Handboog, geschikt voor de sport of gewoon vrije tijd.
De boog:
En de koffer:
Vraagprijs: ¤200,-
quote:Jep, is linkshandig.. Ik weet niet of dat is wat je zoekt... als dat niet het geval is, hoef je alleen een rechtshandig middenstuk te kopen.
Op zondag 12 oktober 2003 19:57 schreef plipo het volgende:
Aan de foto te zien is die link handig? Kun je dit even bevestigen?En waar is die aftehalen?
quote:Ik weet niet of je helemaal uit de andere kant van het land moet komen... maar ik heb eventueel ook vervoer... dus misschien een tussenoplossing mogelijk?
Op zondag 12 oktober 2003 21:27 schreef plipo het volgende:
Ja, ik zocht wel een links handige..
Maar gouda is me toch iets te ver weg.. Sorry
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:37 schreef Baklap het volgende:
Komop Legolas wannebees, bieden maar!
quote:Toch ff gelachen he
Op zondag 12 oktober 2003 21:46 schreef DJ-Maurits het volgende:[..]
![]()
En nu weer ontopic...
quote:Als je rechtshandig bent, heb je de boog in je linkerhand...
Op maandag 13 oktober 2003 13:35 schreef Viper_74 het volgende:
ff lekker totaal offtopic hoor. Maar als je rechtshandig bent, heb je de boog dan in je linkerhand ? of in je rechter.
quote:Idd... Horen jullie het ook eens van een ander...
Op maandag 13 oktober 2003 14:18 schreef beschuit het volgende:
is een heel aardig boogje dit; heb 3 jaar met eenzelfde boog geschoten. met succes dus
Misschien wel handig om de trekkacht te vermelden?
*Nachtdier was erg blij met z'n eerste eigen boog: een linkshandige Samick, terwijl ie voor de rest 99% rechtshandig is*
quote:Daar heb je idd een punt...
Op maandag 13 oktober 2003 21:28 schreef Nachtdier het volgende:
Heb in het begin ook met zoiets geschoten. Leuk ding om mee te beginnen, al is de prijs behoorlijk hoog denk ik...Misschien wel handig om de trekkacht te vermelden?
*Nachtdier was erg blij met z'n eerste eigen boog: een linkshandige Samick, terwijl ie voor de rest 99% rechtshandig is*
quote:Stond al een paar posts hoger... 18 pond dus...
Op donderdag 16 oktober 2003 20:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
Hoeveel pond trek 'ie eigenlijk?
quote:Had ik overheen gelezen....
Op donderdag 16 oktober 2003 20:18 schreef DJ-Maurits het volgende:[..]
Stond al een paar posts hoger... 18 pond dus...
.
maar ik woon een pleuris end van gouda vandaan.
verder zal ik eerst moeten uitzoeken of er wel een boogschiet vereniging bij mij in de buurt is. (wat voor nut heeft het om een boog te kopen als je er nergens mee kan schieten.)
en 18 pond is misschien wat aan de lichte kant. hoeveel moeite kost het om um iets zwaarder te maken ?
edit.
ik doe dus nu nog geen bod. maar ik hou ut wel in mn actieve ged8te
kmoet dus nog ff wat uitzoeken
quote:Gezien je geboortedatum en er van uitgaand dat je een normale lichaamsbouw hebt, is 18 pond idd aan de lichte kant.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:54 schreef Wh33L het volgende:
ik heb opzich wel interesse.maar ik woon een pleuris end van gouda vandaan.
verder zal ik eerst moeten uitzoeken of er wel een boogschiet vereniging bij mij in de buurt is. (wat voor nut heeft het om een boog te kopen als je er nergens mee kan schieten.)en 18 pond is misschien wat aan de lichte kant. hoeveel moeite kost het om um iets zwaarder te maken ?
edit.
ik doe dus nu nog geen bod. maar ik hou ut wel in mn actieve ged8te
kmoet dus nog ff wat uitzoeken
quote:ik ben 1,80 lang. en doe veel aan sport. 80 push-ups is een makkie
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:50 schreef DJ-Maurits het volgende:[..]
Gezien je geboortedatum en er van uitgaand dat je een normale lichaamsbouw hebt, is 18 pond idd aan de lichte kant.
Om de boog zwaarder te maken, heb je alleen een setje nieuwe latten nodig, die zijn nieuw ongeveer ¤60,-. Maar bijna elke speciaalzaak verkoopt prima tweedehands latten voor ongeveer ¤25,-.
.
* Wh33L moet er dus nog ff overnadenken
ps. hoeveel haast heb je ?
quote:Het gaat niet alleen om kracht he...
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:55 schreef Wh33L het volgende:[..]
ik ben 1,80 lang. en doe veel aan sport. 80 push-ups is een makkie
dus dan zal die idd wel een stukje te licht zijn voor mij.* DJ-Maurits moet er dus nog ff overnadenken
ps. hoeveel haast heb je ?
quote:Nou.. ik heb daar wel geschoten (Gravin Jacoba van Beieren), maar vooral toen ze nog op een andere locatie zaten... vind het nu niet bepaald een geweldige vereniging...
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:09 schreef Marcie_Marc het volgende:
ff off-topic hoor, maar jij schoot/schiet zker bij het virus (vereniging in Gouda)
quote:Pak een sleutel (of iets anders met een gaatje erin) en strek die voor je uit. Probeer nu met 1 oog door het gaatje naar een vast punt te kijken. Knijp je je linkeroog dicht, dan heb je een rechtse boog nodig en vice versa...
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:19 schreef MrAbagnale het volgende:
misschien hele domme vraag. Als je rechtshandig ben, dan moet je toch ook gewoon een rechtshandige boog nemen? Of is dat misschien omgekeerd, lijkt me niet. Domme vraag dus.
er zijn namelijk geen schiet verenigingen bij mij in de buurt. verder zal ik een rechtshandige boog moeten hebben. en na overleg met een vriend die jaren zelf heeft booggeschoten tot de conclusie gekomen dat als ik zou gaan schieten ook geen boog voor mij is.
dus helaas.
khoop voor je dat iemand anders hem wil hebben. anders zou ik hem maar bewaren en gewoon later nog een keer proberen te verkopen. tis zonde om dat soort mooi spul te moeten weg gooien.
iig voorspoedige verkoop gewenst
quote:Dat is jammer... maar je moet geen aankoop doen waar je niets aan hebt..
Op zondag 2 november 2003 14:21 schreef Wh33L het volgende:
het spijt mij zeer voor je. maar ik ga je boog niet kopen.er zijn namelijk geen schiet verenigingen bij mij in de buurt. verder zal ik een rechtshandige boog moeten hebben. en na overleg met een vriend die jaren zelf heeft booggeschoten tot de conclusie gekomen dat als ik zou gaan schieten ook geen boog voor mij is.
dus helaas.
khoop voor je dat iemand anders hem wil hebben. anders zou ik hem maar bewaren en gewoon later nog een keer proberen te verkopen. tis zonde om dat soort mooi spul te moeten weg gooien.iig voorspoedige verkoop gewenst
Ik was ook echt niet van plan om iets weg te gooien...
Maar 200 euro is aan de hoge kant voor deze boog hoor.
quote:Dat is idd een idee, maar volgens mij is de dichtsbijzijnde winkel in Roggel..
Op maandag 3 november 2003 14:55 schreef buitenbeentje het volgende:
Neem anders eens contact op met een hanboogwinkel. Ik weet er zo geen in de buurt van Gouda, maar het is gewoon een optie.
quote:Opzich is hij het waard, maar als iemand een redelijk tegenbod doet, ga ik daar natuurlijk gewoon op in..
Maar 200 euro is aan de hoge kant voor deze boog hoor.
En momenteel schiet ik met een rechtshandige 36 pond Hoyt Avalon.
quote:Bedankt voor de info!
Op maandag 3 november 2003 15:20 schreef buitenbeentje het volgende:
Uh, nee. De dichtsbijzijnde winkel voor jou (voor zover ik weet) is in Drunen. Da's tussen Waalwijk en 's-Hertogenbosch in.En momenteel schiet ik met een rechtshandige 36 pond Hoyt Avalon.
En dat is een erg lekkere boog, heb ik ook nog mee geschoten.. Het is voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik 18 pond trok..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |