quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:46 schreef Dagobert het volgende:
Ja he Inkie!Jij komt gewoon hoor
Anders spijbel je maar van je werk
quote:Ik vind jullie ook liev
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Inkie MOET komen!
quote:Ik wil toch wel graag drinken...
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:48 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Aangezien ik niet in Oldenzaal woon en dus al bij iemand moet logeren gaat dat een beetje moeilijk ... Heeft QyRoZ geen plek over? Of is 's nachts terugrijden eventueel geen optie ?
.
quote:Dan weet ik het nog niet, 's nachts terugrijden in een in verregaande staat van ontbinding verkerende Ford Fiesta is ook geen pretje...
Op zondag 19 oktober 2003 20:49 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
tis keuzes maken djeez
quote:dan hoop ik dat je een slaapplaats vind
Op zondag 19 oktober 2003 23:48 schreef Djeez het volgende:[..]
Dan weet ik het nog niet, 's nachts terugrijden in een in verregaande staat van ontbinding verkerende Ford Fiesta is ook geen pretje...
weet trouwens bij god niet waar het eigenlijk ligt..
de heen weg tenminste ik blijf 's nachts daar slapen...en de volgende dag gaat amara mee terug... zou eventueel wel iemand op de achterbank kunnen (niet zo heel groot)
benzine geld hoef ik niet BTW ik moet er toch naar toe
[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 20-10-2003 13:07]
quote:weet je waar enschede is??
Op maandag 20 oktober 2003 13:01 schreef nexhil het volgende:
ik ga vanuit nijmegen met de auto naar oldenzaal toe....er kunnen mensen meerijden.. (geen psycho's svp)
de heen weg tenminste ik blijf 's nachts daar slapen...en de volgende dag gaat amara mee terug... zou eventueel wel iemand op de achterbank kunnen (niet zo heel groot)
zo ja dan rij je gewoon die kant op en als je voorbij of misschien wel voor enschede komt zal oldenzaal waarschijnlijk wel aangegeven staan
ze zijn er vandaag achter gekomen wie ik op het oog heb en dat die ook komt enzo en dus ook dat deze meeting is. Zitten telkens te ouwehoeren dat ze dus ook komen en ik zie ze er echt voor aan
maar goed zijn wel aardige lui
quote:Richting Arnhem, daarna Apeldoorn, bij Knooppunt Beekbergen richting Deventer/Hengelo en daarna Immer Gerade Aus.
ik ga vanuit nijmegen met de auto naar oldenzaal toe....er kunnen mensen meerijden.. (geen psycho's svp)
En btw, ik wou met m'n auto gaan, kunnen dan 3 mensen mee. Ik woon in apeldoorn, dus mensen die tussen apeldoorn en oldenzaal wonen, zouden mee kunnen.
quote:en dan afslag oldenzaal. linksaf aan het eind van de uitrit. 2 rotondes rechtdoor. gelijk naar de 2e rotonde rechtsaanhouden. Kom je op rotonde. rechtsaf. en gelijk weer linksaf. Dat is de afslag na de brandweer kazerne. Die straat ga je alsmaar rechtdoor. kom je bij stoplichten uit. Daar ga je rechtdoor! en dan met de weg mee naar links. Kom je bij een parkeerplaats uit waar je je auto neer kan pleuren. Daar is ook het postkantoor.
Op maandag 20 oktober 2003 18:06 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Richting Arnhem, daarna Apeldoorn, bij Knooppunt Beekbergen richting Deventer/Hengelo en daarna Immer Gerade Aus.
ik hoop dat jullie hem snappen
op de gemiddelde fok! meeting zit er een speling van een uur...
dus 18.00 verzamelen, 19.00 eten?
quote:de keuken sloot om 20.0 maar dat kon in overleg ook nog wel iets later maar veel later zou het iig niet moeten worden
Op maandag 20 oktober 2003 21:32 schreef Faithy het volgende:
18.00 aanwezig 18.15 eten vind ik nobel..op de gemiddelde fok! meeting zit er een speling van een uur...
dus 18.00 verzamelen, 19.00 eten?
quote:dan maken we t een uurtje eerder toch?:)
Op maandag 20 oktober 2003 21:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
de keuken sloot om 20.0 maar dat kon in overleg ook nog wel iets later maar veel later zou het iig niet moeten worden
quote:hmmmmzz ik denk dat we het het beste gewoon 18.00 kunnen verzamelen bij de steen
Op maandag 20 oktober 2003 22:02 schreef Minkeltje het volgende:[..]
dan maken we t een uurtje eerder toch?:)
desnoods reserveer ik voor 18.30 bij markant
quote:omdat er toch niemand terug leest...hier nog maar een keer dan
ow en bedankt voor de routeplanning jongens!
quote:daar in dat boerenland zijn ze ook niet echt van de afwijkenden.. als ze eenmaal iets hebben besloten, kan er ook bijna niets meer aan veranderd worden...
Op maandag 20 oktober 2003 22:30 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
hmmmmzz ik denk dat we het het beste gewoon 18.00 kunnen verzamelen bij de steen
desnoods reserveer ik voor 18.30 bij markant
quote:Nounounou, dat kan wel. Soms. In overleg. Met een bedenktijd van 20 weken. En 10 koeien.
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:36 schreef Faithy het volgende:[..]
daar in dat boerenland zijn ze ook niet echt van de afwijkenden.. als ze eenmaal iets hebben besloten, kan er ook bijna niets meer aan veranderd worden...
![]()
Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is. Een meet zo dichtbij is altijd fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |