abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13858886
Vorige deel:

De grote Fok! Schrijfwedstrijd

Plus de laatste drie reacties:

quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:06 schreef Xilantof het volgende:

[..]

nee
had totaal geen inspiratie...

kon me niet helemaal vinden bij de onderwerpen denk ik
vind het moeilijk om verhalen te schrijven, schrijf andere dingen wat makkelijker, maar die gaan vaak nergens over

quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:12 schreef ThE_ED het volgende:
Ja ik ben ook niet zo'n verhalen type, zeker niet met pre-set onderwerp(en).
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:26 schreef Werik het volgende:

[..]

Hmmm, dus ik ben niet de enige die moeite had met zijn verhaal. Maar bij mij kan het ook komen, omdat ik niet de allermakkelijkste combi heb genomen. (Tenminste dat denk ik)

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_13859021
Vreemd, ik had totaal geen moeite met de beschikbare thema's. Liefde en oorlog zijn ook pittige, ongebruikelijke onderwerpen voor een tekst.
pi_13859128
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:33 schreef zodiakk het volgende:
Vreemd, ik had totaal geen moeite met de beschikbare thema's. Liefde en oorlog zijn ook pittige, ongebruikelijke onderwerpen voor een tekst.
Ik ben 3x overnieuw begonnen. 1x omdat ik niet tevreden was over het verhaal en 1x omdat ik na zo een 800 woorden vastliep. Over het huidige verhaal ben ik op zich ook niet echt tevreden, maar ja ik kreeg een beetje tijdnood.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  FOK!fotograaf maandag 13 oktober 2003 @ 21:12:15 #4
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13860065
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:37 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik ben 3x overnieuw begonnen. 1x omdat ik niet tevreden was over het verhaal en 1x omdat ik na zo een 800 woorden vastliep. Over het huidige verhaal ben ik op zich ook niet echt tevreden, maar ja ik kreeg een beetje tijdnood.

daarom zijn wedstrijden vaak ook leuk..
je "moet" in bepaalde tijd iets neer zetten...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:15:25 #5
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_13860161
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:37 schreef Werik het volgende:

[..]

Dat had ik ook, ik ben eerst begonnen met Liefde & Oorlog, ben toen overgestapt naar Liefde & Drugs. Is toch een onderwerp dat me makkelijker ligt.

Ik ben trouwens pas zondag begonnen, binnen twee uurtjes klaar.

Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 22:44:11 #6
42184 crew  DaMart
pi_13862593
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:15 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Dat had ik ook, ik ben eerst begonnen met Liefde & Oorlog, ben toen overgestapt naar Liefde & Drugs. Is toch een onderwerp dat me makkelijker ligt.

Ik ben trouwens pas zondag begonnen, binnen twee uurtjes klaar.

Ik had twee pogingen nodig... zondag pas geschreven. Na zo'n 500 woorden liep het vast, dus ben ik maar weer overnieuw begonnen. Ik kon wel aardig uit de voeten met de onderwerpen... had alleen geen ruimte meer om drugs nog een plaatsje te geven

Mocht er in de toekomst nog eens zo'm wedstrijd worden gehouden, dan heb ik nog wel een idee voor de opdracht trouwens...

maandag 13 oktober 2003 @ 23:24:34 #7
32613 rensie
morituri te salutant
pi_13863772
Ik wou mee doen, maar had zo snel geen inspiratie (kwam pas zondag 12 okt erachter dat er een schrijfwedstrijd was). Nee dat is een smoes... als het moest, zou ik in een uurtje een verhaal uit mn mouw kunnen schudden (en dat is géén grootspraak).

Maar ach, ik troost me met de gedachte dat mijn verhaaltjes toch te choquerend zouden zijn voor de breintjes hier, die niets gewend zijn

[b] en nou wil ik niemand meer horen over die dooie leraar, word er gek van! [/b]
pi_13864027
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:24 schreef rensie het volgende:
Ik wou mee doen, maar had zo snel geen inspiratie (kwam pas zondag 12 okt erachter dat er een schrijfwedstrijd was). Nee dat is een smoes... als het moest, zou ik in een uurtje een verhaal uit mn mouw kunnen schudden (en dat is géén grootspraak).

Maar ach, ik troost me met de gedachte dat mijn verhaaltjes toch te choquerend zouden zijn voor de breintjes hier, die niets gewend zijn

Denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:43:54 #9
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_13875748
Ik zal nog even uitleggen waarom ik het er niet mee eens ben dat de verhalen van te voren worden gepubliceerd.

Dit is de eerste wedstrijd die ik zie op het www waarbij de verhalen van te voren worden gepubliceerd en waarbij de identiteit bekend gemaakt wordt.
Waarom is dit niet eerlijk?

• De identiteit moet óf niet aan de juryleden bekend gemaakt worden, of de deelnemers moeten meedoen onder een pseudo, anders dan hun eigen (nick)name. Dit om te voorkomen dat er vooroordelen ontstaan die in het voordeel of nadeel zijn van de deelnemer. (van sommigen is bijv. al bekend dat zij goed kunnen schrijven, zo maakt een onbekende deelnemer minder kans)
  • Je kunt je voordeel behalen uit het feit dat je voor de uiterste inzenddatum verstreken is het verhaal van de ander te lezen krijgt. Zo weet je al precies wat je wel en niet moet doen om toch origineel te zijn. Daar waar diegenen die nog niet hebben ingezonden dit nog kunnen wijzigen bij zichzelf, om toch met een origineel werk te komen, daar kan diegene die het reeds heeft ingezonden, dit niet meer doen.
  • Je kunt al het goede van de ander er uitvissen en dit aangepast aan je eigen stijl kopieren. Een verhaal van een ander kan immers zeer inspiratief werken.

Bij veel wedstrijden (zo niet allen) is het zelfs strafbaar als je je verhaal voor die tijd publiceert aan derden. Diskwalificatie is het gevolg.

Daarom snap ik niets van deze wedstrijd

[Dit bericht is gewijzigd door Tan op 14-10-2003 14:46]

dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:51:45 #10
24054 search64
Avec le grande
pi_13875968
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:43 schreef Tan het volgende:
[list]
  • De identiteit moet óf niet aan de juryleden bekend gemaakt worden, of de deelnemers moeten meedoen onder een pseudo, anders dan hun eigen (nick)name. Dit om te voorkomen dat er vooroordelen ontstaan die in het voordeel of nadeel zijn van de deelnemer. (van sommigen is bijv. al bekend dat zij goed kunnen schrijven, zo maakt een onbekende deelnemer minder kans)

• De verhalen zijn door een mod gepost en dus anoniem. Verder heb ik er iig een punt van gemaakt de andere verhalen pas te lezen toen ik zelf had ingestuurd...
    "He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:02:45 #11
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_13876230
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 14:51 schreef search64 het volgende:

[..]

De verhalen zijn door een mod gepost en dus anoniem. Verder heb ik er iig een punt van gemaakt de andere verhalen pas te lezen toen ik zelf had ingestuurd...

Nou ja, het beneemt mij persoonlijk het enthousiasme om mee te doen, maar goed, als het verder niemand weerhoudt dan wens ik jullie veel succes

Als het ooit nog eens anders georganiseerd wordt dan zal ik niet langer schromen om mee te doen, want ik ben dol op schrijven

pi_13876494
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 15:02 schreef Tan het volgende:

[..]

Nou ja, het beneemt mij persoonlijk het enthousiasme om mee te doen, maar goed, als het verder niemand weerhoudt dan wens ik jullie veel succes

Als het ooit nog eens anders georganiseerd wordt dan zal ik niet langer schromen om mee te doen, want ik ben dol op schrijven

Wat een fijn vertrouwen in de medemens. Alsof er nooit een eerlijke wedstrijd georganiseerd kan worden als die paar kulregeltjes van je niet in acht worden genomen. Ja, kulregels, want voor iedere regel kan een legitieme tegenwerping gegeven worden. Verder: als je dol op schrijven bent, dan schrijf je niet om te winnen, maar omdat je het leuk vind om te schrijven. Punt. Dat jij niet meedoet, omdat er een paar zielige regeltjes niet in acht worden genomen dan vraag ik me echt af hoe leuk je schrijven dan eigenlijk vind.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 14-10-2003 16:23]

pi_13876578
    Overigens ben ik de enige die weet wie welke verhalen heeft geschreven, dus die vlieger gaat niet op ...

En deze wedstrijd is in gedachtenis een olympische wedstrijd, meedoen is belangrijker ... etc etc.

Maar goed ... eerst die frut aanhalingstekensproblematiek ondervangen

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_13877041

Dan ben je van plan om je verhaal af te maken net voor de deadline (jaa dan schrijf ik et best , zal de vele wel bekend voorkomen ) ben je gvd et hele weekend ziek

Maar fair is fair en ik heb et risico gelopen door zolang te wachten , dus stuur em niet meer in.

Ik wacht wel netjes tot de volgende wedstrijd (en hoop ook wat andere onderwerpen ) , gezien de animo moet dat niet al te moeilijk zijn denk

Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:32:56 #15
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_13878625
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 15:13 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Wat een fijn vertrouwen in de medemens. Alsof er nooit een eerlijke wedstrijd georganiseerd kan worden als die paar kulregeltjes van je niet in acht worden genomen. Ja, kulregels, want voor iedere regel kan een legitieme tegenwerping gegeven worden. Verder: als je dol op schrijven bent, dan schrijf je niet om te winnen, maar omdat je het leuk vind om te schrijven. Punt. Dat jij niet meedoet, omdat er een paar zielige regeltjes niet in acht worden genomen dan vraag ik me echt af hoe leuk je schrijven dan eigenlijk vind.

Nou nou, niet zo negatief. Het is ook zijn goedrecht om niet mee te doen hoor.
    pi_13880351
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 16:32 schreef search64 het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo negatief. Het is ook zijn goedrecht om niet mee te doen hoor.

Ja ok, dat is zo, maar dat neemt niet weg dat de redenen die hij geeft mij tegen de borst kunnen stuiten.
    pi_13883055
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 15:17 schreef Atrimar het volgende:
    Maar goed ... eerst die frut aanhalingstekensproblematiek ondervangen
    Ik heb inderdaad sterk de indruk dat je alles in het werk stelt om deze problematiek tot een oplossing te brengen. .
    Wittgenstein
    pi_13884673
    Ik vind 6 contenders niet echt een wedstrijd hoor. Overigens ben ik bezig geweest aan een verhaal, maar halverwege moest ik constateren dat het verhaal eerder in de richting van een toelatingsproeve voor het Keldertje ging en dus ben ik, walgend van mezelf, maar opgehouden...
    I´m back.
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:19:08 #19
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_13884890
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2003 20:33 schreef zodiakk het volgende:
    Liefde en oorlog zijn ook pittige, ongebruikelijke onderwerpen voor een tekst.
    Je bedoelt waarschijnlijk 'cliche onderwerpen'
    [KNE]-Mod
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:20:39 #20
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_13884931
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 15:17 schreef Atrimar het volgende:
    Overigens ben ik de enige die weet wie welke verhalen heeft geschreven, dus die vlieger gaat niet op ...
    Niemand van ons heeft een eigen schrijfstijl dus, dankjewel
    [KNE]-Mod
    pi_13885029
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:19 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik weet niet of je schrijven kunt, maar lézen gaat je nog niet echt goed af. .
    Wittgenstein
    pi_13885123
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 20:06 schreef Koekepan het volgende:

Ik heb inderdaad sterk de indruk dat je alles in het werk stelt om deze problematiek tot een oplossing te brengen. .

Precies, een probleem van aanhalingstekens betekent eerst de boel 'mee naar achteren nemen', dan wachten op 'feedback' en 'discussie', om vervolgens, na de voor en tegens afgewogen te hebben, te komen tot de conclusie dat het toch makkelijk is om de aanhalingstekens zelf aan te passen.

Hoe dan ook, ik wacht af.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:54:32 #23
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_13885910
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:24 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ik weet niet of je schrijven kunt, maar lézen gaat je nog niet echt goed af. .

Misschien lees ik ergens overheen of doel je op een post ervoor die ik niet gelezen heb, maar volgens mij zegt hij dat het pittige ongebruikelijke thema's zijn. Pittig, misschien, maar ongebruikelijk, dat lijtk me zeker niet. Maar eigenlijk ga ik ervanuit dat het ook niet letterlijk bedoeld was.
    [KNE]-Mod
    pi_13886254
    Nogmaals 6 contenders is niet direct een wedstrijd. Mijn voorstel is dus om de onderwerpskeuze vrij te stellen en de uiterste toezendingsdatum op te schorten met een maandje.
    I´m back.
      Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:15:01 #25
    42184 crew  DaMart
    pi_13886433
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
    Ik vind 6 contenders niet echt een wedstrijd hoor.
    Er zijn er meer hoor, maar er zijn wat probleempjes met aanhalingstekens die verkeerd worden weergegeven op het forum, dus worden de overige verhalen nog even niet gepost...
    quote:
    Verder: als je dol op schrijven bent, dan schrijf je niet om te winnen, maar omdat je het leuk vind om te schrijven.
    Precies. Daarom heb ik meegedaan... om het schrijven en de uitdaging binnen de opdracht een verhaal op papier te krijgen. Winnen zou leuk zijn, maar geen vereiste voor deelname, slechts een aangename bijkomstigheid.
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
    Een beetje cliché waren ze wel ja... maar goed, bijna ieder verhaal bevat wel een of meer van die thema's, en het is moeilijk om iets te verzinnen wat nog een beetje origineel is natuurlijk (er is immers al zoveel geschreven).

Voor een volgende keer is het misschien een idee om de opdracht iets anders te maken. Bijvoorbeeld door het begin van het verhaal al te geven en het dan door de deelnemers af te laten maken, of gewoon een specifieke opdracht, zoals bijvoorbeeld een parodie op een bestaand verhaal met Fokkers als personages....

pi_13886738
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 22:15 schreef DaMart het volgende:

Een beetje cliché waren ze wel ja... maar goed, bijna ieder verhaal bevat wel een of meer van die thema's, en het is moeilijk om iets te verzinnen wat nog een beetje origineel is natuurlijk (er is immers al zoveel geschreven).

Ik denk dat een onderwerp nooit cliché is, alleen de uitwerking van het onderwerp op papier kan cliché zijn.
    pi_13889926
    Dat klinkt ook als een cliché. .
    Wittgenstein
      woensdag 15 oktober 2003 @ 00:55:08 #28
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_13890192
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 00:35 schreef Koekepan het volgende:
    Dat klinkt ook als een cliché. .
    Welnee.

Dat en een cliché klinken compleet verschillend van elkaar.
    ...dass wir fliegen.
    pi_13890670
    quote:

Voor een volgende keer is het misschien een idee om de opdracht iets anders te maken. Bijvoorbeeld door het begin van het verhaal al te geven en het dan door de deelnemers af te laten maken, of gewoon een specifieke opdracht, zoals bijvoorbeeld een parodie op een bestaand verhaal met Fokkers als personages....

na sorry , maar ik zit hier nu net een week of 2-3 , en ik beperk me een beetje tot Literatureluurs en Films , ken dus nooit genoeg fokkers 'goed genoeg' voor een parodie
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_13891114
    20 inzendingen, meer dan ik verwacht had eerlijk gezegd.
      Moderator woensdag 15 oktober 2003 @ 09:03:34 #31
    42184 crew  DaMart
    pi_13891501
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 02:24 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

na sorry , maar ik zit hier nu net een week of 2-3 , en ik beperk me een beetje tot Literatureluurs en Films , ken dus nooit genoeg fokkers 'goed genoeg' voor een parodie

Dat was ook maar een voorbeeld. Een andere mogelijkheid is bijvoorbeeld om het verhaal achter een Nederlandse uitdrukking te verzinnen. Hoe is bijvoorbeeld 'de hond in de pot vinden' of 'de pot verwijt de ketel' in het taalgebruik gekomen ? Lijkt me dat je daarin best wel wat creativiteit kwijt kunt.
    pi_13891605
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 09:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat was ook maar een voorbeeld. Een andere mogelijkheid is bijvoorbeeld om het verhaal achter een Nederlandse uitdrukking te verzinnen. Hoe is bijvoorbeeld 'de hond in de pot vinden' of 'de pot verwijt de ketel' in het taalgebruik gekomen ? Lijkt me dat je daarin best wel wat creativiteit kwijt kunt.

Klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar dring je dan niet een bepaalde verplichting kwa schrijfstijl op. Ik bedoel, nu heb je een aardige vrijheid kwa genres. Fantasie, Science fiction, etc. Maar de hond in de pot vinden voor bijvoorbeeld een science fiction verhaal. Daar kan ik zo snel niets bij bedenken.

Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk opgezet zo.

Misschien een idee trouwens om het bij een eventuele volgende keer rond een vakantie te doen, aangezien er toch een hoop mensen hebben aangegeven dat ze dan wel tijd zouden hebben om iets te maken.

woensdag 15 oktober 2003 @ 16:26:43 #33
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_13900278
    quote:

[..]

Hahahahahaha wat een kortzichtig commentaar

Maar goed, we leven gelukkig in een vrij land waar het ieders recht is om zijn of haar mening te geven

pi_13900646
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:26 schreef Tan het volgende:

[..]

Hahahahahaha wat een kortzichtig commentaar

Maar goed, we leven gelukkig in een vrij land waar het ieders recht is om zijn of haar mening te geven

Ik vraag me eerlijk waar af wat er zo kortzichtig aan is. Ik streef altijd naar horizonverbreding. Jij ook?
      woensdag 15 oktober 2003 @ 16:58:00 #35
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_13900890
    Nog steeds geen aanhalingstekens
      woensdag 15 oktober 2003 @ 19:10:19 #36
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_13902979
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:45 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik vraag me eerlijk waar af wat er zo kortzichtig aan is. Ik streef altijd naar horizonverbreding.

Dat blijkt wel

Maar goed, ik vind dit een oeverloze discussie, die mij niets oplevert. Ik ben er niet op uit om hier stennis te gaan lopen maken om iets wat mij verder niet aangaat. Wilde er alleen op wijzen dat ik dit een vreemde manier van wedstrijd organiseren vind, die ik nog niet eerder in schrijfland ben tegen gekomen.

Verder wilde ik niemand beledigen of wat dan ook, want het lijkt er een beetje op dat het nu een kwestie van laatste woord behalen wordt en daar heb ik geen behoefte aan. Jij ook niet neem ik aan?

Moderator woensdag 15 oktober 2003 @ 19:35:26 #37
    42184 crew  DaMart
    pi_13903409
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 09:11 schreef Werik het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar dring je dan niet een bepaalde verplichting kwa schrijfstijl op. Ik bedoel, nu heb je een aardige vrijheid kwa genres. Fantasie, Science fiction, etc. Maar de hond in de pot vinden voor bijvoorbeeld een science fiction verhaal. Daar kan ik zo snel niets bij bedenken.

Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk opgezet zo.

Misschien een idee trouwens om het bij een eventuele volgende keer rond een vakantie te doen, aangezien er toch een hoop mensen hebben aangegeven dat ze dan wel tijd zouden hebben om iets te maken.

Ok, daar had ik nog even niet aan gedacht... al zou je natuurlijk kunnen schrijven dat honden eeuwen geleden door Marsmannetjes of door tijdreizigers naar de aarde zijn gebracht in potten...

Maar net zoals mijn eerdere suggestie: het zijn maar voorbeelden. Een iets beperktere opzet zou mijns inziens wel iets beter zijn, maar dat kan natuurlijk ook door te zeggen dat het allemaal in de verledentijd moet of zo, of door de eerste 5 regels alvast te geven en dat de deelnemers het verhaal moeten afmaken.

En wat betreft de vakanties: niet iedereen hier zit op school, sommige mensen werken full time, en hebben dan geen vakantie... dus ik denk niet dat dat helemaal zal werken, je blijft mensen houden die geen tijd hebben, maar otch iets willen schrijven. Verlenging van de termijn daarentegen kan wel helpen...

Misschien trouwens wel een idee om de volgende wedstrijd rond kerst te doen, en dat iedereen een kerstverhaal moet schrijven... dan heb je nog genoeg vrijheid om je eigen stijl (Sci-fi, drama, fantasy of wat dan ook) te gebruiken, als het maar een kerstsfeer heeft... en rond kerst zijn de meeste mensen wel vrij lijkt me (tenzij ze gokken op de gipsvlucht )

Maar goed, ik loop een beetje publiekelijk te brainstormen hier, terwijl we nog niet eens weten wie deze wedstrijd heeft gewonnen, dus ik houd er maar mee op

woensdag 15 oktober 2003 @ 20:43:31 #38
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_13904698
    20 verhalen is trouwens wel heel mooi, en er zitten zeker een paar hele mooie verhalen bij.(op die ene hele korte na iig).

Maar ik vraag me af wanneer de aanhalingstekens bij de mislukte posts komen.................. ............want nu kunnen we niet beginnen met beoordelen........

pi_13905450
    De mislukte posts pas ik morgen aan, ik ben op het moment wat "druk" met een Neverwinter Nights module scripten.

Wees gerst, het wordt je niet aangerekend.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
      woensdag 15 oktober 2003 @ 21:23:43 #40
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_13905596
    Check!
    pi_13919255
    Wanneer worden de drie inzendingen die overblijven eigenlijk bekendgemaakt?
    pi_13925533
    Zo, ik denk dat alle teksten nu kloppen.
    pi_13925594
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 13:58 schreef Werik het volgende:
    Wanneer worden de drie inzendingen die overblijven eigenlijk bekendgemaakt?
    ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar..
    Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
      donderdag 16 oktober 2003 @ 20:19:01 #44
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_13929118
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 18:01 schreef Atrimar het volgende:
    Niet helemaal, alle "..." uit mijn verhaal zijn weg. Maar dat is een beetje mierenneuken.
      donderdag 16 oktober 2003 @ 20:19:48 #45
    71205 AlbertCamus
    Mag geen suiker.
    pi_13929141
    Leuke verhaaltjes ! Ga zo door ! .
    [i]" Il y a dans les hommes plus de choses à admirer que de choses à mépriser."[/i]
    pi_13937088
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 20:19 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Niet helemaal, alle "..." uit mijn verhaal zijn weg. Maar dat is een beetje mierenneuken.

Dat is toch al opgelost op dit moment ?
    Of bedoel je de puntjes ?
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:20:20 #47
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_13944205
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 08:33 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

Dat is toch al opgelost op dit moment ?
    Of bedoel je de puntjes ?

Ja, die puntjes. Die zijn dus allemaal weg, en aangezien ze af en toe tussen twee woorden zaten, staan die woorden nu aan elkaar geschreven.
    pi_13961104
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:20 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ja, die puntjes. Die zijn dus allemaal weg, en aangezien ze af en toe tussen twee woorden zaten, staan die woorden nu aan elkaar geschreven.

Das ook niet leuk, het moet er gewoon zo staan als het ingezonden is..
    Ik vraag me af waardoor dat nu komt...
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 17:22:29 #49
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_13967785
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 10:35 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

Das ook niet leuk, het moet er gewoon zo staan als het ingezonden is..
    Ik vraag me af waardoor dat nu komt...

Komt er zeker niet helemaal door met het copy-pasten van het verhaal, ofzo.
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 19:15:12 #50
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_13970121
    Misschien kan de jury ons even een update geven, van de vorderingen.
      Moderator zaterdag 18 oktober 2003 @ 19:28:29 #51
    42184 crew  DaMart
    pi_13970394
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 19:15 schreef search64 het volgende:
    Misschien kan de jury ons even een update geven, van de vorderingen.
    Daar sluit ik me bij aan.
      Moderator zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:37:27 #52
    42184 crew  DaMart
    pi_13975581
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 18:01 schreef Atrimar het volgende:
    Uhm, ik wil niet onbeleefd zijn, maar in mijn tekst zijn de aanhalingstekens nog steeds spoorloos
    pi_14023019
    Is de jury al bezig?
    Wat zijn de vorderingen ?

Iemand al wat gehoord

FOK!fotograaf dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:52:01 #54
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14023412
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 08:00 schreef SpikeAlike het volgende:
    Is de jury al bezig?
    Wat zijn de vorderingen ?

Iemand al wat gehoord

ik ben ook wel benieuwd...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14024033
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 08:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd...

*meldt
    pi_14059901
    Ik ben ook erg benieuwd wie er gaat winnen, wanneer worden de drie inzendingen bekend gemaakt???????????????????????????????????????????????????

ADO Den Haag & West Ham United for life!
      Moderator woensdag 22 oktober 2003 @ 19:22:37 #57
    42184 crew  DaMart
    pi_14060244
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:05 schreef Floris-Rulezzz.com het volgende:
    Ik ben ook erg benieuwd wie er gaat winnen, wanneer worden de drie inzendingen bekend gemaakt???????????????????????????????????????????????????

Hopelijk voor vrijdag, want dan ga ik op vakantie en ik wil wel weten of ik door ben naar de volgende ronde of niet
      woensdag 22 oktober 2003 @ 19:27:48 #58
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14060335
    We kunnen natuurlijk wel al zelf een discussie starten voor onszelf welke WIJ het beste vinden..
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf woensdag 22 oktober 2003 @ 19:38:36 #59
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14060558
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:27 schreef ThE_ED het volgende:
    We kunnen natuurlijk wel al zelf een discussie starten voor onszelf welke WIJ het beste vinden..
    zo'n topic loopt toch al?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 22 oktober 2003 @ 19:41:16 #60
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14060620
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

zo'n topic loopt toch al?

linkje?
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf woensdag 22 oktober 2003 @ 19:46:00 #61
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14060717
    er hangt al een slotje aan, we moeten het dus hier doen

linkje:
    Wie gaat de schrijfwedstrijd winnen

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 22 oktober 2003 @ 19:46:51 #62
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14060743
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:46 schreef Xilantof het volgende:
    er hangt al een slotje aan, we moeten het dus hier doen

linkje:
    Wie gaat de schrijfwedstrijd winnen

lol
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf woensdag 22 oktober 2003 @ 19:48:14 #63
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14060770
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 19:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

lol

maar goed
    dan gaan we hier toch verder

wie denk jij ?

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14063266
    En er antwoord helemaal niemand,
    Nu is het stil,
    Wie denken jullie, dat er gaat ??

[Dit bericht is gewijzigd door Floris-Rulezzz.com op 22-10-2003 21:33]

pi_14063955
    sleepflower natuurlijk
      woensdag 22 oktober 2003 @ 23:23:22 #66
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14067418
    Hebben we 20 inzendingen, en dan gaat de jury indolent doen.
      woensdag 22 oktober 2003 @ 23:38:24 #67
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14067918
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 21:51 schreef addie84 het volgende:
    sleepflower natuurlijk
    pi_14101256
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 23:38 schreef sleepflower het volgende:

[..]

FOK!fotograaf vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:46:37 #69
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14101357
    waar blijft die uitslag ?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:10:38 #70
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14108863
    AAAAAAAAAH, Jury waar zijn jullie me bezig?
      vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:13:53 #71
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14108944
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 16:10 schreef search64 het volgende:
    AAAAAAAAAH, Jury waar zijn jullie me bezig?
    Dit is een typisch voorbeeld van een spanningsboog...
    [KNE]-Mod
    pi_14109169
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 16:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dit is een typisch voorbeeld van een spanningsboog...

maar het wordt wel irritant
    pi_14110131
    Zo, ik heb door middel van speculeerwerk in ieder geval de schrijvers van de beste verhalen kunnen ontwaren. Bij één stuk heb ik geen idee. Dat moet iemand zijn die hier niet vaak post, denk ik. Verder heb ik geen flauw idee welke van die 4 à 5 verhalen bij de 3 finalisten zal gaan behoren. Het zal wel een hevige jurydiscussie zijn.
      zondag 26 oktober 2003 @ 00:44:29 #74
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14138106
    *wacht af*
    [KNE]-Mod
    pi_14170476
    Komt goed hoor

Ik geef zo snel mogelijk de drie finalisten door en dan mogen jullie zelf gaan stemmen wie er moet winnen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      FOK!fotograaf maandag 27 oktober 2003 @ 13:11:03 #76
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14170538
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
    Komt goed hoor

Ik geef zo snel mogelijk de drie finalisten door en dan mogen jullie zelf gaan stemmen wie er moet winnen.

tijdsindicatie?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14170567
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:11 schreef Xilantof het volgende:
    tijdsindicatie?
    Als het alleen aan mij ligt vanavond of morgenochtend. Maar het is wel erg flauw om zelf een hele tijd weg te blijven en dan plots van anderen verwachten dat ze NU moeten beoordelen omdat ik eens een dagje tijd heb
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_14171362
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 23:23 schreef search64 het volgende:
    Hebben we 20 inzendingen, en dan gaat de jury indolent doen.
    Een schrale troost: iemand die "indolent doen" door de censuur laat komen hoeft toch niet al te veel hoop te koesteren op een gunstige eindklassering.
    Wittgenstein
      FOK!fotograaf maandag 27 oktober 2003 @ 13:57:50 #79
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14171586
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het alleen aan mij ligt vanavond of morgenochtend. Maar het is wel erg flauw om zelf een hele tijd weg te blijven en dan plots van anderen verwachten dat ze NU moeten beoordelen omdat ik eens een dagje tijd heb

das waar

maar goed, we wachten met spanning.
    en we weten nu iig zeker dat de jury de wedstrijd in vergeten is

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      maandag 27 oktober 2003 @ 14:03:21 #80
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14171721
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
    Komt goed hoor

Oh, maar jullie hebben dus wel al gezamenlijk beslist?
    [KNE]-Mod
    pi_14171774
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 14:03 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Oh, maar jullie hebben dus wel al gezamenlijk beslist?

Er is al over gesproken ja
    pi_14174871
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou waar wacht je op,
    maak het bekend,

of zeg in elk geval, wat jullie indicaties zijn!

maandag 27 oktober 2003 @ 18:55:25 #83
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14178726
    En?

* sleepflower is benieuwd.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 00:41:16 #84
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14187783
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:48 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Een schrale troost: iemand die "indolent doen" door de censuur laat komen hoeft toch niet al te veel hoop te koesteren op een gunstige eindklassering.

Ow ik wist niet dat dit soort dingen ook meebepaalden of je won of niet.

Bij ons op de studentenvereniging zijn wel meer dingen ingeburgerd die grammaticaal niet kloppen, boeiend zeg. Jij in ieder geval suc6, taalmaffioso.

pi_14201442
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al?
      dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:42:19 #86
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14201454
    Is de uitslag al bekend?
    pi_14201749
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 00:41 schreef search64 het volgende:
    Bij ons op de studentenvereniging zijn wel meer dingen ingeburgerd die grammaticaal niet kloppen, boeiend zeg.
    Stil maar, het was bedoeld als (lichtelijk agressief) grapje.
    Wittgenstein
      FOK!fotograaf dinsdag 28 oktober 2003 @ 18:04:12 #88
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14203354
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 16:42 schreef sleepflower het volgende:
    Is de uitslag al bekend?
    idd

ben ook wel benieuwd....

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14203903
    Ik wil het weten;

wie wint????

pi_14213514
    Anders ik wel.. ik zit op hete kolen..
    Ik hoop dat ik al eens bij die eerste drie kom
      woensdag 29 oktober 2003 @ 11:29:10 #91
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14217382
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 16:53 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Stil maar, het was bedoeld als (lichtelijk agressief) grapje.

Apology accepted
      Moderator woensdag 29 oktober 2003 @ 16:12:05 #92
    42184 crew  DaMart
    pi_14225533
    Ik ben nu al bijna een week niet meer geweest hier, en nog is er nhiks bekend ? Erg jammer... moet ik wachten tot ik weer thuis ben van vakantie
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:04:04 #93
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_14227051
    Ik heb even geen zin om het hele topic door te lezen, maar is de wedstrijd al afgelopen of kun je nog deelnemen?
    Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:06:54 #94
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14227137
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:04 schreef Kwark het volgende:
    Ik heb even geen zin om het hele topic door te lezen, maar is de wedstrijd al afgelopen of kun je nog deelnemen?
    de wedstrijd is nog niet afgelopen, maar je kunt niet meer deelnemen
    [KNE]-Mod
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:08:48 #95
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_14227187
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

de wedstrijd is nog niet afgelopen, maar je kunt niet meer deelnemen

dat was geen keuzemogelijkheid .
    Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:23:05 #96
    71205 AlbertCamus
    Mag geen suiker.
    pi_14227585
    * AlbertCamus stemt op Kwark.

Zelfs als hij geen inzendig heeft gedaan. .

[i]" Il y a dans les hommes plus de choses à admirer que de choses à mépriser."[/i]
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:28:02 #97
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_14227698
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:23 schreef AlbertCamus het volgende:
    * AlbertCamus stemt op Kwark.

Zelfs als hij geen inzendig heeft gedaan. .

Ik voel me gevleid, oh existentialistisch ikoon, maar: waarom?
    Ken ik u wellicht?
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:28:53 #98
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14227715
    Ik hou het niet meer uit, wie zijn de finalisten?
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:33:33 #99
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_14227822
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:28 schreef sleepflower het volgende:
    Ik hou het niet meer uit, wie zijn de finalisten?
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja .
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:39:47 #100
    71205 AlbertCamus
    Mag geen suiker.
    pi_14227979
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:28 schreef Kwark het volgende:

[..]

Ik voel me gevleid, oh existentialistisch ikoon, maar: waarom?
    Ken ik u wellicht?

Monsieur Kwark, nous nous comprenons. .
      woensdag 29 oktober 2003 @ 17:54:23 #101
    16456 Kwark
    Great Jorb!
    pi_14228337
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 17:39 schreef AlbertCamus het volgende:

[..]

Monsieur Kwark, nous nous comprenons. .

Hein? Vous n'êtes pas l'étranger?

Ken ik je van SN?

edit: Ach nee, je bent een kloon van JAM .

[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 29-10-2003 18:00]

FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2003 @ 19:35:35 #102
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14230864
    wanneer? hoe laat? datum? dag? tijd?
    WANNEER

ik wil het weten..

en ik deed niet eens mee

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14233120
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 19:35 schreef Xilantof het volgende:
    wanneer? hoe laat? datum? dag? tijd?
    WANNEER

ik wil het weten..

en ik deed niet eens mee

toch ben ik zo langzamerhand ook wel nieuwsgierig
    pi_14240536
    Ik denk dat we de volgende keer ook maar een uiterste datum voor de jury erbij moeten neerzetten
      FOK!fotograaf donderdag 30 oktober 2003 @ 12:29:54 #105
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14245911
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 08:10 schreef Werik het volgende:
    Ik denk dat we de volgende keer ook maar een uiterste datum voor de jury erbij moeten neerzetten
    goed idee
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14256470
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 12:29 schreef Xilantof het volgende:

[..]

goed idee

Wat dacht ja van morgen of uiterlijk zondag
      FOK!fotograaf donderdag 30 oktober 2003 @ 19:46:12 #107
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14257593
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 19:00 schreef Floris-Rulezzz.com het volgende:

[..]

idd

maar ach we merken het wel

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14263027
    Wat een kut-wedstrijd is dit. Wat is dit voor een stompzinnig ge-eikel dat men niet eens een termijn kan geven? Voor mijn part kunnen die achterlijke fantasymongooltjes die dit forum bestieren, of eerder: verstieren, een enkeltje goelag krijgen.
      FOK!fotograaf vrijdag 31 oktober 2003 @ 09:33:04 #109
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14268320
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 23:00 schreef zodiakk het volgende:
    Wat een kut-wedstrijd is dit. Wat is dit voor een stompzinnig ge-eikel dat men niet eens een termijn kan geven? Voor mijn part kunnen die achterlijke fantasymongooltjes die dit forum bestieren, of eerder: verstieren, een enkeltje goelag krijgen.
    wow...
    waarom? waarom die woede?

ik bedoel, eerste wedstrijd en dat Inclusief kinderziektes, logisch...
    maare...
    tis niet het einde van de wereld.

we leren er van...

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Moderator vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:04:33 #110
    42184 crew  DaMart
    pi_14285192
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 19:00 schreef Floris-Rulezzz.com het volgende:

[..]

Goed idee

En kunnen we, als de jury de tijd niet heeft om voor kerst een selectie te maken [/sarcasme modus], niet gewoon een publieksstemming over alle verhalen houden ?

pi_14323495
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2003 20:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Goed idee

En kunnen we, als de jury de tijd niet heeft om voor kerst een selectie te maken [/sarcasme modus], niet gewoon een publieksstemming over alle verhalen houden ?

Goed idee, laten we maar beginnen. Wie gaat er winnen volgens jullie
    pi_14367607
    * SpikeAlike geeft een SGOP
      dinsdag 4 november 2003 @ 10:53:32 #113
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14368850
    wow...
    ik was deze wedstrijd al weer helemaal vergeten
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf dinsdag 4 november 2003 @ 12:34:01 #114
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14371594
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 10:53 schreef ThE_ED het volgende:
    wow...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14371695
    Vandaar de sgop..

Wanneer horen we nou wat

Moderator dinsdag 4 november 2003 @ 18:59:49 #116
    42184 crew  DaMart
    pi_14382334
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 10:53 schreef ThE_ED het volgende:
    wow...
    Troost je... de jury blijkbaar ook
      dinsdag 4 november 2003 @ 19:01:29 #117
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14382390
    Kom op jury, als jullie geen tijd/geen zin meer hebben in deze wedstrijd, meld dat dan even. Dan maken we wel een nieuwe jury.

dinsdag 4 november 2003 @ 19:03:57 #118
    71205 AlbertCamus
    Mag geen suiker.
    pi_14382460
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 23:00 schreef zodiakk het volgende:
    Maak daar maar boven-digoel van, Zodiakk.

Met uwe gastvrouw.
    .

.

dinsdag 4 november 2003 @ 19:06:07 #119
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14382520
    Misschien zie ik Seborik morgen nog wel
    [KNE]-Mod
    pi_14385173
    Ik heb al lang gestemd.
      dinsdag 4 november 2003 @ 20:58:58 #121
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14385433
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 20:49 schreef Seborik het volgende:
    Ik heb al lang gestemd.
    Nu de rest nog.
      dinsdag 4 november 2003 @ 20:59:17 #122
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14385439
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 20:49 schreef Seborik het volgende:
    Ik heb al lang gestemd.

Ik had niet anders van je verwacht
    [KNE]-Mod
    pi_14385923
    Ik heb nog niet gestemd. Krijg ik nu een enkeltje Verweggistan?

Maar eh, sorry dat het zo lang duurt. Toen ik begon met de schrijfwedstrijd was er geen enkel teken dat ik de komende 8 maanden iets nuttigs te doen had en dus had ik zeeën van tijd. Dat is er wel een beetje af Ik sta om half 6 's morgens op en ben na 8 uur 's avonds thuis. Ik wilde alles uitprinten op mijn werk om het daar door te nemen, maar kon uiteraard weer eens niet bij mijn e-mail. Momenteel probeer ik elke dag iets te lezen en te beoordelen.

Mea culpa

pi_14386177
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 21:15 schreef Isabeau het volgende:
    Ik heb nog niet gestemd. Krijg ik nu een enkeltje Verweggistan?

Maar eh, sorry dat het zo lang duurt. Toen ik begon met de schrijfwedstrijd was er geen enkel teken dat ik de komende 8 maanden iets nuttigs te doen had en dus had ik zeeën van tijd. Dat is er wel een beetje af Ik sta om half 6 's morgens op en ben na 8 uur 's avonds thuis. Ik wilde alles uitprinten op mijn werk om het daar door te nemen, maar kon uiteraard weer eens niet bij mijn e-mail. Momenteel probeer ik elke dag iets te lezen en te beoordelen.

Mea culpa

We kunnen zonder je stem ook wel verder, hoor.
    pi_14386936
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 21:24 schreef zodiakk het volgende:

We kunnen zonder je stem ook wel verder, hoor.

Als de rest heeft gestemd vind ik dat prima.
    pi_14394150
    Is er wel communicatie tussen de jury
    Want het lijkt erop dat jullie het idee "zonder de stem van Isabeau" nog niet hadden besproken.
    Ik hoor ook niks van de anderen van de jury, ik weet niet eens wie het zijn.

Nou zeg, hoelang duurt het nu nog?

Laat in ieder geval dan wat horen, want nu reageren jullie alleen met excuses zodra wij weer eens een schop geven..
    Dat kan toch veel beter!
    Van onze kant hebben wij flink wat initiatief getoont, nu is het tijd dat jullie dat ook doen.. Of jullie ?

Alvast Dank,

SpikeAlike.

pi_14419575
    Pom, pompidom, pom. Pom.
      woensdag 5 november 2003 @ 23:50:33 #128
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_14419930
    wanneer is de volgende schrijfwedstrijd? lijkt me leuk.

Of ik er wat van kan is maar de vraag.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
      FOK!fotograaf donderdag 6 november 2003 @ 07:21:32 #129
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14422305
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 23:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

laten we eerst ook maar ff wachten op de uitslag van deze wedstrijd
    dan bepalen we wel wanneer de volgende is
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 6 november 2003 @ 09:07:23 #130
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14423170
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 23:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

Misschien idd een idee dit alvast goed te regelen.
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf donderdag 6 november 2003 @ 09:10:35 #131
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14423219
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 09:07 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Misschien idd een idee dit alvast goed te regelen.

idd
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14465455
    Ik wil het weten,
    Wie gaat er winnen,

of in elk geval, wie is genomineerd:

JURY SCHIET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

pi_14467640
    Klinkt interessant... Maar ik wacht denk ik tot een volgende wedstrijd. Hoop dat ik hem dan op tijd opmerk (dit is dus tevens terugvindpost ).
      Admin zaterdag 8 november 2003 @ 00:17:48 #134
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_14474072
    Even de flauwekul van Koekenpan weggehaald, de Jury is klaar, we wachten tot Isabeau online komt.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zaterdag 8 november 2003 @ 00:19:32 #135
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14474115
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2003 00:17 schreef yvonne het volgende:
    Even de flauwekul van Koekenpan weggehaald, de Jury is klaar, we wachten tot Isabeau online komt.

Ben benieuwd...

FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2003 @ 07:19:36 #136
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14476861
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2003 00:17 schreef yvonne het volgende:
    eindelijk
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 8 november 2003 @ 10:08:37 #137
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14477359
    *grinnik*
    [KNE]-Mod
      zaterdag 8 november 2003 @ 10:18:01 #138
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14477427
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2003 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
    *grinnik*
    Ja?
      zaterdag 8 november 2003 @ 10:22:02 #139
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14477470
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2003 10:18 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ja?

Ja om 2 dingen eigenlijk.

1) Koekepan: Best een goede grap waarin nog mensen hapten ook.
    2) Ik dacht dat behalve Isa de Jury er al uit was en dat er dus nog niks veranderd is.

[KNE]-Mod
      Moderator zaterdag 8 november 2003 @ 11:00:56 #140
    42184 crew  DaMart
    pi_14477796
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2003 10:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja om 2 dingen eigenlijk.

1) Koekepan: Best een goede grap waarin nog mensen hapten ook.

Uhm... tja... het was al laat toen ik reageerde op die post gisteren
    pi_14478975
    Het duurt nog steeds te lang Ben nu toch wel benieuwd..
    pi_14507251
    Wanneer komt dat Isabeau-mens eindelijk eens online.

Ik wil het weten.

FOK!fotograaf maandag 10 november 2003 @ 08:49:56 #143
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14516545
    quote:
    Op zondag 9 november 2003 19:08 schreef Floris-Rulezzz.com het volgende:
    Wanneer komt dat Isabeau-mens mod eindelijk eens online.

Ik wil het weten.

maar je hebt wel gelijk... ik wil het weten
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Admin maandag 10 november 2003 @ 08:52:23 #144
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_14516560
    quote:
    Op maandag 10 november 2003 08:49 schreef Xilantof het volgende:

[..]

maar je hebt wel gelijk... ik wil het weten

Wij ook

Als Isa online komt grijp ik 'r in d'r nekvel

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      FOK!fotograaf maandag 10 november 2003 @ 18:08:35 #145
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14530900
    quote:
    Op maandag 10 november 2003 08:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij ook

Als Isa online komt grijp ik 'r in d'r nekvel

hehe, je doet je sig eer aan
    maar is ze zo weinig online dan?

moeten we misschien wat herrie schoppen in LIT zodat ze mods gedwongen vaker aanwezig moeten zijn ?

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14559752
    quote:
    Op maandag 10 november 2003 18:08 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hehe, je doet je sig eer aan
    maar is ze zo weinig online dan?

moeten we misschien wat herrie schoppen in LIT zodat ze mods gedwongen vaker aanwezig moeten zijn ?

Isabeau loopt van 0700 tot 1900 stage, en is dus weinig online ... ik vermoed dat ze vrijdagmiddag vroeg thuis is, en dan dus alles kan regelen (grinnik, dit weet ze dus nog niet )
      dinsdag 11 november 2003 @ 18:44:23 #147
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14560270

Ik merk al weer dat ik geen leven heb

[KNE]-Mod
    pi_14565149
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 18:21 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Isabeau loopt van 0700 tot 1900 stage, en is dus weinig online ... ik vermoed dat ze vrijdagmiddag vroeg thuis is, en dan dus alles kan regelen (grinnik, dit weet ze dus nog niet )

Dikke snikkel, jullie gaan maar zonder haar verder. Ze heeft zelf al in dit topic aangegeven dat ze dit niet erg vindt:
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als de rest heeft gestemd vind ik dat prima.

En de rest heeft al gestemd.

PRUTSER.

dinsdag 11 november 2003 @ 21:52:49 #149
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14565371
    Ik zei toch dat er in principe nog niks veranderd was
    [KNE]-Mod
      FOK!fotograaf dinsdag 11 november 2003 @ 22:59:23 #150
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14567240
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 18:21 schreef Atrimar het volgende:
    (grinnik, dit weet ze dus nog niet )

nu moet het wel
    staat zwart op wit (tot jij de post edit dan )
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14576466
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 21:44 schreef zodiakk het volgende:

PRUTSER.

Mja, dat kwam ook bij de meeste inzendingen bij mij op
    pi_14576516
    quote:
    Op woensdag 12 november 2003 13:07 schreef Atrimar het volgende:

[..]

op één na dan natuurlijk (en nee, ik heb niks ingezonden )
      woensdag 12 november 2003 @ 13:47:33 #153
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14577433
    quote:
    Op woensdag 12 november 2003 13:07 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Je bedoeld dat we nu dan wel de uitslag krijgen?
    [KNE]-Mod
    pi_14578159
    quote:
    Op woensdag 12 november 2003 13:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je bedoeld dat we nu dan wel de uitslag krijgen?

Da's niet mijn pakkie an ... ik heb alleen de anonimiteit gewaarborgd.
      FOK!fotograaf woensdag 12 november 2003 @ 15:11:17 #155
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14579970
    quote:
    Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Da's niet mijn pakkie an ... ik heb alleen de anonimiteit gewaarborgd.

kan je wel de andere die wel dat pakkie aan heeft een schop onder de kont geven...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 13 november 2003 @ 01:59:47 #156
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_14595793
    ...dass wir fliegen.
      donderdag 13 november 2003 @ 08:59:58 #157
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14597006

Het duurt nou al een maand...kom op, jury!

pi_14597225
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 08:59 schreef sleepflower het volgende:

Het duurt nou al een maand...kom op, jury!

Ik ben het echt een beetje zat nu..
      donderdag 13 november 2003 @ 09:16:25 #159
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_14597246
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 09:14 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

Ik ben het echt een beetje zat nu..

Same here. Als Isabeau geen tijd heeft, wat ik haar niet kwalijk neem, doen we het toch gewoon zonder haar stem? Ze heeft al gezegd dat dat mag.
    pi_14597413
    Atrimar en de anderen zijn bezig met de cursus 'Hoe verneuk ik een schrijfwedstrijd waar andere mensen tijd en moeite in hebben gestoken'. Altijd fijn om te weten dat de inzet en het initiatief dat je hebt getoond om een verhaal van 1000 (of meer) woorden te schrijven wordt omgezet in iets verneukeratiefs (het gevolg van knullige organisatie). Ik kan er echt kwaad om worden. En dan nog domme grapjes in dit topic durven maken zoals "Mja, dat kwam ook bij de meeste inzendingen bij mij op ". Dat snap ik niet hoor. Heb jij een verhaal ingestuurd Atrimar? Of seborik? Of Gurgeh? Hebben jullie tijd en moeite in een verhaal gestopt en erop vertrouwd dat zo'n wedstrijd óók in goede banen geleidt kan worden als 1 van de mensen in de 'organisatie' aan co-schappen is begonnen? Dat daar heus wel wat op verzonnen kan worden zonder dat Isabeau 'ja, dat mag' zegt?

Eerst vol enthousiasme de organisatie van een schrijfwedstrijd van je opnemen, vervolgens weken lang niets van je laten horen, daarna ALLES laten afhangen van iemand die feitelijk geen tijd heeft voor dit soort dingen en dan na herhaaldelijke verzoeken nog eens geen toezegging of termijn willen geven?

Fraai hoor.

FOK!fotograaf donderdag 13 november 2003 @ 09:37:37 #161
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14597564

wil wel eens wat horen...
    een maand, goh, zo lang duurt de FOT-wedstrijd...
    maar goed , we gaan niet vergelijken. das niet eerlijk. daar zou het de eerste keer vast ook fout zijn gegaan

kinderziektes, onvoorziene gebeurtenissen. kan allemaal gebeuren. maar waarom niet ff melden als je merkt dat het fout gaat? (bij users, andere crew die kunnen dan misschien ingrijpen/overnemen.

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14617670
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 09:28 schreef zodiakk het volgende:
    Atrimar en de anderen zijn bezig met de cursus 'Hoe verneuk ik een schrijfwedstrijd waar andere mensen tijd en moeite in hebben gestoken'. Altijd fijn om te weten dat de inzet en het initiatief dat je hebt getoond om een verhaal van 1000 (of meer) woorden te schrijven wordt omgezet in iets verneukeratiefs (het gevolg van knullige organisatie). Ik kan er echt kwaad om worden.
    Kijk, dit vind ik dan weer wat kort door de bocht. Ik waardeer de meoite die men er in steekt dusdanig dat ik in ieder geval fatsoenlijk de tijd en rust wil nemen om de verhalen te lezen, en niet (bijvoorbeeld) 's ochtends met een slaperig hoofd in een bus vol gillende scholieren.
    quote:
    En dan nog domme grapjes in dit topic durven maken zoals "Mja, dat kwam ook bij de meeste inzendingen bij mij op ". Dat snap ik niet hoor. Heb jij een verhaal ingestuurd Atrimar? Of seborik? Of Gurgeh?
    Had jij niet ooit een topic over drogredenaties geopend? Als ik een verhaal had ingestuurd zat ik niet in de groep om de verhalen te beoordelen natuurlijk .
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    pi_14617883
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
    Kijk, dit vind ik dan weer wat kort door de bocht. Ik waardeer de moeite die men er in steekt dusdanig dat ik in ieder geval fatsoenlijk de tijd en rust wil nemen om de verhalen te lezen, en niet (bijvoorbeeld) 's ochtends met een slaperig hoofd in een bus vol gillende scholieren.
    Daar gaat het niet om. Misschien zijn jullie er pas half december pas uit, maar zeg dat dan meteen! Zeg dan "jongens, we willen de tijd nemen, verwacht geen resultaat voor half november". Zo. Dat is toch heel wat netter dan helemaal niks zeggen? Dáár gaat het me om. Het is gaat me niet om de termijn an sich, maar om het feit dat er he-le-maal NIKS gezegd wordt over een eventuele termijn. Dat vind ik verneukeratief en onbeschoft.
    quote:
    Had jij niet ooit een topic over drogredenaties geopend? Als ik een verhaal had ingestuurd zat ik niet in de groep om de verhalen te beoordelen natuurlijk .
    Klopt, ik was in de hitte van het moment niet vies van wat vuige argumentatie.
      donderdag 13 november 2003 @ 22:31:34 #164
    25847 LQ_Jones
    Too bad for television
    pi_14618020
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
    Dus dat geeft een jurylid (die het Nederlands zelf amper machtig is) het recht een dergelijke uitspraak te doen?
    Dat heeft een hele hoop gevolgen, bijvoorbeeld dat goed en slecht niet bestaan.
    pi_14618199
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 22:26 schreef zodiakk het volgende:
    Daar gaat het niet om. Misschien zijn jullie er pas half december pas uit, maar zeg dat dan meteen! Zeg dan "jongens, we willen de tijd nemen, verwacht geen resultaat voor half november". Zo. Dat is toch heel wat netter dan helemaal niks zeggen? Dáár gaat het me om. Het is gaat me niet om de termijn an sich, maar om het feit dat er he-le-maal NIKS gezegd wordt over een eventuele termijn. Dat vind ik verneukeratief en onbeschoft.
    Ja, OK. Daar geef ik je gelijk in. e.e.a. had wat netter aangepakt kunnen worden. Maar je weet toch dat op Fok alles wat langer duurt? .
    quote:
    Klopt, ik was in de hitte van het moment niet vies van wat vuige argumentatie.
    Zo kenmerkt zich de ware debater .
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      vrijdag 14 november 2003 @ 03:54:57 #166
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14623079
    quote:
    Op donderdag 13 november 2003 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
    [..]

Zo kenmerkt zich de ware debater .

Mijn debateertechnieken zijn ook onovertroffen;

LALALALALALALALA Ik hoor je toch niet, LALALALALALA!

pi_14631712
    Uitslag voor de volgende ronde komt vóór maandag 17 november 2003 voor 9:00 's morgens op Fok.

Dan worden de drie finalisten bekend gemaakt en mogen jullie daar de winnaar uitkiezen. Dat gaat dan vast sneller (hoe lang denken jullie daarvoor nodig te hebben?)

Bedankt voor jullie geduld en mijn welgemeende excuses.

vrijdag 14 november 2003 @ 14:02:20 #168
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14631871
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 13:57 schreef Isabeau het volgende:
    (hoe lang denken jullie daarvoor nodig te hebben?)
    Dat ligt eraan of mijn stuk erbij zit of niet
    [KNE]-Mod
    pi_14631924
    Ik denk persoonlijk dat als je ze vanaf de 17e een week laat beoordelen dat je wel een representatief beeld hebt.
    pi_14631936
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 13:57 schreef Isabeau het volgende:
    Uitslag voor de volgende ronde komt vóór maandag 17 november 2003 voor 9:00 's morgens op Fok.
    Gevaarlijk hoor, zo'n harde datum.
    Wittgenstein
    pi_14631947
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 14:02 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of mijn stuk erbij zit of niet

Niet op jezelf stemmen
      vrijdag 14 november 2003 @ 14:06:13 #172
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14631999
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 14:04 schreef Werik het volgende:

[..]

Niet op jezelf stemmen

nee, maar mijn stuk is zo geweldig.. de rest stemt op mij natuurlijk
    [KNE]-Mod
    pi_14632059
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 14:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

nee, maar mijn stuk is zo geweldig.. de rest stemt op mij natuurlijk

Tuurlijk, is logisch
      FOK!fotograaf vrijdag 14 november 2003 @ 16:59:28 #174
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14637651
    ben benieuwd
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zondag 16 november 2003 @ 17:10:34 #175
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14678745
    Nog maar iets minder dan 16 uur te gaan!
    [KNE]-Mod
    pi_14679055
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
    Nog maar iets minder dan 16 uur te gaan!
    We zijn er al bijna uit hoor Er is niet één verhaal waar we allemaal voor hadden gekozen, maar er was wel overlap tussen de keuzes. Het worden er hoogstwaarschijnlijk meer dan 3 om uit te kiezen.
      zondag 16 november 2003 @ 17:27:18 #177
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_14679090
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het worden er hoogstwaarschijnlijk meer dan 3 om uit te kiezen.

ik wil het je niet nog moeilijker maken; maar is dan niet het idee een beetje weg? Dan had je net zo goed in 1e instantie de users al kunnen laten beslissen...
    [KNE]-Mod
    pi_14681213
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 17:27 schreef ThE_ED het volgende:

ik wil het je niet nog moeilijker maken; maar is dan niet het idee een beetje weg? Dan had je net zo goed in 1e instantie de users al kunnen laten beslissen...

De jury zit niet echt op één lijn, zeg maar
      FOK!fotograaf zondag 16 november 2003 @ 20:45:45 #179
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14683700
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De jury zit niet echt op één lijn, zeg maar

dus mogen ze de regels zomaar aanpassen?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14686744
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 20:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dus mogen ze de regels zomaar aanpassen?

Welcome to the real world, Neo.
      FOK!fotograaf zondag 16 november 2003 @ 23:00:12 #181
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_14687520
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:32 schreef lontje het volgende:

[..]

Welcome to the real world, Neo.

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_14691123
    * Af begint te tellen
    pi_14691124
    En nu maar wachten tot 9:00 ....
    pi_14691132
    Ik kan er ook 8 uur van maken hoor
    pi_14691400
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 07:54 schreef Isabeau het volgende:
    Ik kan er ook 8 uur van maken hoor
    Dat zou heel fijn zijn maar die is al voorbij, en je hebt 9:00 als deadline gesteld..
    Dus ik neem aan dat iedereen daarop ingesteld is.
    Als het nu zo makkelijk naar 8:00 te verzetten was, dan hadden jullie ook veel eerder wat kunnen laten horen..
    Maar goed ik wacht nog steeds geduldig af..
    pi_14691447
      maandag 17 november 2003 @ 14:29:19 #187
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14699632
    Hehe, eindelijk....
    pi_14700184
    72 views en drie stemmen?
    pi_14702276
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 14:44 schreef Werik het volgende:
    72 views en drie stemmen?
    Er zijn domweg weinig mensen op Fok die graag lezen. (Althans dat is mijn conclusie na al die jaren.) En die verhalen moet je toch lezen wil je er op kunnen stemmen. Dat was ook de overweging waarom we maar enkele verhalen door de fokkers zelf lieten beoordelen en de rest door de jury (die trager dan stront was, maar goed).
    pi_14702831
    Het lezen kost veel tijd. Ik ga zeker nog stemmen, maar één verhaal per keer lezen is wel genoeg.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_14703276
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 16:09 schreef YPPY het volgende:
    Het lezen kost veel tijd. Ik ga zeker nog stemmen, maar één verhaal per keer lezen is wel genoeg.
    En net als YPPY zullen veel users de verhalen even in alle rust willen lezen voor ze een stem uitbrengen
    pi_14707715
    Da's wel waar idd.
    pi_14864819
    Ik snap niet dat men het gigantische niveauverschil niet ziet tussen De Edit en de drie andere verhalen.
    pi_14864875
    Als iedereen dat zou zien, zou ook iedereen Heidegger lezen.
    Wittgenstein
    pi_14888257
    Ah, ik heb gewonnen. Ik wil geen prijzen en ook geen extra tag of een speciaal plaatsje voor mijn schrijfseltje. Het stukje erkenning wat ik heb gekregen vind ik genoeg. Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om een verhaal in te sturen en/of op één van de finalisten te stemmen. Bedankt allemaal, .

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-11-2003 15:05]

maandag 24 november 2003 @ 16:15:11 #196
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_14890530
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 14:52 schreef zodiakk het volgende:
    Ah, ik heb gewonnen. Ik wil geen prijzen en ook geen extra tag of een speciaal plaatsje voor mijn schrijfseltje. Het stukje erkenning wat ik heb gekregen vind ik genoeg. Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om een verhaal in te sturen en/of op één van de finalisten te stemmen. Bedankt allemaal, .
    Dus toch.

Gefeliciteerd. .

...dass wir fliegen.
      maandag 24 november 2003 @ 17:11:04 #197
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14891986
    Ik vond het mooi genoeg genomineerd te zijn. Bedankt jury, ook al duurde het wat lang, voor jullie inzet. Bedankt iedereen die mee heeft gedaan en bedankt aan de mensen die gestemd hebben.

Mijn verhaal was "zonder titel" en ik ben wel benieuwd van wie de andere verhalen waren.

En dan, snel door naar deel 2 van de Grote Fok! Schrijfwedstrijd.

Moderator maandag 24 november 2003 @ 21:50:15 #198
    42184 crew  DaMart
    pi_14900969
    Gefeliciteerd Zodiakk! Een terechte winnaar.

Zoals ik al verwachtte was mijn verhaal (Terug naar Atlantis) niet genomineerd. Volgende keer beter dan maar, al is meedoen natuurlijk belangrijker dan winnen.

Maar goed, het wachten is nu op schrijfwedstrijd # 2, misschien handig om die rond kerst / oud en nieuw te houden. Dan hebben de meeste mensen vrij en dus tijd om te schrijven.

dinsdag 25 november 2003 @ 12:54:28 #199
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14913587
    Goed, deel 1 van de wedstrijd is succesvol afgerond, dan kunnen we nu door naar deel 2.

Er was nogal wat commentaar op de opdracht van deel 1 daarom stel ik voor dat we hier gaan discussieren over een nieuwe opdracht. Omdat tijdens de feestdagen veel mensen vrij zijn, lijkt het me idd een goed idee om de opdracht dan te houden, en aangezien dat al over minder dan een maand is, moeten we een beetje opschieten. Voor de mensen die de vorige keer niet hebben meegedaan; de vorige opdracht was dat je twee van de vijf gegeven woorden moest kiezen om daar vervolgens een verhaal van te maken. Misschien is het leuk om nu een heel andere opdracht te verzinnen, ipv 5 nieuwe woorden.

dinsdag 25 november 2003 @ 12:59:58 #200
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_14913715
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2003 12:54 schreef search64 het volgende:
    Goed, deel 1 van de wedstrijd is succesvol afgerond, dan kunnen we nu door naar deel 2.

Er was nogal wat commentaar op de opdracht van deel 1 daarom stel ik voor dat we hier gaan discussieren over een nieuwe opdracht. Omdat tijdens de feestdagen veel mensen vrij zijn, lijkt het me idd een goed idee om de opdracht dan te houden, en aangezien dat al over minder dan een maand is, moeten we een beetje opschieten. Voor de mensen die de vorige keer niet hebben meegedaan; de vorige opdracht was dat je twee van de vijf gegeven woorden moest kiezen om daar vervolgens een verhaal van te maken. Misschien is het leuk om nu een heel andere opdracht te verzinnen, ipv 5 nieuwe woorden.

Wat leuk! Ik wil ook meedoen

Misschien 5 schilderijen/foto's waar je je verhaal op kunt inspireren dmv 2 van de 5? (Heb ik niet zelf bedacht, het is geloof ik een bestaande wedstrijd onder middelbare scholieren ... weet niet meer hoe het heet )

Of dat je 2 personages uit 5 verschillende kiest, die in je verhaal moeten voorkomen?

pi_14913915
    Ik vond die optie om de eerste 5 zinnen te geven wel een goede!
      dinsdag 25 november 2003 @ 13:19:34 #202
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_14914184
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2003 13:08 schreef Werik het volgende:
    Staat die ergens eerder in het topic?
    pi_14914226
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2003 13:19 schreef Dodec het volgende:

[..]

Staat die ergens eerder in het topic?

Pfff geen idee. Zal zo eens kijken of ik het kan vinden.
      dinsdag 25 november 2003 @ 13:31:12 #204
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14914538
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2003 13:08 schreef Werik het volgende:
    Mmm, ik denk niet dat ik dat zo leuk zou vinden. Juist de eerste paar zinnen zijn zo leuk om te schrijven, daarna vloeit het verhaal zo uit je pen. Bovendien denk ik dat je als je een bepaalde stijl hebt, die niet zo makkelijk aanpast aan een paar regels die iemand anders heeft geschreven. Hoewel ik wel denk dat het een uitdaging kan zijn en je creativiteit zeker niet in de weg zou zitten. Denk je trouwens dat mensen bij het beoordelen het leuk zouden vinden twintig verhalen te lezen die hetzelfde beginnen?
    pi_14915184
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2003 13:31 schreef search64 het volgende:

[..]

Mmm, ik denk niet dat ik dat zo leuk zou vinden. Juist de eerste paar zinnen zijn zo leuk om te schrijven, daarna vloeit het verhaal zo uit je pen. Bovendien denk ik dat je als je een bepaalde stijl hebt, die niet zo makkelijk aanpast aan een paar regels die iemand anders heeft geschreven. Hoewel ik wel denk dat het een uitdaging kan zijn en je creativiteit zeker niet in de weg zou zitten. Denk je trouwens dat mensen bij het beoordelen het leuk zouden vinden twintig verhalen te lezen die hetzelfde beginnen?

Aan de andere kant zullen er ook genoeg mensen geweest zijn die het moeten combineren van twee onderwerpen niet echt als hun favoriet hebben beschouwd. Maar ik snap wat je wil zeggen.

Is dat juist niet de uitdaging ervan dan. Om het met je eigen schrijfstijl op te lossen. Als je de openingszinnen maar heel algemeen houdt.

Tja, de jury kan op een gegeven moment ook over die eerste vijf regels heenlezen.

Uit mijn hoofd kan ik de volgende voorstellen herinneren:

- Onderwerpen geven zoals in de vorige wedstrijd;
    - Een what if verhaal;
    - De eerste vijf regels van het verhaal geven.

en daarvan leek mij die van de eerste 5 regels geven de leukste, ook omdat de eerste optie al geweest is.

dinsdag 25 november 2003 @ 17:52:50 #206
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14922106
    Ja heb je gelijk in.
      dinsdag 25 november 2003 @ 23:30:52 #207
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_14931766
    Rond kerst gaat het gebeuren dus?
      woensdag 26 november 2003 @ 11:34:40 #208
    72282 360sjors
    King of the Hill
    pi_14938475
    Als de messias nu had gepost in een Drie-dimensinale hybryde forumomgeving waren zijn boodschappen hoogstwaarschijnlijk beter overgekomen .

Leuke wedstrijd, hoewel ik moet toegeven dat ik het niet echt heb gevolgd. Wie weet zend ik nog wel 'ns wat in, mocht ik bij een eventuele volgende wedstrijd te veel tijd hebben.

zondag 30 november 2003 @ 14:44:17 #209
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15036979
    Goed, niemand anders ideeen?
      zondag 30 november 2003 @ 14:49:45 #210
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15037078
    quote:
    Op zondag 30 november 2003 14:44 schreef search64 het volgende:
    Goed, niemand anders ideeen?
    Een verhaal schrijven naar aanleiding van een schilderij had ik al eerder gepost.
    Of een aantal personages opgeven waar je uit mag kiezen.
      zaterdag 6 december 2003 @ 15:15:46 #211
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15198681
    Ok, duurt allemaal wat langer deze keer.

K, als we nu gewoon de eerste 5 regels geven, wie gaat die regels dan schrijven?

pi_15198747
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 15:15 schreef search64 het volgende:
    Ok, duurt allemaal wat langer deze keer.

K, als we nu gewoon de eerste 5 regels geven, wie gaat die regels dan schrijven?

Je kan ook een goed boek nemen en daar de eerste 5 regels van overschrijven. Kijken welke draai er daarna aan gegeven wordt.
      zaterdag 6 december 2003 @ 16:16:31 #213
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15199890
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan ook een goed boek nemen en daar de eerste 5 regels van overschrijven. Kijken welke draai er daarna aan gegeven wordt.

Geen bekend boek dan.
      zaterdag 6 december 2003 @ 17:03:24 #214
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15201074
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Das wel een strak plan.

welk boek

pi_15201234
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 17:03 schreef search64 het volgende:

welk boek

Gewoon een boek uit je kast rukken

Eerste boek wat ik van de plank haal:

quote:
    1. De dood reed rond in een smaragdgroene Lexus.
    2. Die draaide van de weg af, passeerde vier benzinepompen en stopte bij een van de twee banen waar je werd bediend.
    3. Jack, die voor het tankstation stond, zag de auto maar niet de chauffeur.
    4. Zelfs onder een dik en donker wolkendek dat de zon aan het oog onttrok, schitterde de Lexus als een juweel - een rank en glimmend vervoermiddel.
    5. De ruiten waren getint, dus hij had de chauffeur óók als hij dat had geprobeerd, niet kunnen zien.
    pi_15205291
    Misschien is deze vraag al een paar keer gesteld maar kep geen zin om 2 topics helemaal door te lezen:

Zijn er al verhalen geschreven en zoja, zijn ze al ergens te lezen?

High hopes and aspirations, and years, above my station
    Maybe
    but all this time I've tried to walk with dignity and pride
      FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2003 @ 19:49:39 #217
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15205818
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 19:29 schreef R_ON het volgende:
    Misschien is deze vraag al een paar keer gesteld maar kep geen zin om 2 topics helemaal door te lezen:

Zijn er al verhalen geschreven en zoja, zijn ze al ergens te lezen?

de eerste wedstrijd is al afgelopen...
    weet niet of ze nog ergens te lezen zijn.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2003 @ 19:50:12 #218
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15205836
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

en dan 1 van die 5 zinnen is de eerste zin van het verhaal dat ik dan ga schrijven?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 6 december 2003 @ 21:02:11 #219
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15207347
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 19:50 schreef Xilantof het volgende:

[..]

en dan 1 van die 5 zinnen is de eerste zin van het verhaal dat ik dan ga schrijven?

Nee dat zijn de eerste vijf uit 1 boek.
      FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2003 @ 21:12:12 #220
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15207615
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef Dodec het volgende:

[..]

Nee dat zijn de eerste vijf uit 1 boek.

dat snap ik ook

maar wat is dan de bedoeling er mee?

iedereen kan 5 regels uit een boek halen, toch? wat gaan we doen met die 5 regels?
    dat wilde ik dus eigenlijk vragen.

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 6 december 2003 @ 23:37:34 #221
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15212113
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 21:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dat snap ik ook

maar wat is dan de bedoeling er mee?

iedereen kan 5 regels uit een boek halen, toch? wat gaan we doen met die 5 regels?
    dat wilde ik dus eigenlijk vragen.

Daar moet je idd je verhaal mee beginnen.
    Denk ik.
      zondag 7 december 2003 @ 17:08:37 #222
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15224416
    Iemand hier niet mee eens? Ander idee? Wel een beetje snel, want ik wil binnenkort wel weer beginnen aan deel 2.
    pi_15225025
    Je bent met het voorbeeld wel erg plaats- en tijdsgebonden, maar dat vormt aan de andere kant wel weer een aardige uitdaging
    pi_15225097
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 23:37 schreef Dodec het volgende:

[..]

Daar moet je idd je verhaal mee beginnen.
    Denk ik.

Klopt, je bent verplicht om je verhaal te beginnen met die 5 regels. Daarop wordt je verhaal gebaseerd.
      FOK!fotograaf zondag 7 december 2003 @ 18:42:46 #225
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15227814
    quote:
    Op zondag 7 december 2003 17:29 schreef Werik het volgende:

[..]

Klopt, je bent verplicht om je verhaal te beginnen met die 5 regels. Daarop wordt je verhaal gebaseerd.

dus iedereen het zelfde begin..

geinig

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_15241187
    Laten we maar gaan beginnen dan, niet?
      FOK!fotograaf maandag 8 december 2003 @ 10:03:17 #227
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15241423
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 09:41 schreef Shaitan het volgende:
    Laten we maar gaan beginnen dan, niet?
    weet niet of we beginnen met de 5 zinnen die isa al neer zetten?
    of dat we met andere beginnnen
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_15244663
    Het is wel zo dat je de schrijf{i}stijl{/i} nu heel erg vastlegt. Het merendeel van de verhalen zullen nu vrij voorspelbaar worden met een stijl die gekopieerd, maar de schrijver niet eigen is. Het lijkt me dat de verhalen die eruit voortkomen daardoor van een mindere kwaliteit zullen lijken.
    En weer een stukje onzinnige proza.
    pi_15245048
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 12:36 schreef Mobious het volgende:
    Het is wel zo dat je de schrijf{i}stijl{/i} nu heel erg vastlegt. Het merendeel van de verhalen zullen nu vrij voorspelbaar worden met een stijl die gekopieerd, maar de schrijver niet eigen is. Het lijkt me dat de verhalen die eruit voortkomen daardoor van een mindere kwaliteit zullen lijken.
    Dat is toch een deel van de uitdaging? Het proberen om je eigen schrijfstijl erin te integreren.
      FOK!fotograaf maandag 8 december 2003 @ 13:07:44 #230
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15245409
    quote:
    ik denk dat dat reuze mee valt.
    iedereen kiest toch voor de eigen richting met schrijven...

daarvoor kan men ook kiezen met die openingszinnen.
    of heel open zodat iedereen zijn gang kan gaan.
    of heel erg 1 kant op zodat je iets krijgt wat beter te vergelijken is... (in het kader van een wedstrijd)
    bijde zijn leuke opties. 2 is beter voor een wedstrijd maar ook moeilijker.

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      maandag 8 december 2003 @ 14:17:12 #231
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15247093
    quote:
    Het is wel zo dat je de schrijf{i}stijl{/i} nu heel erg vastlegt. Het merendeel van de verhalen zullen nu vrij voorspelbaar worden met een stijl die gekopieerd, maar de schrijver niet eigen is.
    Een schrijfstijl is moeilijk te herkennen met maar 5 zinnen
    pi_15248275
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 14:17 schreef Dodec het volgende:

[..]

Een schrijfstijl is moeilijk te herkennen met maar 5 zinnen

{quote}
    2. Die draaide van de weg af, passeerde vier benzinepompen en stopte bij een van de twee banen waar je werd bediend.
    4. Zelfs onder een dik en donker wolkendek dat de zon aan het oog onttrok, schitterde de Lexus als een juweel - een rank en glimmend vervoermiddel.
    5. De ruiten waren getint, dus hij had de chauffeur óók als hij dat had geprobeerd, niet kunnen zien.{/quote}

Ik ben niet zo goed in schrijfstijlen, maar hier herken ik het volgende aan:
    - 3e persoon (buitenstaander, weet meer dan hoofdpersoon)
    - beschrijvende stijl, veel bijv. naamwoorden (renaissance toch?)
    - huidige tijdsgeest
    - het gemiddelde verhaal heeft grote kans op misdaad/thriller. Iets minder grote kans op horror of drama. Misschien een enkele SF of politieke richting.
    - Weinig kans op historisch of oorlogs drama

Nu weet ik dat dit maar een voorbeeld was en het is leuk om het een keer te proberen op deze manier, ik wilde alleen aangeven dat het gevaar erin zit dat we veel dezelfde verhalen krijgen en dat ook de schrijvers zich beperkt gaan voelen.

maandag 8 december 2003 @ 15:00:37 #233
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_15248336
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 14:58 schreef Mobious het volgende:

[..]

{quote}
    5. De ruiten waren getint, dus hij had de chauffeur óók als hij dat had geprobeerd, niet kunnen zien.{/quote}

Ik ben niet zo goed in schrijfstijlen, maar hier herken ik het volgende aan:
    - 3e persoon (buitenstaander, weet meer dan hoofdpersoon)
    - beschrijvende stijl, veel bijv. naamwoorden (renaissance toch?)
    - huidige tijdsgeest
    - het gemiddelde verhaal heeft grote kans op misdaad/thriller. Iets minder grote kans op horror of drama. Misschien een enkele SF of politieke richting.
    - Weinig kans op historisch of oorlogs drama

Nu weet ik dat dit maar een voorbeeld was en het is leuk om het een keer te proberen op deze manier, ik wilde alleen aangeven dat het gevaar erin zit dat we veel dezelfde verhalen krijgen en dat ook de schrijvers zich beperkt gaan voelen.

Het is toch ook de bedoeling schrijvers te beperken en zo uit te dagen? Want dat heb je ook met het kiezen van vijf woorden. De kans is groot dat je lievelingsonderwerp er dan ook niet bij zit.
      FOK!fotograaf maandag 8 december 2003 @ 17:24:42 #234
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15251754
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 15:00 schreef Dodec het volgende:

[..]

Het is toch ook de bedoeling schrijvers te beperken en zo uit te dagen? Want dat heb je ook met het kiezen van vijf woorden. De kans is groot dat je lievelingsonderwerp er dan ook niet bij zit.

pcies....
    tis een wedstrijd... uitdagen, buiten je oude perken komen enzo...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_15253795
    quote:

[..]

Ok, kom maar op dan met de beginregels!
      FOK!fotograaf maandag 8 december 2003 @ 20:24:17 #236
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_15256903
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 18:45 schreef Mobious het volgende:

[..]

Ok, kom maar op dan met de beginregels!

wow
    een fanatiekeling

maar vind idd dat we wel weer de regels enzo op mogen zetten, en data mogen gaan vast zetten..
    ik wil ook wel mee doen deze keer...

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_15264097
    Vragen:

1. Waar worden de verhalen gepubliceerd?
    2. Wat zijn de regels?
    3. Wanneer moet het af zijn?
    4. Wie beoordeelt het werk?
    5. Wanneer wordt er beoordeeld?
    6. Wat kun je winnen?
    7. Wie doen er mee?
    8. Kun je je ergens inschrijven?

Graag wat overzichtelijker!!! Dank je

[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 08-12-2003 23:41]

Maybe
      dinsdag 9 december 2003 @ 00:54:44 #238
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15265883
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 23:40 schreef R_ON het volgende:
    Vragen:

1. Op Fok!
    2. Daar zijn we nu mee bezig.
    3. Daarmee ook.
    4. Eerst de jury, en dan de Fok!kers.
    5. Als de verhalen af zijn.
    6. De eer.
    7. Hoe moet ik dat nu al weten.
    8. Niet nodig, gewoon insturen.

pi_15265933
    Waar staan de verhalen van de eerste fokschrijfwedstrijd dan?

Gewoon insturen? Waar naar toe?

Maybe
    pi_15265947
    quote:

[..]

Precies, je zet de eerste vijf zinnen tussen aanhalingstekens en je kan je gang gaan. .
    pi_15266110
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2003 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Goh wat toevallig, dit zijn de eerste vijf zinnen van het eerste boek wat ik van de plank haal:

1. Het is een natuurlijke voorstelling, dat voordat in de filosofie de zaak zelf, namelijk het werkelijke kennen van wat naar waarheid is, wordt aangevat, het noodzakelijk is, tevoren het eens te worden over het kennen, dat beschouwd wordt als het werktuig, waardoor men het absolute meester wordt, of als het middel, waaromheen men het absolute te zien krijgt.
    2. De bezorgdheid lijkt gerechtvaardigd, deels dat vanwege het bestaan van verschillende soorten kennis en de mogelijkheid dat de ene geschikter is dan de andere om dit einddoel te bereiken, zodoende door een verkeerde keus daaruit, deels ook dat, doordat het kennen een vermogen is van een bepaalde soort en omvang, zonder de preciezere bepaling van zijn aard en grens, wolken van dwaling in plaats van de hemel der waarheid worden bereikt.
    3. Deze bezorgdheid moet wel zelfs veranderen tot de overtuiging, dat de hele onderneming om dat wat Op-zichzelf is, door het kennen voor het bewustzijn te verwerven, in zijn begrip ongerijmd is, en dat tussen het kennen en het absolute een hen volledig scheidende grens komt te liggen.
    4. Want het is het kennen het werktuig om meester te worden van het absolute wezen, dan valt onmiddelijk op, dat de toepassing van een werktuig op een zaak, die zaak veeleer niet laat zijn, zoals deze voor zichzelf is, maar daaraan een vormgeving en verandering teweegbrengt.
    5. Of is het kennen niet werktuig van onze activiteit, maar in zekere zin een passief medium, waardoorheen het licht der waarheid ons bereikt, dan krijgen we ook zo de waarheid niet, zoals die op zichzelf, maar zoals die door en in dit medium is.

I'm game.

pi_15266264
    Nou dara kan ik wel een lollig einde op schrijven hoor. Laatmij maar lekker aan prutsen met dialectiek en de Geest en zo en je hebt gegarandeert 500 pagina's leesplezier
    pi_15270746
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2003 00:58 schreef R_ON het volgende:
    Waar staan de verhalen van de eerste fokschrijfwedstrijd dan?

Gewoon insturen? Waar naar toe?

Fok!'s Eerste Grote Schrijfwedstrijd
    Zodiakk winnaar schrijfwedstrijd! (was stemtopic)
      zondag 4 januari 2004 @ 22:25:04 #244
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15965660
    Aangezien ik tot nu toe te lui was om het weer op te zetten, zijn de feestdagen gekomen en weer gegaan, zonder dat er een tweede ronde van de schrijfwedstrijd is geweest. Ik zit nu in mijn tentamenperiode, dus heel goed komt het nu niet uit, maar des te meer reden om even een opdracht vast te stellen.
      maandag 5 januari 2004 @ 17:41:48 #245
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_15985903
    Zijn er uberhaupt nog mensen geinteresseerd?
    pi_15989103
    quote:
    Op Monday 5 January 2004 17:41 schreef search64 het volgende:
    Maybe
      dinsdag 6 januari 2004 @ 13:14:55 #247
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_16007599
    quote:
    Op maandag 5 januari 2004 17:41 schreef search64 het volgende:
      dinsdag 6 januari 2004 @ 13:17:27 #248
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_16007656
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2003 00:59 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Precies, je zet de eerste vijf zinnen tussen aanhalingstekens en je kan je gang gaan. .

Je bedoelt zo:

"De dood reed rond in een smaragdgroene Lexus. Die draaide van de weg af, passeerde vier benzinepompen en stopte bij een van de twee banen waar je werd bediend. Jack, die voor het tankstation stond, zag de auto maar niet de chauffeur. Zelfs onder een dik en donker wolkendek dat de zon aan het oog onttrok, schitterde de Lexus als een juweel - een rank en glimmend vervoermiddel. De ruiten waren getint, dus hij had de chauffeur óók als hij dat had geprobeerd, niet kunnen zien," las Pieter voor bij zijn zieke moeder. "Moet ik nog verder lezen, moeder?"

Dan is het een beetje nutteloos inderdaad.

Moderator zaterdag 17 januari 2004 @ 18:31:55 #249
    42184 crew  DaMart
    pi_16346515
    Gaat er nog iets gebeuren in het kader van de FSW II ? Ik ben namelijk zeker nog geïnteresseerd.
    pi_16353317
    Stali ook.
    I´m back.
      zaterdag 17 januari 2004 @ 23:48:24 #251
    57917 Dodec
    Live op het Fok!-forum
    pi_16354575
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
    Stali ook.
    Stalin?
      zondag 18 januari 2004 @ 02:59:25 #252
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_16358822
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 18:31 schreef DaMart het volgende:
    Gaat er nog iets gebeuren in het kader van de FSW II ? Ik ben namelijk zeker nog geïnteresseerd.
    Be my guest, kben niet van plan het te organiseren, aangezien ik een luie aars ben. Ik zou graag zien dat de maximumlengte vergroot wordt alleen, maar omdat ik daar niet over ga zie ik het wel.
    pi_16360802
    Geinteresseerde meldt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')