]

Jong Oranje draait momenteel inderdaad niet lekker. Maar een Zonneveld, Gentenaar of Bosschaart zou tegen Schotland toch best wel een kans kunnen krijgen?

Het is niet verstandig tegen Schotland te experimenteren, daar kun je beter de komende oefenwedstrijden tegen Duitsland, Frankrijk, Belgie & Zuid-Afrika voor gebruiken. Portugal moet gehaald worden, en als je gaat experimenteren in zulke belangrijke wedstrijden dan neem je alleen maar een hoop risico, terwijl dat helemaal niet nodig is.
  maandag 3 november 2003 @ 17:18:14 #92
32266 thetruth
pi_14350997
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:13 schreef Qi het volgende:

[..]

Het is niet verstandig tegen Schotland te experimenteren, daar kun je beter de komende oefenwedstrijden tegen Duitsland, Frankrijk, Belgie & Zuid-Afrika voor gebruiken. Portugal moet gehaald worden, en als je gaat experimenteren in zulke belangrijke wedstrijden dan neem je alleen maar een hoop risico, terwijl dat helemaal niet nodig is.

wat zou jij dan opstellen tegen Schotland? De Barcelona brigade zeker.
pi_14351082
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:18 schreef thetruth het volgende:

[..]

wat zou jij dan opstellen tegen Schotland? De Barcelona brigade zeker.

Mijn opstelling heb ik hierboven al een keertje gegeven.
pi_14352116
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:09 schreef thetruth het volgende:

[..]

Wie denk je dat Schotland is? Tegen Duitsland 1-1 en 1-2 uit verloren. Jong Schotland is beter dan Nederland. Jong Oranje heeft nog nooit lekker gedraait. En er hebben talenten in meegedaan die beter zijn dan de talenten waar we het nu over hebben. Er wordt teveel naar de naam en historie gekeken en veel minder naar de sterkte van het huidige team.

Het team is zeker niet sterk maar een beetje het B team opstellen en later janken van "als we Kluivert/Stam/Makaay hadden opgesteld dan hadden we gewonnen" daar heb ik ook geen zin in. Het gaat over twee wedstrijden dan kan alles gebeuren met een goede instelling. Hoe vaak zie je in de FA cup wel niet dat een 3e divisie club heel ver komt en een PL club op zij zet? De juiste instelling. Vechten voor je club. In dit geval vechten voor je land. Schotland zal een betere instelling hebben en met geluk kan er van alles gebeuren.

Nederland heeft het nooit echt goed gedaan tegen "redelijk goede teams" met een mindere naam. Wanneer was de laatste keer dat Nederland zich gemakkelijk heeft weten te plaatsen? Zelf in de WK-jaren 70 en voor het EK in 1988 ging het niet geweldig.

pi_14355314
Ben het helemaal met the Truth eens
Gewoon de hele NEC selectie erin gooien. En ja, ze verliezen van RBC, maar alles beter dan 't zooitje vedettes wat er nu in zit.

En als Advocaat eigenwijs z'n eigen weg gaat met dezelfde 11 kneuzen, ben ik gewoon voor Schotland

pi_14355812
Van der Sar
Melchiot - Stam - Hofland - Van Bronckhorst
VDM - Davids - Cocu - Robben
Van der Vaart - V. Nistelrooij

Er is volgens mij geen echte reden om de keeper te vervangen. De verdediging is met Hofland misschien wat risico, evt. Ooijer daar in het centrum ipv Hofland.
Ook vind ik Sneijder op dit moment niet in de basis horen. Gewoon even uit vorm, te veel balverlies. Vd Meyde is nog steeds wat overschat, maar er hoeven maar 2 goede ballen voor te komen en het is 2-0. Robben mag dat aan de andere kant proberen.
En ook al is vd Vaart nog niet zo doelgericht als vorig seizoen, in het NL elftal wil hij zich echt wel bewijzen, net als v. Nistelrooij. Hier heb je ook nog wel genoeg alternatieven voor achter de hand.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 20:11:23 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14356011
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:49 schreef thetruth het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom zijn spelers als Cocu, Overmars, Kluivert en Seedorf dan zo goed als uitgerangeerd in hun teams?

Omdat het Nederlands elftal helemaal niet zo goed is.

En dat ze uitgerangeerd zijn bij hun clubs zegt verder weinig: toen ze nog niet uitgerangeerd waren werden ze derde in de poule...

pi_14356265
thetruth, het is wel de bedoeling dat we ons plaatsen, om te gaan experimenteren met een heel elftal vol jeugdspelrs is gewoon te risicovol.
dat snapt toch zelfs de grootse sufkop
advocaat kan enkele van deze speles eventueel wel op de bank plaatsen en ze bij een voorsprong inbrengen

en hoezo cocu is uitgerangeerd??
dit is nog de enige nederlander die ze moetne bij barcelona

met een jong team walsen we overschotland heen he, schotland is nix he
yeah right, denk maar terug aan die mooie wedstrijd tegen ierland

FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 20:21:37 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14356292
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:46 schreef DonStefano het volgende:
Ben het helemaal met the Truth eens
Gewoon de hele NEC selectie erin gooien. En ja, ze verliezen van RBC, maar alles beter dan 't zooitje vedettes wat er nu in zit.
Beter met dat zootje vedettes winnen dan met de NEC selectie verliezen...
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:46 schreef DonStefano het volgende:
En als Advocaat eigenwijs z'n eigen weg gaat met dezelfde 11 kneuzen, ben ik gewoon voor Schotland
Advocaat zit nu met knikkende knieen...
pi_14356384
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:20 schreef AirRaid het volgende:
thetruth, het is wel de bedoeling dat we ons plaatsen, om te gaan experimenteren met een heel elftal vol jeugdspelrs is gewoon te risicovol.
dat snapt toch zelfs de grootse sufkop
advocaat kan enkele van deze speles eventueel wel op de bank plaatsen en ze bij een voorsprong inbrengen

en hoezo cocu is uitgerangeerd??
dit is nog de enige nederlander die ze moetne bij barcelona

met een jong team walsen we overschotland heen he, schotland is nix he
yeah right, denk maar terug aan die mooie wedstrijd tegen ierland

Mee eens, Cocu speelt tenminste same met Van Bronckhorst nog bij Barca.

Las laatst in de krant dat advocaat een probleem heeft want de helft is bij hun club bankspeler op Van der Sar, Waterreurs, Cocu, Stam, Van der Vaart, F.de Boer en Van Hooijdonck en Robben ongeveer na.

Van Nistelrooy dan ook niet maar of die nog aan spelen komt.

pi_14356420
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:25 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Mee eens, Cocu speelt tenminste same met Van Bronckhorst nog bij Barca.

Las laatst in de krant dat advocaat een probleem heeft want de helft is bij hun club bankspeler op Van der Sar, Waterreurs, Cocu, Stam, Van der Vaart, F.de Boer en Van Hooijdonck en Robben ongeveer na.

Van Nistelrooy dan ook niet maar of die nog aan spelen komt.

Robben is ook op de bank gestart zaterdag! Ok, niet vanwege zn spel maar zn duitse praktijken
pi_14356792
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Beter met dat zootje vedettes winnen dan met de NEC selectie verliezen...
[..]

Advocaat zit nu met knikkende knieen...

lol...
maja, het was ironisch bedoelt eigenlijk. Ik ben sowieso al voor Schotland.
pi_14372462
Laat ik toch maar eens met een 4-3-3 komen;
vd Sar,
Ooijer, Stam, de Boer (...als respectbetuiging), v. Bronckhorst,
Bosvelt/Sneijder/Seedorf (voor de geblesseerde v Bommel dus), vd Vaart, Cocu,
Makaay, Kluivert, vd Meyde/Overmars
pi_14373545

pi_14374444
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]

De trots van Schotland gaan we "pakken".
pi_14378244
ehh zijn er nog mensen die naar schotland willen maar gaan kaartje hebben(uitwedstrijd).

we hebben zo 8 kaarten over , waarschijnlijk zijn we ze kwijt maar dat horen we as. vrijdag zeker.

dus heb je ng intresse laat het ff weten en zodra het niet dor gaat dan ben jij de eerstvolgende.

pi_14378337
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:26 schreef Shibber het volgende:

[..]

Robben is ook op de bank gestart zaterdag! Ok, niet vanwege zn spel maar zn duitse praktijken

Nee hoor, dat was op eigen verzoek omdat ie al sinds AEK uit met flinke maagklachten kampt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14381594
Volgens Hiddink niet hoor...
Ach ja, Robben is gewoon -zoals J. Derksen 't noemt- een wijf of een kut
pi_14405481
Paul Lambert is er aan de kant van de Schotten iig niet bij.
pi_14407292
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:30 schreef DonStefano het volgende:
Volgens Hiddink niet hoor...
Ach ja, Robben is gewoon -zoals J. Derksen 't noemt- een wijf of een kut
Kwaliteitskut dan toch wel...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 november 2003 @ 23:33:10 #111
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_14419454
van het spel van f. de boer van vanavond wordt niemand vrolijk!

Zoals de belgen het zeiden: Die frank de boer is wederom veels te traag

Bouma er dan maar in of cocu op zijn plek

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_14419512
Frank de Boer mag ook thuisblijven na zijn fantastische optreden hedenavond in Athene
pi_14464562
Belangerijk is dat er spelers geselecteerd worden die knokken als het moet !

(dus alsjeblieft geen Seedorf)

vd Sar
Reiziger/Stam/Cocu/Bosschaart
Overmars/vdVaart/Davids/Robben
Kluivert/Makaay

pi_14464716
Schotse selectie is bekend:

Goalkeepers
Neil Alexander (Cardiff City), Robert Douglas (Celtic) , Jonathan Gould (Preston NE)

Defenders
Graham Alexander (Preston North End), Steven Caldwell (Newcastle United) , Christian Dailly (West Ham United) , Jackie McNamara (Celtic), Steven Pressley (Heart of Midlothian), Maurice Ross (Rangers) , Andy Webster (Heart of Midlothian), Lee Wilkie (Dundee)

Midfielders
Colin Cameron (Wolverhampton W.), Paul Devlin (Watford), Barry Ferguson (Blackburn Rovers) , Darren Fletcher (Manchester United), Gary Naysmith (Everton) , Stephen Pearson (Motherwell), Gavin Rae (Dundee)

Forwards
Stephen Crawford (Dunfermline Athletic), Paul Dickov (Leicester City), Andy Gray (Bradford City), Don Hutchison (West Ham United) , Neil McCann (Southampton), James McFadden (Everton), Kenny Miller (Wolverhampton W.)

pi_14464719
correctie: Reiziger eruit Melchiot erin.

Ik vraag me trouwens af waarom zovelen vd Meyde in het elftal willen hebben ? Die jongen heeft helemaal niks gepresteerd in het Nederlands elftal.

pi_14464829
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:20 schreef nz1900 het volgende:
correctie: Reiziger eruit Melchiot erin.

Ik vraag me trouwens af waarom zovelen vd Meyde in het elftal willen hebben ? Die jongen heeft helemaal niks gepresteerd in het Nederlands elftal.

Hij heeft dan ook maar 6 keer mogen spelen. Ik geloof dat hij van die 6 keer ook nog eens een paar keer invaller is geweest.
pi_14465879
Ik ben echt benieuwd wie Dickie in het veld gaat brengen.
pi_14466986
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:07 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Dickie in het veld gaat brengen.
Benieuwd? Dat is zo doorzichtig als wat:

Van der Sar
Reiziger, Stam, De Boer, Van Bronckhorst
Seedorf, Cocu, Davids, Van der Vaart
Makaay, Kluivert

Klopt waarschijnlijk op 1 of 2 plaatsen na helemaal.

pi_14467377
Leuke selectie van de Schotten.

Combinatie van talent en waardeloze spelers met een goede mentaliteit.

www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 november 2003 @ 11:43:14 #120
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_14478242
Seedorf ziet ze weer eens vliegen:

"L'Olanda non può fare a meno di me - afferma chiaro e tondo Seedorf -. L'ultima volta non sono stato convocato e al c.t. Advocaat ho semplicemente detto 'mi dispiace per l'Olanda".

"Nederland kan niet zonder mij, zegt Seedorf duidelijk. De laatste keer ben ik niet opgeroepen en tegen Advocaat heb ik gezegd: Het spijt me voor Nederland".

bron: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?idCategory=5687&idContent=341536&serie=

pi_14478315
Schotland uit.....

Altijd lastig!

pi_14478916
weet er iemand in welk vak die schotten zitten in de arena op 19 november?

bvd

pi_14479014
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:14 schreef nz1900 het volgende:
Belangerijk is dat er spelers geselecteerd worden die knokken als het moet !

(dus alsjeblieft geen Seedorf)

vd Sar
Reiziger/Stam/Cocu/Bosschaart
Overmars/vdVaart/Davids/Robben
Kluivert/Makaay

Idd, Bosschaart zou ik graag in Oranje zien... Zit hij in de selectie eigenlijk?
pi_14483041
Geen idee.
Is de selectie al bekend ?
pi_14486395
Maandag.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 november 2003 @ 18:59:43 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14486436
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:23 schreef nurdasbeste het volgende:
weet er iemand in welk vak die schotten zitten in de arena op 19 november?

bvd

416/417?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 november 2003 @ 20:28:06 #127
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14488816
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:58 schreef methodmich het volgende:
Maandag.
Ben wel heel erg benieuwd hoe en wat.

ik hoop op WEL Melchiot en Seedorf.

pi_14502111
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:28 schreef mitt het volgende:

[..]

Ben wel heel erg benieuwd hoe en wat.

ik hoop op WEL Melchiot en Seedorf.

Wat ik vooralsnog heb gehoord, zit Seedorf er niet bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_14502656
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kwaliteitskut dan toch wel...

kutje

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 10 november 2003 @ 01:40:34 #130
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_14515450
De uitwedstrijd zou ik spelen met een spitsenduo waar de schotten van in de broek schijten;
Ruud van Nistelrooij & Pierre van Hooijdonk.
Géén vleugelspitsen, we hebben meer mensen nodig op het middenveld.
Daar mogen we de slag dit keer niet verliezen.

Thuis zou ik kiezen voor een combinatie met meer voetballend vermogen,
dus dat wordt dan Kluivert & van der Vaart.
Thuis wél met vleugelspitsen, liefst Robben en Overmars.

En in beide wedstrijden Clarence Seedorf als centrale middenvelder.

Bye, bye Scotland

pi_14517143
Hoe laat wordt de selectie bekend gemaakt? Weet iemand dit?
pi_14517172
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:34 schreef Qi het volgende:
Hoe laat wordt de selectie bekend gemaakt? Weet iemand dit?
Is toch een inkoppertje? Oude jongens krentenbrood.

Frankie de Boer is er ook gewoon bij, hoe slecht hij ook speelt

maandag 10 november 2003 @ 10:59:15 #133
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14518909
Ik ben benieuwd welke selectie er zo bekend gemaakt gaat worden.

Ga er eigenlijk toch wel vanuit dat Dickie Bouma selecteerd.

Welke verrassingen verwachten jullie bij de selectie?

maandag 10 november 2003 @ 11:01:17 #134
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_14518959
Ik verwacht als verassing dat Fout de Boer WEL geselecteerd wordt...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  maandag 10 november 2003 @ 11:06:05 #135
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14519043
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:01 schreef Marla_Singer het volgende:
Mag toch niet echt een verrassing genoemd worden dat Dickie terugvalt op Frank de Boer
pi_14519094
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:01 schreef Marla_Singer het volgende:
In zo'n belangrijke wedstrijd moet Dickie wel kiezen voor z'n zekerheidjes
  maandag 10 november 2003 @ 11:09:47 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14519117
Hoelaat zijn de wedstrijden overigens?

* FrankyMcG moet zaterdag zijn ouders om 02:00 ophalen, dus dagt wordt niet drinken

pi_14519303
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoelaat zijn de wedstrijden overigens?
Schotland - Nederland: 15-november-2003 16:00 Glasgow (Hampden Park)
Nederland - Schotland: 19-november-2003 20:30 Amsterdam (Amsterdam ArenA)

http://www.knvb.nl/oran/euro_road/default.sps?languageID=19
  maandag 10 november 2003 @ 14:32:23 #139
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14524812
Sjezus wat duurt het lang voordat de selectie bekend gemaakt wordt...
Iemand gehoord hoe laat ie bekend gemaakt wordt?
pi_14525915
Die Bosvelt schijnt bij Manchester City haast op een zijspoor te staan; moet ie nou wel of niet mee....? Normaal gesproken heb ik hem toch liever als Seedorf. Vooral in zo'n wedstrijd als tegen Schotland.
En hoe zit het nou met vd Meyde bij Inter?
Wat zou de selectie kunnen zijn.....?

vd Sar
Westerveld

Reiziger
Ooijer
Stam
Hofland/Bouma (?)
de Boer
van Bronckhorst

Bosvelt / Seedorf (?)
Sneijder
Cocu
Davids (?)
vd Meyde
Overmars

Makaay
vd Vaart
Kluivert
v. Hooydonck

maandag 10 november 2003 @ 15:17:20 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14526052
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:12 schreef italia het volgende:
Die Bosvelt schijnt bij Manchester City haast op een zijspoor te staan; moet ie nou wel of niet mee....? Normaal gesproken heb ik hem toch liever als Seedorf. Vooral in zo'n wedstrijd als tegen Schotland.
En hoe zit het nou met vd Meyde bij Inter?
Wat zou de selectie kunnen zijn.....?

vd Sar
Westerveld

Reiziger
Ooijer
Stam
Hofland/Bouma (?)
de Boer
van Bronckhorst

Bosvelt / Seedorf (?)
Sneijder
Cocu
Davids (?)
vd Meyde
Overmars

Makaay
vd Vaart
Kluivert
v. Hooydonck

Je vergeet alleen Robben en Van Nistelrooij
Bosvelt wordt denk ik niet geselecteerd, denk wel dat Seedorf erbij zal zitten...
pi_14526091
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je vergeet alleen Robben en Van Nistelrooij
Bosvelt wordt denk ik niet geselecteerd, denk wel dat Seedorf erbij zal zitten...

Die van Nistelrooij was toch disciplinair geschorst door Advocaat....?
En Robben zou kunnen voor Overmars....
pi_14527014
  maandag 10 november 2003 @ 15:50:18 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14527075
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:18 schreef italia het volgende:

[..]

Die van Nistelrooij was toch disciplinair geschorst door Advocaat....?
En Robben zou kunnen voor Overmars....

Voor de laatste poulewedstrijd tegen Moldavie was ie geschorst nu is ie er weer bij als het goed is...
En ik reken er toch ook wel op dat Robben erbij is
  maandag 10 november 2003 @ 15:52:16 #145
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14527131
De selectie staat nu op TT:
http://teletekst.nos.nl/gif/665-01.html
Bosvelt zit erbij en ook Seedorf is weer terug. Voor de rest eigenlijk niet echt veel verrassends
- verwijderd door admin -
pi_14527191
Dick Advocaat heeft Clarence Seedorf opgenomen in zijn selectie voor de EK-playoffduels met Schotland op 15 en 19 november.

De speler van AC Milan leefde tijdelijk in onmin met de bondscoach. Zijn laatste interland was het oefenduel met Belgie.

Doel:
Edwin v.d. Sar
Ronald Waterreus

Verdediging:
Frank de Boer
André Ooijer
Giovanni v. Bronckhorst
Boudewijn Zenden
Michael Reiziger
Jaap Stam

Middenveld:
Paul Bosvelt
Phillip Cocu
Edgar Davids
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder
Rafael v.d. Vaart

Aanval:
Pierre van Hooijdonk
Roy Makaay
Patrick Kluivert
Andy v.d. Meyde
Ruud v. Nistelrooij
Marc Overmars

[Dit bericht is gewijzigd door Jamming1974 op 10-11-2003 15:57]

pi_14527258
Jammer dat Zenden erbij is. Dan had ik liever Robben.
pi_14527325
quote:
Advocaat haalt Seedorf terug bij Oranje

10/11/2003 15:45

Clarence Seedorf is terug bij het Nederlands elftal. Dick Advocaat stuurde de middenvelder weer een uitnodiging wegens diens goede spel bij AC Milan. PSV"ers Arjen Robben en Mark van Bommel zijn afgevallen.
Na de interland tegen België liet Advocaat Seedorf vallen. Volgens de bondscoach kon hij de Milan-speler niet meer gebruiken als rechtermiddenvelder in het 4-4-2 systeem. Bovendien zou Seedorf niet aanmerking komen voor positie in de as.

Mede door de afwezigheid van Van Bommel is Advocaat teruggekomen op die beslissing. 'Gezien zijn goede spel bij AC Milan de laatste weken heeft hij de uitverkiezing zelf afgedwongen', wees Advocaat op de rol van Seedorf zelf.

In vergelijking met de laatste interland, op 11 oktober tegen Moldavië, zijn de PSV'ers Mark van Bommel en Arjen Robben afgevallen. De vervangers zijn Edgar Davids en Ruud van Nistelrooy, die respectievelijk terugkomen van een schorsing en een disciplinaire straf.

'In principe moet deze groep van twintig spelers de kwalificatie afdwingen', aldus Advocaat. 'Het is alles of niets. Dat weet ik, maar dat beseffen de spelers ook. We willen allemaal graag naar Portugal. Het moet zaterdag en woensdag gebeuren.'

bron www.vi.nl
pi_14527344
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:54 schreef Jamming1974 het volgende:
Dick Advocaat heeft Clarence Seedorf opgenomen in zijn selectie voor de EK-playoffduels met Schotland op 15 en 19 november.

De speler van AC Milan leefde tijdelijk in onmin met de bondscoach. Zijn laatste interland was het oefenduel met Belgie.

Doel: Edwin v.d.Sar,Ronald Waterreus

Verdediging:
Frank de Boer
André Ooijer
Giovanni v. Bronckhorst
Boudewijn Zenden
Michael Reiziger
Jaap Stam

Middenveld:
Paul Bosvelt
Phillip Cocu
Edgar Davids
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder
Rafael v.d.Vaart

Aanval:
Pierre van Hooijdonk
Roy Makaay
Patrick Kluivert
Andy v.d.Meyde
Ruud v. Nistelrooij
Marc Overmars

En opnioeuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel. Dat Bosvelt nooit meer speelt, interesseert hem geen fluit en dat de enige PSV'er die in vorm is(en logische vervanger van De Boer) Bouma niet wordt opgeroepen is ook volslagen belachelijk.

Edit: ik zie nu pas dat Robben er ook niet bij is! Het is werkelijk te schandalig voor woorden. Overmasr speelt nooit maar zit er wel bij, Robben speelt wekelijks maar nee...

ADVOCAAT: JE BENT EEN LAFAARD!

* Dylan Dog schopt tegen de waterzak.

Wat een vrouw!
spits!
pi_14527403
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En opnioeuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel. Dat Bosvelt nooit meer speelt, interesseert hem geen fluit en dat de enige PSV'er die in vorm is(en logische vervanger van De Boer) Bouma niet wordt opgeroepen is ook volslagen belachelijk.

wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal
pi_14527588
quote:

[..]

Edit: ik zie nu pas dat Robben er ook niet bij is! Het is werkelijk te schandalig voor woorden. Overmasr speelt nooit maar zit er wel bij, Robben speelt wekelijks maar nee...

Inderdaad ja. Stelt ie Davids weer op en loopt die gozer weer tegen geel aan waarschijnlijk omdat ie zich zonodig moet bewijzen voor Juventus. En dat van Zenden begrijp ik al helemaal niet.

De slechts mogelijke opstelling in dit geval;
vd Sar,
Reiziger, Stam, de Boer, Zenden
Seedorf, Cocu, Davids, vd Vaart
Kluivert, v Nistelrooij

De vermoedelijk juiste opstelling;
vd Sar,
Ooijer, Stam, Cocu, van Bronckhorst,
vd Meyde, Sneijder, Seedorf, Overmars
Makaay, vd Vaart

We zullen zien........

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 18:00]

pi_14527632
* Da_Sandman schopt met DD mee

Geen Robben geloof ik?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14527690
quote:
En opnieuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel.
Ruud heeft ballen getoond door zich uit te spreken, jammer genoeg bestaat het Nederlands elftal uit louter mietjes die aan alles behalve het belang van het team denken.

De selectie van de Boer is een spuug in de gezicht van de andere verdedigers. Als je ziet hoe Frank "ik ben allang over mijn top heen" de Boer week na week blundert in Turkije kan/mag je hem gewoon niet selecteren.

Ik blijf erbij dat Advocaat niet de kwaliteiten van een bondscoach heeft. Hij was de eerste keer niet goed genoeg dus waarom nu wel?!
Als we doorgaan zal het vast niet aan hem liggen.
* pissed

maandag 10 november 2003 @ 16:11:03 #154
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14527703
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:00 schreef AirRaid het volgende:

[..]

wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal

Al roepen ze heel feyenoord op dan gaan we nog naar het EK, ehh misschien is dat een verkeerd voorbeeld but you get the point.
  maandag 10 november 2003 @ 16:11:30 #155
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_14527712
Logische en wel te verwachten selectie. Vrij weinig op aan te merken.
  maandag 10 november 2003 @ 16:14:52 #156
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14527825
De opstelling die ik verwacht voor de uitwedstrijd is:

v/d Sar

Ooijer/Reiziger, Stam, de Boer, van Bronckhorst
Bosvelt, Seedorf, Davids, Cocu
v. Nistelrooy, Makaay

En dan bij de thuiswedstrijd maybe iets aanvallender, afhankelijk van de uitslag in Schotland. Ik doe eens gek en gok op een 1-3 overwinning voor Nederlands a.s. zaterdag

pi_14527893
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:14 schreef sander4444 het volgende:

v/d Sar

v. Nistelrooy, Makaay

En dan bij de thuiswedstrijd maybe iets aanvallender, afhankelijk van de uitslag in Schotland. Ik doe eens gek en gok op een 1-3 overwinning voor Nederlands a.s. zaterdag

Ik verwacht niets meer en weet zeker dat ook de hopeloos uit vorm zijnde Kluivert gewoon gaat spelen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14527918
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:14 schreef sander4444 het volgende:

v/d Sar

v. Nistelrooy, Makaay

Volgens Advocaat-maatstaven zou je best weleens gelijk kunnen hebben; vooral dat middenveld vind ik echt een drama.
pi_14527938
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:07 schreef italia het volgende:
En dat van Zenden begrijp ik al helemaal niet.
Die speelt weer he? En heeft nog een goal gescoord afgelopen weekend ook

Tja, het moest allemaal anders na Van Gaal. Nou we gaan met veel dezelfde spelers voor de 2e keer een groot toernooi missen en ik ben er nog blij om ook. Dan kan Advocaat er eens uit en dan stoppen mogelijk eens een aantal van die volgevreten, uitgerangeerde vedetten (en anderen zoals Bosvelt)
Kunnen we bouwen aan een nieuw team, dat misschien wel iets kan gaan bereiken, omdat ze nog iets willen bereiken

Nu ook Zuid Afrika
  maandag 10 november 2003 @ 16:21:26 #160
49620 mr.Referee
Scheidsrechter
pi_14528017
Dag Advocaatje, dag dag dag, OPROTTUH

[Dit bericht is gewijzigd door mr.Referee op 10-11-2003 16:22]

known for his fair judgment
pi_14528029
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:19 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Die speelt weer he? En heeft nog een goal gescoord afgelopen weekend ook

Tja, het moest allemaal anders na Van Gaal. Nou we gaan met veel dezelfde spelers voor de 2e keer een groot toernooi missen en ik ben er nog blij om ook. Dan kan Advocaat er eens uit en dan stoppen mogelijk eens een aantal van die volgevreten, uitgerangeerde vedetten (en anderen zoals Bosvelt)
Kunnen we bouwen aan een nieuw team, dat misschien wel iets kan gaan bereiken, omdat ze nog iets willen bereiken

Die Zenden speelt nu bij een nietszeggende ploeg....

De Boer is bij Galatasaray echt een rampspeler geworden en kan gewoon niet langer meer opgesteld worden.

Verder heb je ook wel gelijk eigenlijk. Die Advocaat heb ik nog nooit wat gevonden; dus laat hem maar mooi opstappen en Van Hanegem en Gullit het roer overnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 16:23]

pi_14528094
Waarschijnlijk komen die klojo's straks weer met de gebruikelijke faluwekul aanzetten als 'de huidige generatie spelers verdient het om op een toernooi te spelen'. Wat een bullshit: het Nederlandse volk verdient het om hun vertegenwoordigende team op het WK te zien spelen, en niet die volgevreten vedettes die alles met een fluwelen doekje aanraken. Als De Boer iedere week top zou spelen, of Kluivert Barcelona iedere week aan (doel)punten zou helpen, of Zenden wekelijks laat zien dat hij een topper is, dan zou je mij niet horen. Maar Advocaat laat zich al jaren in zijn kaarten kijken en dacht met nationale puppet Van Hanegem een meesterzet te hebben gedaan. Niets is minder waar: het nationale elftal is een farce geworden, waar de spelers eens in de zoveel tijd hun sexuele en financiële escapades aan elkaar rondbazuinen en verontwaardigd besluiten niet meer met die 'boze en gemene' media te willen spreken. We hoeven geen zachte hand, zache heelmeesters maken stinkende wonden. Als deze uitgekakte spelers straks onverhoopt op het EK komen en - jammer nou zeg - worden uitgeschakeld door een getergd Duitsland of een onderschat Zwitserland, dan zitten wij met de gebakken peren omdat de jeugd niet eerder is ingepast.

Spelers die met hun hart spelen en alles doen voor het team - zoals Ruud, die wekelijks op niveau speelt - die zijnd e toekomst voor Oranje, niet de gepasseerde Bosvelt, de dramatische De Boer, een spits zonder wedstrijdritme of een linksachter die eigenlijk niks kan. Nee Dick, ga nog maar een keer bij Barcelona-FC wijwarenvijfdeinslovenie kijken naar hoe goed de spelers het daar doen. Je hebt inderdaad gelijk, spelers als Robben en Bouma hoeven niet in Oranje, want we hebben Overmars in wereldvorm en De Boer die de sterren van de hemel speelt.

COWARD!

* Dylan Dog is witheet

Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 november 2003 @ 16:24:00 #163
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14528107
Ik ben benieuwd hoe er over Dickie gepraat gaat worden als Nederland over iets meer dan een half jaartje toch opeens in de halve finale van het EK staat, want ik denk toch echt nog serieus dat dat haalbaar is en ook gehaald gaat worden. Maybe ben k gewoon te optimistisch en naief, maar k geloof er toch echt in. En Advocaat is geen slechte coach, denk dat het toch meer aan het NL-elftal ligt
pi_14528135
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:24 schreef sander4444 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe er over Dickie gepraat gaat worden als Nederland over iets meer dan een half jaartje toch opeens in de halve finale van het EK staat, want ik denk toch echt nog serieus dat dat haalbaar is en ook gehaald gaat worden. Maybe ben k gewoon te optimistisch en naief, maar k geloof er toch echt in. En Advocaat is geen slechte coach, denk dat het toch meer aan het NL-elftal ligt
En wie maakt de selectie van dat NL-elftal? Precies.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14528144
quote:

[..]

Precies en dat is nou ook de rede waarom ik met een blauw/wit geschminkte smoel voor de TV zit aankomende zaterdag . Ik gun het Advocaat gewoon niet dat hij met het Nederlands Elftal naar Porutgal gaat.
pi_14528292
Wellicht had Van Gaal er meer uit kunnen halen destijds, maar achteraf gezien heeft hij het probleem bij Oranje wel goed gezien en ik betwijfel steeds meer of het nou alleen maar aan hem heeft gelegen dat NL het WK gemist heeft. Bij Advocaat ligt dat (wat mij betreft) wel even anders; ik ben nooit gecharmeerd geweest van zijn uitstraling, werkwijze en staat van dienst. Tevens is Advocaat bij de Rangers op een hele genante wijze weggepromoveerd. Nee; hier is echt een verkeerde kliek bezig binnen de KNVB, die zich steeds meer op glad ijs aan het begeven is.

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 16:34]

pi_14528303
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:25 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies en dat is nou ook de rede waarom ik met een blauw/wit geschminkte smoel voor de TV zit aankomende zaterdag . Ik gun het Advocaat gewoon niet dat hij met het Nederlands Elftal naar Porutgal gaat.

Ik gun het van Nistelrooy, daarom ben ik gewoon voor NL.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14528549
Doel:
Edwin v.d. Sar nix op aan te merken, maar maag na het EK niet meer opgeroepen worden
Ronald Waterreus zolang hij maar op de bank blijft zitten

Verdediging:
Frank de Boer speelt alleen maar op basis van zijn oude prestaties hoort eigenlijk niet meer thuis in dit elftal
André Ooijerspeelt lekker seizoen bij PSV, als invaller is ie goed
Giovanni v. Bronckhorst speelt hier linksback en is niet zijn stekkie, betere spelers zijn er toch echt wel voor deze plek
Boudewijn Zenden zie van bronckhorst
Michael Reiziger speelt amper nog bij Barca, betere opties mogelijk
Jaap Stam hart van de verdediging, nix op aan te merken

Middenveld:
Paul Bosvelt speelt amper bij Man City, hoort hier niet thuis
Phillip Cocu motor op het middenveld
Edgar Davids zolang hij geen kaarten krijgt is ie en van de beste die we hebben
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder toekomst van oranje
Rafael v.d. Vaart toekomst van oranje

Aanval:
Pierre van Hooijdonk zelf had ik hem in Turkije gelaten
Roy Makaay schiet in Duitland de ene na de andere goal,
Patrick Kluivert moet leren samenwerken met van Nistelrooij
Andy v.d. Meyde toekomst van oranje
Ruud v. Nistelrooij moet leren samenwerken met van Kluivert
Marc Overmars nog steeds een (redelijk) belangrijke factor, vooral door zijn snelheid

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 10-11-2003 16:57]

pi_14528791
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:40 schreef AirRaid het volgende:
Doel:
Edwin v.d. Sar nix op aan te merken, maar maag na het EK niet meer opgeroepen worden
Ronald Waterreus zolang hij maar op de bank blijft zitten

Verdediging:
Frank de Boer speelt alleen maar op basis van zijn oude prestaties hoort eigenlijk niet meer thuis in dit elftal
André Ooijerspeelt lekker seizoen bij PSV, als invaller is ie goed
Giovanni v. Bronckhorst speelt hier linksback en is niet zijn stekkie, betere spelers zijn er toch echt wel voor deze plek
Boudewijn Zenden zie van bronckhorst
Jaap Stam hart van de verdediging, nix op aan te merken

Middenveld:
Phillip Cocu motor op het middenveld
Edgar Davids zolang hij geen kaarten krijgt is ie en van de beste die we hebben
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder toekomst van oranje
Rafael v.d. Vaart toekomst van oranje

Aanval:
Andy v.d. Meyde toekomst van oranje

Wie zouden we voor de positie als linksachter kunnen gebruiken?
Bosschaart lijkt mij wel erg geschikt. En zowel Hofland als Bouma zouden op die posities kunnen spelen. Maar meer andere opties weet ik eigenlijk zo snel niet. O ja; misschien nog De Cler?

Verder voor de toekomst kunnen deze spelers belangrijk gaan worden (vooral in verdedigend opzicht);
De Jong, Heitinga (Ajax)
Colin, Hofland (PSV)
Bosschaart (Utrecht)
Kruiswijk (Groningen)
Kromkamp (AZ)

pi_14528939
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:49 schreef italia het volgende:

[..]

Wie zouden we voor de positie als linksachter kunnen gebruiken?
Bosschaart lijkt mij wel erg geschikt. En zowel Hofland als Bouma zouden op die posities kunnen spelen. Maar meer andere opties weet ik eigenlijk zo snel niet. O ja; misschien nog De Cler?

Verder voor de toekomst kunnen deze spelers belangrijk gaan worden (vooral in verdedigend opzicht);
De Jong, Heitinga (Ajax)
Colin, Hofland (PSV)
Bosschaart (Utrecht)
Kruiswijk (Groningen)
Kromkamp (AZ)

voor linksachter zou ik idd Bosschaart pakken (dat hij niet opgeroepn is is begrijpenlijk, geblesseerden heb je nix aan)
Bouma is ook maar een gemaakte verdediger maar speelt daar wel beter dan Zenden en Bronkhorst
  maandag 10 november 2003 @ 17:06:31 #171
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14529217
1 Woord --> ONGELOOFELIJK
  maandag 10 november 2003 @ 17:07:58 #172
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14529253

lekker matig maar het was natuurlijk wel te verwachten.

van der Sar,
Reiziger, de Boer, Stam, van Bronckhorst, vd Meyde, Cocu, Davids, Overmars, vd Vaart en Kluivert.

zoiets zal het wel worden

pi_14530102
Dat De Boer geselecteerd is kan ik i.t.t. veel anderen nog wel begrijpen, hij is de aanvoerder van Oranje en record international, die kun je niet, ondanks zijn vele fouten de afgelopen tijd, ineens laten vallen. Waar ik echter niet bij kan is de selectie van Bosvelt. Wat heeft Bosvelt de afgelopen tijd gedaan om een plek in Oranje te verdienen? Speelt bij Manchester City nauwelijks, zit zelfs vaak op de tribune. En de keren dat hij in actie kwam speelde hij matig tot slecht. Nee, dan kan Advocaat beter een jonge speler selecteren. Denk dan aan Bruggink (doet het best goed bij Mallorca), Robben (maakt een mindere periode door, maar een onmiskenbaar goede voetballer) of Boateng (degelijke middenvelder, zeker beter dan Bosvelt op dit moment en altijd in de basis bij Middlesbrough).
pi_14530599
De terugkeer van Seedorf vind ik eigenlijk wel terecht, ik reken er eigenlijk ook een beetje op dat hij speelt. Wel graag centraal.

Wat betreft spelers als De Boer en Reiziger had ik gehoopt dat Advocaat het lef had gehad om ze eens thuis te laten, maar goed, het betreft natuurlijk wel spelers die al jaren hun waarde hebben bewezen in Oranje. Nahja, ik hoop toch dat deze spelers op de bank mogen beginnen voor de verandering.

Het niet selecteren van Robben kan ik wel begrijpen, hij is nog niet zo uitzonderlijk dat hij in de basis moet, en zijn tijd komt nog wel. Bouma en bijvoorbeeld Melchiot hadden wmb wel een keertje geselecteerd mogen worden.

Mijn 11 op basis van de geselecteerden...

Van de Sar
Bosvelt -- Stam -- Ooijer -- Van Bronckhorst
Overmars -- Seedorf -- Van der Vaart -- Cocu
Kluivert -- Makaay

pi_14530638
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef Qi het volgende:
Dat De Boer geselecteerd is kan ik i.t.t. veel anderen nog wel begrijpen, hij is de aanvoerder van Oranje en record international, die kun je niet, ondanks zijn vele fouten de afgelopen tijd, ineens laten vallen.
Ergens is dat wel zo, maar de wedstrijd tegen Schotland is van groot belang en fouten zoals hij de laatste tijd maakt kunnen gewoon niet in deze allesbeslissende wedstrijd. Wellicht moet hij maar even op bank eerst starten om even wat gas terug te nemen. Dit geld ook voor Reiziger trouwens.
quote:
[b]Waar ik echter niet bij kan is de selectie van Bosvelt. Wat heeft Bosvelt de afgelopen tijd gedaan om een plek in Oranje te verdienen? Speelt bij Manchester City nauwelijks, zit zelfs vaak op de tribune. En de keren dat hij in actie kwam speelde hij matig tot slecht. Nee, dan kan Advocaat beter een jonge speler selecteren. Denk dan aan Bruggink (doet het best goed bij Mallorca), Robben (maakt een mindere periode door, maar een onmiskenbaar goede voetballer) of Boateng (degelijke middenvelder, zeker beter dan Bosvelt op dit moment en altijd in de basis bij Middlesbrough).
Tsja dan vind ik het ook erg vreemd dat die Bosvelt nu wel ineens geselecteerd word als hij zo'n slechte periode doormaakt. Dan zou inderdaad Boateng beter geselecteerd kunnen worden. Maar ook bij hem zit je weer met het probleem dat hij (net als ploeggenoot Zenden) bij een vrij middelmatige club als Middlesbrough speelt. En nogmaals; Robben had gewoon ipv Zenden moeten spelen; dat vind ik ook weer zo'n laffe beslissing.
  maandag 10 november 2003 @ 18:01:45 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14530734
Die selectie is zo verfrissend als Advocaat zelf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 10 november 2003 @ 18:15:06 #177
73091 Vom
de Cowboy
pi_14531100
Ik sluit mij volledig aan bij popolon

GVD wat is advocaat toch een idioot zeg

Ik hoop dat Oranje het EK haalt, maar dat de KNVB van te voren advocaat nog even ontslaat.
Ik heb alleen weinig hoop

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_14531319
Wat spelers die naar mijn mening ook weleens uitgeprobeerd mogen worden in de komende vriendschappelijke duels:

-Melchiot (27)
-Boateng (28)
-Oude Kamphuis (26)
-Bosschaart (23)
-Bouma (25)
-Bruggink (26)

Zeker als je je realiseert dat er nogal wat spelers af gaan vallen na dit EK. Wat jong bloed is zeer welkom. Dit zijn allemaal spelers die minstens nog 3 grote toernooien mee zouden kunnen maken.

pi_14531335
Als we de play-offs niet doorkomen, betekent dit het einde van de interlandloopbaan van velen. De gebroeders de Boer, Cocu, van Hooijdonk, Hasselbaink, Davids, vd Sar etc. beginnen al aardig op leeftijd te komen.
Seedorf is weer terug, of we daar blij mee moeten zijn waag ik te betwijfelen. Dat Robben er niet bij zit is jammer, leuk dat vd Vaart en Sneijder er bij zijn gebleven.
  maandag 10 november 2003 @ 18:24:41 #180
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14531372
sommige spelers zullen zo het EK niet eens halen, als we het halen.
pi_14531652
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:24 schreef mitt het volgende:
sommige spelers zullen zo het EK niet eens halen, als we het halen.
pi_14531926
Het moet toch veel zeggen dat ik als ajacied liever v Bommel(als ie fit is) dan Seedorf in het NL elftal wil. Dan nog liever Stafano ipv clarence
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14531941
Met 1 zin: Advocaat leert het ook nooit
pi_14532000
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:22 schreef Qi het volgende:
Wat spelers die naar mijn mening ook weleens uitgeprobeerd mogen worden in de komende vriendschappelijke duels:

-Melchiot (27)
-Boateng (28)
-Oude Kamphuis (26)
-Bosschaart (23)
-Bouma (25)
-Bruggink (26)

Zeker als je je realiseert dat er nogal wat spelers af gaan vallen na dit EK. Wat jong bloed is zeer welkom. Dit zijn allemaal spelers die minstens nog 3 grote toernooien mee zouden kunnen maken.

-Melchiot ( ben ik niet bijster kapot van )
-Boateng ( )
-Oude Kamphuis ( )
-Bosschaart ( )
-Bouma ( )
-Bruggink ( we hebben toch wel beters in huis )
  maandag 10 november 2003 @ 18:56:34 #185
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_14532317
uit: ( of thuis als je voor schotland bent ) 2-0 schotland
thuis: 1-2
schotland naar portugal en nederland kan oprotten.
  maandag 10 november 2003 @ 18:57:35 #186
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_14532353
C'MOn SCotlend lads. we gonna win this one.
pi_14532389
als die schotten maar een onderbroek onder hun kilt aandoen
  maandag 10 november 2003 @ 19:03:45 #188
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14532522
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:46 schreef AirRaid het volgende:

[..]

-Bruggink ( we hebben toch wel beters in huis )

De achtste centrumspits in een selectie van 20 man?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_14533057
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De achtste centrumspits in een selectie van 20 man?

Bruggink kan ook prima als aanvallende middenvelder fungeren.
pi_14533069
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:40 schreef AirRaid het volgende:
Doel:
Ik zou niet weten waarom die er niet meer bij moet zijn?
quote:
Verdediging:
Zolang hij zich staande houdt zie ik geen reden om hem eruit te laten.
quote:
Erg groot is de aanwas van verdedigers niet. Niet veel spelen voor Barca zegt verder niet veel over zijn kwaliteiten. Altijd beter en meer ervaring dan een aantal verdedigers in de eredivisie. Hoort in de selectie al dan niet in de basis.
quote:
Middenveld:
Nuttige speler het wel of niet spelen is geen graadmeter. Je selecteert de beste die je hebt. Hoort bij de beste 20-30 spelers van Oranje.
quote:
Clarence Seedorf
Niet mee eens. Het ziet er niet altijd goed uit maar het is een speler die je niet "omver" kan lopen" en dat ziet er soms wel naar uit bij een Robben of Sneijder. Die zien er tegen een topteam erg groen uit. Verder wil ik hem centraal zien spelen en hoop ik dat het elftal zelf ook vertrouwen heeft in Seedorf. Iets wat soms wel ontbreekt lijkt het.
quote:
Aanval:
Als je achterstaat of flink voorstaat in de 70ste minuut dan wil ik hem wel in zien vallen voor het geval er een vrije trap te verdienen valt.
quote:
Vergelijkbaar met Van Nistelrooy maar beter in staat om een assist af te geven en betere anticipatie. Completere voetballer.
quote:
Meer een aanvallende middenvelder. Kan een assist geven die echter niet altijd begrepen wordt door een v Nistelrooij die mijn inziens te weinig doet om in dienst van het elftal te spelen. Nadeel van Kluivert dat hij soms iets te weinig rendement haalt.
quote:
Wellicht verpest in Man U. Hoop dat hij als speler kan groeien en meer dan een doorzichtige pass kan onderscheppen. Denk dat hij het tegen de groten laat afweten. Tegen de kleintjes is hij op dit moment wellicht wel bruikbaar.
quote:
Marc Overmars nog steeds een (redelijk) belangrijke factor, vooral door zijn snelheid
Zijn niveau was duidelijk toen hij gewisseld werd door Robben. Die niet toe kwam aan zijn gebruikelijke spel in de eredivisie. Gaat dreiging van uit. We hebben jammer genoeg maar twee andere vleugelspelers naast Overmars en vd Meijde. Robben en Zenden.
pi_14533314
Voor Seedorf is dit de kans om te laten zien dat ie wil vechten voor het team. Zou zeggen pak die kans.

Voorts vind ik dat Advocaat zich vreselijk conservatief is kwa selectiebeleid en dat ie Bosvelt meeneemt ipv b.v. Robben vindt ik belachelijk

pi_14533440
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:22 schreef sampoo het volgende:
quote:
Ik zou niet weten waarom die er niet meer bij moet zijn?
omdat Sar een van oude garde is die niet is verpest, en nog steeds heel betrouwbaar
quote:
Zolang hij zich staande houdt zie ik geen reden om hem eruit te laten.
volg de laatste prestaties van de boer maar
quote:
Erg groot is de aanwas van verdedigers niet. Niet veel spelen voor Barca zegt verder niet veel over zijn kwaliteiten. Altijd beter en meer ervaring dan een aantal verdedigers in de eredivisie. Hoort in de selectie al dan niet in de basis.
N. de Jong en J. Heitinga kunnen Reiziger prima vervangen
quote:
Nuttige speler het wel of niet spelen is geen graadmeter. Je selecteert de beste die je hebt. Hoort bij de beste 20-30 spelers van Oranje.
wat heb je aan een spelr die niet bij zijn club speelt, grote kans dat hij totaal uit vorm is
quote:
Niet mee eens. Het ziet er niet altijd goed uit maar het is een speler die je niet "omver" kan lopen" en dat ziet er soms wel naar uit bij een Robben of Sneijder. Die zien er tegen een topteam erg groen uit. Verder wil ik hem centraal zien spelen en hoop ik dat het elftal zelf ook vertrouwen heeft in Seedorf. Iets wat soms wel ontbreekt lijkt het.
Seedorf speelt misschien bij milaan goed maar is bij Oranje geen speler vwar je echt iets heb, zie ik liever een van Bommel die fit is fo een Robben
quote:
Als je achterstaat of flink voorstaat in de 70ste minuut dan wil ik hem wel in zien vallen voor het geval er een vrije trap te verdienen valt.
je zegt het eigenlijk min of meer zelf al, heb je alleen iets aan bij vrije trappen, daarvoor hebben we ook andere kandidaten rondlopen
quote:
Zijn niveau was duidelijk toen hij gewisseld werd door Robben. Die niet toe kwam aan zijn gebruikelijke spel in de eredivisie. Gaat dreiging van uit. We hebben jammer genoeg maar twee andere vleugelspelers naast Overmars en vd Meijde. Robben en Zenden.
als je 1x slecht speelt wil dat nix zeggen, Overmars is vaak genoeg een hele belangrijke schekel geweest
pi_14533970
Bosvelt erbij is raar, geen Robben erbij is ook raar. Je mag verwachten dat Advocaat dus zonder vleugelspitsen gaat spelen.

Geen Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, van Galen, Opdam en al die andere jongens die er in geschreven worden, kan ik nog wel begrijpen. Zij hebben nauwelijks enige ervaring en ook niet aantoonbaar meer kwaliteit dan de mensen die wel zijn geselecteerd. Ook niet minder, maar goed, je weet dat Advocaat aan zijn clubje vast houdt. Doet ie altijd.

www.thuisuiteten.nl
pi_14534214
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:54 schreef methodmich het volgende:
Bosvelt erbij is raar, geen Robben erbij is ook raar. Je mag verwachten dat Advocaat dus zonder vleugelspitsen gaat spelen.

Geen Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, van Galen, Opdam en al die andere jongens die er in geschreven worden, kan ik nog wel begrijpen. Zij hebben nauwelijks enige ervaring en ook niet aantoonbaar meer kwaliteit dan de mensen die wel zijn geselecteerd. Ook niet minder, maar goed, je weet dat Advocaat aan zijn clubje vast houdt. Doet ie altijd.

Maar Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, e.d. spelers zouden toch wel een keertje uitgeprobeerd kunnen worden in de komende vriendschappelijke duels? Ik denk dat dat met het oog op de toekomst heel verstandig zou zijn. Voor Schotland moet je ze inderdaad niet selecteren, daar is die wedstrijd veel te belangrijk voor, daar moet je spelers hebben die bewezen hebben te kunnen presteren.
pi_14534338
3-1 nederlaag en thuis 1-1; jammer, maar helaas...... Ik ga alvast maar een kilt kopen.....
pi_14534426
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:08 schreef italia het volgende:
3-1 nederlaag en thuis 1-1; jammer, maar helaas...... Ik ga alvast maar een kilt kopen.....
zolang je je onderbroek maar aanhoudt
pi_14534587
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:34 schreef AirRaid het volgende:

omdat Sar een van oude garde is die niet is verpest, en nog steeds heel betrouwbaar

Dat bedoel ik maar jij stelt dat er voor van der Sar geen plaats is na het EK.

volg de laatste prestaties van de boer maar
[..]

quote:
N. de Jong en J. Heitinga kunnen Reiziger prima vervangen
Reiziger heeft meer ervaring en daarmee net de voordeel van de twijfel. De Jong, Heitinga en Bouma zijn goede vervangers verder maar goed Reiziger is geen slechte keuze.
quote:
Seedorf speelt misschien bij milaan goed maar is bij Oranje geen speler vwar je echt iets heb, zie ik liever een van Bommel die fit is fo een Robben
Zoals gesteld hij voorkomt dat Oranje fysiek onder de voet wordt gelopen. Daar viel v Bommel behoorlijk in de water wat dat betreft. Dat baart mij een beetje zorgen. Stam en Davids zijn de enige die nog wat in te brengen hebben wat dat betreft.
quote:
je zegt het eigenlijk min of meer zelf al, heb je alleen iets aan bij vrije trappen, daarvoor hebben we ook andere kandidaten rondlopen
Niet van het niveau van Hooijdonk ben ik bang. Als de wedstrijd op slot is moet je wellicht met een vrije trap of corner doen. Daar liggen zijn kwaliteiten. Kopkracht en de vrije trap. Als het voetballend niet lukt iets waar Oranje redelijk vaak last van heeft dan is hij erg bruikbaar.
quote:
als je 1x slecht speelt wil dat nix zeggen, Overmars is vaak genoeg een hele belangrijke schekel geweest
Ik stel dat het niveau van Overmars duidelijk beter was dan Robben voor wie Overmars werd gewisseld. Ik heb Overmars dus erg hoog zitten.
pi_14534982
Zowel Overmars als Robben dient geselecteerd te worden, dan heb je de spelers om meerdere systemen te spelen.
pi_14535158
Ben benieuwd wat Derksen zo over de selectie te zeggen heeft...
  maandag 10 november 2003 @ 22:10:56 #200
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14538138
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:34 schreef F1Bas het volgende:
Ben benieuwd wat Derksen zo over de selectie te zeggen heeft...
Was te verwachten, de propaganda zender van RvN was weer flink bezig, wat heeft van Nistelrooy nu laten zien in de laatste weken. Slechts in 1 van de afgelopen 6 of 7 wedstrijden gescoord en hij heeft ze bijna allemaal volledig uitgespeeld. Tel daarbij op dat hij in het Nederlands elftal zelden tot nooit goed speelt, waarom moet hij dan in de basis. Kluivert is reserve bij Barca valt twee keer in en scoort twee keer, dus gebrek aan wedstrijdritme heeft ie blijkbaar niet, bovendien scoort hij aan de lopende band in Oranje en zijn schotten technische spelers als Kluivert niet gewend terwijl ze spitsen als van Nistelrooy elke week tegen zich hebben.

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 10-11-2003 22:16]

maandag 10 november 2003 @ 22:12:22 #201
68293 Visfriet
Is weg en kom nooit meer terug
pi_14538186
3-0 voor schotland
Post noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meerhrrrrr
pi_14538591
Tsjonge jonge jonge; werd Seedorf in Voetbal Insite toch weer op rechts gezet; zet hem dan rechtshalf en Sneijer of vd Meyde op rechts. In ieder geval Bosvelt niet; die kan dan beter rechtsback gaan spelen.
Laat verder Kluivert en v. Nistelrooij (voorlopig...?) niet meer met elkaar samen in de spits spelen....
Wat zou het dan kunnen worden;
vd Sar;
Bosvelt/Reiziger/Ooijer, Stam, de Boer??? (wat een discussie bij Voetbal Insite..; en Ronald het maar opnemen voor hem), v. Bronckhorst;
Sneijder/vd Meyde, Seedorf (als tijdelijke vervanger voor van Bommel), Cocu, Davids/vd Vaart/Overmars;
Kluivert/v.Nistelrooij, vd Vaart/Makaay
pi_14543392
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:24 schreef italia het volgende:
Tsjonge jonge jonge; werd Seedorf in Voetbal Insite toch weer op rechts gezet; zet hem dan rechtshalf en Sneijer of vd Meyde op rechts. In ieder geval Bosvelt niet; die kan dan beter rechtsback gaan spelen.
Laat verder Kluivert en v. Nistelrooij (voorlopig...?) niet meer met elkaar samen in de spits spelen....
Wat zou het dan kunnen worden;
vd Sar;
Bosvelt/Reiziger/Ooijer, Stam, de Boer??? (wat een discussie bij Voetbal Insite..; en Ronald het maar opnemen voor hem), v. Bronckhorst;
Sneijder/vd Meyde, Seedorf (als tijdelijke vervanger voor van Bommel), Cocu, Davids/vd Vaart/Overmars;
Kluivert/v.Nistelrooij, vd Vaart/Makaay
ja, het is zijn (tweeling)broer he

Maar de Boer moet eruit, die maakt ook bij oranje niets meer klaar de laatste tijd.

Ik zou idd een RvN VdV en zelfs misschien Makaay voorin proberen. Een van die drie moet een ander kunnen vinden voorin

Verder natuurlijk Overmars, Bronckhorst, Robben, Stam, Davids, Cocu en Reiziger.
Op doel geen v/d Sar, keepers boeien me niet zo, maar hij niet. Waterreus misschien?

pi_14544961
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:56 schreef Kozzmic het volgende:

Het niet selecteren van Robben kan ik wel begrijpen, hij is nog niet zo uitzonderlijk dat hij in de basis moet, en zijn tijd komt nog wel. Bouma en bijvoorbeeld Melchiot hadden wmb wel een keertje geselecteerd mogen worden.

Wat is de meerwaarde van het selecteren van Overmars als ie toch niet in de basis speelt (en bij Barcelona tribuneganger is), terwijl je in Robben een jonge speler hebt die iedere week in de basis staat en ook Champions League speelt? verder is er geen speler met zo'n dribbel als Robben en als je ergens behoefte aan kan hebben, is het wel daaraan.
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:54 schreef methodmich het volgende:

Sorry maar Bouma is wel van een andere orde van Bosschaart, Van Galen en Opdam: hij speelt al 3 jaar onafgebroken in de basis bij een topclub, waarvan de laatste anderhalf jaar als centrale verdediger waar hij het uitstekend doet. Verder heeft hij een dosis internationale ervaring waar eerdergenoemde heren niet op kunnen bogen. Oude Kamphuis zou een optie zijn maar is lang geblesseerd geweest, Melchiot in plaats van Reiziger had ik kunnen begrijpen.

Verder zijn Heitinga en De Jong talenten, maar ook voor hun geldt dat ze niet op het niveau van Bouma zitten maar vooral dat ze niet wekelijks spelen. Wat mij betreft zou dat een selectiecriterium moeten worden: speel je niet wekelijks, dan wordt je niet opgeroepen. Waar is de tijd dat alle internationals iedere week in de basis stonden bij grote clubs? Straks wordt NL een soort Letland, waar de grote spelers op de bank zitten. Dus: speel je niet, jammer dan.

quote:
Op maandag 10 november 2003 22:10 schreef franske19 het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op maandag 10 november 2003 20:34 schreef F1Bas het volgende:
Ben benieuwd wat Derksen zo over de selectie te zeggen heeft...<hr></blockquote>Was te verwachten, de propaganda zender van RvN was weer flink bezig, wat heeft van Nistelrooy nu laten zien in de laatste weken. Slechts in 1 van de afgelopen 6 of 7 wedstrijden gescoord en hij heeft ze bijna allemaal volledig uitgespeeld. Tel daarbij op dat hij in het Nederlands elftal zelden tot nooit goed speelt, waarom moet hij dan in de basis. Kluivert is reserve bij Barca valt twee keer in en scoort twee keer, dus gebrek aan wedstrijdritme heeft ie blijkbaar niet, bovendien scoort hij aan de lopende band in Oranje en zijn schotten technische spelers als Kluivert niet gewend terwijl ze spitsen als van Nistelrooy elke week tegen zich hebben.

Edit: typo

RVN speelt iedere week tegen dergelijke verdedigers, voor mij een reden om hem in de basis te zetten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14550588
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:

Wat is de meerwaarde van het selecteren van Overmars als ie toch niet in de basis speelt (en bij Barcelona tribuneganger is), terwijl je in Robben een jonge speler hebt die iedere week in de basis staat en ook Champions League speelt? verder is er geen speler met zo'n dribbel als Robben en als je ergens behoefte aan kan hebben, is het wel daaraan.

Inderdaad, opzouten met die bankwarmende heaumeau uit Barca.
quote:
RVN speelt iedere week tegen dergelijke verdedigers, voor mij een reden om hem in de basis te zetten.
Met als 2e argument nog dat Kluivert ook amper speelt, zelden voor z'n club scoort (OK zondag 1 inglijder na een mega blunder van de Betis keeper, maar die had m'n oma ook nog gemaakt) en gewoon niet in vorm is.

Maar goed, van mij mag Schotland winnen, dus doe me maar een compleet Oranje van uit vorm zijnde bankzitters bij hun respectievelijke clubs.

Ben het dus helemaal met je eens, double D.

dinsdag 11 november 2003 @ 13:08:35 #206
30362 Nelez
Throbbing member...
pi_14550713
Wegaan verder op de retro-toer.....de opstelling (en hij doet het echt, hij zet ze zo neer)

vd Sar
Reiziger/Stam/de Boer/Zenden
vd/Meyde/Seedorf/Cocu/Davids
Kluivert/vd Vaart

Uit: 1-1
Thuis: 2-1

EK: 1e ronde naar huis!!!

De ene hand wast de ander
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:47:45 #207
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14551891
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:08 schreef Nelez het volgende:
Wegaan verder op de retro-toer.....de opstelling (en hij doet het echt, hij zet ze zo neer)

vd Sar
Reiziger/Stam/de Boer/Zenden
vd/Meyde/Seedorf/Cocu/Davids
Kluivert/vd Vaart

Uit: 1-1
Thuis: 2-1

EK: 1e ronde naar huis!!!

maar goed, dan heeft de commercie er al lekker aan verdiend.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:50:23 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14551963
quote:
De verdedigers in de PL zijn echt slecht behalve bij de topclubs en vooral daartegen heeft RvN moeite om te scoren. Bovendien krijgt hij bij Man Utd de ene intikker na de andere, in het Nederlands elftal krijg je die niet en dan komt hij gewoon voetballend tekort.
pi_14552043
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:50 schreef franske19 het volgende:

[..]

De verdedigers in de PL zijn echt slecht behalve bij de topclubs en vooral daartegen heeft RvN moeite om te scoren. Bovendien krijgt hij bij Man Utd de ene intikker na de andere, in het Nederlands elftal krijg je die niet en dan komt hij gewoon voetballend tekort.

En tegen wat voor verdedigers spelen we zaterdag?
pi_14554518
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tegen het waanzinnige centrale duo van Hearts, minstens te vergelijken met een Premiership hoogvlieger als Wolverhampton Wanderers of Blackburn Rovers. Nee, je hebt me overtuigd...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14554955
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tegen het waanzinnige centrale duo van Hearts, minstens te vergelijken met een Premiership hoogvlieger als Wolverhampton Wanderers of Blackburn Rovers. Nee, je hebt me overtuigd...

Nou de duiters hadden het soms aardig lastig tegen die schotten. Oja duiters sorry
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:56:46 #212
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14555811
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Met als enige verschil dat die Schotten met z'n tweeen rond van Nistelrooy gaat lopen, ik blijf erbij als je een speler van Nistelrooy de hele wedstrijd laat volgen dat hij dan nergens is omdat ie geen enkele meerwaarde voor de ploeg heeft als hij niet scoort. Bovendien draait Makaay het best van alle spitsen dus die zou sowieso moeten spelen en daarna kies ik voor Kluivert omdat die mij wel scherp lijkt en in Oranje altijd een van de betere spelers is. Bovendien wordt ik moe van het gemekker van RvN, "ik krijg geen vertrouwen" en "ik word steeds gewisseld", ja als je nu eens goed presteerd dan word je niet gewisseld.
pi_14555925
Seedorf is back

Prima.
Ik heb nooit meegehuild met de wolven die om zijn huid riepen. Hij is geen opvallende speler maar wel één van de wenige op dit moment die als middenvelder naar voren speelt en zo de aanvallers perfect weet te bespelen.

Ik lees hier de hele tijd VdM
God alle j*** op een vlotje. Ik heb vdm gezien. Spruitjes voetbal.
Die wedstrijd tegen Oostenrijk. Niet om aan te zien, wat hij op rechts liet zien. Bal verlies bijna 100 %

Aanvallen.
idd, laat makaay en RvN maar samen gaan prijsschieten.
Kluivert heeft 100 kansen nodig om 1 wereld doelpunt te maken. makaay en RvN 10 Kansen voor 5 normale doelpunten. Tel uit je winst

pi_14555954
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:56 schreef franske19 het volgende:

[..]

Met als enige verschil dat die Schotten met z'n tweeen rond van Nistelrooy gaat lopen, ik blijf erbij als je een speler van Nistelrooy de hele wedstrijd laat volgen dat hij dan nergens is omdat ie geen enkele meerwaarde voor de ploeg heeft als hij niet scoort.

Kluivert mag van mij op de bank blijven. Bij de Schotten loopt het dun door de broeken als ze de naam van Nistelrooij horen. Als zij nou 2 man om/op Ruud zetten moet er ergens anders een vrije man over zijn aan Nederlandse zijde.
pi_14556887
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:01 schreef CANARIS het volgende:
Seedorf is back

Prima.
Ik heb nooit meegehuild met de wolven die om zijn huid riepen. Hij is geen opvallende speler maar wel één van de wenige op dit moment die als middenvelder naar voren speelt en zo de aanvallers perfect weet te bespelen.

Ik lees hier de hele tijd VdM
God alle j*** op een vlotje. Ik heb vdm gezien. Spruitjes voetbal.
Die wedstrijd tegen Oostenrijk. Niet om aan te zien, wat hij op rechts liet zien. Bal verlies bijna 100 %

Tot nu toe ben ik het met je eens.
quote:
Aanvallen.
idd, laat makaay en RvN maar samen gaan prijsschieten.
Kluivert heeft 100 kansen nodig om 1 wereld doelpunt te maken. makaay en RvN 10 Kansen voor 5 normale doelpunten. Tel uit je winst
Ik heb het idee dat wat Kluivert betreft het wel meevalt. Toch 40 goals in 73 wedstrijden. Daarnaast is hij ook een type speler die de bal vast kan houden en goed kan meeverdedigen. Verder is het de enige spits van Nederland die daadwerkelijk assists weet te geven aan zijn medespelers.
pi_14561557
quote:

[..]

Sorry maar Bouma is wel van een andere orde van Bosschaart, Van Galen en Opdam: hij speelt al 3 jaar onafgebroken in de basis bij een topclub, waarvan de laatste anderhalf jaar als centrale verdediger waar hij het uitstekend doet. Verder heeft hij een dosis internationale ervaring waar eerdergenoemde heren niet op kunnen bogen. Oude Kamphuis zou een optie zijn maar is lang geblesseerd geweest, Melchiot in plaats van Reiziger had ik kunnen begrijpen.

Bouma speelt echter niet al 3 jaar als centrumverdediger in de basis. Dat doet ie pas een half seizoen echt op niveau (dus ook in de CL). De Nederlandse competitie zegt mij niet genoeg om te concluderen dat iemand Oranje aankan. Dat zal denk ik voor Dick ook meegespeeld hebben, als reden waarom hij Bouma niet als centrumverdediger heeft geselecteerd.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:24:59 #217
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14562931
Ik hoor net van iemand dat het om 16:00 begint ?
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:31:11 #218
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14563109
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:24 schreef Kang-He het volgende:
Ik hoor net van iemand dat het om 16:00 begint ?
Klopt
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:42:21 #219
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14563534
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:31 schreef franske19 het volgende:

[..]

Klopt

SBS6?
pi_14563623
Net FdeBoer gezien op sportjournaal.

Mmmjaaahuh maaruh ennuhmmmuh ennuhhuuh ja ooofuh noueuh mettuh mij offuuhhhh zonder mij euhhh oranjuhhh en enz

Er komt werkelijk geen zinnig woord uit die gast en dat is aanvoerder.

Oja en als klap op de vuurpijl.

interviewer:Die CL wedstrijd was niet al te best he?

FdeBoer: Dan heb je de kraker daarvoor zeker niet gezien tegen Besiktas!!!

Hup Schotland!

[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 11-11-2003 20:46]

pi_14563626
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:42 schreef Kang-He het volgende:

[..]

SBS6?

RTL4
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:46:27 #222
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14563646
met Wilfred Genee

hoop ik dan

[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14568245
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:45 schreef Speed1971 het volgende:
Hup Schotland!
Die schotten schrikken zich dood straks van al die open doelkansen die ze gaan krijgen!!
pi_14569031
schotland - nederland 0-6
nederland - schotland 7-0
^O^
  woensdag 12 november 2003 @ 00:58:32 #225
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_14569541
2-0

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 12 november 2003 @ 02:18:15 #226
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_14570098
Tegen alle 'Hup Schotland' mensen: Niet gaan juichen als we toch winnen met Nederland, hè??!!

Ik denk dat we zaterdag een matige pot gaan krijgen die bepaald zullen worden door de wissels. Nederland beschikt ongetwijfeld over het sterkere elftal, maar Advocaat zal vast weer eens'een laffe en foute opstelling maken.

Echter; heeft hij het lef Robben / Overmars, de getergde en in vorm zijnde Seedorf en Makaay de kans te geven dan verwacht Nederland een goed resultaat neer kan zetten!

(Ja idd, naar mijn mening hangt het nu van spelers af, niet van systemen en dergelijken! Dit wordt vechtvoetbal met individuele klasse als doorslag!)

pi_14570160
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:18 schreef NRH het volgende:
Tegen alle 'Hup Schotland' mensen: Niet gaan juichen als we toch winnen met Nederland, hè??!!
ach die mensen staan dadelijk wel te juiche als nederland europees kampioen worden
  woensdag 12 november 2003 @ 08:26:02 #228
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_14570733
quote:
Echter; heeft hij het lef Robben / Overmars, de getergde en in vorm zijnde Seedorf en Makaay de kans te geven dan verwacht Nederland een goed resultaat neer kan zetten!
Robben zit gewoon thuis op de bank denk ik hè...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_14571666
quote:
De meeste mensen, waaronder deze pik, die roepen Hup Schotland omdat zij het Advocaat niet gunnen.
pi_14571781
wie denkt er in 5 jaar nog aan Advocaat.

Als Nederland europees kampioen wordt , wordt nederland dat.

1988 Michels. Hoe vaak hoor ik zijn naam??

Het gaat hier om Nederland en onafhankellijk van welke eikels, lafzakken of vedetes er spelen dan wel coachen het BLIJFT MIJN TEAM.

pi_14572326
quote:
Op woensdag 12 november 2003 09:48 schreef CANARIS het volgende:

Het gaat hier om Nederland en onafhankellijk van welke eikels, lafzakken of vedetes er spelen dan wel coachen het BLIJFT MIJN TEAM.

Mijn team is en blijft Ajax. Dan komt een tijd niets en dan Oranje, AZ en Heerenveen.

Ik ga 10x heftiger uit mijn plaat als Ajax Europees kampioen (de CL) wordt dan dat Oranje Europees kampioen wordt.

woensdag 12 november 2003 @ 10:21:14 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14572344
Die Frank de Boer, wat is het toch een arrogante kwast!

Gisteren ook weer bij SS, een loser is het, optyfen met hem!

woensdag 12 november 2003 @ 10:23:01 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_14572386
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Frank de Boer, wat is het toch een arrogante kwast!

Gisteren ook weer bij SS, een loser is het, optyfen met hem!

"de wedstrijd ervoor was ik de beste van het veld"
  woensdag 12 november 2003 @ 10:25:39 #234
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14572448
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:23 schreef pfaf het volgende:

Jij hebt 'm ook gezien dus!

Patrick Kluivert was ook weer duidelijk gepiqueerd over de suggestie dat hij niet zou spelen zaterdag.

Wie kwam er toruwen met een of ander vaal petje binnenlopen, was dat Zenden? Ik kon het niet goed zien!

pi_14572520
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zie het al voor me de eerste wedstrijd is hij het best van het veld en de 2de wedstrijd maakt hij 2 beslissende blunders
pi_14572673
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zie het al voor me de eerste wedstrijd is hij het best van het veld en de 2de wedstrijd maakt hij 23 beslissende blunders

pi_14577102
quote:
Op woensdag 12 november 2003 00:58 schreef Juan Zueco het volgende:
2-0

J.

Zou een mooie uitslag zijn, ik zou er zo voor tekenen.
pi_14577202
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:56 schreef franske19 het volgende:

[..]

Met als enige verschil dat die Schotten met z'n tweeen rond van Nistelrooy gaat lopen, ik blijf erbij als je een speler van Nistelrooy de hele wedstrijd laat volgen dat hij dan nergens is omdat ie geen enkele meerwaarde voor de ploeg heeft als hij niet scoort.

Mooi toch, als die Schotten lekker 2 man op RVN zetten, hebben we ergens anders een man vrij.
quote:
Bovendien draait Makaay het best van alle spitsen dus die zou sowieso moeten spelen
Eens, samen met RVN mijns inziens.
pi_14577288
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:12 schreef Visfriet het volgende:
3-0 voor schotland
Stoer. .
  woensdag 12 november 2003 @ 13:42:44 #240
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14577320
quote:
[b]Op woensdag 12 november 2003 13:41 schreef Loek-B het

Stoer. .

Loek, volgens mij wil jij heel graag Visfriet's vriendje worden!
pi_14577331
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Loek, volgens mij wil jij heel graag Visfriet's vriendje worden!

. .
  woensdag 12 november 2003 @ 14:04:49 #242
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14577865
Ik snap echt niet waarom hij gewoon niet met van Nistelrooy en Makkaay samen speelt.
Verder kots ik op mensen zoals de Boer: " de wedstrijd ervoor was ik de beste van het veld"
En seedorf, en Davids die het gewoon uitstralen dat ze voor zichzelf in het Nederlands elftal spelen en het niet als een eer en trots ervaren om voor Nederland te mogen uitkomen.
Of zoals R de Boer aangaf hij mist dat er voor elkaar gewerkt wordt.
Heel die mentaliteit spreekt me niet aan.

Van mij mogen ze echt winnen ( een EK is altijd best gezellig ).
Maar ik zal er echt niet van wakker liggen als ze het niet halen.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 12 november 2003 @ 14:09:30 #243
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14577973
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:04 schreef Vikingo het volgende:
Ik snap echt niet waarom hij gewoon niet met van Nistelrooy en Makkaay samen speelt.
Dan heb je twee diepe spitsen, en veel te weinig aansluiting met het middenveld. Tenzij van Nistelrooy terugzakt maar dat ligt niet in z'n spel. Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar Makaay/VdVaart.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14578191
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:09 schreef Devano het volgende:

[..]

Dan heb je twee diepe spitsen, en veel te weinig aansluiting met het middenveld. Tenzij van Nistelrooy terugzakt maar dat ligt niet in z'n spel. Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar Makaay/VdVaart.

Makaay kan toch ook terugzakken?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14579457
DM: Westerveld of waterreus

RV: Bouma / (ricksen/ oude kamphuis)
CV: Stam
CV: Ooijer
LV: Hofland

RM: Zenden / (overmars)
CM: (helaas gebleseerde) van bommel / (bosvelt)
LM: Robben

AM: cocu

RA: Makaay
LA: Van Nistelrooij

woensdag 12 november 2003 @ 14:58:42 #246
56951 Najra
---------------
pi_14579542
Ja ik vind dat we ze nou wel eens mogen aamoedigen. Zo makkelijk hebben ze het nou ook weer niet gehad en het is zeker geen walk-over. Dus bij deze....

Hup Schotland

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_14579592
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Makaay kan toch ook terugzakken?

Maar dat ligt niet echt in zijn spel. Het is een speler die voorin de bal moet krijgen om het dan om te zetten in een doelpunt. Je kunt het natuurlijk proberen, maar ik denk dat Makaay voorin een stuk efficienter zou spelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar deze opstelling:

Van der Sar

Reiziger - Stam - De Boer - Van Bronckhorst

Van der Meyde - Cocu - Davids - Overmars

Van der Vaart

Van Nistelrooy

Doel: Van der Sar is nog steeds beter dan Waterreus en hij heeft ervaring met Brits voetbal. Makkelijke keuze dus.

Verdediging: Stam sowieso, behoeft geen uitleg, en De Boer wil ik nog wel een kans geven, ondanks alle kritiek. Zeker als je bedenkt dat Ooijer er anders voor in de plaats zou komen. Reiziger en Van Bronckhorst op de back posities, veel beter is er niet geselecteerd. Eventueel Reiziger voor Bosvelt, maarja, die speelt erg weinig bij MCFC.

Middenveld: Cocu & Davids op het midden, beter is er niet geselecteerd, en Overmars, die ervaring heeft met Brits voetbal, samen met Van der Meyde op de vleugels. Zoals Cruijff ook zegt, Britse teams bestrijd je het beste met vleugel aanvallers.

Aanval: Van der Vaart als schakel tussen middenveld en Van Nistelrooy, kan hij goed, heeft hij bewezen bij Ajax. En Van Nistelrooy als diepe spits. Is zijn vorm weer aan het herpakken en heeft veel ervaring met het Britse voetbal. De Schotten zijn ook bang voor hem, wat een psychologisch & strategisch voordeel is. Offeren misschien 2 man op om hem uit te schakelen.

pi_14579911
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Jij hebt 'm ook gezien dus!

Patrick Kluivert was ook weer duidelijk gepiqueerd over de suggestie dat hij niet zou spelen zaterdag.

Wie kwam er toruwen met een of ander vaal petje binnenlopen, was dat Zenden? Ik kon het niet goed zien!

Dat was Zenden ja. Schitterende reactie van vrouwlief: "Wie is die eppo?"
Wat een vrouw!
spits!
pi_14580081
Mijn opstelling:
code:
                  Van der Sar/Waterreus

v Bronckhorst      Ooijer            Stam        Reiziger

v/d Vaart          Seedorf            Davids        Zenden

v Nistelrooy      Kluivert   

v/d Vaart en Zenden bij aanvallen naar de achterlijn om er een voorzet of corner uit te halen, Seedorf en Davids zijn het ideale duo op het middenveld.. van Bronckhorst en Reiziger kunnen nog van positie wisselen.
Van Nistelrooy en Kluivert moeten samen een hecht spitsenduo gaan vormen. Die hebben 2 taken, aanspeelbaar zijn en scoren.
Bij de keepers (van der Sar & Waterreus) hangt het er gewoon van af wie deze week het lekkerst traint en goed in z'n vel zit. Dan heb je gewoon een team dat kan en moet winnen van Schotland....

Mijn voorspelling blijft een 2-0 voor de Nederlanders...

Hoi.
pi_14580637
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:14 schreef pekel het volgende:
Mijn opstelling:
code:
                  Van der Sar/Waterreus

v Bronckhorst      Ooijer            Stam        Reiziger

v/d Vaart          Seedorf            Davids        Zenden

v Nistelrooy      Kluivert   

v/d Vaart en Zenden bij aanvallen naar de achterlijn om er een voorzet of corner uit te halen, Seedorf en Davids zijn het ideale duo op het middenveld.. van Bronckhorst en Reiziger kunnen nog van positie wisselen.
Van Nistelrooy en Kluivert moeten samen een hecht spitsenduo gaan vormen. Die hebben 2 taken, aanspeelbaar zijn en scoren.
Bij de keepers (van der Sar & Waterreus) hangt het er gewoon van af wie deze week het lekkerst traint en goed in z'n vel zit. Dan heb je gewoon een team dat kan en moet winnen van Schotland....

Mijn voorspelling blijft een 2-0 voor de Nederlanders...

heb je links en rechts opgedraaid of is dat bewust?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 november 2003 @ 15:35:55 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_14580831
volgens Cruiff en Adriaandse moeten we toch echt met buitenspelers spelen, omdat die eilandbewoners dat neit gewend zijn. En RvN in de punt, omdat hij het spel van die Schotten kent.
pi_14581113
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:35 schreef pfaf het volgende:
volgens Cruiff en Adriaandse moeten we toch echt met buitenspelers spelen, omdat die eilandbewoners dat neit gewend zijn. En RvN in de punt, omdat hij het spel van die Schotten kent.
Als zij het zeggen zal Advocaat hun aanwijzigingen vast en zeker niet volgen...

Coward!

Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 november 2003 @ 15:46:42 #253
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14581215
Ik hoop dat Advocaat zo gaat beginnen:
code:
                       Waterreus

Reiziger           Stam      Ooijer     v Bronckhorst 

Sneijder     Seedorf            Davids        Overmars

v Nistelrooy      v.d. Vaart   

Maar vrees dat ie zo gaat beginnen:
code:
                          Sar

Reiziger           Stam      F. de Boer     v Bronckhorst 

v.d. Meijde     Seedorf            Davids        Overmars

Kluivert      v.d. Vaart   

woensdag 12 november 2003 @ 15:51:26 #254
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_14581363
Ideale spitsenduo tegen Schotland bestaat uit Ruud van Nistelrooij en Pierre van Hooijdonk.

Zij hebben een ongelofelijke reputatie in de UK.

Nistelrooij in het Premiership, waar hij wekelijks tegen defensies speelt die dezelfde stijl hebben als de nationale ploeg van Schotland.
Nistelrooij heeft in 78 wedstrijden 58 keer het net laten bollen, sinds hij actief is in de UK. Dat is een moyenne van 0,718 doelpunt per wedstrijd.

Hooijdonk heeft in Schotland gespeeld en niet bepaald onverdienstelijk.
Ook heeft hij in Engeland gespeeld, waar nogmaals gezegd dezelfde stijl van verdedigen wordt gehanteerd als bij de Schotse ploeg.
In de 139 wedstrijden die Hooijdonk heeft gespeeld in de UK heeft hij 80 keer gescoord. Dat is een moyenne van 0.575 per gespeelde wedstrijd.

woensdag 12 november 2003 @ 15:58:19 #255
56951 Najra
---------------
pi_14581586
Hup Schotland
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 12 november 2003 @ 16:00:35 #256
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14581657
vol = vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')