quote:Naar de kapper, laten watergolven?
Op woensdag 15 oktober 2003 11:26 schreef Jerruh het volgende:de sun is shining, enlighting the building,
but my hair still does not hit the right waves!
.
quote:daar is het nu te spikey voor!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Naar de kapper, laten watergolven?
quote:Mogge Jerruh
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
daar is het nu te spikey voor!
.
mogguh!.
quote:Hoi
Op woensdag 15 oktober 2003 12:07 schreef Waxxer het volgende:
mogguh!Wat heb ik SLECHT geslapen zeg
Ik heb vooral erg kort geslapen
quote:Mja ik lag om... half drie in bed, maar om half vijf sliep ik nog niet en mijn hart sloeg heel snel, maar geen idee waarom eigenlijk...
Op woensdag 15 oktober 2003 12:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hoi
Ik heb vooral erg kort geslapen
Maargoed, het was gisteren zooooo rustig in het coc, sta ik daar maar wat te hangen en de hele tijd wil ik wat doen, naja, toen kwam mijn ex1 dus ook nog met zijn vriend en gaan ze aan de bar zitten... Ik heb dus een teringhekel aan dat jochie omdat hij blikken kan geven.... met de uitstraling 'val dood'. Nou en normaal hou ik altijd een gesprek op gang met die ex, maar na vorige week heb ik het daar enorm mee gehad dus als hij wil praten begint hij maar.
Ow en toen zaten er nog twee jongens die aan het klieren waren en dat de ene zei dat de andere mij leuk vindt en die ene wilde al dat die andere zijn tel.nr. gaf, maargoed, ik klap dus weer dicht. Hij was best leuk om te zien, maarja, je weet nooit wat je in huis haalt he
Maar toen was het tijd en heb ik snel alles opgeruimd en schoongemaakt, en daar word ik dus waarschijnlijk hyper van ofzo...
quote:Me2. Ben erg ziek m'n bed uitgerend en heb de te kort voor bedtime gegeten taaitaais ff in de wc gedumpt......
Op woensdag 15 oktober 2003 12:07 schreef Waxxer het volgende:
mogguh!Wat heb ik SLECHT geslapen zeg
Was niet leuk... zeker niet met zo'n groot huis. Slaapkamer door, zoldertrap af, opkamer door, opkamertrap af, eetkamer door, keuken door, gang door.... en ja, kotsen maaaaar
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:40 schreef Ang3l het volgende:[..]
Me2. Ben erg ziek m'n bed uitgerend en heb de te kort voor bedtime gegeten taaitaais ff in de wc gedumpt......
Was niet leuk... zeker niet met zo'n groot huis. Slaapkamer door, zoldertrap af, opkamer door, opkamertrap af, eetkamer door, keuken door, gang door.... en ja, kotsen maaaaar
Zonde van de taaitaai
Maar nog steeds ziekjes dan? Griepje?
quote:Neuj denk dat hete cht aan de halve zak taaitaai vlak voor het slapengaan heft gelegen.... maag draaide vanochtend nog wel wat maar nu is't weer ok
Op woensdag 15 oktober 2003 12:55 schreef Vlarp het volgende:
Maar nog steeds ziekjes dan? Griepje?
Vanaaf naar Phileine Zin!
Kijken of ik die vriend van me idd zie
(Ow, Marc? Eef had Dick in de film duidelijk gezien! GET ON THE STAAAAAAGE!!! )
quote:Vreetzak
Op woensdag 15 oktober 2003 12:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Neuj denk dat hete cht aan de halve zak taaitaai vlak voor het slapengaan heft gelegen.... maag draaide vanochtend nog wel wat maar nu is't weer ok
Vanaaf naar Phileine
Zin!
Kijken of ik die vriend van me idd zie
(Ow, Marc? Eef had Dick in de film duidelijk gezien! GET ON THE STAAAAAAGE!!!)
Hmm.. is dat nou echt een leuke film?
quote:Mja, tell me
Op woensdag 15 oktober 2003 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Trailer leek me we leuk.
Vriendin is helemaal weg van 't boek.
Maargoed, ik oordeel na vanaaf wel
quote:Gluur niet zo!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
quote:slecht!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
quote:behehe
Op woensdag 15 oktober 2003 13:31 schreef Dance-Commander het volgende:[..]
slecht!
mekker nie man! .
quote:Vlieg met mij mee naar de Regenboog...
Op woensdag 15 oktober 2003 13:58 schreef onetouch het volgende:
autorijden over de Veluweallemaal kleurtjes en de zon
![]()
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Vlieg met mij mee naar de Regenboog...
terug uit Nieuwegein (maar twee verkeerde afslagen in totaal ) en ik zie aan de uitslagen op i-net dat ik de eerste drie examens van HOV al met alle drie een 9 heb afgesloten
quote:HOV? Je gaat echt de horeca in?!
Op woensdag 15 oktober 2003 14:05 schreef onetouch het volgende:terug uit Nieuwegein (maar twee verkeerde afslagen in totaal
) en ik zie aan de uitslagen op i-net dat ik de eerste drie examens van HOV al met alle drie een 9 heb afgesloten
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:05 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
terug uit Nieuwegein (maar twee verkeerde afslagen in totaal
) en ik zie aan de uitslagen op i-net dat ik de eerste drie examens van HOV al met alle drie een 9 heb afgesloten
Er staat nog een cafe in de Rotterdamse binnenstad te koop. Top locatie, alleen erg klein en nu (nog) voor nichten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |