Mijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:uhm je bent wel gewoon op het rechte pad?
Op zondag 12 oktober 2003 18:57 schreef Alicey het volgende:
Hoi allemaalMijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Missch moet je iets meer in details treden/specifieker zijn...nu is het voor ons erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen
Hoi allemaalMijn moeder maakt zich erg zorgen dat ik mijn vader achterna ga. Mijn vader zit sinds een paar jaar nu in de gevangenis, en mijn moeder verwijt mij dat ik me met dezelfde dingen bezig houd als mijn vader. Nu weet ik niet eens wat dat dan wel mag zijn, ook mijn vader zelf snapt het niet. Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
Op zondag 12 oktober 2003 19:00 schreef Luvinsio het volgende:[..]
uhm je bent wel gewoon op het rechte pad?
en als je zo doorgaat kun je zeker je pa de hand schudden in de bak crimineel.
mij is altijd maar geleerd de appel valt niet ver van de boom.
Dus zodoende,
quote:1 product? Of meerderen?
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef Alicey het volgende:[..]
Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
Ja, je steelt belastingeld van het rijk in dat geval.
Ik kan me eigenlijk verder niet echt een beeld vormen over dit geheel, behalve als ik dit voorbeeld in extremen doortrek. Maar waarom vraag je je moeder niet om uitleg over wat je in haar ogen fout doet en vooral waarom.
quote:1 tegelijk meestal. Ik doe het zo nu en dan als ik geld nodig heb.
Op zondag 12 oktober 2003 19:04 schreef Brad het volgende:[..]
1 product? Of meerderen?
quote:Ik werk er toch zeker zelf voor?
Ja, je steelt belastingeld van het rijk in dat geval.
quote:Het gaat haar met name om die export, dat zit haar niet lekker. Ik begrijp alleen niet wat er zo verkeerd aan is. Bovendien moet ik haast wel, gezien ik niet aan een normale baan kan komen. Voor dit soort werk wordt er niet gediscrimineerd, en wordt er soms best royaal beloond. Ik ben toch gek als ik dat niet doe dan?
Ik kan me eigenlijk verder niet echt een beeld vormen over dit geheel, behalve als ik dit voorbeeld in extremen doortrek. Maar waarom vraag je je moeder niet om uitleg over wat je in haar ogen fout doet en vooral waarom.
Waarom kun je dan niet aan een normale baan komen?
quote:Kloon-alert
Volgens mij wel. Ok, met belastingen weet ik creatief om te gaan, maar dat vind ik geen misdaad. Ook doe ik zo nu en dan wel eens een export-job, maar wat is er dan in godsnaam zo fout aan een gewild product de grens overbrengen?
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 12-10-2003 19:12]
anyways, je bent inderdaad gewoon met foute dingen bezig.
en dan kan je in de bak belanden dus ik snap de bezorgdheid van je moeder wel.
quote:Geen diplomas.
Op zondag 12 oktober 2003 19:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Gek als je het niet doet, crimineel als je het wel doet...Waarom kun je dan niet aan een normale baan komen?
quote:Op zoek naar een baan
Op zondag 12 oktober 2003 19:15 schreef Alicey het volgende:[..]
Geen diplomas.
quote:Het kan eventueel ja, maar zolang je op nederlands grondgebied zit vallen de risico's mee. Ook voor de export-landen geldt echter dat ik, mocht er iets gebeuren, in ieder geval via contacten van mijn vader aan een goede advocaat kan komen. De bak is verder erg vervelend, aan de andere kant hoef je niet te werken voor levensonderhoud, en kan je vermogen in de tussentijd door rente groeien.
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat betreft die export, het beeld wat ik daarbij krijg is dat je drugs de andere kant op brengt, corect me if i'm wrong en zeg dan wat het wel is.anyways, je bent inderdaad gewoon met foute dingen bezig.
en dan kan je in de bak belanden dus ik snap de bezorgdheid van je moeder wel.
Ik doe overigens niet zo heel erg vaak een export-klus, dus echt veel risico loop ik sowieso niet.
quote:Ga dan een opleiding doen ofzo, zoals normale mensen.
Op zondag 12 oktober 2003 19:15 schreef Alicey het volgende:[..]
Geen diplomas.
quote:het niveau van geopende topics van deze betreffende kloon
Op zondag 12 oktober 2003 19:16 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
idd....
![]()
quote:mja.. idd.
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef Vivi het volgende:
Kloon-alert
Ontopic:
Ik sluit me geheel aan bij mini_rulez
quote:Waarom doen jullie allemaal zo vervelend
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef Vivi het volgende:[..]
Kloon-alert
Wat heb ik jullie misdaan?
quote:Je moeder heeft dus gewoon gelijk, gaat je vader zelfs niet achterna. Maar hebt hem zelfs misschien ingehaald...
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef Alicey het volgende:[..]
Het kan eventueel ja, maar zolang je op nederlands grondgebied zit vallen de risico's mee. Ook voor de export-landen geldt echter dat ik, mocht er iets gebeuren, in ieder geval via contacten van mijn vader aan een goede advocaat kan komen. De bak is verder erg vervelend, aan de andere kant hoef je niet te werken voor levensonderhoud, en kan je vermogen in de tussentijd door rente groeien.
Ik doe overigens niet zo heel erg vaak een export-klus, dus echt veel risico loop ik sowieso niet.
quote:Tot nu toe heb ik er geen een met succes afgerond
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ga dan een opleiding doen ofzo, zoals normale mensen.
quote:Nee, mijn vader heeft een fout gemaakt bij het screenen van opdrachtgevers. Het klonk allemaal zo goed, dat hij een screening niet nodig achtte. De opdrachtgever bleek echter een recherche unit te zijn
Op zondag 12 oktober 2003 19:23 schreef bigwig het volgende:[..]
Je moeder heeft dus gewoon gelijk, gaat je vader zelfs niet achterna. Maar hebt hem zelfs misschien ingehaald...
Met goede screening was er dus niets aan de hand geweest.
quote:Meer moeite doen om iets te leren in plaats van de overheid te tillen?
Op zondag 12 oktober 2003 19:23 schreef Alicey het volgende:[..]
Tot nu toe heb ik er geen een met succes afgerond
quote:Nee, dan was het 'alleen maar' illegaal geweest.
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef Alicey het volgende:[..]
Nee, mijn vader heeft een fout gemaakt bij het screenen van opdrachtgevers. Het klonk allemaal zo goed, dat hij een screening niet nodig achtte. De opdrachtgever bleek echter een recherche unit te zijn
Ik ben blij dat de politie haar werk af en toe tenminste nog goed doet.
quote:Deeltijd opleiding, als je fulltime niet aan kunt?
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Meer moeite doen om iets te leren in plaats van de overheid te tillen?
quote:Gestolen auto's exporteren is heling en dus misdaad. Ik exporteer voornamelijk cocaine en soft-drugs. Gewoon eerlijke handel dus!
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef Doctor_Bara het volgende:
wat exporteer je dan precies, gestolen auto's?
quote:Dat zeg ik, hebt je vader dus ingehaald. Bent ietsje slimmer bezig op het criminele pad, en vind jezelfd dus behoorlijk slim. Helaas doe je dezelfde praktijken... Dus tja, bent en blijft een CRIMINEEL
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef Alicey het volgende:[..]
Nee, mijn vader heeft een fout gemaakt bij het screenen van opdrachtgevers. Het klonk allemaal zo goed, dat hij een screening niet nodig achtte. De opdrachtgever bleek echter een recherche unit te zijn
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:29 schreef Alicey het volgende:[..]
Gestolen auto's exporteren is heling en dus misdaad. Ik exporteer voornamelijk cocaine en soft-drugs. Gewoon eerlijke handel dus!
Wat bedoel je trouwens met 'niet representatief genoeg'?
quote:Crimineel is een groot woord. Maar je hebt misschien wel gelijk dat het niet helemaal legaal is. Maargoed, we rijden ook allemaal wel eens iets te hard toch?
Op zondag 12 oktober 2003 19:29 schreef bigwig het volgende:[..]
Dat zeg ik, hebt je vader dus ingehaald. Bent ietsje slimmer bezig op het criminele pad, en vind jezelfd dus behoorlijk slim. Helaas doe je dezelfde praktijken... Dus tja, bent en blijft een CRIMINEEL
quote:Ik denk dat ik gewoon niet knap ben. Ik heb ook niet doorgevraagd wat ermee bedoeld werd.
Op zondag 12 oktober 2003 19:30 schreef Wolkje het volgende:[..]
.. mja
Wat bedoel je trouwens met 'niet representatief genoeg'?
quote:ah ok
Op zondag 12 oktober 2003 19:29 schreef Alicey het volgende:[..]
Gestolen auto's exporteren is heling en dus misdaad. Ik exporteer voornamelijk cocaine en soft-drugs. Gewoon eerlijke handel dus!
quote:Ehm, de meeste mensen bedoelen met 'representatief' dat je er netjes en verzorgd uitziet (bijv. geschikt om hun klanten te ontvangen). Zou dat het kunnen zijn?
Op zondag 12 oktober 2003 19:32 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik denk dat ik gewoon niet knap ben. Ik heb ook niet doorgevraagd wat ermee bedoeld werd.
quote:Ik lijk echter dus voorlopig echter de enige die hier wel eens last van heeft.
Op zondag 12 oktober 2003 19:33 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
ah ok
quote:Zoveel drugssmokkelaars zitten er waarschijnlijk ook niet op FOK!
Op zondag 12 oktober 2003 19:36 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik lijk echter dus voorlopig echter de enige die hier wel eens last van heeft.
quote:Ik denk het niet. Ik ben niet veel anders dan anderen uit de buurt.
Op zondag 12 oktober 2003 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm, de meeste mensen bedoelen met 'representatief' dat je er netjes en verzorgd uitziet (bijv. geschikt om hun klanten te ontvangen). Zou dat het kunnen zijn?
quote:Zo'n post en dan net doen of je niets illegaals doet.
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef Alicey het volgende:[..]
Het kan eventueel ja, maar zolang je op nederlands grondgebied zit vallen de risico's mee. Ook voor de export-landen geldt echter dat ik, mocht er iets gebeuren, in ieder geval via contacten van mijn vader aan een goede advocaat kan komen. De bak is verder erg vervelend, aan de andere kant hoef je niet te werken voor levensonderhoud, en kan je vermogen in de tussentijd door rente groeien.
quote:Ik denk dat fokkers uit gerelateerde branches ook wel goed advies kunnen geven hoor. Er moet toch wel iemand zijn die hetzelfde heeft meegemaakt als ik?
Op zondag 12 oktober 2003 19:37 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Zoveel drugssmokkelaars zitten er waarschijnlijk ook niet op FOK!
quote:Jij bent zeker de moraalridder die ook altijd netjes 50 rijdt waar je 50 mag rijden?
Op zondag 12 oktober 2003 19:40 schreef Brad het volgende:[..]
Zo'n post en dan net doen of je niets illegaals doet.
quote:Maar dat komt omdat je moeder niet in de handel zit en dus niet vanuit hetzelfde oogpunt kan oordelen
Op zondag 12 oktober 2003 19:36 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik lijk echter dus voorlopig echter de enige die hier wel eens last van heeft.
quote:En wat voor buurt is dat?
Op zondag 12 oktober 2003 19:38 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik denk het niet. Ik ben niet veel anders dan anderen uit de buurt.
Er is trouwens wel een groot verschil tussen iets te hard rijden en drugs smokkelen, maar goed. Als je dat zelf niet inziet ga ik er ook geen energie aan verspillen om het uit te leggen.
quote:Mijn moeder heeft het erg druk met huishouden runnen, dus heeft weinig tijd om er wat klussen tussendoor te doen. Maar denken jullie dat het helpt als ik mijn moeder zo ver probeer te krijgen dat ze ook een keer een export doet? Denken jullie dat ze dan minder zal zeuren?
Op zondag 12 oktober 2003 19:42 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Maar dat komt omdat je moeder niet in de handel zit en dus niet vanuit hetzelfde oogpunt kan oordelen
quote:Rotterdam-Mathenesse. Ik weet niet of het je iets zegt trouwens.
Op zondag 12 oktober 2003 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
En wat voor buurt is dat?
quote:Daar heb je inderdaad gelijk in. Met hard rijden breng je jezelf en anderen in gevaar, en met drugs smokkelen doe je eigenlijk niemand kwaad.
Er is trouwens wel een groot verschil tussen iets te hard rijden en drugs smokkelen, maar goed. Als je dat zelf niet inziet ga ik er ook geen energie aan verspillen om het uit te leggen.
quote:Nou meteen export hoeft natuurlijk niet, maar als je haar gewoon langzaam een beetje met t wereldje in aanraking laat komen dan kun je er alleen maar beter van worden.
Op zondag 12 oktober 2003 19:46 schreef Alicey het volgende:[..]
Mijn moeder heeft het erg druk met huishouden runnen, dus heeft weinig tijd om er wat klussen tussendoor te doen. Maar denken jullie dat het helpt als ik mijn moeder zo ver probeer te krijgen dat ze ook een keer een export doet? Denken jullie dat ze dan minder zal zeuren?
quote:Nee, ik bedoel meer wat voor soort buurt het is.
Op zondag 12 oktober 2003 19:48 schreef Alicey het volgende:[..]
Rotterdam-Mathenesse. Ik weet niet of het je iets zegt trouwens.
[..]Daar heb je inderdaad gelijk in. Met hard rijden breng je jezelf en anderen in gevaar, en met drugs smokkelen doe je eigenlijk niemand kwaad.
Met drugs doe je niemand kwaad, behalve de mensen die verslaafd raken en totaal de vernieling in gaan door die rotzooi...
quote:Weet je ook hoe ik dat moet doen? Ze wil namelijk nooit de onderhandelingen met opdrachtgevers bijwonen. Meestal gaat ze dan zelfs het huis uit..
Op zondag 12 oktober 2003 19:49 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Nou meteen export hoeft natuurlijk niet, maar als je haar gewoon langzaam een beetje met t wereldje in aanraking laat komen dan kun je er alleen maar beter van worden.
quote:Een gezellige volksbuurt.
Op zondag 12 oktober 2003 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Nee, ik bedoel meer wat voor soort buurt het is.
quote:Teveel is nooit goed. Ikzelf gebruik ook wel eens wat cocaine, maar je moet gewoon zorgen dat je er niet aan verslaafd raakt, dan is er niets aan de hand. Hetzelfde geldt ook voor alcohol.
Met drugs doe je niemand kwaad, behalve de mensen die verslaafd raken en totaal de vernieling in gaan door die rotzooi...
quote:Dat is begrijpelijk, kijk zoiets is voor haar natuurlijk helemaal nieuw(de mensen, t werk, etc) dus jij zou beter in t begin als tussenpersoon kunnen fungeren en dan met de tijd haar zelfstandig laten werken met die opdrachtgevers.
Op zondag 12 oktober 2003 19:55 schreef Alicey het volgende:[..]
Weet je ook hoe ik dat moet doen? Ze wil namelijk nooit de onderhandelingen met opdrachtgevers bijwonen. Meestal gaat ze dan zelfs het huis uit..
quote:Er moet natuurlijk wel brood op de plank komen
Op zondag 12 oktober 2003 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat je het beter zelf niet meer kunt doen (duh).
quote:Dat is alleen als alles onzorgvuldig gebeurt Wanneer je je koppie blijft gebruiken is er weinig aan de hand.
Je moeder ook het slechte pad op trekken lijkt me geen oplossing, anders zitten jullie straks gezellig met het hele gezin in de gevangenis.
quote:Waarom stuurt ze jou dan niet weg?
Op zondag 12 oktober 2003 19:55 schreef Alicey het volgende:[..]
Weet je ook hoe ik dat moet doen? Ze wil namelijk nooit de onderhandelingen met opdrachtgevers bijwonen. Meestal gaat ze dan zelfs het huis uit..
quote:Dat probeer ik dus, maar het lijkt wel alsof ze niet wil.
Op zondag 12 oktober 2003 19:58 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Dat is begrijpelijk, kijk zoiets is voor haar natuurlijk helemaal nieuw(de mensen, t werk, etc) dus jij zou beter in t begin als tussenpersoon kunnen fungeren en dan met de tijd haar zelfstandig laten werken met die opdrachtgevers.
quote:Als je dat kon had je geen illigale praktijken nodig om rond te komen.
Op zondag 12 oktober 2003 19:59 schreef Alicey het volgende:
Dat is alleen als alles onzorgvuldig gebeurt Wanneer je je koppie blijft gebruiken is er weinig aan de hand.
quote:Omdat ze weet dat het voor een goed doel is.
Op zondag 12 oktober 2003 20:00 schreef Silicium het volgende:[..]
Waarom stuurt ze jou dan niet weg?
quote:Je moet er eerst eens goed over praten met haar, kijk t is je moeder en ze zal t echt wel begrijpen als je maar gewoon vertelt hoe belangrijk t voor je is en hoe goed t je zou doen als ze ermee instemde.
Op zondag 12 oktober 2003 20:00 schreef Alicey het volgende:[..]
Dat probeer ik dus, maar het lijkt wel alsof ze niet wil.
quote:Het feit dat ik geen opleiding heb afgemaakt wil nog niet meteen zeggen dat ik dom ben hoor!
Op zondag 12 oktober 2003 20:01 schreef Brupje het volgende:[..]
Als je dat kon had je geen illigale praktijken nodig om rond te komen.
quote:Basisschool en heb nog MAVO geprobeerd.
Op zondag 12 oktober 2003 20:02 schreef Silicium het volgende:
Je hebt geen enkel diploma, zeg je. Op wat voor school heb je gezeten?
quote:Logistieke planning en human resources.
Waar ben je goed in?
quote:Het feit dat je mede door criminele activiteiten je brood moet verdienen wel. Maar hé, als je jezelf voor de gek wilt houden houd ik je niet tegen.
Op zondag 12 oktober 2003 20:03 schreef Alicey het volgende:[..]
Het feit dat ik geen opleiding heb afgemaakt wil nog niet meteen zeggen dat ik dom ben hoor!
quote:Dus je bent smokkelaar én pooier?
Op zondag 12 oktober 2003 20:04 schreef Alicey het volgende:
Logistieke planning en human resources.
Je kunt trouwens altijd nog perkjes van de gemeente gaan harken of vuilnisman worden ofzo. Daar hoef je niet slim of representatief voor te zijn.
quote:Ze weet ook wel dat het nodig is om in leven te blijven, alleen zou zij liever zien dat ik vrijwilligerswerk ging doen, en op die manier zou proberen de nodige contacten te vinden om aan betaald werk te komen. Ik zou het echter maar kort kunnen doen, want er moet brood op de blank komen. Bovendien wil geen baas me hebben omdat ik geen diploma's heb
Op zondag 12 oktober 2003 20:02 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Je moet er eerst eens goed over praten met haar, kijk t is je moeder en ze zal t echt wel begrijpen als je maar gewoon vertelt hoe belangrijk t voor je is en hoe goed t je zou doen als ze ermee instemde.
Ik ben bang dat ze nooit zal instemmen, denk dat het niet verder komt dan als het ware gedogen wat ze nu doet. Doet me veel pijn.
quote:Maar je hebt dit wel uitgelegd aan je moeder? Over je diploma's en geld etc?
Op zondag 12 oktober 2003 20:08 schreef Alicey het volgende:[..]
Ze weet ook wel dat het nodig is om in leven te blijven, alleen zou zij liever zien dat ik vrijwilligerswerk ging doen, en op die manier zou proberen de nodige contacten te vinden om aan betaald werk te komen. Ik zou het echter maar kort kunnen doen, want er moet brood op de blank komen. Bovendien wil geen baas me hebben omdat ik geen diploma's heb
Ik ben bang dat ze nooit zal instemmen, denk dat het niet verder komt dan als het ware gedogen wat ze nu doet. Doet me veel pijn.
quote:Nee, maar ik zoek zo nu en dan de juiste mensen om ander werk op te knappen als er vraag naar is. Mede dankzij mijn vader weet ik precies wat er te vinden is.
Op zondag 12 oktober 2003 20:07 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dus je bent smokkelaar én pooier?
quote:Door een soort van ongeluk heb ik iets aan mijn rug overgehouden, waardoor ik onder anderen niet langer dan een half uur achter elkaar kan staan of lopen zonder te rusten.
Je kunt trouwens altijd nog perkjes van de gemeente gaan harken of vuilnisman worden ofzo. Daar hoef je niet slim of representatief voor te zijn.
quote:Ja, maar ze heeft dus een alternatief voorgesteld. Dat er dan niet eens geld is voor eten interesseert haar niet. Het lijkt wel alsof ze geen donder om zichzelf geeft
Op zondag 12 oktober 2003 20:09 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Maar je hebt dit wel uitgelegd aan je moeder? Over je diploma's en geld etc?
En waarom gaat je moeder niet werken?
quote:Beetje vreemd van haar dan. Maar jij verdient geld voor jullie beiden?
Op zondag 12 oktober 2003 20:14 schreef Alicey het volgende:[..]
Ja, maar ze heeft dus een alternatief voorgesteld. Dat er dan niet eens geld is voor eten interesseert haar niet. Het lijkt wel alsof ze geen donder om zichzelf geeft
quote:Tot nu toe is het me nooit gelukt. En ik trek het gewoon niet meer om weer een studie te moeten afbreken, ik ga me daar zo dom van voelen.
Op zondag 12 oktober 2003 20:15 schreef Silicium het volgende:
Wat weerhoudt je ervan om alsnog je studie af te maken? (Muv de reden dat het minder geld opbrengt)
quote:Zij wil het huishouden doen. Bovendien heeft zij ook geen diploma's of wat dan ook.
En waarom gaat je moeder niet werken?
quote:Ja, dat klopt.
Op zondag 12 oktober 2003 20:17 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Beetje vreemd van haar dan. Maar jij verdient geld voor jullie beiden?
quote:Ehm newsflash: veel ouders hebben de neiging om zichzelf weg te cijferen om te zorgen dat hun kinderen beter terechtkomen. Dat is alleen maar goed bedoeld.
Op zondag 12 oktober 2003 20:14 schreef Alicey het volgende:[..]
Ja, maar ze heeft dus een alternatief voorgesteld. Dat er dan niet eens geld is voor eten interesseert haar niet. Het lijkt wel alsof ze geen donder om zichzelf geeft
quote:Nou ja gezien je situatie is t enige wat ik je nog kan aanbevelen dat je je moeder probeert om te praten zodat ze of je handel accepteert of dat ze zelf in de wereld terecht komt. Veel succes iig verder
Op zondag 12 oktober 2003 20:22 schreef Alicey het volgende:[..]
Ja, dat klopt.
quote:ja maar in t geval van vrijwilligerswerk zijn ze beiden slechter af
Op zondag 12 oktober 2003 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm newsflash: veel ouders hebben de neiging om zichzelf weg te cijferen om te zorgen dat hun kinderen beter terechtkomen. Dat is alleen maar goed bedoeld.
quote:Ik snap het meeste niet. Ik heb een probleem met verbanden leggen in tekst is me ooit gezegd. Ik weet niet wat daarvan waar is, maar om een of andere reden ga ik altijd af als een gieter bij proefstukken enzo.
Op zondag 12 oktober 2003 20:22 schreef Silicium het volgende:
Wat ging er mis met je studie?
quote:Ik weet dat het goed bedoeld is, maar niemand schiet daar iets mee op. Ik ben het verplicht om goed voor mijn moeder te zorgen vind ik.
Op zondag 12 oktober 2003 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm newsflash: veel ouders hebben de neiging om zichzelf weg te cijferen om te zorgen dat hun kinderen beter terechtkomen. Dat is alleen maar goed bedoeld.
quote:Hoe pak ik dat het beste aan?
Op zondag 12 oktober 2003 20:24 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Nou ja gezien je situatie is t enige wat ik je nog kan aanbevelen dat je je moeder probeert om te praten zodat ze of je handel accepteert of dat ze zelf in de wereld terecht komt. Veel succes iig verder
quote:Ompraten? Weet ik t, koop cadeautjes voor dr, ga eens een dagje met dr naar zee, etc.
Op zondag 12 oktober 2003 20:29 schreef Alicey het volgende:[..]
Hoe pak ik dat het beste aan?
quote:Dat wil ze nooit, omdat ze "weet waar het geld vandaan komt"
Op zondag 12 oktober 2003 20:30 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ompraten? Weet ik t, koop cadeautjes voor dr, ga eens een dagje met dr naar zee, etc.
quote:Ben je onderzocht? Is er geen manier om dingen wel goed te leren? Is er geen leuke mbo-opleiding die je kunt doen? Hoe oud ben je?
Op zondag 12 oktober 2003 20:25 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik snap het meeste niet. Ik heb een probleem met verbanden leggen in tekst is me ooit gezegd. Ik weet niet wat daarvan waar is, maar om een of andere reden ga ik altijd af als een gieter bij proefstukken enzo.
quote:Doe dan iets voor haar zonder geld dat wel iets betekent voor haar
Op zondag 12 oktober 2003 20:34 schreef Alicey het volgende:[..]
Dat wil ze nooit, omdat ze "weet waar het geld vandaan komt"
quote:Wie zou me moeten onderzoeken?
Op zondag 12 oktober 2003 20:37 schreef Silicium het volgende:[..]
Ben je onderzocht?
quote:Ik weet niet.. Het is mij nog niet gelukt.
Is er geen manier om dingen wel goed te leren? Is er geen leuke mbo-opleiding die je kunt doen? Hoe oud ben je?
quote:Weet jij iets waar geen geld bij komt kijken?
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Doe dan iets voor haar zonder geld dat wel iets betekent voor haar
quote:Je kunt toch altijd één of ander arbeidersberoep doen. Zijn zoveel mensen, die worden timmerman, schilder of metselaar omdat ze niks anders kunnen....
Op zondag 12 oktober 2003 19:23 schreef Alicey het volgende:[..]
Tot nu toe heb ik er geen een met succes afgerond
quote:Die mensen hebben denk ik een goede rug.
Op zondag 12 oktober 2003 22:07 schreef vbmot het volgende:[..]
Je kunt toch altijd één of ander arbeidersberoep doen. Zijn zoveel mensen, die worden timmerman, schilder of metselaar omdat ze niks anders kunnen....
quote:en dat noem je op het rechte pad... volgens mij hanteert de gemiddelde fok!ker een andere definitie van op het rechte pad zijn...
ook ik kan er naast zitten maar denk het niet in dit geval...
succes verder, en ik neem mn petje af als je ook een koninklijk lid aan de haak weet te slaan...
* Freeflyer heeft nu al zin in de "alicey gate"
quote:Ok, maar heeft de gemiddelde fokker ook gelijk?
Op zondag 12 oktober 2003 22:17 schreef Freeflyer het volgende:[..]
en dat noem je op het rechte pad... volgens mij hanteert de gemiddelde fok!ker een andere definitie van op het rechte pad zijn...
ook ik kan er naast zitten maar denk het niet in dit geval...
quote:Ik vraag me trouwens af of Mabel zich mijn vader nog herinnert.
succes verder, en ik neem mn petje af als je ook een koninklijk lid aan de haak weet te slaan...
quote:Je zit me toch niet belachelijk te maken?
* Freeflyer heeft nu al zin in de "alicey gate"
quote:Doe eens een paar weken t huishouden voor haar.
Op zondag 12 oktober 2003 20:42 schreef Alicey het volgende:[..]
Weet jij iets waar geen geld bij komt kijken?
quote:Waar moeten we dan van leven?
Op zondag 12 oktober 2003 22:25 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Doe eens een paar weken t huishouden voor haar.
quote:Eh, je hoeft toch niet elke dag t huishouden te doen, of helemaal compleet, gewoon delen.
Op zondag 12 oktober 2003 22:30 schreef Alicey het volgende:[..]
Waar moeten we dan van leven?
quote:Is misschien een goed idee!
Op zondag 12 oktober 2003 22:32 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Eh, je hoeft toch niet elke dag t huishouden te doen, of helemaal compleet, gewoon delen.
quote:En je moeder zal t waarderen, zodat je die waardering weer kan 'misbruiken'
Op zondag 12 oktober 2003 22:36 schreef Alicey het volgende:[..]
Is misschien een goed idee!
quote:Toiletjuffrouw dan?
Op zondag 12 oktober 2003 22:12 schreef Alicey het volgende:[..]
Die mensen hebben denk ik een goede rug.
quote:in dit geval mag je daar wel vanuit gaan... het druist in tegen algemeen geldende normen en waarden. als je het daar niet mee eens bent is dit misschien wel niet het juiste land voor jou
Ok, maar heeft de gemiddelde fokker ook gelijk
quote:ik zou niet durven
Je zit me toch niet belachelijk te maken?
quote:Haha, je probeert je ma erbij te betrekken, zij wil duidelijk niet en maakt zich zorgen om je, en jij vraagt je af waar die bezorgdheid vandaan komt?
Ik voel me door die kritiek echter net een halve crimineel. Hebben anderen dit ook wel eens?
quote:Die vergelijking is echt zo krom als een hoepel. Wat wil je nou horen eigenlijk? 't Enige patroon wat ik kan ontdekken is dat je jezelf niet echt crimineel vind. Nou mag je jezelf van alles wijsmaken om te kunnen leven, maar verwacht nou niet dat de rest van FOK! dit bevestigt...
Op zondag 12 oktober 2003 19:31 schreef Alicey het volgende:
Crimineel is een groot woord. Maar je hebt misschien wel gelijk dat het niet helemaal legaal is. Maargoed, we rijden ook allemaal wel eens iets te hard toch?
Ik ben eigenlijk ook achterlijk ook dat ik reageer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |