Het Dark Chronicle topic deel 1
Een prachtige adventure van megaformaat.
Ik zit zelf nu in het midden van chapter 2. Net leren vissen in een meer in het bos Erg cool allemaal,... begin nu ook de opties en mogelijkheden door te krijgen
quote:Iets meer met Zelda,... het heeft qua menu opties wel meer van FF weg maar de adventure zelf meer Zelda en dungeon based
Op maandag 13 oktober 2003 00:02 schreef BDisOKE het volgende:
ziet er leuk uit zeg!
Vergelijkbaar met final fantasy of wat?
quote:Hoe ver ben je inmiddels?
Op maandag 13 oktober 2003 00:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iets meer met Zelda,... het heeft qua menu opties wel meer van FF weg maar de adventure zelf meer Zelda en dungeon based
Battles zijn ook realtime wat de meeste gamers vaak leuker vinden
quote:Iets voorbij dat prachtige meertje waar je voor het eerst je hengel krijgt. De trein
Op maandag 13 oktober 2003 09:34 schreef pebbje het volgende:[..]
Hoe ver ben je inmiddels?
Die kleine pik van me (lees zoon dus niet letterlijk nemen) vraagt een hoop tijd dus veel gamen kan ik niet maar ik hoop vanavond verder te gaan in chapter 2
quote:Ik vind anders dat je behoorlijk snel door de levels gaat! Ik kom er net achter dat ik een paar scoops die je maar 1 keer kan maken gemist heb:(
Op maandag 13 oktober 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iets voorbij dat prachtige meertje waar je voor het eerst je hengel krijgt. De trein
is gestopt daar in chapter 2,.... echt heel cool !
Die kleine pik van me (lees zoon
dus niet letterlijk nemen) vraagt een hoop tijd dus veel gamen kan ik niet maar ik hoop vanavond verder te gaan in chapter 2
![]()
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:02 schreef pebbje het volgende:[..]
Ik kom er net achter dat ik een paar scoops die je maar 1 keer kan maken gemist heb:(
Het begin viel vies tegen. Maar toen ik eenmaal in die dungeon was was het allemaal wel goed.
Toch was Dark Cloud iets minder kinderachtig.
quote:Ben zelf dol op die stijl maar kinderachtig vind ik het niet hoor
Op maandag 13 oktober 2003 16:03 schreef Ixnay het volgende:
Toch was Dark Cloud iets minder kinderachtig.
Zit zelf nu in het midden van chapter 2 en het verhaal begint echt stoer te worden
quote:Valt me ook op hoe gigantisch dit spel is. Nou begrijp ik waarom het zo lang duurde voordat wij PAL gamers mochten gaan genieten van dit spel
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:54 schreef pebbje het volgende:
Ben aangekomen in hoofdstuk 4. Heb er nu maar een walk through van internet bijgepakt, zodat ik geen scoops meer vergeet
Hoofdstuk 4 is weer een tikkeltje uitgebreider. Weer meer dingen die je kan doen. Top!
quote:IK WIL UM OOK
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Valt me ook op hoe gigantisch dit spel is. Nou begrijp ik waarom het zo lang duurde voordat wij PAL gamers mochten gaan genieten van dit spel
quote:Gijs,........
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
IK WIL UM OOK
quote:Kheb zooi al gemeeld wat hij er voor wil hebben
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs,........
Het spel is net uit. Welke idioot verkoopt dat nu al
Gewoon wat minder drinken in het weekend en dat maandag fijn kopen
quote:Hopen voor je dat het een cool spel is als ik hem koop... anders kom ik je opzoeken
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef Chocobo het volgende:
Bijna aan het einde van Chapter 2Wat een cool spel
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:02 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hopen voor je dat het een cool spel is als ik hem koop... anders kom ik je opzoeken
quote:hahaha daar hebben we het toch al over gehad
Op woensdag 15 oktober 2003 13:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Respect
Op woensdag 15 oktober 2003 23:54 schreef Hakkert het volgende:
Gijzen en gijzinnen... Ik heb Dark Chronicle net gekocht + guide. ja ja
Ging net dood na een prachtige upgrade op mijn wapen Mag ik dat weer over doen
Tip: Upgrade is time consuming dus doe dat ergens veilig en niet in dungeons
quote:thnx.. heb em trouwens van Zooi gekocht.. Wel veel geld, maar moet maar voor deze game
Op woensdag 15 oktober 2003 23:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Respect
Ging net dood na een prachtige upgrade op mijn wapen
Mag ik dat weer over doen
![]()
Tip: Upgrade is time consuming dus doe dat ergens veilig en niet in dungeons
![]()
quote:Wel slim dat je er een guide bij hebt, er zitten gewoon teveel details in het spel om zelf uit te gaan zitten pluizen.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:54 schreef Hakkert het volgende:
Gijzen en gijzinnen... Ik heb Dark Chronicle net gekocht + guide. ja ja
P.s: ik ben bij het eindmonster van hoofdstuk 4 aangekomen!
quote:Zeer veel respect
Op donderdag 16 oktober 2003 07:57 schreef pebbje het volgende:[..]
Wel slim dat je er een guide bij hebt, er zitten gewoon teveel details in het spel om zelf uit te gaan zitten pluizen.
P.s: ik ben bij het eindmonster van hoofdstuk 4 aangekomen!
quote:Het is een dungeon based game dus wel wat linear maar het verhaal, de graphics en de afwisseling zijn echter wel ongekend in een RPG. Vind het vreselijk cool.... ik zou heel graag willen blijven gamen en gamen maar helaas kan dat niet.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Denk dat ik hem ook maar koop
Wat zijn je bevindingen Sjoo?
Moet alleen nog andere games uitspelen maar heb wel zin hierin
Tis een soort mix van Zelda en FF Ook steden bouwen is mEGA cool
Lees anders de IGN review even
quote:Ik krijg um binnenkort!!!
Op donderdag 16 oktober 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het is een dungeon based game dus wel wat linear maar het verhaal, de graphics en de afwisseling zijn echter wel ongekend in een RPG. Vind het vreselijk cool.... ik zou heel graag willen blijven gamen en gamen maar helaas kan dat niet.
Tis een soort mix van Zelda en FF
Ook steden bouwen is mEGA cool
Lees anders de IGN review even
quote:Ik krijg um morgen als het goed is of overmorgen ligt aan de post
Op donderdag 16 oktober 2003 17:23 schreef Chocobo het volgende:
Pittig en lang stuk nog chapter 2. Moet nu iets met die stad doen maar tis pittig,......... hoop items verzamelen en kopen etc etc...
quote:Yep,... waar zit je met SH ?
Op donderdag 16 oktober 2003 18:31 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik krijg um morgen als het goed is of overmorgen ligt aan de post
... Maar ik wil eigenlijk eerst SH uitspelen en dan pas beginnen met DC anders dan ken ik het wel
quote:check ps2 topic anders gaan we weer zo offtopic
Op donderdag 16 oktober 2003 18:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep,... waar zit je met SH ?
quote:Gameze
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:12 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb um!!! Ik heb um nog niet in de ps2 gehad, maar de cover alleen al
quote:Eerst SH2, want anders komt die nooit uit
Op zaterdag 18 oktober 2003 08:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gameze
quote:WOW
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:27 schreef pebbje het volgende:
Hoofdstuk 5, still going strongIk kan nu alleen mijn wapens nog maar verder upgraden door bepaalde monsters te verslaan die ik nog niet tegen ben gekomen.
quote:Hoeveel uur heb je gedaan over C1 + C2 en voor de anderen hoelang heb je er over gedaan om hem uit te spelen? Ben wel benieuwd hoelang ik hier mee bezig ga zijn
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
WOW
Nu ik zie hoe groot die chapters zijn krijg ik veel respect voor jullie
![]()
quote:Ik neem de tijd voor mijn games. Wil alles zien. Kom net aan in Chapter 3 en zit op zo'n 14 uur
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:34 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hoeveel uur heb je gedaan over C1 + C2 en voor de anderen hoelang heb je er over gedaan om hem uit te spelen? Ben wel benieuwd hoelang ik hier mee bezig ga zijn
quote:Zit genoeg speelplezier in dus
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik neem de tijd voor mijn games. Wil alles zien. Kom net aan in Chapter 3 en zit op zo'n 14 uur
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:36 schreef Zooi het volgende:
Dikke 50+ uur.
quote:[compleet offtopic]
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wees blij dat je het spel hebt uitgespeeld want gamen zit er voorlopig niet in denk ik
Ik weet nu pas hoe onwijs gaaf het voelt om vader te zijn. Man wat is dat een heerlijk gevoel
quote:387 Gijsjes hebben een goede timing!
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:42 schreef Zooi het volgende:[..]
[compleet offtopic]
Ik weet nu pas hoe onwijs gaaf het voelt om vader te zijn. Man wat is dat een heerlijk gevoel
quote:Rielekst
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:36 schreef Zooi het volgende:
Dikke 50+ uur.
quote:Battlesystem went snel
Op zondag 19 oktober 2003 17:20 schreef Louike het volgende:
ik vindt t spel echt te geck, alleen de battles bennik nog niet helemaal aan gewend, die raptors in woodforrest doen teveel damage imho... of ik slack defencenaja ik ga lekker verder!
quote:S...spheda ?
Op maandag 20 oktober 2003 08:35 schreef pebbje het volgende:
Vandaag weer verder met hoofdstuk 5, heb in het weekend geen tijd gehad om te gamen. En..........hoog tijd om mijn spheda vaardigheden te verbeteren!
Zit pas in chapter 3,.. zal vast wel weer wat nieuws zijn. Het spel wordt met de chapters cooler
quote:Hehehehe. Volgens mij leer je in hoofdstuk 3 spheda, dus treur niet! Ik vind het in ieder geval onwijs moeilijk dat spheda, maar dat kan aan mij liggen hoor
Op maandag 20 oktober 2003 08:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
S...spheda ?
Zit pas in chapter 3,.. zal vast wel weer wat nieuws zijn. Het spel wordt met de chapters cooler
quote:Cool
Op maandag 20 oktober 2003 08:43 schreef pebbje het volgende:[..]
Hehehehe. Volgens mij leer je in hoofdstuk 3 spheda, dus treur niet! Ik vind het in ieder geval onwijs moeilijk dat spheda, maar dat kan aan mij liggen hoor
Doe jij veel aan die uitvindingen enzo (foto's maken en dan bouwen) of niet Ik doe er zelf niet veel aan namelijk
quote:In het begin deed ik er ook niet veel mee. Alleen zit ik nu in een gedeelte waar je bepaalde uitvindingen nodig hebt om weer wat anders te kunnen maken. 't Is dus wel aan te raden in ieder geval de foto's vast te maken. Dat doe ik nu ook. Op het moment dat ik dan wat moet uitvinden heb ik die foto's in ieder geval alvast
Op maandag 20 oktober 2003 08:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool
Doe jij veel aan die uitvindingen enzo (foto's maken en dan bouwen) of niet
Ik doe er zelf niet veel aan namelijk
quote:Thanks
Op maandag 20 oktober 2003 08:54 schreef pebbje het volgende:[..]
In het begin deed ik er ook niet veel mee. Alleen zit ik nu in een gedeelte waar je bepaalde uitvindingen nodig hebt om weer wat anders te kunnen maken. 't Is dus wel aan te raden in ieder geval de foto's vast te maken. Dat doe ik nu ook. Op het moment dat ik dan wat moet uitvinden heb ik die foto's in ieder geval alvast
Ik heb er nu al zin in
Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
Hakkert, heb je hem al gespeeld, en zo ja: Hoe bevalt hij?
quote:Ik heb nog niet veel tijd gehad... 1x ff 10 minuten wat ziet het er gaaf uit zeg.. Ben nu bij de circustent aanbeland.. Van het weekend ga ik echt aan de game beginnen
Op woensdag 22 oktober 2003 22:51 schreef Zooi het volgende:
En heren? Iemand anders ondertussen ver aan het einde?Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
quote:Zooi,............. en ?
En heren? Iemand anders ondertussen ver aan het einde?Het einde is echt de moeite waard, in ieder geval!
Dark Chronicle is cool. Zit nu aan het einde van Chapter 3
quote:Heren???? Tsk!
quote:Ik denk dat in nog in chapter 0 zit ofzo.. Of ik let niet op.. Ben net in het riool aangekomen met donny.. en ik ga NU ff verder
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:29 schreef Chocobo het volgende:
Ga richting het einde van chapter 3![]()
quote:Nope deel 1 schijnt te sucken en daarom is de naam nu ook Dark Chronicle ipv Dark Cloud 2
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:12 schreef wc-eend het volgende:
mischien beetje offtopic, maar is deel 1 ook zo goed?
quote:Met het wapen waarmee je een monster kilt (de laatste slag dus) verdien je experience. Als je bar vol zit kan je 1 keer een upgrade doen, etc. Het beste is ff te kijken in je guide (een van de eerste pagina's) om te kijken welke wapens je nu hebt en wat het verloop hiervan is, als je ze gaat upgraden (is een klein tabeletje). Als je nu de status van je wapen bekijkt dan zie je in het rood aangegeven staan wat je aan attributen nog moet toevoegen, voordat je een definitive upgrade kan doen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:09 schreef Hakkert het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe dat zit met je wapen upgraden.. Moet je gewoon alles toevoegen aan je wapen of is dat niet verstandig? ennuh hoe zit dat met dat builden van je weapon?
Je kan in je inventory spullen spectromizen zodat je je wapens sterker kan maken en uiteindelijk een stage up kan krijgen.
Wat betreft de punten die je hebt: Het kan geen kwaad om deze allemaal te gebruiken, alleen is het wel verstandig om een wapen niet TE sterk te maken op attributen die je nu gebruikt, als je binnen een half uur spelen weer een nieuwe stage-up kan krijgen.
Gewoon netjes upgraden zovaak het kan, netjes je houden aan de attributen die in het rood worden aangegeven en zorgen dat deze aangevuld worden, en wanneer het kan zo snel mogelijk een stage-up uitvoeren. Let er overigens wel op dat je zowel je links- als rechtshandige wapen upgraden en je niet alleen maar concentreert op je moersleutel of iets dergelijks.
quote:Dit snap ik ff nie... Welke attributen gebruik je bij een wapen en wat is een stage-up?
Op zondag 26 oktober 2003 13:30 schreef Zooi het volgende:[..]
Wat betreft de punten die je hebt: Het kan geen kwaad om deze allemaal te gebruiken, alleen is het wel verstandig om een wapen niet TE sterk te maken op attributen die je nu gebruikt, als je binnen een half uur spelen weer een nieuwe stage-up kan krijgen.
quote:Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
Op zondag 26 oktober 2003 14:42 schreef Zooi het volgende:
Als je de info van een wapen bekijkt dan zien je iets van 10 verschillende attributen staan waarop je punten kan verdelen, daarvan worden er een aantal in het rood aangegeven welke dus geupgrade moeten worden voordat je een stage-up (zeg maar je volgende wapensoort) kan krijgen.
Of check de goddamme gigantische help movies
quote:Ik heb de help bekeken schat.. Maar ik zat ff met dat build. Dat snapte ik even niet.. Dus met stage-up bedoelt zooi eigenlijk dat je een nieuw weapon kan builden toch?
Op zondag 26 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
![]()
quote:Er zitten wel 60 onderwerpen in help.... ook over weapon building
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik heb de help bekeken schat.. Maar ik zat ff met dat build. Dat snapte ik even niet.. Dus met stage-up bedoelt zooi eigenlijk dat je een nieuw weapon kan builden toch?
quote:Ow
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zitten wel 60 onderwerpen in help.... ook over weapon building
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:15 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ow
.. Ik heb trouwens ook de officiele strategy guide
![]()
![]()
OMG dit doet me denken aan je FFX vragen die je toen had
quote:Hahahah cool he!.. Denk eraan. Ik heb FFX wel uitgespeeld in 150 uur... Hoewel dat voor jullie ondenkbaar was
Op zondag 26 oktober 2003 21:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG
dit doet me denken aan je FFX vragen die je toen had
quote:Hahahahahaha!
Op zondag 26 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,.... check gewoon even bij build-up om te kijken welke attributen je moet upgraden
![]()
Ik doe bij het builden altijd hetgeen wat ik het snelst kan bereiken. Heb een super wapen nu, maar moet nu upgraden door een bepaald monster te verslaan dat ik maar niet kan vinden
quote:Ja ik kijk ook altijd even welke ik het snelst kan bouwen
Op maandag 27 oktober 2003 08:29 schreef pebbje het volgende:[..]
Hahahahahaha!
Ik doe bij het builden altijd hetgeen wat ik het snelst kan bereiken. Heb een super wapen nu, maar moet nu upgraden door een bepaald monster te verslaan dat ik maar niet kan vinden
quote:Als ik nu klik op build bij mijn wapen, zegt ie: je moet die en die monsters verslaan voor je je wapen kan upgraden. Dus.......dat wordt zoeken! Volgens mij heb ik mijn wapen te snel opgebouwd tot hoe sterk hij nu is. Die monsters zitten nog niet in het level wat ik nu speel.
Op maandag 27 oktober 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik kijk ook altijd even welke ik het snelst kan bouwen
Maar wat bedoel je nu ? Je moet upgraden om een monster te verslaan ?
quote:Ja ik snap je
Op maandag 27 oktober 2003 09:07 schreef pebbje het volgende:[..]
Als ik nu klik op build bij mijn wapen, zegt ie: je moet die en die monsters verslaan voor je je wapen kan upgraden. Dus.......dat wordt zoeken! Volgens mij heb ik mijn wapen te snel opgebouwd tot hoe sterk hij nu is. Die monsters zitten nog niet in het level wat ik nu speel.
Beetje duidelijk bovenstaande?
Ik denk ook dat je een heel sterk wapen hebt en om de gameplay en difficulty te waarborgen hebben ze dit vast ingebouwd Nou ja,... dan weet je iig dat je voorlopig vooruit kan
quote:Je zou bv wel een monster de laatste killing blow kunnen geven. Dat doe ik vaak voor weapon, character en monster upgrading
Op maandag 27 oktober 2003 22:22 schreef Wolfje het volgende:
Vanaf welk level kan je die monster badges upgraden? Ik ben nu regelmatig als monster aan het vechten, maar het schiet nog niet hard op met het verbeteren van de badges.. Het werkt volgens mij ook niet om eerst met Monica de vijanden neer te meppen en dan een monster de exp op laten pakken...
Ik heb nu alleen die vreemde plant en die kan nog niet eens een vlieg neerslaan.
Ik zit overigens al op dik 70 uur speeltijd!
quote:TERING
Op woensdag 29 oktober 2003 07:59 schreef pebbje het volgende:
Ik moet een battle doen met the ridepot. Alleen heb ik dat stomme ding het hele spel haast niet gebruikt en hij is zo zwak dat ie nog geen deuk in een pakje boter slaat
Dat wordt dus door de oude dungeons struinen en dan maar veel pheda spelen en vissen ondertussenIk zit overigens al op dik 70 uur speeltijd!
Moet Claire recruiten,... wist niet eens wie dat was. Moest er via gamefaqs achter komen dat ze een foto van een plant wilt zien en dat ze voor een cafe staat. Das wel ver gezocht hoor
Die foto boeit haar vooralsnog nog niets
quote:Ik ben nog geen steek verder
Op zondag 2 november 2003 16:27 schreef Chocobo het volgende:
Chapter 4Moet Claire recruiten,... wist niet eens wie dat was. Moest er via gamefaqs achter komen dat ze een foto van een plant wilt zien en dat ze voor een cafe staat. Das wel ver gezocht hoor
![]()
![]()
Die foto boeit haar vooralsnog nog niets
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:40 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik ben nog geen steek verder
.. Ben nu aant mario-n... schaam schaam
quote:Leuk
Op maandag 3 november 2003 15:59 schreef pebbje het volgende:
Het is me eindelijk gelukt die ridepot een flinke upgrade te geven. Nu moet ik nog even lots of ride pot fuel collecten.
quote:Nog even en je haalt me in!
Op maandag 3 november 2003 20:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Leuk
Ik ga vanavond weer verder hoop ik. Ga richting het einde van chapter 4
Het al een coole pier gemaakt
![]()
quote:KH 2
Op maandag 3 november 2003 21:41 schreef pebbje het volgende:[..]
Nog even en je haalt me in!
Ik hoor net dat kingdom hearts deel 2 binnenkort uitkomt. Snel even DC uitspelen dus.
Valt wel mee met inhalen hoor. Die kleine vreet tijd maar ok,... dat hoort erbij... Ga nu op weg naar de laatste levels van Chapter 4,... naar de volwassen Shingala's
Ik ben nu zo'n 43 uur gevorderd in het spel.
Ben net begonnen aan chapter 6.
ben nu de 50 uur-grens ruim gepasseerd, en ben in het laatste chapter beland.
ik heb (volgens mij) mijn Ridepod helemaal klaar, en wil nu de wapens van de characters optimaliseren. tenminste, de zwaard-achtigen, die guns heb ik sinds chapter 4 niet meer gerbuikt
Meesterlijk spel
quote:Ik heb hem (helaas) al uitgespeeld.
Op zondag 21 december 2003 19:04 schreef Hakkert het volgende:
Speelt er nou niemand DC meer.. Ik ben net beland in chapter 2
quote:Hoeveel uur heb jij er in zitten?
Op maandag 22 december 2003 10:25 schreef pebbje het volgende:[..]
Ik heb hem (helaas) al uitgespeeld.
quote:120
Op maandag 22 december 2003 11:10 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hoeveel uur heb jij er in zitten?
quote:Dan kan ik nog ff
Op maandag 22 december 2003 13:42 schreef pebbje het volgende:[..]
120
quote:Goftedomme, das lang geleden al weer.
Op woensdag 24 december 2003 10:34 schreef Hakkert het volgende:
ik zit in chapter 2 bij die frigits en dan moet ik dat dorpje nabouwen ofzo... Ik kan wel dingen bouwen enzo.. Maar WAT moet ik in godsnaam allemaal bouwen?
Bv.: 3 trees = 10%, xxx lives in forrest = 20%, etc.
Bij de eerste zal je dus 3 bomen moeten planten, en bij de tweede zal je dus een huis moeten creeren voor een bepaald persoon om daarin te kunnen wonen.
Let er wel op dat om een persoon zo ver te kunnen krijgen om in een woning te wonen hij of zij wel je party gejoined moet zijn!
quote:ff tjekken.. Waar kan ik die percentages lezen dan? In guide staat analyse, maar daar zie ik alleen vraagtekens staan
Op woensdag 24 december 2003 10:40 schreef Zooi het volgende:[..]
Goftedomme, das lang geleden al weer.
.
Je kunt een lijst zien met percentages en daaraan gekoppeld voorwaarden waaraan voldaan moet worden om deze percentages te kunnen behalen. Als je een beetje goed leest dan kan je dus ook zien waaraan je moet voldoen en wat er gebouwd moet worden.Bv.: 3 trees = 10%, xxx lives in forrest = 20%, etc.
Bij de eerste zal je dus 3 bomen moeten planten, en bij de tweede zal je dus een huis moeten creeren voor een bepaald persoon om daarin te kunnen wonen.Let er wel op dat om een persoon zo ver te kunnen krijgen om in een woning te wonen hij of zij wel je party gejoined moet zijn!
Uit mijn hoofd (maar het is inderdaad al weer een tijdje geleden) moest je starten in dorp 2 met het aanlegen van een rechthoekig stuk water en daarna iets van 5 bomen planten om de eerste taak te volbrengen?
Je guide zou je toch echt verder moeten helpen.
quote:Ik kan dus nix lezen
Op woensdag 24 december 2003 10:58 schreef Zooi het volgende:
Nee, het kan zijn dat de andere taak van 10% pas vrij komt als je een van de andere taken hebt volbracht. Gewoon dat doen wat je wel al kan lezen en volbrengen, en je zal zien dat alles langzaam toegangkelijk wordt..
quote:Kheb 45 betaald plus guide... tegenwoordig op marktplaats zijn ze wel goedkoper
Op donderdag 25 december 2003 16:39 schreef Gamedemon het volgende:
iemand dit spel al voor een leuk prijsje gezien? ik wacht namelijk tot ie voor 40 of minder in de winkel ligt
quote:en waar was dat?
Op donderdag 25 december 2003 18:03 schreef Hakkert het volgende:[..]
Kheb 45 betaald plus guide... tegenwoordig op marktplaats zijn ze wel goedkoper
quote:2e hands bij Zooi
Op vrijdag 26 december 2003 18:55 schreef Gamedemon het volgende:[..]
en waar was dat?
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:02 schreef Zooi het volgende:.
quote:Hoef je nu niks mee te doen, komt later in het spel vanzelf
Op zaterdag 3 januari 2004 17:40 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb ff een vraagje... In chapter 2 en 3 zit er een "speelveld" in met 2 uitgangen.. 1 kan je gebruiken en de ander zit een soort forcefield met een ster om heen en die kan ik dus niet gebruiken. Moet ik iets doen om dat te kunnen gebruiken of komt die vanzelf aan bod als je later in het spel zit?
quote:Oke thnx
Op zaterdag 3 januari 2004 23:29 schreef pebbje het volgende:[..]
Hoef je nu niks mee te doen, komt later in het spel vanzelf
graphics en surround sound is wel hierzo
ik ga weer verder
quote:Je bent idd wel ff bezig voordat je het snapt en de leuke dingen komen na chapter 1
Op donderdag 15 januari 2004 16:34 schreef solidslayer het volgende:
ikheb m net geleend (maat van mij werkt bij de Freerecordshop) mag alles lenen als ik wil, maar ik wist neit wat ik er van moest verwachten, speel nu net half uurtje is wel al aardig
mara keb nog niet veel gezien als ik die verhalen hier lees
graphics en surround sound is wel
hierzo
ik ga weer verder
spoiler:
quote:Dan ben je er al bijna. Het is inderdaad erg jammer dat een pareltje als dit zo ondergewaardeerd wordt.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:08 schreef Hakkert het volgende:
Zo'n goed spel en niemand die het speelt hier.. Nah ja ik ben in ieder geval net in chapter 7 terecht gekomen
spoiler:
paznos roelz
quote:Vandaag 5 uur gespeeld
Op vrijdag 16 januari 2004 23:38 schreef Michel het volgende:[..]
Dan ben je er al bijna. Het is inderdaad erg jammer dat een pareltje als dit zo ondergewaardeerd wordt.
Ik heb trouwens haast geen uitvindingen gedaan.. ja 2 ( en die was je nodig )
spoiler:
quote:Op woensdag 21 januari 2004 17:38 schreef Hakkert het volgende:
he zooi lees spoilerVraag ik me ook af. Is dat de moeite waard om "te doen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
Ik heb hem niet gedaan om de volgende redenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:31 schreef Eitjes het volgende:
Kick.
[..]
Vraag ik me ook af. Is dat de moeite waard om "te doen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:44 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedaan om de volgende redenMja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:16 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Mja.Dat kan ik je niet zeggen.. aangezien ik het niet heb gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |