quote:
When the first converted and road-legal Porsche 962s appeared in the streets something radically changed in the way cars are build. Yes, we all know there were racers transformed into street cars due to race regulations. But who'd ever think 'bout turning a 400+ km/h fast vehicle into a street machine? Well here is a list for You: from Germany Zimmermann, Koenig Sportscars and Dauer Racing and in the UK Schuppan Racing. Now, Ferrari went one step further: took a Formula 1 racer and built a road-going roadster based on it. The Ferrari F50 was first officially introduced at the 1995 Geneva Motorshow twice. First, there was a press conference at the newly opened Geneva Automuseum and next day, on the first the press day at the Ferrari stand, they held another. This car was one of the biggest showstopper in 1995.
The idea came from the 2nd son of Enzo Ferrari, Piero. After the F40 he wanted to see a Ferrari on a market made from a Formula 1 racer. The starting point was Prost's 1990 641/2 rocket.
It's 3.5 litre engine was very compact, very short so it was not too difficult to fit in the rear without making the wheelbase too long. This five-valve per culinder engine is naturally aspirated engine (the F40 has had a turbo engine).
The body was designed by Pininfarina, who designed the whole current Ferrari range. Cues were taken from the Mythous prototype of 1989. CAD and normal methods were combined and after various proposals the final result emerged.
The final styling model was completed in 1991. Although it looks all but identical to the production car, three important modifications were done: 1. enlargement of the front air intakes, 2. a small spoiler has been placed under the front bumper, 3. addition of two small wings to the A-pillar. The final shape with a Cd factor of 0.372 looks breathtaking. It's everything a Ferrari should be: flowin' lines, wideness and wildness. There are two versions: hood on/off.
There is big road noise due to the fact that F1 technology lies underneath. But then You'll surely know You HAVE F1 technology under Your pants.
quote:More 2 come maar moest hem gewoon al eff openen
Engine
Configuration 12 cylinders in 65 degree V layout
Bore 85 mm
Stroke 69 mm
Cylinder capacity 23.9 cu in (3916 cc)
Total displacement 286.7 cu in (4700 cc)
Compression ratio 11.3:1
Max. power output 382.5 kW (513 HP SAE, 520 CV CE) at 8500 rpm.
Peak torque 417 Nm (347 lb ft) at 6500 rpm
Specific power 109 HP/litre (SAE)
Ignition Bosch static electronic ignition
Injection Bosch Motronic 2.7 injection
Engine weight 198 kg (436.5 lb)
Performance
Top Speed 325 km/h (202 mph)
Acceleration 0 to 60 mile 3.7 s (0-100 km/h 3.87 s) 1 mile: 30.3 s (0-1000 m 21.7 s)
Dimensions and weights
Max. length 176.4 in (4480 mm)
Max. width 78.2 in (1986 mm)
Max. height 44.1 in (1120 mm)
Wheelbase 101.6 in (2580 mm)
Front track 63.8 in (1620 mm)
Rear track 63.1 in (1602 mm)
Weight unladen 2712 lb (1230 kg)
Tyres Tubeless radial tyres
Front: 245/35 ZR 18
Rear: 335/30 ZR 18
Rubber fuel tank capacity 27.7 US. gal/ 32.1 Imp. gal (105 liter)
Front brake discs 14 in (355 mm)
Rear brake discs 13.2 in (335 mm)
Equipment Air conditioning, Detachable hard-top/ open-top section with roll bats, including trolley and stowage bag, documented photo album showing car in build, choice of pedal box sets - one up to shoe size 7, and one above size 7, tailor-made raing boots with owner's initials.
quote:
The Ferrari F50 was designed to commemorate Ferrari's 50th anniversary in 1996. Only 349 F50s were made in Ferrari's factory near Modeno in northern Italy."Our studies showed a market for 350 cars like this," says spokesman Antonio Ghini. "But Ferraris are something cultural, a monument. They must be hard to find, so we will produce one less car than the market." F50 Test Drive
Half the cars had been reserved before the car was introduced. Fifty F50s each were sold in the United States, Germany and Italy, Ferrari's biggest markets. Most of the others were sold in Asia and elsewhere in Europe. It has been said that Mike Tyson was the first person to receive an F50 as an owner in the United States at a purchase price of $850,000.
"We have in 50 years of racing won every kind of victory: Formula One, Le Mans, Dayton, Sebring," President Luca di Montezemolo said in an interview. "In this car we put 50 years of know-how."
But he said the F50 is the first and last car Ferrari will build based on a Formula One engine because of tougher emission standards going into effect in the next few years in the United States and elsewhere.
"It will be impossible to do it again," he said.
The history of the F50 began In 1990, when Ferrari almost experienced the F1 World Championship with Alain Prost driving. It was at this time, Piero Ferrari fathered his plan to take one Ferrari Formula One car and birth a new road supercar ...thus becoming the F50 project.
Driven by customers asking why the company could not build something close to a Formula One car that could be driven on the road, the engineers at Ferrari began looking into the areas of their Grand Prix machine which made it just that. The power in their road engines, they decided, was enough, but it was concluded that it would be possible to bring across much of the technology of Formula One onto a road car.
quote:Ouwe deeltjes:
On the road, the F50 is very stable, accurate in handling at any speed, and the huge tires and down force generated by the big rear spoiler enable high speed cornering stability. It runs faster than the F40 on race tracks, thanks to a better chassis, but slower at mid-range acceleration than the 425 ft-lb predecessor. Because the F50's engine is so highly tuned, it enables less room for improvement compare with the turbocharged F40. Ferrari used the F40 as their GT racer. But in real world, without modifications, the F50 is far faster than the F40.The Ferrari F40 (the car's predecessor) had looked as though it was a carbon fibre chassis, but this was not the case. It was simply a tubular frame chassis with carbon parts. Ferrari decided they could do better and set about designing a full carbon fibre monocoque that would give a stiffer chassis. The whole chassis and suspensions are bolted on the engine / transmission like Formula One cars, thus producing an ultra-rigid and simultaneously light structure. Cars twist under load, and a structural designer's job was to create a chassis that will deform to a minimal amount under normal accelerative and cornering loadings. Through using Carbon Fibre, the Ferrari engineers were able to achieve a stiff chassis which is also very light. It therefore handles better, without having the penalty of the extra weight usually required for structure stiffness, and importantly, this was a key innovation brought from Formula One.
The second important area is the F50's much acclaimed 'Formula One derived' engine. This is based on the 3.5 litre V12 unit which powered Prost and Nigel Mansell in the 1990 season, but it's relations are loose. The road going powerplant took the F1's 65-degree vee, used the same 5-valve per cylinder design, and retained the block length. Everything else, however, is different. It had to be - although the F50 is a remarkable car, the requirement to replace an engine every 200 or so miles as in an F1 car would be ridiculous! Some of the exotic materials have made it onto the road engine, however, with titanium playing a part in the internals. The capacity was increased to 4.7 litres, and the engine hits the rev limiter at 8,700 rpm, quite some way short of the 14,000 attainable with the F1 engine - pneumatic valve springs made such revs possible, but these were too unreliable to be used due to air leakages (which have been often seen to cause problems in Grands Prix), and were replaced with steel springs for the road engine.
The engine is mounted directly to the carbon fibre monocoque, and this caused problems as carbon fibre is a great transmitter of vibrations and sound. An F1 driver is alright wearing a helmet and earplugs, but Ferrari felt it couldn't demand this of the road car driver! Some modifications were achieved, but the engine remains loud - so Ferrari used its raw, unrefined qualities as a selling point!
Aerodynamics was a key area in the F50's design, and is also partially derived from F1. Pininfarina designed the body to provide lots of downforce on both the front and rear at high speeds, using in-the-nose ducting and a rear wing mounted on pedestals. The road car design team actually used the F1 team's wind tunnel for development - a situation which would never be seen now, with teams never having a spare minute in their tunnels. The time spent was worth it, as the car can actually produce correctly balanced downforce at the front and rear, using an apparently F1-derived wing at the rear, which assists in making the handling exceptional.Part of this handling equation is the suspension, which is a unique innovation to have come across from Formula One. It uses independant double wishbone suspension, with pushrods connecting to inboard springs and dampers, just as Prost and Mansell's F1 car did. However, in standard road car design, rubber bushes are used to act as cushions at suspension mounting points, and reduce the transmission of road noise. These are to the detriment of handling, and for that reason, they do not exist in F1. There, the suspension is mounted directly to the chassis or gearbox with rigid ball joints (somewhat like a hip joint). Ferrari went with this method for the F50, deciding that as this is an F1 car for the road, handling could not be compromised - besides how could the extra road noise add anything to the sound of that beast of an engine sitting behind the driver! To the surprise of the industry, the suspension was a success, and the ride was not as harsh as expected, but despite this, we have not yet seen any other road cars use this technology.
The only compromises on this car were road legailties and driver limitations, and Ferrari see the F50 as truly an F1 car for the road. But, because this is "a race car for the street," there is no carpet or upholstery -- except for the lightweight seats and the leather-covered steering wheel. Even the gearshift knob is composite.
The special disc brakes, rack-and-pinion steering and trick suspension are all just one step from the racetrack. Antilock brakes are noticeably missing, as are power steering and power brakes. The only concession to comfort is standard air conditioning. There is a rudimentary fabric top that goes on over the twin rollbars on the Barchetta version and roll-up windows in the doors.
The technology brought from Formula One into the F50 is now ten years old - and how F1 develops in ten years! There is no semi-automatic gearbox on the road car, a technology which was not even reliable on the race cars in 1990, and the brakes, although F1-derived, are steel and not carbon as the temperatures developed in even a road car such as this were, and still are, not high enough to allow the material to function well enough.
The supercar era is (unofficially) over, and now manufacturers are using F1 developments in more limited fashion. Ferrari's future, in the F360 Modena, shows that even in their 'non-exclusive' range, the F1 involvement comes through. The new car uses traction control, and drive-by-wire technology, as well as the (now mandatory on all sports cars) F1 style semi-automatic paddle gear change. Its performance, although road car bred, has benefited from the thoughts of the racing engine designers.
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
meer pics
En hier doen we het dan echt voor, F50 GT
[Dit bericht is gewijzigd door Thermo op 14-10-2003 23:56]
Edit: ahnee nu zie ik de verschillen de neus van de enzo loopt helemaal spits door. De enzo vind ik wel iets vetter als deze bak. Maarja een prijskaartje van 1 miljoen euro is wat veel voor mij hedendaags
[Dit bericht is gewijzigd door WiXX op 14-10-2003 23:43]
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:40 schreef WiXX het volgende:
Is dit niet de enzo??
* Thermo wijst naar de deur
quote:Geef toe voor een gast die pas de nieuwe autoweek leest bij de kapper heeft het ding veel weg van de enzo.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:42 schreef Thermo het volgende:[..]
* Thermo wijst naar de deur
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:44 schreef WiXX het volgende:[..]
Geef toe voor een gast die pas de nieuwe autoweek leest bij de kapper heeft het ding veel weg van de enzo.
.....
nee?
Ik vind de F50 mooier dan de Enzo
Nou, dan ga ik maar weer is beren schieten in Big Deer Hunter 2004
quote:Ik zie verreweg dezelfde lijnen erin, vooral de punt is bijna identiek. Alleen hebben ze bij de enzo de achterkant niet vergeten wat ze wel hebben gedaan bij alle andere ferrari´s, want vind de enzo achterkant wel vet maar de rest van de ferrari´s heeft een kut achterkant.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:45 schreef Thermo het volgende:[..]
.....nee?
quote:De F50 is veeeel mooier dan de Enzo.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:46 schreef Ballebek het volgende:
Ff een rel veroorzaken;Ik vind de F50 mooier dan de Enzo
Nou, dan ga ik maar weer is beren schieten in Big Deer Hunter 2004
quote:Tja, een Ferarri is een perfecte auto he; valt niks meer aan te veranderen / perfectioneren
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:47 schreef WiXX het volgende:[..]
Ik zie verreweg dezelfde lijnen erin, vooral de punt is bijna identiek. Alleen hebben ze bij de enzo de achterkant niet vergeten wat ze wel hebben gedaan bij alle andere ferrari´s, want vind de enzo achterkant wel vet maar de rest van de ferrari´s heeft een kut achterkant.
quote:irc.fokzine.net is de server naam. En dan #pta en u bent er
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:43 schreef Ballebek het volgende:
En ballebek wacht nog steeds op de IRC /#PTA link
heb geen idee welke link je bedoeld.
En ik ben je helemaal vergeten te bellen
ik bel je morgen wel En ja dat ga ik niet wel vergeten
quote:Als je een witte stok met rode strepen heb wel jha
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:44 schreef WiXX het volgende:[..]
Geef toe voor een gast die pas de nieuwe autoweek leest bij de kapper heeft het ding veel weg van de enzo.
En gods koleren wat een super geile bak is dat toch
Niks geen luxe. Raam draaien we gewoon met de hand open. Radio stoelen met knopjes
een mooi matje op de vloer
Alleen het geen wat ECHT nodig is zit in die auto. En anders niet. Er zwerft een heel mooi filmpje rond op internet van de F50 samen met een F1 bak. Je zal zien dat hij in de bochten heel goed mee kan komen voor een straat wagen achter een F1 bak. Heel veel in deze auto komt namelijke direct uit de F1 wereld.
En nu ga ik lekker slapen.
Tot morgen allen
quote:En een dodge viper gt gaat nog sneller
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:49 schreef xstatic1975 het volgende:[..]
De F50 is veeeel mooier dan de Enzo.
En de zeer gelimiteerde F50 GT is nog sneller ook.
Die doet 0-100 in 2,9
quote:Ja en een luipaard kan 120
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:50 schreef WiXX het volgende:[..]
En een dodge viper gt gaat nog sneller
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:53 schreef WiXX het volgende:
Ahh fuck jullie allemaal![]()
De wagen waar ik me elke dag in laat rijden is toch groter
De stadsbus
[Dit bericht is gewijzigd door Thermo op 14-10-2003 23:57]
quote:Sjit man...
Op woensdag 15 oktober 2003 00:01 schreef bas-beest het volgende:
ik vind ze geen van 2en echt mooi, maar als ik zou moeten kiezen, dan een Enzo...
quote:Thermo klopt het Email adres in je profiel. Kunnen we af spreken voor een ritje in de homo auto
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:58 schreef Thermo het volgende:
Do you want more pics boys?
quote:Je ging toch slapen man!
Op woensdag 15 oktober 2003 00:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Thermo klopt het Email adres in je profiel. Kunnen we af spreken voor een ritje in de homo auto
Ga ik ook maar is doen... 5:30 -> 0:15 ZZZ 5:30 -> ??? is niet echt...
quote:comfirmed 2 possible date emails @ inbox
Op woensdag 15 oktober 2003 00:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Thermo klopt het Email adres in je profiel. Kunnen we af spreken voor een ritje in de homo auto
quote:kan je me terug mailen?
Op woensdag 15 oktober 2003 00:15 schreef Thermo het volgende:[..]
comfirmed 2 possible date emails @ inbox
quote:Bier!
Op woensdag 15 oktober 2003 06:51 schreef bier2k3 het volgende:
moguh mensen en boink!
Dan ist een goedemorgen.
quote:UTFS N00B
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:43 schreef Ballebek het volgende:
En ballebek wacht nog steeds op de IRC /#PTA link
quote:Hey Pikkie
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als je een witte stok met rode strepen heb wel jhaEn gods koleren wat een super geile bak is dat toch
Niks geen luxe. Raam draaien we gewoon met de hand open. Radiostoelen met knopjes
een mooi matje op de vloer
![]()
Alleen het geen wat ECHT nodig is zit in die auto. En anders niet. Er zwerft een heel mooi filmpje rond op internet van de F50 samen met een F1 bak. Je zal zien dat hij in de bochten heel goed mee kan komen voor een straat wagen achter een F1 bak. Heel veel in deze auto komt namelijke direct uit de F1 wereld.
En nu ga ik lekker slapen.
Tot morgen allen
Btw, Markje ik ontvang je e-mails luid en duidelijik... (Jammer genoeg toch wel in een zekere zin...)
Ik hoop dat alles weer snel beter wordt...
Haahah... trouwens, ik zie hier net een dwangbevel voorbij komen voor een Lamborghini, 43 eurot'jes... Parkeerovertreding...
quote:Dank u, zo kan je als Root toch nog een n00b zijn
Op woensdag 15 oktober 2003 08:20 schreef Tjabbo het volgende:[..]
UTFS N00B
Dat schijt IRC werkt helemaal niet meer bij mij.
Snel win 2k aan het installeren, daarmee werkt het wel...
quote:voor irc moet je een client downloaden joh.
Op woensdag 15 oktober 2003 08:44 schreef Ballebek het volgende:[..]
Dank u, zo kan je als Root toch nog een n00b zijn
Dat schijt IRC werkt helemaal niet meer bij mij.
Snel win 2k aan het installeren, daarmee werkt het wel...
quote:Mirc 6.12 is net uit
Op woensdag 15 oktober 2003 09:03 schreef Ballebek het volgende:
Heb ik, maar ik heb altijd gezeik gehad met mIRC;
Ga vanavond maar is kijken na een schone install of het nu werkt
quote:Tot 1 minuut geleden
Op woensdag 15 oktober 2003 09:08 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 09:09 schreef Ballebek het volgende:[..]
Tot 1 minuut geleden
Zooo we gaan weer een dagje hard werken
quote:Heb ik wat gemist?
Op woensdag 15 oktober 2003 06:51 schreef bier2k3 het volgende:
moguh mensen en boink!
Binnenkort rij ik ook met de Enzo..... PGR2
quote:Dan moet je in het beschaafde westen gaan wonen
Op woensdag 15 oktober 2003 11:22 schreef StefanP het volgende:
Het is KOUD! Het vriest hier 's ochtends al
quote:SNOWBOARDEN!!!!!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:22 schreef StefanP het volgende:
Het is KOUD! Het vriest hier 's ochtends al
Pak die plank, en je rugzak, zoek een berg en gas geven!!!!
Je hebt toch ook wel al sneeuw he.... ?
Anders heb je niks aan de kou
In februari en maart ga ik 2x , en maybe in december ook nog, nu laten ze me altijd los op dinsdagavond @ indoorbaan in peer
quote:Soort van Mr Bean
Op woensdag 15 oktober 2003 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
Bagger. Slotje.
quote:hehe, sorry dan
Op woensdag 15 oktober 2003 00:07 schreef Ballebek het volgende:[..]
Sjit man...
We hebben het hier wel over een kunstwerk...
Ik vind die GT-uitvoering van de F50 wel mooi trouwens.
quote:ik heb ooit een snel keurses gedaan voor snowboarden. Ging op zich erg goed voor de eerste keer. Kan aan 1 stuk naar beneden komen met vrij kleine bochten. Maar ik vind het niet echt leuk of zo.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:36 schreef Thermo het volgende:
I'm a snowboarder for lifeIn februari en maart ga ik 2x , en maybe in december ook nog, nu laten ze me altijd los op dinsdagavond @ indoorbaan in peer
Ik ga in februari naar oostenrijk. Naar St.Johan in tirol.
quote:Hehe
Op woensdag 15 oktober 2003 13:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil annoniem blijven
quote:Ik wil niet op straat herkend worden of zo
Op woensdag 15 oktober 2003 13:11 schreef Ballebek het volgende:[..]
Hehe
Doe je goed hoor jongeman
quote:LoL... is een prestatie om trots (??) op te zijn......
Op woensdag 15 oktober 2003 13:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik wil niet op straat herkend worden of zo
Tot nu toe lukt het me welAl hoorde ik wel iemand een keer lullen over ook_gek van fok ergens in een kroeg
Enneuh, waar is dat slot te koop?! kan ik de auto ff aan een lantarenpaal vast zetten....
Ballebek:
F50 is idd mooier, maar opzich gaat de goeie ouwe F40 nog altijd boven alles
Ook ik gaat de komende tijd schitteren door nog meer afwezigheid (dat geloof je toch niet... dan kies je de grootste lambal studie, krijg je het *********** nog druk ook...... )
nee, dit betekent niet dat jullie van me af zijn.... sorry....
Ik vind trouwens de F50 echt veeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan de Enzo. Maar ja, heb de Enzo nog nooit in het echt gezien, misschien dat ik m'n mening dan bijstel.
Heb ooit na de Motorshow in Essen gezien hoe ze een Ferrari F50 in de trailer aan 't laden waren. Lieten ze 'm daar buiten gewoon even onbeheerd MET DRAAIENDE MOTOR staan!!! Ik kreeg zo'n erge neiging om in te stappen...
Nou had het waarschijnlijk ook wat met de sneeuw te maken want die lag er bijna niet, alleen ijzel. Ik had me hele voorstellingen gemaakt van prachtige weiden vol met zachte poedersneeuw waar ik het rustig kon leren. Kom je daar aan, vrijwel geen sneeuw. Alleen 1 piste met sneeuwkanonnen wat dus resulteert in een keihard ijslaagje. Rots op een paar cm onder het ijs. Daar sta je dan als beginner... lekker hoor om dan te vallen.
En het gekke is dat ik goed kan skateboarden en op een blauwe maandag heb ik op de Antillen ook nog ge(golf)surft.
quote:Ideale omstandigheden
Op woensdag 15 oktober 2003 14:11 schreef StefanP het volgende:
Ik ga de volgende keer skieën proberen denk ik. Vorige keer snowboarden geprobeerd en backside ging perfect, maar zodra ik met mijn gezicht naar de berg toe moet draaien gaat het fout.Nou had het waarschijnlijk ook wat met de sneeuw te maken want die lag er bijna niet, alleen ijzel. Ik had me hele voorstellingen gemaakt van prachtige weiden vol met zachte poedersneeuw waar ik het rustig kon leren. Kom je daar aan, vrijwel geen sneeuw. Alleen 1 piste met sneeuwkanonnen wat dus resulteert in een keihard ijslaagje. Rots op een paar cm onder het ijs. Daar sta je dan als beginner... lekker hoor om dan te vallen.
En het gekke is dat ik goed kan skateboarden en op een blauwe maandag heb ik op de Antillen ook nog ge(golf)surft.
Nee, ik hou het ook bij skieen.... Gaat een stuk sneller... Ik hoef niet off piste, te springen of wat, maar gewoon hard die berg af... en dat gaat op ski's net iets makkelijker.... (volgens mij, nog nooit geboard...)
Om half 9 's ochtends met me rugzakje naar boven ... laatste stuk klimmen... boven op de berg aangekomen even wat foto's maken en wat eten.. daarna heerlijk door de stilte heen de poederveldjes ontmaagden.. ahhhhhh wat voel ik me dan elke keer toch lekker in me vel zitten...
snowboarden
quote:rakkers en rekels zijn het!!!
Op woensdag 15 oktober 2003 14:21 schreef Thermo het volgende:
snowboardenOm half 9 's ochtends met me rugzakje naar boven ... laatste stuk klimmen... boven op de berg aangekomen even wat foto's maken en wat eten.. daarna heerlijk door de stilte heen de poederveldjes ontmaagden.. ahhhhhh wat voel ik me dan elke keer toch lekker in me vel zitten...
snowboarden
meneer bier heeft zelf ook ooit gesnowboard maar dat was niet zo goed afgelopen (eerste keer dat ik op da ding stond ging ik recht naar beneden, kwam op ijs, kon niet meer sturen) en ging voluit over een springbult heen... sindsdien tog maar op de (apres)ski ... ik denk in de carnavalsvakantie weer ff een weekje oostenrijk ofzo
... w00t!!
quote:Ik had het gedaan
Op woensdag 15 oktober 2003 14:10 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag, ben er ook weer eensIk vind trouwens de F50 echt veeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan de Enzo. Maar ja, heb de Enzo nog nooit in het echt gezien, misschien dat ik m'n mening dan bijstel.
Heb ooit na de Motorshow in Essen gezien hoe ze een Ferrari F50 in de trailer aan 't laden waren. Lieten ze 'm daar buiten gewoon even onbeheerd MET DRAAIENDE MOTOR staan!!!Ik kreeg zo'n erge neiging om in te stappen...
quote:beter te geilen op vleugels van mooie auto's, dan op kippen met de gekke
Op woensdag 15 oktober 2003 13:03 schreef ook_gek het volgende:
Alle bier is viesMaar de auto is wel leuk jah. En Tjabbo vind dat natuurlijk super geil. Want er zit een vleugel op
Ik pakte mijn camera en piepte naar binnen:
Wat stond daar links? Die had ik nog nooit in het echt gezien:
Ze toonde mij haar decolleté:
Terwijl vanuit een donker hoekje een paar winkeldochters mij treurig aanstaarden:
quote:heerlijke foto's.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:57 schreef Tuftufclub het volgende:
Zo slenterde ik in de winter van '95-'96 door de straten van Monte Carlo, toen ik plotseling in een smal achterafstraatje een weggemoffelde garage zag:Ik pakte mijn camera en piepte naar binnen:
Terwijl vanuit een donker hoekje een paar winkeldochters mij treurig aanstaarden:
Kusje!
quote:95? introductietijd van de F50?
Op woensdag 15 oktober 2003 15:57 schreef Tuftufclub het volgende:
Zo slenterde ik in de winter van '95-'96 door de straten van Monte Carlo, toen ik plotseling in een smal achterafstraatje een weggemoffelde garage zag:Ik pakte mijn camera en piepte naar binnen:
quote:Ik doe ongeveer het zelfde met skién. Alleen ik ben van mening dat je veel meer leuke dingen kan doen met skién. Je hoefd niet elke keer te lopen als een stukje niet meer stijl is. Off piste is veel en veel leuker. Buggel piste is helemaal
Op woensdag 15 oktober 2003 14:21 schreef Thermo het volgende:
snowboardenOm half 9 's ochtends met me rugzakje naar boven ... laatste stuk klimmen... boven op de berg aangekomen even wat foto's maken en wat eten.. daarna heerlijk door de stilte heen de poederveldjes ontmaagden.. ahhhhhh wat voel ik me dan elke keer toch lekker in me vel zitten...
snowboarden
voor de rest poeder sneew ik ben er gek op. Ik ben vaak buiten de piste te vinden lekker door de poeder sneeuw. Als is dat vorig jaar bijna verkeerd afgelopen. Ik zach een leuk heuveltje en ik ga er over heen ik voel opeens een stuk hout onder me. Wat blijkt!!! Is het een klein watervalletje. Niks speciaals of zo. Alleen ik kwam op het ijs terecht. Wat heel dun was
Gelukkig had ik genoeg snelheid om er over heen te komen. Anders had ik mooi op me bek gegaan en had ik in het water gelegen ergens ver buiten de piste
Maar het mooiste is om naar het hoogste punt van de berg te gaan en dan uiterst links of rechts in 1 rechte lijn naar beneden wedelen. Dat is zo lekker om dat te doen Op niemand wachten gewoon in 1 lijn gecontroleerd naar beneden. Maar weinig mensen kunnen goed wedelen
Gewoon voeten naast elkaar. En door middel van je linker knie in je rechter knieholte stoppen naar beneden gaan. Zo kort mogelijk bochten maken. Ziet er super strak uit en gaat echt super. En als je het goed doet en je pakt ruime bochten kan je gewoon net als een snowboarder bochten nemen
Alleen dan een keer of 10 ruimer Whehehe.
Ik baal dat ik maar 1 week op wintersport ga Ik wil vaker. Maar niemand heeft meer geld
Ik ski over liever snowbladen (yeah!) ook graag. Super kicken om zo keihard naar beneden te rossen over lekker smallen pistes
Nu al weer zin... Ben te lui om te leren snowboarden, al mn vrienden doen het wel, maar als ik het nu ga doen lig ik weer met mn bakkes in de sneeuw
En toen opende ik de excel sheet met prijzen... 2799,-
Mooi niet dus.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:46 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Da's niet best.......
Stefan:
je moet het zien als een investering
quote:Was ook de keuze tussen de Enzo en F50.
Op woensdag 15 oktober 2003 13:40 schreef Xtreem het volgende:Ballebek:
F50 is idd mooier, maar opzich gaat de goeie ouwe F40 nog altijd boven alles
F40 is idd nog mooier
OF een Test 'n Crossah; ook wel leuk
EDIT: Some dude over here heeft een Test 'n Crossah.
Zal is kijken of ik pics kan schieten
quote:Gewoon satellietinternet verbinding naar je auto.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:00 schreef StefanP het volgende:
Zat net even druk te werken (ahum), een autoradio opzoeken om de oude te gaan vervangen.... zag op de Pioneer site een leuke met ingebouwde 10 gig HD, ideaal dus! Daar kan al mijn muziek op en nooit geen gekloot met CDs meer.En toen opende ik de excel sheet met prijzen... 2799,-
Mooi niet dus.
quote:back country is juist een uitdaging, schepje + lawine pieper bij, en lekker de sicko uithangen, clifje hier rotsje daar, gewoon gaan. I live for this shit
Op woensdag 15 oktober 2003 16:40 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik doe ongeveer het zelfde met skién. Alleen ik ben van mening dat je veel meer leuke dingen kan doen met skién. Je hoefd niet elke keer te lopen als een stukje niet meer stijl is. Off piste is veel en veel leuker. Buggel piste is helemaal
En zeker als je in 1 rechte lijn gecontroleerd naar beneden gaat. Daar geilen echt alle wijven op als je dat kan
![]()
voor de rest poeder sneew
ik ben er gek op. Ik ben vaak buiten de piste te vinden lekker door de poeder sneeuw. Als is dat vorig jaar bijna verkeerd afgelopen. Ik zach een leuk heuveltje en ik ga er over heen ik voel opeens een stuk hout onder me. Wat blijkt!!! Is het een klein watervalletje. Niks speciaals of zo. Alleen ik kwam op het ijs terecht. Wat heel dun was
Gelukkig had ik genoeg snelheid om er over heen te komen. Anders had ik mooi op me bek gegaan en had ik in het water gelegen ergens ver buiten de piste
![]()
Maar het mooiste is om naar het hoogste punt van de berg te gaan en dan uiterst links of rechts in 1 rechte lijn naar beneden wedelen. Dat is zo lekker om dat te doen
Op niemand wachten gewoon in 1 lijn gecontroleerd naar beneden. Maar weinig mensen kunnen goed wedelen
Gewoon voeten naast elkaar. En door middel van je linker knie in je rechter knieholte stoppen naar beneden gaan. Zo kort mogelijk bochten maken. Ziet er super strak uit en gaat echt super. En als je het goed doet en je pakt ruime bochten kan je gewoon net als een snowboarder bochten nemen
Alleen dan een keer of 10 ruimer Whehehe.
Ik baal dat ik maar 1 week op wintersport ga
Ik wil vaker. Maar niemand heeft meer geld
Er is niks lekkerders dan verse poeder, zo dik mogelijk, en daar zo hard doorheen raggen ahhhh , who cares als je dan keer op je bek ga, lekker naar boven ploeteren en hop weer doorgaan!
Boarder 4 life
Na een half jaar is iedereen er alweer aan gewend dat ie weg is en rijdt er 100+ langs
+ ga ik gewoon eind oktober weekeind dland gletcher boarden Volvo van thuis mee en gaaas
quote:Ik krijg de auto niet mee van me pa. Want die zit met z,n aantal kilometers. Is auto die op de zaak staat
Op woensdag 15 oktober 2003 23:31 schreef Thermo het volgende:
Ik heb een auto.. why 1 kopen dan?+ ga ik gewoon eind oktober weekeind dland gletcher boarden
Volvo van thuis mee en gaaas
Waar in moffen land ga jij boarden dan? Heb je daar wat info over? Wie weet dat ik dit jaar eindelijk een paar weekenden ga skiën
Zelf daar waar we zijn geweest (bij oom en tante in DLD) kan je skieen in de winter en dat is niet zo heeeel ver over de grens he
quote:Nee maar dat is ook niet echt hoog
Op woensdag 15 oktober 2003 23:46 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek; is toch best te doen naar Sauerland? Kan zelfs in 1 dag heen en weer als je echt heel graag wilZelf daar waar we zijn geweest (bij oom en tante in DLD) kan je skieen in de winter en dat is niet zo heeeel ver over de grens he
Maar nee het is zeker niet ver. En er liepen jonge vrouwen Het is zo dood daar als het kan. Dus je kan daar volgens mij wel goed neuken wheeheh
ohja ik was er gisteren niet, omdat ik fijn 20 ben geworden
ooh en de Ferrari F50 vond ik toendertijd erg gaaf. mooi vind ik em dus niet. de F355 is nog altijd de max van de jaren 90
Deze kwam vanmorgen ff naast me staan in de file.
Pak ik snel me digicam, ligt me Smartmedia kaartje nog thuis
specs:
MOTOR
aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 5
cilinderinhoud 4163 cm3
boring x slag 84,5 x 92,8 mm
compressieverh. 11,0:1
max. vermogen 253 kW (344 pk)
7000tpm
max. koppel 410 Nm
3500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
verbruik binnen b.k. 19,5 l/100km
verbruik buiten b.k. 9,8 l/100km
verbruik gecombineerd 13,3 l/100km
CO2 uitstoot 321 g/km
toch wel bruut
quote:GEFELICITEERD
Op donderdag 16 oktober 2003 09:25 schreef Ultimora het volgende:
Ulti is ook die hard boarder, heb meerdere boards ondertussen, maar ik ga nog altijd voor t echte werk, dus een alpine Carveboard, hardboots en heerlijk bochten trekken, zo diep mogelijk met het hele lichaam (dus echt het HELE lichaam, en niet alleen het handje aan de sneeuw, maar als het even kan beide handen en de heupen, één handje is voor de mietjes die denken dat ze kunnen carven...) over de sneeuw suizen en vet respect krijgen!
ulti is fan van extreem carven dusoverigens ga ik ook wel eens back country, maar t is allebei net zo veel fun.
ohja ik was er gisteren niet, omdat ik fijn 20 ben geworden
ooh en de Ferrari F50 vond ik toendertijd erg gaaf. mooi vind ik em dus niet. de F355 is nog altijd de max van de jaren 90
Morgen ga ik 'r eentje rijden
quote:Met volle kracht aan de rechterkant van het stuur gaan hangen. Die shitbussen trekken namelijk enorm naar links.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:34 schreef t0n het volgende:
kan iemand mij zijn/haar bevindingen vertellen van de Mercedes-Benz Vito?Morgen ga ik 'r eentje rijden
quote:ik vind het zelf een poephok, maar anderen zijn er zeer over te spreken.
kan iemand mij zijn/haar bevindingen vertellen van de Mercedes-Benz Vito?Morgen ga ik 'r eentje rijden
dit is trouwens het beter board werk
(die gast gaat dus niet op zijn snufferd, maar doet even een carvebocht volgens het boekje
Vriend van me, door mij gemaakt. Ziet eruit als een gave sprong, is eigenlijk een one-way trip met z'n plaat recht in de sneeuw
quote:Het blijft natuurlijk een busje. En busjes rijden kut.
PFF ik ben aan het verkopen nu. Onze hele verkoop is ziek dat zijn gewoon 4 man wheheheh. ( verkoop voor kleine klanten dan he ) En nu zit ik daar
Normaal schelden die mensen me kapot voor hun garantie en zeik ik weer hun af. Nu slijmen ze tegen me voor goeie prijzen. EINDELIJK kan ik ze terug pakken whehehe. Ik maak lekkere hoge marge wheheheh.
quote:Nou ja zeg... wat een instelling
Op donderdag 16 oktober 2003 11:37 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het blijft natuurlijk een busje. En busjes rijden kut.
Al met al vind ik het wel redelijk rijden. Heb slechtere gehadPFF ik ben aan het verkopen nu. Onze hele verkoop is ziek
dat zijn gewoon 4 man wheheheh. ( verkoop voor kleine klanten dan he ) En nu zit ik daar
Normaal schelden die mensen me kapot voor hun garantie en zeik ik weer hun af. Nu slijmen ze tegen me voor goeie prijzen. EINDELIJK kan ik ze terug pakken whehehe. Ik maak lekkere hoge marge wheheheh.
En dat extreem carven: ziet er heel puik uit!
Ach een vito... wees blij dat het geen traffic/movano is.... vito rijd/ voelt een stuk stabieler / degelijker... (maar het blijft een bus )
en ik mag vanmiddag weer heeerlijk ( ) file rijden op de A16 richting rotterdam... (lichte V70, man op leeftijd achterin....) zwaai ff als je me ziet... ik ben die kerel die met 125 links rijd
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:02 schreef Xtreem het volgende:[..]
Nou ja zeg... wat een instelling
Je naait ze en de baas is nog blij met je ook ....En dat extreem carven:
ziet er heel puik uit!
Ach een vito... wees blij dat het geen traffic/movano is.... vito rijd/ voelt een stuk stabieler / degelijker... (maar het blijft een bus
)
en ik mag vanmiddag weer heeerlijk (
) file rijden op de A16 richting rotterdam... (lichte V70, man op leeftijd achterin....) zwaai ff als je me ziet... ik ben die kerel die met 125 links rijd
Effe oefenen
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Effe oefenen
jij niet........
Nog gefeli Ulti
quote:Waarom mag ik niet zwaaien
Op donderdag 16 oktober 2003 12:09 schreef Xtreem het volgende:[..]
jij niet........
quote:omdat jij het bent
Op donderdag 16 oktober 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waarom mag ik niet zwaaien
Ohja, ulti gefe
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:15 schreef Xtreem het volgende:[..]
omdat jij het bent
Ohja, ulti gefe
quote:Sjors Ook_Gek, je bent een eikel
Op donderdag 16 oktober 2003 12:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij mag zwaaien naar de a13
quote:Komt die door voorburg
Op donderdag 16 oktober 2003 12:18 schreef Xtreem het volgende:[..]
Sjors Ook_Gek, je bent een eikel
jij mag zwaaien naar de a13
quote:*troost* nee.... wel bijna langs De haag
Op donderdag 16 oktober 2003 12:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Komt die door voorburg
Hmmm dit word niks
ik zal je missen
quote:Toerter effe als je langs rijd
Op donderdag 16 oktober 2003 12:19 schreef Xtreem het volgende:[..]
*troost* nee.... wel bijna langs De haag
ik zal je missen
Maar effe serieus. Hoe bevalt je baan tot nu toe?
Welke leuke auto,s heb je mogen rijden? Nog leuke
verhalen over klanten of zo? Nog lekkere vrouwen gereden
quote:toeteren zal de klant niet leuk vinden
Op donderdag 16 oktober 2003 12:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Toerter effe als je langs rijd
Maar effe serieus. Hoe bevalt je baan tot nu toe?
Welke leuke auto,s heb je mogen rijden? Nog leuke
verhalen over klanten of zo? Nog lekkere vrouwen gereden
Bevalt super goed! tot nu toe 2x V70 XC 2 x V70 2.4 en een 525d gereden, en een aantal projecten gedaan (parkeer begeleiden en valet parking) Met de valet parking wel leuke dingetjes gereden ( 9-3 aero, s60T5 etc. )
Helaas helaas zijn bijna alle klanten mannen van rond de 40 a 50..... (hoewel er 1 wel een dochter van 17 of 18 had )
Zeg maar 2/3 van de tijd is wachten of reizen, dus gewoon tijd om wat aan de studie te doen, en rijden, ach, dat is ook niet echt werken.... dus ik ben nog steeds superblij met 't baantje
Wat zijn de kosten eigelijk om jou in te huren
quote:ik krijg ong. 6,5 bruto, volgens mij vraag abaz er zo rond de 25 euro per uur voor, plus onkosten. (mijn eten enzo
Op donderdag 16 oktober 2003 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Beter om te horen![]()
En regel dat meisje van 17/18Wat zijn de kosten eigelijk om jou in te huren
'k zou wel willen... papa was best aardig, en had een gigantisch huis....
quote:Of hijs gebanned
Op donderdag 16 oktober 2003 16:33 schreef Ultimora het volgende:
ook_gek is aan het werk ofzo
En net lopen worstelen met een leger jeep het magazijn in te rijden
Zo een willy ding is dat. Mot je GVD eerst 3 knoppen om zetten om te kunnen starten. Moet je wel weten welke van de 5 en in welke volg orde. En dan nog eens z,n achteruit zien te vinden En geloof me. Een Ferrari schakeld ligter. Niks geen luxe in zo een jeep ding
Ben weer weg
tot vanavond laat
Goeienavond trouwens
Ow en over een Vito, hier op het werk hebben ze er ook een. Ik vind 'm eigenlijk wel heerlijk rijden. Je hebt een goed overzicht over de weg en je kunt 'm zo heerlijk lomp rijden. Gewoon gas instampen en dat ding gaat wel een keer rijden. (is wel de lichtste diesel uitvoering, dus tja, power over heeft 'ie nu niet bepaald...) Heb wel altijd de neiging om te hard een bocht in te gaan hier op het industrieterrein, maar dan moet ik mezelf er weer even aan herinneren dat het een busje is...
quote:Ben het wel met je eens...
Op donderdag 16 oktober 2003 19:52 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik de enige die gek word van 001 of hoe die ook mag heten
Of worden meer mensen gek van die simpele topics van hem over z,n "geweldige" auto
quote:Ik zat al heel lang te wachten op de prijs. En vandaag heeft die hem dan eindelijk verteld. En met de zin er bij dat niet iedereen zo een auto kan kopen
Op donderdag 16 oktober 2003 19:54 schreef Darknezz het volgende:[..]
Ben het wel met je eens...
leuk voor um dat ie zo'n dikke auto gewkocht heeft, maar om nou een topic te openen over welke hij gekocht heeft, dan weer een topic over hoe zijn auto klinkt, en altijd als er een topic is over pick ups of weet ik veel dan komt ie weer met plaatjes en specs over zijn auto...
We weten nu allemaal wle dat ie zo'n ding gekocht heeft....
quote:ik had er al eens wat van gezegd, maar dat vonden anderen niet cool, en noemden ze jaloezie en zo
Op donderdag 16 oktober 2003 19:52 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik de enige die gek word van 001 of hoe die ook mag heten
Of worden meer mensen gek van die simpele topics van hem over z,n "geweldige" auto
quote:Hehehe dat is wat je noemt respect
Op donderdag 16 oktober 2003 20:20 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik had er al eens wat van gezegd, maar dat vonden anderen niet cool, en noemden ze jaloezie en zo
quote:Hard eraan trekken...
Op donderdag 16 oktober 2003 21:42 schreef Fuxl het volgende:
Hoe krijg ik mijn brommer op zijn achterwiel?
quote:Dan rijdt ie naar achter?
Op donderdag 16 oktober 2003 21:50 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hard eraan trekken...
quote:Erachter blijven staan!
Op donderdag 16 oktober 2003 21:54 schreef Fuxl het volgende:[..]
Dan rijdt ie naar achter?
quote:Dan wordt mijn broek vies.
Op donderdag 16 oktober 2003 21:56 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Erachter blijven staan!
quote:Oude broek aandoen...
Op donderdag 16 oktober 2003 21:58 schreef Fuxl het volgende:[..]
Dan wordt mijn broek vies.
quote:In je broek schijten voordat je gaat rijden; boeit het niet meer als ie nog vuiler wordt
Op donderdag 16 oktober 2003 21:58 schreef Fuxl het volgende:[..]
Dan wordt mijn broek vies.
* ook_gek luistert Dj Weirdo - Young Birds.
Ballebek dit is toch helemaal geweldig dit nummer. Dit moet jij op zeker nog kennen van vroeger. Ik ga echt helemaal uit me bol hier man Die melodie is lekker dat gezang van dat wijf en dan de melodie er na en dan VOL die bas er in op hoog tempo wheheh. Meesterlijk nummer voor in de auto waar van je op zeker het gas gaat intrappen
Ging tijdje geleden naar die vriendin toe waar we die DVD in de bus hadden geflikkert. Kom ik lekker met 70 recht op dat huis afgereden in die straat zoals wij er toen uit reden. Met dit nummer kei hard aan in die ML. Geloof me. Heel de buurd stond te kijken van WTF is dat. Dit maken we niet mee in deze straat whehehe.
Zo genoeg geluld weer
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 16-10-2003 22:41]
quote:Ze moet andersom zitte. Zo kan ze het stoplicht niet goed zien
Op donderdag 16 oktober 2003 22:40 schreef Ultimora het volgende:
goede stoelen zijn erg belangrijk in de auto:
[afbeelding]
Dano ruled, darkraver ook.
Edit: de beste ooit: WaxWeazel!
"hey waxweazel, cut the shit and give us something to dance to"..
quote:Wie
Op donderdag 16 oktober 2003 22:55 schreef Tjabbo het volgende:
weirdo - young birds rulez!
En ik ga morgenavond naar de Pump up the 90's party in de Heineken Music Hall! Lekker wat jeugdsentiment... Vengaboys, Dr. Alban, Snap, Haddaway enz. Onder het motto: lekker fout kan ook leuk zijn!
Zal vast lachen worden! Gelukkig hoef ik niet te rijden...
Wordt wel een goede inleiding van de herfstvakantie!
Vrijkaartjes zijn altijd goed he...
Maar mensen vinden het wel vaker verrassend dat ik dan ook open sta voor andere muziekstijlen...
Itunes voor PC downloaden: http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/lid=363703/iTunesSetup.exe
En dan bij Radio -> Electronica -> DI. fm HardCore 128Kbit kiezen.
Echt heeel goed, alle bekende en minder bekende platen komen langs
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:22 schreef Metalfreak het volgende:
Verrassend he???Maar mensen vinden het wel vaker verrassend dat ik dan ook open sta voor andere muziekstijlen...
dat verwacht je niet
quote:Toeval; net opstaan
Op donderdag 16 oktober 2003 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
...The Black Album van Metallica...
quote:top dank je wel. ga het morgen meteen instaleren
Op donderdag 16 oktober 2003 23:24 schreef Ballebek het volgende:
Ook_Gek;Itunes voor PC downloaden: http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/lid=363703/iTunesSetup.exe
En dan bij Radio -> Electronica -> DI. fm HardCore 128Kbit kiezen.
Echt heeel goed, alle bekende en minder bekende platen komen langs
quote:Is van DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski
Op donderdag 16 oktober 2003 22:31 schreef ook_gek het volgende:
* Ballebek luistert Dj Weirdo - Young Birds.
quote:Daar waren we al achter ja.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:33 schreef Ballebek het volgende:[..]
Is van DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski
quote:weet ik maar dat is nooit echt zo geweest qua naam.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:33 schreef Ballebek het volgende:[..]
Is van DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski
quote:Walt me erg tegen van een muziekkenner
Op donderdag 16 oktober 2003 23:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
weet ik maar dat is nooit echt zo geweest qua naam.
(gisteren nieuwe speakers gekocht, including a monster SUB voor @ the movie´s)
en het vriest hier steeds harder
Goan!
Gaaaap ik was blij dat ik me nieuwe jas had gister, vanacht was het op het fietsje best fris, en ik zat lekker warm ingepakt ahhhh winter
[/nutteloooos]
Currently Playing: Shapeshifter - Atmospheres
Drum 'n Bass addiction disorder strikes back!
Gaat weer goed worden
Techno in me hooooofd
ZMK roelt idd ook zwaar.. FREEEE TEKNO!!!
Net de willy jeep weet moeten verzetten. Sta ik op de hoek van de straat doet dat ding niks meer. Kijk ik op de teller. Geen benzine meer in. Leuk hoor zo een baas. Ik denk ga effe rondje rijden
Niet dus. Moeten we duwen. Heb ik weer
Volgende keer beter
Ga dit weekend weer kwijlen bij de Jag XJR Super
quote:Dank u
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:49 schreef Thermo het volgende:
TEKNO TEKNO TEKNO!!!ZMK roelt idd ook zwaar.. FREEEE TEKNO!!!
Oh en geloof me. Hij hoord ECHT niet bij de harde kern
quote:Volgens huilie Scepsis niet
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
Is er dan nog een forum behalve PTA
*voeg veel lawaai in en stampende hooligans*
me broem broem gaat maandag 30k beurt krijgen... pfff best veel kilometers al gereden.. en ik ga dinsdag in een mini cooper S works testritje doen kijken of die beter bevalt.. meer ruimte etc.....meer pk
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:32 schreef ook_gek het volgende:
En wat heeft dit te maken dan met PTA![]()
Die ban is niet gegeven in PTA hoor.Oh en geloof me. Hij hoord ECHT niet bij de harde kern
quote:Leugenaar.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Volgens huilie Scepsis niet
Was ik maar modje
Maarre de F50 is natuurlijk heel mooi, maar ik vind de F40 mooier.
De F40 heeft niet zoveel ronde vormen als de F50, de F40 vind ik er daardoor stoerder uitzien. Maar goed als iemand mij een F50 kado doet weiger ik dat niet hoor!
quote:Dat was tien slowchats terug.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:20 schreef HPoi het volgende:
Een echte Ferrari F50 chat!Maarre de F50 is natuurlijk heel mooi, maar ik vind de F40 mooier.
![]()
De F40 heeft niet zoveel ronde vormen als de F50, de F40 vind ik er daardoor stoerder uitzien. Maar goed als iemand mij een F50 kado doet weiger ik dat niet hoor!
quote:Geintjuh.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:33 schreef HPoi het volgende:
Mag je geen oude koeien meer uit de sloot halen tegenwoordig?!![]()
F40 rulezzz!
Dit is wel de slowchat he!
quote:Wel liev doen in het verolg he...
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:36 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Geintjuh.
Dit is wel de slowchat he!
Ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Werk...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:14 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wel liev doen in het verolg he...
Ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh enneh, IK BEN NIET LIEF.
quote:Dan ga eens werken!
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:24 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Werk...
oh enneh, IK BEN NIET LIEF.
dan zorg ik dat ik verder ga met niks doen...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:27 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dan ga eens werken!
dan zorg ik dat ik verder ga met niks doen...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:16 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Zo wie durft er een sprintje met mij te trekken
Met geavanceerde techniek van Acer!
Een collega had een leuke opmerking op het werk over een saab
Een andere collega van me zegt. Ik ga denk ik zo een saab 9-3 sport kopen. Hoor je opeens heel droog iemand. Hoezo heb je een kale plek op je kop en een stoma of zo
Die collega gaat nu een volvo S40 kopen. De nieuwe
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=881200&referrer=blikvanger
Die ga ik kopen. Dit moet wel super speciaal zijn
quote:Moet toch geen probleem voor jou zijn
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:59 schreef ook_gek het volgende:
DE TERING 393.450 Euro voor een Saabhttp://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=881200&referrer=blikvanger
Die ga ik kopen. Dit moet wel super speciaal zijn
quote:Effe me papa lief aan kijken
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:15 schreef Ballebek het volgende:[..]
Moet toch geen probleem voor jou zijn
http://www.962lm.com/index-h.htm
klikke op presentatie
Specifications
Engine
Two seater sports car, body work and chassis in
Carbon-Kevlar-Fibre compounds
Mid-mounted, water-cooled, four-gear driven DOHC
per bank, four valves per cylinder, twin-turbo (KKK26)
cooled charger, multipoint electronic fuel injection,
electronic injection system (TAG Motronic), dry sump
lubrication system, catalytic converter.
2.994 ccm
95 x 70,4 mm
700 Nm / 5.000 rpm
537 kw (730 bhp) / 7.500 rpm
9.0 : 1
Sequential, five speed, all synchronized gear box,
single disc clutch, hydraulically operated, limited slip
differential, rear wheel drive.
Double wishbones with radius rods and magnesium/
aluminium uprights.
Lower wishbones and rocker arms system with
magnesium/aluminium uprights.
Adjustable damper units with coil springs, hydraulic
controlled right height system, adjustable anti-roll-bars,
adjustable dual brake system, front & rear ventilated
discs 355 mm diameter, four piston callipers.
4.600 mm
1.985 mm
1.050 mm
1.130 kp
1.280 kp
0 - 100 kph: 2.6 secs.
0 - 200 kph: 7.2 secs.
Top speed: 404 kph
[Dit bericht is gewijzigd door salutem op 17-10-2003 20:30]
quote:Goed opvoeren he. Als ik vol gas optrok met mijn scooter kwam me voor wiel van zelf los van de grond 8) En anders geef je een ruk aan je stuur op het moment dat je vol gas geeft bij het weg rijden. Gaat het vaak ook. Als hij los is. Is er geen enkele moeite meer om hem omhoog te krijgen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:04 schreef Fuxl het volgende:
Hoe krijg ik mijn brommer nou op zijn achterwiel.Het lukte vandaag weer niet.
Als ik vol was optrok dan zachter me achter veer een stuk in en schoot me voorwiel de lucht in. Dat ding trok serieus de straat stenen er uit
quote:mja
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:33 schreef ook_gek het volgende:
hij lijkt wel heel erg op de pagani zonda hoor
quote:Lite-on en CTX heeft mooie zwarte TFT schermen
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:06 schreef bier2k3 het volgende:
w00t goedenavond... me pc is klaar... ff upgrade gedaan van 2x p2&3 naar p4 & p4 .... 2.4 en 2.8 dus lekker veel pk`s onder de motorkap.. was wel een hoop werk om te doen (5 pcs uit elkaar gehad om onderdelen te swappen) nu nog ff wat behuizingen zwart spuiten en men zooi is weer up to date, volgende maand een mooi zwart tft scherm erbij en tjoppa... dan kan ik weer relext auto`s soepen...
quote:Vraag hem of hij 4 kids heeft en lid van de TROS.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:40 schreef ook_gek het volgende:Die collega gaat nu een volvo S40 kopen. De nieuwe
quote:Je schoonmoeder achterop zetten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:04 schreef Fuxl het volgende:
Hoe krijg ik mijn brommer nou op zijn achterwiel.Het lukte vandaag weer niet.
Goeiemorgen mensen!
Gisteren naar de Pump Up The 90's Party geweest in de HMH! Echt supergaaf daar! Zelfs de Party Animals nog live gezien...
Wel jammer dat Dr. Alban niet gekomen was...
Maar goed, het bier was best lekker en voor Amsterdamse begrippen nog vrij goedkoop (tenminste, de halve liters...
) Maar ja, moest vanmorgen weer veel te vroeg op om te gaan werken...
quote:Weinig...
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:00 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen metallekker geslapen?
quote:Man kruip dan weer in bed
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:04 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Weinig...
quote:Moet "werken" anders deed ik dat ook wel...
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Man kruip dan weer in bed
quote:WTF doe je dan @ fok!?
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:42 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Moet "werken" anders deed ik dat ook wel...
quote:Ik moet toch íets doen... Ben ook nog een laptop aan 't installeren met Windows XP
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:46 schreef Tjabbo het volgende:[..]
WTF doe je dan @ fok!?
Ben nu de DVDRip aan het downloaden van GhostRider II en Getaway in Stockholm IV, dus dat wordt fijn kijken straks
quote:EDIT: http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:58 schreef Ballebek het volgende:
Moguh,Ben nu de DVDRip aan het downloaden van GhostRider II en Getaway in Stockholm IV, dus dat wordt fijn kijken straks
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 18-10-2003 15:54]
quote:Nee, dat mag niet volgens de Fok! Policy
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:18 schreef Tjabbo het volgende:[..]
EDIT: http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 18-10-2003 15:55]
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:18 schreef Tjabbo het volgende:[..]
EDIT: http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 18-10-2003 15:55]
quote:Post hier dan niet lul
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:34 schreef Ballebek het volgende:[..]
Nee, dat mag niet volgens de Fok! Policy
please ???
quote:Moet je net als ik GhostRider gaan kijken
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me...
quote:het gaat bij mij nog wel ff duren ben ik bang
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:23 schreef Ballebek het volgende:[..]
Moet je net als ik GhostRider gaan kijken
quote:Onder werktijd? En ik heb 'm hier niet bepaald bij de hand, thuis moet ik 'm ff requesten en dan heb ik 'm zo...
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:23 schreef Ballebek het volgende:[..]
Moet je net als ik GhostRider gaan kijken
quote:Hypocriet! Fok!ken kan wel en film kijken niet?
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:44 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Onder werktijd? En ik heb 'm hier niet bepaald bij de hand, thuis moet ik 'm ff requesten en dan heb ik 'm zo...
quote:Op zich zou 't idd best kunnen, kijkt hier niemand raar van op. Denk zelfs dat er dan zelfs meer mensen mee zouden kijken...
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:51 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hypocriet! Fok!ken kan wel en film kijken niet?
![]()
Kom op man! ga lekker kijken!
quote:Nou dan!
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:14 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Op zich zou 't idd best kunnen, kijkt hier niemand raar van op. Denk zelfs dat er dan zelfs meer mensen mee zouden kijken...
Dit dus
En de vaste PTA mensen kennen het verhaal over de muis.
hier als nog de foto.
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 18-10-2003 16:07]
En deze ferarri en Augusta MV stonden er ook. In de ferarri kon je een kwartiertje rijden voor 59 euro
quote:Heej dat is van die site die ik laatst door gemaild kreeg. Voor iets van 600 euro kan je in die lambo rijden. En voor een stuk minder in die ferrari
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:09 schreef jacco het volgende:
Vandaag naar een slipcursus geweest in Emmen. En wat schept mijn verbazing rijdt er ineens een Lamborghini Diablo GTR de parkeerplaats op[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En deze ferarri en Augusta MV stonden er ook. In de ferarri kon je een kwartiertje rijden voor 59 euro
quote:Dat klopt niet helemaal. Het was een open dag. Maar er word niet in de lambo gereden. Dat kan pas vanaf maart 2004. Die open dag werd georganiseerd door deze maatschappij.
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heej dat is van die site die ik laatst door gemaild kreeg. Voor iets van 600 euro kan je in die lambo rijden. En voor een stuk minder in die ferrari
quote:die was echt gloedje nieuw. Zat geen spatje op
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:19 schreef Steve-O het volgende:
Oeh die mv agusta
quote:heb er nog nooit 1 in het wild gezien
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:21 schreef jacco het volgende:[..]
die was echt gloedje nieuw. Zat geen spatje op
quote:Totdat ie verhuurd wordt
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:21 schreef jacco het volgende:[..]
die was echt gloedje nieuw. Zat geen spatje op
quote:Nee was alleen autoverhuur. Dus op de motoren kon niet gereden worden. In de auto's ging ook een instructeur mee
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:21 schreef Ballebek het volgende:[..]
Totdat ie verhuurd wordt
quote:Heel slim van hun
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:24 schreef jacco het volgende:[..]
Nee was alleen autoverhuur. Dus op de motoren kon niet gereden worden.
quote:Sorry
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:44 schreef Thermo het volgende:
Does lief in me topic en bezorg jacco geen werk jongens
quote:*strijkt over hartje*
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:47 schreef Ballebek het volgende:[..]
Sorry
Het is je vergeven mijn zoon, 10x wees gegroetjes en u zult in vrede verder kunnen leven.
heb ik eindelijk een newsgroup met Ghostrider 2 gevonden, is die lullo halverwege gestopt met uploaden... .
Ghostrider II (had ik al) & Getaway in Stockholm IV
Hij is net terug uit Zweden (2e huis hebben ze daar -> herfstvakantie )
quote:Rippen en uploaden!
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:04 schreef Ballebek het volgende:
Ik tref het nog beter; belt net m'n buurjongen aan met 2 dvd's in z'n handen:Ghostrider II (had ik al) & Getaway in Stockholm IV
Hij is net terug uit Zweden (2e huis hebben ze daar -> herfstvakantie)
quote:Warez. Slotje
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:06 schreef Kreator het volgende:[..]
Rippen en uploaden!
.
quote:Die site bedoelde ik jah
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:17 schreef jacco het volgende:[..]
Dat klopt niet helemaal. Het was een open dag. Maar er word niet in de lambo gereden. Dat kan pas vanaf maart 2004. Die open dag werd georganiseerd door deze maatschappij.
Maar dat is dus wel die lambo die ik bedoelde.
quote:Die files zijn ervoor gemaakt om te rippen...
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:14 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Warez. Slotje
quote:Ik krijg hem binnen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:17 schreef Kreator het volgende:[..]
Die files zijn ervoor gemaakt om te rippen...
.
ik zeg niet van wie. maar ballebek wordt enorm bedankt!
quote:Wannabe mod
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:23 schreef ook_gek het volgende:
Mensen dit mogen jullie niet vragen en zeggen. FOEI!!!!!
quote:Als je een goede nieuwsserver hebt zou t wel eens interessant kunnen zijn om in a.b.x te Xpatten op gr2.. Niet dat ik weet wat er dan gebeurd hoor.
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:56 schreef Kreator het volgende:
Damn...heb ik eindelijk een newsgroup met Ghostrider 2 gevonden, is die lullo halverwege gestopt met uploaden...
.
quote:Now playing: Dj BuzzFuzz - Born to be wild...
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:28 schreef ook_gek het volgende:
Thermo dit is een lekker nummer voor jou.
Dave Clarke - the wolf <--- Helemaal geweldig. Draaide hij ook in z,n live set tijdens dancevalley dit jaarHelemaal geweldig nummer. Zo lang je maar de volume vol open heb staan en een zware bass
quote:Daar zat ik al te loeren, maar ik zit met @homo en die is dus gewoon incomplete...moet toch maar es ipv6 instellen en dan die xs4all server instellen...
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:28 schreef DIJK het volgende:[..]
Als je een goede nieuwsserver hebt zou t wel eens interessant kunnen zijn om in a.b.x te Xpatten op gr2.. Niet dat ik weet wat er dan gebeurd hoor.
quote:Ghehe. my thoughts exactly...
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:37 schreef Kreator het volgende:
en wat de neuk is xpatten.
quote:En JIJ bent en ex modje?!!???!!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:06 schreef Kreator het volgende:[..]
Rippen en uploaden!
.
quote:Anders kan hij niet mee baggeren.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:42 schreef Ballebek het volgende:[..]
En JIJ bent en ex modje?!!???!!!
En donders lol @ ballebek.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:51 schreef jacco het volgende:
Kan dat warez gezeik nu afgelopen zijn!
quote:Foei!
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:59 schreef Ballebek het volgende:[..]
Dat is wel hééél mild...
quote:Waarmee? ik ben ook zoweg
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:03 schreef Tjabbo het volgende:
kerels, ik ga pleiter. Eindelijk.Fijne avond, en nog een donders weekend.
Jacco, sterkte!
quote:Gehehe.ik ben er nog ff. vrouwvolk weer niet klaar.
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:10 schreef jacco het volgende:[..]
Waarmee? ik ben ook zoweg
Where the fuck is gizart eigenlijk? ik ziet em nooit meer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |