Dit topic voor de wedstrijden
Letland - Turkijë
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - Noorwegen
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-10-2003 12:42]
Post je "0-1", weet je niet wie wie is.
quote:je post toch ook niet 0-1 in het Eredivisie topic.
Op maandag 13 oktober 2003 12:42 schreef pekel het volgende:
Kan er niet beter voor elk wedstrijd een andere topic worden geopend?Post je "0-1", weet je niet wie wie is.
quote:Ik weet niet of alle wedstrijd exact tegelijk gespeeld worden (dat betwijfel ik), maar dan moet je er maar bij zetten welke wedstrijd je bedoeld.
Op maandag 13 oktober 2003 12:42 schreef pekel het volgende:
Kan er niet beter voor elk wedstrijd een andere topic worden geopend?Post je "0-1", weet je niet wie wie is.
Anders moet je de hele tijd zappen van topic op topic.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:43 schreef mitt het volgende:[..]
je post toch ook niet 0-1 in het Eredivisie topic.
quote:En het gros van de andere wedstrijden interesseert toch niemand.
Op maandag 13 oktober 2003 12:44 schreef Doc het volgende:[..]
Ik weet niet of alle wedstrijd exact tegelijk gespeeld worden (dat betwijfel ik), maar dan moet je er maar bij zetten welke wedstrijd je bedoeld.
Anders moet je de hele tijd zappen van topic op topic.
Ik denk dat deze teams het wel gaan redden.
quote:Wales wint dat niet denk ik hoor....
Op maandag 13 oktober 2003 12:46 schreef Knaller het volgende:
Letland - Turkije
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - NoorwegenIk denk dat deze teams het wel gaan redden.
quote:Echt wel
Op maandag 13 oktober 2003 12:47 schreef HeatWave het volgende:[..]
Wales wint dat niet denk ik hoor....
Ze kunnen niet anders.
quote:Dat vond ik ook de moeilijkste keuze ja, maar ze deden het best goed in de kwalificatie.
Op maandag 13 oktober 2003 12:47 schreef HeatWave het volgende:[..]
Wales wint dat niet denk ik hoor....
Kroatië - Slovenië
Zal gelijk opgaan, Slovenie is wel ooerdegelijk. Ik hoop op de Goddelijke theedoeken.
Rusland - Wales
Denk toch dat de Russen door zullen gaan, de goede periode van Wales is al enige maanden voorbij.
Spanje - Noorwegen
Zal de Spanjaarden niet meevallen, volgens mij spelen de Noren een lastig spelletje voor de Spanjaarden. Toch Spanje denk ik.
quote:Is geen fraude. Gewoon toeval (althans volgens sommigen).
Op maandag 13 oktober 2003 12:49 schreef SCH het volgende:
Mogen we hier ook speculeren over fraude?De warme en de koude ballen
quote:Sorted
Op maandag 13 oktober 2003 12:52 schreef Doc het volgende:[..]
Hoe de landen staan op de FIFA wereld ranglijst:
1.) Spanje (3e plaats)
2.) Nederland (7e plaats)
3.) Turkijë (8e plaats)
4.) Kroatië (23e plaats)
5.) Noorwegen (25e plaats)
6.) Rusland (28e plaats)
7.) Slovenië (33e plaats)
8.) Schotland (53e plaats)
9.) Wales (53e plaats)
10.) Letland (91e plaats)Als er een seeding was, had Spanje niet tegen Noorwegen kunnen loten.
quote:Geloof je het zelf
Op maandag 13 oktober 2003 12:51 schreef nikk het volgende:[..]
Is geen fraude. Gewoon toeval (althans volgens sommigen).
Het is de UEFA hoor.
[edit]
Lees net dat iemand zoiets al zei
quote:Zo denk ik er dus ook over.
Op maandag 13 oktober 2003 12:58 schreef SCH het volgende:[..]
Geloof je het zelf
Het is de UEFA hoor.
quote:Volgens mij had je alleen gelooft dat het geen toeval was als twee van de top drie tegen elkaar hadden gemoeten.
Op maandag 13 oktober 2003 12:58 schreef SCH het volgende:[..]
Geloof je het zelf
Het is de UEFA hoor.
quote:Nee hoor, denk jij dat het zuivere koffie is dan?
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef Doc het volgende:[..]
Volgens mij had je alleen gelooft dat het geen toeval was als twee van de top drie tegen elkaar hadden gemoeten.
quote:Ja.
Op maandag 13 oktober 2003 13:01 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoor, denk jij dat het zuivere koffie is dan?
Ik zal zo eens wat kansrekening er op los laten
Een met een dichotomie Zwak(5 landen)-Sterk(5) en een met Zwak(3)-Midden(4)-Sterk(3) (volgens de FIFA lijst)
quote:Het zou kunnen maar ik ga voor de fraude.
Op maandag 13 oktober 2003 13:05 schreef Doc het volgende:[..]
Ja.
Ik zal zo eens wat kansrekening er op los laten
Een met een dichotomie Zwak(5 landen)-Sterk(5) en een met Zwak(3)-Midden(4)-Sterk(3) (volgens de FIFA lijst)
SCH en complottheorie =
Vooral nu ik de 'koude en warme ballen'-theorie heb gehoord.
5 ballen van te voren even kort in de magnetron. Ik geloof het meteen
quote:Waarom zou het dan geen toeval kunnen zijn en waarom moet ik jouw mening gaan delen?
Op maandag 13 oktober 2003 12:51 schreef nikk het volgende:[..]
Is geen fraude. Gewoon toeval (althans volgens sommigen).
quote:Omdat UEFA in de loop der jaren al bewezen heeft een goed gevoel voor toeval te hebben. Mensen als Cruijff en Ferguson hebben zich daar in het verleden al 's over uitgelaten. Maar goed, het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn. Uiteindelijk kan alles.
Op maandag 13 oktober 2003 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waarom zou het dan geen toeval kunnen zijn en waarom moet ik jouw mening gaan delen?
En kwa voetbal ligt de speelstijl ze ook al niet
Desondanks hoop ik op Wales
quote:Ook BBC gekeken
Op maandag 13 oktober 2003 12:49 schreef SCH het volgende:
Mogen we hier ook speculeren over fraude?De warme en de koude ballen
quote:Inderdaad. Go Wales!
Op maandag 13 oktober 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Wat een kut loting voor Wales, half November naar Rusland moetenEn kwa voetbal ligt de speelstijl ze ook al niet
Desondanks hoop ik op Wales
Mag een klasse-speler als Giggs tenminste ook eens 1 keer uitkomen op een eindtoernooi.
quote:Nopez, komt gewoon uit de mond van Youri Mulder.
Op maandag 13 oktober 2003 13:36 schreef DiRadical het volgende:
Ook BBC gekeken
quote:Ze hadden het er zondag ochtend\middag over op de BBC.
Op maandag 13 oktober 2003 13:44 schreef SCH het volgende:[..]
Nopez, komt gewoon uit de mond van Youri Mulder.
quote:Youri zei het net op de tv, bij de loting.
Op maandag 13 oktober 2003 14:13 schreef DiRadical het volgende:[..]
Ze hadden het er zondag ochtend\middag over op de BBC.
"Holland will never play Spain.
There's gonna be a microwave up there with some very hot and vey cold balls"
Ik heb Youri niet gehoord, zal wel zaterdag avond zijn geweest.
quote:Was van te voren ook wel te voorspellen natuurlijk. Er gingen niet voor niets plannen op via een geplaatste loting te werken (en terecht, maar dat is weer een andere discussie).
Op maandag 13 oktober 2003 14:13 schreef DiRadical het volgende:[..]
Ze hadden het er zondag ochtend\middag over op de BBC.
"Holland will never play Spain.
There's gonna be a microwave up there with some very hot and vey cold balls"
Ik heb Youri niet gehoord, zal wel zaterdag avond zijn geweest.
quote:Spanje-Noorwegen?
Op maandag 13 oktober 2003 14:30 schreef SCH het volgende:
Er is echt geen 1 grote wedstrijd uitgekomen, dat is statistisch wel erg raar, dat pleit weer voor het toeval. Als je echt fraudeert dan had je gezorgd voor 1 grote wedstrijd.
quote:Noorwegen is geen groot voetballand.
Op maandag 13 oktober 2003 14:36 schreef nikk het volgende:[..]
Spanje-Noorwegen?
quote:Grote van een land zegt niks over de kwaliteit.
Op maandag 13 oktober 2003 14:41 schreef SCH het volgende:[..]
Noorwegen is geen groot voetballand.
Noorwegen was een one hit wonder.
Stelt niks meer voor.
Ik hoop op Wales.
En het is natuurlijk geen toeval dat Nederland en Spanje een makkelijke tegenstander treffen.
De UEFA laat die honderdduizende potentieële toeschouwers/touristen niet glippen.
Wie gaat er trouwens naar Portugal volgende zomer?
quote:heb wel voor 4 wedstrijden kaarten maar ga niet
Op maandag 13 oktober 2003 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had Noorwegen zo graag gezien op het EK. Ik denk dat dat er niet meer inzit.Wie gaat er trouwens naar Portugal volgende zomer?
quote:En wat doe je dan met die kaartjes?
Op maandag 13 oktober 2003 15:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb wel voor 4 wedstrijden kaarten maar ga niet
quote:doorverkopen maar eerst wachten op de loting.
Op maandag 13 oktober 2003 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
En wat doe je dan met die kaartjes?
quote:Present! En naar Greece voor de OS!
Op maandag 13 oktober 2003 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie gaat er trouwens naar Portugal volgende zomer?
Kroatië - Slovenië
Een lekkere Balkanderby, met veel sentiment en vermoedelijk de nodige kaarten. Kroatië lijkt iets sterker, maar Slovenië heeft al 2 maal met dit bijltje gehakt en is zeker kansrijk.
Rusland - Wales
Als Wales de heenwedstrijd een beetje goed doorkomt, geef ik ze veel kans. Ze zijn volgens mij nog nooit zo dichtbij een eindronde geweest en ik zie ze niet snel meer zo dichtbij komen. Dat zal krachten losmaken bij ze.
Spanje - Noorwegen
De Noren zijn minder sterk dan vroeger, dus Spanje moet dit makkelijk redden.
Ik hoop dat ze het halen
quote:Volgens mij hebben de Spanjaarden mazzel dat ze eerst thuis moeten. Noorwegen kan thuis nog wel eens met 1-0 winnen en dan zouden ze uit voor de poort gaan liggen. Noorwegen is idd niet meer wat het geweest is, maar Spanje natuurlijk ook niet. Ik ben blij dat wij de Noren niet geloot hebben.
Op maandag 13 oktober 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Spanje - Noorwegen
De Noren zijn minder sterk dan vroeger, dus Spanje moet dit makkelijk redden.
Ik heb toch liever Spanje erbij vanwege het publiek in Portugal en Noorwegen is echt deadly boring.
quote:Spaans publiek is even dood.
Op maandag 13 oktober 2003 16:26 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij hebben de Spanjaarden mazzel dat ze eerst thuis moeten. Noorwegen kan thuis nog wel eens met 1-0 winnen en dan zouden ze uit voor de poort gaan liggen. Noorwegen is idd niet meer wat het geweest is, maar Spanje natuurlijk ook niet. Ik ben blij dat wij de Noren niet geloot hebben.
Ik heb toch liever Spanje erbij vanwege het publiek in Portugal en Noorwegen is echt deadly boring.
quote:Je kunt beter een dood publiek hebben dan een dood elftal. Wat dat betreft hebben jullie nog best mazzel.
Op maandag 13 oktober 2003 16:28 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Spaans publiek is even dood.
quote:beetje overdreven als je 't mij vraagt. het is opvallend, maar niet onmogelijk.
Op maandag 13 oktober 2003 16:31 schreef HeyFreak het volgende:
mulder heeft gelijk, deze loting klopt van geen kant...
quote:dan mogen ze voor mij een lotto invullen
Op maandag 13 oktober 2003 16:37 schreef Vision het volgende:[..]
beetje overdreven als je 't mij vraagt. het is opvallend, maar niet onmogelijk.
quote:Dan vind-ie drie keer rood achter elkaar op roulette tafel zeker ook niet deugen. Die kans is namelijk kleiner.
Op maandag 13 oktober 2003 16:31 schreef HeyFreak het volgende:
mulder heeft gelijk, deze loting klopt van geen kant...
De kans op een dergelijke loting waarin de sterkste 5 landen tegen de zwakste 5 moesten was van te voren groter dan 1/8e (,127 om precies te zijn).
Letten kunnen misschien in de thuiswedstrijd iets doen, maar ik verwacht een 0-0. In Turkije worden ze helemaal weggespeeld.
*Kroatië - Slovenië
Ik geef beiden 50% kans. Slovenië heeft een paar spelers die een veschil kunnen forceren en de Kroaten zijn niet meer wat ze geweest zijn.
*Rusland - Wales
Wales heeft mijn sympathie, erg leuke ploeg die het zo ontzettend goed deed in de kwalificatie. Helaas hebben ze de goede lijn niet kunnen volhouden. De voorhoede moet toch wel in staat zijn een goaltje te maken tegen de altijd lastige Russen. Toch denk ik, mede door de weesromstandigheden, dan de geslepen Russen het redden.
*Spanje - Noorwegen
Dit moeten de Spanjaarden makkelijk aankunnen. Tenzij ze als een natte krant lopen te voetballen zullen in alle opzichten sterker zijn. Noorwegen is vrij zwak tegenwoordig.
quote:tsja,wie niet?
Op maandag 13 oktober 2003 21:18 schreef Heero het volgende:
Voor mij is het duidelijk dat de UEFA weer stevig geknoeid heeft, het is toch net iets te veel toeval dat net de 5 reekshoofden tegen de 5 niet-reekshoofden uitkomen? Ik wist het gewoon op voorhand...
quote:catalaans publiek daarintegen ...
Op maandag 13 oktober 2003 16:28 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Spaans publiek is even dood.
quote:Kans van 1 op 8 vind ik niet direct raar hoor...
Op maandag 13 oktober 2003 21:18 schreef Heero het volgende:
Voor mij is het duidelijk dat de UEFA weer stevig geknoeid heeft, het is toch net iets te veel toeval dat net de 5 reekshoofden tegen de 5 niet-reekshoofden uitkomen? Ik wist het gewoon op voorhand...
Misschien gooi je de eerste 4 keer een 6.
quote:Lennart Johansson is gewoon helderziende, die kijkt door ballen heen...
Op maandag 13 oktober 2003 21:40 schreef tong80 het volgende:
Gooi eens met een dobbelsteen.Misschien gooi je de eerste 4 keer een 6.
Robbie Savage is daarentegen wel fit.
Come on Wales.
quote:Spelen ze in een crematorium ?
Op vrijdag 14 november 2003 19:52 schreef superjoden het volgende:
Spanje - Noorwegen zou wel eens een verassing kunnen gaan worden...
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Spelen ze in een crematorium ?
quote:Heb je de fantastische wedstrijd tussen Wales en Italië niet gezien? Wales speelden de Italianen bij vlagen van de mat. Servië heeft idd ondermaats gepresteerd, maar ik zie Wales echt wel in staat om Rusland te verslaan
Op vrijdag 14 november 2003 21:40 schreef ultra het volgende:
Het is mij trouwens nog steeds een raadsel hoe Wales Servië voor is gebleven. Want de dingen die ik van Wales heb gezien, waren alles behalve denderend...Ik zeg dan ook dat Rusland het gaat winnen. Evenals Turkije, Kroätie en Spanje.
Stel dat Wales Rusland snel kan breken, door een goal of iets raars.. Rusland kan maar op één manier voetballen, die kunnen daar dus niet op inspelen.
Bovendien is Rusland minder goed dan voorheen, al blijft de oude spreuk "hoe bleker en mistroostiger de Rus, hoe lastiger de klus" opgaan.
quote:Daar issie weer.
Op zaterdag 15 november 2003 10:49 schreef methodmich het volgende:
al blijft de oude spreuk "hoe bleker en mistroostiger de Rus, hoe lastiger de klus" opgaan.
quote:Weersverwachting in Moskou
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Daar issie weer.
code:In dat soort temperaturen krijgen de Russen zelfs enige kleur op de wangen, dus volgens de oude wijsheid heeft Wales dan zeker een kansde verwachting voor de regio/plaats: Moskou
tekst za, 15-11 zo, 16-11 ma, 17-11
minimum
temperatuur -2°C -2°C -2°C
maximum
temperatuur 1°C 0°C 0°C
code:17.30 uur,Zagreb:
Kroatië 1 Slovenië 1
Prso (5) Siljak (22)
quote:knap van Wales
Op zaterdag 15 november 2003 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
na 75 minuten staat Rusland - Wales nog steeds 0-0, live te volgen bij de BBC overigens
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:58 schreef Butra het volgende:
1-0!!! Zag ze juichen. Briljánt!
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:59 schreef NightH4wk het volgende:
Letland.
Hopenlijk maken ze goed wat Oranje vandaag verkeerd deed.
Schotland wint.
Wales speelt gelijk.
Slovenië speelt gelijk.
Letland staat nu voor. (1-0)
Straks wint Noorwegen nog van Spanje
Letland wint ook.
Nu nog afwachten wat de Noren in petto hebben.
quote:"Buiten de waard gerekend", heet dat.
Op zaterdag 15 november 2003 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
Zo zal de Uefa het toch niet bedoelt hebben
en hopen dat Wales het thuis af kan maken.
quote:Als de Schotten het maar niet afmaken.
Op zondag 16 november 2003 01:18 schreef mitt het volgende:
Letland![]()
![]()
en hopen dat Wales het thuis af kan maken.
Wales - Rusland.
Ik denk dat Wales meer kans maakt, nu ze in Moskou gelijk hebben gespeeld. Kleine overwinning, 1-0 of 2-1 voor Wales.
Slovenië - Kroatië.
Goed van Slovenië dat ze 1-1 hebben gemaakt IN Kroatië, thuis de 0-0 houden is genoeg, maar een kleine overwinning voor Slovenië is ook goed mogelijk. De laatste jaren vind ik Slovenië btw een stuk degelijker als Kroatië.
Spanje - Noorwegen.
Ik hoop dat Spanje doorgaat, ten eerste omdat ze gewoon op het EK thuishoren (net als Nederland en Turkije), ten tweede omdat het verdedigende spel van Noorwegen niet leuk is om naar te kijken.
Als Noorwegen thuis met 1-0 wint, wat best een grote kans is, hebben ze al genoeg, dus overschat de voorsprong van Spanje niet. Spanje is btw niet meer wat het geweest is. 50%-50% wordt het nog denk ik.
Verder is Dado Prso nog steeds on fire, al gaat Slovenië het halen.
Wales wist de Russen op 0-0 te houden en dat is goed voor ze!
Spanje zie ik het toch wel redden.
quote:Die Letten zijn zo arm als een luis en moeten rennen voor hun geld, harder nog dan 11 gastarbeiders uit Turkije zie je wel.
Op zondag 16 november 2003 16:15 schreef francia het volgende:
wel komisch dat de Letten #3 van de wereld kloppen.
Ik verwacht dat Rusland zelfs gevaarlijker is in wales dan in Rusland zelf omdat ze dan hun favoriete spelletje kunnen spelen.
En die elleboogstoot van die Turk.
quote:Inderdaad. De Russen hadden 15 goals gemaakt in hun laatste 4 thuiswedstrijden, hadden in de kwalificatie thuis in elke wedstrijd minimaal 3 keer gescoord, dan is 0-0 gewoon een top resultaat.
Op maandag 17 november 2003 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Puik van Wales.
Giggs was licht geblesseerd maar geraakt op tijd fit voor woensdag, en ze zullen hem nodig hebben want de Russen zijn uit vaak minstens net zo gevaarlijk met hun counters.
Spanje liet trouwens zien hoe je als ploeg wel met systemen en patronen, met een snelle balcirculatie, gedreven pressie speelt, die Noren hebben 90 minuten naar lucht lopen snakken.
De 2-1 was dan mager, maar dat komt dan ook alleen door de goede keeper bij de Noren en de vaak lakse afwerking bij de Spanjaarden, maar wat een verschil als je net daarvoor zo'n slap, sloom en ongeinspireerd ogend NL elftal hebt zien spelen zonder spelpatronen zeg.
Ik zie NL echt nooit > 30 doelkansen creeren, al is het tegen Andorra.
quote:die was toch wel duidelijk
Op maandag 17 november 2003 14:15 schreef zjroentje het volgende:
En de Russen willen Giggs geschorst hebben voor de wedstrijd in Cardiff, vanwege een elleboog in Moskou.
quote:Niet gezien.
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die was toch wel duidelijk
quote:dat wel, maar de kans dat de UEFA op zo'n korte termijn iemand schorst lijkt me nihil. Misschien dat hij achteraf nog een schorsing kan krijgen, maar woensdag speelt hij gewoon verwacht ik
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:die was toch wel duidelijk
quote:Heb ook de 2e helft van Spanje-Noorwegen gezien, erg onder de indruk van Spanje, ze speelden snel, fris, verzorgd voetbal en absoluut niet voorspelbaar. Noorwegen heeft de 2e helft alleen achter de bal aangelopen.
Op maandag 17 november 2003 13:15 schreef DIGGER het volgende:Spanje liet trouwens zien hoe je als ploeg wel met systemen en patronen, met een snelle balcirculatie, gedreven pressie speelt, die Noren hebben 90 minuten naar lucht lopen snakken.
Hoewel ik het Wales erg gun, vrees ik dat de Russen in cardiff toch gaan winnen. Moet zeggen dat ik de Russen in Moskou ook redelijk sterk vond voetballen, al hebben ze weinig kansen gehad. Goed verzorgd voetbal, hebben een paar erg leuke spelers. Izmailov, Sychev, Bulyikin.. goede spelers.
Verder gaan Turkije en toch Kroatie door denk ik.
quote:Mooie quote van een Wales fan op BBC 606:
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:die was toch wel duidelijk
quote:Giggs raakte de speler eigenlijk niet, hoewel ie wel een beweging maakte. De Rus viel echter zo vreselijk theatraal en laat, en dat terwijl Giggs echt seconden daarvoor een aanslag had overleefd.
" Sending the tape to Uefa can only help Wales, because the Russian fell to the ground about the same time as Giggs got back to the hotel!!"
de UEFA zou zich weer van haar slechtste kant laten zien als ze Giggs schorsen, ik ga er vanuit dat ie en speelt en niet geschorst wordt voor Portugal 2004 mocht ales het halen.
quote:
NO ROW BETWEEN SUKUR AND GUNESTurkey striker Hakan Sukur has denied he was involved in a row with coach Senol Gunes before Saturday's Euro 2004 first leg play-off defeat to Latvia.
The Galatasaray striker was omitted from the side and did not even make the bench and was forced to watch the game from the stands after an alleged row about bonuses for qualifying for next summer's European Championship finals in Portugal, according to Hurriyet newspaper.
Turkey players were on one trillion Turkish liras a man for beating England and qualifying outright for the finals in their final group qualifying game, but failed to do so.
Hurriyet reported that their top scorer sought meetings with Gunes about whether the payments would therefore carry over for beating Latvia and qualifying via the play-offs, and the two are reported to have fallen out over bargaining.
Former Blackburn forward Sukur, though, says no such row took place: "I did not engage in bonus bargaining in anyway.
"I expected to be at least in the 18-man squad. I expected to be in the side to play against Latvia.
"If the coach made such a decision, it means he felt I was inadequate.
"I have encountered similar situations with the club sides I have played for. I'm used to such things.
"There was no argument at all between myself and the coach. I regard his decision with respect."
Gunes also refuted the claims there was a bust-up over bonuses, and said he planned on using the striker for the return leg in Turkey on Wednesday night.
"Making this the subject of speculation and gossip creates trouble within the team," said Gunes.
"I told Hakan I was not thinking of using him. I am a 50-year-old coach and I know what I did and what I said.
"I am considering Hakan for the second match. I have no business with those who want to take the matter further.
"When I watched Latvia's old matches, I realised that I needed a player who would do a lot of running up front and I opted for Ilhan Mansiz.
"This is entirely a matter of choice. I know I would still have been criticised if I didn't play Ilhan. I believe that I did the best thing that I could."
quote:Kunnen ze het morgenavond '3 op een rij' maken
Op dinsdag 18 november 2003 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Turken schenen ook officials in de catacomben aangevallen te hebben.
quote:Als je voor die laatste Schotland in de plek zet, is ie voor mij perfect
Op dinsdag 18 november 2003 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:Ik hoop Turkije, Wales, Spanje, Kroatië en Nederland
quote:Nee
Op dinsdag 18 november 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:[..]
Als je voor die laatste Schotland in de plek zet, is ie voor mij perfect
Kroatië was vroeger veel leuker, in de tijd van Prosinecki en Boban. Nu is het toch een beetje een defensief team geworden.
Maar er zullen wel weer een stel onterechte penalty's gegeven worden.
Zeker Spanje zal het halen, want de Portugezen hebben de Spaanse supporters hard nodig om de stadions vol te krijgen.
quote:Er waren toch geen geplaatste ploegen
Op woensdag 19 november 2003 00:24 schreef Colplay het volgende:
De drie 'geplaatste' ploegen hebben geen van allen goede uitgangspostitie, dus ben benieuwd welke verrassingen er komen.
Lijkt me niet meer dan terecht en dit vergroot de kansen van Wales natuurlijk
nos tt
Maar als ik toch moet kiezen, doe dan maar Wales...
quote:en laat hem nou net nog steeds erg veel last hebben van die tackle, waarop die mogelijke elleboog volgde. Hij is 'a major fitness doubt' zoals de engelsen het zeggen
Op woensdag 19 november 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Giggs kan iig wel spelen, mits hij niet plotseling geblesseerd raakt. De UEFA schorst hem niet.
quote:Toch is het nog zeer twijfelachtig of Giggs speelt.
Op woensdag 19 november 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Giggs kan iig wel spelen, mits hij niet plotseling geblesseerd raakt. De UEFA schorst hem niet.Lijkt me niet meer dan terecht en dit vergroot de kansen van Wales natuurlijk
Maar de verwachte opstellingen:
Possible Wales side: P Jones (Southampton), M Delaney (Aston Villa), A Melville (Fulham), D Gabbidon (Cardiff), D Barnard (Grimsby), G Speed (Newcastle United, capt), R Savage (Birmingham), A Johnson (West Brom), J Koumas (West Brom), R Giggs (Manchester United), J Hartson (Celtic).
Possible Russia side: Malafeyev or Akinfeyev, Evseev, Sennikov, Smertin, Alenitchev, Ignashevich, Onopko (capt), Loskov, Boulykin, Titov, Sychev.
Referee: Manuel Enrique Mujuto Gonzales (Spain)
quote:En net een grote kans voor Kroatie, die op de paal belandde.
Op woensdag 19 november 2003 17:36 schreef golfer het volgende:
Slovenië-Kroatië, nu live te zien op RTL-5
quote:Thanks, was het bijna vergeten.
quote:Binnen een paar minuten al flink wat overtredingen. Gezellige wedstrijd
En alweer Prso.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 19-11-2003 18:50]
stelletje Italianen.
quote:Het kan nog tegen 10 man.
Op woensdag 19 november 2003 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Slovenië...
quote:Jammer. 't Zag er nog even veelbelovend uit.
Op woensdag 19 november 2003 19:22 schreef golfer het volgende:
Kroatië dus door.
quote:Heerenveen 2 is nog beter dan Slovenie
Op woensdag 19 november 2003 19:23 schreef tong80 het volgende:
Jammer Slovenië.
quote:Nog beter zelfs.
Op woensdag 19 november 2003 19:24 schreef SCH het volgende:[..]
Heerenveen 2 is nog beter dan Slovenie
Die vreselijke Noren zou het spelen van voetbal verboden moeten worden.
Wel jammer voor de Slovenen.
Bij Wales vind ik overigens Danny Gabbidon een prachtige speler. Soort Lee Wilkie.
Benieuwd welke goed zijn.
quote:kom op mensen, letland moet winnen en niet turkije. Verpakovskis is een wereldspits.
Op woensdag 19 november 2003 20:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De "grote" ploegen lijken het te gaan halen, dat is een goed voorteken
Letland speelt simpel, bal naar voren, hollanders gaan eerst breedspelen. Lullos/
quote:Als ze niet doorgaan eet ik m'n hoed op.
Op woensdag 19 november 2003 21:14 schreef DPCKippie het volgende:Als die letten doorgaan koop ik ZEKER ook een shirt van Letland.
quote:Is dat zo? Hoe zit dat nu precies met dat 'dubbele' uitdoelpunt? Nederland moet met twee punten verschil winnen hoor ik steeds, dan zou Turkijke toch aan 4-2 genoeg hebben?
Op woensdag 19 november 2003 21:09 schreef LoveHenk het volgende:
EIGENLIJK STAAT HET 5 - 2 VOOR LETLAND HAHAHAHAHAHAHAH
Turkije... .
quote:en op welke zender???
Op woensdag 19 november 2003 21:22 schreef LoveHenk het volgende:
mensen wie weet wanneer turkije letland in zijn geheel wordt herhaald?
damn it man
briljant.
quote:neee jij, rusland moet door
Op woensdag 19 november 2003 21:25 schreef Leatherface het volgende:
Nu hoop ik dat Wales nog voor een stuntje kan zorgen, en dan is mijn avond perfect.
quote:ik niet
Op woensdag 19 november 2003 21:25 schreef cocabull het volgende:
Leuk Letland op het EK
Had liever Turkije.
quote:Letland uit nog moeilijker
Op woensdag 19 november 2003 21:27 schreef golfer het volgende:
Letland thuis, altijd moeilijk.
nu de schotten nog.... joke
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 19-11-2003 22:30]
quote:Hadden ze Suriname maar moeten bezetten.
Op woensdag 19 november 2003 22:34 schreef okkidude het volgende:
Voel wel empathie voor de Welshmen. Maar goed de Russen hebben toch een enorm potentieel aan talenten beschikbaar, ze zijn alleen een beetje kleurloos.
Hier een link ervan:
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 20-11-2003 08:36]
quote:Yep. Jammer inderdaad.
Op woensdag 19 november 2003 22:17 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Wales.
Mijn ouders hebben op het ogenblik Russische gasten. Die zijn blij.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:27 schreef golfer het volgende:
Letland thuis, altijd moeilijk.
Jammer voor Wales, maar die Russen waren gewoon te link. Wel mooi om te zien dat de Deen Schmeichel het bij de BBC niet kon laten om een sneer richting Noorwegen te geven.
Die actie van die keeper van Noorwegen was idd briljant. Zijn voorganger maakte me ook ff een blunder zeg.
quote:2 op de 8 is een aardige score.
Op woensdag 19 november 2003 20:06 schreef methodmich het volgende:
Verpakovskis gaat Letland naar het EK brengen.
Hakan Sükür gaat Turkije naar het EK brengen.
van der Vaart gaat Nederland naar het EK brengen.
Fletcher gaat Schotland naar het EK brengen.
Giggs gaat Wales naar het EK brengen.
Titov gaat Rusland naar het EK brengen.
Raúl gaat Spanje naar het EK brengen.
Bergdölmo gaat Noorwegen naar het EK brengen.Benieuwd welke goed zijn.
Die laatste had je sowieso kunnen vergeten, aangezien Andre geblesseerd is.
quote:Op het moment dat uitgerekend die nr. 2 van de Russen weet te scoren, en je als Giggs de paal raakt, weet je dat het zo'n wedstrijd wordt.....
Op woensdag 19 november 2003 22:17 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Wales.
Erg zonde.
De Russen, ok in groep 3 ingedeeld, zullen nog een lastige kluif worden met hun manier van voetballen, denk dat er wel een ploeg uit groep 1 of 2 die bij ze in de poule komt zal sneuvelen in de poulewedstrijden.
Dat was echt 1 richtingsverkeer in Slovenie.
quote:mede mogelijk gemaakt door de keeper van Slovenie
Op donderdag 20 november 2003 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Trouwens ook fijn dat de Kroaten verder zijn.Dat was echt 1 richtingsverkeer in Slovenie.
Tsjee zeg,wat stond die te blunderen zeg
quote:Die ging erg mooi onder hem door.
Op donderdag 20 november 2003 13:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
mede mogelijk gemaakt door de keeper van Slovenie
Of was het misschien een polletje.
quote:Maar de blunder van de avond viel toch wel in Noorwegen te noteren voorafgaand aan de 0-3
quote:Die keeper had allang gewisseld moeten zijn.
Op donderdag 20 november 2003 13:29 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar de blunder van de avond viel toch wel in Noorwegen te noteren voorafgaand aan de 0-3
quote:Was dat Dabanovic of Simeunovic?
quote:Verpakovskis en Raúl waren dan ook de veiligste opties.
Op donderdag 20 november 2003 10:40 schreef zjroentje het volgende:[..]
2 op de 8 is een aardige score.
Die laatste had je sowieso kunnen vergeten, aangezien Andre geblesseerd is.
quote:Dabanovic, normaal acterend in Belgie, nietwaar?
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef methodmich het volgende:[..]
Was dat Dabanovic of Simeunovic?
quote:Lokeren.
Op vrijdag 21 november 2003 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dabanovic, normaal acterend in Belgie, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |