Weet iemand wat voor werk ik zou kunnen doen, en bij wat voor bedrijven ik het beste kan gaan solliciteren? Is het verstandig om wat opleidingen te verzinnen die ik heb afgemaakt, en dan vertellen dat mijn diploma's zijn zoekgeraakt of bij een brand verloren zijn gegaan of zo, of kan ik dat beter niet doen?
quote:nee, zou ik niet doen.
Op zondag 12 oktober 2003 17:25 schreef Alicey het volgende:
Is het verstandig om wat opleidingen te verzinnen die ik heb afgemaakt, en dan vertellen dat mijn diploma's zijn zoekgeraakt of bij een brand verloren zijn gegaan of zo, of kan ik dat beter niet doen?
misschien is het werken in een supermarkt iets voor je?
Begin een cursus bij de LOI en solliciteer daarna.
quote:
Is het verstandig om wat opleidingen te verzinnen die ik heb afgemaakt, en dan vertellen dat mijn diploma's zijn zoekgeraakt of bij een brand verloren zijn gegaan of zo, of kan ik dat beter niet doen?
een opleiding is namelijk veel meer dan alleen het papiertje/bewijs
quote:Daar willen ze minimaal MAVO zien, bij de Albert Heijn zelfs HAVO
Op zondag 12 oktober 2003 17:26 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
nee, zou ik niet doen.
maar wat voor werk lijkt je leuk?!misschien is het werken in een supermarkt iets voor je?
quote:Ik heb een aantal cursussen geprobeerd, maar het was gewoon allemaal te moeilijk. Dat is dus denk ik ook geen oplossing.
Op zondag 12 oktober 2003 17:27 schreef FRaGMaN het volgende:
liegen bij je sollicitatie. Heel slim.Begin een cursus bij de LOI en solliciteer daarna.
Dan ben je volstrekt kansloos denk ik, ze willen je nog niet eens bij de Hema aan het werk hebben vrees ik
Waarom heb je ingodsnaam niet je Mavo diploma gehaald? Dan had je tenminste nog een MBO opleiding kunnen gaan doen
Misschien kun je nog in de prostitutie werken? Kun je in ieder geval nog geld verdienen...
Mag ik vragen hoe oud je bent??
quote:Het was gewoon te moeilijk.. Na 2 keer blijven zitten op de MAVO van school afgegaan
Op zondag 12 oktober 2003 17:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hebt zelfs je middelbare school niet afgemaakt?Dan ben je volstrekt kansloos denk ik, ze willen je nog niet eens bij de Hema aan het werk hebben vrees ik
Waarom heb je ingodsnaam niet je Mavo diploma gehaald? Dan had je tenminste nog een MBO opleiding kunnen gaan doen
quote:Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar ik was niet representatief genoeg
Misschien kun je nog in de prostitutie werken? Kun je in ieder geval nog geld verdienen...
Mja daar letten ze wel op ervaring etc.
quote:Ik neem aan dat dit een grap is
Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar ik was niet representatief genoeg
[Dit bericht is gewijzigd door soullie op 12-10-2003 17:34]
Ik zou iig een vmbo-diploma gaan halen voordat je gaat werken, met alleen basisschool kan je het wel vergeten.
quote:Voor serveren was ik niet representatief genoeg. Ik heb een weekje bij een schoonmaakbedrijf gewerkt, maar werkte niet hard genoeg. Productiewerk zou nog kunnen, maar weet je waar ik dan het beste kan solliciteren?
Op zondag 12 oktober 2003 17:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Nou zo te lezen kan je alleen gaan serveren of iets in die richting, schoonmaken kan ook.
Anders fijn het productiewerk in (en dat zuigt pas echt, als ik jou was zou ik leren want hier schiet je niets mee op in je leven)
quote:Ja dan zal het wel lopende band werk voor je worden, of schoonmaak werk misschien?
Op zondag 12 oktober 2003 17:33 schreef Alicey het volgende:[..]
Het was gewoon te moeilijk.. Na 2 keer blijven zitten op de MAVO van school afgegaan
quote:wat ben ik nu benieuwd naar een foto ...
[b]Op zondag 12 oktober 2003 17:33 schreef Alicey het volgendeIk heb daar ook gesolliciteerd, maar ik was niet representatief genoeg
quote:Ik ben 23. Maar hoe willen ze er achter komen dat ik lieg? Kunnen ze ergens opvragen of ik diploma's heb ofzo?
Op zondag 12 oktober 2003 17:33 schreef zoiezo het volgende:
In ieder geval niet liegen over diploma's, daar komen ze snel genoeg achter.Mag ik vragen hoe oud je bent??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |