abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13870870
Pink zoent met Terminator-actrice
maandag 13 oktober 2003 12:56

Pink heeft na de breuk met haar vriend Carey Hart eventjes haar buik vol van mannen. Ze heeft daarom besloten het voorlopig maar bij vrouwen te houden. Samen met actrice Kristinna Loken, bekend van 'Terminator 3', besloot Pink de bloemetjes buiten te gaan zetten. In de nachtclub Jimmyz in Monte Carlo werden de twee betrapt tijdens een passionele tongzoen. Pink en Kristinna besloten na uitreiking van de World Music Awards als meiden onder elkaar lol te gaan trappen. Ze hadden daarbij diepgaande gesprekken over mannen. "De beste manier om over een man heen te komen is met vriendinnen te gaan feesten," aldus Kristinna. Dat advies besloot ze zelf op te volgen. Volgens omstanders was het niet één kusje, maar waren ze de hele nacht aan het tongen. "Het leek wel alsof ze smoorverliefd op elkaar waren," aldus omstanders. Niet iedereen was even blij met het gekus tussen Pink en Kristinna. Prins Albert van Monaco was namelijk ook aanwezig en hij had zijn zinnen gezet op Kristinna. Helaas voor hem besloot de actrice aan het eind van de avond met Pink mee te gaan.

Bron: radio538.nl

Kristanna

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13870936
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Pink zoent met Terminator-actrice
maandag 13 oktober 2003 12:56

Pink heeft na de breuk met haar vriend Carey Hart eventjes haar buik vol van mannen. Ze heeft daarom besloten het voorlopig maar bij vrouwen te houden. Samen met actrice Kristinna Loken, bekend van 'Terminator 3', besloot Pink de bloemetjes buiten te gaan zetten. In de nachtclub Jimmyz in Monte Carlo werden de twee betrapt tijdens een passionele tongzoen. Pink en Kristinna besloten na uitreiking van de World Music Awards als meiden onder elkaar lol te gaan trappen. Ze hadden daarbij diepgaande gesprekken over mannen. "De beste manier om over een man heen te komen is met vriendinnen te gaan feesten," aldus Kristinna. Dat advies besloot ze zelf op te volgen. Volgens omstanders was het niet één kusje, maar waren ze de hele nacht aan het tongen. "Het leek wel alsof ze smoorverliefd op elkaar waren," aldus omstanders. Niet iedereen was even blij met het gekus tussen Pink en Kristinna. Prins Albert van Monaco was namelijk ook aanwezig en hij had zijn zinnen gezet op Kristinna. Helaas voor hem besloot de actrice aan het eind van de avond met Pink mee te gaan.

Bron: radio538.nl

Kristanna + Pink =

dat had ik best willen zien
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:51:00 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13871021
Wist helemaal niet dat Pink en haar vriendje uit elkaar waren. Zag ze vorige week in Punk'd... wat een onooglijk propje is die Pink zeg!
Hij was/is wel leuk...

Las wel ergens (...) dat Pink samen met een vriendin in een clubtoilet haar neusje stiekem wilde poederen. Alleen had ze niet in de gaten dat er overal spiegels hingen waardoor iedere aanwezige getuige was van haar gebruik van nosecandy.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13871024
Ik ben al op zoek naar de foto's die zijn er wel want het was gisteren ook te zien bij Boulevard
pi_13871089
* terugvindpost

pi_13871097
over een week het ze weer een vent nodig....
gelijk hedde, kapot gade
pi_13871177
pi_13871218
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
thank you
pi_13871262
nice!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:59:57 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13871305
Weer een artieste die op de Bi bandwagon jumpt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13871354
Kristanna Loken

Maar wat moet die met iemand als Pink??

Zou Schwarzenegger nog gekke dingen met Kristanna gedaan hebben?

pi_13872371
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:01 schreef Nimitz het volgende:
Kristanna Loken

Maar wat moet die met iemand als Pink??

Zou Schwarzenegger nog gekke dingen met Kristanna gedaan hebben?

waarschijnlijk alleen maar keihard anaal
gelijk hedde, kapot gade
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 12:44:32 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13872385
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een artieste die op de Bi bandwagon jumpt...
idd, heeft zeker geld nodig.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 13:40:50 #15
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13873891
MMMm, geil . Die Pink vind ik echt wel een lekkertje

Best stoer dat ze het ook gewoon laten fotograferen

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13874330
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:40 schreef Hare het volgende:
Best stoer dat ze het ook gewoon laten fotograferen
ik denk dat ze te bezopen waren om ergens nog iets om te geven?

naja bezopen...

gelijk hedde, kapot gade
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:22:28 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13876734
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13880037
Pink date met actrice Kristinna Loken
dinsdag 14 oktober 2003 13:00

Na de uitreiking van de World Music Awards in Monte Carlo werden Pink en Terminator 3 actrice Kristinna Loken al betrapt tijdens een intieme tongzoen, maar nu blijkt dat er meer is tussen de twee sterren. Tijdens de afterparty konden de twee niet van elkaar afblijven en tot grote ergenis van 'bewonderaar' prins Albert van Monaco ging Kristinna uiteindelijk met Pink mee. De twee blijken daarna een passionele nacht te hebben beleefd op de hotelkamer van Pink. De volgende dag werden de twee hand in hand gespot tijdens het winkelen en 's avonds zaten ze als twee verliefde tortelduifjes romantisch te dineren. Na het eten besloten de twee het nachtleven in te duiken en werden ze wederom betrapt tijdens een aantal passionele tongzoenen. Tegenover het personeel van de nachtclub zou Pink hebben bekend het voorlopig met vrouwen te willen doen, omdat ze uitgekeken is op mannen. De relatie met rocker Lars Frederiksen van de band Rancid lijkt na de breuk met haar vriendje Carey Hart dus ook al weer van de baan.

Bron:radio538.nl

Leuk Showbizzkoppel hoor

pi_13880528
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Pink date met actrice Kristinna Loken
dinsdag 14 oktober 2003 13:00

Na de uitreiking van de World Music Awards in Monte Carlo werden Pink en Terminator 3 actrice Kristinna Loken al betrapt tijdens een intieme tongzoen, maar nu blijkt dat er meer is tussen de twee sterren. Tijdens de afterparty konden de twee niet van elkaar afblijven en tot grote ergenis van 'bewonderaar' prins Albert van Monaco ging Kristinna uiteindelijk met Pink mee. De twee blijken daarna een passionele nacht te hebben beleefd op de hotelkamer van Pink. De volgende dag werden de twee hand in hand gespot tijdens het winkelen en 's avonds zaten ze als twee verliefde tortelduifjes romantisch te dineren. Na het eten besloten de twee het nachtleven in te duiken en werden ze wederom betrapt tijdens een aantal passionele tongzoenen. Tegenover het personeel van de nachtclub zou Pink hebben bekend het voorlopig met vrouwen te willen doen, omdat ze uitgekeken is op mannen. De relatie met rocker Lars Frederiksen van de band Rancid lijkt na de breuk met haar vriendje Carey Hart dus ook al weer van de baan.

Bron:radio538.nl

Leuk Showbizzkoppel hoor

tijd voor filmpjes!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_13881393
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:07 schreef Hakkert het volgende:

[..]

tijd voor filmpjes!

Couldn't agree more.

Maarreh, waarom is die Kristanna nou lesbisch?? Das wel beetje jammer

dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:57:57 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13881409
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Nimitz het volgende:

[..]

Couldn't agree more.

Maarreh, waarom is die Kristanna nou lesbisch?? Das wel beetje jammer

Ja, want anders had je wel kans gehad
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13881450
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

... Kijk, eindelijk iemand die me begrijpt
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 19:22:34 #23
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13881880
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Misschien is ze wel bi
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13883382
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
Wat een ontzettend geile foto's. Deze trend kan van mij niet lang genoeg duren.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:21:51 #25
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13884959
Waar men zich (bij 538) wel niet druk over maakt en nieuwswaardig vindt. Mag ik vragen; wie van jullie interesseert het nu werkelijk met wie Pink allemaal zoent?
120 km/u
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')