naakt: 1
dressed: 0
Naakt: 1
Bloot: 0
Dressed: 1
quote:that makes euhm
Op vrijdag 01 juni 2001 00:39 schreef golfer het volgende:
* meldt *
zoiets?
quote:Zie topictitel, naakt dus.
Op vrijdag 01 juni 2001 00:41 schreef Roonaan het volgende:[..]
that makes euhm
naakt: 2.5
dressed: 2.5zoiets?
Is alleen lastig als je op een camping bent en je moet 's-nachts naar de wc...
En ik ben vorig jaar geopereerd. Nou, dan moet je dus een hoop kosten maken aan stomme nachthemden enzo, want die had ik niet. Heb een week in het ziekenhuis gelegen, waren dus 7 nachthemden die nu in de kast liggen te kreukelen...
quote:wordt zeker niet verzekerd
Op vrijdag 01 juni 2001 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
Naakt. Ik weet niet beter. En ik vind het heerlijkIs alleen lastig als je op een camping bent en je moet 's-nachts naar de wc...
En ik ben vorig jaar geopereerd. Nou, dan moet je dus een hoop kosten maken aan stomme nachthemden enzo, want die had ik niet. Heb een week in het ziekenhuis gelegen, waren dus 7 nachthemden die nu in de kast liggen te kreukelen...
'k draag tenminste een boxershort...
quote:<score bijhoud mode>
Op vrijdag 01 juni 2001 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...'k draag tenminste een boxershort...
quote:Haha, nee, was het maar waar
Op vrijdag 01 juni 2001 00:43 schreef Roonaan het volgende:[..]
wordt zeker niet verzekerd
Ik bewaar ze voor als ik onverhoopt nog eens ooit naar het ziekenhuis moet.
Ik vind het gewoon niet prettig om compleet naakt te slapen, dus zelfs als het heeel warm is slaap ik nog met een hemdje of zo aan.
Maar meestal ook met een pyama omdat ik het ook snel koud heb.
Als ik bij mijn vriendin slaap heb ik eerst wel iets aan maar dat is om de een of andere reden altijd snel verdwenen en daarna heb ik geen zin meer om het aan te trekken ook al vriest het 25 graden
quote:niet eens een regenjas als het zo vochtig word
Op vrijdag 01 juni 2001 01:02 schreef Armageddon het volgende:
Als ik in me uppie slaap heb ik meestal wel wat aan , wat weet ik niet preciesAls ik bij mijn vriendin slaap heb ik eerst wel iets aan maar dat is om de een of andere reden altijd snel verdwenen en daarna heb ik geen zin meer om het aan te trekken ook al vriest het 25 graden
quote:een regenjas? regent het bij jou dan altijd in de slaapkamer?
Op vrijdag 01 juni 2001 01:04 schreef Roonaan het volgende:[..]
niet eens een regenjas als het zo vochtig word
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 01:07 schreef Armageddon het volgende:[..]
een regenjas? regent het bij jou dan altijd in de slaapkamer?
Ik slaap vrijwel altijd naakt, maar ja, le hebt van die momenten dat je zo knetterlam bent, dat je geen zin hebt naar boven te gaan of geen schoenveter meer los kan krijgen, sja, dan slaap ik met kleren aan op de bank, een stoel of de grond
behalve 's winters, dan heb ik als het echt koud is wel een pyama aan
quote:Vaag dat de meesten naakt slapen direct aan sex verbinden... Dat heeft op zich toch niks met elkaar te maken?
Op vrijdag 01 juni 2001 03:14 schreef megamuch het volgende:
immer een boxer.. tenzij me vriendin in het land is.. dan naakt...
Ga zo maar slapen
Ja behalve dan als Arma er is dan
Als ik gezopen heb dan is schoenen uitdoen al een missie op zich, laat staan de rest.
Maar meestal slaap ik nakend.
quote:No, it hasn't
Op vrijdag 01 juni 2001 03:19 schreef major_fuck_up het volgende:[..]
Vaag dat de meesten naakt slapen direct aan sex verbinden... Dat heeft op zich toch niks met elkaar te maken?
Ga zo maar slapen
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 11:18 schreef Moonah het volgende:
Ik was laatst in De Ardennen. Sinds lange tijd alleen in een tentje, en dat was toch koud... Wat had ik aan?
-hemdje
-T-shirt lange mouwen
-T-shirt korte mouwen
-fleece vest
-maillot
-sportbroek
-skikousen
Daarmee in mijn slaapzak (zo'n goedkope... dus koud), daar overheen een badlaken en een dikke jas...
Ben blij dat ik nu thuis weer lekker bloot in mijn waterbed (lekker warm) kan slapen!
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 11:19 schreef Roonaan het volgende:
quote:en hoe kan Tong dan slapen als ie aan jou blootje denkt.. bent wel een beetje sadistisch hoor
Op vrijdag 01 juni 2001 11:56 schreef shmoopy het volgende:
Vannacht weer heerlijk in mijn blootste blootje geslapen
quote:woord 'opblaaspop' springt in gedachte...
Op vrijdag 01 juni 2001 11:50 schreef Chriet het volgende:
lekker naakt onder de lakens doorglijden![]()
(alleen als er iemand bij ligt)
quote:Als je pech hebt kan je ergens aan blijven haken ofzo
Op vrijdag 01 juni 2001 13:10 schreef Elbutre het volgende:
Slaap altijd in een boxer. Heb wel een paar ker naakt geslapen, maar op de een of andere manier blijft dat toch irritant!
Ik slaap dus NIET naakt. Ik heb lekker een HEMA-pyama aan met korte broek en korte mouwen. Daaronder nog een boxershort.
Nog even een flink dekbed over me heen en ik slaap lekker.
Ehh
* Paddo slaapt BIJNA ALTIJD naakt
Alleen lastig als er mensen je slaapkamer binnenkomen lopen 's morgens met een telefoon in hun hand en bij de deur blijven staat (maar wel binnen), zodat je je bed uitmoet om de telefoon aan te nemen.
Maar ja, iedereen heeft hetzelfde gereedschap (twee uitvoeringen m/v) en bloot en sex zijn twee verschillende dingen, dus pak ik gewoon die telefoon aan.
Statistisch moet het nog een keer gebeurden dat ik de telefoon met een ODOL op moet gaan halen, maar is nog niet gebeurd....
Of als je een laken over je heen treks als je (toekomstigee) zwagerin binnenkomt, en haar gezicht ziet dat je laken niet alles bedekt
Maar dat is hun trauma niet die van mij
Ik slaap het liefst naakt, maar dat laten de omstandig heden dus niet altijd toe.
Bij mijn vriendin is dat wisselend, meestal heeft ze een t-shirt aan, hoewel ze liever niets aanheeft 's nachts.
[edit] typo
[Dit bericht is gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-06-2001 17:08]
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 15:08 schreef MeNTaL_TO het volgende:
.....Bij mijn vriendin is dat wisselend, liefst heeft ze een t-shirt aan, hoewel ze liever niets aanheeft 's nachts.
quote:lol, maar voornamelijk dus naakt ?
Op vrijdag 01 juni 2001 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik in boxershort, behalve als m'n vriendin m'n boxer verstopt heeft
quote:Dat lukt dus ook niet,getuige zijn nachtelijke posts
Op vrijdag 01 juni 2001 12:32 schreef Roonaan het volgende:[..]
en hoe kan Tong dan slapen als ie aan jou blootje denkt.. bent wel een beetje sadistisch hoor
quote:Als je douched en naar het toilet gaat zeker
Op vrijdag 01 juni 2001 17:13 schreef Nimue het volgende:
T-shirtje en slipje. Anders krijg ik koude schouders, die blijven niet warm met alleen een dekbed. Slipje is ook wel eens uit.....
Wanneer is ie dan uit?
quote:als alle schone opzijn
Op vrijdag 01 juni 2001 17:15 schreef MeNTaL_TO het volgende:[..]
Als je douched en naar het toilet gaat zeker
Maar verder altijd aan?Wanneer is ie dan uit?
tussenstand (n:19,d:22.. gaat de verkeerde kant op)
Naakt slapen wel es gedaan, maar dat beviel toch niet echt.
quote:Oh,ja, tsjeesses!
Op vrijdag 01 juni 2001 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
Naakt. Ik weet niet beter. En ik vind het heerlijkIs alleen lastig als je op een camping bent en je moet 's-nachts naar de wc...
quote:Gewoon lekker dicht tegen elkaar aan!
Op vrijdag 01 juni 2001 15:40 schreef Qarinx het volgende:
neej slaap in t-shirt...anders koud..
Zomer en Winter ... als je het dan toch nog koud dreigt te krijgen :
Krijgen van deze kadotjes midden in de nacht is wat minder maar uitgeven is een stuk leuker
Tussen pakweg oktober en april heb ik een dikke pyama aan, en tussen mei en september een nachthemd.
Over het algemeen met boxer en soms met shirtje erbij en soms naakt. Waar ik zin in heb.
Moet er niet aan denken.
* weer terug is van een weekendje naakt
quote:En nu weer een weekje gekleed?
Op maandag 04 juni 2001 23:12 schreef Roonaan het volgende:
tssssk, is ook geen lijn te trekken op die Fok!ers.. heb weer eens geteld, naked Fok!ers en sters 38, dressed ones 40.... stelletje kouwkleumen* weer terug is van een weekendje naakt
quote:nee?
Op dinsdag 05 juni 2001 01:06 schreef Light het volgende:[..]
En nu weer een weekje gekleed?
Naakt slaapt veel lekkerder vind ik, onzin al die kleren gaat maar kreukelen enzo.
anders wordt ik 100x in een nacht wakker, met mn shirt om mn lijf gewikkeld ... dan voel je je net zown rollade
quote:kwestie van een goed dekbed en spul kopen toch
Op woensdag 06 juni 2001 17:32 schreef Faithy het volgende:
ik slaapt heerlijk met mijn ponnetje (lees: oud T-Shirt ofzo) aan.
Naakt, of alleen slipje vind ik niet prettig...niet uit preutsheid, maar het ligt gewoon niet lekker!
Je kan wel een dik dekbed hebben, maar als je het dan warm hebt en je gaat met je armen boven de dekens liggen(Ja, ik bedoel het dekbed)dan krijg, ik tenminste, zulke koude schouders en rug. Dus dan moet je weer een dunner dekbed. Maar het weer hier is zo wisselvallig dat ik liever een shirt draag dan elke keer mn dekbed verwissel. Tis zo'n werk
quote:Als mijn vriendin er is, dan juist naakt!!
Op dinsdag 05 juni 2001 10:46 schreef filmfocus het volgende:
ik slaap naakt als ik daar zin in heb, als me vriendin er is altijd wel iets aan, is iets veiliger
score is nu naakt 39 kleiding 41??
Score:
naakt 40
kleding 42
42 naakten, 47 dressed
(mensen die soms dit en soms dat doen tellen voor naakt 0,5 en dressed 0,5)
In winter altijd met dikke pyama, in zomer met korte pyamabroek...
Alleen overnachten bij anderen uit fatsoen boxershort aan.
(in slaapzalen van jeugdherbergen e.d. hou wel heel soms stiekem m'n boxershort aan)
quote:Thijs says:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:28 schreef T-FoX het volgende:
Nooit naakt... wil nie dat ie verkouden wordt...
maar of da van het naakt slapen komt...indirect mischien
..
Als mijn vriendin er is meestal naakt eigenlijk. Maar dan komt er meestal ook niet zomaar iemand binnen. Voordat ik richting wc ga snel ff broekje aan. Maar ik heb het ook meestal ontzettend warm als mijn vriendin bij me in bed slaapt (ik ben echt een kachel en krijg het NOG warmer als ze tegen me ligt). Dus...
Maar ik slaap dus over het algemeen niet naakt.
(moet erbij zeggen dat ik vanacht ook weer eens lekker aangekleed heb, maar dat was gewoon omdat ik niet in de mood was om naakt te slapen)
score update..
naakt 50 dressed 53
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 19:28 schreef TheClown het volgende:
Zodra het buiten warmer is dan 15oC
Voor het gemak tel ik dat maar als half om half...score update..
naakt 50 dressed 52
En in de zomer hetzelfde want als ik geen shirt aantrek staat het zweet op me lijf. En aangezien ik nogal een draaidoos ben(dekbed eraf) wordt je de volgende dag met een IJSKOUDE zweetlaag wakker. Ril, bibber.
quote:Waar zit ie ??
Op vrijdag 08 juni 2001 13:26 schreef Squartaq het volgende:
Altijd, behalve 3 dagen na m'n peircing :-) Inmiddels weer wel.
Anders altijd in the A-team pyjama
Nee hoor, anders gewoon in b-short
quote:En als je dekbed niet verder komt dan je oksels (om wat voor reden dan ook) krijg je koude schouders. En da's niet lekker slapen.
Op zaterdag 23 juni 2001 21:10 schreef Hooghoudt het volgende:
Naakt natuurlijk, als je het koud hebt onder de dekens doe je iets niet goed
heb het nooit koud, zal wel iets met mijn schotse voorouders te maken hebben.
Kortom: geen peil op te trekken...
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 05-07-2001 22:24]
quote:Zo zo!! lekker hoor. ik slaap ook altijd naakt, behalve als ik kleren aan heb, dan niet. maar dat gebeurt niet zo vaak.
Op maandag 25 juni 2001 00:46 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Naakt
quote:Géén lakens?
Op donderdag 05 juli 2001 20:49 schreef Qarinx het volgende:
t-shirt
quote:mwah ik probeer het wel maar 's ochtends liggen ze op de gang ongeveer..
Op donderdag 05 juli 2001 20:50 schreef totoschilacci het volgende:[..]
Géén lakens?
quote:slaap je zonder slip in tshirt met de deur open
Op donderdag 05 juli 2001 21:01 schreef Qarinx het volgende:[..]
mwah ik probeer het wel maar 's ochtends liggen ze op de gang ongeveer..
quote:Jah gordijnen open, grote cameras op m'n bed gericht..grote tv schermen in de straat waar m'n nachtrust op getoond wordt.. en als de buren geluk hebben ram ik ook nog even de tussenmuur eruit
Op donderdag 05 juli 2001 21:02 schreef Roonaan het volgende:[..]
slaap je zonder slip in tshirt met de deur open
quote:Ben je ondanks de hitte toch nog behoorlijk actief.........eh in je slaap?
Op donderdag 05 juli 2001 21:01 schreef Qarinx het volgende:[..]
mwah ik probeer het wel maar 's ochtends liggen ze op de gang ongeveer..
quote:Eh...wie zoekt nou ''access'' bij wie?
Op maandag 25 juni 2001 01:01 schreef Carlitos het volgende:
zomer, winter altijd naakt, ligt veel vrijer, en easy accesability voor mijn vriendinheb het nooit koud, zal wel iets met mijn schotse voorouders te maken hebben.
quote:Go girl
Op donderdag 05 juli 2001 21:07 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah gordijnen open, grote cameras op m'n bed gericht..grote tv schermen in de straat waar m'n nachtrust op getoond wordt.. en als de buren geluk hebben ram ik ook nog even de tussenmuur eruit
SOCIAL CLIMBING
Ik las laatst dat
arbeiders in hun
ondergoed slapen
de burgers in pyjama
en hoger
slaapt men naakt.
Ik wil vooruit
- daarom slaap ik nu
voortaan naakt!
Maar ja ...
kan ik nu eigenlijk nog
wel in de wasbak pissen?
(uit: Verzamelde Gedichten, Amsterdam 1985)
Zelf slaap ik vaak in boxer en t-shirt, en naakt op sexdagen. Het is me eigenlijk om het even.
Hangt er eigenlijk vanaf in wat voor stemming ik ben, hoe moe ik ben & hoe dronken ik ben als ik ga slapen
Winter:
Wollen pyama + skisokken. (het liefst koop ik ook nog eens zo'n lange thermische (?) onderbroek, voor onder m'n pyama)
(En met mijn dekbed is niks mis, dubbelwinterdekbed, lekker warm)
[off-topic]
knap trouwens, we reageren allemaal in de toekomst
[/off-topic]
's zomers naakt, 's winters alleen een t-shirt.
grtz,
-Maverick-
Ik ben wel een koukleum, maar onder mijn warme dekbed is het altijd warm genoeg... en dan heb ik ook nog mijn persoonlijke straalkachel (vriendlief)
quote:ikke heb altijd van die koude handjes en voetjes,.. en die duw ik dan tegen HJ,... en dan heeft hij het KOUD! hehehee...
Op zaterdag 15 september 2001 11:53 schreef -Maverick- het volgende:
* -Maverick- is zijn eigen straalkachel
*kijkt naar buiten* wat een rotweer zeg,.. ik duik mijn nest wel weerin,..
quote:Mjah, die ervaring heb ik ook regelmatig gehad...
ikke heb altijd van die koude handjes en voetjes,.. en die duw ik dan tegen HJ,... en dan heeft hij het KOUD! hehehee...
quote:Mwoch.. valt mee eigenlijk.. ik ben meestal zo weer warm...
Ik vind het dus echt NIET prettig als ik alleen naakt in bed lig.....
quote:Nah.. 's zomers trap ik m'n dekbed 9 van de 10 x naar het andere eind van mijn bed...
Op zaterdag 15 september 2001 16:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik lig ook altijd helemaal onder m'n dekbed, zelfs 's zomers
Liefs,
Helga
quote:Ja, heb ik precies zo
Op vrijdag 01 juni 2001 00:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Echt helemaal bloot slapen vind ik niet prettig, ik ben zowiezo een kou-kleumpje. Daarom draag ik meestal een pyama aangezien het in Nederland vaak koud is en ik graag altijd met het raam open slaap, ook in de winter.
Als het heel warm is slaap ik meestal toch nog het liefst in minimaal een t-shirt, niet vanwege preutsheid, maar is meer een gevoel van geborgenheid, can't explain.
quote:Mjah.. ik hebbut dus meegemaakt.. mijn (nu ex-)vriendin en ik liggen te pitten... horen wat, ik ga kijken in de woonkamer,wat blijkt? brand...
Op zondag 16 september 2001 01:54 schreef Helga het volgende:
Lieverds, ik slaap nooit naakt. Je weet maar nooit wat er 's nachts kan gebeuren. Ik heb daarom altijd een babydolletje aan. Deze slaapoutfit draag ik al jaren en is om die reden ook enigzins verwassen. Maar hij zit zó lekker dat ik er nog jaren mee voortkan. En voortmoet, aangezien het modelletje al ruim 20 jaar nergens meer te vinden is.Liefs,
Helga
grtz,
-Maverick-
vroeger altijd naakt, nu om een of andere reden (weet zelf ook niet waarom) niet meer.
vannacht nog een keer proberen
quote:Babydollen roeleren!
Op zondag 16 september 2001 01:54 schreef Helga het volgende:
Lieverds, ik slaap nooit naakt. Je weet maar nooit wat er 's nachts kan gebeuren. Ik heb daarom altijd een babydolletje aan. Deze slaapoutfit draag ik al jaren en is om die reden ook enigzins verwassen. Maar hij zit zó lekker dat ik er nog jaren mee voortkan. En voortmoet, aangezien het modelletje al ruim 20 jaar nergens meer te vinden is.Liefs,
Helga
* Aneurism slaapt als het erg koud is met boxer aan, maar 99% toch wel naakt.
Godspeed.
Maar de vrijheid die je hebt 's nachts is gewoon HEEEEEEEEERLIJK! helemaal als er nog een mooie vrouw iedere nacht langs me ligt, maar dat is helaas al weer 1,5 maand over De eerste paar weken was wel ongelofelijk koud
Alleen nude als daar de gelegenheid naar is
Over het algemeen naakt ja
prrrrr
Dat gezwabber als je naakt slaapt vind ik niet echt fijn....
*MELDT*
Zowiezo ben ik liever naakt (wel gordijnen dicht) en loop ik het liefst op blote voeten
bij vriendje altijd naakt
toevoeging
is overigens wel afhankelijk van waar ik slaap en met wie.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 29-09-2002 14:04]
meer niet, in de winter lekker dikke deken over me heen , maar verders niks
[Dit bericht is gewijzigd door _TK op 07-10-2002 14:48]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |