abonnement Unibet Coolblue
pi_943417
Ben je nieuw?
Wil je laten weten wie je bent?
Reageer dan hier.

Havoc en Alter-ego, een newbie voorstel topic moet er wel zijn.

Niet newbie's NIET hier posten.

pi_943576
Ben nu eik wel weer newbie, met mn paar posts...

Ik had er iets van 550 ofzo, dus das ook nog redelijk newbie

pi_943603
post lekker wel
Just say hi!
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:40:06 #4
11764 Inconsequential
Lekker kontje :)
pi_944836
En zo kom ik dan hier... En kan iemand mij nog wat leuke dingen vertellen over dit forum?? Waar moet ik wezen en zo??
Het ziet er leuk uit, misschien kom ik nog wel eens snuffelen...
I've made an ass of myself so many times
  vrijdag 1 juni 2001 @ 01:09:48 #5
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_945027
Hoe newbie moet je zijn om hier te mogen posten?
Moet ik echt helemaal kakelvers zijn?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_945031
net van de slachtbank en netjes geplukt..
pi_945157
Hoi allemaal!

Ik ben Niels
21 jaar
kom uit rotterdam, maar woon nu in enschede op kamers
studeer Toegepaste Communicatie Wetenschap (3e jaar)
en
Multimedia Design and Technology

Heb ongeveer een maand oid fok gelurkt, en toen maar besloten me te registreren... lijkt me wel een leuk forumpie hiero

verder staat er nog wel wat info in me profiel...

  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 02:28:51 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_945315
Welkom ToBe!
Veel plezier op dit forum. Snuffel maar ff rond om te zien waar je favoriete fora zitten en hoe 't hier zo'n beetje werkt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_946214
Hoi ik ben MiSS TiquE,

Heb pas sinds kort kennis gemaakt met het fenomeen slow chat. En vond het zo vermakelijk dat ik me heb geregistreerd (maar liefst 2x want na de crash bestond ik dus niet meer!.

inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  vrijdag 1 juni 2001 @ 10:51:12 #10
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_946232
Voor de crash had ik hier al een berichtje gepost, maar het lijkt me handig dat dan nog maar een keer te doen

Ik ben niet helemaal newb, omdat ik al wat langer geregistreerd sta, maar sinds kort volg ik deze fora weer actief.

Ik ben 21 en student en woon in het noorden van het land

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  vrijdag 1 juni 2001 @ 11:00:14 #11
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_946281
Hallo,

Ik had me geregistreerd op 18 april, waarschijnlijk net nadat het systeem ge-backupped was. Ik ben nu dus voor de 2e keer newbie!

Ik ben dus Marco, ben 28 jaar oud en woon in Amsterdam. Mijn nickname Dr_Greene heb ik gekregen omdat ik hetzelfde beroep heb als deze persoon. Ik werk dus in een ziekenhuis op de ER. Mijn vrienden zeiden: 'Waarom noem je je niet George Clooney?' Dat vond ik iets teveel eer. Daarbij lijk ik qua uiterlijk meer op Dr Greene.

Hobbies: computeren, lezen, aikido, hardlopen.

Voldoende info??

  vrijdag 1 juni 2001 @ 11:29:28 #12
11003 baggio
Hidden Genius.....
pi_946402
Ook Baggio meldt zich weer
=Deze signature is tijdelijk offline=
  vrijdag 1 juni 2001 @ 12:21:54 #13
11828 C00lWhip
C00lWhip.com
pi_946851
Newbies will rule....someday!

Dag mensen, C00l~Whip meld zich voor duty.

New maar met ervaring....elsewhere....

C~W


-----
online since 1993

- http://www.c00lwhip.com - Spewing shite into cyberspace since 1993
pi_946994
Ik ben niet echt nieuw, maar ik had me nog niet voorgesteld. Ik had zo'n 700 post en ben vooral in onzin te vinden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 12:43:11 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_947088
Ik ben een beetje nieuw

Maar, wat is nou het leukste en drukste gedeelte van Fok?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 1 juni 2001 @ 19:19:51 #16
11888 ttsgosadow
My computer NEVER cras...DOH!
pi_950887
kwam het hier toevallig tegen.. ben de post aan het zoeken wat uitlegd wat FOK! precies is...

Ik ben Tim kom uit Alphen aan den Rijn en ben 17 jaar.. de rest kan je me wel vragen!

When you're finally holding all the cards, why does everyone else decide to play chess
  vrijdag 1 juni 2001 @ 20:30:29 #17
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_951283
Nah, dan ga ik ook maar effe een B-tje over de Smots vertellen.....

Smots zit al een tijdje op het Fokforum, en is hier terechtgekomen vanwege de u allemaal welbekende SEMTEX.

In het dagelijkse leven doe ik iets met computerspelletjes en films, en dat doe ik met meer plezier dan goed voor je is.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_951542
Hello people,

Ik ben net nieuw hier, heb me net ingelogd. Ik volg het al wel een tijdje en heb nu moed om me ook te laten horen. Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt maar ik probeer het gewoon.

Ben 21 en over 4 weken afgestudeerd (krijg ik ing)!
Dus nog even stressen (hier afleiding zoeken)...

pi_951560
oja, heb ik iemand zijn gebruikersnaam gejat???
  zaterdag 2 juni 2001 @ 13:36:56 #20
11886 csdfdv
Complètement fada!
pi_955655
Helleu,

Ik ben ook min of meer nieuw. Ik had al (nou al...) een stuk of 50 posts op het eindexamenforum op m'n naam staan, maar na de crash was ik mijn username weer kwijt.

Wat over mezelf:
ik ben 18 jaar oud, zit in VWO 6 en woon in Apeldoorn. Als het goed is ga ik volgend jaar BIT studeren aan de UT en ga ik ook in Enschede op kamers. Mijn hobby's: compen (uiteraard), muziek (MP3), tv kijken, mountainbiken, karten, poolen, uitgaan. Dat is het wel zo'n beetje.

Qua Internet ben ik vooral op het C!T forum te vinden.

Hopelijk lukt het mij een beetje om te integreren/assimileren (of zo) hierzo.

Je suis complètement fou!
pi_955700
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 12:43 schreef X-Ray het volgende:
Ik ben een beetje nieuw

Maar, wat is nou het leukste en drukste gedeelte van Fok?


dat zal het onzinforum zijn...

maar kijk ook 'ns naar de andere fora, want die zijn vaak ook erg leuk...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 4 juni 2001 @ 20:25:58 #22
12046 Clautja
HAVE FUN!!
pi_969981
ikke ben ook nieuw hier......hoorde er altijd wel veel van van een vriendin (liefkleinmeisjuh)maja moet ut ook us van dichtbij meemaken en zelf kunnen reageren is wel heel coel!!!!

Maar wrom is iedereen tog zo tegen newbie's zoals ze ut noemen..............iedereen is een keer nieuw!! en ik ben blij dat ik nieuw ben want morge ben ikke nie meer nieuw......... mhmz....

leef van dag tot dag, dan valt het leven ook niet zo tegen!!
pi_970291
Ik heb al wat gepost, maar ik zal me toch nog maar even voorstellen.
Ik ben een meisje/vrouw (streep door waar je het niet mee eens bent ) van 19 jaar. Ik woon in Drente, en ik ga zit nog op school (MBO). Al bijna een jaar heb ik verkering met een erg leuke jongen.
M'n hobby's: muziek, internet (icq), schrijven (gedichten en verhalen), lezen, films kijken, enz.
Nouja dat was het dan zo ongeveer
  Trouwste user 2022 maandag 4 juni 2001 @ 21:22:55 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_970331
quote:
Op maandag 04 juni 2001 20:25 schreef Clautja het volgende:


Maar wrom is iedereen tong zo tegen newbie's zoals ze ut noemen


Ben blij dat je deze vraag aan mij stelt.

Dat komt omdat er teveel haring in de Noordzee zwemt, en ook vanwege de structureel instabiele situatie op Oost-Timor.

Snap je ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_970419
quote:
Op maandag 04 juni 2001 21:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben blij dat je deze vraag aan mij stelt.

Dat komt omdat er teveel haring in de Noordzee zwemt, en ook vanwege de structureel instabiele situatie op Oost-Timor.

Snap je ?



Weer zieltjes aan het winnen Tong?
Blijf je wel een beetje van de meisjes af?
Toch
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 4 juni 2001 @ 22:42:04 #26
12076 Engeltje21
Me Little Angel
pi_970796
HoiHoi allemaal!Ben Nanette 21 jaar en heb me als eens eerder geregistreerd, maar heb er toen nooit niks mee gedaan! Ik ga nog een poging wagen!
You get what you give
pi_970918
Goed dan ik ook maar.

Ik ben Martijn aka. Hoicks!, woonachtig in Hengelo en ben niet nieuw op het gebied van fora. Ik ben een behoorlijke poster op GoT en had bijna 500 posts tot de crash. Heb me vandaag ook maar even hier aangemeld, hoewel ik dacht dat je met je GoT lidmaatschap hiero ook vrij kon posten [NOT!].

Mijn interesses liggen bij webdesign | computers | Open-Air Danceparties | Techno e.d.

Ik ben dan ook vanuit mijn interesse [DUH!] werkzaam bij een groot niet landelijk commercieel radiostation hier in Nederland, als webmaster | ict.

Ik denk dat dit het allemaal wel even was.

Zie sig >>

Peace, Love, Unity & Respect
  dinsdag 5 juni 2001 @ 15:20:03 #28
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_974172
Ook newbie...

Blader vaak door GoT en FOKforum, nu eindelijk ook maar eens ge-reg-d.

Naam: Sjaakman
Figuur op usericon is Ed. (van "Ed, Edd & Eddy" op Cartoon Network)
Text "Buttered toast !" bij usericon is een quote van Ed.

Verder ben ik bijna dagelijks bezig met een van mijn sites...
[spam]Ga eens kijken op http://unimatrix4.com, we could use more members...[/spam]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  dinsdag 5 juni 2001 @ 21:37:27 #29
12142 PsychoDib
Elastomania is kut
pi_976953
Nou ik ben ook nieuw hier, ben hier gekomen via m'n vriendin, die kijkt hier al wat langer rond en post hier ook weleens, haar nick is Slissy (ze staat ook in deze topic ergens )
Ik ben 19 jaar geworden vorige maand en kom uit het zuiden des lands, Noord-Brabant om precies te zijn. Ik ben eerstejaars student op de TU Eindhoven. Meer had ik zo eigenlijk niet te vertellen hier
All Your Smurf Are Belong To Smurf!
pi_978599
'k ben dus nieuw hier op FoK.
Zit al ruime tijd op GoT
Ben 19 jaar en Vrijgezellig
'k kom uit Waalwijk, en da was et wel zo'n beetje wat ik wilde melden.

Vragen, icq ff

GOT Rulez!!!
pi_978693
Ok, ik ben dus ook nieuw ben al vrij lang internet gebruiker (sinds '95) maar heb nooit echt aandacht besteed aan forums... sinds een paar maanden begint het wel leuk te worden vandaar dus..
anyways ik ben Rauf ben 16 jaar geboren op 14 januari '85 s'morgens om half 9 als ik mijn ouders moet geloven ik ben geboren in Maastricht en woon er nog steeds bij mijn ouders wel te verstaan...
Ik begin volgend jaar aan mijn studie Adminestratie bij Leeuwenborgh college daar begin ik bij niveau 2 van MBO en na niveau 2 wil ik niveau 3 doen in de richting van ICT...
dat was het zo'n beetje...
I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 17:02:46 #32
11049 suger
 nee, niet zo zoet...
pi_996772
Al eventjes lid, maar ik wil nu ook echt af en toe wat gaan posten.
Trouwens, hoi allemaal!
pi_999229
*Schop voor blinden, doven en slechthorenden*
pi_1019173
Zeg, wat ik me afvraag, wanneer ben je een newbie?
Ik lees fok al sinds BB1, maar
Ik sta vanaf nov. 2000 geregistreerd, maar ik vind mezelf nog best een newbie, dus ga ik me toch maar eventjes voorstellen:

Ik ben Saskia, ik ben 21 jaar
Woon in Almere (nu bijna 2jaar)
en ik zit eigenlijk dagelijks op fok...

Ik ben gewoon een stalker van het forum

Las heel veel postte weinig tot niks...

Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 12 juni 2001 @ 14:44:16 #35
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1019193
Ik ben dus nieuw... een weekje dan...

De naam is Hob, van Hob Hobberdehob en ik hoop nog lange tijd te posten en veel tijd alhier te verspillen!

See you around...

Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_1020433
hmm, kben sinds januari geregistreerd..maar sinds een paar dagen pas actief aan het posten..

iig, kben Justine, 17 jaar

pi_1020594
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 01:37 schreef ToBe het volgende:
Hoi allemaal!

Ik ben Niels
21 jaar
kom uit rotterdam, maar woon nu in enschede op kamers
studeer Toegepaste Communicatie Wetenschap (3e jaar)
en
Multimedia Design and Technology

Heb ongeveer een maand oid fok gelurkt, en toen maar besloten me te registreren... lijkt me wel een leuk forumpie hiero

verder staat er nog wel wat info in me profiel...


Ik ben Leon ook nieuw, woon in enschede en doe GEEN TCW.
  woensdag 13 juni 2001 @ 17:59:50 #38
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1027302
Hmmm, ik loop al een paar weken af en toe te posten en ik heb me niet eens netjes voorgesteld! Shame on me!
Well, ik ben dus Ezri, een meid van 23 jaar... mijn echte naam is Stance (tsja, ik kan daar ook niks aan doen, blame my parents... die wilden me noemen naar familie... ik heet eigenlijk Constance, maar iedereen (incl. /me) is me Stance gaan noemen).

Ik ben al best wel fokforum-verslaafd... elke dag breng ik er behoorlijk wat tijd door, maar hiernaast heb ik ook nog andere verslavingen, namelijk IRC (servers IRCnet, Dalnet, TriNet, soms Undernet; zelfde nick) en uitgaan, SF, skiën, lezen, en uh... werken aan mijn (nu nog best wel crappy) site.

Ik studeer filosofie aan de uni van A'dam en daar doe ik ook nog Informatiewetenschappen. Druk druk druk dus.

  woensdag 13 juni 2001 @ 18:25:18 #39
12462 sbonestroo
Music is emotion
pi_1027466
Goeiedag iedereen, Ik Ben Sander aka sbonestroo, nieuw op fok maar al een tijdje aanwezig op GoT

(bijna) 18 jaar (22-07-1983)
Zit in AMersfoort op school ROC de Amerlanden.
2de jaar Technische informatica
Ik woon in voorthuizen

Dat was het, wil je meer info. mail ff.

greetings

pi_1027567
Hoi ich bin Evelien en zit hier een paar dagen.
Ik ben 15 woon in zeeland (boring)
en houw van Bas, (on)bekend hier als Metalbazzz
en houw van sims maken
ze staan op www.simsylvania.com

zo

  woensdag 13 juni 2001 @ 18:56:59 #41
12443 AlexAuto
Hello it's me....
pi_1027618
Hoi, ik ben AlexAuto en rechts van deze pagina staan twee leuke plaatjes (Homepage & ICQ) dus klik daar maar..

Het FOKforum leerde ik kennen via Tweakers.Net. (balkje FOK! Nieuws) Tijdens BigBrother II heb ik hier regelmatig plaatjes zitten downloaden en ik heb me haast platgelachen bij het zien van al die leuke plaatjes (ontzettend bedankt!)

Windows is even koffie drinken... | [b]Communiceren in het Twents is sneller![br]Hetgeen u mij zojuist meedeelde, was mij niet geheel duidelijk => Hè?[/b]
pi_1029634
ik stel me niks voor.....
  donderdag 14 juni 2001 @ 12:13:30 #43
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1031445
Laat ik me dan ook maar ff voorstelle,,,
Nou ik ben dus dozo,en kom hier zo beetje een half uurtje per dag wie ik ben????

Naam:dozo (maxim)
leeftijd:net 17
woonplaats:Rijswijk zuid holland
Opleiding:ga naar mbo
Kleur ogen:groen
Kleur haar: red
Bezigheden:aan mijn scooter sleutelen,beetje computere,Karten

Als je meer wil weten moet je het maar vragen op icq

ja ik ben het en ik zal het blijven ook let maar op
  donderdag 14 juni 2001 @ 15:47:27 #44
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_1032853
* Diepvriez
zo goed..?
pi_1033103
hi had zelf een topic "hi" geplaatst, maar zag later dat ik dat hier maar beter kon doen. ben Noghri, 26 jaar, vind fok supercool om te lezen en nu dus ook te reageren
pi_1045740
Ook ik zal me maar even voorstellen. Ik ben GJH, student, 22 jaar en momenteel op stage in Finland. Ik lees Fok al sinds het begin maar heb nooit zin gehad om een account te nemen. Ook heb ik GoT een hele tijd gelezen maar daar zijn ze tegenwoordig van mening dat je SG niet meer mag lezen zonder actief bij te dragen aan de tech forums. Ik zal proberen me hier een beetje actief op te stellen en hoop er het beste van!
pi_1045760
Gisteren aangemeld. Dan ben je zeker newnewbee???
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1046042
Ik ben Inge, 20 jaar en studeer Mens & Informatica in Eindhoven (daar woon ik ook al m'n hele leven).
Ik kom eigenlijk van GoT maar omdat ze daar nu van die belachelijke regeltjes hebben mbt SG en een Huiskamer kom ik lekker hier.
Ik speel nu 9 jaar klassiek gitaar en hou erg van de muziek van Harry Sacksioni. Verder ben ik Harry Potter fan en heb daar ook een website van (zie profile).
Verder heb ik bijna 3 jaar een Zuid-Afrikaanse vriend die ik ongeveer 4jaar terug via internet heb leren kennen en we wonen nu bijna 2 jaar samen
Verder heb ik een lieve kat en een mooi aquariumpje
  maandag 18 juni 2001 @ 17:32:04 #49
12659 Sinter_Klaas
Live vanuit Spanje!
pi_1046044
moet ik me nog voorstellen?
Running for Pope 2002 - Vote for me!
  maandag 18 juni 2001 @ 22:29:01 #50
12670 tjaptjoi
Lusten jullie ook chinees?
pi_1047754
Hey allemaal,

Ik ben Simone en ik ben zoals iedereen bij deze topic NIEUW. Ik was hier al wel een paar keer geweest, maar ik heb nooit een berichtje geplaatst. Dit is dus de eerste keer en ik kan jullie vertellen, het is geweldig hoor! Dus voor degenen die nog niet geregistreerd zijn... JE WEET NIET WAT JE MIST!

Groetjes Tjaptjoi

http://home.quicknet.nl/mw/prive/j.bijvoet
pi_1052657
Ben nieuw hier en kom me website promoten. http://www.ik.zuig.nl/heelhard

-originele url verwijderd, in strijd met de policy-

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 19-06-2001 20:54]

  woensdag 20 juni 2001 @ 00:08:10 #52
12674 Rebelle
een, twee, drie
pi_1053979
Ik zal me ook even voorstellen. Ben een 21-jarig meisje, woonachtig in Amsterdam. Studeer psychologie aan de Universiteit van Amsterdam (1e jaar) en lees al een tijdje het forum mee. Verder heb ik een hekel aan mezelf voorstellen dus houden we het hier maar bij
  woensdag 20 juni 2001 @ 00:18:24 #53
12697 DjLando
shinde kudasai
pi_1054032
Hiya

Ik ben Lando uit Amsterdam... en voel me nu net alsof ik in een groepsgesprek zit

In ieder geval, leuk om ook eens te kunnen posten ipv alleen maar te kunnen lezen!

Greetz,

Lando

... your focus determines your reality ...
  woensdag 20 juni 2001 @ 02:16:11 #54
12123 HighPriority
*wiebel*wiebel*
pi_1054452
Hallo ik ben HighPriority, ben 21 jaar en ik doe Donald Duck na:

KWEK-KWEK-KWEK

tja wat kan ik nog meer zeggen......
tot mijn spijt heb ik de grote crash niet overleefd, 't was even huilen, treuren en een grote shock, maar na lang rouwen heb ik me maar weer opnieuw aangemeld.
Voor de rest zit ik nog ergens op school, iets met HES Amsterdam geloof ik , maar niet voor lang denk ik. Wil liever naar de UVA voor communicatiewetenschap.

Verder hoop ik als jongetje van Surinaamse afkomst zinnig mee te kunnen discussieren in de vele "allochtonen-doen-dit-topics"

Aangenaam kennis te maken

*niet dat iemand dit waarschijnlijk leest, maar ach, toch nog te wakker om te slapen*

-edit-
hmmm ik heb nu ook bijna al die introductie posts gelezen dus waarschijnlijk zullen er nog wel meer mensen zijn die niks te doen hebben

[Dit bericht is gewijzigd door HighPriority op 20-06-2001 03:01]

  woensdag 20 juni 2001 @ 11:02:23 #55
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_1055255
Bekijk FOK! nu al 2 jaar, maar nooit zin gehad om me aan te melden.

Ik ben in ieder geval Réan, 24, mannelijk, hetero, Bosschenaar, vormgever en een nixnut eerste klas!

Heb ook een eigen website/log/diary die ik elke dag bijhoud. Klik maar op het huisje, url's zijn tegen de policy ofzo las ik ....... gelukkig kan je daarom ook www voor mijn naam tikken en dan ben je er ook!

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  woensdag 20 juni 2001 @ 13:31:12 #56
12697 DjLando
shinde kudasai
pi_1056283
[quote]Op woensdag 20 juni 2001 02:16 schreef HighPriority het volgende:
Hallo ik ben HighPriority, ben 21 jaar en ik doe Donald Duck na:
...
Wil liever naar de UVA voor communicatiewetenschap.
...

Mjah dat raad ik je dus erg af.. ben net gestopt met die studie.. wat een ONTZETTENDE puinhoop.. alhoewel het voor eerstejaars nu wat beter zou zijn, is het echt een slechte studie

Als je nog wat meer info wilt, mail me dan

... your focus determines your reality ...
pi_1056318
laat ik me ook maar voor stellen, heb ik nog nooit gedaan namelijk, onbeleefd of niet ??

maar heb geen zin om iets te typen dus bekijk me info maar, staat meer dan zat

  woensdag 20 juni 2001 @ 14:51:37 #58
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_1056848
Eigelijk geen newbie, maar naamsverandering uit privacy overwegingen... De mensen die ik wil laten weten wie ik ben horen dat vanzelf.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1057437
Ben niet echt een newbie, zit al een hele tijd op GoT, onder een andere naam. Anders is het zo verwarrend ;-)
Vandaag ben ik hier voor het eerst komen kijken, en de rest van de story staat in mijn profile.

mazzel

Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
  zaterdag 23 juni 2001 @ 11:56:43 #60
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_1072467
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:13 schreef Athalon het volgende:
Ben niet echt een newbie, zit al een hele tijd op GoT, onder een andere naam. Anders is het zo verwarrend ;-)
Vandaag ben ik hier voor het eerst komen kijken, en de rest van de story staat in mijn profile.

mazzel


Geldt ook ongeveer voor mij Hoewel ik mijn meeste posts per dag op een nog ander, -uit respect voor de policy- niet nader te noemen, forum plaats.

En ik vermeld bewust niks bijzonders in mijn profiel, omdat ik nog enige waarde hecht aan de anonimiteit die deze nickname mij biedt.

Ziet er wel gezellig uit hier, maar ik ben hier eigenlijk alleen maar voor het muziekforum, want muziek is op mijn geliefde na, mijn lust en mijn leven

pi_1077793
Okay... omdat ik me nog niet in het newbie topic heb aangemeld, hier ben ik dan als nog..

Ik ben Siebe, ik woon (nog) in Deinum, dorpje net buiten Leeuwarden.. Als je van Leeuwarden naar Harlingen (vanwaar de boot naar Terschelling vertrekt) dan kom je er langs .

Tsja.. voor de rest.. vraag maar en ik antwoord .. Oh ja, ik woon hopenlijk volgend jaar eindelijk in Groningen (van dat op en neer gereis wordt je moe)

  zondag 24 juni 2001 @ 17:28:10 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_1078935
Bij nader inzien ook maar ff geregistreerd..meestal postte ik niets..maar ik dacht..achja...waarom ook niet
net ff een plaatje uitgezocht..ik weet alleen niet of dat definitief plaatje is....

igg..bij deze dus..hallo....

  zondag 24 juni 2001 @ 19:28:17 #63
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1079277
Hmm, mja, nieuw, ik was voor de crash ook al een beetje actief en ik voel me intussen goed ingefokt

Maar goed, ik ben dus Elinor.
Ik studeer Kunstmatige Intelligentie in combo met Sociaal Wetenschappelijke Informatica, wat moet gaan resulteren in sociale computerprogramma's
Dit doe ik in Amsterdam.
Ik ben inmiddels 20 jaren jong en een paar hobbies van mij zijn schrijven, tekenen, lezen en fitness.

Tot Fok!s

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  dinsdag 26 juni 2001 @ 21:17:52 #64
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_1093379
Ik ben nieuw hier. Mijn broertje wou dat ik het FF op zijn kop zou zetten. Hij zei dat ik dat niet zou kunnen, maar dan kent hij mijn internet alter-ego nog niet


Hallo broertje!

* GreatWhiteSilence zwaait naar broertje

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 26 juni 2001 @ 23:01:33 #65
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1094385
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben nieuw hier. Mijn broertje wou dat ik het FF op zijn kop zou zetten. Hij zei dat ik dat niet zou kunnen, maar dan kent hij mijn internet alter-ego nog niet


Hallo broertje!

* GreatWhiteSilence zwaait naar broertje


* glasbak zwaait terug !

Haaaaaai lievkleinvervelendsussie !!

pi_1103364
ik ben jozef poelstra
ik ben 19 jaar
Ik zit nu in duitsland op de kazerne van de Koninklijke Landmacht, ik zit bij de 41e gemechaniseerde brigade en mijn functie is korporaal infanterie 21.
Verder hou ik van stappen in groningen (waar ik oorspronkelijk woon) en leuke vroutwjes

voor andere info mail je me maar

greetz

Blijf altijd trouw aan jezelf
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2001 @ 02:02:07 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1103376
Van harte welkom!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1103406
owjah dit ben ik

Blijf altijd trouw aan jezelf
  donderdag 28 juni 2001 @ 02:17:39 #69
12941 ThaDragon
Tha Mastah Of The Dragons
pi_1103445
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 02:08 schreef TheGodFather het volgende:
owjah dit ben ik

[afbeelding]


Cool
Dragons and that sort of cool stuff RULES
pi_1109097
Hallo,
ik ben ook nieuw hiero geloof ik, en ik sta te popelen om mijn gedachtes met jullie te delen
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:07:57 #71
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_1109363
Hoi allemaal,

Ik ben op fokzine zelf wel nieuw, op internet zelf echter niet, daar zit ik vanaf 1992 op.

Verdere info.... ehmz... ok
Beroep: professional (volgens het bedrijf waar ik werk, ik doe eigenlijk gewoon unix beheer)
hobby's: muziek, film (dvd), veel buiten zijn en nog veel meer
voor eventuele plaatjes etc, zie homepage

  vrijdag 29 juni 2001 @ 09:38:09 #72
13074 Artwido
zeg maar Art
pi_1112126
Ik ben ook nieuw hier omdat ik naast GoT ook wel eens een serieuzer forum wilde.

[Dit bericht is gewijzigd door Artwido op 29-06-2001 09:55]

[b][url=http://artwido.homestead.com/Art.html]Artwido's world[/url][/b]
  vrijdag 29 juni 2001 @ 09:44:05 #73
13044 Belzeburp
Wim zou het zo gewild hebben.
pi_1112139
Oi, ik ben niet echt nieuw. Ik ben een van .......oeps bijna verraaje
pi_1130049
Ahum..
Zit al zo'n 2 jaar bijna dagelijks wel even op de Fokfora te lezen (ben ooit op Fok! gestuit door een artikeltje in één of ander blad over BB). Ik heb het gevoel dat ik de mensen hier een beetje ken, zonder ze ooit gesproken te hebben. Ben in 1993 afgestudeerd (Engelse taal-en letterkunde aan de U.v.A)
Woon sinds 13 jaar in A'dam maar wil errug graag weg en terug naar West-Friesland waar ik ben opgegroeid.
Mijn nick is een samenvoeging van de namen van mijn 2 katten (ow ja, dat klinkt suf)
Ben werkzaam bij een wervings-en selectiebureau in A'dam.

Dat was ut:)
tenzij jullie nog een vraag hebben ofzo)

  Trouwste user 2022 maandag 2 juli 2001 @ 21:03:52 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_1130091
quote:
Op maandag 02 juli 2001 20:53 schreef Noayla het volgende:


Dat was ut:)
tenzij jullie nog een vraag hebben ofzo)


Weet jij toevallig hoe laat 't is ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1130112
Gewoon hier in Nederland of even ten zuiden van Ouagadougou?

Spelfoutje, ben er nog nooit geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 02-07-2001 21:42]

pi_1137779
Yahoo een topic om jezelf voor te stellen....:)

laat ik dat dan ook maar even doen, hij staat er nie voor nix gloof ik zo.

Nou ik ben Gertjan en ik woon in Ede. (ja dat is een plaats, bekend van het nieuws door de camera's op et museumplein bij ons, boeiend)Ik lees al een tijdje de threads op dit forum en vond et maar es tijd worden dat ik ook es wat ging mee posten, duss hier ben ik

nou da is wel weer genoeg vink zo,

greez

pi_1137871
Ik ook maar dan: Hier een die ik vanochtend heb geschreven:

Ik ben dus Kirsten aka FoN, zestien jaar, euh.. d'r is vast meer te
vertellen.
Nee, eidenlijk niet. Oja, vandaag is de eerste keer sinds oktober dat ik
ZOMAAR voor tien uur ready to go ben. JOEHOE!!! Ik voel mij zo heel erg goed
vandaag : ) En ik ben aan het ontbijten : )
Rice krispies en sap : )
Maar ja, ik is trots op mijnzelf, een goed begin was tog het halve werk?
Mijn dag begint goed, en het wijzigen van mijn 'levensstijl' ookal : )
!thx To Bierie : )
Euh... Maar ik was me aan het voorstellen. Hobbies dan maar, kickboksen,
zwemmen, euh, Timmie en Zoe, mij fretjes dus: ) spelen met Berry, euh, mijn
compu, ajoh, ik weet eg niks meer: ) owja, teeknun en lezen en lui zijn : )
Euh, school begin ik niet over, ik doet geen school dus, naja, nu izzik er tog over
begonnen. Euh. Ik ben weer weg : )

Doei!
!lik van FoN, of wazzut nou Kirsten?

pi_1141393
hallo! ik ben bad-eendje

Fannetje stuurde me hierheen, zodat het overzichtelijker werd, want ik was zo slim om een topicje te openen op de verkeerde plaats over mijzelf

maar ik ben dus nieuw
enneh... ik weet niet hoe het werkt hier!!
(even FAQ doorlezen heb ik gehoord)

nou, als jullie nog wat willen weten, dan hoor ik het wel!!

toodles!

dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1141499
K dan voor degenen die mij nog niet kennen (en dat is iedereen hier op emel & alien alata na)

Ik ben een 18-jarig mannelijk persoon, die op het moment vakantie aan het houden is maar half augustus begint als adelborst.

Ik woon nu in Roosendaal, en zoek btw nog iemand waarmee ik misschien een keer kan gaan duiken

als iemand geinteresseerd is in mij: je kan altijd wel wat vragen

  woensdag 4 juli 2001 @ 14:24:12 #81
13259 NAP
Nieuw Anarchistische partij
pi_1141575
Hoi, ik ben Nol van het NAP. Ik ben anarchist, en vind dat kok en maxima dood moeten.
(Ik ben ook antichristelijk), maar niet echt overtuigd.
Het NAP is here to Stay
  woensdag 4 juli 2001 @ 14:55:46 #82
10900 Hades-333-
 The God from Hell
pi_1141837
Zal mezelf dan ook maar eens voorstellen,
Ik ben Eddy
25 jaar en kijk al sinds maart een beetje rond hier,
doe dit vooral als er even niks te doen is op mijn werk. Ben vooral een lezer en geen schrijver maar wat niet is kan natuurlijk nog wel komen. Had voor de crash een aantal topics lopen over mijn ex met wie het toen net uit was. En heb sindsdien nog niet zulke speciale dingen meegemaakt dat ik ze hier kwijt moest.
Leer vooral de frontpage en verder ook nog het R&P forum en verder alles wat maar interesant lijkt bij de active topics.
Dit lijkt me wel genoeg voor dit moment.
Zeker tot later op FOK!
When a man can face his fears, his real life begins.
pi_1142076
Ach... Waarom ook niet...

Ben dus Phydomir maar jullie mogen ook wel Dennis zeggen. Ben 18 jaar zit hier nu een weekje te kijken en nu ga ik dus ook maar posten, verder zit ik ook veel op het formule1.nl forum en de rest is zo'n beetje wel te vinden in m'n pRofiel...

mzzl

Edit : zo goed?

[Dit bericht is gewijzigd door Phydomir op 04-07-2001 18:05]

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juli 2001 @ 17:24:42 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_1143151
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 15:20 schreef Phydomir het volgende:
de rest is zo'n beetje wel te vinden in m'n pofiel...
Een pofiel, is dat iemand die op toiletten kikt ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1145627
Ik sta eigelijk al best wel heel lang geregistreerd maar door omstandigheden nie echt veel mee gedaan. Ga ik nu wel doen hoor
Ben ik dan newbie of nie?
  donderdag 5 juli 2001 @ 00:53:02 #86
13289 DonaldDuck
 ...en ik haat Guus!! :(
pi_1146004
*kwaak*
Kun je kwaken, kwaak dan mee!
pi_1146011
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 00:53 schreef DonaldDuck het volgende:
*kwaak*
klinkt in ieder geval intelligent
  donderdag 5 juli 2001 @ 00:56:38 #88
13289 DonaldDuck
 ...en ik haat Guus!! :(
pi_1146021
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 00:53 schreef Roonaan het volgende:

[..]

klinkt in ieder geval intelligent


Ik wist nie zo goed, wat ik moest zeggen dus dan maar zo...

Kun je kwaken, kwaak dan mee!
pi_1146026
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 00:56 schreef DonaldDuck het volgende:

[..]

Ik wist nie zo goed, wat ik moest zeggen dus dan maar zo...


zoiets als

"ik ben kees en doe een eend na. Mijn hobbies zijn kroos vreten en achter geile katrieneendjes aanzitten . Voor de rest lig ik graag hele dagen in de zon te bakken met mijn muil tussen me benen gepropt."

pi_1146388
Hoi hoi allemaal ik ben Berry a.k.a Bierie voor me goede vrienden, uuh ik ben een jongetje van 16 jaar de 25e juli 17 al hoor!!
Enne nou zal eens wat over mezelf proberen te vertellen hm, me hobby's zijn boksen, lezen en computers en dat is trouwens ook me beroep systeembeheerder, verders ben ik dol op gezelligheid en meetings.
Maar vooral op festivals, was trouwens ook nog even op Barst in Breda mara jah ben ook op Pinkpop geweest maar ja uh ben een beetje hyper maar kan ik ook nie aan doen, als je zo nog een keertje zo met me wil chatten kan dat altijd zo en ik ga geloof ik mee naar de volgende meeting iets met BBQ ofzo maar oke ik was aan het vertellen ik ben Berry, oh nee heb ik al gehad.
Doh ach laat maar mocht je nog wat willen weten vraag maar, groetsels,
Berry!!
Profiel opgeheven.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 08:53:15 #91
13331 ThePartyBorg
De Feest Assimilator
pi_1154483
Lo mensuh, hier is weer een newbie...

En hierbij zweer ik trouw, dat ik veel leuke dingen zal posten, ik het niet erg vind als mensen met hun newbie-stick in me gaan liggen prikken, en me uitlachen voor mijn belachelijke lage postcount

Ow, en waar staat de koelkast...???

LOVE is a crazy game. It is real and pure T.N.T. for the brain
  vrijdag 6 juli 2001 @ 09:48:00 #92
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_1154661
Laat ik ook een aantal regeltjes dumpen met een korte intro.
Mijn username is abraham, deed het zo leuk met de mosterd op de kroket van kroketnet.nl. IRL houd ik er een kortere naam op na die na te vragen is op erwin@mijncomputer.nl.

Ben nooit echt van plan geweest actief te posten. Ik kom op Fok! voor het nieuws ed. maar kan het niet laten af en toe te reageren zeker als het ff wat rustiger is op het werk. De komende week zal ik wat vaker mijn usericon laten zien maar ik verwacht geen permanent aanwezige te zijn.

Ik ben ondertussen de 20 ruim gepasseerd en de dertig een beetje, doe iets met computers en voel me zeker 's ochtends al redelijk oud. Gelukkig gaat dit na een aantal kopjes koffie snel over!

OK that's it. If in doubt ask.

If at first you fail, re-define your objective.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 10:30:48 #93
13298 Damion
Garfield Rules!!!!!!!
pi_1160205
Ok mensen, een hele echte newbie op Fok!. Ik kom van GoT af..

Ok mijn gegeven naam is Tim, ik woon samen met mijn zeer lieve vriendin in de Bijlmer(Amsterdam voor diegene die het niet weten) Ik ben 22 jaartje al op deze wereld aan het rondstruinen Verder nog.. Oh ja 2 katten en 2 motoren!! Ik hou van vrouwen die motorrijden (dus vooral van mijn vriendin!!)

Ok uhm hobbies Compoetertje, Motortje (Kawasaki GPZ1000rx en een GPZ600r) Lezen, Manga strips en videos.

Ik maak heel Amsterdam onveilig met mijn pet op en mijn blauwe uniform.(ik zit nog wel in de opleiding maar ja die duurt 4 jaar) Voor diegene die nog niet weten wat ik voor werk doe "Waar jij voor staat is nodig op straat "

Aardig zijn is leuk, maar denk niet dat als je aardig bent ook aardiger ben dan dat je aardig bent
pi_1161069
Nou ik ben ChicaneBT helemaal nieuw hier gister gerregristreed. Ik kom van GoT
Ik denk ik kom eens op Fok! kijken of het hier een beetje leuk is dus gegroet iedereen.
pi_1161405
hoi, ik ben Robbert, 18 jaar uit Uden. Ik probeer Commerciele Economie te volgen in Eindhoven. ik heb eerst een tijdje wat topics gelezen en ben het best leuk gaan vinden dus heb ik me maar aangemeld. ik zal binnenkort wel wat meer gaan reageren(nadat ik ben teruggekomen van vakantie ) groeten aan iedereen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juli 2001 @ 16:32:49 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_1161705
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 10:30 schreef Damion het volgende:
Voor diegene die nog niet weten wat ik voor werk doe "Waar jij voor staat is nodig op straat "
Jij repareert lantarenpalen ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1162321
Nou laat ik me dan ook maar ff voorstellen.

Ik heb me zonet geregistreerd nadat ik deze link van een vriend heb gekregen.

FF rondkijken hier of het leuk genoeg is om nog een keer langs te komen

  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2001 @ 18:17:20 #98
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_1162390
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 18:02 schreef newUser het volgende:
FF rondkijken hier of het leuk genoeg is om nog een keer langs te komen
En? En? En???........ Leuk hè!!!

Wist ik wel, nou welkom dan maar en veel post-plezier!!!

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_1165451
Nou ik ben dus ook maar een newbie'tje

Ik ben irfan en van turkse afkomst. Geboren en getogen in Den Haag dus das echt mijn stad.
20 jaartjes jong en studeer Informatica in Delft(zit op kamers)...nou zit meer van studentenleven te genieten eigenlijk.
Werk bij in R'dam voor een groot beleggingsmaatschappij(r'dammers kennen hem wel...mooi donker marmeren gebouw aan de coolsingel/blaak)
Kijk hier al een tijdje rond en post sinds kort ook.
Check hier meestal op mijn werk maar doe het ook af en toe thuis.
Ben meer een luisteraar/lezer dus erg veel posten zal ik ook weer niet doen. Maar zo nu en dan mag je wel een paar replies van me verwachten.
Meestal ben ik bij Relaties & Psychologie, Lifestyle te vinden.
Mocht je nog wat willen weten spreek me gerust aan via ICQ.

  zondag 8 juli 2001 @ 13:05:39 #100
13381 Xplizit
www.chilloutroom.nl
pi_1166771
Ik ben Jurrie, 18 jaar en woon in Zeist (naast Utrecht)..
Via HighPriority hiero gekomen, en moest me van hem maar es aanmelden.

Verder niks persoonlijks meer over mij, vind het wel genoeg zo eigenlijk.

"You remind me of a girl that I once knew...."
  zondag 8 juli 2001 @ 19:56:20 #101
13435 treinstel_4053
klonen roeleren!
pi_1169357
Ik had een topic geopend maar het moet dus hier!

Hallo ik ben dus Sanne!

Doen jullie wel een beetje voorzichtig met me?

duh :P
pi_1169372
Ik Ga Niet Voorzichtig Met Je Doen!!

Ik Ga Je Hard Behandelen!!

P.S. Ik Ben OOk Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1170207
quote:
Op zondag 08 juli 2001 19:58 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Ik Ga Niet Voorzichtig Met Je Doen!!

Ik Ga Je Hard Behandelen!!

P.S. Ik Ben OOk Nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww


He newbee je bent 2 dagen later dan mij gerregd
pi_1170404
Echt Waar?????
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  zondag 8 juli 2001 @ 23:45:27 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1171171
Ok vooruit, ik gooi mezelf hier dan ook maar ff neer. Ik ben dus Tijn, ik postte al een tijdje af en toe op t.net, got & de fok!zine frontpage. En nu dus ook op het fok!forum

Ik heet Martijn, ben 18 jaar, kheb mn VWO diploma net gehaald, ik woon bij Rotterdam, speel trompet, gitaar & alles met witte & zwarte toetsen (piano, orgel, keyboard, en als het moet zelfs akkordeon ). Verder schrijf ik ook muziek voor de 2 bands waar ik in zit.

Verder heb ik op het moment geen vaste vriendin (meer ). Ik ga studeren aan de TU in Delft, maar ik blijf nog ff een jaartje thuis wonen. Kan ik mooi een baantje zoeken om mn eigen huisje te betalen volgend jaar

Nou, meer kan ik even niet verzinnen... dus tot zover: Tijn.

Ik zie je wel een keer in een heftige discussie op het muziek-forum

  maandag 9 juli 2001 @ 01:22:49 #106
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_1171762
Dan stel ik me hier ook maar voor

Ketel_1 komt dus van de jenever (alsof je dat nog niet door had ). Ik heb deze nick gekozen omdat mijn familie de Ketel 1 Jenever maakt (sinds 1691, dat verklaard ook m'n ondertitel).

M'n echte naam is Tim en ik woon in Schiedam en ben 17 jaar oud. Ik ben net geslaagd voor mn VWO en ga volgend jaar in Rotterdam Economie studeren.

Dat was het wel zo'n beetje

cya @ FOK!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_1188303
* Bonairebitch newbie is.
pi_1188974
naja ben ook newbie dus, uh tja Da_Ikke he, alle mooie meiden tussen 14-18 jaar kunnen me adden via icq voor de rest tja mzzls
[/edit] ben zelf 16 btw
pi_1189091
Hoi

Ik ben hier ook net nieuw
ik ben 22 jaar.
Ik verveel me dagelijks dood,want ik kan dagelijks nauwelijks weg.
Want ik heb nog geen rijbewijs op de fiets kan ik ook niet weg want ik heb een baby van 2maand en die kan nog niet in een fietsstoeltje.
Dus loop ik maar iedere dag naar de supermarkt met de kinderwagen (gezellig)

pi_1191569
* SoeperKoe ook nieuw op Fok! (hoewel .. ik lees al een half jaar mee ofzo )

mensen van het anime mb (Helly, Miauf, Ducky, Stille en wie dan ook) -> Eej! Bacardi_Koe heeft zich dan hier ook maar aangemeld, alleen met een andere naam

  woensdag 11 juli 2001 @ 21:46:16 #111
13491 MrPopocatepetl
MrJerommekedepommekepotl
pi_1191618
ja ik ben dus joram

en ik ga vandaag een faq maken over mijn nickname

Sorry voor mijn domme nickname, maar toen ik 'm koos was ik onder invloed. [een half jaar lang onder invloed, yea, yea...]
pi_1191730
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 21:42 schreef SoeperKoe het volgende:
* SoeperKoe ook nieuw op Fok! (hoewel .. ik lees al een half jaar mee ofzo )

mensen van het anime mb (Helly, Miauf, Ducky, Stille en wie dan ook) -> Eej! Bacardi_Koe heeft zich dan hier ook maar aangemeld, alleen met een andere naam


Ooooooooi Mo'tje. Ook maar eens gaan posten hier?
Waarom niet onder Bacardi Koe?
  woensdag 11 juli 2001 @ 21:59:15 #113
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_1191735
Ik ben al een tijdje lid, maar ik wil mezelf Newbie noemen, mag dit?

BTW: Hiya Mo, ik ben dus Ducky

The Most Incredible, Baby
pi_1191759
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 21:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben al een tijdje lid, maar ik wil mezelf Newbie noemen, mag dit?
Ik ben al sinds mei 2000 lid, maar keek hier al vanaf 30 september 1999. Helaas was ik zo dom om me niet eerder aan te melden hiero.

Dus eik ben ik ook gewoon newbie terwijl ik er al jaren ben.

  woensdag 11 juli 2001 @ 22:27:20 #115
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_1191997
Ik vanaf februarie 2001, dus eigenlijk wel een Newbie
The Most Incredible, Baby
pi_1193657
quote:
Ik ben al sinds mei 2000 lid, maar keek hier al vanaf 30 september 1999. Helaas was ik zo dom om me niet eerder aan te melden hiero.
Jah idd, ik ook
alleen weet ik de datum nie meer zo precies
quote:
Ooooooooi Mo'tje. Ook maar eens gaan posten hier?
Waarom niet onder Bacardi Koe?

Ja kweenie, kwas die Bacardi wel weer es zat (de naam dus )

pi_1194670
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 08:06 schreef SoeperKoe het volgende:
Ja kweenie, kwas die Bacardi wel weer es zat (de naam dus )
Tis goed dat je dat laatste erbij zet. Ik dacht al bijna dat er iets mis met je was.
  FOK!fossiel donderdag 12 juli 2001 @ 21:20:53 #118
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1197416
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 21:46 schreef MrPopocatepetl het volgende:
ja ik ben dus joram

en ik ga vandaag een faq maken over mijn nickname


Heeeee R@m..

Waarom mogen we je niet meer bij die nick noemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi op 12-07-2001 21:25]

Chick on a mission
  FOK!fossiel donderdag 12 juli 2001 @ 21:23:10 #119
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1197428
ging in m'n enthousiasme wat fout
Chick on a mission
  vrijdag 13 juli 2001 @ 02:17:02 #120
13543 GuaRRand
 BAWK BAWK
pi_1198951
Ne-i-oe-bie?
OMG wassdat?
Kan je het eten?
Is het te drinken?
Kan je het neu<censor>ken?
Ga je eraan dood?

hmmm...

-END-

Dan maar niks
  vrijdag 13 juli 2001 @ 11:44:52 #121
10053 tsteen
Ed-look-alike
pi_1200137
tsteen = Tim (ja dinges, dat wist je al..)
me = male
me = working (ICT dingesten)
me = not married (yet) maar wel de vrouw gevonden
me = wel kinderen willend, maar eerst trouwen
me = wel trouwen, maar eerst huis
me = bijna 24 (yippie)
me = soms wat te enthousiast als het over sex gaat
(door sommigen ook wel over-sex-ed, of ob-sex-ed genoemd)
me = stabiel (ja, dinges, nou moet je het wel weten)

well... that's me

Loop niet zo te jagen. Ik ben aan het werk, niet op de vlucht !
pi_1209499
Ik ben 17, doe opleiding ICT.
Lees al een tijdje mee maar nooit gepost
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1209622
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 02:08 schreef TheGodFather het volgende:
owjah dit ben ik

[afbeelding]


ROFLOL
je sig, ik lach me dood
"Koninklijke Landmacht, proffesionals voor vrede en veiligheid"
zo ziet het er ook wel uit op die foto

btw het is profesionals

&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
  zondag 15 juli 2001 @ 16:04:36 #124
13623 MissFaith
livin' on love
pi_1210271
Ik ben ook net nieuw.... heb me 3 dagen geleden ingeschreven, dit onderwerp heb ik net pas ontdekt...
Weet eigenlijk niet wat ik allemaal over mezelf moet vertellen: ik ben 16, ga naar 5 vwo. Ik woon in brabant....... heel gezellig hier!! Ik vind mezelf wel een gezellig typje, houd van uitgaan (tot laat, maar daar is mijn moeder minder blij mee....)
Dat was het denk ik, kan altijd iets aan me vragen, zal het zeker beantwoorden!!!
Don't always see the world TOO positive..
  dinsdag 17 juli 2001 @ 14:34:38 #125
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_1222067
Hoi,

Ik ben Robin Bakels, 16 Jaar oud/jong. Ik woon in Rozenburg (bij Rotterdam) en ik doe een opleiding Elektrotechniek (MBO).

Ik las al een tijdje fok! en het fok!forum nu heb ik dus eindelijk geregistreerd.

Mijn gebruikersnaam komt van een Metal Band af (anthrax) waar ik dus een 'x' achter geplakt heb.
Het is ook een ziekte geloof ik ... (weet ik niet zeker)

Groeten,
Anthraxx

pi_1223867
hey, ik ben spike, zit hier vanaf gisteren.... ben eigenlijk een GoT-er, maar kan dat technische gereutel meestal niet echt bijhouden... ben tenslotte niet voor nix een metaalhoofd
pi_1232664
SCHRIK.. weer een nieuwe! Hoi ik ben Jewel, kom net even om de hoek kijken en ik hoop dat ik het hier een beetje leuk ga hebben

Greetzz Jewel

**A Jewel shines everywhere**
pi_1232737
Haai!
Ik lees al een tijdje mee (jaartje ofzo).
Maar nooit echt iets gepost.
Ik woon in Vlaardingen
Ben 19 jaar oud, v
en ik studeer Grafimedia Technologie
(das alles van de geschiedenis van de boekdrukkunst tot programmeren)
tot gauw, ergens
pi_1233075
Ik zal me dan ook maar even voorstellen. Ik ben Syl(via), 32 jaar en had al veel gehoord over dit forum.

Ik was gewoon eens nieuwsgierig en heb me dus zojuist geregistreerd.

The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child
pi_1236113
Hoi, ik ben Narf en vanaf vandaag mag ik me ook een Fok!ker noemen
pi_1236229
Hoi, ben ook nieuw!!!
dat jullie ff weten //>
>// Er is geen lepel
  vrijdag 20 juli 2001 @ 20:19:01 #132
13889 Jefferson019
o wat heb ik een lol
pi_1245046
he mensen..Hie weer 1.ik wou me evve voorstellen..
de naam is Jefferon 20 jaar.en ik kom uut Groningen.
dat was het.....:7
Always look on the bright side of life.. FC Groningen
pi_1245158
en ik ben ook nieuw
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2001 @ 20:45:03 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1245170
knip
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1245559
Ik stel me nog maar eens voor.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  vrijdag 20 juli 2001 @ 22:19:13 #136
13314 Imp
- zucht -
pi_1245684
Hoi
Ik praat dus ik luister
pi_1245687
ik ben ook nieuw hier
pi_1249195
Ik ben hier ook nieuw
Ik zou ook graag willen weten waar je de FAQ kan vinden, als ik op de link klik doet hij het niet.
[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
pi_1249213
naam: ben niet voor niets stranger
plaats: in de buurt van gorinchem
beroep: achter de kassa van de appie (partime) feestbeest(fulltime) en ga biologie studeren(jaartje gefluimt bij bedrijfskunde)
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2001 @ 19:52:17 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_1249294
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 19:38 schreef Stranger het volgende:
en ga biologie studeren(jaartje gefluimt bij bedrijfskunde)
Nederlands niks voor jou?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1255325
Hoi allemaal,

Mijn naam is Afke en ik ben 20 jaar oud. Ik ben studente Elektrotechniek in Eindhoven (one of the few) en ben van m'n vakantie aan het genieten en m'n huis aan het schilderen na een half jaar stage... Pfoe!

Ik heb al wat posts gedaan, maar vind het wel leuk om hier ook te posten.

Mijn interesses zijn ook te vinden in m'n profiel, mar komen neer op: synth spelen, computers (ik heb een haat-liefde verhouding met die dingen) -spellen, chat, ICQ en forums als deze, lezen, koken etc.

  maandag 23 juli 2001 @ 15:45:01 #142
13962 Dwergje__
het is ikke....
pi_1260094
Hallo allemaal..

Ben marieke en 21 jaar oud.
Hang ook wel eens rond op GoT en hoorde iedereen daar altijd over "fok" en zo ben ik hier dus terecht gekomen.

Ik werk als programmeur en verder ga ik hier niet al mijn hobbies enzo zitten opnoemen want dan lijkt het wel een of andere sneue contact advertentie

GRTZ....

"A Conclusion is the place where you got tired of thinking"
  maandag 23 juli 2001 @ 15:49:22 #143
13909 annabegins
dappere Galliër
pi_1260134
Hoi hoi hoi,

Ik ben Annabegins, ik word binnen een maand 20 en ik studeer journalistiek in Gent (België). Ik ben hier heel toevallig terechtgekomen, en wat ik zie bevalt me wel geloof ik .

pi_1261182
Hey Iedereen,

Ik ben ook nieuw hier, eerst zat ik altijd op tweakers, maar ik word een beetje gek van al dat gelul over computer etc. dus is dit een leuk alternatief.

Over mijzelf:

Naam: Willem Takens
Leeftijd: 16
Woonplaats: Haren (Groningen)
Hobbies: Drummen, Muziek luisteren (Greenday, The Offspring, NOFX, Zebrahead), Jackass kijken / naspelen
School: 5 Vwo Zernike College

Nou nu weet iedereen het wel weer.

Greetz....

Johnny Knoxville

Hi, my name is [b]Johnny Knoxville[/b] and this is [b]The Cup Test[/b]
pi_1261889
Aangezien veel newbies blijkbaar toch dit topic vinden post ik hier nog maar wat belangrijke info voor jullie.

Lees de policy. Dan word je tenminste niet verrast door een slotje of een waarschuwing en/of boze reacties van "crewwannabees"

Voor dingen die je niet weet met betreffing tot het forum moet je de FAQ checken. Weer om de slotjes en reacties te vermijden.

Veel postplezier

  woensdag 25 juli 2001 @ 22:46:32 #146
14060 Quentin
"Chaos..." fluisterd
pi_1275008
Hoi! Mag ik ook meedoen?
On ereht si noops.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 21:13:59 #147
14129 Eucalypta
into the future
pi_1286255
Hoi, ben een NOL'er sinds 1999 en kom ff kijken of er nog vrijgezelle dames rondlopen........voor chatten en/of meer gezellige uurtjes
still going my way
  vrijdag 27 juli 2001 @ 21:20:36 #148
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1286275
hoi, hier een ouwe lul (30.....ahum)
zit nog niet zo lang op het forum, maar al wel veel geplaatst (truth, filosofie vooral)

Ben waarschijnlijk binnenkort wel uitgescheten hier op dit forum. Te oppervlakkig denk ik.

Ach, het kan nog veel erger
pi_1286291
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 21:13 schreef Eucalypta het volgende:
Hoi, ben een NOL'er sinds 1999 en kom ff kijken of er nog vrijgezelle dames rondlopen........voor chatten en/of meer gezellige uurtjes
NOL'er?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 21:33:27 #150
13761 fratzz
eikelig...
pi_1286337
ojaah...ikkuhs is ook nieuw hier...

sinds 2 weekers

hobba bobbaa
  vrijdag 27 juli 2001 @ 21:43:44 #151
14129 Eucalypta
into the future
pi_1286376
Niels On Line
still going my way
pi_1288420
Alowah, aangezien ik eigenlijk op het CafeForum post, maar daar errug weinig activiteit is heb ik besloten om mij hier maar aan te melden, dus bij deze, aangenaam, Sjappie.
pi_1289598
Ik had al een post gedaan in Onzin voor je leven maar volgens its me important moest ik me hier nogmaals voorstellen.
bij deze dus!


Ik lees al enige tijd mee op Fok! en heb me nu ook aangemeld!
Mijn naam is Nancy, ik ben 17 jaar en ik kom uit Houten en ik hoop hier leuke dingen te lezen/doen/zien!
Groetjes van Nancy!

totaly in luf met Stranger
  Admin woensdag 8 augustus 2001 @ 13:37:32 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1365718
En weer ff omhoog voor de nieuwelingen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 8 augustus 2001 @ 13:38:40 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1365731
Hier is het Fok! nieuwelingen voorstel topique,
voor Bloemetje en Snowwhite
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_1365893
okeej dan stel ik me hier even voor enzow..

ik ben duz bl0emetjE en ik ben 17 en een meisje ook nog..
en uhm ik ben 1.63 en heb blauwe ogen (zie mn plaatje daz een van me ogen)
en errug lang haar t0t mn reet ovzow...

en uhm jah mn page iz duz www.zoq.nl
daar kan je kijken voor meer info en dr staan nog fotowz op enzow...

  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:08:13 #157
14482 nixan
Vlekkenkampioen
pi_1366012
Hierrr NixaN
Studentje Bedrijfskunde (ik leer het nog wel een keer)

Beetje pjoeteren. beetje GOT-en en vanaf nu ook FOKken.

and then?
pi_1366306
Goed, ik ben er al 2 weken maar zal me even voorstellen.

Ik ben 21 jaar en woon in Amersfoort, ik werk bij Planet internet en daardoor heb ik ook de hele dag verbinding met mijn snelle ADSL lijn om te kunnen Fokken

Mijn grootste hobby kun je wel zien aan mijn nick is: Formule1

voor Sunnygirl

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:43:51 #159
14515 bananiel.nl
Im not a computer addict !
pi_1366362
hoi ofzo
[url]http://www.bananiel.nl[/url][br]End of bitstream.
pi_1366375
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:38 schreef F1Bas het volgende:
Goed, ik ben er al 2 weken maar zal me even voorstellen.

Ik ben 21 jaar en woon in Amersfoort, ik werk bij Planet internet en daardoor heb ik ook de hele dag verbinding met mijn snelle ADSL lijn om te kunnen Fokken

Mijn grootste hobby kun je wel zien aan mijn nick is: Formule1

voor Sunnygirl


lief.......
pi_1367575
ook nieuw hier

meisje
24
baan
etc.

leuk forum, dacht he, waarom niet eens een regje

ontembaar
pi_1384957
Ik ben Erwin en ik ben 28 jaar.
Kom uit Rotterdam, en ben werkzaam in de automatisering.
Heb een tijdje meegelezen en besloten me maar eens te registreren.
pi_1385301
Uit naam van PostManBart:

Mijn naam is Bart, ik kom uit Nuland en ben 17 jaar oud (bijna 18).
Student Bedrijfseconomie aan de Hogeschool in Den Bosch.
Mijn beroep zal niemand verbazen... Postbode...
Ik bezorg al uw posts hier aan de de FOK!server...

FOK! to you later!

.
pi_1405562
Hallo, ik ben nieuw hier. Kunnen jullie me een beetje vertellen wie hier de vaste fokkers zijn?
Ik ben benieuwd
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 06:14:19 #165
10041 Kakkie
Dat is ook zo!!!!!
pi_1407803
Ben dus Kakkie, een meid van 28. En kan soms heerlijk van het leven genieten!!!
En die dag hebben we vast liggen slapen...
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 06:20:03 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1407805
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 06:14 schreef Kakkie het volgende:
Ben dus Kakkie, een meid van 28. En kan soms heerlijk van het leven genieten!!!
Zoals deze bijzondere morgen
The truth was in here.
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 06:21:31 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1407807
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 16:37 schreef Kwagga het volgende:
ook nieuw hier

meisje
24
baan
etc.

leuk forum, dacht he, waarom niet eens een regje


Regje verdient uitleg voor deze newbee...
The truth was in here.
pi_1407878
- Ik ben Richard.
- 21 jaar en kom uit Hattem.
- Volg een duale HBO Hogere Informatica opleiding, ben daarnaast werkzaam bij een van de Nederlandse grootbanken.

Ik volg het Forum al een hele tijd maar ik heb nooit de moeite genomen me te registreren.
Nu heb ik het toch maar gedaan.

  dinsdag 14 augustus 2001 @ 13:51:48 #169
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1410044
Heb ik al gezegd dat ik nieuw ben hier?

Nee?

Ik ben nieuw hier.

23 jaar, woon in de buurt van Schiphol, waarvandaan ik ook werk als bestuurder van bescheiden vliegtuigen met een mooi blauw kleurtje erop.

Meer valt er niet te zeggen. Hoop dat ik het hier nog een beetje leuk zal gaan vinden...

Maak me gek!
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 15:53:32 #170
10041 Kakkie
Dat is ook zo!!!!!
pi_1410737
Sorry, foutje!! Ik ben dus negenentwintig (voor degenen die direct mijn gegevens gaan checken!!)*)
En die dag hebben we vast liggen slapen...
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 17:44:19 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1411387
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 13:51 schreef JBravo het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik nieuw ben hier?

Nee?

Ik ben nieuw hier.

23 jaar, woon in de buurt van Schiphol, waarvandaan ik ook werk als bestuurder van bescheiden vliegtuigen met een mooi blauw kleurtje erop.

Meer valt er niet te zeggen. Hoop dat ik het hier nog een beetje leuk zal gaan vinden...


Cool huh huh
The truth was in here.
pi_1414778
Iz niet helemaal kakelvers meer. maar toch nogal een njoewbwee...

*steekt hand uit* Sheila Brand, a.k.a. Swatkat, aangenaam kennis te maken (ofzo)
for more info etc. see my website
www.swatkat.nl


The captain of your brainship is drunk.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 11:59:49 #173
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1415435
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:25 schreef Swatkat het volgende:
Iz niet helemaal kakelvers meer. maar toch nogal een njoewbwee...

*steekt hand uit* Sheila Brand, a.k.a. Swatkat, aangenaam kennis te maken (ofzo)
for more info etc. see my website
www.swatkat.nl



Dag lekker ding!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1415493
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 11:59 schreef Smots het volgende:

[..]

Dag lekker ding!


Je bent een lief lekker ding smotsje van me *SMAK*
a.s. zaterdag wel komen naar mijn huisje he?:) *lachtlief*
The captain of your brainship is drunk.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 13:09:46 #175
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1415819
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 12:05 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Je bent een lief lekker ding smotsje van me *SMAK*
a.s. zaterdag wel komen naar mijn huisje he?:) *lachtlief*


AB-SO-LUUT!
(wat dacht jij dan?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 14:20:29 #176
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1416320
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 21:20 schreef hoogl298 het volgende:
hoi, hier een ouwe lul (30.....ahum)
zit nog niet zo lang op het forum, maar al wel veel geplaatst (truth, filosofie vooral)

Ben waarschijnlijk binnenkort wel uitgescheten hier op dit forum. Te oppervlakkig denk ik.


Dat vind ik jammer. Jouw posts lees ik altijd het liefst. (geen geintje of flauwe grap, maar het is ècht zo)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1421478
Hoi!
Ik ben niccie en nieuw hier, maar wel een aleindelooslangstiekummemeelezer die nu ook wel eens iets wil zeggen. Bij deze dus
...drank maakt meer lief dan goed voor je is...
pi_1422483
ik ben nieuw, gegroet
---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_1433666
Aloha!
Ik heb na een paar maand lurken toch ook maar eens een accountje gemaakt.. Ben alleen nog opzoek naar een goeie signature, ondertitel en webicon vinden
pi_1435557
* Black_Rainbow is ook nieuw hier, en het bevalt hem wel
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_1435615
ik ben newbie.......:))))))))

doeggggggggggggggg

pi_1439611
Niewbie = n00b.
YEAH!!!! IK BEN WEER EENS HEEEL DIEP VERLIEFD!!!!
pi_1439699
ik ben newbie..maar niet voor lang
pi_1439733
En nu snel allemaal appeltaarten bakken voor Shmoops.

Da's normaal hier nl.

Staat in de policy.

Toch welkom.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1440153
Ketel_1 vertelde dat ik me hier moest voorstellen, dus bij deze!

Hallo, ik ben Roodborstje.

pi_1440755
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:06 schreef Roodborstje het volgende:
Ketel_1 vertelde dat ik me hier moest voorstellen, dus bij deze!

Hallo, ik ben Roodborstje.


He Beeb, doe je je zus nog de groeten?
pi_1440779
Wanneer ben je eigenlijk newbie?
Als je nooit gepost heb of jezelf pas geregistreerd heb?
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_1440786
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 00:43 schreef The Unforgiven het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk newbie?
Als je nooit gepost heb of jezelf pas geregistreerd heb?
beide
  zondag 19 augustus 2001 @ 00:49:12 #189
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1440819
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:06 schreef Roodborstje het volgende:
Ketel_1 vertelde dat ik me hier moest voorstellen, dus bij deze!

Hallo, ik ben Roodborstje.


Zusje van wie?
  zondag 19 augustus 2001 @ 11:22:54 #190
14972 Breaker
alles kan breken
pi_1442125
Ja hallow ik ben breaker nou gister heb ik me geregristeerd Ik lees hier al langer maar ik dacht nu moet ik me is regristreren nou hier ben ik dan.

Groetjes x X Breaker

Zelfs ik kan breken

  maandag 20 augustus 2001 @ 11:31:26 #191
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_1448310
Laat ik mijn eerste post maar gebruiken om het forum en zijn bewoners te laten weten dat ik me ook maar eens geregistreerd heb. (na ca. een half jaar lurken)

Ik ben 23 jaar en mag nog steeds het vakje "geslacht" de optie "man" aanvinken

Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_1458814
Hallo ik heb me vandaag ook maar eens geregistreerd na een tijd meegelezen te hebben. Ik ben Hajo, al 24 jaar man en de rest merk je wel as we go along!
Theo: Do you want me to sit in a cornor and rust, or just fall apart where I'm standing?
pi_1466717
Damn, net van de sigaretten af en meteen weer een andere verslaving erbij.

Maarreh, sono Emiel.

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_1466856
*geeft handje*

hoi

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1470518
quote:
Op zondag 15 juli 2001 12:27 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ben 17, doe opleiding ICT.
Lees al een tijdje mee maar nooit gepost
!
* mjah ook 17
* mjah ook opleiding ICT
* mjah Leest ook al een tijdje mee maar nooit gepost.

hallo "fokkers"

tjah...
  donderdag 23 augustus 2001 @ 11:18:22 #196
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_1472367
* Diepvriez zegt hallo
zo goed..?
  donderdag 23 augustus 2001 @ 19:21:53 #197
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_1475844
Ik zal me dan ook maar es ff netjes voorstellen

Korine, 25 jaar, uit Leeuwarden

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_1475983
Hee leuk, een 'stel je voor' topic. Laat ik hier meteen gebruik van maken mezelf voor te stellen. Ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld bij dit forum. Voorheen zat ik op de volgende forums:

http://gathering.tweakers.net
http://www.osdorpinternetposse.nl/forum

(hm, ik zit daar nu trouwens nog)

Ook zit ik ongeveer 24 uur per dag op IRCnet (nick: araphor)
Op ICQ ben ik ook te bereiken..

Verdere details...

Leeftijd: 22
Geslacht: man
Interesses: Star Trek, fantasy, films, spiritueel, paranormaal, muziek, lezen
Geloof: wicca
Studie: VIA op HHS
Woont in: Rotterdam, maar ga binnenkort naar Delft
PC: PII 400Mhz | 192MB RAM | 16MB Matrox G400 | Sound Blaster LIVE
IRC: #osdorp, #blindjustice, #tolkien

Mja, dat was het zo'n beetje.. Vragen zijn altijd welkom

[ [URL=http://www.ipimuu.org/araphor]araphor[/url] ] [ [url=http://ipimuu.blindjustice.nl/araphor/dpf]Doctor Phlox Fanclub[/url] ] [ ircnet - #wicca.nl ]
pi_1510881
ik ben ook maar nieuw dan maar

(eigenlijk niet, maar mijn oude account gebruik ik niet meer)

pi_1532899
grijsmuisje = nieuw op dit board

denk zeg ut ook ff
Hoiiiiiiiiiii

  vrijdag 31 augustus 2001 @ 19:51:04 #201
15276 DataLorre
Im no idiot, everyone else is
pi_1534105
*voorstel* Hallo.
Life can be a nice thing to have, then again, it can bite back horribly
pi_1538526
Goedemiddag,

Ik ben Monica.
Ik babbel altijd op http://www.babbelz.com en kom hier nu eens een kijkje nemen.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

pi_1538550
nou vooruit omdat ja het zo lief vraagt

Ik ben sandra aka Evil-Cherry. Me nick is een keertje half bedacht door een jongen met wie ik chatte; hij vond dat ik "evil" moest worden . Dit was het resultaat.

Me leeftijd is niet boeiend, die doet er niet toe (niet dat ik extreem jong of extreem oud ben, ik vind dat je mensen gewoon niet op leeftijd kunt beoordelen )

Verder woon ik in het westland. Euhm... verder nog wat weten?

Greetz sandra

  maandag 3 september 2001 @ 15:12:15 #204
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_1550428
nieuwer als ik komen ze niet geloof ik,

Ex-collega van Joene ( welbekend in dit forum ) en dankzij hem er ook in gerold
Woon in Amsterdam, ben 24, getrouwd en heb 1 dochter

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_1555339
Howdy,

Ik is Kim, slaap weinig en slecht, vandaar Kimsomnia. Spendeerde mijn slapeloze nachten al enige tijd met het rondneuzen hier, kan moeilijk mijn virtuele mond houden, dus maar geregistreerd.

Ben 20, studeer (management, economie & recht) en woon (van ma/vrij) in Enschede....

pi_1555349
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 01:09 schreef Kimsomnia het volgende:
Howdy,

Ik is Kim, slaap weinig en slecht, vandaar Kimsomnia. Spendeerde mijn slapeloze nachten al enige tijd met het rondneuzen hier, kan moeilijk mijn virtuele mond houden, dus maar geregistreerd.

Ben 20, studeer (management, economie & recht) en woon (van ma/vrij) in Enschede....


Dat is geen vrolijk verhaal.

Je bent zeker niet de enige met chronische slaapproblemen hier, mocht dat een troost zijn...

pi_1555450
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 01:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat is geen vrolijk verhaal.

Je bent zeker niet de enige met chronische slaapproblemen hier, mocht dat een troost zijn...


Het valt toch wel mee met de triestheid van het verhaal? Slapeloze nachten kunnen best vermakelijk zijn...

Maar het is idd wel een geruststelling dat ik niet de enige ben

pi_1555458
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 01:36 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Het valt toch wel mee met de triestheid van het verhaal? Slapeloze nachten kunnen best vermakelijk zijn...

Maar het is idd wel een geruststelling dat ik niet de enige ben


ik meld me ook maar als slapeloze maar jah, gelukkig kan je je hier snachts nog enigszins vermaken.. ben blij dat er iemand in de nachtploeg bij komt
pi_1556278
Ik meld mezelf ook maar weer, ik heb hier een hele tijd geleden vaak gepost, maar dan onder de naam Linebear. En ik kon het toch niet weerstaan om weer te posten.....
Woon in Amsterdam, ben 26 jaar en dat was het wel weer zo'n beetje
pi_1564072
Net hier gekomen omdat ze me bij tweakers aan het gallen waren.
Topics verplaatsen naar Stuff Generalis waar ik niet voor geautoriseerd ben...leuk hoor!
De gein is er voor mij daar af met dat klOOte beleid.
Ze springen er met 10 man gelijk bovenop als je autorisatie vraagt of waarom ze het hebben verplaatst.
Lekker meeslijmen met de crew...ik heb geen zin in een bruine arm en hoop dan hier wel mijn plezier te vinden.

Tweak maar lekker naar de tweakships !:r

Hmm
  Moderator woensdag 5 september 2001 @ 16:38:15 #211
8781 crew  Frutsel
pi_1564111
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 01:36 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Het valt toch wel mee met de triestheid van het verhaal? Slapeloze nachten kunnen best vermakelijk zijn...

Maar het is idd wel een geruststelling dat ik niet de enige ben


Slapeloze nachten in Enschede? Hoe kan het ook anders. Die stad bruist van het nachtleven...
Welkom
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2001 @ 03:25:01 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1802562
*kick*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1802564
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Slapeloze nachten in Enschede? Hoe kan het ook anders. Die stad bruist van het nachtleven...
Welkom


Een spetterend, spatterend, vlammend nachtleven!
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_1805781
Hallo allemaal,

ik ben ook nieuw. Ik ben Rob, ben 23 jaar, woon in Hengelo, OV en loop hier al een tijdje te lurken, maar nu heb ik al mijn moed verzameld en me geregistreerd. Hoera.

It's time we face up to the un-face-up-to-able.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 17:05:26 #215
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_1806111
<- Is ook nieuw dus.

Full

pi_1806497
hallo

[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
pi_1919710
Ben niet nieuw, maar wel uniek. Ik ben Ons en wij zijn Ik
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 21:58:32 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_1920691
Nou ik Ben OOK_GEK.

Ben er sind kort. Kijk in m,n info en je weet alles.
En ik sluit altijd af met.

GROETEN

OOK_GEK

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 17 oktober 2001 @ 00:10:48 #219
17073 WilliamX
Elsje == Liev
pi_1922935
* WilliamX meldt zich als Newbie

Ik ben/heb:
- 21 jaartjes jong
- 2m05 lang
- 76 kilo schoon aan de haak
- Schoenmaat 44
- Woonachtig in Emmen (4.5/7 dagen) en Sneek (2.5/7)
- Student Mens & Informatica
- Slagwerker
- Helaas niet meer vrijgezel (voor de dames onder u )
- Gelukkig niet meer vrijgezel (voor mezelf )

Voor andere info's moet je maar ff ICQ'en!

Wie heeft Osama's CUE-file gezien??
  woensdag 17 oktober 2001 @ 00:16:03 #220
17073 WilliamX
Elsje == Liev
pi_1923018
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:33 schreef XoVoX het volgende:
Net hier gekomen omdat ze me bij tweakers aan het gallen waren.
Topics verplaatsen naar Stuff Generalis waar ik niet voor geautoriseerd ben...leuk hoor!
De gein is er voor mij daar af met dat klOOte beleid.
Ze springen er met 10 man gelijk bovenop als je autorisatie vraagt of waarom ze het hebben verplaatst.
Lekker meeslijmen met de crew...ik heb geen zin in een bruine arm en hoop dan hier wel mijn plezier te vinden.

Tweak maar lekker naar de tweakships !:r


Tweakers is dan ook in eerste instantie een Forum voor de Tweakerts ... Hun policy zegt dan ook duidelijk wat wel en niet getolereed wordt en wat in welke fora thuishoort. Als je ff lekker de roddels en shit van alledag eruit wilt gooien is dat goed, maar doe dat dan in SG of HK (als je daar in mag natuurlijk, maar dat is ook niet zo moeilijk!), of ga naar Fok!
Wie heeft Osama's CUE-file gezien??
  woensdag 17 oktober 2001 @ 00:43:21 #221
17183 batje
met vleugeltjes
pi_1923481
Dan zal ik me ook maar ff netjes voorstellen:

Babat, aka batje, wonend in Amsterdam met een hond en een kat. Mijn paardje staat in Ruigoord, dus daar ben ik ook wel regelmatig te vinden.

Ik heb een jaartje informatica in Den Haag gestudeerd, maar ga nu weer even werken tot ik er helemaal achter ben wat ik nou eigenlijk wil.

Vandaag (okay, officieel gister) 21 geworden, vrijgezel, bi, meisje, prettig gestoord en natuurlijk vréééselijk lief

  woensdag 17 oktober 2001 @ 01:01:01 #222
17434 Gatorade
Bring It On!
pi_1923680
n00b over here.

Got a problem with that?

Loved by Few, Respected by Many, Feared by All
pi_2042803
Ik ben nieuw zie mijn profiel.

wil je meer weten mail dan maar

Christus Vincit, Christus Reignat, Christus Imperat !
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:29:34 #224
17942 Modelmaker
Snelheid is relatief!
pi_2042866
ik ben nieuw hier . . . ik had perongeluk een nieuw topic geopend (ik zag deze niet). Dus, zou je die andere AUB willen verwijderen!!!!
quote:
Hoihoi,

Ik ben dus modelmaker. Een beetje doorgedraaide pretparkgek die hier het forum ook onveilig komt maken. Hoe ik hier kom, via collega's op een ander forum ( www.themepark.nl )

Tja, nu willen jullie heel misschien meer info over mij . . . moah, misschien is da wel mogelijk, stel je vraag en ik beantwoord hem waarschijnlijk. De meeste dingen staan toch in mijn FOK! profile.

René


De extreme is de beste puke ride op de wereld!!!! zie hem op [url]www.extrememachine.nl[/url]
pi_2044185
* pdb is ook nieuw

al poosje bezig op tweakers, maar nu ook op fok!
Zelfde username, ondertitel en icoon, alleen andere sig.

inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms I could kill myself, if I had legs I could run away, if I had a voice I could talk and be some kind of company for myself
  donderdag 1 november 2001 @ 20:32:24 #226
9791 janhu
Wij zijn slechts sterrenstof..
pi_2062222
hallo fokkers,

ben een verse newbie op de forums (hoewel ik al wel een tijdje op de frontpage post) en lijkt me wel een goed idee om mezelf eventjes voor te stellen:

naam: Jan
leeftijd: 20
Wonend in Eindhoven
Studerend aan de gelijknamige Technische Universiteit (Technische Bedrijfskunde)
Relatie: nee
Hobbies en interesses: lezen, biertje of borreltje op z'n tijd, badminton, een beetje aankloten met wat commissiewerk bij de studievereniging en in ieder geval minimaal twee keer per jaar op reis te gaan.
Verdere opmerkingen: Er stroomt zowel oosters als westers bloed door m'n aderen

was het wel zo'n beetje voor het moment...

Life is a whim of several billion cells to be you for a while. - Anonymous
  vrijdag 2 november 2001 @ 10:32:24 #227
17773 sp33dyj
speedy j found on LYCOS Chat
pi_2064937
Hoi ik ben speedy en ik ben nieuw en ik sta ook in het fotoboek ik ben 29 jaar en kwam aan deze site via een colega....

Dus voor meer info ff naar het fotoboek

-- speedy j also seen on LYCOS Chat --
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:09:52 #228
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_2065915
Hallo allemaal,

dit is me 1e post op dit forum, dus jah ik vind mezelf wel een echte newbie jah. Uhmmz ik lees al een tijdje mee op dit forum, en vond het nu wel eens tijd om ook eens een keertje wat te schrijven. Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben dus Tenusia, ben 19 en kom uit Naaldwijk, hopelijk blijft het niet bij deze ene post en zullen jullie ooit nog wel eens wat van mij horen verders

Greetz

Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
  vrijdag 2 november 2001 @ 12:27:26 #229
7955 Kielef
cave canem
pi_2066084
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 12:09 schreef Tenusia het volgende:
Hallo allemaal,

dit is me 1e post op dit forum, dus jah ik vind mezelf wel een echte newbie jah. Uhmmz ik lees al een tijdje mee op dit forum, en vond het nu wel eens tijd om ook eens een keertje wat te schrijven. Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben dus Tenusia, ben 19 en kom uit Naaldwijk, hopelijk blijft het niet bij deze ene post en zullen jullie ooit nog wel eens wat van mij horen verders

Greetz


Welkom
eigenlijk ben ik een straathond
pi_2066410
Hoi
pi_2070287
Hoi Allemaal...

Heb me ook maar eens aangemeld na hier al een aardig tijdje rond te hebben gehangen. Nu nog eens zien of ik tijd kan vinden om actief mee te posten

pi_2081945
Welkom newbie's !
  zondag 4 november 2001 @ 15:47:31 #233
15571 Garfield-
Forecast for tonight: Dark
pi_2082030
*meld*
All those who believe in psychokinesis, raise my hand.
pi_2082989
Uhm, nou dan zal ik me eigen ook maar ff voorstellen hier aangezien ik ook een n00b ben;

M'n naam is Wendy, woon heel mn leven al in Rotterdam, ben in 1987 op 22 juli geboren, ben dus 14 nu. Zit in de derde klas, doe VMBO als opleiding, en daarna wil ik naar de kunstacedemie. M'n hobbies, ja ach, tv kijken, muziek [Rnb, Rap, Rock, Punk, eigenlijk alles wel..] internetten, tekenen [vooral Anime en Manga; Japanse Animatie dus] Ennuh tjah dat was het wel zo'n beetje, denk da'k toch wel het meeste zal posten in het onzin forum.

pi_2101067
well misschien benk wel niet meer zo'n newbee op forum gebied (kzit al geruime tijd op GoT a.k.a. gathering of tweakers

en vandaarweg kom ik eigenlijk hier, got is me net iets te ICT achtig af en toe, en dan lijkt me FOK! dus wel iets om ff te checken.

anyway my bio:

Naam : Kees Romkes
Nick : KeeZ
Gb.datum : 13-08-1983 (18 dus)
Studie : MBO Technische Informatica (semester 5)
hobbies : Vrouwen, Drinken, Roken, Casemodden, Uitgaan en PC's
Vriendin : Nope
Vervoersmiddel : Mijn prachtige Aprilia RS50 uit 2000 (Rossi Replica)
Fan van : Valentino Rossi (Il dottore) en helena dokic (jeah)

PC Config zal iedereen een barst wezen

anyway, khoop hier een leuke tijd te gaan hebben, en mayb een paar chill peeps hier tegen te komen. c ya, KeeZ (dat laatste mag vast niet ))

  dinsdag 6 november 2001 @ 14:49:18 #236
13302 Coazter
laser-freak
pi_2101173
Hoi iedereen, ik ben niet echt nieuw (juli 2001) maar zal me eens voorstellen.

Ik ben William, 18 jaar en kom uit harderwijk.
Mijn hobbies zijn achtbanen, pretparken, lasers en italiaans eten. Ik zit in 6VWO en heb nog geen idee wat ik later wil gaan doen. (schaam, schaam ) En voor de rest ben ik eigenlijk niet zo interessant.

Turtally awesome dude!
pi_2101467
Haai daaro, maybe you know me maybe you don't...
Ik ben (ook) Niels....18 jaar...(hoop dat nog lang te blijven)
Hou van uuh computeren enne speel zelf basgitaar, hou van (punk)rock....enne de rest ook wel ....
uuuh, ben systeembeheerder bij marktleider van Nederland ( )
Ohja woon trouwens in Rotterdam....
Hebbun relatie met een heeeeeeel lief meizjuh....
Cu..... I think
pi_2143688
Hallo allemaal.
pi_2143708
Hoi Boston
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2151314
m'n eerste post hier.

Ik heb me net aangemeld (na al een tijdje meegelezen te hebben). Wat valt er te zeggen: ik woon in het midden van het land en ik ben midden 20 en ben een jongetje.

M'n usernaam heeft geen specifieke betekenis, het klinkt gewoon wel leuk....

pi_2170680
Goedendag, na een heletijd te hebben lopen lurken ben ik dan ook eindelijk geregistreerd
Lets party
Experience is what you get when you don't get what you want.
  woensdag 14 november 2001 @ 20:51:30 #242
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_2185081
Haai,

ik ben Casper
woon in driebergen
15 jaar oud
zit op voetbal
fok al een klein tijdje (maandje?)
muziek: alles maar vooral punk en metal (blink182, Linkin Park, SoaD, Offspring, Limp Bizkit en dat soort shit)
tv: Jackass, Friends, (ajax en engels) voetbal
school: havo vwo (3de)
verder houd ik van: alles wat met auto's te maken heeft, cabaret, uitgaan en vrouwen

Tot Fox'

I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_2188360
*meld*
  donderdag 15 november 2001 @ 11:52:25 #244
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_2189885
Hoe nieuw? Als ik nieuw ben dan meld ik me bij deze
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_2219883
Nouja dan zal ik me ook maar voorstellen bij deze, voor zover er wat voor ste stellen valt want ik stel me daar niet al teveel van voor, want voor je 't weet... stel je eens voor zeg!
Maargoed, even zonder dollen, ik weet dus niet echt wat ik hier kwijt moet maar 't is maar even om te laten weten dat ik vanaf vandaag ook geregistreerd ben op dit forum....
Tot ziens!
Live to win, dare to fail
pi_2219907
quote:
Op zondag 18 november 2001 01:40 schreef Crystal het volgende:
Nouja dan zal ik me ook maar voorstellen bij deze, voor zover er wat voor ste stellen valt want ik stel me daar niet al teveel van voor, want voor je 't weet... stel je eens voor zeg!
Maargoed, even zonder dollen, ik weet dus niet echt wat ik hier kwijt moet maar 't is maar even om te laten weten dat ik vanaf vandaag ook geregistreerd ben op dit forum....
Tot ziens!
Welkom!
*buigt*

Ik stel me niet voor, ik bak gewoon de bitterballen

:{
pi_2239911
Niet echt nieuw maar wel nieuw hier. Ben meestal te vinden bij BB3 ( ja helaas ik vind het leuk) Ben 30 jaar en woon in het Flevolandse. Zit nu in de nachtdienst en mag zo naar huis. Lekker slapen.

Greetz

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  Nerd met benen dinsdag 20 november 2001 @ 09:06:49 #248
18073 miss_bleu
pi_2240291
hoi....

ja ik ben ook schuldig ik ben ook nieuw!!
En ik vind het hier wel gezellig dus ik heb besloten om toch maar te blijven

Ben 18. Doe een opleiding voor systeembeheer en wil daarna een opleiding gaan volgen voor webdesign en webhosting. maar daar ben ik nog wel ff mee bezig.

ben ook actief op het forum van formule1 en GOT.

zo dit was ikke ff in het snel

pi_2240339
Ben je nog nieuw als je al 277 posts hebt
pi_2240405
hey miss blue sta jij ook nog ergens op die foto`s op je website?
  Nerd met benen dinsdag 20 november 2001 @ 09:48:15 #251
18073 miss_bleu
pi_2240478
vast wel ergens anders moet je ff in het fotoboek kijken
pi_2240561
gzien maar da was niet zo`n mooie foto zei je
  dinsdag 20 november 2001 @ 10:22:33 #253
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2240632
Ik heb eerst een paar dagen rondesnuffelt hier.. en het bevalt me wel dus hier ben ik!

22 jaar jong
1mtr81 kort
Mijn webicon slaat eigenlijk nergens op, het is een kop die op een flyer staat van een feest in de WareHouse X van jaren geleden.
En mijn nick verraad mijn voorkeur voor muziek volgens mij... (Housed en Technod kan maar ja je moet kiezen he )

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
  Nerd met benen dinsdag 20 november 2001 @ 10:50:29 #254
18073 miss_bleu
pi_2240783
nee heb ook ff niets beters op dit moment
pi_2242896
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 09:19 schreef DJKoster het volgende:
Ben je nog nieuw als je al 277 posts hebt
Ben ik dan ook nog nieuw??????

Doei.
  dinsdag 20 november 2001 @ 15:27:31 #256
18757 Key
Schizophrenic
pi_2243703
Ik ben Key
hang hier al langere tijd rond maar nooit aangemeld.
Ben een jongen van 21 jaar
Hobby's computers Muziek luisteren en maken.

[/me=Key] groet iedereen [/me]

Power of a weird mind!
pi_2243713
ik doe deze op slot
open maar een nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')