abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:06:29 #1
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13827101

Hoe gaat het verhaal verder?

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:13:50 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13827196
Niet blijkbaar.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:15:29 #3
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13827227
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:13 schreef Bioslock het volgende:
Niet blijkbaar.
Nee, .

Waarom worden mijn topics zo benadeeld?

1 kernfysicus
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:19:35 #4
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13827293
Ik bedoel, twee views in vijf minuten! Hoe kan dat toch? Zijn mijn titels te ingewikkeld, of ligt het aan mijn nickname?
1 kernfysicus
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:21:30 #5
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_13827329
Een teddybeer zit in zijn eentje wat te drinken, en op een gegeven moment belt hij zijn meisje op.

"Hey," zegt Teddy, "kom je neuken?"

"Nee, ik moet mijn nagels lakken," zegt het meisje van Teddy.

Dus Teddy denkt, shit, wat nu. Dan ziet hij een geweer in de gang staan en steekt hij het in zijn hol. Einde.

pi_13827355
Teddy is aan het bellen in een kroeg , een trefplaats voor huurmoordenaars.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13827474
teddy wou zich helemaal lam zuipen, maar dat lukte hem niet dus at hij zijn mobiel op, toen was die nog niet dronken dus huurde een huurmoordenaar in om hem dood te kietelen met zijn sniper
rednuhT.rohT
pi_13827649
Jullie snappen het ook niet he
Hoe gaat het VERDER?

Teddybeertje was in het glas bier geflikkerd, waarna hij moest drinken om te overleven. Hij helemaal zat, zag dat mobieltje liggen, belde naar zijn baas.

Zijn baas was woest toen hij ontdekte dat Teddy zijn glas bier had leeg gedronken en pakte toen zijn supergevaarlijkvlamvattendheelergduur geweer en knalde zichzelf door zun hoofd, omdat hij de ellende niet kon over zien. Teddy muteerde, nam gedesillusioneerd de hele stad over met zijn wrede vriendjes en kwam toen op de tv als Tommie in Sesamstraat.

Samen met Meneer Aart heeft hij nog vele glazen bier leeg gedronken. Zijn baas heeft hij nooit meer terug gezien

En ja, ik verveel me ook maar de tering

pi_13827728
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:46 schreef Bellah het volgende:
Jullie snappen het ook niet he
Hoe gaat het VERDER?

Teddybeertje was in het glas bier geflikkerd, waarna hij moest drinken om te overleven. Hij helemaal zat, zag dat mobieltje liggen, belde naar zijn baas.

Zijn baas was woest toen hij ontdekte dat Teddy zijn glas bier had leeg gedronken en pakte toen zijn supergevaarlijkvlamvattendheelergduur geweer en knalde zichzelf door zun hoofd, omdat hij de ellende niet kon over zien. Teddy muteerde, nam gedesillusioneerd de hele stad over met zijn wrede vriendjes en kwam toen op de tv als Tommie in Sesamstraat.

Samen met Meneer Aart heeft hij nog vele glazen bier leeg gedronken. Zijn baas heeft hij nooit meer terug gezien

En ja, ik verveel me ook maar de tering

rednuhT.rohT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')