Het gaat over een school en een klas daar wordt gegijzeld.. de juffrouw weet met de kinderen te ontsnappen..
Ze ondergaan een moeilijke tocht waarbij ze ook mensen (de kidnappers enz) vermoorden..
Een herinnering:
Ze hebben een kuil gegraven en daarin allemaal stokken gestoken met punten.. er valt iemand in en wordt doorboort door de stokken!
Ik vond dat een onwijs tof boek..
Dus.. weet iemand de schrijver of/en titel.. graag!
quote:Is ook een film van gemaakt. Weet precies wat je bedoelt. Kan alleen de titel ook niet meer herinneren.
Op maandag 13 oktober 2003 16:52 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik weet 1 titel van een boek niet meer.. misschien dat iemand me kan helpen?Het gaat over een school en een klas daar wordt gegijzeld.. de juffrouw weet met de kinderen te ontsnappen..
Ze ondergaan een moeilijke tocht waarbij ze ook mensen (de kidnappers enz) vermoorden..Een herinnering:
Ze hebben een kuil gegraven en daarin allemaal stokken gestoken met punten.. er valt iemand in en wordt doorboort door de stokken!Ik vond dat een onwijs tof boek..
Dus.. weet iemand de schrijver of/en titel.. graag!
Leuk boekje, jaaaren geleden gelezen, kan me herinneren dat het wel een indruk op me gemaakt heeft omdat het af en toe toch wel erg gruwelijk was...
quote:Thank you very very much!
Op maandag 13 oktober 2003 16:59 schreef Esoteric het volgende:
Gabrielle Lord - Fortress
(of "Kinderspel" in het nederlands)Leuk boekje, jaaaren geleden gelezen, kan me herinneren dat het wel een indruk op me gemaakt heeft omdat het af en toe toch wel erg gruwelijk was...
quote:Het is een onwijs mooi boek! Ik zou het zeker lezen!
Op maandag 13 oktober 2003 16:57 schreef 2Mini het volgende:
*terugvindpost* lijkt wel een leuk boek om te lezen
/off-topic.
ik weet wat je bedoelt, maar verdumme, kan niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:55 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
FF een kickje, ik ben op zoek naar een boek, ik weet alleen de titel niet. Het gaat over een man/vouw die overlijdt en voor zijn/haar partner voor een jaar allerlei brieven/opdrachten heeft achtergelaten. Ik hoorde van een vriendin dat dit een geweldig boek moet zijn, alleen de titel ben ik kwijt. Wie helpt mij aan een mooi verjaardagscadeau door mij de titel te bezorgen.
Degene die het boek gelezen heeft weet gelijk waar ik het over heb.
American Psycho,van Bret Easton Ellis hilaries boek over de hoofdpersoon (Patrick Bateman) en zijn problemen met collega´s en de mode, welke scrub te gebruiken en welke cleanser. Over zijn moeilijke verhouding met dames, en hoe hij dit oplost.quote:Op vrijdag 17 oktober 2003 23:55 schreef drea het volgende:
hallo , ik lees graag boeken ala sex in the city of het dagboek van bridget jones .
het soort boeken wat zich meestal of speelt in een grote stad, beetje komisch soms.
wie weet nog een leuk boek voor mij , iets in die trant??
tx alvast
PS: ik hou van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:55 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
FF een kickje, ik ben op zoek naar een boek, ik weet alleen de titel niet. Het gaat over een man/vouw die overlijdt en voor zijn/haar partner voor een jaar allerlei brieven/opdrachten heeft achtergelaten. Ik hoorde van een vriendin dat dit een geweldig boek moet zijn, alleen de titel ben ik kwijt. Wie helpt mij aan een mooi verjaardagscadeau door mij de titel te bezorgen.
Degene die het boek gelezen heeft weet gelijk waar ik het over heb.
Ja, dat is 'm. Bedankt, je weet niet hoe blij ik hiermee ben. Ik zat steeds aan "ik ook van jou" te denken, maar die is van Giphart.quote:
En die en passant op gruwelijke wijze nog wat vrouwen vermoordt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
American Psycho,van Bret Easton Ellis hilaries boek over de hoofdpersoon (Patrick Bateman) en zijn problemen met collega´s en de mode, welke scrub te gebruiken en welke cleanser. Over zijn moeilijke verhouding met dames, en hoe hij dit oplost.
Aanrader.
wie weet, titel van boek kom je nou meequote:Op zaterdag 16 december 2006 15:28 schreef Loedertje het volgende:
Schop
Sommige mensen kunnen niet zoeken..
Ben je boodschappenjongenmeisje dan ook niet hè ? Je kunt wel weer zien wie hier de slimste isquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:30 schreef speedcore het volgende:
[..]
wie weet, titel van boek kom je nou mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |