staat er gvd helemaal geen prijslijst bij de balie
heb ik maar een hamburger, cheeseburger, whopper, en een whopper met cheese besteld
zitten we onder het eten eventjes op het bonnetje, durven die vuile flikkers 40 euro cent voor 1 plakje kaas te vragen
een hamburger kost 1 euro, en dan 1 zo'n vies stukje kut kaas kost dan 40 eurocent
zijn ze nu helemaal gestoord
quote:Hoeveel werkstudentes denk je dat ze nodig hebben voor voldoende kutkaas
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:40 schreef mtv het volgende:
kut kaas
quote:hilarisch.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Hoeveel werkstudentes denk je dat ze nodig hebben voor voldoende kutkaas
-edit- fast food = fast money voor de eigenaars.
quote:Waarin bakken ze de friet dan bij de mac?
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:42 schreef hallo_mensen het volgende:
burger king sucks met hun in olie gebakken frietengedver
quote:Ik vind de friet bij de BK ook wel lekker iig.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
frituur vet
quote:Volgens mij worden zelfs de filiaalmanagers er niet bepaald rijk van, dus de winst blijft hoog hangen zeg maar.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je zoveel winst maakt, waarom de werknemers dan niet
Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
quote:Leer nederlands
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:51 schreef DeStedebouwer het volgende:
Friet bij fastfood restaurants is geen friet. Dat is gewoon bocht.Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
oh enneh fast food zuigt
quote:Is ongezond, smakeloos en geeft zachte friet...
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
frituur vet
Olie is makkelijker te verschonen, is gezonder, geeft een betere smaak en geeft hardere frietjes... Ik ben helemaal PRO Burgerking, alleen al omdat de Hamburgers er echt LEKKER zijn ipv de smakeloze rubber-schijven van de MD...
quote:Dat zijn dus de Vlaamse Patatten
Friet bij fastfood restaurants is geen friet. Dat is gewoon bocht.Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
quote:bij de BK is het echt per filiaal anders hoor
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Is ongezond, smakeloos en geeft zachte friet...
Olie is makkelijker te verschonen, is gezonder, geeft een betere smaak en geeft hardere frietjes... Ik ben helemaal PRO Burgerking, alleen al omdat de Hamburgers er echt LEKKER zijn ipv de smakeloze rubber-schijven van de MD...
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:55 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
bij de BK is het echt per filiaal anders hoor
en daarom vink MC beter
De hamburgers zijn OVERAL hetzelfde, voor zowel Mc als BK, het verschil zit hem in de smaak...
En tussen verschillende fillialen? In Tilburg Centrum ligt de friet en hamburger al uren te wachten onder een warme lamp voor je het naar binnen kunt werken, en hier om de hoek bij de McDrive is de friet zo heet en vers dat het gewoon lekker wordt... Maar het vlees is bij de Mc gewoon fantasie/smakeloos...
het boek "Fast food nation" van Eric Schlosser.
Ik heb het boek in 1 ruk uitgelezen, en dat terwijl het in het Engels geschreven is (niet 1 van mijn sterkste talen).
Enkele recenties:
Has wiped that smirk off the Happy Meal... Thanks to this man, you'll never eat a burger again (Evening Standard)
Startling... Junk food, we learn, is just that... left this reader vowing never to set foot in one of these outlets again (Daily mail)
This book tells you more than you really want to know when you're chomping that hamburger... Have a nice day? Listen - you should live so long (The Times).
Let wel, dit boek geeft echt de schokkende realiteit weer van de wereld van Fast Food ketens, je moet het niet lezen als je niet wilt weten hoe het er aan toe gaat. Na het lezen kom je trouwens nooit meer in zo'n tent.
Het is een penguin pocket en ik heb er 7,99 pond voor betaald. Hier kan je het bestellen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=rt_HNFxopLPHIGPk6fr5A7y7NNisD0M3FJI=?BOL_OWNER_ID=1001004001463634&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
quote:Patat bestaat niet, da's iets voor boven de rivieren.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:52 schreef Blanche_Fantasy het volgende:[..]
Leer nederlands
Friet = smal en dun en klein
Patat = dik en groot en dáár hoort de vetste mayonaise bijoh enneh fast food zuigt
Het is FRIET!
quote:Wat waren dan je verwachtingen qua reacties?
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:55 schreef mtv het volgende:
ik had een topic geopend over die fucking dure kaas, niet over die friet, of andere zooi
'Jezus, inderdaad wat duur' of 'zeik niet pauper', en dat keer 254?
quote:daar zaten wij ook al aan te denken
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:58 schreef kless het volgende:
anders even eeerst naar de buurtsupper en daar een bak met van die plakjes kopen ?
quote:ja daarom heet het ook FAST FOOD! aka JUNK FOOD!
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:57 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
het is daar een gewone dure zooi
quote:Relnicht
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:58 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Patat bestaat niet, da's iets voor boven de rivieren.
Het is FRIET!
quote:MC niet
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:59 schreef DeXtOuRiuS het volgende:[..]
ja daarom heet het ook FAST FOOD! aka JUNK FOOD!
quote:Nee hoor
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:41 schreef Wrinex het volgende:
bij de mac is het verschil 15 eurocent ofzo, maar als je een happy meal neemt dan kost dat opeens 40 cent extra ofzo
Happy Meal prijzen zijn gelijk getrokken. Zelfs melk of appelsap erbij nemen is niet meer duurder
Maar het probleem is dat de kaas de Whopper juist compleet maakt...
Maar meer dan 7 gulden dokken voor een broodje met een lapje koe, groen, tomaat en een lapje kaas... neuh.... alleen als ik in een heeele gekke bui ben
[Dit bericht is gewijzigd door I_are_Rudeboy op 14-10-2003 21:12]
Mac
Huillie hoor..
quote:
quote:Ja, dat zag ik vrijdag ook opeens
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en ze doen de whoppers ook al in een doosje...
Huillie hoor..
Vond die dikke goude warmtehoudende papiertjes wel erg handig
quote:Als je nou niks zinnigs te melden hebt, waarom reageer je dan?
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding] Junkfood is een gevaar voor de samenleving [afbeelding]
quote:Dat vraag ik me bij wel meer posts af inderdaad
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:48 schreef RicXDesign het volgende:[..]
Als je nou niks zinnigs te melden hebt, waarom reageer je dan?
quote:Hehe das wel duur, bij ons (kwerk ook bij BK) is het 20 cent per plakkie
Ik laatst met mijn vriendin naar de Burger Kingstaat er gvd helemaal geen prijslijst bij de balie
heb ik maar een hamburger, cheeseburger, whopper, en een whopper met cheese besteldzitten we onder het eten eventjes op het bonnetje, durven die vuile flikkers 40 euro cent voor 1 plakje kaas te vragen
een hamburger kost 1 euro, en dan 1 zo'n vies stukje kut kaas kost dan 40 eurocent
zijn ze nu helemaal gestoord
quote:Wij flikkeren de Whoppers ook nog steeds gewoon in een goude warmtehoudende papiertje. tis alleen een kut werk om die goed in te pakken
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:[..]
Ja, dat zag ik vrijdag ook opeens
Vond die dikke goude warmtehoudende papiertjes wel erg handig
quote:Ja ja.. voor diegene die nog een goed excuus zoeken om vegetarier te worden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:58 schreef 303 het volgende:
Voor diegene die met dit soort vragen zit is er eigenlijk maar 1 bron:het boek "Fast food nation" van Eric Schlosser.
quote:Frieten is gewoon alles. Patat bestaat niet
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:52 schreef Blanche_Fantasy het volgende:Leer nederlands
Friet = smal en dun en klein
Patat = dik en groot en dáár hoort de vetste mayonaise bijoh enneh fast food zuigt
Patat kennen we niet
quote:hmm bij ons (de ABN-sprekende Apeldoorners) heet het toch nog altijd patat speciaal
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vlaamse Friet
Franse Friet
Kreukel Friet
Friet SpeciaalPatat kennen we niet
quote:Appelmoes is lekker, Danootje ook
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee hoor
Happy Meal prijzen zijn gelijk getrokken. Zelfs melk of appelsap erbij nemen is niet meer duurder
quote:Waarom zit je op het bonnetje?
...zitten we onder het eten eventjes op het bonnetje, durven die vuile flikkers 40 euro cent voor 1 plakje kaas te vragen
...
quote:Nieuw ras !
Op woensdag 15 oktober 2003 00:04 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ABN-sprekende Apeldoorners
quote:NIE WAAR
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:41 schreef Wrinex het volgende:
bij de mac is het verschil 15 eurocent ofzo, maar als je een happy meal neemt dan kost dat opeens 40 cent extra ofzo
quote:Gij zult branden in den hel
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:13 schreef Boomlaars het volgende:Wie gaat er dan ook naar Burger King.. ranzige rotzooi
quote:ook daaris het voorbij. burgerverkopers hebben problemen, de markt is verzadigt, en de marges staan steeds meer onder druk.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:46 schreef elcastel het volgende:[..]
Volgens mij worden zelfs de filiaalmanagers er niet bepaald rijk van, dus de winst blijft hoog hangen zeg maar.
Geef mij maar een lekker broodje haring trouwens, die kan ik iedere dag eten, een burger (soms ook lekker) niet vaker dan een keer in de maand
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dat zijn dus de Vlaamse Patatten Frites
quote:Duurdere huur-kavel=duurdere burgers.
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:52 schreef Nimitz het volgende:
Wel eens op Schiphol geweest bij de Burger King??Tering, 1 hamburger normaal 1 euro, daar 1 euro 30
quote:je hebt hetzelfde plaatje als mij
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:45 schreef Timo20 het volgende:[..]
Hehe das wel duur, bij ons (kwerk ook bij BK) is het 20 cent per plakkie
( de prijzen zijn wel belachelijk duur
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |