abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2001 @ 22:55:42 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_943606
Ik kan me al niet alles meer herinneren van gisteravond, maar wel dat er weer allerlei ruzies waren. Er wil weer iemand opstappen, die net als bij het vertrek van Devon, ook niet door iedereen gemist wordt. Met name Apollonia zal het een zorg zijn.

Never a dull moment.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_944786
Nou, eentje weg, Leonie, dacht ik (hoopte meer op Justin) en ben benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed toveren....

Nu ja, keek enkel voor Marlies, want dat vind ik toch wel een schatje, gewoon geluid uit, hoor je dat gejank ook niet meer en enkel beeld. Zag wel in een flits weer die Devon voorbij komen, die hadden ze toch geditched of zo? of krijgen we nu het napraat uurtje van ex bewoners uit het nu ipv "vorig jaar opgenomen en pas op voor Ruud de Wild acties"?

† In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 00:56:34 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_944951
Dat gedoe rond Ruud de Wild begreep ik ook niet helemaal. Ik dacht dat we dat allemaal al gezien hadden?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 02:13:21 #4
3767 Herald
Come get some
pi_945271
dat gedoe met Ruud de Wild had toch met Leonie te maken? Dat ze sinds ze toen d'r mond voorbij praatte niemand haar meer echt vertrouwde.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 1 juni 2001 @ 20:11:04 #5
11902 Lavendela
 Oef, wat ruik ik lekker
pi_951161
Ik vind het allemaal nogal erge dozen, die kerel incluis (die gesprekken: hoe scheer jij je schaamhaar? Laat jij je weleens in je kont neuken hhihihihi)
Accch margrietje de rozen zullen bloehoeien, ook al zie je mij niet meer (blijven we fijn in de bloemen hee?)
  vrijdag 1 juni 2001 @ 22:25:51 #6
3767 Herald
Come get some
pi_952025
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 20:11 schreef Lavendela het volgende:
Ik vind het allemaal nogal erge dozen, die kerel incluis (die gesprekken: hoe scheer jij je schaamhaar? Laat jij je weleens in je kont neuken hhihihihi)
dat zijn standaard seksualiteit vragen hoor
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_954988
Ben ik verdomme wel mijn mooie analyse kwijt over Marlies door de crash van afgelopen week.....had Addicted die al wel gelezen?
pi_955037
* addicted_to_jellybeans heeft het verhaaal van Marlies gelezen
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_955798
Gelukkig, Addict, ik zou zo eentweedrie het niet nog een keer kunnen ophoesten die analyse...althans woord voor woord...

Enne, mening veranderd?

† In Memoriam † woensdag 6 juni 2001 @ 23:14:06 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_984868
Oeps, weer vergeten.
Blijft ook een k*t tijdstip...

Hmmm, dat wordt dus weer de herhaling op vrijdag.

woensdag 6 juni 2001 @ 23:21:17 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_984907
Het leukste was eigenlijk dat Justin de slaapkamer opeist. Marlies geeft echter niet zonder slag of stoot haar kamer op. Justin is behoorlijk pissed.

Verder was er nog een feestje waar ook Justin zich weer misdroeg, en kwamen er sollicitanten naar de vrije plek in het huis.

Je kunt het hier allemaal vinden.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_985572
Weet niet of dit de plek is, maar het dermate associale gedrag dat Justin ten toon spreidde tegen Marlies bij het opeisen van die kamer vind ik ronduit stuitend.....ben blij dat Marlies die kamer niet zonder slag of stoot opgaf, ik denk dat ik in eerste instantie perplex zou staan en me zou laten overrompelen, maar diep in mijn hart zou ik die gozer gewoon keihard de kamer uit willen slaan!
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2001 @ 01:13:35 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_985683
Natuurlijk is dit de plek!
Zéker als het een ruzie betreft, maar ook andere opmerkingen mogen hier hoor.
pi_986368
Duidelijk eeen acteur, die Justin
http://www.snowzone.nl
pi_991443
Jammer genoeg is alles al van te voren opgenomen...ik had na die discussie over die kamer tussen Justin en Marlies graag mijn huisje als verblijfplaats voor Marlies willen aanbieden..
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2001 @ 17:17:20 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_996832
Voor wie 't heeft gemist: 't wordt zo meteen herhaald.
18:10 uur, Net 5

Ik pik 't alsnog ff mee iig.

vrijdag 8 juni 2001 @ 19:50:22 #17
11902 Lavendela
 Oef, wat ruik ik lekker
pi_997729
*meegepikt heeft* Wat een ontzettende aansteller is die Justin zeg! Engerd: hij is of een acteur, of een hele enge jongen...brr!! *Catoot hoopt dat het een acteur is, anders toch wel een psychopaatje* CREEP!

Maar goed, de andere meiden zijnneh, sja... saai, dom, onnozel, soms best lief hoor, maar echt mijn type vrouw niet!

Accch margrietje de rozen zullen bloehoeien, ook al zie je mij niet meer (blijven we fijn in de bloemen hee?)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2001 @ 03:19:33 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_999839
Ik heb 't ook gezien en 't was wél een toppertje hoor!!

Die Justin is echt heel erg. Maar de Meiden lijken er ook wel een beetje om te vragen. Justin eist gewoon botweg de slaapkamer van Marlies op en iedereen zou iets tegen Justin gezegd hebben in de trant van: "Daar héb ik me toch een partij schijt aan, opzouten mongool!", maar niet onze Marlies: "Stamel stotter eeh ja eeh ooh nou eeh daar eeh moeten we 't dan maar eens over hebben".

Hij brengt elke week een nieuw element in, eerst zogenaamd geld kwijt en dus uit de pot 'lenen', daarna keiharde muziek draaien middernacht, vlak voordat hij samen met Apolonia naar Parijs zou gaan dronken thuiskomen, dan weer irritant zingen onder de douche.

Het lijkt wel een soort stressbestendigheidstest voor de dames.

pi_1013540
Als ze nu allemaal weggaan, zijn we daar ook weer van af, ik weet niet eens welk programma het is, maar dat boeit me verder niet als het maar snel is afgelopen.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2001 @ 17:26:19 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1013742
Íets zegt me dat jij niet zo'n liefhebber bent van RL-Soaps. 't Is maar een gevoel hoor...
pi_1013753
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:03 schreef Damian het volgende:
Als ze nu allemaal weggaan, zijn we daar ook weer van af, ik weet niet eens welk programma het is, maar dat boeit me verder niet als het maar snel is afgelopen.
Volgens mij ben jij best een gefrustreerd mannetje..zeg het maar als ik het mis heb hoor!
pi_1015157
En als je er zo aan ergert, waarom neem je dan wel de moeite om hier te reageren?

Ik wou dat mensen eens wat minder energie staken in zaken die hen niet aanstaan....reageer dan niet, denk ik dan, maar ja, wie ben ik?

pi_1015376
BTW..weet iemand hier wat er geworden is van de Meiden van 5? Wat doen ze tegenwoordig? Komen enkelen van hen of allemaal nog eens terug in reclames of andere TV aangelegenheden of was dit een eenmalige acties en verdwijnen de dames, inclusief Justin in de vergetelheid? Zou wel willen weten wat er van Marlies geworden is namelijk....
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2001 @ 21:54:54 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1015384
Ach, kritiek is natuurlijk best welkom, niks op tegen. 't Zou alleen fijner zijn als we wat meer argumenten horen over wát er allemaal mis is met RL-Soaps en hoe die in de ogen van critici misschien beter zouden kunnen.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 14:09:30 #25
10901 Koko
...and then some.
pi_1018935
Ach, in het slechtste geval is het nog goede erger-tv.
Koko Inc, "Onzin uitkramen sinds 1979"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')