Ik hoorde net de Lambada op tv, en ik kreeg meteen dat gevoel, volgensmij was ik nog wel jonger als 5, misschien wel 3, en dat ik dat nummer probeerde mee te zingen. ik dacht dat ze over een tompouce zongen
Ik deed op dat nummer altijd een luchtgitaar na ik was toen iets van 5 jaar. Goede oude tijd
is gewoon zo een lekker nummer
daar was ik heel lang naar opzoek
en heb hem hier op fok gevonden
ik vind het een mooi lied
wat me doet denken aan de jaren 70 ;-)
quote:ik kan me nog herinneren dat ik een keer niet kon slapen (was toen 8 of zo) en ik ging naar beneden. Me pa zat daar tv te kijken en waren allemaal van die danseressen op die op de lambada aan het dansen waren...sindsdien moet ik altijd aan pindakaas en aan pinda's denken als ik dat nr hoor
Op zondag 12 oktober 2003 23:19 schreef BrianMay het volgende:
Van welk nummer krijg je echt zo'n gevoel dat je ook had toen je een jaar of 5 had, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik denk dat jullie allemaal wel weten wat ik bedoel.Ik hoorde net de Lambada op tv, en ik kreeg meteen dat gevoel, volgensmij was ik nog wel jonger als 5, misschien wel 3, en dat ik dat nummer probeerde mee te zingen. ik dacht dat ze over een tompouce zongen
quote:Daar dacht ik ook aan
Op zondag 12 oktober 2003 23:19 schreef BrianMay het volgende:
Ik hoorde net de Lambada op tv, en ik kreeg meteen dat gevoel, volgensmij was ik nog wel jonger als 5, misschien wel 3, en dat ik dat nummer probeerde mee te zingen. ik dacht dat ze over een tompouce zongen
Dacht even dat het over iets anders ging...
Sick me...
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:28 schreef AMADEUZ het volgende:
Van Europe - Final Countdown.Ik deed op dat nummer altijd een luchtgitaar na ik was toen iets van 5 jaar. Goede oude tijd
en Clouseau natuurlijk...hoe heet dat nummer ook weer?
quote:Daar gaat ze..
Op zondag 12 oktober 2003 23:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
Casser la Voixen Clouseau natuurlijk...hoe heet dat nummer ook weer?
quote:Jones & Stephenson
Op zondag 12 oktober 2003 23:30 schreef Matty___ het volgende:
weet niet meer van wie het was maar de title was : The 1. Rebirthis gewoon zo een lekker nummer
zegt wel wat over je leeftijd
een eigen versie, tijdens een spelletjes week op de camping waar we in de zomervakantie altijd stonden was dit het eindlied.
mooi.
quote:Jaaa! En The Miracle van Queen
Op zondag 12 oktober 2003 23:31 schreef Tiemie het volgende:
Right Here Waiting For You.
En nog wel meer nummers:
Zo doet Epic van Faith No More me denken aan de eerste 'metal' die m'n broer me liet horen, ook op de cassettebandjes in z'n toen nog stoere cassettedeckje
En zo zijn er nog wel meer nummers die we toen vaak draaiden en die me dus weer aan die tijd doen denken.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 13-10-2003 01:02]
quote:Dat deed ik op Frank Stallone's Far from over. Uit 1984. Tja, de Playbackshow was nog iets nieuws in die tijd dus...
Op zondag 12 oktober 2003 23:28 schreef AMADEUZ het volgende:
Van Europe - Final Countdown.Ik deed op dat nummer altijd een luchtgitaar na ik was toen iets van 5 jaar. Goede oude tijd
echte nostalgische gevoelens zonder echt aan een bepaalde tijd te denken maar gewoon qua acht een gevoel in je onderbuik heb ik toch meer bij Joy division en X-mal deutschland... maar dat is toch anders dan TS bedoelt.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 13-10-2003 01:09]
en hoe heet dat ene nummer ook al weer....ook begin jaren 90 (93 denk ik) beetje 2 unlimited achtig, en de tekst ging iets van dream on dream on, dream on dream on, dream on dream on boy of zoiets, ik heb het nummer sinds dien nog maar 'n paar keer gehoord dus ik weet ook niet of ze dat wel zongen, gezongen door een vrouw en het was een erg grote hit
toen dacht ik dat ze 'no monkey mo' zongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |