quote:Hahahah cool he!.. Denk eraan. Ik heb FFX wel uitgespeeld in 150 uur... Hoewel dat voor jullie ondenkbaar was
Op zondag 26 oktober 2003 21:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG
dit doet me denken aan je FFX vragen die je toen had
quote:Hahahahahaha!
Op zondag 26 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
Of check de goddamme gigantische help movies
![]()
Ik doe bij het builden altijd hetgeen wat ik het snelst kan bereiken. Heb een super wapen nu, maar moet nu upgraden door een bepaald monster te verslaan dat ik maar niet kan vinden
quote:Ja ik kijk ook altijd even welke ik het snelst kan bouwen
Op maandag 27 oktober 2003 08:29 schreef pebbje het volgende:[..]
Hahahahahaha!
Ik doe bij het builden altijd hetgeen wat ik het snelst kan bereiken. Heb een super wapen nu, maar moet nu upgraden door een bepaald monster te verslaan dat ik maar niet kan vinden
quote:Als ik nu klik op build bij mijn wapen, zegt ie: je moet die en die monsters verslaan voor je je wapen kan upgraden. Dus.......dat wordt zoeken! Volgens mij heb ik mijn wapen te snel opgebouwd tot hoe sterk hij nu is. Die monsters zitten nog niet in het level wat ik nu speel.
Op maandag 27 oktober 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik kijk ook altijd even welke ik het snelst kan bouwen
Maar wat bedoel je nu ? Je moet upgraden om een monster te verslaan ?
quote:Ja ik snap je
Op maandag 27 oktober 2003 09:07 schreef pebbje het volgende:[..]
Als ik nu klik op build bij mijn wapen, zegt ie: je moet die en die monsters verslaan voor je je wapen kan upgraden. Dus.......dat wordt zoeken! Volgens mij heb ik mijn wapen te snel opgebouwd tot hoe sterk hij nu is. Die monsters zitten nog niet in het level wat ik nu speel.
Beetje duidelijk bovenstaande?
Ik denk ook dat je een heel sterk wapen hebt en om de gameplay en difficulty te waarborgen hebben ze dit vast ingebouwd
Nou ja,... dan weet je iig dat je voorlopig vooruit kan
quote:Je zou bv wel een monster de laatste killing blow kunnen geven. Dat doe ik vaak voor weapon, character en monster upgrading
Op maandag 27 oktober 2003 22:22 schreef Wolfje het volgende:
Vanaf welk level kan je die monster badges upgraden? Ik ben nu regelmatig als monster aan het vechten, maar het schiet nog niet hard op met het verbeteren van de badges.. Het werkt volgens mij ook niet om eerst met Monica de vijanden neer te meppen en dan een monster de exp op laten pakken...
Ik heb nu alleen die vreemde plant
en die kan nog niet eens een vlieg neerslaan.
Ik zit overigens al op dik 70 uur speeltijd!
quote:TERING
Op woensdag 29 oktober 2003 07:59 schreef pebbje het volgende:
Ik moet een battle doen met the ridepot. Alleen heb ik dat stomme ding het hele spel haast niet gebruikt en hij is zo zwak dat ie nog geen deuk in een pakje boter slaat
Dat wordt dus door de oude dungeons struinen en dan maar veel pheda spelen en vissen ondertussenIk zit overigens al op dik 70 uur speeltijd!
Moet Claire recruiten,... wist niet eens wie dat was. Moest er via gamefaqs achter komen dat ze een foto van een plant wilt zien en dat ze voor een cafe staat. Das wel ver gezocht hoor
Die foto boeit haar vooralsnog nog niets
quote:Ik ben nog geen steek verder
Op zondag 2 november 2003 16:27 schreef Chocobo het volgende:
Chapter 4Moet Claire recruiten,... wist niet eens wie dat was. Moest er via gamefaqs achter komen dat ze een foto van een plant wilt zien en dat ze voor een cafe staat. Das wel ver gezocht hoor
![]()
![]()
Die foto boeit haar vooralsnog nog niets
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:40 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik ben nog geen steek verder
.. Ben nu aant mario-n... schaam schaam
quote:Leuk
Op maandag 3 november 2003 15:59 schreef pebbje het volgende:
Het is me eindelijk gelukt die ridepot een flinke upgrade te geven. Nu moet ik nog even lots of ride pot fuel collecten.
quote:Nog even en je haalt me in!
Op maandag 3 november 2003 20:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Leuk
Ik ga vanavond weer verder hoop ik. Ga richting het einde van chapter 4
Het al een coole pier gemaakt
![]()
quote:KH 2
Op maandag 3 november 2003 21:41 schreef pebbje het volgende:[..]
Nog even en je haalt me in!
Ik hoor net dat kingdom hearts deel 2 binnenkort uitkomt. Snel even DC uitspelen dus.
Valt wel mee met inhalen hoor. Die kleine vreet tijd
maar ok,... dat hoort erbij... Ga nu op weg naar de laatste levels van Chapter 4,... naar de volwassen Shingala's
Ik ben nu zo'n 43 uur gevorderd in het spel.
Ben net begonnen aan chapter 6.
ben nu de 50 uur-grens ruim gepasseerd, en ben in het laatste chapter beland.
ik heb (volgens mij) mijn Ridepod helemaal klaar, en wil nu de wapens van de characters optimaliseren. tenminste, de zwaard-achtigen, die guns heb ik sinds chapter 4 niet meer gerbuikt ![]()
Meesterlijk spel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |