quote:Ah poepie, dat heb ik nou ook, het lieve hondje is er niet. Maar hij is in goede handen op zijn logeeradres en zeker weten dat hij het naar zijn zin heeft.
Op donderdag 31 mei 2001 23:34 schreef Juup© het volgende:
Zito is voor ongeveer een week naar mijn ouders toe i.v.m. de verhuizing hier.
Toch mis ik hem enorm al weet ik dat hij in goede handen is en het daar enorm naar zijn zin heeft.
Maar bij elke beweging hier in huis denk ik "heej daar heb je zito", of als ik opsta en iets ga doen dan verwacht ik dat hij zoals gewoonlijk weer achter mijn kont aanloopt
Wazig.
Ik had nooit gedacht mijn hond zo te zullen gaan missen, en dit is niet eens voorgoed.
Doet gewoon pijn
Maarre...ik zou hem ook zo graag nog even een dikke knuffel geven!
* Gaoxing mist 'r poezies ook nog steeds
Toen ik op kamers ging werd dat anders, zie me hond nu alleen als ik bij me ma ben of zij hier is, of soms als ik een week of 2 weken oppas.
Maar nu is me mams al 3 weken naar Spanje, duiken de honden daar de Middellandse Zee in, en ze blijft nog een maand weg. EN ik was afgelopen weekend in me mams haar huis om een aantal zaken in de tuin te doen met name, en ja, dan mis je die honden idd, die elke tak die je snoeit pakken en me gaan spelen, in gaan bijten, je ineens gereedschap kwijt bent omdat een hond er mee loopt of er op ligt enz....
hele rare gewaarwording en niet echt leuk.....
voor Paul(tje) de hond en
voor Micky(MickDoohan) de poes.
quote:Nog eventjes en de dames zijn weer bij je.
Op vrijdag 01 juni 2001 00:24 schreef Gaoxing het volgende:
Erg he? Met als toppunt thuis komen en verwachten dat je enthousiast begroet gaat worden.* Gaoxing mist 'r poezies ook nog steeds
quote:* DuchessX begrijpt wat jij bedoelt...
Op vrijdag 01 juni 2001 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Onze hond is 4 jaar geleden overleden (wel oud geworden)...ik mis hem nog steeds, hij was toch hele jeugd bij me![]()
Een hond geeft onvoorwaardelijke liefde, is loyaal naar zijn baasje toe en altijd trouw. Daarbij ook lekker om mee te knuffelen en te spelen...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH PIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (knuffelnaampje voor Zito)!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Dit durf je ook alleen maar anoniem te zeggen. Held.
Op vrijdag 01 juni 2001 16:49 schreef NancyS het volgende:
Ach dat gezeur over die honden. Je hebt er alleen maar last van, meestal zijn ze vals en ze schijten altijd bij een ander voor de deur.
Weet je wat pas echt vervelend is?
Als je je hond ergens aan een boom gebonden hebt en hij wordt een week later weer thuisgebracht door de dierenambulance. Denk je er vanaf te zijn.
quote:Ja: Die dikke staalplaat voor je harses die groot genoeg is om een marinevloot uit te ontwikkelen
Ach dat gezeur over die honden. Je hebt er alleen maar last van, meestal zijn ze vals en ze schijten altijd bij een ander voor de deur.
En, wat win ik?
quote:loopse teef
Als je je hond ergens aan een boom gebonden hebt en hij wordt een week later weer thuisgebracht door de dierenambulance. Denk je er vanaf te zijn.
quote:Een muilkorf en een kilo hondenbrokken
Op vrijdag 01 juni 2001 19:26 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja: Die dikke staalplaat voor je harses die groot genoeg is om een marinevloot uit te ontwikkelen
En, wat win ik?
quote:KLOONALERT, KLOONALERT!!!!
quote:Jij houd meer van katten zeker?
quote:Same here!
Op vrijdag 01 juni 2001 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Onze hond is 4 jaar geleden overleden (wel oud geworden)...ik mis hem nog steeds, hij was toch hele jeugd bij me![]()
quote:Zoiets doe je NIET!!
Op zaterdag 02 juni 2001 18:48 schreef NancyS het volgende:
Jullie weten helemaal niet waar je het over hebt, zoiets doe je natuurlijk alleen maar als het echt niet anders kan en je alle mogelijke moeite hebt gedaan om een andere oplossing te vinden.
Beebie's kat haalt uit naar NancyS....
quote:We hebben hem gister heel even gezien....hij werd helemaal gek, liep ons constant achterna en wilde alleen maar geknuffeld worden en kusjes geven...
Op zaterdag 02 juni 2001 19:03 schreef scarefreak het volgende:
ahhhh
over weekje is hij wel weer terug!
[afbeelding]
LIEF
Helaas moet hij echt nog ff bij opa en oma blijven...niet dat hij het daar slecht heeft!
quote:Je kan hem ook gewoon opbakken natuurlijk. In sommige landen is het heel normaal om honden te eten.
Jullie weten helemaal niet waar je het over hebt, zoiets doe je natuurlijk alleen maar als het echt niet anders kan en je alle mogelijke moeite hebt gedaan om een andere oplossing te vinden.
quote:Nou zeg!
Op zondag 03 juni 2001 15:23 schreef fokje het volgende:[..]
Je kan hem ook gewoon opbakken natuurlijk. In sommige landen is het heel normaal om honden te eten.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
quote:Domme kip
quote:kloon
Op zondag 03 juni 2001 18:00 schreef Juup© het volgende:[..]
Domme kip
* Robino blij is met zijn Hollandse Smoushond *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |