abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_944153
Zito is voor ongeveer een week naar mijn ouders toe i.v.m. de verhuizing hier.
Toch mis ik hem enorm al weet ik dat hij in goede handen is en het daar enorm naar zijn zin heeft.
Maar bij elke beweging hier in huis denk ik "heej daar heb je zito", of als ik opsta en iets ga doen dan verwacht ik dat hij zoals gewoonlijk weer achter mijn kont aanloopt
Wazig.
Ik had nooit gedacht mijn hond zo te zullen gaan missen, en dit is niet eens voorgoed.
Doet gewoon pijn
pi_944173
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:34 schreef Juup© het volgende:
Zito is voor ongeveer een week naar mijn ouders toe i.v.m. de verhuizing hier.
Toch mis ik hem enorm al weet ik dat hij in goede handen is en het daar enorm naar zijn zin heeft.
Maar bij elke beweging hier in huis denk ik "heej daar heb je zito", of als ik opsta en iets ga doen dan verwacht ik dat hij zoals gewoonlijk weer achter mijn kont aanloopt
Wazig.
Ik had nooit gedacht mijn hond zo te zullen gaan missen, en dit is niet eens voorgoed.
Doet gewoon pijn
Ah poepie, dat heb ik nou ook, het lieve hondje is er niet. Maar hij is in goede handen op zijn logeeradres en zeker weten dat hij het naar zijn zin heeft.

Maarre...ik zou hem ook zo graag nog even een dikke knuffel geven!

#geen
pi_944319
* morpheus_at_work troost juup en laat hem een foto zien van zijn hond , via de dogwebcam genomen
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:24:28 #4
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_944722
Erg he? Met als toppunt thuis komen en verwachten dat je enthousiast begroet gaat worden.

* Gaoxing mist 'r poezies ook nog steeds

pi_945362
Ik wee thoe zeer je honden kunt missen ja, heb vanaf me geboorte (OK de hond mocht nog net niet mee naar het kraambed) altijd een of meerdere honden om me heen gehad.

Toen ik op kamers ging werd dat anders, zie me hond nu alleen als ik bij me ma ben of zij hier is, of soms als ik een week of 2 weken oppas.

Maar nu is me mams al 3 weken naar Spanje, duiken de honden daar de Middellandse Zee in, en ze blijft nog een maand weg. EN ik was afgelopen weekend in me mams haar huis om een aantal zaken in de tuin te doen met name, en ja, dan mis je die honden idd, die elke tak die je snoeit pakken en me gaan spelen, in gaan bijten, je ineens gereedschap kwijt bent omdat een hond er mee loopt of er op ligt enz....

hele rare gewaarwording en niet echt leuk.....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_945797
Snif...ZITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
#geen
  vrijdag 1 juni 2001 @ 09:08:29 #7
7955 Kielef
cave canem
pi_945801
Ik vond het afschuwelijk, toen er geen hond in huis was.
Alhoewel ik onze poes ook niet missen wil.
Allebei is ideaal.

voor Paul(tje) de hond en voor Micky(MickDoohan) de poes.

eigenlijk ben ik een straathond
  vrijdag 1 juni 2001 @ 09:09:20 #8
7955 Kielef
cave canem
pi_945802
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 00:24 schreef Gaoxing het volgende:
Erg he? Met als toppunt thuis komen en verwachten dat je enthousiast begroet gaat worden.

* Gaoxing mist 'r poezies ook nog steeds

Nog eventjes en de dames zijn weer bij je.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 09:14:19 #9
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_945816
Onze hond is 4 jaar geleden overleden (wel oud geworden)...ik mis hem nog steeds, hij was toch hele jeugd bij me
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_945835
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Onze hond is 4 jaar geleden overleden (wel oud geworden)...ik mis hem nog steeds, hij was toch hele jeugd bij me
* DuchessX begrijpt wat jij bedoelt...

Een hond geeft onvoorwaardelijke liefde, is loyaal naar zijn baasje toe en altijd trouw. Daarbij ook lekker om mee te knuffelen en te spelen...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH PIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (knuffelnaampje voor Zito)!!!!!!!!!!!!!!!!

#geen
  vrijdag 1 juni 2001 @ 16:49:25 #11
11739 NancyS
Saffie??
pi_950203
Ach dat gezeur over die honden. Je hebt er alleen maar last van, meestal zijn ze vals en ze schijten altijd bij een ander voor de deur.
Weet je wat pas echt vervelend is?
Als je je hond ergens aan een boom gebonden hebt en hij wordt een week later weer thuisgebracht door de dierenambulance. Denk je er vanaf te zijn.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 17:02:33 #12
7955 Kielef
cave canem
pi_950295
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 16:49 schreef NancyS het volgende:
Ach dat gezeur over die honden. Je hebt er alleen maar last van, meestal zijn ze vals en ze schijten altijd bij een ander voor de deur.
Als je je hond ergens aan een boom gebonden hebt en hij wordt een week later weer thuisgebracht door de dierenambulance. Denk je er vanaf te zijn.
Dit durf je ook alleen maar anoniem te zeggen. Held.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 17:04:18 #13
11739 NancyS
Saffie??
pi_950301
Wat weet jij daarvan?
pi_950924
quote:
Ja: Die dikke staalplaat voor je harses die groot genoeg is om een marinevloot uit te ontwikkelen

En, wat win ik?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_950945
quote:
loopse teef
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_950947
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 19:26 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja: Die dikke staalplaat voor je harses die groot genoeg is om een marinevloot uit te ontwikkelen

En, wat win ik?

Een muilkorf en een kilo hondenbrokken
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_950991
quote:
KLOONALERT, KLOONALERT!!!!
#geen
pi_950996
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 19:30 schreef Priscella het volgende:

[..]

loopse teef

#geen
pi_951035
quote:
Jij houd meer van katten zeker?
pi_957374
Jullie weten helemaal niet waar je het over hebt, zoiets doe je natuurlijk alleen maar als het echt niet anders kan en je alle mogelijke moeite hebt gedaan om een andere oplossing te vinden.
pi_957402
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Same here!
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_957414
ahhhh
over weekje is hij wel weer terug!

LIEF
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 2 juni 2001 @ 19:18:20 #23
11971 iKKe007
Ben® Kreezy
pi_957465
Ik heb vanaf mijn geboorte altijd huisdieren bij me gehad, en leef momenteel met 4 katten en 2 honden in huis.. (owja, en ouders )Ik vind dieren zo iets 'normaals' in mij leven.. ik kan het me niet voorstellen hoe het zou zijn om zonder dieren verder te moeten gaan. Ik weet wel dat het iedere keer als ik aan mij vorige kat terug denk nog pijn doet om te weten dat zij er niet meer is. (2 jaar terug al weer) maarja, dat is het risico van langs een 80km/u weg te wonen...
Blablablablabla - I'm an idiot.. Tell me something I don't know!!! -- Stats Fok!Fotospel!
  zaterdag 2 juni 2001 @ 22:41:43 #24
11829 Beebie
lekker pittig
pi_958268
mijn kat moest weg bij mn moeder en het heeft me heel veel moeite gekost een nieuw thuis voor m te vinden. uiteindelijk woont ie nu bij mn zus terwijl zij helemaal geen optie was. mijn kat kon namelijk niet met andere dieren (vooral haar honden) overweg. hij heeft het nu echter prima naar zn zin met 2 honden, 2 katten, een stel konijnen en kippen.
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 18:48 schreef NancyS het volgende:
Jullie weten helemaal niet waar je het over hebt, zoiets doe je natuurlijk alleen maar als het echt niet anders kan en je alle mogelijke moeite hebt gedaan om een andere oplossing te vinden.
Zoiets doe je NIET!!
als je voor een dier kiest, dan zorg je er ook voor. Daar valt aan een boom binden als je te lui bent om je best te doen NIET ONDER!!!

Beebie's kat haalt uit naar NancyS....

pi_960924
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 19:03 schreef scarefreak het volgende:
ahhhh
over weekje is hij wel weer terug!
[afbeelding]
LIEF
We hebben hem gister heel even gezien....hij werd helemaal gek, liep ons constant achterna en wilde alleen maar geknuffeld worden en kusjes geven...

Helaas moet hij echt nog ff bij opa en oma blijven...niet dat hij het daar slecht heeft!

#geen
pi_961983
quote:
Je kan hem ook gewoon opbakken natuurlijk. In sommige landen is het heel normaal om honden te eten.
  zondag 3 juni 2001 @ 16:56:31 #27
7955 Kielef
cave canem
pi_962334
  zondag 3 juni 2001 @ 17:00:42 #28
7955 Kielef
cave canem
pi_962346
  zondag 3 juni 2001 @ 17:02:06 #29
7955 Kielef
cave canem
pi_962352
pi_962357
quote:
Op zondag 03 juni 2001 15:23 schreef fokje het volgende:

[..]

Je kan hem ook gewoon opbakken natuurlijk. In sommige landen is het heel normaal om honden te eten.

Nou zeg! Wat leven jullie weer mee!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

#geen
  zondag 3 juni 2001 @ 17:04:21 #31
7955 Kielef
cave canem
pi_962361
  zondag 3 juni 2001 @ 17:08:26 #32
7955 Kielef
cave canem
pi_962379
Voor het melden van een klacht kunt u bellen met de Landelijke Inspectie Dienst van de Dierenbescherming tel. 0900-2021210
pi_962622
quote:
Domme kip
pi_968773
quote:
Op zondag 03 juni 2001 18:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Domme kip

kloon
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 5 juni 2001 @ 14:21:15 #35
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_973843
Pffft, weer zo'n labrador/golden retreiver... Ik vind dat echt van die standaard-honden. Wel lief natuurlijk, maar je ziet er zoveel rondlopen dat je je eigen haast niet meer zou herkennen

* Robino blij is met zijn Hollandse Smoushond *

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')