quote:Het opwerpen van 'natuurlijke' barriëres doet al een hoop. Rivieren en bergen bepalen bij mijn steden meestal wel voor een groot deel hoe de layout wordt. Vaak kom ik niet toe aan systematische wijken, tenzij ik een groot Vinex-achtig stuk in één keer bebouw.
Op zondag 26 oktober 2003 20:18 schreef Quintony het volgende:[..]
ziet er mooi uit.
ik ben alleen de systematich voor datsoort steden (zie mijn blokken structuur). Ik vraag me dan ook af, hoe je begint bij een stad als deze.
Maar goed, ik speel al een paar dagen geen SC meer
quote:tis nog een laptop ook
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:52 schreef Manweth het volgende:[..]
tof!
nooit gedacht dat hij het zou doen met een 8mb video kaart
quote:afkickverschijnselen?
Op zondag 26 oktober 2003 21:41 schreef K3 het volgende:Maar goed, ik speel al een paar dagen geen SC meer
Raketten afschieten met de Apache helicopter is ook wel leuk, maar de missie ging wat minder:
Het rood omcirkelde gebouwtje moest dus puin worden
Morgen komt er wel een totaal plaatje van mijn stad.. (nog veel te klein, ik smijt veel te veel geld over de balk )
Na Max Payne te hebben uitgespeeld vanavond ook weer ff gebouwd. Kwam weer leuk nieuw iets tegen, althans, voor mij nieuw; de Bioscoop
Is trouwens wel grappig te zien dat sommige die U drive it dingen ook doen. Ik heb t een paar keer geprobeert maar heb r denk ik t talent niet voor. Maar zo te zien DJ Koster wel..
quote:Zwangerschap en geboorte deel 13
Op zondag 26 oktober 2003 23:55 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
afkickverschijnselen?
quote:Gefeliciteerd man
Op maandag 27 oktober 2003 12:26 schreef K3 het volgende:
Bioscoop is tof!
[..]Zwangerschap en geboorte deel 13
quote:duidelijk gefeli
Op maandag 27 oktober 2003 12:26 schreef K3 het volgende:
Bioscoop is tof!
[..]Zwangerschap en geboorte deel 13
quote:Thx
Op zondag 26 oktober 2003 20:18 schreef Quintony het volgende:[..]
ziet er mooi uit.
ik ben alleen de systematich voor datsoort steden (zie mijn blokken structuur). Ik vraag me dan ook af, hoe je begint bij een stad als deze.
Ik begon ook schematisch... begon... dan bouw je daar een stukje aan, en daar. Vernietig je hier en daar iets voor een bredere weg. Rails erbij.. enz. enz.
quote:is wel alleen voor de vs
Op maandag 27 oktober 2003 14:44 schreef Dezz het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een site heb gezien waarop iemand New York City precies had nagebouwd, alleen kan ik me niet meer herinneren welke site dat was! weet hier iemand dat toevallig???
quote:Nee die ken ik wel, maar ik bedoelde dat iemand echt heel de stad zelf had nagebouwd, echt net echt
Op dinsdag 28 oktober 2003 07:49 schreef Quintony het volgende:[..]
is wel alleen voor de vs
http://simcity.ea.com/coolstuff/terrain/terrain_01.php
Ik heb de pagina gevonden, hier kun je zijn proces volgen
http://www.simtropolis.com/idealbb/view.asp?topicID=32996&sessionID=523CDD7DB35242F68DA16B565C81F8F7
is er een manier waardoor je nooit dat hoeft te doen?
quote:Auto goto is toch af te zetten?
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:39 schreef Bob.Ross het volgende:
damn ik baal zo onwijs van die branden constant, ben ik net aan 't bouwen ergens, springt ie ineens weer naar de andere kant vd stad, het is allemaal zo fokking nutteloos![]()
![]()
Rijden met de schoolbus is ook wel leuk als je tegen een andere auto botst
quote:Als ik 1 keer per 2 jaar een brand heb is t veel
damn ik baal zo onwijs van die branden constant, ben ik net aan 't bouwen ergens, springt ie ineens weer naar de andere kant vd stad, het is allemaal zo fokking nutteloos![]()
![]()
quote:Ja zoiets wil ik ook nog eens met denhaag gaan doen, maar dan ga ik wel een cheat gebruiken. Anders is t geen doen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:02 schreef Dezz het volgende:
Oke het gaat dan toch gebeuren, ik ben van plan om de regio Eindhoven waarheidsgetrouw na te bouwen, hier ga ik even zoet mee zijn
quote:Dat doe ik dan ook
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:38 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ja zoiets wil ik ook nog eens met denhaag gaan doen, maar dan ga ik wel een cheat gebruiken. Anders is t geen doen
quote:Ja, dat had ik ook wel vaak, vooral als ie op 'snel' stond. Op een gegeven moment had ik de feature uitgezet dat ie automatisch naar de plek van de 'ramp' toegaat, dat scheelt weer iets. Maar ook voldoende brandweerkazernes & idd. nog die rookmelder verordening aanzetten. Dan gebeurd het nagenoeg niet meer.
![]()
Heb trouwens gisteren Rush Hour gekocht. Ik ben nu nog bij een vriend, kan het nog niet spelen dus, maar morgen ga ik direct aan de slag. Ik hoorde van weer iemand anders dat de gameplay weer enorm omhoog is gegaan: alles draait wat meer smoothy, en heel veel nieuwe features. Ben superbenieuwd!
quote:dat had ik dus ook een keer toen ik een gebouw had aangeklikt om te laten ontploffen schuift het beeld opeens naar de andere kant van de stad. laat ik het knopje van de muis los ,boem halve stad weg
![]()
quote:Ja
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:48 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
dat had ik dus ook een keer toen ik een gebouw had aangeklikt om te laten ontploffen schuift het beeld opeens naar de andere kant van de stad. laat ik het knopje van de muis los ,boem halve stad weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |