Dat is wel zo'n flauwe dooddoener...quote:Op zondag 30 april 2006 21:18 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Ik ben al verbaast dat er mensen zijn die Frank Boeijen kunnen verstaan
wie is er dood, ik verstond Frank niet, dus ik heb het niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 30 april 2006 21:31 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n flauwe dooddoener...
Geheel in het Engels of.. ??quote:Op zondag 30 april 2006 21:03 schreef Hapertje het volgende:
Boeijen met Santing...
Aparte combi!
De laatste CD van Mathilde is erg de moeite waard. Vond 'm verrassend goed.![]()
Is geen probleem, maar ik weet dan welk album je bedoelt.. stond laatst in Elsevier volgens mij een recensie van.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel...
En tóch meer dan de moeite waard!
De vierde wand?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Hapertje het volgende:
Ben vanavond naar Even geweest.
Het was een mooie avond! Je moet er even inkomen, om beide stemmen samen te horen. Maar deze tour bevat toch zeker enkele hoogtepunten in de Boeijen live-geschiedenis. Zeg Me Dat Het Niet Zo Is is mooier dan ooit gebracht en Vaderland is simpelweg prachtig in de versie van Mathilde Santing.
Boeijen solo was in z'n element en zowaar losjes op het podium. De vierde wand is verdwenen! Laten we hopen dat hij dat volhoudt als hij weer alleen op pad gaat!
Veel nieuw materiaal wat ik niet kende. Kan dus geen titels noemen van andere hoogtepunten.
Maar het is echt een hele bijzondere avond. Lukt het je nog om te gaan... GA!
quote:De vierde wand is een begrip uit theaterwereld waarmee de voorkant van het toneel wordt aangeduid. De eerste drie wanden zijn de zijkanten en de achterkant van het toneel en de vierde wand is de denkbeeldige wand waar het publiek doorheen kan kijken naar de gebeurtenissen op het podium, maar die voor de personages in het toneelstuk solide en ondoorzichtig is.
Bron
quote:Concerten Rotterdam verplaatst!
Geplaatst op donderdag 1 juni 2006
LET OP!!
De concerten in het Oude Luxor Theater in Rotterdam zijn verplaatst!
Ze staan nu gepland op 23 en 24 maart 2007. Kaarten zijn reeds te bestellen.
Vrienden van Amstel Ahoy 2007
Geplaatst op donderdag 27 april 2006
Frank zal volgend jaar te gast zijn tijdens Vrienden van Amstel in Ahoy.
Op dit moment zijn de volgende data bekend: 19 tot en met 21 januari 2007 en 24 tot en met 28 januari 2007. Naast Frank zullen onder meer Rowwen Hèze en Guus Meeuwis van de partij zijn. Voor meer informatie en het bestellen van kaarten: kijk op www.vriendenvanamstel.nl
Nieuwe CD
Geplaatst op vrijdag 21 april 2006
Dit najaar komt er een nieuwe 3-cd uit. Het zal een drieluik zijn met enkel nieuw materiaal dat nog niet eerder op cd verschenen is. Naast de muzikale invulling van Ruud de Grood en Charles Nagtzaam, zal ook de 'oude' Frank Boeijen Groep terug te horen zijn. En wat te denken van een aantal collega-artiesten als Mathilde Santing en Stef Bos!
Natuurlijk heeft Frank nog meer verrassingen in petto....
We houden jullie op de hoogte.
Kaal is mooi...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ach, twee voor de prijs van één was het..
Mathilde bracht weer nieuwe, mooie liedjes in, zoals dat liedje 'Kaal'. Dat raakte me.
Een driedubbele CD. Mét ook Mathilde Santing daarop (en Stef Bos)... Wachten is moeilijk als je weet dat er zoiets moois aan zit te komen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vlak voor het begin van de tour komt het nieuwe album uit: het ultieme voorproefje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |