quote:Cool
Op maandag 20 oktober 2003 08:43 schreef pebbje het volgende:[..]
Hehehehe. Volgens mij leer je in hoofdstuk 3 spheda, dus treur niet! Ik vind het in ieder geval onwijs moeilijk dat spheda, maar dat kan aan mij liggen hoor
Doe jij veel aan die uitvindingen enzo (foto's maken en dan bouwen) of niet
Ik doe er zelf niet veel aan namelijk
quote:In het begin deed ik er ook niet veel mee. Alleen zit ik nu in een gedeelte waar je bepaalde uitvindingen nodig hebt om weer wat anders te kunnen maken. 't Is dus wel aan te raden in ieder geval de foto's vast te maken. Dat doe ik nu ook. Op het moment dat ik dan wat moet uitvinden heb ik die foto's in ieder geval alvast
Op maandag 20 oktober 2003 08:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool
Doe jij veel aan die uitvindingen enzo (foto's maken en dan bouwen) of niet
Ik doe er zelf niet veel aan namelijk
quote:Thanks
Op maandag 20 oktober 2003 08:54 schreef pebbje het volgende:[..]
In het begin deed ik er ook niet veel mee. Alleen zit ik nu in een gedeelte waar je bepaalde uitvindingen nodig hebt om weer wat anders te kunnen maken. 't Is dus wel aan te raden in ieder geval de foto's vast te maken. Dat doe ik nu ook. Op het moment dat ik dan wat moet uitvinden heb ik die foto's in ieder geval alvast
Ik heb er nu al zin in
Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
Hakkert, heb je hem al gespeeld, en zo ja: Hoe bevalt hij?
quote:Ik heb nog niet veel tijd gehad... 1x ff 10 minuten wat ziet het er gaaf uit zeg.. Ben nu bij de circustent aanbeland.. Van het weekend ga ik echt aan de game beginnen
Op woensdag 22 oktober 2003 22:51 schreef Zooi het volgende:
En heren? Iemand anders ondertussen ver aan het einde?Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
quote:Zooi,............. en ?
En heren? Iemand anders ondertussen ver aan het einde?Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
Dark Chronicle is cool. Zit nu aan het einde van Chapter 3
quote:Heren???? Tsk!
quote:Ik denk dat in nog in chapter 0 zit ofzo.. Of ik let niet op.. Ben net in het riool aangekomen met donny.. en ik ga NU ff verder
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:29 schreef Chocobo het volgende:
Ga richting het einde van chapter 3![]()
quote:Nope deel 1 schijnt te sucken en daarom is de naam nu ook Dark Chronicle ipv Dark Cloud 2
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:12 schreef wc-eend het volgende:
mischien beetje offtopic, maar is deel 1 ook zo goed?
quote:Met het wapen waarmee je een monster kilt (de laatste slag dus) verdien je experience. Als je bar vol zit kan je 1 keer een upgrade doen, etc. Het beste is ff te kijken in je guide (een van de eerste pagina's) om te kijken welke wapens je nu hebt en wat het verloop hiervan is, als je ze gaat upgraden (is een klein tabeletje). Als je nu de status van je wapen bekijkt dan zie je in het rood aangegeven staan wat je aan attributen nog moet toevoegen, voordat je een definitive upgrade kan doen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:09 schreef Hakkert het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe dat zit met je wapen upgraden.. Moet je gewoon alles toevoegen aan je wapen of is dat niet verstandig? ennuh hoe zit dat met dat builden van je weapon?
Je kan in je inventory spullen spectromizen zodat je je wapens sterker kan maken en uiteindelijk een stage up kan krijgen.
Wat betreft de punten die je hebt: Het kan geen kwaad om deze allemaal te gebruiken, alleen is het wel verstandig om een wapen niet TE sterk te maken op attributen die je nu gebruikt, als je binnen een half uur spelen weer een nieuwe stage-up kan krijgen.
Gewoon netjes upgraden zovaak het kan, netjes je houden aan de attributen die in het rood worden aangegeven en zorgen dat deze aangevuld worden, en wanneer het kan zo snel mogelijk een stage-up uitvoeren. Let er overigens wel op dat je zowel je links- als rechtshandige wapen upgraden en je niet alleen maar concentreert op je moersleutel of iets dergelijks.
quote:Dit snap ik ff nie... Welke attributen gebruik je bij een wapen en wat is een stage-up?
Op zondag 26 oktober 2003 13:30 schreef Zooi het volgende:[..]
Wat betreft de punten die je hebt: Het kan geen kwaad om deze allemaal te gebruiken, alleen is het wel verstandig om een wapen niet TE sterk te maken op attributen die je nu gebruikt, als je binnen een half uur spelen weer een nieuwe stage-up kan krijgen.
quote:Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
Op zondag 26 oktober 2003 14:42 schreef Zooi het volgende:
Als je de info van een wapen bekijkt dan zien je iets van 10 verschillende attributen staan waarop je punten kan verdelen, daarvan worden er een aantal in het rood aangegeven welke dus geupgrade moeten worden voordat je een stage-up (zeg maar je volgende wapensoort) kan krijgen.
Of check de goddamme gigantische help movies
quote:Ik heb de help bekeken schat.. Maar ik zat ff met dat build. Dat snapte ik even niet.. Dus met stage-up bedoelt zooi eigenlijk dat je een nieuw weapon kan builden toch?
Op zondag 26 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
Of check de goddamme gigantische help movies
![]()
quote:Er zitten wel 60 onderwerpen in help.... ook over weapon building
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik heb de help bekeken schat.. Maar ik zat ff met dat build. Dat snapte ik even niet.. Dus met stage-up bedoelt zooi eigenlijk dat je een nieuw weapon kan builden toch?
quote:Ow
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zitten wel 60 onderwerpen in help.... ook over weapon building
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:15 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ow
.. Ik heb trouwens ook de officiele strategy guide
![]()
![]()
OMG
dit doet me denken aan je FFX vragen die je toen had
|