Never a dull moment.
Nu ja, keek enkel voor Marlies, want dat vind ik toch wel een schatje, gewoon geluid uit, hoor je dat gejank ook niet meer en enkel beeld. Zag wel in een flits weer die Devon voorbij komen, die hadden ze toch geditched of zo? of krijgen we nu het napraat uurtje van ex bewoners uit het nu ipv "vorig jaar opgenomen en pas op voor Ruud de Wild acties"?
quote:dat zijn standaard seksualiteit vragen hoor
Op vrijdag 01 juni 2001 20:11 schreef Lavendela het volgende:
Ik vind het allemaal nogal erge dozen, die kerel incluis (die gesprekken: hoe scheer jij je schaamhaar? Laat jij je weleens in je kont neuken hhihihihi)
Enne, mening veranderd?
Hmmm, dat wordt dus weer de herhaling op vrijdag.
Verder was er nog een feestje waar ook Justin zich weer misdroeg, en kwamen er sollicitanten naar de vrije plek in het huis.
Je kunt het hier allemaal vinden.
Ik pik 't alsnog ff mee iig.
Maar goed, de andere meiden zijnneh, sja... saai, dom, onnozel, soms best lief hoor, maar echt mijn type vrouw niet!
Die Justin is echt heel erg. Maar de Meiden lijken er ook wel een beetje om te vragen. Justin eist gewoon botweg de slaapkamer van Marlies op en iedereen zou iets tegen Justin gezegd hebben in de trant van: "Daar héb ik me toch een partij schijt aan, opzouten mongool!", maar niet onze Marlies: "Stamel stotter eeh ja eeh ooh nou eeh daar eeh moeten we 't dan maar eens over hebben".
Hij brengt elke week een nieuw element in, eerst zogenaamd geld kwijt en dus uit de pot 'lenen', daarna keiharde muziek draaien middernacht, vlak voordat hij samen met Apolonia naar Parijs zou gaan dronken thuiskomen, dan weer irritant zingen onder de douche.
Het lijkt wel een soort stressbestendigheidstest voor de dames.
quote:Volgens mij ben jij best een gefrustreerd mannetje..zeg het maar als ik het mis heb hoor!
Op maandag 11 juni 2001 17:03 schreef Damian het volgende:
Als ze nu allemaal weggaan, zijn we daar ook weer van af, ik weet niet eens welk programma het is, maar dat boeit me verder niet als het maar snel is afgelopen.
Ik wou dat mensen eens wat minder energie staken in zaken die hen niet aanstaan....reageer dan niet, denk ik dan, maar ja, wie ben ik?
Deze aflevering wordt bekend wie het tweede vertrokken meisje gaat vervangen.
Vind de hele serie trouwens zwaar tegenvallen; het begon aardig, maar tegenwoordig heb ik zelfs moeite om het programma tot het einde te kijken...
quote:Ja dat vind ik ook..ik erger me ook echt zo aan die Justin. De hele uitzending praat ie maar over hoe egoistisch en egocentrisch iedereen is..
Op woensdag 13 juni 2001 23:09 schreef Sanne het volgende:Vind de hele serie trouwens zwaar tegenvallen; het begon aardig, maar tegenwoordig heb ik zelfs moeite om het programma tot het einde te kijken...
Ik vind Justin juist een aanwinst voor het programma! De ruzies zijn nu helemaal opgenomen in 't concept en net als de meiden haat ik 'm natuurlijk ook, maar hij zorgt wel voor goeie 'input' voor 't programma.
quote:Die blonde
Op donderdag 14 juni 2001 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
Was Elma nou die donkere of die blonde?
quote:Ik heb hem ook gemist. Iemand interesse om Cynix en mij ff bij te praten over de Meiden
Op vrijdag 15 juni 2001 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Toch gemist door alle consternatie.
Gewoon vergeten. Hmmm, volgende keer maar weer dan.
quote:Thanks
Op zaterdag 16 juni 2001 19:56 schreef Sanne het volgende:
Kijk eens op http://web.sbsnet.nl/demeiden/
Vervolgens Hot News; al het nieuws dat je ooit wilde weten over de meiden, inclusief filmpjes
Nico heeft trouwens een column geschreven over De Meiden
quote:zal ook eens kijken, ik heb het nog nooit gezien. Hyeb nu een trial versie van Reality TV ( tijdelijk) is af en toe ook wel geinig.
Op woensdag 27 juni 2001 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
Strax, om 22:15 uur gaan we er weer voor! Net 5.
quote:Hm, gemist vandaag, nu ja, misschien vrijdag in de herkansing, alhoewel ik nooit weet wanneer het dan is.
Op woensdag 27 juni 2001 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
Justin heeft weer eens een nieuw vriendinnetje, Jo-Anne, eén van de vriendinnen van Elmo, die nieuwe. Eén probleem, ze heeft al een vriend. Justin: "Ach, aan alles komt een einde, ze moet 'm gewoon even bellen en zeggen dat ik dus nu haar vriend ben".
Maarre, die Justin, hij denkt wel dat hij God is en okee, op een punt moet ik 'm wel gelijk geven. Vriendjes zijn net als griepjes, ze gaan wel weer over, maar ja, Justin kan ook een vriendje worden / zijn, dus hij kan ook over gaan....
Waren er nog spannende ontwikkelingen omtrent Marlies? Weet iemand van jullie wat er nu van haar geworden is?
Al was Apollonia ook nog jarig en kreeg een felicitatietelefoontje uit Suriname van een haar tot dan toe onbekende oom. Toen ze van hem hoorde dat haar opa twee jaar geleden was overleden, kwamen de waterlandertjes. Ik weet niet zeker of ze dit al wist of niet, maar ze werd een beetje emo. Apollonia: "En dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden nog in Suriname was, ik had hem graag ontmoet".
Justin werd trouwens ook nog ontslagen, vooral wegens te vaak verslapen. Min of meer terecht volgens de meiden, hoewel Justin allerlei redenen verzint waarom het vooral niet zíjn schuld is. Z'n carpool-afspraak zou regelmatig te laat zijn, etc. Francine: "Je liegt maar een eind weg, het zal mij aan m'n reet roesten, maar je weet wel beter". (Of iets in die strekking).
Justin: "En dan zeggen ze ook nog dat ik niet in de bedrijfscultuur pas, nou zij trekken dus aan het kortste eind. Fok!, fok!, fok!".
Justin is echt zo gek als een deur, en die Eeeeeelma!!
Blond dommertje en bruin dommertje zijn erg vervelend samen: vuiile roddels over de anderen , met name over Marlies! (jaja, marlies de burgertrut..wie staat er nu steeds te poetsen en te zeikzaniken? Psies, dom blondje)
Dan dat examen...'ja, ik akn geen twee examens tegelijk leren, en de vorige keer had ik hard geleerd en toen had ik een 6!!! Niet erg, maar dan niet doen alsof je slim bent!!!
Verder Antillengeneuzel en prietpraat over en in een ballon. Let vooral op de humor die er in de stukjes zit...
Weer gemist!
Wat deed Marlies? De rest intereseert me niet zo namelijk..
Die Justin veroorzaakt alleen maar hartverzakkingen bij mij! En tuurlijk, je hoeft niet hysterisch te doen als je een auto in puin rijdt, maar je mag best even op je eigen manier afreageren, want echt leuk is het natuurlijk niet! Justin dus op de trekhaak en kijken hoe die dan piept!
quote:Gvd...ze doet niet echt moeite om zich te profileren....jammer....
Op donderdag 05 juli 2001 15:21 schreef Catootje het volgende:
Marlies zien we alleen nog maar als een klein muizig schimmetje....ze heeft een keertje gesproken en dets it....
En Doix, wat heb jij met Marlies? Familie? Vertel, vertel!
Justin heeft er een beetje spijt van z'n vriendinnetje zo hard toegesproken te hebben vanwege haar hysterische buien na het auto-ongeluk, waarbij overigens geen gewonden vielen. Ze vertrekt, maar hij wil haar 's avonds bellen: "Als ze nu dus niet opneemt of niet thuis is, bel ik haar dus nooit meer". Ze neemt niet op. De relatie is over. "That's life".
quote:Sjit, weer gemist, nu ja....had een feestje...
Op donderdag 05 juli 2001 16:17 schreef Cynix ® het volgende:
Thnx voor de samenvatting, Catootje!
Ik ga natuurlijk evengoed proberen morgenavond de herhaling mee te pikken, maar als het niet lukt, mis ik iig de verhaallijn niet.En Doix, wat heb jij met Marlies? Familie? Vertel, vertel!
En wat ik met Marlies heb? Helaas niets, jammer genoeg. Zou wel wat met haar willen beginnen. Tja, kan het niet echt uitleggen, maar ik vind haar gewoonweg ontzettend aantrekkelijk in haar doen en laten, haar stemgeluid, haar ogen en noem maar op, maar ja, zoals ik al zei, ik kan het niet uitleggen, want waarom dit terwijl ik haar helemaal niet ken?
Het is trouwens best een aardige RL-soap. Misschien eens proberen?
Wat is dat een zeldzame lul, zeg
V.
quote:Da's waar... het redenatievermogen van een baksteen, maar het is mooi om naar te kijken.
Op woensdag 11 juli 2001 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, die is echt erg he?
Hij is natuurlijk wel door de selectie gekomen op basis van dat zieke, zelfingenomen, egoïstische karakter. Maar hoe je 't ook wendt of keert, never a dull moment met Justin.
Me in geen tijden zo zitten ergeren voor de tv...
HEERLIJK
V.
quote:Komkom, niet zo somber, ze heeft toch best een lief koppie, toch? En als metal ben ik wel wat kattegejank gewend, dus mij hoor je niet klagen, ik vind Marlies wel een droom...
Op donderdag 12 juli 2001 10:37 schreef Vivi het volgende:
Wat zingt die Marlies afschuwelijk!!! En het ergste is: ze vindt het zelf heel erg mooi volgens mij ..en ook ALTIJD hetzelfde nummer: Why don't you WHEEEEEEEEP when I hurt you..
![]()
![]()
Het lijkt wel een re-occuring nightmare..
Marlies is trouwens weer eens behoorlijk buitenspel gezet door meestertreiteraar Justin. De bewoners willen namelijk gezamelijk een liedje op CD opnemen, als een soort herinnering aan hun verblrijf in het huis, en Justin heeft even bepaald welke meiden mee mogen zingen.
Eén van hen stelt voor dat de meiden gezamelijk het refrein zingen, "al is het maar één regel". Justin: "Dat zou kunnen, maar dat lijkt mij dus geen goed idee, daar wordt de kwaliteit dus een stuk minder van als het ware, dus".
Marlies mag oorspronkelijk wel mee zingen van Justin, maar hij regelt een afspraak met de opnamestudio op een dag waarop zij absoluut niet kan. Op haar vraag of het verzet kan worden weigert Justin: "Als je het belangrijk genoeg vindt, maak je daar tijd voor en anders doe je dus gewoon niet mee, ik ga het niet verzetten!". 't Blijft een (merkw)aardige jongen...
Over Justin heb ik dan verder nog maar een opmerking, en dat is dat ik hem nog niet eens in zijn bek zou spugen als zijn neus in de fik stond....
Maar ja,....
Kijken wat ze dan doen bij SBS6 of Net5 of waar het ook uitgezonden wordt.
Maar okee, heerlijk weer die Marlies, mooi koppie, prachtige ogen, leuk en speels haar, een schitterende stem en een heerlijke kont! En soms zo heerlijk naief en onschuldig, zo ontactvol naief, ik val daar wel voor moet ik zeggen...
En nu kijken of die hit wat gaat worden van deze meiden onder de bezielende begeleiding van onze DJ / Director / Managere Justin...
L: "Slecht"
M: "Oh, geh...ehm, wat is je lievelingskleur??"
Daarbij kan ze ECHT niet zingen!!
Eilijk vind ik ze allemaal behoorlijk irri in dat huis..
En inderdaad: doorgaan met haar schoolkrantvraagjes voor de internetsite van Meiden van 5 terwijl haar huisgenootje het moeilijk had met belangrijker zaken!
quote:Ik vind dat ze een ongelooflijk grote waffel heeft. En inderdaad nogal lomp in de omgang.
Op donderdag 19 juli 2001 22:08 schreef Paradox het volgende:
Wat vinden julie van Daphna? Ik vind haar niet om uit te staan. Van sociale vaardigheden heeft ze volgens mij nog nooit gehoord. Wat een zelfingenomen trien zeg...:(
De enigen die ik normaal vind doen in dat huis zijn Francine, Elma en Appolonia.
quote:
Op zondag 18 maart 2001 14:20 schreef Larissa het volgende:
Apolonia is gewend zich als een loner te gedragen, maar als ze in goed gezelschap verkeert kletst ze er gezellig op los. Na een moeilijke start heeft Apolonia toch snel haar eigen plek gecreëerd. Ze heeft het meest met Daphna en Francine.
Francine is door de wol geverfd. Maar door haar persoonlijke ervaringen heeft ze een ijzersterke persoonlijkheid ontwikkeld! In het huis kan ze het steeds beter vinden met Daphna. Met Marlies heeft ze de minste raakvlakken.
Marlies is een sociale vrolijkerd. Ze is open en spontaan en ze luistert graag naar andere mensen. In het huis kan ze het met alle meiden wel goed vinden, maar met Devon en Leonie heeft ze het meest.
Deze sociale dame houdt van gezelligheid en mensen om zich heen. Een echte kwebbelkont! Daphna heeft moeite met Marlies, omdat ze denkt zij haar niet begrijpt. Ze krijgt een steeds hechtere band met Francine.
Met haar opvallende verschijning en haar sterke eigen wil, is deze moeder van zoontje Lewis een geval apart! Devon kan het goed vinden met Marlies en Leonie. Met Apolonia loopt het niet zo lekker
Leonie is een levensgenieter. Ze vermijdt al te 'zware' onderwerpen en is super-ijdel! Leonie kan ontzettend veel lol hebben met Daphna en Devon. Ze vindt Francine een 'donker persoon'
quote:Ha Larissa, tja, ik heb het ergens wel eens uitgelegd, maar dat was voor de crash, dus weet niet goed meer wat ik toen getyped heb, moet ik nog een keer doen dan?
Op donderdag 19 juli 2001 22:54 schreef Larissa het volgende:
Sorry Doix, maar ik snap ook niet helemaal wat je in die Marlies ziet.
In het begin zat ze steeds mee te lullen met Davon en dan achter haar rug te roddelen. Dat vind ik misselijk.
En dan een gezonde meid op die leeftijd die maar 1 dag per week werkt. Er is toch werk zat.
Maar een paar maanden terug zat ze dus bij het uitzendbureau en wilde alleen interessante baantjes (bij een reclamebureau geloof ik) terwijl ze daar amper de opleiding/ervaring voor had.En inderdaad: doorgaan met haar schoolkrantvraagjes voor de internetsite van Meiden van 5 terwijl haar huisgenootje het moeilijk had met belangrijker zaken!
En okee, niet iedereen is perfect toch, ik vond het ook niet okee, dat ze wat naief en lomp toch haar vragen er doorheen drukte terwijl hoe-heet-ze-ook-alweer eigenlijk in de shit zat en de interactie met Daphna (hoe kan je die nou niet tof vinden trouwens? ) was ook wat apart te noemen, maar toch juist dit soort dingetjes trekken mij in haar aan. En tja, smaken verschillen, ik vind Marlies wel okee om te zien en ik kan best begrijpen dat anderen dat niet vinden, ik vind ook niet iedere vrouw of jongen okee en vraag me soms ook af waarom iemand uitgerekend hem of haar nou aantrekkelijk lijkt. Zoals je hierboven al post, is Marlies de sociale vrolijkerd en ze probeert haar draai te vinden. Ik vind een dag in de week werken ook wat weinig, maar ik vind het goed dat ze haarzelf een kans geeft om DE baan te zoeken die bij haar past, als je dat niet doet en je rolt in een okee-het-moet-maar-baan en je blijft er hangen, dan is je midlife crisis al op safe gesteld namelijk...
En het wat ontactvolle, het dromerige en het onschuldige / naieve vind ik haar erg aantrekkelijk maken....
Begrijp je het een beetje, of kan je er in ieder geval een beetje in meekomen in mijn redenatie?
En ik moet Orthello, mijn collega wel gelijk geven, je hebt mooie benen...
Dat ik Daphna niet tof vind heb ik niet gezegd. Ze is nogal lomp in de omgang en echt normaal vind ik haar niet doen. Maar ze is wel de leukste om naar te kijken! Als die haar mond opentrekt dan denk ik "hoe krijg je het eruit gekraamd?". Ik moet altijd wel om d'r lachen.
Justin vind ik trouwens de grootste hork. Ik snap niet dat die meiden allemaal pikken wat hij flikt en zegt. Op zo'n moment geef ik Daphna groot gelijk als ze hem weer eens de wind van voren geeft.
Dank je voor het compliment over mijn benen.
quote:Dat accent is waarschijnlijk brabants want ik geloof dat ze oorspronkelijk uit de buurt van Den Bosch komt of zo.
Op vrijdag 20 juli 2001 10:26 schreef Larissa het volgende:
Tja, Doix, ik zeg ook niet dat je mijn mening moet delen. Ik begreep het alleen niet zo. Dat "sociale vrolijkerd" komt van de internetsite af. Wat ik wel grappig aan Marlies vind is haar stem. Ze praat eigenlijk heel netjes, maar er klinkt een accent door dat ik niet helemaal thuis kan brengen.Dat ik Daphna niet tof vind heb ik niet gezegd. Ze is nogal lomp in de omgang en echt normaal vind ik haar niet doen. Maar ze is wel de leukste om naar te kijken! Als die haar mond opentrekt dan denk ik "hoe krijg je het eruit gekraamd?". Ik moet altijd wel om d'r lachen.
Justin vind ik trouwens de grootste hork. Ik snap niet dat die meiden allemaal pikken wat hij flikt en zegt. Op zo'n moment geef ik Daphna groot gelijk als ze hem weer eens de wind van voren geeft.
Dank je voor het compliment over mijn benen.
En kijk, wat betreft Daphna en Justin denken we gewoon hetzelfde. Ik lig ook dubbel als Daphna ("Het is Daphna, met een A, waarom schrijven ze dat altijd verkeerd....****en hopa, beentjes in de lucht***) haar mond opentrekt, hoe krijg ze het uit haar strot!!
En ja, Justin....op de nette manier: ik zou nooit vrienden met hem kunnen zijn (vertaald naar minder nette manier: als ik hem tegenkom, dan moet men me tegenhouden dat ik zo'n asociale hork niet effies de nek omdraai! )
En over je benen, inderdaad, ze zijn zeer de moeite waard om te zien, en dat mag best gezegd worden, vind ik?
Edit: het begint om 22:40 uur
Justin wil figuranten ronselen voor de clip, dus plaatst hij een advertentie. Op vragen van één van de meiden waarom ze niet gewoon hun eigen vrienden benaderen, reageert Justin: "Ja, maar ik wil geen lelijke mensen". De relatie tussen Justin en Marlies wordt steeds slechter, zij moet van hem steeds haar dingetjes overdoen, waar ze ook al niet blij mee is.
Apollonia houdt ondertussen een toespraak voor kansarme jongeren, op uitnodiging van ex-GTST-acteur Jimmy Geduld. Ze is behoorlijk zenuwachtig.
quote:Oei, jouw bijna psychologisch disfunctionerende oog voor detail is grenzeloos.....mij zijn ze niet echt opgevallen en ik zat toch echt aan de buis gekluisterd!!! En men zegt van mij dat ik een zwak voor armen heb, dus dan zou ik toch echt in de juiste area's gekeken moeten hebben....
Op woensdag 25 juli 2001 23:34 schreef Vivi het volgende:
Die zweetplekken onder de armen van Marlies:![]()
![]()
Was eigenlijk een van de weinige, weer leuke afleveringen...
Maar ja, ze blijft best een scheetje hoor...
Justin was trouwens zowaar wat milder leek het wel, al was zijn opmerking over lelijke mensen wel wat ongepast.....en ja, ik had doorgeslagen hoor met zo'n strijkbout in mijn armen....maar ja, ik zou niet graag in het bed van Justin gespot willen worden....dat wordt een trauma!
Wél grappig is hoe hij omgaat met het verlies- en diefstalnummer van de Rabobank. Na lang wachten krijgt hij eindelijk een medewerkster aan de lijn. Op zijn vraag of z'n pasje geblokkeerd kan worden vraagt zij z'n pasnummer. Justin: "Dat ga ik dus nú even opzoeken". Hij legt de hoorn neer en loopt héél rustig naar de kamer, en laat ondertussen de bankmederwerkster gewoon wachten. Telefoonstem: "Meneer, meneer, nu laat u dus míj wachten...".
De meiden zien zelf de eerste uitzending op TV terug. Veel hilariteit, maar er wordt ook al meteen stevig gediscussieerd. Voor de gelegenheid zijn ook de ex-bewoonsters aanwezig en vooral Devon kamt het programma meteen lekker af: "De muziek is kitsch en de voice-over bedroevend slecht".
Volgende week is trouwens alweer de laatste aflevering. Het is bijna afgelopen en de meiden leven toe naar het einde van hun vrijwillig samenwonen. Natuurlijk komen er nog wel wat ruzies en woordenwisselingen. Zoals over het schoonmaken van het huis. Justin: "Ik wil best wat opruimen, maar ik ga niet het hele huis schrobben" [steekt middelvingers omhoog].
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-08-2001 23:17]
quote:Ehhh, hopelijk niet op hun leeftijd.....anders heb ik een hoop uit te leggen....
Op woensdag 08 augustus 2001 23:38 schreef REC het volgende:
Meiden van 5: Slaat dat nou op hun leeftijd, of op hun IQ?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-08-2001 18:31]
quote:Er komt volgende week nog een terugblik geloof ik, onder het motto: Hoe gaat het nu met de meiden van 5???
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, is deze serie nu aggelopen?
Het was een aardige uitzending, maar wel een hoog ditjes&datjes-gehalte.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 02:48 schreef REC het volgende:
Mijn God, net als je denkt dat je alles gehad hebt........
.......wordt 't herhaald![]()
quote:Wanneer komt het? Ik wil wel weer lachen
Op zaterdag 26 april 2003 02:48 schreef REC het volgende:
Mijn God, net als je denkt dat je alles gehad hebt........
.......wordt 't herhaald![]()
quote:Yep..
Op zaterdag 26 april 2003 10:35 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Wanneer komt het? Ik wil wel weer lachen
Die Devon speelde toch ook kort in GTST vorig jaar en kreeg toen een kind van Marcus?
en volgens mij is die ene die er later in kwam (ben haar naam vergeten) nu een van de webcamgirls ... die wil wel heeeel graag op tv
Ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat het uiteindelijke doel van de serie is.. Wat kunnen ze winnen? Dat huis? En hoe wordt dat bepaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |