abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:24:53 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:25:33 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_13880832
die neus!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:25:58 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13880842
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
die neus!
Wordt steeds langer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13880845
het wordt wel steeds leuker
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:27:49 #5
15080 static
pi_13880875
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:26 schreef Vampier het volgende:
het wordt wel steeds leuker
Is er wel eens iets hierover in de Amerikaanse media verschenen?

CNN had het wel op teletekst staan.

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13880883
Ik (een Republikein in hart en nieren) begin het koningshuis de laatste dagen steeds meer te waarderen...
De lucht is groen... Het gras is blauw... Ik ben niet stoned... Wat lul je nou???
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
- - - - war is peace - - - - freedom is slavery - - - - ignorance is strength - - - -
pi_13880916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:27 schreef static het volgende:

[..]

Is er wel eens iets hierover in de Amerikaanse media verschenen?

Ze hadden van de week wel op TV een overzichtje van hoe dit nieuws door buitenlandse nieuws-zenders en -programma's werd verkondigd. CNN was een van die zenders.
De lucht is groen... Het gras is blauw... Ik ben niet stoned... Wat lul je nou???
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
- - - - war is peace - - - - freedom is slavery - - - - ignorance is strength - - - -
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:30:43 #8
15080 static
pi_13880935
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:29 schreef KingKai het volgende:

[..]

Ze hadden van de week wel op TV een overzichtje van hoe dit nieuws door buitenlandse nieuws-zenders en -programma's werd verkondigd. CNN was een van die zenders.

Ah. Vampier woont in de US, vandaar de vraag.
pi_13881034
Ik vond dat andere wat je wilde doen leuker Sunnie, .
pi_13881063
Hoi Mabel, herken je me nog?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:45:06 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881159
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:35 schreef berney het volgende:
Ik vond dat andere wat je wilde doen leuker Sunnie, .
Maffiahoer. Die was ook leuk ja. Static mag 'm wat mij betreft wel ff aanpassen
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:46:41 #12
15080 static
pi_13881188
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Past niet jammer genoeg.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:49:13 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881237
Dit wel: Mabelsoap #11: De Maffiahoer, de Homo & de Dominee
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:50:38 #14
15080 static
pi_13881264
Done.

Er kan nu echt niets meer bij.

pi_13881292
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

. Geweldig. we zijn het een keertje eens hé.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:52:24 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881297
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:51 schreef berney het volgende:

we zijn het een keertje eens hé.

Ja. He bah
pi_13881355
het zal wel allang gepost zijn, maar wat een sloerie zeg!!

'Mabel met Klaas in Amstel Hotel'

Mabel Wisse Smit heeft niet alleen op de boot van de Amsterdamse topcrimineel Klaas Bruinsma overnacht. Volgens het AD zou de verloofde van prins Johan Friso ook regelmatig met hem in het luxe Amstel Hotel hebben geslapen.
Bronnen 'rond het kabinet' beweren dit volgens het dagblad. Wisse Smit heeft altijd ontkend dat er sprake van een liefdesrelatie was. Dat schreef ze in een brief aan Peter R. de Vries en later ook aan premier Balkenende.
Bruinsma, in 1991 geliquideerd, was aanvankelijk vaste gast in het Hilton Hotel. Later verruilde hij zijn kamer voor een suite in het Amstel Hotel.

bron

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 19:39:51 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13882335
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Evers heeft ook een parodie gemaakt
http://stream2.garnierprojects.com/media538/evers/20031014_malle_mabel.wma
Hij is leuk!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_13887240
De Duitsers hebben het ook aardig door:

"Mabelgate": Die Krise am niederländischen Königshof ist da
Premierminister Jan Peter hat dem Kronprinz Johan Frisco und seiner Verlobten die Zustimmung zur Ehe verweigert
von Helmut Hetzel

Mabel Wisse Smit und Prinz Johan Friso geben ihrer Verlobung bekannt.
Foto: dpa
Den Haag - "Sie lag im Bett mit dem schlimmsten Kriminellen, den die Niederlande je hatte. Eine solche Frau will ich nicht als potenzielle Königin sehen." Henk Bout sagt, was er denkt. Und so wie er denkt, so denken viele in den Niederlanden. Im Land der Tulpen ist man erleichtert darüber, dass Premierminister Jan Peter Balkenende am Freitag - wie berichtet - endlich handelte und Kronprinz Johan Friso sowie seiner umstrittenen Verlobten Mabel Wisse Smit die parlamentarische Zustimmung zur Ehe verweigerte.
Die 35-jährige Mabel hatte verschwiegen, dass sie mit dem einstigen Amsterdamer Gangsterboss Klaas Bruinsma eine intime Beziehung hatte. Aber die Affäre war es nicht, die die Krise am holländischen Hof auslöste. Das hätte man der ,,Femme fatale" in den liberalen Niederlanden sicherlich verziehen. Es war die Lüge, mit der sie nun ihren Anspruch auf den niederländischen Thron verspielt hat.
Wie schon beim vorigen Oranier-Problem, dem nach der Beatrix-Nichte benannten "Margaritagate", sind auch die staatlichen Sicherheitsdienste ins Gerede gekommen. Bei der Nichte sollen sie in königlichem Auftrag besonders eifrig in der Vergangenheit des Partners geforscht haben. Diesmal wird ihnen der Vorwurf gemacht, zu wenig nachgeprüft zu haben. Deshalb wurde eine Extrauntersuchung angeordnet.
Möglicherweise kommen dadurch noch weitere Details ans Tageslicht. Denn Mabel war auch drei Jahre lang die Geliebte des früheren bosnischen Außenministers Mohammed Sacirbey, den sie liebevoll ,,Mo" nannte. Sacirbey sitzt derzeit wegen des Verdachts, 2,5 Mio. Dollar an UN-Spendengeldern unterschlagen zu haben, in U-Haft in New York. Hinter den Kulissen setzt sich Mabel nun angeblich für seine Freilassung ein, obwohl sie behauptete hatte, sie habe keinen Kontakt mehr zu ihm.
Königin Beatrix jedenfalls ist wütend. Sie, die Mabel bis vor wenigen Tagen noch als ,,ideale Schwiegertochter" ansah, fühlt sich von ihrem Sohn und von Mabel hintergangen. Dieser Vertrauensbruch wird nur schwer zu kitten sein. Außerdem ist Königin Beatrix bei dieser zweiten Affäre am Hof innerhalb von nur wenigen Monaten wohl schmerzhaft bewusst geworden, wie sehr sie die Managerqualitäten ihres am 6. Oktober vergangenen Jahres verstorbenen Mannes Prinz Claus vermisst. Denn seit der Regisseur des Königshauses tot ist, geht es am holländischen Hof drunter und drüber. Der Königin sind die Zügel entglitten.

Q
pi_13887322
Maar waar om gevraagd werd, CNN:

AMSTERDAM, Netherlands -- The Dutch Royal family has stirred up controversy over the engagement of Prince Johan Friso to a woman alleged to have had a relationship with a gangster.
Mabel Wisse Smit became engaged to the second-in-line to the throne in June, after a career in human rights' organizations and the United Nations.
But reports have surfaced that she had a relationship with Klaas Bruinsma -- a criminal shot dead in a gangland killing in 1991.
She denies having been Bruinsma's lover, but admits to having known him for a brief period when she was a student.
Some politicians have said the prince must give up his claim to possible succession if he goes through with the marriage without the blessing of parliament.
Some royalists have also said the wedding should not be allowed to go ahead, Reuters reported.
It is the latest Royal match to have caused controversy.
The Dutch Royal family came under fire when Dutch Crown Prince Willem-Alexander married Argentinean Maxima Zorreguieta last year.
The relationship sparked controversy when it emerged that Maxima's father had been a minister during the 1976-1983 Argentinean military dictatorship.
While Queen Beatrix's own marriage to German-born Claus triggered riots.
Diplomatic dignitaries have come to Wisse Smit's defense, saying she spent a career trying to help the oppressed.
Supporters include billionaire philanthropist George Soros and former French minister and U.N. envoy Bernard Kouchner.
"It is shocking that a person who has done so much for human rights in the world should be treated so badly in her own country because of a dubious accusation about an issue dating back 15 years, when she was in her early 20s,'' the group wrote in an open letter published in Dutch daily De Volkskrant on Thursday.
"As friends and colleagues, we support her totally.''
Wisse Smit, 35, an economics and political science graduate, has worked for the United Nations, the Open Society Institute -- part of Soros' network -- and a non-governmental organization promoting democracy and stability in the Balkans.
A former bodyguard to Bruinsma said last week Wisse Smit had been the mobster's lover.
Wisse Smit admits she had known Bruinsma for a few months when she was a student and had spent a few nights on his boat but never slept with him. She split with Bruinsma when she learned of "the practices he engaged in.''
Another former Bruinsma employee attacked the bodyguard's credibility. And a female friend of Wisse Smit said she, not Mabel, had actually been the gangster's girlfriend, Reuters adds.

Q
pi_13889258
schitterende stuk op http://web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/mabel.html

overzicht van al haar vriendjes... daar staan me toch een aantal foute personen bij zeg

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13889909
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:39 schreef Jane het volgende:
Hij is leuk!
Hij is heeeeeel erg leuk
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:36:18 #23
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13889942
je bent De fabel van Mabel vergeten
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:41:01 #24
1986 Jane
pi_13889998
Ben ik trouwens de enige die uitdrukking 'één op één contact' eigenlijk best geil vind klinken?
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2003 @ 00:53:16 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13890167
Dus toch een penozesletje.

Grobbenkuiken, wat zei ik nou?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 02:18:46 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_13890651
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:33 schreef pos het volgende:
quote:
[..]

Hij is heeeeeel erg leuk

Pfffrt.

Flauw en voor de hand liggend.

Als je die tekst hier post is het misschien leuk voor een paar mensen, maar om het op te nemen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 04:06:51 #27
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_13890829
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:41 schreef Jane het volgende:
Ben ik trouwens de enige die uitdrukking 'één op één contact' eigenlijk best geil vind klinken?
Oh Jane! Dat jij dat zegt. Ik kan niet wachten tot de laatste zaterdag voor Pasen.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_13892621
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:59 schreef Vampier het volgende:

overzicht van al haar vriendjes... daar staan me toch een aantal foute personen bij zeg

Dat jij hier met een link van de extreem-linkse Paul Treanor komt aanzetten....

Wel een interessant artikel overigens. Het is natuurlijk wel een visie, geschreven vanuit een bepaalde politieke overtuiging...

quote:
Het werk van Mabel Wisse Smit wordt in de Nederlandse media omschreven als 'liefdadigheid'. Dat is onzin: haar werkgever, het Open Society Institute, is een politieke organisatie bij uitstek, en heeft dat nooit verborgen. Het OSI bestaat om het liberaal-conservatieve gedachtengoed van de filosoof Karl Popper uit te dragen - in elk geval in de interpretatie van speculant George Soros. (Ik vraag mij soms af, of hij Popper ooit gelezen heeft). Meer over Soros hieronder.

In elk geval is Mabel sinds 1994 politiek actief, en dan wel met een rechts agenda. Centraal in haar activiteiten, en het werk van het OSI, staan westerse militaire interventie, en het opdringen van een vrije-markt economie, desnoods door oorlog. George Soros en zijn stichtingen propageren een ultra-liberale ideologie: het gaat uit van de absolute morele superioriteit van de liberale samenleving, de plicht om deze over de hele wereld te verspreiden, en het recht om landen te veroveren en vervolgens liberaliseren. Mabel Wisse Smit is ook aanhanger van deze ideologie, anders was zij nooit in een topfunctie bij het OSI beland. Dat lijkt mij belangrijker dan een verhouding met Klaas Bruinsma.

[...]

George Soros: echt de spin in het web. Soros is niet alleen een van de rijkste mannen ter wereld, hij heeft een enorme invloed op de buitenlandse politiek van de westerse landen, en de politieke ontwikkeling in Oosteuropese landen. Hij is de vleesgeworden kruistocht voor de westerse waarden, en voor een leidende rol van de VS. Soros en zijn Open Society Institute zijn in Nederland minder prominent geweest. Nederlandse activisten, vooral uit de wereld van de vrije media en Internet, hebben wel zijn radiozender in Servië - B'92 - ondersteund. Het was de tijd van de grote Internet-hype, het kapitalisme leek almachtig, de economie zou groeien tot in het oneindig, al het goede kwam uit de VS, en Joegoslavië was een achterlijk relict die opgeruimd moest worden door progressieve krachten, zoals de NAVO en xs4all. Zo ontstond de merkwaardige toestand, dat op een door xs4all betaalde website opgeroepen werd, om Radio B'92 te steunen, door geld te storten op een rekening van George Soros in New York.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 15-10-2003 10:33]

pi_13894191
"ultra-liberale ideologie"

En dat is dus de scientologie kerk (??? toch)

woensdag 15 oktober 2003 @ 12:29:38 #30
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13895360
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:59 schreef Vampier het volgende:

Damn, qua invloed kon Bruinsma daar een puntje aan zuigen.

Mabel = Netwerksnol

Wat ik al eerder zei; het is nu nog wachten op de Bilderberg-connectie.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 15-10-2003 12:36]

pi_13895515
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:39 schreef cpcpb het volgende:

Het heeft in ieder geval Scientology-achtige trekjes. Het zou me niets verbazen als er banden zijn tussen deze 'Soros-groep' en Scientology.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:39:58 #32
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13895600
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als er banden zijn tussen deze 'Soros-groep' en Scientology.

Die zijn er toch?

oa.

quote:
EarthLink
Scientologist-owned EarthLink Network Inc. announced $15 million of private financing this week to allow it to finish this year. From Reuters:
"The lead investor in the private placement was Soros Fund Management LLC through its Quantum Industrial Partners LDC, which purchased $5 million of common stock in the offering.
http://www.religio.de/publik/arsreview/070997.html

ff googlen

pi_13895717
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval Scientology-achtige trekjes. Het zou me niets verbazen als er banden zijn tussen deze 'Soros-groep' en Scientology.

quote:
Scientologist-owned EarthLink Network Inc. announced $15 million of private financing this week to allow it to finish this year. From Reuters:
"The lead investor in the private placement was Soros Fund Management LLC through its Quantum Industrial Partners LDC, which purchased $5 million of common stock in the offering.
Edit : @ Nyrem
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13900272
Uit de HP
quote:
[......]
Behalve met Klaas Bruinsma kon ze het bijzonder goed vinden met profvoetballer Dan Petersen, die in 1991 door Ajax was binnengehaald als aanstormend talent. De Deen, die haar in 1991 ontmoette via een vriend, herinnert zich Mabel als een zeer intelligente charmante blonde dame.
Dat vonden de steenrijke mannen in de Parijse Ritz ook, waar Mabel voor de grap wel op afstapte. Met een groepje gelijkgestemde, 'well to do' meiden, van wie inmiddels één is getrouwd met een Italiaanse prins en een ander met Soren Lerby, pakte ze in haar studententijd af en toe het vliegtuig om in de Franse hoofdstad flink feest te vieren. Een verre vriendin die eens meeging op zo'n tripje zegt dat de vriendinnen er niet voor terug deinsden om Cartier horloges aan te nemen van oliesjeiks in chique hotellobby's.
Het spel was om uit te dagen, maar net niet over de grens te gaan. Mabel had het meeste lef van iedereen
[.........]
In een brief aan Balkenende schrijft Friso dat Mabel hem in 2000 wel alle details opbiechtte over haar logeerpartijtjes bij Bruinsma. Maar kennissen van Mabel die niet bij naam genoemd willen worden vertellen een ander verhaal. Zij zeggen dat Friso tot zo'n jaar geleden nog van niks wist. Vorig jaar werden oude bekenden van Mabel die mogelijk wisten van har relatie met Klaas Bruinsma ineens gebeld door haar naaste vrienden. Met klem werden ze op het hart gedrukt te zwijgen over het feestverleden van Mabel en met name over haar banden met Klaas Bruinsma. Friso wist het nog niet, luidde de verklaring, Mabel wilde voorkomen dat hij het uit derde hand zou horen. Ze wilde hem zelf over de maffiabaas vertellen.
Dat Mabel een telefonisch offensief inzette om de affaire met Klaas Bruinsma in de doofpot te laten verdwijnen is ook veel logischer dan dat ze naïef heeft zitten afwachten tot de zaak zou uitlekken. Een vrouw die volgens vrienden graag de touwtjes in handen heeft voert vanzelfsprekend zelf de regie, zeker als haar toekomst op het spel staat met de poging om iedereen die iets kon weten het zwijgen op te leggen leek ook niets mis.
Mabels gedrag sloot naadloos aan bij de traditie van 'omerta' waar het Oranje Huis patent op heeft.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 16:29:56 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13900353
quote:

als ultra liberaal ben ik het hier niet mee eens, scientologie is niet liberaal, en heel erg fout
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13900530
quote:

Paul Treanor kennende zal hij wel de VVD bedoelen
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_13900759
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:26 schreef milagro het volgende:
Uit de HP:

-knip-

Met een groepje gelijkgestemde, 'well to do' meiden, van wie inmiddels één is getrouwd met een Italiaanse prins en een ander met Soren Lerby, pakte ze in haar studententijd af en toe het vliegtuig om in de Franse hoofdstad flink feest te vieren.

-knip-

Dat blijkt ook al zo'n veelbelovende jongedame te zijn...
quote:
Arlette van der Meulen was jarenlang de enige vrouwelijke polospeler van Nederland. Op de universiteit was rugby haar favoriete bezigheid en wie haar wil bijhouden moet over een lange adem beschikken. Arlette (30) loopt op haar sloffen een halve marathon. De slanke jongedame is daarnaast financieel een kei. Na haar propedeuse economie, doorliep de artsendochter business universiteit Nijenrode, handelde op de optiebeurs, werd investmentbanker bij Van Lanschot en, om te bewijzen dat ze meer kon dan alleen goed met geld omgaan, zette ze daarna voor Endemol een bedrijf voor de distributie van films op in Zwitserland. Arlette spreekt bovendien vloeiend Frans, Spaans en Engels. De mannen die Arlette nu dringend willen spreken, dienen eerst toestemming te vragen aan oud-voetballer Sören Lerby, met wie ze bijna een jaar is getrouwd.

http://www.just-2-match.com/showpublication.phtml?pub=101

pi_13900790
Liefdesrelatie of hoer van Klaas.?
Het is een van beide.
Als je samen "slaapt" , en dit gebeurt niet gedwongen dat is er sprake van een liefdesrelatie of van prostitutie.
Volgens het AD heeft Mabel geslapen met Klaas in Hilton- en Amstel-hotel.
En ook zijn er vragen omtrent het ontslag van Friso, enkele maanden na het bekend worden van de relatie.
En dan nog de vragen over de contacten van haar vader met Klaas.
Wist Goldman-Sachs van het Mabel verleden, en was dat de reden voor Friso`s ontslag?
Zijn vertrek bij de bank kwam toen zonder een goede reden te geven uit de lucht vallen.
En dan is er nog Mabels zus Nicoline, net zo`n slettebak die bij de Limburgse crimineel Frans Wevers in bed kroop.
Tis een familie trekje dat contact hebben met foute personen.
Mabel met Klaas en Sacrebie.
Nicoline met Frans Wevers.
Papa met Klaas in bankzaken.
Ben benieuwd wat er nog meet naar buiten komt van deze "koninklijke" familie.

En het feit dat Balkje zijn voorganger noemde kwam alleen omdat er iemand op de persconferentie vroeg wanneer de premier voor het eerst hoorde van de relatie van Friso met Mabel en haar omgang met Klaas.
Balkje antwoorde toen dat hij dit al bij de overdracht van zijn voorganger hoorde.
Niet om Kok een loer te draaien maar als melding van een feit.

pi_13900850
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:53 schreef gtotep het volgende:
-knip-
Leuk, maar dit is volgens mij inmiddels de 5e keer dat je dit stukje hier plaatst.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 16:57:36 #40
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_13900882
Nog even over de media coverage over dit alles. Een stel vrienden zijn van de week terug gekomen uit China (alwaar ze het dus blijkbaar helemaal hebben kunnen volgen). Die wisten me nog meer te vertellen dan ik zelf al wist (al kan dat komen omdat ik er echt compleet de *PIEP* van krijg en aldus zappend over de TV de onderwerpen over dit akkefietje meid als de vliegende vinketering.
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_13902045
zometeen als special guest bij RTL BOULEVARD...

Peter R de Vries

pi_13903400
Nâhh..

Geen nieuws...

† In Memoriam † woensdag 15 oktober 2003 @ 19:42:39 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13903564
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 19:34 schreef cpcpb het volgende:
Geen nieuws...
Maar Peter R. graaft toch nog wel door?
Of bewaart-ie de primeurs voor z'n eigen programma?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_13904908
Zeker en vast...

Maar tijdens RTL boulevard zei hij niet zoveel..
De hoeveelheid aandacht overdonderde hem nogal
En hij heeft voor het eerst in 9 jaar toch maar - voor de uitzending met da silva - gevraagd of de directie van SBS 6 niet eerst even wilde kijken...

pi_13906335
Wat lekker ranzig nieuws weer.

*terugvindtpost*

pi_13908410
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:59 schreef fokje het volgende:
Wat lekker ranzig nieuws weer.
Over ranzig gesproken
Weet eigenlijk niet of ik hem hier mag plaatsen en anders halen jullie hem maar weg.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 23:10:39 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13908458
Is dat Klaas die daar dood ligt te bloeden?
pi_13908534
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Is dat Klaas die daar dood ligt te bloeden?
yep
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 23:13:51 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13908562
Ik denk niet dat static hem laat staan. Vind het eigenlijk ook niet echt grappig, maar ja, IK heb dan ook geen humor.
pi_13908603
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:13 schreef SunChaser het volgende:
IK heb dan ook geen humor.
Klopt
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 23:19:01 #51
15080 static
pi_13908702
Ohwjee....
quote:
Intens gekwetste Beatrix gooit handdoek in de ring.

De leugens en het bedrog van Friso en Mabel zijn voor Beatrix de laatste slag in een strijd waarin zij onafgebroken té veel ellende en verdriet te verwerken kreeg. Dat zij twee jaar lang bedrogen werd door haar eigen zoon, heeft haar niet alleen als vorstin, maar nog meer als moeder keihard getroffen. Volgens ingewijden ziet Beatrix haar koningsschap steeds meer als een te zware last en heeft zij besloten binnen twee jaar af te treden. Overmand door emoties is de vorstin op stel en sprong naar Italië vertrokken, waar zij zich nu bezint op de toekomst

woensdag 15 oktober 2003 @ 23:20:30 #52
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13908743
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat blijkt ook al zo'n veelbelovende jongedame te zijn...
[..]

Eigenaar van: Just-2-Match, een relatiebemiddelingsbureau voor de ´hoogopgeleide dertiger en veertiger´
pi_13909148
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:19 schreef static het volgende:
Ohwjee....
[..]
oeps
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_13909289
Zus van Mabel heeft ook wat met een gangster, staat in de Weekend.Ik kan de tekst eventueel wel scannen als er liefhebbers zijn.
pi_13909371
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:19 schreef static het volgende:

binnen twee jaar af te treden.

Waar komt dat bericht vandaan?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 23:43:40 #56
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13909403
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:40 schreef schatje het volgende:
Zus van Mabel heeft ook wat met een gangster, staat in de Weekend.Ik kan de tekst eventueel wel scannen als er liefhebbers zijn.
Als het niet teveel werk is
pi_13909904
Mabel's zus heeft ook omstreden vriend:
quote:
Je trouwt niet alleen de bruid, maar haar hele familie. Dit oude gezegde lijkt eens te meer op te gaan voor de Oranjes en in het bijzonder prins Friso. Door het huwelijk van prins Friso met Mabel krijgt de familie Wisse Smit ook een beetje een koninklijke status. En dus wordt er ook extra gekeken naar de mensen met wie zij omgaan. En dat lijkt nu al voor problemen te zorgen. Nicoline, de 32-jarige zus van Mabel, heeft al enige tijd een intieme vriendschap met Frans Wevers, uit Sittard. Ook zijn reputatie is niet onomstreden. Wie zijn naam noemt in Belgisch Limburg krijgt al snel een hele waslijst met zaken waarvan hij beschuldigd wordt.Vorig jaar heeft hij zes weken in voorarrest gezeten in een Belgische cel. Het is niet bekend of zijn zaak uiteindelijk ook voor de rechter is gekomen. Frans Wevers is zeker geen grote crimineel zoals Klaas Bruinsma, maar het is de vraag of hij wel op wat voor manier dan ook gelieerd moet raken aan het Koninklijk Huis. Als blijkt dat hij een strafblad heeft, in Nederland, Belgie of waar dan ook, dan zal hij zeker niet aanwezig kunnen zijn op het huwelijk van Friso en Mabel.

Nicoline 'emigreerde' al enige tijd geleden naar Nederlands Limburg. Ze studeerde aan de Hotelschool in Maastricht, werkte daarna bij het American Hotel in Amsterdam en daarna enige tijd voor het Intercontinental Hotel in Berlijn. In 2001 richtte ze haar eigen bedrijfje op, dat grotendeels Nederlandse klanten heeft. Van het Limburgse Magazine Niveau is ze de bladmanager, een functie die ze overnam van Sylvie Schmeitz, de partner van Emile Ratelband.Nicoline verdient haar brood in Nederland, maar ze woont echter in België, net over de grens bij Maastricht, in het miljonairsdorp Lanaken. In die regio komt dat vaker voor, aangezienBelgië voordeliger is voor de Nederlanders. Nicoline's eigen bedrijfje heet Wis & Waarachtig en is gespecialiseerd in pr en promotie.Als klanten heeft ze ondermeer de provincie Limburg en het Bonnefantenmuseum.
Recentelijk was ze erg in de weer met Feast for Peace, een initiatief van haarzelf ten bate van War Child, een vroegere werkgever. Deze week zal er in diverse restaurants gegeten kunnen worden waarvan de opbrengst naar War Child gaat.Mensen die Nicoline kennen omschrijven haar als lief, intelligent, veelzijdig en ambitieus. Ze heeft in korte tijd heel wat weten op te bouwen, en haar netwerk in Limburg is groot.Wel vraagt men zich af hoe lang haar vriendschap met Frans zal duren.Immers: als zus van een toekomstige prinses zal er ook op haar extra worden gelet. Frans heeft naar verluidt in een Maastricht's café al lopen vertellen over een etentje binnenkort met prins Friso. En hij rekent er naar verluidt op dat hij als vriend van de zus van de bruid ook een prominente plaats zal krijgen op de bruiloft.In principe zou hij daar inderdaad voor uitgenodigd kunnen worden. Maar gezien alle discussie rondom Mabel en haar vermeende liefdesrelatie met Klaas Bruinsma lijkt het waarschijnlijk dat het Hof de gehele lijst met mogelijke genodigden napluist op eventuele omstreden figuren.

Tegenover WEEKEND bevestigt Frans W. de problemen met de Belgische justitie.Hij ontkent de vaste partner van Nicoline te zijn.Frans Wevers: 'We zijn zeer goede vrienden.Nicoline heeft wel een relatie gehad met een compagnon van mij...
Gek genoeg laat Nicoline zelf in het midden of zij wel of geen relatie heeft met Frans Wevers. 'Dit gaat over mijn privé-leven en daar wil ik het niet over hebben,' aldus Mabel's zus tegenover WEEKEND.Mabel had haar zus overigens naar verluidt geadviseerd niet te liegen. 'Dat komt altijd uit,' zou Mabel gezegd hebben.Niet alleen Nicoline heeft het duidelijk moeilijk met het feit dat heel Nederland momenteel over de familie Wisse Smit praat. Moeder Flos zou een heel verdrietig weekend hebben gehad. Ze werd afgelopen weekend zelfs telefonisch lastig gevallen door een medewerker van een radio-programma, die probeerde een verklaring van haar te krijgen.
Mevrouw Wisse Smit, die door haar dochters Moesje wordt genoemd, vindt het verschrikkelijk dat haar dochter in opspraak is geraakt. Maar nog erger vindt ze het dat haar overleden echtgenoot, bankdirecteur Peter Wisse Smit, nu ook wordt beschuldigd van banden met Klaas Bruinsma. In een emotionele brief heeft ze ondermeer Peter R. de Vries laten weten dat van die bewering niets waar is en dat haar echtgenoot juist altijd bekend heeft gestaan om zijn secure manier van handelen...

pi_13910159
Foto's van Mabel:

pi_13910428
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:00 schreef schatje het volgende:
-knip-

Nicoline's eigen bedrijfje heet Wis & Waarachtig en is gespecialiseerd in pr en promotie.

-knip-

Wis & Waarachtig: http://www.waarachtig.nl/site.html

De zussen lijken als 2 druppels water op elkaar!

Nicoline is trouwens degene die in een al eerder aangehaalde column werd aangemerkt als Wippe Smit...

quote:
Wippe Smit was wulps en deed het met een dispuutgenoot van me. Een geil kreng heette dat in insiderskringen. Nou, dan weten wij genoeg want dat is dus onder de douche met open deur, vingeren in de sociëteit op een drukke donderdagavond, veel kontneuken, kledderzat in dezelfde slaapkamer maar wat kan mij het schelen, pijpen & slikken en meer willen, veel gillen en vooral onbevredigbaar.

[...]

Met smart zit ik te wachten op een dronken Wippe Smit die binnen nu en vijf jaar tijdens een staatsbanket een keer klotezat struikelt over een rode loper en dan geen slip aan blijkt te hebben. Met de handpalmafdrukken op haar billen van de man van haar zus.

http://www.bicat.net/archives/00000771.htm

† In Memoriam † donderdag 16 oktober 2003 @ 00:59:21 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13911022
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:09 schreef pos het volgende:

[..]

Over ranzig gesproken
Weet eigenlijk niet of ik hem hier mag plaatsen en anders halen jullie hem maar weg.
[afbeelding]

Yep hij is ranzig!

Zelf gemaakt?

† In Memoriam † donderdag 16 oktober 2003 @ 01:39:08 #61
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13911352
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:24 schreef Kozzmic het volgende:

De zussen lijken als 2 druppels water op elkaar!

Netwerken kunnen zij beiden goed

Van de waarachtig site
beleven, ervaren,DOEN!- om te komen tot wie je wilt zijn!!

Nicole weet met ontwapenende flair, vastberaden hardnekkigheid en gedoseeerde charme gecompliceerde communicatieklussen te klaren. Ze heeft aan een half woord genoeg, werkt zich uit de naad en geniet van het behaalde resultaat. En terecht.

pi_13917417
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:10 schreef schatje het volgende:
Foto's van Mabel:

[afbeelding]

WA kijkt wel erg verwijtend naar Mabel.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:54:16 #63
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13922447
Volgens mij slapen ze d'r niet echt goed van!

Hamelen
pi_13923987
Lees net in de HP een gezellige ananlyse van die hele mabel-gate: " in zijn brief aan Balenende schrijft Friso dat Mabel hem in 2000 wel alle details opbiechtte over haar logeerpartijtjes bij Bruinsma. Maar kennissen van Mabel die niet bij naam genoemd willen worden, vertellen een ander verhaal. Zij zeggen dat Friso tot zo'n jaar geleden nog van niks wist."
Wat een treurig geval die Friso, zeg!!:?
geniet nooit met mate
pi_13924236
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Yep hij is ranzig!

Zelf gemaakt?

Nee per email gekregen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 17:11:24 #66
45206 Pietverdriet
pi_13924327
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:54 schreef Koos_26 het volgende:

[afbeelding]

Geweldige foto
wat een getekend stel
  Redactie Frontpage donderdag 16 oktober 2003 @ 17:11:32 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13924332
Kan iemand dat HP inscannen?
pi_13924388
Heb geen scanner is wel een groot artikel, p. 28 tot en met 32...
geniet nooit met mate
pi_13924456
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb geen scanner is wel een groot artikel, p. 28 tot en met 32...
overtypen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_13924511
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:54 schreef Koos_26 het volgende:

[afbeelding]

Ze mogen wel eens gaan douchen. .
  donderdag 16 oktober 2003 @ 17:34:39 #71
15080 static
pi_13924925
Ik durf een wedje te leggen dat er helemaal geen huwelijk komt.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 17:36:18 #72
45206 Pietverdriet
pi_13924959
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:34 schreef static het volgende:
denk het ook, en hoe meer Ma hem loopt te pushen nu, hoe groter de gilnicht waarmee ie zijn coming out doet
  donderdag 16 oktober 2003 @ 17:55:43 #73
15080 static
pi_13925414
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:17 schreef berney het volgende:

[..]

Ze mogen wel eens gaan douchen. .

Heb je een geurmonitor?
pi_13925935
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:34 schreef static het volgende:
Dat gevoel had ik al vóór de verloving. .
pi_13925958
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:55 schreef static het volgende:

[..]

Heb je een geurmonitor?

Ze zien er niet uit, hoog tijd voor een douche. .
pi_13926273
En een afslankkuurtje voor die Friso...bah:(
geniet nooit met mate
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 00:01:56 #77
15080 static
pi_13934585
De Mabel weblog.

http://mabel.web-log.nl/

vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:21:14 #78
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13941306
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:01 schreef static het volgende:
De Mabel weblog.

Die Poll!!
Hamelen
pi_13947764
Als je de weekend moet geloven ligt hun relatie nu onder druk. goh, gek hè
pi_13955430
Doe nu de Mabel Wisse Smit Quiz.

Voor de meesten in dit topic moet het geen probleem zijn minimaal 8 van de 10 vragen goed te hebben!

Pas echter op voor de instinkers!

Ik had 9 vragen goed.

vrijdag 17 oktober 2003 @ 22:54:08 #81
15080 static
pi_13955871
8 goed.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:13:22 #82
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_13956402
alle 10 goed!!
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:28:55 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13956818
Van de 10 vragen heb jij er 5 goed beantwoord.

Bummer

pi_13956862
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Van de 10 vragen heb jij er 5 goed beantwoord.

Bummer

Voor straf alle topics uit de openingspost doornemen!!
  Redactie Frontpage vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:31:59 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13956885
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:30 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Voor straf alle topics uit de openingspost doornemen!!

pi_13959561
Wat is er nu eigenlijk aan haar uiterlijk verandert dat ze er (op de diverse foto's in dit topic) zo anders uitziet?

Vergelijk bv deze 2 eens:

met deze:

pi_13960915
Behalve dat stijve oude wijve kapsel, niets.
Mabel is gewoon leuker als ze haar mond dicht houdt
en leuker voor ons als ze dat juist niet doet
pi_13960943
Uit het dagboek van Mabel
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 10:22:25 #89
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_13961002
Sja, denk dat ze iets te gortig is geweest met de make-up op de laatste foto. Op die bovenste foto (onopvallende make-up) vind ik haar er beter uitzien.
(Un)masking for the greater good.
pi_13961131
Die rode lippenstift staat haar gewoon niet.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:13:58 #91
1986 Jane
pi_13961484
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:37 schreef Kozzmic het volgende:
9 goed! Alleen de vraag over Charlie fout. Stom hoor!
pi_13961585
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:37 schreef Kozzmic het volgende:

Voor de meesten in dit topic moet het geen probleem zijn minimaal 8 van de 10 vragen goed te hebben!

Pas echter op voor de instinkers!

Ik had 9 vragen goed.

9

Die advertentie in de VK schreef ik aan Soros toe

† In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:21:50 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13961597
Slechts 7 goed.

* Cynix ® neemt de topics nog maar ff door.

pi_13962703
9. De trouwdatum fout.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2003 @ 09:16:43 #95
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13978956
  zondag 19 oktober 2003 @ 22:51:14 #96
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13995203
Vanavond in Jiskefet was er nog een soort persiflage op Mabegate
(met Charlie)
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:23:46 #97
18772 pos
@@sweet@@
pi_14001792
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:51 schreef Nyrem het volgende:
(met Charlie)
Ja die was echt geweldig. Enorm gelachen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:25:01 #98
18772 pos
@@sweet@@
pi_14001821
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:01 schreef static het volgende:
De Mabel weblog.

Hahaha leuke site.
En een geweldige poll

Poll
Gelooft u mij nog?
Nee
Nee
Nee
Nee
Nee

Bekijk polluitslagen

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:30:43 #99
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14001935
8 goed!
Hamelen
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:38:04 #100
45206 Pietverdriet
pi_14002069
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:51 schreef Nyrem het volgende:
(met Charlie)
sjit, gemist, wordt dat nog herhaald?
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:40:57 #101
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14002122
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik las ergens zaterdag.
Hamelen
pi_14002838
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:40 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Ik las ergens zaterdag.

In een Belgische gids zeker. . Op net5 wordt het zondagavond herhaald hoe laat weet ik niet. . Voor de nieuwe aflevering iig.
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:02:24 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_14003803
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:16 schreef berney het volgende:
In een Belgische gids zeker. . Op net5 wordt het zondagavond herhaald hoe laat weet ik niet. . Voor de nieuwe aflevering iig.
Ze doet het weer.
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:04:42 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_14003877
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:40 schreef Koos_26 het volgende:
Ik las ergens zaterdag.
Stond in de VPRO gids, dus het zal wel waar zijn.
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2003 @ 13:22:49 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14004334
Jammer dat het schandaal doodbloedt.

De genadeslag moet nog komen hoor. Foto's en bewijzen dat ze zijn hoer was met als klapper het uitmaken door Friso.

maandag 20 oktober 2003 @ 13:39:27 #106
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14004761
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:22 schreef SunChaser het volgende:

De genadeslag moet nog komen hoor. Foto's en bewijzen dat ze zijn hoer was met als klapper het uitmaken door Friso.

Ja want hoe zit het eik met die foto??

En wat heeft Peter R as donderdag te melden?

Hamelen
  maandag 20 oktober 2003 @ 14:09:03 #107
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14005511
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weet het niet zeker.
Volgens mij Zaterdag. Maar, misschien anders via de website?

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 20-10-2003 14:09]

pi_14008940
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:22 schreef SunChaser het volgende:

Enkele "leuke" foto's. Niet het bewijs helaas.

Uit het persoonlijke fotoboek van Johan Friso

maandag 20 oktober 2003 @ 16:19:32 #109
15080 static
pi_14008983
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:16 schreef berney het volgende:

[..]

Dit is geen ER topic.
pi_14009281
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:19 schreef static het volgende:

[..]

Dit is geen ER topic.

Wat typisch is dat toch, . Ik postte echt in dat topic hoor. .
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:30:38 #111
15080 static
pi_14009291
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:30 schreef berney het volgende:

[..]

Wat typisch is dat toch, . Ik postte echt in dat topic hoor. .

Kan gebeuren.
pi_14009369
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:30 schreef static het volgende:

[..]

Kan gebeuren.

Hoe kan dat dan?
pi_14018561
Ken je haar nog, die wijf?... laatste zakelijke info inzake Mabelgate.
quote:
Op allerlaatste moment diepgaand onderzoek Mabel

DEN HAAG - Vijf dagen voor de officiële bekendmaking van de verloving van prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit heeft de AIVD hals-over-kop nog een diepgravend onderzoek ingesteld naar de contacten van Wisse Smit met de overleden maffiabaas Bruinsma en de Bosnische diplomaat Sacirbey.

Aanleiding was "nadere informatie" waar Wisse Smit in een gesprek met Balkenende mee kwam. De premier werd hierdoor blijkbaar gealarmeerd want hij schakelde de AIVD op 25 juni in, zo blijkt uit de antwoorden op vragen van de Tweede Kamer, die Balkenende en minister Remkes van Binnenlandse Zaken maandag hebben gestuurd.

Het ging om een onderzoek dat alleen wordt ingesteld "indien er aanleiding is voor het ernstige vermoeden dat iemand een gevaar vormt voor de democratische rechtsorde, de veiligheid of andere gewichtige belangen van de staat".

Met grote spoed is vervolgens alles uit de kast gehaald om informatie boven tafel te krijgen. Aan de verlovingsdatum van 30 juni kon blijkbaar niet meer worden getornd. De voorzitter van het College van Procureurs-Generaal werd hoogstpersoonlijk verzocht de dossiers van het opsporingsonderzoek naar wijlen Bruinsma te screenen op de naam Wisse Smit. Het parket in Amsterdam heeft dit in opdracht van de 'super PG' uitgevoerd.

Geen belastend materiaal

Ook is een buitenlandse zusterdienst ingeschakeld om de relatie van Wisse Smit met Sacirbey uit te pluizen. "Gegeven de aard en gevoeligheid van de vragen was dit de meest effectieve manier om tijdig een nader, op betrouwbare bronnen gefundeerd oordeel te kunnen geven", schrijven Balkenende en Remkes. Het onderzoek leverde geen belastend materiaal op.

Nadere studie was niet nodig, omdat Wisse Smit niet voorkwam in de dossiers. Ook zijn geen gesprekken gevoerd met personen uit de omgeving van Bruinsma. Op 28 juni concludeerde Balkenende dat niets indiening van een goedkeuringswet voor het huwelijk van Wisse Smit en prins Johan Friso in de weg stond. Dat werd vervolgens op 30 juni aangekondigd.

Pas toen eind september uit antwoorden op vragen van misdaadverslaggever Peter R. de Vries bleek dat Wisse Smit een veel hechtere band had met Bruinsma dan ze Balkenende had verteld, rezen twijfels over haar eerdere verklaringen. Die werden verder gevoed in een gesprek van de premier met de aanstaande van Friso op 3 oktober en mediapublicaties in de dagen daaraan voorafgaand.

Toestemmingswet

Balkenende besloot 3 oktober dat de toestemmingswet er niet zou komen, omdat Wisse Smit tegen hem had gelogen. Diezelfde dag besloot hij "voortgezet onderzoek" in te stellen. Dat is nog niet klaar. Naast de AIVD is daar ook de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) bij betrokken. Aanleiding is dat de nieuwe informatie "op gespannen voet staat met de eerdere bevindingen van de AIVD".

Desondanks concluderen Balkenende en Remkes dat de onderzoeken naar de achtergronden van Wisse Smit "adequaat en tijdig" zijn verricht binnen de mogelijkheden die er waren. Die mogelijkheden waren echter beperkt door de wettelijke voorschriften voor privacy en grondrechten.

De AIVD mocht in eerste instantie alleen in de eigen bestanden kijken of er iets mis was met de verloofde van prins Friso. De dienst mag pas vervolgonderzoek doen als uit deze zogeheten naslag blijkt dat er een gevaar bestaat voor "het voortbestaan van de democratische rechtsorde." Dat was aanvankelijk niet het geval. De leugens van Wisse Smit wierpen daar een ander licht op.

Op naar de uitzending van Peter R. a.s. donderdag!!!
Wij willen verse roddels en achterklap over Pa, Ma, Kabel, Babel en Mabel Wisse Wisse Wisse Smit Smit Smit!!!
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2003 @ 22:45:40 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14019108
Nu bij Den Haag Vandaag.
pi_14043256
>>>>>Zojuist op het RTL nieuws:<<<<<

Frits Wester: De regering is er inmiddels van op de hoogte van Mabel Wisse Smit kort voor haar gesprek met Balkenende in juni haar AIVD rapport heeft opgevraagd (hetgeen onmogelijk zou zijn) en dus precies wist wat er wel en niet over haar bekend was en hier haar verhaal op aangepast.
Note: een AIVD rapport opvragen duurt maanden, bovendien krijg je alleen de info welke de AIVD 5 jaar geleden over je had, dus zij zou nooit dat rapport in handen hebben mogen krijgen, de AIVD zegt nooit een uitzondering te maken, de kamer staat voor een raadsel HOE zij hieraan is gekomen.

Plus, nieuwe feiten over Mabel, haar connecties op hoog niveau in Bosnië (?) gaan veel verder als aanvankelijk werd aangenomen (dit is hetgeen nog boven water zou komen, waarover Frits Wester het eerder had gehad), Mabel zou verhoudingen hebben gehad met oudere mannen op hoog niveau aldaar, plus connecties met wapenhandel reikende tot in Egypte etc. etc. (het ging vrij snel, dus ik heb niet alles letterlijk, zie vannacht herhaling RTL-nieuws voor de exacte info.

Tot zover hetgeen Frits Wester ongeveer bekend maakte, enjoy

pi_14043312
quote:
Mabel Wisse Smit kende AIVD-dossier al langer
Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Friso, was voor haar gesprek met premier Balkenende op de hoogte van de bevindingen van de AIVD over haar verleden. Dat meldt RTL Nieuws.

Veilige lijn
Wisse Smit heeft de premier vervolgens aanvankelijk ook niet meer verteld dan datgene wat hij ook uit die dossiers kon weten. Het is onduidelijk hoe Wisse Smit haar dossier kon inkijken.

Regels overtreden?
Volgens de wet duurt het een paar maanden als iemand zijn of haar dossier bij de AIVD opvraagt. Het is de vraag of het dossier van Wisse Smit volgens de regels bij haar bekend is geworden.

Bosnische contacten
Mabel Wisse Smit heeft bovendien volgens betrouwbare bronnen veel bredere contacten gehad met Bosnische leiders dan werd aangenomen. Deze contacten gingen verder dan alleen met de omstreden Bosnische oud-ambassadeur Saccirby.

Wapenhandelaren
In de Bosnische pers is hier ook regelmatig over gepubliceerd, iets wat bekend is bij Buitenlandse Zaken. Op dit moment wordt ook onderzocht welke activiteiten, denk aan lobbyen, zij heeft ondernomen in de richting van wapenhandelaren. Men kijkt daarbij met name naar Egypte.

Wat een slettebak toch, die Mabel, heeft zelfs met Remkes lopen frutten
  Redactie Frontpage dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:56:43 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14043368
Wat is ze berekenend zeg. Eng gewoon
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:58:50 #118
15080 static
pi_14043407
Stond laatst een 6 stappenplan in de Nieuwe Revu over hoe je van die vermoorde crimineel in Amstelveen bij Mabel uitkomt.

ff kijken of ik dat nummer nog heb.

pi_14043448
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:54 schreef milagro het volgende:

Wat een slettebak toch, die Mabel, heeft zelfs met Remkes lopen frutten

Ik mis nog haar relaties met meerdere oudere Bosnische mannen in jouw (wat overzichtelijker) relaas.
pi_14043458
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Wat is ze berekenend zeg. Eng gewoon
Mabel of 'godmother' Bea?
pi_14043524
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik mis nog haar relaties met meerdere oudere Bosnische mannen in jouw (wat overzichtelijker) relaas.

Ik heb dat ook niet gehoord net bij Frits W. eerlijk gezegd.
Ik zat te typen en dat overstemde ms net dat sappige detail.
pi_14043549
Ik kijk zo uit naar donderdag

Dan komt Peter met de connectie Pa Wisse Smit en Bruinsma..dacht ik...

Ben benieuwd of hij dit laatste nieuws erbij pakt, met wat meer details.
Hoe komt zij in Godsnaam aan dat dossier?

pi_14043591
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet gehoord net bij Frits W. eerlijk gezegd.
Ik zat te typen en dat overstemde ms net dat sappige detail.

Dat moet dan wel

Hij liet ook nog weten dat dat hetgeen was wat er nog aan zat te komen qua Mabel-info waar hij al eerder over had gerept bij BvD.

Redactie Frontpage woensdag 22 oktober 2003 @ 00:10:54 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14043636
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:07 schreef milagro het volgende:
Ben benieuwd of hij dit laatste nieuws erbij pakt, met wat meer details.
Hoe komt zij in Godsnaam aan dat dossier?
De eerste Mabel-uitzendig was een uur vantevoren afgemonteerd.
pi_14043681
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat moet dan wel

Hij liet ook nog weten dat dat hetgeen was wat er nog aan zat te komen qua Mabel-info waar hij al eerder over had gerept bij BvD.

Ha!
Dirt!!!!! More dirt!!!

Serieus, dit is toch echt niet te geloven meer

Nou, effe 24 april 2004 uit mijn agenda gummen

pi_14043693
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De eerste Mabel-uitzendig was een uur vantevoren afgemonteerd.

Mooi

Dat wordt dus smullen weer.

pi_14043875
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:54 schreef milagro het volgende:

Op dit moment wordt ook onderzocht welke activiteiten, denk aan lobbyen, zij heeft ondernomen in de richting van wapenhandelaren. Men kijkt daarbij met name naar Egypte.

Indien dit wordt gezegd zal al wel vast staan dat zij dat inderdaad gedaan heeft, wel een bezig type hoor.
pi_14043908
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:23 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Indien dit wordt gezegd zal al wel vast staan dat zij dat inderdaad gedaan heeft, wel een bezig type hoor.

Waar kwam die Kashoggi vandaan?
En die Al Fayed, zou ze die ook "kennen"?

Als ze maar van Omar Sharif is afgebleven
Niet dr. Zhivago, oh nee

woensdag 22 oktober 2003 @ 00:29:49 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_14043940
Misschien gaat Peter RRR donderdag wel gewoon weer verder met een overval op een juwelier oid.
pi_14043958
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:29 schreef APK het volgende:
Misschien gaat Peter RRR donderdag wel gewoon weer verder met een overval op een juwelier oid.
Daar zal hij wel mee beginnen om ons te plagen

Hij heeft aangekondigd dat er meer onthullingen komen, over Pa Wisse.

pi_14044002
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:29 schreef APK het volgende:
Met zoveel belangstelling voor zijn progje is het uiteraard een uitgelezen moment voor hem om weer eens met die immer intrigerende Puttense Moordzaak op de proppen te komen.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 00:36:49 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_14044014
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:31 schreef milagro het volgende:
Hij heeft aangekondigd dat er meer onthullingen komen, over Pa Wisse.
Moet hij wel overtuigend bewijs hebben.

Van mij mag het nog wel even doorgaan hoor.

pi_14044188
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:36 schreef APK het volgende:

[..]

Moet hij wel overtuigend bewijs hebben.

Van mij mag het nog wel even doorgaan hoor.

Dat zal hij dan ook wel hebben.
Als hij niet zeker is van zijn zaak, gaat hij echt zijn reputatie niet op het spel zetten, dat is wel gebleken
pi_14044405
Weekend meldt het ook weer het een en ander:

• In het proces tegen Mohamed Sacribey zal Mabel mogelijk als getuige worden opgeroepen.Zij wordt genoemd in de stukken die bij het Amerikaanse openbaar ministerie liggen, waarin precies de klacht tegen Sacirbey is verwoord.Mohamed zou in totaal 112.000 dollar hebben besteed aan reisjes naar Nederland.Onduidelijk is of dit voor zakelijke doeleinden was, of om Mabel te bezoeken.
  • Verscheidene bronnen vertelden dat Mabel al een tijd op zoek is geweest naar mannen met macht.Een bizar maar waar verhaal is dat ze in haar jonge jaren met een vriendin in Parijse hotelbars kwam waar ze champagne dronken op kosten van rijke oliesjeiks...
  • Ook vragen velen zich af of Mabel mogelijk drugs heeft gebruikt.In de kringen van Bruinsma werd dit veel gedaan en de maffia-baas zelf zou verslaafd zijn geweest aan cocaïne.Als Mabel meerder keren langdurig bij hem in de buurt is geweest, dat kan haar dit niet ontgaan zijn.Maar het zegt nog niet dat ze zelf ook gebruikt heeft.
  •   † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2003 @ 09:20:18 #135
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_14045683
    Zou Mabel ook Prinses Diane uit de weg geruimd hebben?

* Cynix ® hoopt dat Peter R. de V. dat ook nog even verder uitwerkt.

woensdag 22 oktober 2003 @ 10:18:38 #136
    43634 Koos_26
    Chantal Janzen
    pi_14046394
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 00:13 schreef milagro het volgende:

Nou, effe 24 april 2004 uit mijn agenda gummen

Net gedaan

Wat een geweldig verhaal dit. Eindelijk wordt eens goed duidelijk hoe het in Nederland in elkaar zit met al die elkaar de hand boven het hoofd houdende koningshuislikkers.

Ik kijk uit naar donderdag 20:30

Hamelen
    pi_14046548
    Ik vroeg me dat af inderdaad...
    Zijn er al aankondigingen geweest, over donderdag?
    Bij charlie da silva werd het al een week van te voren bekend dat er belangrijke onthullingen zouden komen...

Ben benieuwd

pi_14046675
    Er is a.s. donderdag toch geen Peter R.? Ik kan me herinneren dat ze vorige week zeiden dat het niet door zou gaan ivm voetbal, maar misschien vergis ik me wel een week of zo.
    en haalt het maar net!
      woensdag 22 oktober 2003 @ 11:15:09 #139
    43634 Koos_26
    Chantal Janzen
    pi_14047572
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 10:38 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
    Er is a.s. donderdag toch geen Peter R.? Ik kan me herinneren dat ze vorige week zeiden dat het niet door zou gaan ivm voetbal, maar misschien vergis ik me wel een week of zo.
    Dat was vorige week al.
    Ja, de tijd vliegt
    Hamelen
    pi_14048244
    Morgen Petertje kijken .
    pi_14048425
    Friso : even een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bellen
    Mabel : Met Mabel Wisse Wisse Smit Smit

Friso : "tuut tuut tuut tuut"

pi_14049030
    http://teletekst.nos.nl/gif/104-01.html

Nu komt zelfs boven water dat ze betrokken was bij wapenhandel in Egypte. Zoals een paar posts eerder al werd verteld.

Wel cool voor Bernard, kan die eindelijk via Mabel een fatsoenlijk wapen regelen om te gaan jagen. Een anti-tank wapen ofzo, weet je iig zeker dat je iets raakt.

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:22:47 #143
    43634 Koos_26
    Chantal Janzen
    pi_14049098
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:19 schreef Brammetje het volgende:
    Wel cool voor Bernard, kan die eindelijk via Mabel een fatsoenlijk wapen regelen om te gaan jagen.
    Hamelen
    pi_14049442
    Ik vind het onderhand knap hinderlijk worden dat de kwestie Mabel zowel in POL als in SHO wordt besproken, terwijl er geen duidelijk onderscheid wordt gemaakt in de invalshoek. In SHO gaat het toch over politiek en in POL ook over andere aspecten dan de politieke gevolgen...
    Nu moet ik steeds op twee plekken het nieuws bijhouden, terwijl dat soms niet meer klopt, omdat het in de andere rubriek alweer is rechtgezet of aangevuld.
    Kunnen we die hele Mabel-kwestie niet in één Topic of één rubriek zetten?
    Emmy
      woensdag 22 oktober 2003 @ 12:45:50 #145
    15352 Nyrem
    Wag the dog
    pi_14049639
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:36 schreef emmy het volgende:
    Ik vind het onderhand knap hinderlijk worden dat de kwestie Mabel zowel in POL als in SHO wordt besproken, terwijl er geen duidelijk onderscheid wordt gemaakt in de invalshoek. In SHO gaat het toch over politiek en in POL ook over andere aspecten dan de politieke gevolgen...
    Nu moet ik steeds op twee plekken het nieuws bijhouden, terwijl dat soms niet meer klopt, omdat het in de andere rubriek alweer is rechtgezet of aangevuld.
    Kunnen we die hele Mabel-kwestie niet in één Topic of één rubriek zetten?
    Emmy
    Is dit geen cross-posten?
      woensdag 22 oktober 2003 @ 12:47:12 #146
    15352 Nyrem
    Wag the dog
    pi_14049665
    Column Peter R de Vries

Een crimineel liegt niet altijd
    Panorama nr. 43

Eigenlijk had ik me voorgenomen om het deze week in mijn column niet opnieuw te hebben over Mabel Wisse Smit, maar in plaats daarvan weer over te gaan op business as usual, de échte misdaad. Maar zoals u ziet is me dat niet gelukt. Afgelopen weekeinde werd ik overal waar ik kwam aangeklampt met de tekst: Nou je hebt wel geschiedenis geschreven hoor Daarnaast werd ik gebeld door media van over de hele wereld die mijn story wilden horen: van de BBC tot de New York Times en ook uit Zuid-Amerika waar ik kroongetuige Charlie da Silva geïnterviewd had, stapelden de aanvragen zich op. En ja, als je dan in ieders ogen geschiedenis hebt geschreven, is het wel raar om er in de 750 woorden op deze pagina aan voorbij te gaan, of niet soms? En dus vergast ik u toch maar op wat belevenissen en observaties uit die memorabele week.
    Surfend op internet zag ik dat over Mabelgate inderdaad in alle uithoeken van de wereld werd bericht. Ruim twaalf jaar na de dood van Klaas Bruinsma is zijn naam meer in het nieuws dan ooit. Het is een typische gewaarwording om in bijvoorbeeld El Mercurio, een grote Zuid-Amerikaanse krant, uitvoerig te lezen over wat je zelf hebt aangeslingerd. Er wordt volop geschreven over la relación amorosa de la Mabel Wisse Smit con un jefe de la mafia holandesa (de liefdesrelatie tussen Mabel Wisse Smit en een Hollandse maffiabaas) en uiteraard speelt ook ex-guardaespaldas de mafioso, el chileno Charlie da Silva, (de Chileense ex-maffiabodyguard Charlie da Silva) een grote rol in de verhalen.
    De affaire bevestigde weer eens mijn stelling dat een crimineel niet altijd liegt en eerzame burgers niet altijd de waarheid spreken. Na mijn eerste uitzending werd de getuigenis van Da Silva door sommigen in twijfel getrokken. Wie zegt dat een crimineel de waarheid spreekt? Mijn antwoord daar op is: in Nederland zitten er zon 15.000 mensen gedetineerd. Het gros daarvan is gepakt en veroordeeld door de verklaringen van een andere crimineel. Dan noemen we het altijd wettig en overtuigend Het klinkt misschien gek, maar ik vind een crimineel vaak betrouwbaarder en geloofwaardiger dan mensen van onbesproken gedrag. Criminelen als Da Silva geven gewoon toe dat ze boef zijn en hoeven niet meer de schone schijn op te houden voor hun sociale omgeving. Geslaagde burgers hebben dat belang vaak wel. Als zij toegeven dat zij een misstap hebben begaan, stort hun zorgvuldig opgebouwde decor in, wenden vrienden zich af, worden belangrijke zakelijke overeenkomsten geannuleerd. Reden genoeg om er een leugen tegenaan te gooien, dunkt mij. Niettemin menen veel mensen nog dat een crimineel bij elke ademstoot liegt en wordt er bijna tot in het oneindige geloof gehecht aan de kronkelige uitvluchten van een in opspraak geraakte notabele. Even leek het erop dat het in deze kwestie ook zo zou gaan. Een verstrooide professor strafrecht beweerde dat hij nooit van Da Silva had gehoord en dat hij op zijn hoogst een onbetekende meeloper kon zijn. Andere betrokkenen uit het leven van Klaas Bruinsma lieten optekenen dat hij volgens hen nooit een relatie met Mabel had gehad (ze kenden Mabel dus wel!) en er stond een vriendin van Mabel op die stelde dat zij de grote liefde van de maffiabaas was geweest. In de toon van de pers was direct een verandering merkbaar en een ochtend lang, was ik door invloed van de tegenkrachten even uit het veld geslagen. Maar tegelijkertijd was ik er rotsvast van overtuigd dat we goed zaten. Wij hadden Da Silva en de andere getuigen toch gesproken? Mabel had toch moeten toegeven dat zij op Bruinsmas boot de Neeltje Jacoba had overnacht? En Da Silva was toch aantoonbaar een vooraanstaand figuur in de hofhouding van Bruinsma, die overal met zijn neus bovenop had gezeten? Wat lulde die professor nou eigenlijk?!
    Samen met collega Kees van der Spek, die ook met mij naar Chili was geweest, weerlegde ik in onze tweede uitzending punt voor punt alle contra-verhalen. Toen premier Balkende de volgende dag in den Haag een persconferentie hield over de zaak, zat mijn voltallige redactie gespannen voor de buis. Op het moment dat de premier meldde dat Mabel Wisse Smit hem ondanks vele indringende gesprekken onjuist en onvolledig had geïnformeerd, kruisten de blikken van Kees van der Spek en mij elkaar een paar - veelbetekenende - seconden
    Zaterdagavond praatte ik Charlie da Silva telefonisch bij. Aan het slot vroeg hij wat ik nu ging doen. Ik zei hem dat het mijn eerste vrije avond in drie weken was, dat ik doodmoe was en nu een fles wijn ging opentrekken. Chileense wijn uiteraard

Peter's 15 minutes of fame!

pi_14058634
    Ik kán niet wachten welke titel Sunnie bedenkt voor volgend topic. . .
    pi_14060593
    Mabel had ook een intieme relatie met de inmiddels vermoordde Servische premier Djinjic, hetgeen aansluit bij Frits Wester gisteren beweerde; Mabel had relaties met oudere Bosniers op hoog niveau.

bron: RTL nieuws

woensdag 22 oktober 2003 @ 19:45:25 #149
    45206 Pietverdriet
    pi_14060707
    straks schuiven ze haar schrebernitscha nog in de schoenen
      Redactie Frontpage woensdag 22 oktober 2003 @ 20:04:09 #150
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14061136
    Mabel ontwikkelt toch geen fotorolletjes in haar vrije tijd he?
    pi_14061166
    Als Mabel ook wat met Zoran Djinjic gehad zou hebben, zou dat de tweede keer zijn dat een ex-vriend van haar is vermoord. Djinjic werd nl. op 12 maart 2003 vermoord. Zo oud is die Djinjic ook weer niet: zelfde bouwjaar als Bruinsma (1953)!.
    Op de site van de Wereldomroep staat: "De westers georiënteerde premier Djindjic was iemand die van mooie kleren en snelle wagens hield, iets wat in Servië bijna wordt beschouwd als een voorwaarde om de macht te kunnen uitoefenen." [...] "Een goed voorbeeld van Djindjic' Realpolitik was de uitlevering van Milosevic aan het door Serviërs verafschuwde Joegoslavië-tribunaal in ruil voor westerse dollars."
    Bron: http://www.rnw.nl/achtergronden/html/ser030312.html
      woensdag 22 oktober 2003 @ 20:05:34 #152
    15080 static
    pi_14061175
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:04 schreef SunChaser het volgende:
    Mabel ontwikkelt toch geen fotorolletjes in haar vrije tijd he?
    !
    pi_14061228
    -- dubbel, zie onder --

[Dit bericht is gewijzigd door Kaensterle op 22-10-2003 20:09]

Redactie Frontpage woensdag 22 oktober 2003 @ 20:07:48 #154
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14061238
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:05 schreef emmy het volgende:
    Als Mabel ook wat met Zoran Djinjic gehad zou hebben, zou dat de tweede keer zijn dat een ex-vriend van haar is vermoord.
    + 2 dode vaders en een overleden aanstaande schoonvader.

Het is gewoon een zwarte weduwe

pi_14061251
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
    straks schuiven ze haar schrebernitscha nog in de schoenen

En heeft ze een relatie gehad met Gadaffi, die ze ook heeft geholpen de massavernietigingswapens uit Irak weg te smokkelen!

Nee serieus, het wordt toch steeds gekker die hele affaire. Zou me niets verbazen als het huwelijk überhaupt niet meer doorgaat, want ik hoop - en denk - toch niet dat Johan Friso dit alles heeft geweten...

† In Memoriam † woensdag 22 oktober 2003 @ 20:09:01 #156
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_14061264
    1 Ding weten we zeker!

Mbel neukte GEEN mannen die qua inkomen beneden modaal zaten.

(alleen RUIM erboven)

Zoals Beatrix (die haar aanstaande schoondochter blijkbaar tóch erg goed kende al zei... "Mabel is een échte netwerkster! )
    Net de aankondiging gezien Friso+Mabel?

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 22-10-2003 21:02]

pi_14070515
    Wat is het toch stil in dit topic ondanks de niet aflatende stroom aan berichten?
      donderdag 23 oktober 2003 @ 01:57:49 #158
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_14070983
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 01:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:
    Wat is het toch stil in dit topic ondanks de niet aflatende stroom aan berichten?
    Mabel moeheid.

Bovendien, nu de toestemmingswet niet ingediend wordt, is iedere politieke relevantie met nieuwe onthullingen ver te zoeken.
    Het is en blijft een gewoon burgermeisje met een avontuurlijk verleden.

wat moet ik hier nu neerzetten?
    pi_14071036
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 01:57 schreef evert het volgende:

[..]

Mabel moeheid.

Bovendien, nu de toestemmingswet niet ingediend wordt, is iedere politieke relevantie met nieuwe onthullingen ver te zoeken.
    Het is en blijft een gewoon burgermeisje met een avontuurlijk verleden.

Precies, want dat hele huwelijk gaat niet door
      † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2003 @ 02:16:34 #160
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_14071143
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 02:03 schreef milagro het volgende:
    Precies, want dat hele huwelijk gaat niet door
    Maar wij wel.
      donderdag 23 oktober 2003 @ 02:52:19 #161
    21607 the.moderator
    Schapen neuken doe je zo!
    pi_14071352
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 02:16 schreef Cynix ® het volgende:

Maar wij wel.

En Mabel Wipse Smit weet ook van geen ophouden.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
      donderdag 23 oktober 2003 @ 08:25:30 #162
    15080 static
    pi_14071971
    Nu dit weer.
    quote:
    'Dossier Mabel verdwenen uit archief'

Het dossier-Mabel Wisse Smit is verdwenen uit het archief van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De vermissing werd vorige week ontdekt. Het is nog onduidelijk of het dossier is ontvreemd. Dat schrijft de Volkskrant donderdag. De veiligheidsdienst van het ministerie stelt een onderzoek in.

Voor het ministerie is het een raadsel hoe en waarom het dossier is verdwenen. De vermissing werd ontdekt toen iemand bemerkte dat in de rij archiefdozen een doos op z'n kop stond en uit de rij stak. In die doos was tot schrik van de departementsleiding alleen een leeg mapje-Mabel Wisse Smit aanwezig.

Het dossier dateert van 1992. Vermoedelijk zat er niet meer in dat het cv van de verloofde van prins Johan Friso en haar aanvraag dossiers in te zien vanwege een studie over de oprichting van de Verenigde Naties.

Naar verwachting moet daarbij ook het antwoord van het ministerie hebben gezeten. Aanwijzingen dat er ook andere dan slechts onschuldige informatie in het mapje zat, heeft het ministerie niet.

pi_14071988
    pi_14072556
    wat ik nu niet snap is: al die ophef over Edwin de Roy v. Z....vergelijhk daar die Mabel is mee...die is toch veel fouter!! En daarnaar kan de AIVD geen deugdelijk onderzoek doen, terwijl de doopceel van die jongen compleet gelicht is!! Dit zaakje stinkt en Beatrix speelt een hel dubieuze rol. Hoe kan het dat Mabel op de hoogte was van haar eigen dossier voordat ze met Balkenende sprak??
    geniet nooit met mate
      donderdag 23 oktober 2003 @ 09:21:35 #165
    631 GHaven
    Dementerende borstenbetaster.
    pi_14072627
    Mabel is ex-BVD, wedden? Trouwens, zo schokkend is die wapenhandeltoestand niet. Bernhard heeft ook in wapens gehandeld, in Argentinië.
    Haalt gelijk bij rechter.
      † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2003 @ 09:31:29 #166
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_14072787
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:21 schreef GHaven het volgende:
    Mabel is ex-BVD, wedden?
    Ongetwijfeld dat ze er nu een acceptabel verhaaltje van maken alleen geloof ik er geen barst van.
    Mabel was gewoon een bovenmodaalse WipSter en niets minder.

Of geloof jij werkelijk dat ze bij Friso bleef hangen omdat ze zoveel om hem geeft?

Haar carriere had maar 1 doel en vroeger noemde men dat * binnenkomen via het matras of zoals met het in Marine kringen zei "officiersmatras" .

Het loopt namelijk als een rode draad door haar leven heen, geld, geld en nog meer geld..

pi_14072830
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat ze er nu een acceptabel verhaaltje van maken alleen geloof ik er geen barst van.
    Mabel was gewoon een bovenmodaalse WipSter en niets minder.

Of geloof jij werkelijk dat ze bij Friso bleef hangen omdat ze zoveel om hem geeft?

Haar carriere had maar 1 doel en vroeger noemde men dat * binnenkomen via het matras of zoals met het in Marine kringen zei "officiersmatras" .

Het loopt namelijk als een rode draad door haar leven heen, geld, geld en nog meer geld..

Maar Friso is nu helemaal niet interessant meer, hij is geen lid vh KH meer als hij haar trouwt, dus alle leuke pré's vervallen.

En blijkbaar was het voor Mabel heel belangrijk dat er toestemming kwam, anders had ze niet tegen haar liefdevanderleven gelogen en had hij bij voorbaat al afgezien van die toestemming, want hij houdt tenslotte zielsveel van haar... toch?

† In Memoriam † donderdag 23 oktober 2003 @ 09:37:30 #168
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_14072890
    quote:
    Dossier van Mabel verdwenen uit archief ministerie
    Van onze verslaggeefster Lidy Nicolasen

AMSTERDAM - Het dossier-Mabel Wisse Smit is verdwenen uit het archief van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De vermissing werd vorige week ontdekt. Het is nog onduidelijk of het dossier is ontvreemd. De veiligheidsdienst van het ministerie stelt een onderzoek in. Alle ambtenaren die toegang hebben of hadden tot het archief, worden dezer dagen verhoord.

Voor het ministerie is het een raadsel hoe en waarom het dossier is verdwenen. De vermissing werd ontdekt toen iemand bemerkte dat in de rij archiefdozen een doos op z'n kop stond en uit de rij stak. In die doos was tot schrik van de departementsleiding alleen een leeg mapje-Mabel Wisse Smit aanwezig.

Het dossier dateert van 1992. Vermoedelijk zat er niet meer in dan het cv van de verloofde van prins Johan Friso en haar aanvraag dossiers in te zien vanwege een studie over de oprichting van de Verenigde Naties. Naar verwachting moet daarbij ook het antwoord van het ministerie hebben gezeten. Aanwijzingen dat er ook andere dan slechts onschuldige informatie in het mapje zat, heeft het ministerie niet.

Het archief is opgeslagen in de kelder van het departement van Buitenlandse Zaken aan de Bezuidenhoutseweg in Den Haag en zou geen geheimen of topstukken bevatten. Enkele tientallen ambtenaren hebben toegang tot het archief, waarvan de deuren overdag open zijn. Ondanks het open en statische karakter wordt het archief elke avond toch afgesloten .

Zou dat dossier ook bij Beatrix in d;r krantenmandje liggen?
    pi_14072917
    In de Koninklijke Kattenbak eerder, denk ik..
    pi_14072924
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:21 schreef GHaven het volgende:
    Mabel is ex-BVD, wedden?
    Mabel Hari?
    pi_14075177
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:16 schreef gimme.shelter het volgende:
    wat ik nu niet snap is: al die ophef over Edwin de Roy v. Z....vergelijhk daar die Mabel is mee...die is toch veel fouter!! En daarnaar kan de AIVD geen deugdelijk onderzoek doen, terwijl de doopceel van die jongen compleet gelicht is!! Dit zaakje stinkt en Beatrix speelt een hel dubieuze rol. Hoe kan het dat Mabel op de hoogte was van haar eigen dossier voordat ze met Balkenende sprak??
    Ja maar er waren wettelijke belemmeringen voor de AVID om een diepgaander onderzoek te doen.Dan moet je idd gelijk aan Edwin denken, bij hem kon dat schijnbaar wel .
    pi_14075610
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:37 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zou dat dossier ook bij Beatrix in d;r krantenmandje liggen?

Eerder bij Mabel, .
      donderdag 23 oktober 2003 @ 11:55:45 #173
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_14075724
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:34 schreef milagro het volgende:

Maar Friso is nu helemaal niet interessant meer, hij is geen lid vh KH meer als hij haar trouwt, dus alle leuke pré's vervallen.

Mijn inschatting is dan ook dat de komende maanden ergens het huwelijk zal worden afgeblazen met als reden dat Mabel 'de koninklijke familie niet verder wil belasten'.

Daarna duikt ze onder in het buitenland waar ze over enige tijd opduikt als First Lady of gouverneursvrouw of zo.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_14076471
    Wat doen ze nou eigenlijk moeilijk over een standaard hockey-meisje, het is er gewoon zo eentje waar je nou niet 'lafjes tegen aan hangt' die wil gelijk meer. (goh ze had wel een britse kunnen wezen, lelijk èn geil).
    Maar ze hebben toch al een familielid met connecties in de onderwereld en de wapenhandel.

Benno, de man van onze vorige en vader van de huidige Koningin heb ook al het een en ander uitgespookt. Buitenechtelijke kinderen, omkoop schandalen met straaljagerfabrikanten, dubieuze jachtpartijtjets in zuid-afrika. Mabel moet gewoon met friso trouwen anders zullen de oranjes met het overlijden van Bionische Benno ook hun contacten met de onderwereld verliezen.

donderdag 23 oktober 2003 @ 12:42:40 #175
    15352 Nyrem
    Wag the dog
    pi_14076812
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 12:26 schreef Fixers het volgende:
    Wat doen ze nou eigenlijk moeilijk over een standaard hockey-meisje,
    Ze hebben alleen niet allemaal het gogme van Mabel
    pi_14077042
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 11:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Mijn inschatting is dan ook dat de komende maanden ergens het huwelijk zal worden afgeblazen met als reden dat Mabel 'de koninklijke familie niet verder wil belasten'.

Daarna duikt ze onder in het buitenland waar ze over enige tijd opduikt als First Lady of gouverneursvrouw of zo.

V.

Dat denk ik ook, ik gok op eind dec/begin jan.
    De uitnodigingen moeten de deur uit ook tegen die tijd, lijkt mij zo.

Of Mabel nog de gelegenheid krijgt om op een geloofwaardige manier met zo'n nobele reden zich terug te trekken, hangt af van wat er nog boven water komt over haar liaisons met Bosnische 65+ers van een zeker aanzien.

Anders staat ze gewoon op dinsdagavond bij grof vuil aan de stoeprand op de Bezuidenhoutseweg, weliswaar in een leuk mantelpakje en dito lipstick.

donderdag 23 oktober 2003 @ 13:23:06 #177
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_14077706
    Oh milagro wat weet je het toch weer hééééérlijk sleazy te brengen .
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_14085536
    [zachtjes blij-neuriemode on]

Nog 2 uurtjes, tralalala en dan weten we weer meer!

[zachtjes blij-neurie mode off]

en haalt het maar net!
      donderdag 23 oktober 2003 @ 18:36:09 #179
    45206 Pietverdriet
    pi_14085556
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 18:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

wat isser dan?
    pi_14085610
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 18:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

volgens Kozzmic gaat Peter R, het gewoon over Kees van Z. te H. hebben

da's mijn vader, dus op zich wel interessant, maar ik wil DIRT over Pa Wisse Smit , niet de mijne

pi_14086624
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 18:38 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over Mabel, Sbs liet een filmpje zien met een soort terugblik op mabelgate..
    Vanavond kwam peterrrr RRRRRRRRRRR met nieuwe ontwikkelingen

..

Heh gatsie.. jan peter is geirriteerd...

pi_14086657
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 09:37 schreef Loedertje het volgende:

AMSTERDAM - Het dossier-Mabel Wisse Smit is verdwenen uit het archief van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De vermissing werd vorige week ontdekt.

Voor het ministerie is het een raadsel hoe en waarom het dossier is verdwenen. De vermissing werd ontdekt toen iemand bemerkte dat in de rij archiefdozen een doos op z'n kop stond en uit de rij stak.

Wat is dit nu weer voor merkwaardig bericht?
    Gaat alles daar nog via dozen, hebben ze geen pc's waarop ze hun gegevens bewaren?
      donderdag 23 oktober 2003 @ 19:48:28 #183
    45206 Pietverdriet
    pi_14087238
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 19:27 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over Mabel, Sbs liet een filmpje zien met een soort terugblik op mabelgate..
    Vanavond kwam peterrrr RRRRRRRRRRR met nieuwe ontwikkelingen

..

Heh gatsie.. jan peter is geirriteerd...

Peter RRRRRRRR de vries komt dan waarschijnlijk met bewijzen voor alles wat door Balkteneinde en Grrrremkes ontkent werd. (en an passant ff het AIVD dossier laat zien wat vermist is)
      Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 20:36:35 #184
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14088474
    Gaat het vandaag alleen over incest?
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:38:50 #185
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14088557
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:36 schreef SunChaser het volgende:
    Gaat het vandaag alleen over incest?
    Ja ik zet hem net ook pas aan. Heeft Peter niet gezegt dat het straks weer over Mabel gaat?
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
      Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 20:39:42 #186
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14088582
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:38 schreef pos het volgende:

[..]

Ja ik zet hem net ook pas aan. Heeft Peter niet gezegt dat het straks weer over Mabel gaat?

Ik schakelde te laat in.
    pi_14088651
    volgens mijn tv gids duurt het tot maar liefst 22h00..
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:43:56 #188
    15080 static
    pi_14088733
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:41 schreef cpcpb het volgende:
    21:40.
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:44:26 #189
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14088751
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:43 schreef static het volgende:

[..]

21:40.

Ook niets gehoord static?
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
      Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 20:45:53 #190
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14088805
    Ik ga wel zappen naar Bauer. Dat verhaal over breinaalden wordt ik niet vrolijk van
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:46:40 #191
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14088836
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:45 schreef SunChaser het volgende:
    Ik ga wel zappen naar Bauer. Dat verhaal over breinaalden wordt ik niet vrolijk van
    Idd Ik zap mee.
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:48:23 #192
    15080 static
    pi_14088878
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:44 schreef pos het volgende:

[..]

Ook niets gehoord static?

Nope. Maar de vorige keer behandelde hij ook eerst een andere zaak.
    pi_14088880
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 19:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Gaat alles daar nog via dozen, hebben ze geen pc's waarop ze hun gegevens bewaren?

Het is voor een overheid toch veel makkelijker om fisieke dingen kwijt te raken, dan goede controle over digitale data te hebben.

Nog steeds jammer dat ze in sebrenicia geen digitale camer hadden.

pi_14089074
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 20:41 schreef cpcpb het volgende:
    . Dat hou ik niet vol hoor. .
      Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 20:57:36 #195
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14089129
    Wat een ellende zeg. Dit soort onderwerpen is meer iets voor Willibrord. Ik wil misdaad, geen incest.
      donderdag 23 oktober 2003 @ 20:58:35 #196
    15080 static
    pi_14089157
    Ik ga mee naar Bauer, ik zap ondertussen wel.

En wat ik mis zal hier straks toch wel staan.

pi_14089318
    sorry maar ik begrijp het stuk ook helemaal niet...
    Ik heb ongetwijfeld een belangrijke intro gemist?!

Wat is het doel van dit incest verhaal?

(Wat een ranzige details trouwens...
    peter, peter... verlaag je toch niet...)

Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 21:17:56 #198
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14089724
    Recovered Memory. Dat is echt zoooo vaag. Daarmee kun je mensen die geen incest hebben ondergaan laten geloven dat het wel zo is.
      donderdag 23 oktober 2003 @ 21:21:37 #199
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14089841
    Wat een teleurstelling
    heb ik me hier de hele dag op verheugd
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
      donderdag 23 oktober 2003 @ 21:22:15 #200
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_14089862
    quote:

da's mijn vader, dus op zich wel interessant, maar ik wil DIRT over Pa Wisse Smit , niet de mijne

Serieus? Mozes mina. Ben jij B?
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      donderdag 23 oktober 2003 @ 21:22:21 #201
    15080 static
    pi_14089867
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 21:21 schreef pos het volgende:

heb ik me hier de hele dag op verheugd

Dat vraag je aan ons?
      Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2003 @ 21:28:28 #202
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14090073
    Het wordt nu wel interessant. Die B gelooft dingen die niet zijn gebeurd.
      donderdag 23 oktober 2003 @ 21:29:55 #203
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14090122
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 21:22 schreef static het volgende:

[..]

Dat vraag je aan ons?

Noop, was een retorische vraag
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_14090536
    En, niks
    pi_14091379
    Kut!! Ik zat op "blaffers" en dikke truien te wachten.
    pi_14091438
    Misschien vindt hij het niet gepast om op de dag van de debatten ook nog een Pa Wisse Zaliger te gaan bashen.

Of hij kon de harde bewijzen niet rond krijgen.

Of hij gaat zich storten op de Bosnië en Egypte link

pi_14094287
    Wat een oervervelende aflevering van Peter R. Ik ben helemaal uit mijn humeur.
    en haalt het maar net!
      † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 01:06:43 #208
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_14095810
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 19:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Statisch archief...doorgaans idd nog niet digitaal ergens vastgelegd..
    (grappige is dat als er brand uitbreekt bij dit soort archieven dat er werkelijk helemaal nix meer is...dossiers mogen overigens volgens de archiefwet geeneens langer dan 24 uur uit het archief ..en dienen weer keurig geregistreerd te worden (wie heeft het XXX dossier meegenomen? Waarnaartoe? Hoelaat?)

Kennelijk heeft men dat hier verzuimt..

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 03:15:53 #209
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_14096888
    quote:
    ...ik wil DIRT over Pa Wisse Smit , niet de mijne
    Ik ook, maar ik ben bang dat we hier nu wel bijna alles uitgepeurd hebben.

Kan, met de naderende winter in aantocht, dat 'wakverhaal' niet wat verder uitgewerkt worden?

vrijdag 24 oktober 2003 @ 03:36:23 #210
    15080 static
    pi_14096985
    We kunnen een wedje leggen wanneer het huwelijk wordt afgeblazen?

Ik gok op de tweede helft van Februari.

vrijdag 24 oktober 2003 @ 07:49:04 #211
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_14097334
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 03:36 schreef static het volgende:

Ik gok vóór januari. Dan kan de geboorte van de spruit van Máxima en WA daarna als afleider dienen (tenzij je gelooft in de complottheorie dat Máxima eerder is uitgerekend)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2003 @ 07:53:58 #212
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14097345
    Ik gok: 8 of 9 december. Voor kerst.
    pi_14097481
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 03:36 schreef static het volgende:

ik gok eind dec/begin januari in verband met uitnodigingen (als het wel door zou gaan) en andere voorbereidingen voor 24 april, wordt een beetje laat anders.
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 09:53:11 #214
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_14098548
    quote:

[..]

Iemand vroeg er al eerder naar in dit topic, maar dit is toch hopelijk voor jou een grapje?
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 10:09:02 #215
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_14098850
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 09:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Iemand vroeg er al eerder naar in dit topic, maar dit is toch hopelijk voor jou een grapje?

De desbetreffende man heette Frans, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 24-10-2003 10:26]

vrijdag 24 oktober 2003 @ 10:18:06 #216
    43634 Koos_26
    Chantal Janzen
    pi_14099060
    Het was echt wel een echt goeie Peter-aflevering, maar helaas ging het niet over Mabelgate.
    Hulde aan Peter hoor, maar dit had ook best een weekje later gekund.

O trouwens, ik gok op 12 december.

(is het handig om en apart topic hiervoor te openen?)

Hamelen
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 13:58:50 #217
    1986 Jane
    pi_14105211
    ff over papieren vs. digitale dossiers:

Ik weet niks van hoe het zit met dossiers op het ministerie van Buitenlandse Zaken, maar ik weet wel hoe het zit met justitie-dossiers. Daarvoor geldt dat je de gegevens in een dossier 200x digitaal kunt hebben opgeslagen, maar dat je gewoon geen zaak hebt zonder papieren dossier. Reden? Met digitale gegevens kan veel sneller 'geknoeid' worden zonder dat het opvalt. Je kunt gewoon minder goed garanderen dat de gegevens authentiek zijn, alle mogelijke digitale beveiligingsmaatregelen ten spijt. Er zijn namelijk altijd mensen die weer wat op zo'n maatregel vinden. Een digitaal dossier = geen dossier, en wordt dus alleen als hulpmiddel gebruikt. Dat is de reden dat men niet zonder 'papierwinkel' kan.

vrijdag 24 oktober 2003 @ 15:18:48 #218
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_14107527
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_14109038
    Balkenende heeft net op zun persconferentie verklaard dat t huwelijk gewoon doorgaat!!! Top, daar gaan we dus nog heeel veeel plezier aan beleven!! Hoop op een mooie live uitzending...lachen! ^0^
    geniet nooit met mate
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:28:34 #220
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_14109329
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 16:17 schreef gimme.shelter het volgende:
    Balkenende heeft net op zun persconferentie verklaard dat t huwelijk gewoon doorgaat!!! Top, daar gaan we dus nog heeel veeel plezier aan beleven!! Hoop op een mooie live uitzending...lachen! ^0^
    Als dat zo is, is het laatste woord over Mabel zeker nog niet gezegd!!! We gaan heerlijke tijden tegemoet
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_14109478
    quote:
    Voorbereiding huwelijk Friso en Mabel in volle gang

Uitgegeven: 24 oktober 2003 15:43
    Laatst gewijzigd: 24 oktober 2003 15:56

DEN HAAG - Er is volgens premier Balkenende geen enkele aanwijzing dat het huwelijk van prins Friso en Mabel Wisse Smit niet doorgaat. Ze zijn druk bezig met de voorbereiding ervan, zei de premier vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie. Als datum geldt nog steeds 24 april.

Balkenende ging niet in op de vraag of het huwelijk in Delft plaatsvindt. Ook wilde hij niet zeggen of de overheid financieel of anderszins betrokken is bij de organisatie ervan.

Balkenende kreeg donderdag ruime steun in de Tweede Kamer voor het kabinetsbelsuit om geen toestemmingswet in te dienen voor het huwelijk van Friso en Mabel, omdat de laatste gelogen bleek te hebben over haar contacten met de in 1991 doodgeschoten topcrimineel Klaas Bruinsma.

Alleen enkele oppositiepartijen hadden in het Kamerdebat over de Mabel-kwestie kritiek. Met name PvdA-ledier Bos verweet Balkenende gebrek aan regie bij het afhandelen van de affaire. Balkenende haalde tijdens het debat hard uit naar Bos, maar zei vrijdag geen 'hard feelings' te koesteren. "Persoonlijke verhoudingen lijden niet onder een zakelijk verschil van mening."

Hmm

Nu ja, er zijn filmsterren die een paginagrote add plaatsen dat met hun huwelijk alles op rozen gaat en dan een maand later gewoon overdwars in een scheiding liggen, dus ik hou nog een slag om de arm.

We zullen zien wat er uit dat AIVD onderzoek komt nog, al ga ik nu denken dat ze, als er coute que coute getrouwd moet worden, ze niet al te diep graven...wederom.

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:47:33 #222
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_14109762
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 07:49 schreef Verbal het volgende:
    (tenzij je gelooft in de complottheorie dat Máxima eerder is uitgerekend)
    Of dat Mabel alsnog met Maxima afrekent.

* Cynix ® gokt er op dat medio december 'schoon schip' gemaakt wordt. Kan de familie mooi onder de kerstboom cocoonen en proberen de overgebleven brokstukken te lijmen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 25-10-2003 01:42]

pi_14109911
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 21:22 schreef evert het volgende:

[..]

Serieus? Mozes mina. Ben jij B?

Nee , gekkie, ik wist toch niet waar de uitzending over zou gaan

Het was een grapje dus

Mijn naam begint met een S. en mijn vader gheet Ghans, echt waar!

† In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2003 @ 01:14:12 #224
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_14123745
    Gister zag je bij RTL Boulevard iets over Mabel, dat die ochtend bij Edwin Evers op de radio was geweest. Het was Koningin Beatrix op de melodie van "Je loog tegen mij"

Je loog tegen mij alsof ik een kind was
    Ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
    Die troon kun je nu wel vergeten
    ................................................

Damn, ik ben die laatste zin vergeten, heeft nog iemand het gehoord misschien?

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_14127154
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 12:03 schreef Svensational het volgende:
    Gister zag je bij RTL Boulevard iets over Mabel, dat die ochtend bij Edwin Evers op de radio was geweest. Het was Koningin Beatrix op de melodie van "Je loog tegen mij"

Je loog tegen mij alsof ik een kind was
    Ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
    Die troon kun je nu wel vergeten
    ................................................

Damn, ik ben die laatste zin vergeten, heeft nog iemand het gehoord misschien?

"Je bent een ontzettend stuk vreten"
    Zoiets was 't.
      zondag 26 oktober 2003 @ 19:38:50 #227
    15352 Nyrem
    Wag the dog
    pi_14154552
    pi_14154651
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2003 19:38 schreef Nyrem het volgende:
    [afbeelding]
    pi_14154892
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 15:39 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

"Je bent een ontzettend stuk vreten"
    Zoiets was 't.

"Je bent een ellendig stuk vreten"
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      woensdag 29 oktober 2003 @ 11:13:20 #230
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_14216979
    Gisteren zeiden ze op de radio dat Patty Brard ook een relatie met Klaas Bruinsma heeft gehad
    pi_14218088
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 11:13 schreef Christine het volgende:
    Gisteren zeiden ze op de radio dat Patty Brard ook een relatie met Klaas Bruinsma heeft gehad
    Bek dicht
    Buikpijn van het lachen!
    pi_14219334
    quote:
    Ook Patty ging om met Bruinsma

Patty Brard. Foto: Frans Jongen.

AMSTERDAM - Diva Patty Brard zou net als Mabel Wisse Smit een verleden hebben met topcrimineel Klaas Bruinsma. Dat vertelt ze deze week aan weekblad Story.

Brard leerde Bruinsma naar eigen zeggen kennen via het Amsterdamse uitgaansleven. "Ik kende hem uit het uitgaansleven, kwam hem tegen als ik met vrienden aan het stappen was. Klaas was een enorm knappe vent en een rascharmeur, die precies wist hoe hij vrouwen moest aanpakken."

Ook heeft Patty nog wat te zeggen over Mabel en diens relatie met de vermoorde topcrimineel. "Hij behandelde je als een prinses. Wie wil dat niet? Logisch dat Mabel zin had in een verzetje met Klaas. Wat er nu exact is gebeurd tussen hen weet ik niet. Nee, zelf heb ik nooit het bed met hem gedeeld", aldus Brard in Story.

Van telegraaf.nl

Niet echt verbazingwekkend vind ik zelf, Pattyr was geloof ik niet van plan om met een prinsje te trouwen en heeft toch al niet zo'n beste reputatie. Plus is het amsterdamse uitgaanswereldje zo klein dat iedereen die toen flink stapte ongetwijfeld wel eens een borrel met bruinsma heeft gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 29-10-2003 12:49]

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_14219993
    kutzooi
    Buikpijn van het lachen!
    pi_14233948
    Orale seks is toch geen seks?

I rest my case dahlings

Buikpijn van het lachen!
    pi_14234467
    Nou ja, Patty speelt er toch maar weer snel en slim op in .
    pi_14237118
    Twan Huys van NOVA heeft vandaag een interview gehad met Muhamed Sacirbey in de gevangenis in New York waar deze verblijft. Volgens Sacirbey heeft hij tijdens zijn relatie met Mabel meerdere malen met haar gesproken over haar eerdere relatie met Bruinsma. Waarmee hij dus toegeeft dat er een relatie is geweest.

Sacirbey en Wisse Smit waren van plan om te trouwen, hoewel hij destijds (en nog steeds, inmiddels 20 jaar) getrouwd was. Wisse Smit was goed op de hoogte van hetgeen waar Sacirbey mee bezig was, en ook een belangrijke adviseur voor hem. Hij gaf toe zich ook met wapenleveranties voor het Bosnische leger te hebben beziggehouden, echter juist daar was Mabel niet van op de hoogte.

Redactie Frontpage donderdag 30 oktober 2003 @ 20:14:53 #237
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14258504
    Als Peter vandaag weer met een vaag incestdrama of een vage oplichtingszaak komt kijk ik nooit meer.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 30-10-2003 20:21]

donderdag 30 oktober 2003 @ 20:20:08 #238
    15080 static
    pi_14258687
    Hij komt idd met een oplichtingszaak.
    pi_14259534
    http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=aki+dvd

astu mail zelf ook even met de oplichter

Redactie Frontpage donderdag 30 oktober 2003 @ 21:14:00 #240
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14260332
    Sjongejonge wat een randdebielen bij de politie. Uren vergaderen of ze een man mogen aanhouden die mensen heeft opgelicht.
      † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2003 @ 21:22:50 #241
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_14260607
    De politie staat er weer mooi op idd.
      zaterdag 1 november 2003 @ 16:16:18 #242
    15080 static
    pi_14299303
    quote:
    'Patty kende Bruinsma toch niet'

Woensdag berichtte Story dat Patty Brard, net als Mabel Wisse Smit, een verleden zou hebben met topcrimineel Klaas Bruinsma. La Brard ontkent dit echter in de Volkskrant.

De krant zocht contact met een persvoorlichter van de Holland Media Groep (waaronder ook Yorin valt, de zender die Patty's Posse uitzendt). "Ik heb net met Patty gebeld, maar nee hoor, ze heeft hem nooit gekend", aldus de voorlichter. "Misschien hebben hun paden elkaar wel gekruist, maar daar kan Patty zich niets van herinneren."

Ook Guido den Aantrekker, auteur van het betreffende artikel, komt aan het woord in de Volkskrant. "Ik had geruchten gehoord dat ze een relatie met Klaas Bruinsma had gehad, maar dat ontkende ze. En ik heb getuigen, mijn fotograaf stond erbij. Patty liegt niet. Ze is heel erg eerlijk."

pi_14305266
    Was het hier al bekend dat Mabel en Ottolien ten tijde van de moord op Bruinsma zijn gehoord door de politie omdat ze destijds bekend stonden als intimi van Klaas?

bron: www.klokkenluideronline.nl

woensdag 5 november 2003 @ 15:41:14 #244
    15080 static
    pi_14405415
    quote:
    Huwelijk met Friso van de baan: Is Mabel afgekocht?

De kans dat het huwelijk tussen Johan Friso en Mabel Wisse Smit nog doorgaat is vrijwel nihil! Steeds meer welingelichte bronnen melden namelijk dat Mabel onder druk van de omstandigheden eieren voor haar geld zou hebben gekozen. Gouden eieren wel te verstaan, want de Oranjes zouden flink in de buidel hebben getast om voorgoed van de gewraakte geliefde van Friso verlost te zijn

Heeft ze het uiteindelijk toch voorelkaar.
    pi_14405475
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 15:41 schreef static het volgende:

[..]

Heeft ze het uiteindelijk toch voorelkaar.

bron?
      woensdag 5 november 2003 @ 15:43:52 #246
    15080 static
    pi_14405504
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 15:42 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

bron?

De 'bladen'.
      Admin woensdag 5 november 2003 @ 17:42:48 #247
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_14408923
    Ripley had dus gelijk!!!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_14409076
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 17:42 schreef yvonne het volgende:
    Ripley had dus gelijk!!!

Ik lulde niet zomaar uit mijn nek

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      woensdag 5 november 2003 @ 17:50:58 #249
    15080 static
    pi_14409138
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 17:42 schreef yvonne het volgende:
    Ripley had dus gelijk!!!
    Nice.
      maandag 10 november 2003 @ 15:59:47 #250
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_14527374
    Teletekst:
    quote:
    NOORDWIJK Prins Johan Friso is voor het
    eerst sinds de bekendmaking dat er geen
    toestemmingswet wordt ingediend voor
    zijn huwelijk met Mabel Wisse Smit,in
    het openbaar verschenen.In Noordwijk
    zei hij tegen journalisten slechts "dat
    het goed gaat".
    En met Mabel?
      maandag 10 november 2003 @ 17:46:36 #251
    15080 static
    pi_14530298

pi_14530346
    quote:
    Op maandag 10 november 2003 17:46 schreef static het volgende:
    [afbeelding]

Royal blowjob
      maandag 10 november 2003 @ 18:41:51 #253
    21607 the.moderator
    Schapen neuken doe je zo!
    pi_14531837
    quote:
    Op maandag 10 november 2003 17:46 schreef static het volgende:

Mabel Wippe Smit nu ook als opblaaspop !
    Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
      maandag 10 november 2003 @ 18:43:17 #254
    15080 static
    pi_14531881

Je had een mannelijke versie moeten nemen.

Redactie Frontpage maandag 10 november 2003 @ 18:49:13 #255
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14532081
    Static, verzin jij eens een leuke deel 12
      Redactie Frontpage maandag 10 november 2003 @ 18:49:20 #256
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_14532082
    En dicht!
      maandag 10 november 2003 @ 19:20:54 #257
    15080 static
    pi_14533030
    Daar ben ik helaas niet creatief genoeg voor, sunnie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')