Disc 1
1. Big Mouth
2. Dirty
3. MMM Skyscraper I Love You
4. Rez
5. Spikee
6. Dirty Epic
7. Dark and Long
Disc 2
1. Cowgirl
2. Pearls Girl
3. Born Slippy
4. Jumbo
5. Push Up
6. Moaner
7. K.O.S.
8. 8 Ball
9. 2 Months Off
quote:die staan er dan ook voor je op
Op maandag 13 oktober 2003 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
Rez, CowGirl & Born Slippy zijn denk ik nog altijd m'n 3 favoriete nummers ever.
quote:Disc 2
Op maandag 13 oktober 2003 14:53 schreef Grobbel het volgende:
Dat 8Ball er niet op staat vind ik toch wel een gemiste kans... Maar verder wel een aardige tracklist.
quote:Deze ga ik zeker kopen. Alleen jammer dat 'King of Snake' er niet op staat.
Op maandag 13 oktober 2003 14:42 schreef underworlds het volgende:
Dat moet een geweldige cd zijn!Disc 1
1. Big Mouth
2. Dirty
3. MMM Skyscraper I Love You
4. Rez
5. Spikee
6. Dirty Epic
7. Dark and Long
Disc 2
1. Cowgirl
2. Pearls Girl
3. Born Slippy
4. Jumbo
5. Push Up
6. Moaner
7. K.O.S.
8. 8 Ball
9. 2 Months Off
Vorig jaar op lowlands heb ik vooraan gestaan in de alfa tent en dat was echt een geweldig...
quote:ik zit hem net te luisteren, en: K.O.S. = King Of Snake..
Op maandag 13 oktober 2003 15:15 schreef Grobbel het volgende:[..]
Is dat niet gewoon K.O.S. dan, of is dat weer een andere track?
Heerlijk album trouwens... heeft een tijd geduurt voordat ik Underworld goed vond, maar nu word het steeds beter en beter Er zijn nog steeds nummers die ik niks vind, maar heb het gevoel dat dat ook gaat veranderen
EDIT: ik ben er nou nog steeds niet uit onder welke muziekgenre deze muziek valt..... enig idee?
[Dit bericht is gewijzigd door Me_Wesley op 13-10-2003 15:33]
quote:Verrekt ja, dat zou goed kunnen.
Op maandag 13 oktober 2003 15:15 schreef Grobbel het volgende:[..]
Is dat niet gewoon K.O.S. dan, of is dat weer een andere track?
quote:bij FRS, V&D, Fame etc
EDIT: ik ben er nou nog steeds niet uit onder welke muziek categorie deze muziek valt..... enig idee
beter dan is de cd dus helemaal compleet met king of snake erop!!!!!
quote:Ja maar die pleuren alles met een beat erin onder Dance...
Op maandag 13 oktober 2003 15:34 schreef underworlds het volgende:[..]
bij FRS, V&D, Fame etc
staat ie onder DANCEbeter dan is de cd dus helemaal compleet met king of snake erop!!!!!
EDIT: ik moet beter lezen voortaan
quote:Niks... het voegt wel wat toe als fan zijnde
Op maandag 13 oktober 2003 17:03 schreef Eisselstijn het volgende:
Ik neem aan dat deze cd in de winkels ligt. Maar wat voegt het toe als je alle cd's al hebt?
quote:Leg me dan eens uit wat ik ,als fan zijnde, aan deze cd heb. Ik heb, als fan zijnde, alle nummers al. Als er nu extra materiaal of live materiaal op stond...
Op maandag 13 oktober 2003 17:35 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Niks... het voegt wel wat toe als fan zijnde
quote:Een fan wil alles van "zijn" groep hebben. Ook als het niks extra's toevoegd aan je muziek collectie. Daarbij heeft niet iedereen dat dnek ik, en natuurlijk kun je ook fan zijn zonder dit album, maar geeft speciaal gevoel om je collectie compleet te hebben
Op maandag 13 oktober 2003 17:47 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Leg me dan eens uit wat ik ,als fan zijnde, aan deze cd heb. Ik heb, als fan zijnde, alle nummers al. Als er nu extra materiaal of live materiaal op stond...
quote:Zeker kopen! Al zijn de meeste nummers anders dan Born Slippy ( Ik vind de vocals minder aanwezig ) als je ze een paar keer hoort, ben je verslaafd, luister je ze nog meer, word je nog verslaafder
Op maandag 13 oktober 2003 17:53 schreef spacemangraig het volgende:
Voor mij is het wel leuk, heb nog niks van Underworld,maar vind Born Slippy echt geweldig.ga 'm denk kopen.
heerlijk
en nog cooler, [/B]Born Slippy[B] word nog een keer uitgebracht! Maar nu is ie ''reworked'' en heet ie Born Slippy 2003, hijs door Underworld zelf gereworked... remixes van Paul Oakenfold, London Electricity, Atomic Hooligan en nog een remix van Rick (1 van de 2 van Underworld) zelf, die heet de Down Mix, is dus een ambient remix van BS. cool or what?
quote:Hij is ook nog niet uit
Op maandag 13 oktober 2003 18:16 schreef aldostuta het volgende:
Kom ik in de FRS, hebben ze hem niet![]()
![]()
Underworld 1992 - 2002
(2xCD)(2xCD Limited)(4xLP)
October 16th (Japan)
November 3rd (UK)
November 18rd (USA)
3 november dus, op z'n vroegst.
Er komt ook een limited edition uit met een DVD volgens de Underworld site!
Anthology 1992-2002, 2003 (Limited)
2xCD + 1xDVD: 2003 JP (V2 : V2CP 172-174)
Disc 1
01. Big Mouth 10:07
02. Dirty 10:18
03. Mmm Skyscraper I Love You 13:15
04. Rez 9:57
05. Spikee 12:30
06. Dirty Epic 9:59
07. Dark And Long (Dark Train) 10:51
Disc 2
01. Cowgirl 8:29
02. Born Slippy .NUXX 7:34
03. Pearls Girl 9:39
04. Jumbo 6:58
05. Push Upstairs 6:10
06. Moaner 10:23
07. Shudder/King Of Snake 9:30
08. 8 Ball 8:55
09. Two Months Off 9:08
Bonus DVD Video (menu design by Tomato)
01. Rez
02. Dark And Long
03. Born Slippy (Trainspotting Version)
04. Jumbo
05. Two Months Off
quote:ik vind het nog het meeste lijken op een kruising tussen progressive en techno (de meeste nummers dan). Je moet eens naar Earth gaan, die feesten hebben een soortzelfde muziek als underworld
EDIT: ik ben er nou nog steeds niet uit onder welke muziekgenre deze muziek valt..... enig idee?
quote:Vind het toch niet in de buurt van progessive komen.
Op maandag 13 oktober 2003 21:59 schreef fsleeking het volgende:[..]
ik vind het nog het meeste lijken op een kruising tussen progressive en techno (de meeste nummers dan). Je moet eens naar Earth gaan, die feesten hebben een soortzelfde muziek als underworld
quote:sorry was er nog vergeten bij te vertellen dat de release pas begin november is
Op maandag 13 oktober 2003 18:16 schreef aldostuta het volgende:
Kom ik in de FRS, hebben ze hem niet![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:10 schreef underworlds het volgende:[..]
sorry was er nog vergeten bij te vertellen dat de release pas begin november is
![]()
.....oh we zijn inmiddels bij page 2
Dandy Warhols - We Used to Be Friends
Junior Senior - Rhythm Bandits
Cassius - Under Influence
Outlandish - Aicha (Mintman Remix)
Kasabian - LS7 (JFL Remix)
Cooper Temple Clause - Promises Promises
Kane - Rain Down on Me (Tiesto Remix)
Suburbia - Always
Kings of Leon - Red Morning Light
Tribalistas - Ja Sei Namorar
Radiohead - Myxomatosis
Stone Roses - Fools Gold
Caesars - Jerk It Out
Wir Sind Helden - Guten Tag
Timo Maas - Unite
Tosca - Gute Loune
Soffet - Gamushara Deko Boko Dai Race!
Lost Prophets - Burn Burn
Babamania - Wanna Rock
DJ Sensei- Musica Grande
The Ravonettes - That Great Love Sound
Goldfrapp - Train
Cafe Tacuba - EO (El Sonidero)
Cabas - Juancho
Zeca Pagodinho - Deixa a Vida Me Levar
Asian Dub Foundation - Rise To the Challenge
Paul Van Dyk - Nothing But You
Seamonator - Japanese Title
The Individuals - Take a Ride
The Jam - Town Called Malice
Underworld - Two Months Off
Clones - Crazy Boys
Dawholeenchilada - Espiral
[quote]Er komt ook een limited edition uit met een DVD volgens de Underworld site!
Anthology 1992-2002, 2003 (Limited)
2xCD + 1xDVD: 2003 JP (V2 : V2CP 172-174)
Disc 1
01. Big Mouth 10:07
02. Dirty 10:18
03. Mmm Skyscraper I Love You 13:15
04. Rez 9:57
05. Spikee 12:30
06. Dirty Epic 9:59
07. Dark And Long (Dark Train) 10:51
Disc 2
01. Cowgirl 8:29
02. Born Slippy .NUXX 7:34
03. Pearls Girl 9:39
04. Jumbo 6:58
05. Push Upstairs 6:10
06. Moaner 10:23
07. Shudder/King Of Snake 9:30
08. 8 Ball 8:55
09. Two Months Off 9:08
Bonus DVD Video (menu design by Tomato)
01. Rez
02. Dark And Long
03. Born Slippy (Trainspotting Version)
04. Jumbo
05. Two Months Off[quote]
quote:eigenlijk maken ze ook gewoon progressive elektronische dance muziek, alleen niet de progressive in de vorm van de zweverige monotone trance achtige 'earth' en global underground stijl, maar een hele andere richting uit, meer experimenteler en opzwepender
Op maandag 13 oktober 2003 22:54 schreef Luni het volgende:[..]
Vind het toch niet in de buurt van progessive komen.
Underworld is nou eenmaal een van de weinige bands die net als The Prodigy een geheel eigen genre/stijl heeft uitgevonden
ook al staan er veel oude nummers op, voor de goede luisteraars, veel van de oude nummers klonken zachter dan de nummers van tegenwoordig op CD. dat irriteerde mij eigenlijk mateloos omdat als ik een aantal verschillende nummers in Winamp gooide klonk het ene nummer zacht en het volgende weer wat harder. en om nou steeds het volume aan te passen
de oude nummers op deze CD klinken nu net zo hard als de huidige nummers op CD. en dat luistert wel wat prettiger
<<<<< UNDERWORLD >>>>>
[Dit bericht is gewijzigd door Praag op 13-11-2003 18:01]
quote:Daar geef ik je 100% gelijk in. Met die gedachte loop ik ook al jaren rond
Op woensdag 5 november 2003 10:59 schreef Ener-G het volgende:
Underworld is nou eenmaal een van de weinige bands die net als The Prodigy een geheel eigen genre/stijl heeft uitgevonden
quote:heee mijn favo band aller tijden is ook Underworld!!! zit jij op het Dirty Forum?
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef Praag het volgende:
vanochtend zag ik de clip van de nieuwe versie van born slippy op tv, vanmiddag zag ik de single en die nieuwe CD bij de FRS op Rotterdam CS en meteen maar gekocht. underworld is per slot van rekening m'n allerfavo band allertijden. (underworld (live) @ I LOVE TECHNO - kippevel als ik er aan terugdenk)
ook al staan er veel oude nummers op, voor de goede luisteraars, veel van de oude nummers klonken zachter dan de nummers van tegenwoordig op CD. dat irriteerde mij eigenlijk mateloos omdat als ik een aantal verschillende nummers in Winamp gooide klonk het ene nummer zacht en het volgende weer wat harder. en om nou steeds het volume aan te passen
de oude nummers op deze CD klinken nu net zo hard als de huidige nummers op CD. en dat luistert wel wat prettiger
<<<<< UNDERWORLD >>>>>
quote:hey...dat vondt ik ook alleen dan met die nieuwe cd juist ik heb nog steeds dat ik bij het ene nr harder moet zetten en bij het andere juist zachter (bv van MMM Skyscraper I Love You ---> naar Rez )
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef Praag het volgende:
vanochtend zag ik de clip van de nieuwe versie van born slippy op tv, vanmiddag zag ik de single en die nieuwe CD bij de FRS op Rotterdam CS en meteen maar gekocht. underworld is per slot van rekening m'n allerfavo band allertijden. (underworld (live) @ I LOVE TECHNO - kippevel als ik er aan terugdenk)
<<<<< UNDERWORLD >>>>>
of heb ik gewoon oren waarmee je ook 30000Hz kan horen
Born Slippy - Beste Techno Single
Eight Ball - zeer RelaxeD
Dark & Long - zeer RelaxeD
quote:Yep en ik heb em eindelijk binnen
Op maandag 13 oktober 2003 15:10 schreef teknomist het volgende:[..]
Deze ga ik zeker kopen. Alleen jammer dat 'King of Snake' er niet op staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |