abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14473149
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:12 schreef sjakie007 het volgende:
even een vraagje, weet iemand nog een site of iets dergelijks waar je hoogtekaarten en atlaskaarten kan vinden, ik wil namelijk mijn woonplaats nabouwen in simcity.
Ik had geloof ik in deeltje 1 of 2 verteld hoe ik mijn Amsterdam-region had gemaakt. Wellicht dat je even terug kan kijken in de topics... (ikzelf ben er te lui voor, ik verwijt je niets als jij dat ook bent ).
123
pi_14473400
nederland komt er niet in voor, maar zo kan je wel realistische custom region's maken.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:44:29 #178
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_14487695
al mensen ervaring met het verbinden van (wereld)steden met monorail?
ik wil daar dus nu mee beginnen maar ik loop gelijk tegen het feit aan dat m'n monorail niet óver highways heen kan, dus moet ik dat allemaal omlaag gaan halen om vervolgens een monorail overheen te kunnen laten gaan, best wel wat werk, vind ik niet erg hoor, maar iemand ervaringen hiermee? of pics? (monorail dan he)

en nog wat, heeeeeeele irritante bug in rush hour, dat als je een overgang tussen hoog spoor en subway dan laat ie soms geen mooie tunnel zien maar gewoon gras, errrrrrrg irritant!! nog meer mensen met dit probleem?

...some more happy little trees!!
pi_14489531
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:44 schreef Bob.Ross het volgende:
al mensen ervaring met het verbinden van (wereld)steden met monorail?
ik wil daar dus nu mee beginnen maar ik loop gelijk tegen het feit aan dat m'n monorail niet óver highways heen kan, dus moet ik dat allemaal omlaag gaan halen om vervolgens een monorail overheen te kunnen laten gaan, best wel wat werk, vind ik niet erg hoor, maar iemand ervaringen hiermee? of pics? (monorail dan he)
Ik gebruik monorail wel tussen steden, vooral woon industrie verbindingen. Alles zit verbonden behalve de gebieden die met water gescheiden zijn, daar liggen treinverbindingen omdat dat realistischer overkwam in mijn opinie Zal vanavond wel wat plaatjes schieten, ken t probleem dat je je weg moet verlagen voor de monorail, daarom nu altijd snelweg met een paar lage stukjes erbij speciaal voor uitbouw monorail later.
quote:
en nog wat, heeeeeeele irritante bug in rush hour, dat als je een overgang tussen hoog spoor en subway dan laat ie soms geen mooie tunnel zien maar gewoon gras, errrrrrrg irritant!! nog meer mensen met dit probleem?
Ik had wel een fake tunnel door een berg Een mooie opening maar daarachter gewoon gras ...
Where facts are few, experts are many.
pi_14490242
Dit is bij een stad van 130k inwoners, de verbinding gaat naar een vuile industriestad.

Dit is van 1 station, met een bezetting van 160%, 3000 reizigers..

Gebruik zelf eigenlijk amper metro en verhoogde rail, die metroview duurt elke keer lang met laden dus doe nu alleen nog maar bus en monorail Maarja, wat je ook doet, ze zitten t liefst in de auto..

pi_14491784
Wat is nu eigenlijk het voordeel van een verhoogde rail boven een metrotunnel? Want als ik het zo bekijk, zie ik alleen maar voordelen voor de metro. Metro is wat duurder in de aanleg, maar veel goedkoper in het onderhoud. Bovendien is metro geheel ondergronds en zijn alleen de stations (die slechts een blokje groot zijn) bovengronds. Zie ik wat over het hoofd of is metro echt te verkiezen boven een bovengrondse, verhoogde rail?
And there was much rejoicing.
pi_14497200
is het trouwens ook mogelijk om over te gaan van verhoogde rails naar normale rails? heb het wel geprobeerd, maar et lukteme niet.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_14522637
quote:
Op zondag 9 november 2003 10:34 schreef sjakie007 het volgende:
is het trouwens ook mogelijk om over te gaan van verhoogde rails naar normale rails? heb het wel geprobeerd, maar et lukteme niet.
Nee, dat kan niet .
In SC2000 kon je nog wel van metro overgaan aar trein, maar nu kan dat ook niet meer (kon al niet meer in SC3000).

Je moet de trein zien zoals bij ons een trein, en de verhoogde rails en metro etc als stedelijk vervoer/urban lightrail of welke naam je er ook maar aan wil geven.

Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
pi_14569431
Nog maar ff een screenshotje Chicago Set only.

Heb trouwens de laatste transit fix online gezet bij mij, kan m iedereen aanraden. De lijst met bugjes is erg groot en heb nog steeds niets van een officieele patch vernomen

Transport Fix

Version History:
0.1.9 10/31/2003

When driving over a ground level highway on an avenue overpass with onramps in the left lane, a U-Drive-it mission would fail. This is fixed.
U turns immediately bordering avenue onramps on an avenue crossing a ground level highway could not be used by people just leaving or about to enter the highway. This is fixed.
U turns immediately bordering avenue onramps on an avenue crossing an elevated highway could not be used by people just leaving or about to enter the highway. This is fixed.
0.1.8 10/30/2003

Half of the time sims went underneath a diagonal elevated highway on a road with onramps, they could not turn left on the onramp. This has been fixed in Rush Hour.
Half of the time sims exited a diagonal elevated highway onto a diagonal road with offramps, they could not turn left on the road. This has been fixed in Rush Hour.
The same two bugs described above should be fixed in SC4 without Rush Hour as well, but I have not been able to test and confirm it as of yet.
0.1.7 10/30/2003

Added the ability to end diagonal Oneways in a T-intersection with a perpendicular diagonal avenue.
When sims approached a diagonal avenue from a diagonal oneway, they could not turn left on the avenue. This is fixed.
When sims were driving on a diagonal avenue, they could not make a U-turn at half of the intersections with a perpendicular oneway road. This is fixed.
0.1.6 10/29/2003

Added the ability to end diagonal roads in a T-intersection with a perpendicular diagonal avenue. Thorough testing has been conducted with no bugs found, but it should be considered in beta.
Fixed another avenue/oneway transition bug. It should be out of beta now, and fully operational with no further issues. Unfortunately, It will again be necissary to redraw any transitions constructed with previous versions.
0.1.5 10/28/2003

Fixed avenue/oneway transitions so that U-Drive-it works in both lanes. It will be necissary to redraw any transitions constructed with v0.1.4 in order for U-Drive-it to work.
0.1.4 10/27/2003

This version introduced the third file, which allows transitioning avenues to one way roads without an intersection. This should however be considered in beta until the quirks get worked out.
0.1.3 10/21/2003

Previously, cars could not make some left turns onto a diagonal road when approaching from a straight one way road. This is now fixed.
0.1.2 10/20/2003

In three way monorail junctions, you could not change the switch's direction. Driving the monorail over the switch would end your U-Drive-It mission instantly. This has been fixed.
0.1.1 10/17/2003 - The following newly discovered bugs have been fixed:

3 Bugs fixed which prohibited cars from turning in varoius directions when a diagonal road crossed a straight avenue.
Avenues dead ending into streets were completely impassable by any form of transit.
Perpendicular road to one way intersections oriented on the diagonal did not allow left turns from the one way.
The rest of the perpendicular road to road intersections oriented on the diagonal were fixed. Sims could not turn left from one of the roads coming from either direction.
Updated some intersections between avenues and one way roads to show better automata.
0.1.0 10/15/2003 - The following Bugs are fixed in the original release:

The first four Transit BugFix modds are all included, plus four additional modds which fix all the known fixable bugs at this time. They fixed the following bugs:

Diagonal Avenues with grid aligned (non-diagonal) ground train tracks crossing the avenue would not allow any cars to pass.
A road to road diagonal T intersection was not allowing sims to turn left onto one of the roads.
Continuing an avenue with one way streets from an avenue/one way intersection did not allow any cars to pass through the avenue/one way intersection.
Sims could not turn left at some diagonal avenues when approaching from a diagonal road.
Elevated rail lines crossing ground highways prevented cars from traveling on the ground highway below.
North or Southbound one way roads could not create T intersections with Westward avenues.
Some intersections between avenues and one way roads did not allow correct turns.
Avenues Dead ending into one way roads did not allow any sims to pass through the intersection.
On half of the perpendicular road to road intersections oriented on the diagonal, sims could not turn left from one of the roads coming from either direction.

pi_14648376
Tis beetje dood hier

Ik bouw rustig verder Ben nog steeds addicted.

pi_14648516
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:25 schreef Atreidez het volgende:
Tis beetje dood hier

[afbeelding]

Ik ook heb alleen geen webspace meer over voor plaatjes
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 16 november 2003 @ 14:21:29 #187
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_14675425
heeft iemand een url waar in 't nederlands wordt uitgelegd hoe 't nou PRECIES met $ $$ $$$ etc zit en dan precies 't verschil met commercial $$ en $$$ dus echt tot in de puntjes uitgewerkt, want eigenlijk doe ik nou maar wat, 't lukt wel hoor daar niet van, maar ik wil 't gewoon graag een keer nalezen wat alles nou precies betekend
pi_14675554
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:21 schreef Bob.Ross het volgende:
heeft iemand een url waar in 't nederlands wordt uitgelegd hoe 't nou PRECIES met $ $$ $$$ etc zit en dan precies 't verschil met commercial $$ en $$$ dus echt tot in de puntjes uitgewerkt, want eigenlijk doe ik nou maar wat, 't lukt wel hoor daar niet van, maar ik wil 't gewoon graag een keer nalezen wat alles nou precies betekend
Bob, je bent er nog

Ik snap alleen je vraag niet.. De $ eenheden zijn juist de enige die je niet zelf kan regelen. Je kan t met belastingen een beetje richten, maar eigenlijk zone je alleen maar. De aantrakkelijkheid en RCI zorgen ervoor of er $, $$ of $$$ komt te staan..

Wat bedoel je psies?

zondag 16 november 2003 @ 15:33:21 #189
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_14676818
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:27 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Bob, je bent er nog

Ik snap alleen je vraag niet.. De $ eenheden zijn juist de enige die je niet zelf kan regelen. Je kan t met belastingen een beetje richten, maar eigenlijk zone je alleen maar. De aantrakkelijkheid en RCI zorgen ervoor of er $, $$ of $$$ komt te staan..

Wat bedoel je psies?

Tuurlijk ben ik er nog, alleen druk met bouwen! m'n regio is nu 250k ongeveer, gaat lekker...(grootste regio voor mij tot nu toe)

Maar ik bedoel meer bijv, als je commercial bouwt, dan kan je uit 5 verschillende soorten kiezen;

light commercial
medium commercial
medium commercial
high commercial
high commercial

dan bedoel ik dus 't verschil tussen die verschillende medium en high commercial soorten
Iets beter uitgelegd?

Hoest met jouw regio?

pi_14676909
damn hoe krijgen jullie al die mooie grote gebouwen... Hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Ik krijg ze niet
pi_14676919
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:38 schreef inkie1010 het volgende:
damn hoe krijgen jullie al die mooie grote gebouwen... Hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Ik krijg ze niet
Plaats eens een pic van je stad
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14676989
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:25 schreef Atreidez het volgende:
Tis beetje dood hier

[afbeelding]

Atreidez, prachtige regio! Zou je misschien ook een keer het vervoersoverzicht van je regio kunnen posten?

Ik ben sinds een week ook serieus bezig met een regio, daarvoor was ik alleen maar aan het knoeien en experimenteren. Ik gebruik de reeds meegeleverde New Yorkregio. Ook maak ik gebruik van de transport fix die hierboven is gepost (die overigens fantastisch werkt, enorme aanrader voor alle Fok!burgemeesters ).

Overzicht van mijn regio. Ik ben begonnen met SiemCity (), een stad met zowel woon-, -zaken en industriewijken en ook nog eens kolencentrales. Op een gegeven moment kon ik niet veel meer met de stad: de stad was vol, het geld was op en er werd structureel verlies gemaakt, dus vandaar dat ik de buursteden Resortia en Industria heb geopend; Resortia heeft woonwijken en wat kleine commerciële gebieden. Aan de overkant van de rivier is nog ruimte voor uitbreiding, maar ik had geen geld meer voor een brug, dus dat moet later allemaal nog een keer komen.

In Industria heb ik toen een groot gebied volgeplempt met industrie, er enkele kolencentrales aangelegd, gezorgd voor een snelweg naar buiten zodat ik Metropolum kon stichten.

Even een overzichtsfoto van Metropolum, er wonen nu net 100.000 inwoners. Het is de bedoeling om in het midden van de kaart alleen maar zakenwijken en enkele high-techblokken te bouwen en daarom heen allemaal woonwijken aan te leggen. Totnogtoe lukt dat redelijk, ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over het aantal $$- en $$$-gebouwen, maar ik neem aan dat het aantal daarvan later nog wel zal stijgen. Ik zorg in ieder geval nu al voor voldoende parken, scholen en ziekenhuizen.

Hierboven een foto van het 'centrum' van mijn stad. Centrum is niet echt de goede benaming, want het ligt redelijk aan de rand, maar het is wel de enige wijk met enkele wolkenkrabbers, dus vandaar. Helaas zijn 2 van de wolkenkrabbers $$, maar door onvoldoende vraag worden ze bewoond door $-Sims.

In het noorden van mijn stad spaar ik kosten noch moeite om $$$-sims te lokken. Parken, golfbanen, monorailverbindingen naar de buren (moet ik alleen nog even verder doortrekken ): niets is te gek.

Tot slot nog een screenshot van een van mijn zakenwijken. Ook hier lukt het nog niet om $$$-kantoren te krijgen, ze blijven grotendeels hangen op $$. Linksboven zijn enkele high-techindustriën te bewonderen.

Helaas is Metropolum toch nog gebouwd in een schaakbordpatroon, ik vind dat er niet echt realistisch uitzien, maar voor het uit de grond stampen van een stad met veel inwoners is het toch wel lekker makkelijk. Misschien dat ik toch nog een keer ga proberen een grote stad in realistische stijl te bouwen, want ik vind dat Atreidez laat zien dat dat toch mogelijk is.

And there was much rejoicing.
pi_14677077
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:39 schreef Dezz het volgende:

[..]

Plaats eens een pic van je stad

Zal ik doen zodra ik thuis ben!
  zondag 16 november 2003 @ 16:17:49 #194
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_14677621
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:43 schreef SuperSiem het volgende:

veel screens

goeie screens!! succes met je regio

Nog wat anders mensen, ik vraag me af of ik wat fout doe met het verbinden van m'n buursteden.
Ik heb een stad naast een andere stad gemaakt, vervolgens een snelweg tussen beide aangelegd. Eerst in de bestaande stad een connectie getrokken naar waar ik de nieuwe stad zou gaan bouwen. Vervolgens via de regio naar 't vak gegaan waar ik de nieuwe stad ben gaan bouwen. Daar aangekomen "zie" je ook echt dat er een stukje snelweg vanuit de oude stad komt zetten zeg maar maar als ik die snelweg dan doortrek en ik ga vervolgens een stad bouwen, blijft ie zeggen in dat msg schermpje: "Zie de voordelen van het verbinden van je buursteden" alsof ik dat nog niet gedaan heb
Is dat een bug ofzo?

zondag 16 november 2003 @ 18:41:28 #195
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_14680644
Gaaf! Een SimCity topic! Ik ben ongeveer twee weken dag en nacht bezig met mijn New York Regio. Ik ben van plan om van de regio één grote stad te maken, waarbij elk 'hokje' een stadswijk is Ik heb nu zes stadswijken, waarvan ik nog moet beginnen met de bouw van een paar. Mijn stad heet Vanbel (spreek uit Venbel; als in Vancouver [ook een Nederlander ]

Jammer dat ik wat laat dit topic ondekte, anders had ik met jullie collega-burgemeesters kunnen babbelen over het reilen en zeilen in onze stad. Enfin, hieronder wat pics:

Dit is de regio. Ik ben begonnen met de wijk Peace (die heb ik zo genoemd na het jaar 1945, voorheen heette dit gedeelte Vanbel, maar ik besloot later om van de hele map een grote stad te maken met de stadswijken). Boven heb je de industriewijk Industry en Vaningen is de zakenwijk. Dearhunt is een wijk waar voornamelijk lowwealth woont en waar ik veel herten heb geplant met Godmode.

Inmiddels is Vanbel flink gegroeid. In de woonwijk Peace, wonen 130.000 inwoners en Vaningen is uitgegroeid tot een redelijk grote zakenwijk. Ik besloot om de industrie in Industry te verplaatsen naar Outside, vanwege uitbreinding van de stad met een woonwijk. Inmiddels is het een higtechgedeelte. Maar omdat door die actie een groot gedeelte van mijn inwoners werkloos werd, besloot ik Woods te stichten om daar dirty industry te realiseren. Inmiddel hebben die plebs weer werk.
Industry wordt nu een nieuwe woonwijk en in Dearhunt, een vinexwijk, moet het zakenleven opbloeien. Ik vind het wel leuk dat de mensen in Industry, wat een luxe wijk moet worden met hoogbouw, zullen weten wat hier voorheen heeft gezeten.

Zoals jullie zijn de wijken verbonden met de snelweg. Ik wacht nog even op Rush Hour om de verbinden te optimaliseren.

DE WIJK PEACE

Hieronder een totaaloverzicht van Peace enkele jaren terug. Nog erg veel groen. Ik probeer zoveel mogelijk parken en lanen te maken. Inwoneraantal maakt me niets uit, want het is toch maar een wijk.

Peace bij nacht

Het Raadhuisplein met stadion.

Gedeelte van de wijk.

Enkele jaren later, daaronder wil ik een beachgedeelte van maken. Via Simtropolis kun je strand lots donwloaden zoals beachvolleyball enz. De pier heb ik ook van die site. Evenals het zeemuseum. Je kunt vanaf die site veel nieuwe gebouwen downloaden, onder andere nieuwe scholen, musea e.d..

Close up van het strand met pier. De rij huizen heb ik ook van Simtropolis. Het is New York Market, een straat met een rij marktjes. Erg druk altijd daar.

ZAKENWIJK VANINGEN

Hieronder het Centrale Plein

Nacht. Nog niet echt veel hoogbouw, maar ik wacht er op. Van horen zeggen komt de hoogbouw pas bij 45.000 banen. Ik heb er nu 42.000.

Dit is de Ruyter Avenue en daarnaast mijn congresgebouw.

Zo dat was het. Ik heb nog veel te bouwen en hier en daar wat slopen omdat ik af wil van het blokjesmotief in mijn stad. Wil onder andere experimenteren met grote pleinen en 1x1 woongedeeltes zodat je rijtjeshuizen kunt bouwen.

Nog een vraag: is Rush Hour een aanrader? Ik wil heel graag goede verbindingen, maar ik ben zo bang dat het gauw gaat vervelen.

Bouw ze! En ik laat nog zien hoe ik verder vorder met het bouwen van Vanbel!

ps: Sorry voor het knipwerk in de pics. Maar picserver accepteert alleen files onder de 200kb.

[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster op 16-11-2003 18:59]

pi_14681794
Er zit weer leven in
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:33 schreef Bob.Ross het volgende:
Iets beter uitgelegd?

Hoest met jouw regio?

Wel beter uitgelegd ja, maar kan je t antwoord niet geven. Ik modder ook maar wat aan en zorg gewoon dat de voorzieningen goed zijn en overal gedekt. Hoe beter je dat doet hoe hoger de wealth classes. De density's is eigenlijk t enige wat je er mee kan sturen, maar welke wealth er op die density komt kan van alles zijn. Een low density high wealth kantoortje, of high density low income appartement van 5000.

Mijn regio gaat wel lekker, op weg naar 2 miljoen

quote:
Op zondag 16 november 2003 15:43 schreef SuperSiem het volgende:
Atreidez, prachtige regio! Zou je misschien ook een keer het vervoersoverzicht van je regio kunnen posten?
Thnx! Dit is vervoersoverzicht, tis best wel goed te zien sinds wanneer ik Rush Hour heb geloof ik

quote:
Helaas is Metropolum toch nog gebouwd in een schaakbordpatroon, ik vind dat er niet echt realistisch uitzien, maar voor het uit de grond stampen van een stad met veel inwoners is het toch wel lekker makkelijk. Misschien dat ik toch nog een keer ga proberen een grote stad in realistische stijl te bouwen, want ik vind dat Atreidez laat zien dat dat toch mogelijk is.
Ik heb dat bij sommige stukken ook wel hoor nog.. Vooral eigenlijk de oudere stukken, en bebouwt ziet het er nog niet eens slecht uit. Toch gaan die stukken eraan als ik eenmaal de MT van Rush Hour erin ga zetten. Heb nog veel stukken die niet aangesloten zijn op snelweg of monorail (daar ben ik echt aan verslaafd ). Op het midden schiereiland heb ik alles eigenlijk wat losser gebouwt wat wel goed te zien is. Toch hou je die vierkanten want daar komen de mooiste gebouwen op. Door soms wat schuine wegen neer te leggen komt het er dan wat losser uit te zien..

Ziet er bij jou iig al erg goed hoor

quote:
Op zondag 16 november 2003 16:17 schreef Bob.Ross het volgende:
Nog wat anders mensen, ik vraag me af of ik wat fout doe met het verbinden van m'n buursteden.
Ik heb een stad naast een andere stad gemaakt, vervolgens een snelweg tussen beide aangelegd. Eerst in de bestaande stad een connectie getrokken naar waar ik de nieuwe stad zou gaan bouwen. Vervolgens via de regio naar 't vak gegaan waar ik de nieuwe stad ben gaan bouwen. Daar aangekomen "zie" je ook echt dat er een stukje snelweg vanuit de oude stad komt zetten zeg maar maar als ik die snelweg dan doortrek en ik ga vervolgens een stad bouwen, blijft ie zeggen in dat msg schermpje: "Zie de voordelen van het verbinden van je buursteden" alsof ik dat nog niet gedaan heb
Is dat een bug ofzo?
Ik heb die hele text zelfs nog nooit gezien Maar misschien bedoelen ze ook je treinen, water en electra ofzo? Of afval, daar gebruik ik buursteden nog t meest voor.

Ook gave screen van jou Showmaster. En ook al heb je dit topic laat ontdekt, je bent voorlopig nog niet uitgespeeld

Ben zelf nu bezig met een stad beter te maken door vuile industrie te verwijderen. Het hele gedeelte high tech aan de rechterkant was eerst vuile industry, binnen 1 jaar gaan ze al op de plekken die opnieuw zijn gezoned high tech bouwen

Op de vraag of je Rush Hour zou moeten kopen, ja! De nieuwe vervoersopties zijn onmisbaar! En door de nieuwe engine die vooral op buursteden is gemaakt draait t als een trein. Heb nu al in dezelfde tijd 4 keer zoveel inwoners gekregen na Rush Hour

Ik ga weer ff bouwen nu uurtje

pi_14683575
Zo, ik heb ff in twee dagen weer een nieuwe stad uit de grond gestampt.
107-duizend inwonertjes .

Hier wat plaatjes:

In dit blok wonen 95.000 mensen

Sillicon Valley, lekker veel high-tech industrie

Twee gevulde stadions in de avondschemering

SimCity is vlak na het maken van de foto's er weer uitgeknald; dit weekend is het weer lekker raak. Om de haverklap vliegt-ie eruit. Ik ga zo eerst ff rebooten en dan weer verder spelen. .

123
  zondag 16 november 2003 @ 22:35:59 #198
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_14686819
Prachtige steden allemaal. Gelukkig niet van die schaakborden die je overal ziet. Prachtig!

Even een vraag over Rush Hour voordat ik naar de shop ga: gaan je oude steden niet flippen na de installatie? Anders hoeft het voor mij niet, ga niet opnieuw beginnen, namelijk.

Andere vraag: mijn wegbudget staat goed afhgesteld, evenals mijn vuilophaaldienst. Toch heb ik in een bepaalde wijk (eigenlijk stad, maar zie eerdere post) bepaalde olievlekken op de weg. Hoe 'ken' dat?

pi_14686884
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:35 schreef ShowMaster het volgende:
Prachtige steden allemaal. Gelukkig niet van die schaakborden die je overal ziet. Prachtig!

Even een vraag over Rush Hour voordat ik naar de shop ga: gaan je oude steden niet flippen na de installatie? Anders hoeft het voor mij niet, ga niet opnieuw beginnen, namelijk.

Andere vraag: mijn wegbudget staat goed afhgesteld, evenals mijn vuilophaaldienst. Toch heb ik in een bepaalde wijk (eigenlijk stad, maar zie eerdere post) bepaalde olievlekken op de weg. Hoe 'ken' dat?

De steden blijven intact. Als je een stad opnieuw opgeslagen hebt in RH, komt de transportation-view ook beschikbaar.

Olievlekken: Als ze zwart zijn, heb je je budget toch te laag staan. Als ze groen zijn, heb je een toxic waste-dump. Die heeft dat ja.

123
  maandag 17 november 2003 @ 01:37:11 #200
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_14690291
Hmmm... gek... Ik heb mijn budget op het hoogste niveau gezet en nog hou ik die vlekken... Bug?

Overigens, enkelen van jullie hebben meer dan tien blokken vol gebouwd: waar halen jullie de inspiratie vandaan? Ik merk na zes steden dat ik steeds hetzelfde aan het doen ben. Hier en daar terug naar oude steden en dingen veranderen, voornamelijk infrastructuur. Maar eigenlijk is dat het wel. Toch maar Rush Hour kopen, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')