Specificaties:
Intel Celeron 1200
Geheugen: 512 MB
SiS Geluidskaart
SiS Videokaart met maximaal 64 MB videogeheugen
CD-ROM Speler
Floppy Disk
56k modem
14" scherm
Li-Ion Accu (gaat tot 40 minuten mee)
Poorten: Parallel, Firewire, SVHS uitgang (tv-out) , Muis/Keyboard, 2xUSB, ethernet, Fast Infrared.
Bijgeleverd: Tas, Garantiebewijs, Adapter.
Garantie: tot 18 oktober 2003.
Vraagprijs: 600 euro.
quote:Ik doe er te weinig mee en voor school (waar ik hem voor gekocht had) gebruik ik hem voorlopig niet (aangezien ik pas weer in februari/september 2004 begin).
Op maandag 13 oktober 2003 14:28 schreef Quara het volgende:
waarom doe je hem weg?
En de accu gaat tot 40 minuten mee??? Duzz, daar moet ook nog even een nieuwe voor komen....
quote:Op www.promedion.nl kun je kijken voor een promedion dealer bij jouw in de buurt, die kan je vast vertellen of je de laptop kan uitbreiden met een cd(rw)/dvd module (ik neem aan van wel). Als je veel op de accu gaat werken lijkt me een nieuwe accu handig. Ik had vandaag promedion gebelt en ze hebben nog accu's op voorraad.
Op maandag 13 oktober 2003 20:25 schreef joey_k het volgende:
Kun je ook vertellen waar ik eventueel een cd(rw)/dvd module kan kopen voor deze laptop die je te koop hebt? Ik ben namelijk op zoek naar een leuke laptop en deze lijkt wel leuk, maar ik zou graag ook cd's kunnen branden en dvd's kunnen kijken.....En de accu gaat tot 40 minuten mee??? Duzz, daar moet ook nog even een nieuwe voor komen....
Ik heb net een e-mail binnen gekregen van Promedion en ik krijg waarschijnlijk een nieuwe accu (ze zeiden eerst van niet ).
De laptop gaat waarschijnlijk weer in de verkoop na de vervanging van de accu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |