quote:nog eens over nagedacht, in het kader van fok!! wilt meer inhoud en minder bagger, een fok! c&h website, te bereiken via de frontpage met daarin artikels gerangschikt op verschillende onderwerpen geschreven door users,
op woensdag 18 februari 2004 13:16 schreef natalie het volgende:[als ik zo al die mooie topics zie, zoals de adel topics denk ik soms "we konden wel een paar mooie websites maken samen":p]
zeker wel
c&h het zoveel users met ontzettend veel kennis op bepaalde gebieden. kijk bijv. naar je eigen topics, _the_general_. stuk voor stuk toppertjes waar we heel blij mee zijn. en zo zijn er nog veel meer users die topics afleveren waar ik bijna 'u' tegen zeg.
met iedere maand een thema periode op c&h, en voor die thema mogen dan artikels ontwikkeld worden.
slechts een brainwave, net zoiets als de voetbalmanager, alleen met echte inhoud
quote:eerst alles weer opbouwen, alles nieuw wil ook zeggen, bouwen en nog eens bouwen
op donderdag 19 februari 2004 21:33 schreef _the_general_ het volgende:[..]
nog eens over nagedacht, in het kader van fok!! wilt meer inhoud en minder bagger, een fok! c&h website, te bereiken via de frontpage met daarin artikels gerangschikt op verschillende onderwerpen geschreven door users,
met iedere maand een thema periode op c&h, en voor die thema mogen dan artikels ontwikkeld worden.
slechts een brainwave, net zoiets als de voetbalmanager, alleen met echte inhoud
ook zal nog niet alles af zijn,
maar dit soort ideeen zijn zeker bespreekbaar
quote:dan zullen we ze als de tijd ervoor rijp is wel eens bespreken!
op donderdag 19 februari 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:[..]
eerst alles weer opbouwen, alles nieuw wil ook zeggen, bouwen en nog eens bouwen
ook zal nog niet alles af zijn,
maar dit soort ideeen zijn zeker bespreekbaar
dat zou namelijk een manier zijn om de informatie uit de c&h topics te bewaren en makkelijker toegankelijk te maken, het zelfde zou kunnen gebeuren met boekrecenties uit lit bijvoorbeeld!
klopt, je kunt ahw zelf je topiclist samenstellen, maar als het goed is staan de relevante stickies overal weer bovenaan toch?quote:op woensdag 25 februari 2004 08:00 schreef alteraugust het volgende:
sticky topics die ouder zijn dan wat er ingesteld staat bij het aantal dagen aan topics in de topiclist komen niet meer in de topiclist voor, pas weer als je topics van meer dagen laat zien
(tenminste, hier wel)
laterz,
ome august met de bontmuts.
het lijkt er wel op nuquote:op woensdag 25 februari 2004 08:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
klopt, je kunt ahw zelf je topiclist samenstellen, maar als het goed is staan de relevante stickies overal weer bovenaan toch?
daar zijn we weer, wraakzuchtig van top tot teen, maar daar gaat het nu even niet overquote:op woensdag 25 februari 2004 23:50 schreef alteraugust het volgende:
[..]
het lijkt er wel op nu
is je browser, die is aan het lezen vanuit de cache.quote:op vrijdag 27 februari 2004 20:21 schreef klokjesluider het volgende:
en of het ligt aan m`n browser of een instelling op fok, maar ik krijg m`n reply niet automatisch te zien na invoeren, daar moet ik een keer extra voor op de f5 knop rammen
en dat is niet goed, extra rammen f5 volgens danny, dan gaat de server stuk
greetz
s-core de bug & cynix hunter
mwoahquote:op zaterdag 28 februari 2004 08:20 schreef dagonet het volgende:
hoi
ik zoek iets om een mooi topic van te bouwen. een onderwerp zeg maar. maar ik heb geen flauw idee waarover. iemand een suggestie? liefst iets van minstens 2000 jaar oud zeg maar.
-edit-
laat maarik zag net een heleboel keren op rij mijn naam staan in de at, ik heb al een ideetje voor een mooi topic, met plaatjes en verhaaltjes
zondag posten denk ik.
is het nu beterquote:op vrijdag 27 februari 2004 20:21 schreef klokjesluider het volgende:
en of het ligt aan m`n browser of een instelling op fok, maar ik krijg m`n reply niet automatisch te zien na invoeren, daar moet ik een keer extra voor op de f5 knop rammen
en dat is niet goed, extra rammen f5 volgens danny, dan gaat de server stuk
greetz
s-core de bug & cynix hunter
daar hebben we juist niet voor gekozen omdat het hele onderwerp divers is, en we, of met name ik een aversie tegen centrale topics hebben.quote:op zaterdag 6 maart 2004 11:33 schreef mrbean het volgende:
een centraal hitler/wo2-topic
zie sig...quote:op zaterdag 6 maart 2004 11:33 schreef mrbean het volgende:
ja.quote:op zaterdag 6 maart 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
daar hebben we juist niet voor gekozen omdat het hele onderwerp divers is, en we, of met name ik een aversie tegen centrale topics hebben.
euh neequote:op donderdag 4 maart 2004 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
is het nu beter
weet niet of ze wel zo hard zitten te wachten op het melden van bugs die in mijn pc zittenquote:op maandag 8 maart 2004 16:07 schreef yvonne het volgende:
staat die bug al in dat bugforum?
yvonne is geen moderator meer in c&h, voor c&h zaken kun je mailen naar natalie@fok.nl of general@fok.nl ,quote:op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef rancunus het volgende:
[..]
read your damn mail
ik ga lezen.quote:op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef rancunus het volgende:
...................
leuk.quote:op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
ik ga lezen.
quote:op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef rancunus het volgende:
[..]
[..]
de huidige is nabespreking geworden en dan staat het ws een beetje raar als er daarna over andere series gaat aangekondigd worden, dus een nieuw topic lijkt me het best.quote:op vrijdag 2 april 2004 17:53 schreef natalie het volgende:
jeps, heb je gelijk in. dat zouden we kunnen doen.
wil je van het huidige topic een centraal topic maken (dan pas ik de titel aan) of maken we een nieuwe aan zodra er weer iets leuks op tv komt?
your call
maak danquote:op zondag 4 april 2004 13:40 schreef rancunus het volgende:
[..]
de huidige is nabespreking geworden en dan staat het ws een beetje raar als er daarna over andere series gaat aangekondigd worden, dus een nieuw topic lijkt me het best.
de ouwe is al geegijzeldquote:op zondag 4 april 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
maak dan
je bedoelt dus zoiets als dit: van wie is deze uitspraak?quote:op dinsdag 6 april 2004 14:07 schreef lonewolf2003 het volgende:
ik heb net een nieuw spel bedacht. raad de qoute.
hierin worden dan quotes gepost en de rest moet raden van wie het was.
er kan net als bij rjp hints gegeven worden over het tijdvak, beroep van de quotte, relevante achtergrond info bij de quote enz. quotes moeten zoveel mogelijk in oorspronkelijke taal gepost worden, om de afkomst sneller duidelijk te maken. en bij niet nederlandse of niet-engelse quotes moet er een vertaling bij, zodat ook de minder taalvaardigen mee kunnen doen.
idee is verder hetzelfde als rjp.
dat is allicht iets wat we kunnen aangeven in het topic. het is tenslotte c&h.quote:op woensdag 7 april 2004 01:07 schreef quasar_de_duif het volgende:
ik zou graag een verscherpte controle willen zien op de plaatjes van rjp. vaak zijn het huidige acteurs of actrices. enige culturele of historische waarde mag er toch wel aan zo'n plaatje zitten?
toch eigenlijk wel jaquote:op zaterdag 6 maart 2004 11:33 schreef mrbean het volgende:
klopt ja, de meesterstrateeg heette lewinsky. hij heette geloof ik eigenlijk ook nog fritz in plaats van ericquote:op maandag 26 april 2004 22:49 schreef _the_general_ het volgende:
er lopen erg veel topics over wo2, hitler etc, en dat komt zeker niet door mij
wat voor onderwerp uit wo2 interesseert je? aan je avatar te zien generalfeldmarschall erich von manstein, wist je dat hij eigenlijk von lewinski hete?
alles wat ter tafel komtquote:op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef _the_general_ het volgende:
dat zou kunnen, maar wat voor onderwerpen over wo2 zou je graag besproken zien dan?
ja precies, wo ii is van nature erg interessant.quote:op dinsdag 27 april 2004 13:19 schreef speedcore het volgende:
[..]
alles wat ter tafel komt
of maakt niet uit welke ander periode
call me crazy maar naast al de wo2 topics die van nature al m`n aandacht trekken zou ik zelfs een wetenschappelijk verhandeling over het historisch belang van konijneholen nog lezen.
geile bak he, zo`n gt-40quote:op vrijdag 14 mei 2004 22:42 schreef semtex het volgende:
ik was ineens op zoek naar meer info over de rellen in detroit in '67, naar aanleiding van iets op tv, maar kon niks vinden hier. een idee ms?
quote:op zaterdag 15 mei 2004 10:52 schreef speedcore het volgende:
[..]
geile bak he, zo`n gt-40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |