Never a dull moment.
Nu ja, keek enkel voor Marlies, want dat vind ik toch wel een schatje, gewoon geluid uit, hoor je dat gejank ook niet meer en enkel beeld. Zag wel in een flits weer die Devon voorbij komen, die hadden ze toch geditched of zo? of krijgen we nu het napraat uurtje van ex bewoners uit het nu ipv "vorig jaar opgenomen en pas op voor Ruud de Wild acties"?
quote:dat zijn standaard seksualiteit vragen hoor
Op vrijdag 01 juni 2001 20:11 schreef Lavendela het volgende:
Ik vind het allemaal nogal erge dozen, die kerel incluis (die gesprekken: hoe scheer jij je schaamhaar? Laat jij je weleens in je kont neuken hhihihihi)
Enne, mening veranderd?
Hmmm, dat wordt dus weer de herhaling op vrijdag.
Verder was er nog een feestje waar ook Justin zich weer misdroeg, en kwamen er sollicitanten naar de vrije plek in het huis.
Je kunt het hier allemaal vinden.
Ik pik 't alsnog ff mee iig.
Maar goed, de andere meiden zijnneh, sja... saai, dom, onnozel, soms best lief hoor, maar echt mijn type vrouw niet!
Die Justin is echt heel erg. Maar de Meiden lijken er ook wel een beetje om te vragen. Justin eist gewoon botweg de slaapkamer van Marlies op en iedereen zou iets tegen Justin gezegd hebben in de trant van: "Daar héb ik me toch een partij schijt aan, opzouten mongool!", maar niet onze Marlies: "Stamel stotter eeh ja eeh ooh nou eeh daar eeh moeten we 't dan maar eens over hebben".
Hij brengt elke week een nieuw element in, eerst zogenaamd geld kwijt en dus uit de pot 'lenen', daarna keiharde muziek draaien middernacht, vlak voordat hij samen met Apolonia naar Parijs zou gaan dronken thuiskomen, dan weer irritant zingen onder de douche.
Het lijkt wel een soort stressbestendigheidstest voor de dames.
quote:Volgens mij ben jij best een gefrustreerd mannetje..zeg het maar als ik het mis heb hoor!
Op maandag 11 juni 2001 17:03 schreef Damian het volgende:
Als ze nu allemaal weggaan, zijn we daar ook weer van af, ik weet niet eens welk programma het is, maar dat boeit me verder niet als het maar snel is afgelopen.
Ik wou dat mensen eens wat minder energie staken in zaken die hen niet aanstaan....reageer dan niet, denk ik dan, maar ja, wie ben ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |