Pink heeft na de breuk met haar vriend Carey Hart eventjes haar buik vol van mannen. Ze heeft daarom besloten het voorlopig maar bij vrouwen te houden. Samen met actrice Kristinna Loken, bekend van 'Terminator 3', besloot Pink de bloemetjes buiten te gaan zetten. In de nachtclub Jimmyz in Monte Carlo werden de twee betrapt tijdens een passionele tongzoen. Pink en Kristinna besloten na uitreiking van de World Music Awards als meiden onder elkaar lol te gaan trappen. Ze hadden daarbij diepgaande gesprekken over mannen. "De beste manier om over een man heen te komen is met vriendinnen te gaan feesten," aldus Kristinna. Dat advies besloot ze zelf op te volgen. Volgens omstanders was het niet één kusje, maar waren ze de hele nacht aan het tongen. "Het leek wel alsof ze smoorverliefd op elkaar waren," aldus omstanders. Niet iedereen was even blij met het gekus tussen Pink en Kristinna. Prins Albert van Monaco was namelijk ook aanwezig en hij had zijn zinnen gezet op Kristinna. Helaas voor hem besloot de actrice aan het eind van de avond met Pink mee te gaan.
Bron: radio538.nl
Kristanna
quote:dat had ik best willen zien
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Pink zoent met Terminator-actrice
maandag 13 oktober 2003 12:56Pink heeft na de breuk met haar vriend Carey Hart eventjes haar buik vol van mannen. Ze heeft daarom besloten het voorlopig maar bij vrouwen te houden. Samen met actrice Kristinna Loken, bekend van 'Terminator 3', besloot Pink de bloemetjes buiten te gaan zetten. In de nachtclub Jimmyz in Monte Carlo werden de twee betrapt tijdens een passionele tongzoen. Pink en Kristinna besloten na uitreiking van de World Music Awards als meiden onder elkaar lol te gaan trappen. Ze hadden daarbij diepgaande gesprekken over mannen. "De beste manier om over een man heen te komen is met vriendinnen te gaan feesten," aldus Kristinna. Dat advies besloot ze zelf op te volgen. Volgens omstanders was het niet één kusje, maar waren ze de hele nacht aan het tongen. "Het leek wel alsof ze smoorverliefd op elkaar waren," aldus omstanders. Niet iedereen was even blij met het gekus tussen Pink en Kristinna. Prins Albert van Monaco was namelijk ook aanwezig en hij had zijn zinnen gezet op Kristinna. Helaas voor hem besloot de actrice aan het eind van de avond met Pink mee te gaan.
Bron: radio538.nlKristanna + Pink =
Las wel ergens (...) dat Pink samen met een vriendin in een clubtoilet haar neusje stiekem wilde poederen. Alleen had ze niet in de gaten dat er overal spiegels hingen waardoor iedere aanwezige getuige was van haar gebruik van nosecandy.
Maar wat moet die met iemand als Pink??
Zou Schwarzenegger nog gekke dingen met Kristanna gedaan hebben?
quote:waarschijnlijk alleen maar keihard anaal
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:01 schreef Nimitz het volgende:
Kristanna LokenMaar wat moet die met iemand als Pink??
Zou Schwarzenegger nog gekke dingen met Kristanna gedaan hebben?
quote:idd, heeft zeker geld nodig.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een artieste die op de Bi bandwagon jumpt...
Best stoer dat ze het ook gewoon laten fotograferen
quote:ik denk dat ze te bezopen waren om ergens nog iets om te geven?
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:40 schreef Hare het volgende:
Best stoer dat ze het ook gewoon laten fotograferen
naja bezopen...
Na de uitreiking van de World Music Awards in Monte Carlo werden Pink en Terminator 3 actrice Kristinna Loken al betrapt tijdens een intieme tongzoen, maar nu blijkt dat er meer is tussen de twee sterren. Tijdens de afterparty konden de twee niet van elkaar afblijven en tot grote ergenis van 'bewonderaar' prins Albert van Monaco ging Kristinna uiteindelijk met Pink mee. De twee blijken daarna een passionele nacht te hebben beleefd op de hotelkamer van Pink. De volgende dag werden de twee hand in hand gespot tijdens het winkelen en 's avonds zaten ze als twee verliefde tortelduifjes romantisch te dineren. Na het eten besloten de twee het nachtleven in te duiken en werden ze wederom betrapt tijdens een aantal passionele tongzoenen. Tegenover het personeel van de nachtclub zou Pink hebben bekend het voorlopig met vrouwen te willen doen, omdat ze uitgekeken is op mannen. De relatie met rocker Lars Frederiksen van de band Rancid lijkt na de breuk met haar vriendje Carey Hart dus ook al weer van de baan.
Bron:radio538.nl
Leuk Showbizzkoppel hoor
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Pink date met actrice Kristinna Loken
dinsdag 14 oktober 2003 13:00Na de uitreiking van de World Music Awards in Monte Carlo werden Pink en Terminator 3 actrice Kristinna Loken al betrapt tijdens een intieme tongzoen, maar nu blijkt dat er meer is tussen de twee sterren. Tijdens de afterparty konden de twee niet van elkaar afblijven en tot grote ergenis van 'bewonderaar' prins Albert van Monaco ging Kristinna uiteindelijk met Pink mee. De twee blijken daarna een passionele nacht te hebben beleefd op de hotelkamer van Pink. De volgende dag werden de twee hand in hand gespot tijdens het winkelen en 's avonds zaten ze als twee verliefde tortelduifjes romantisch te dineren. Na het eten besloten de twee het nachtleven in te duiken en werden ze wederom betrapt tijdens een aantal passionele tongzoenen. Tegenover het personeel van de nachtclub zou Pink hebben bekend het voorlopig met vrouwen te willen doen, omdat ze uitgekeken is op mannen. De relatie met rocker Lars Frederiksen van de band Rancid lijkt na de breuk met haar vriendje Carey Hart dus ook al weer van de baan.
Bron:radio538.nlLeuk Showbizzkoppel hoor
quote:Couldn't agree more.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:07 schreef Hakkert het volgende:[..]
tijd voor filmpjes!
Maarreh, waarom is die Kristanna nou lesbisch?? Das wel beetje jammer
quote:Ja, want anders had je wel kans gehad
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Nimitz het volgende:[..]
Couldn't agree more.
Maarreh, waarom is die Kristanna nou lesbisch?? Das wel beetje jammer
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Posdnous het volgende:[..]
Ja, want anders had je wel kans gehad
![]()
quote:Misschien is ze wel bi
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Posdnous het volgende:[..]
Ja, want anders had je wel kans gehad
![]()
quote:Wat een ontzettend geile foto's. Deze trend kan van mij niet lang genoeg duren.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
quote:Ikke!!!
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:21 schreef Heronymus het volgende:
Waar men zich (bij 538) wel niet druk over maakt en nieuwswaardig vindt. Mag ik vragen; wie van jullie interesseert het nu werkelijk met wie Pink allemaal zoent?
quote:
Waar men zich (bij 538) wel niet druk over maakt en nieuwswaardig vindt. Mag ik vragen; wie van jullie interesseert het nu werkelijk met wie Pink allemaal zoent?
quote:Niet waar Pink mee zoent, wel waar Kristanna Loken mee zoent of wat dies meer zijt mee doet.....
Oh ja, en Britney Spears. Denk dat mijn ultieme natte droom op dit moment Britney en Kristanna samen is.. met mij erbij
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:06 schreef Heronymus het volgende:
Maar mensen, laat ons niet vergeten dat we anderen helemaal niet hoeven te aanbidden. Wij zijn allemaal gelijk en iemand als Pink is heus niet interessanter en belangrijker. Amen.
quote:
Kristanna: I Prefer Kissing WomenStunning movie beauty Kristanna Loken prefers kissing women than men - because they're more "intimate". But the Terminator 3: Rise Of The Machines actress - who has been snapped smooching singer Pink twice in the last few days - still admits to finding men attractive. She says, "Kissing a girl is much, much nicer than kissing a man. I think it is more intimate to be honest. I suppose it is more sensitive. I think females bond better than with men, although I do find men attractive. Sometimes girls just want go for it with a female friend. And usually you'll get a good reaction from men who are looking at you. It wasn't the first time I kissed a girl when I kissed Pink, you know - oh God, no. But I won't give too much away."
quote:En van mij mogen ze
Op donderdag 16 oktober 2003 10:58 schreef Manono het volgende:
Na Madonna Britney en Christina gaat nu heel vrouwelijk Hollywood met elkaar op de bek om aandacht te krijgen lijkt wel. Maar van Pink begrijp ik het nog wel.
quote:
Kristanna Loken houdt van vrouwen.Kristanna Loken heeft aangegeven dat ze beter met vrouwen kan omgaan dan met mannen. Kristanna deed deze uitspraak nadat zij twee achtereenvolgende avonden zoenend met Pink was gespot. "Zoenen met vrouwen is lekkerder dan met mannen.
Ik ben dol op mannen hoor, maar af en toe willen vrouwen onderling wat lol hebben. Bovendien reageren mannen positief op twee vrouwen die intiem zijn." Kristanna gaf verder toe dat Pink niet de eerste vrouw was waarmee zij een intieme zoen deelde.
quote:
Pink heeft de verbroken relatie met haar vriendje Carey Hart nieuw leven ingeblazen.Vorige maand werd bekend dat de zangeres een punt had gezet achter de relatie met de motorcrosskampioen. Na te hebben gezoend met Terminator-actrice Kristianna Loken besloot Pink toch maar weer terug te gaan naar haar 'man'. "Ik ben er niet zeker van of het echt uit was. Soms heb je een dip in je relatie. Ik denk dat dat bij ons ook het geval was. Ik ben in ieder geval niet meer vrijgezel. Ik heb nog steeds een heerlijke relatie met Carey," aldus Pink.
In de periode dat Pink 'vrijgezel' was gingen er geruchten dat ze het nieuwe liefje zou zijn van Lars Fredriksen van de rockband Rancid. Maar meer dan vrienden waren de twee niet. "Volgens mij heeft hij nu zelfs een leuke jongen aan de haak geslagen, dus nee, ik heb niets met hem gehad," aldus Pink.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |