Ik vraag me af wat daar nog uit gaat komen.
Wie zijn trouwens de gasten die dit seizoen nog gaan komen?
Ik heb GVD niks gehoord over de kaartjes die ik besteld had...
Ook niet eens dat ik ze NIET heb, dat had ik op z'n minst toch wel verwacht...
Maar ja, het blijft een strak programma!
Sjobissittieeeeeeeeeee! Oh yeah!
quote:Da's Jan Jaap van der Wal, die heeft ook een hele leuke column op de radio
Op donderdag 31 mei 2001 22:09 schreef Jewel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste aflevering met Jan Jaap (hoe heet die ook alweer) best wel tegen vond vallen.
quote:Koekepan gaat ook eens kijken of de televisie in gebruik is.
Op zaterdag 02 juni 2001 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik vond hem vorige week ook tegenvallen, maar het begint over een paar minuten weer en ik zal het altijd blijven kijken.
quote:Ja dus.
Op zaterdag 02 juni 2001 21:55 schreef Koekepan het volgende:[..]
Koekepan gaat ook eens kijken of de televisie in gebruik is.
The Shining
Hopeloos.
Waar is mijn boek over elliptische functies?
Maar het was wel leuk
Ik vond de bijdragen van Linda de Mol en Hanneke Groenteman ook leuker dan verwacht!
quote:Dat vind ik ook, had het van te voren niet verwacht.
Op zaterdag 02 juni 2001 22:44 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Phewww, gelukkig deze aflevering was een stuk leuker dan die van vorige week!Ik vond de bijdragen van Linda de Mol en Hanneke Groenteman ook leuker dan verwacht!
Erg leuke aflevering
Die Jan-Jaap werd beetje ondergesneeuwd door de overige aanwezigheden.
Verder wel leuke aflevering.
quote:Viel me ook al op, leek net kopspijkers van 2 weken geleden.
Op zaterdag 02 juni 2001 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel jammer dat ze niet alles uitzenden want er was (zo te horen) heel erg veel in geknipt.
Ik vind die Jan Jaap dinges iig wel een stuk geestiger dan die Marc Marie Huybrechts of i.d.
quote:Echt waar
Op zaterdag 02 juni 2001 22:53 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Ik vind die Jan Jaap dinges iig wel een stuk geestiger dan die Marc Marie Huybrechts of i.d.
Hmmzz Vreemd....
quote:Of Nova van 3 mei
Viel me ook al op, leek net kopspijkers van 2 weken geleden.
quote:Of op het interview waar nova van drie mei over ging
Op zaterdag 02 juni 2001 22:58 schreef Koekepan het volgende:[..]
Of Nova van 3 mei
La Groenteman was lekker bezig en Linda de Mol ook wel, maar zij wist vooral heel errug veel (had ik eerlijk gezegd niet verwacht van haar).
quote:Dat hoort bij het soort programma! Ze nemen bijvoorbeeld anderhalfuur of meer op en mogen maar 45 minuten uitzenden dus dan moet de botte bijl erin...
Viel me ook al op, leek net kopspijkers van 2 weken geleden.
quote:
Ik had nog van die leuke uitspraken, maar iemand heeft die van m'n autoque gejat...
quote:
Blijkbaar houden mannen ook niet van naspel bij het voetbal...
quote:
Imam hutsefluts krijgt taakstraf in homokamp opgelegd door de rechter...
quote:
Jeezis hij is echt sexy
Het gaat over Laurentien Brinkhorst!
quote:* speknek lag in ieder geval heeelemaal dubbel vanavond
Hij heeft niks tegen homo's, alleen wat tegen Harm Edens
Ongebruikelijk is het iig wel. En leuk.
quote:
Maar zo'n koe kun je toch niet via internet vervoeren?
Jawel, die stuur je gewoon mee als attachment!
quote:
Meneer Claus, er staat hier iemand van BNN die informeert naar uw afgestane nier
quote:Is niet ongebruikelijk hoor... Ligt meestal aan het niveau van de gasten... Mensen zoals de Kamagurka e.d. zijn natuurlijk wel in staat om een onderschrift eruit te schudden...
Op zaterdag 02 juni 2001 23:39 schreef k_man het volgende:
Was het trouwens voor het eerst dat een gast het onderschrift bij de foto bedacht?Ongebruikelijk is het iig wel. En leuk.
quote:Dat bedoelde ik niet. Laatst dreven ze in kopspijkers de spot met het interview van Nova met Willem Alexander waarin Kok geknipt zou hebben. Toen knipten ze er op de raarste momenten stukken uit..
Op zaterdag 02 juni 2001 23:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat hoort bij het soort programma! Ze nemen bijvoorbeeld anderhalfuur of meer op en mogen maar 45 minuten uitzenden dus dan moet de botte bijl erin...
Gebeurt ook zo bij Studio Spaan en dat weet ik uit eigen ervaring...
quote:Jaaaaaaaaaa! Ze begonnen aan een verhaal en toen werd er geknipt en waren ze aan het einde van een verhaal... ZOGENAAMD...
Op zondag 03 juni 2001 00:33 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Dat bedoelde ik niet. Laatst dreven ze in kopspijkers de spot met het interview van Nova met Willem Alexander waarin Kok geknipt zou hebben. Toen knipten ze er op de raarste momenten stukken uit..
Ik heb vanavond dubbel gelegen. Wat een topaflevering.
Ook die opmerking over de verslaggever van BNN die informeert wat Claus met zijn nier gaat doen.
En het voetbalgeklets, de analyse, etc.
was top.
en de opmerkingen over vanessa (weet niet hoe ze jezus moet spellen)
quote:Mevrouw heeft een fotografisch geheugen.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:03 schreef k_man het volgende:
Linda de Mol ook wel, maar zij wist vooral heel errug veel (had ik eerlijk gezegd niet verwacht van haar).
Image is not everything.
Ron Brandsteder is ook zo'n type, of Robert ten Brink.
Onderschat ze niet.
Linda over Laurentien : echt lelijk is ze niet, er valt best nog wat van te maken, dan is prinses Christina toch veel lelijker.
quote:Iedereen behalve Meneer Tim
Op zondag 03 juni 2001 14:37 schreef Biglebowski het volgende:
Ik vind die Jan-Jaap maar een over het paard getilde "COMEDIAN".... hij is gewoon niet leuk maar ronduit flauw en kinderachtig.... Marc-Marie Huybregts, pannellid van vorig jaar daarentegen ... was GRANDIOOS.....Smaken verschillen natuurlijk maar als ik zeg dat een overgang van Marc Marie naar Jan Jaap verlies van kwaliteit is dan zal iedereen dat beamen toch ??!!
De eerste aflevering dit seizoen heb ik ook dubbel gelegen deze net zo eigenlijk Humor is vaak erg personlijk
Ik heb hem een paar jaar terug gezien bij de comedytrain en vond hem erg goed. Dacht toen ook wel dat "men" daar meer van zou horen.
Quote uit de comedytrain "Ik kom uit Friesland, daar hebben ze geen millenniumprobleem. Daar lopen ze namelijk 10 jaar achter" GENIAAL!
Marc Marie is ook erg funnie, maar ook erg chaotisch. Volgens mij bereikt hij eerder de irritatiegrens.
quote:Ik heb van beiden een show gezien en vond zelf JJ toch wat beter... Maar MM is ook heeeel goed. En inderdaad behoorlijk chaotisch... Maar da's ook weer leuk aan hem...
Op zondag 03 juni 2001 17:17 schreef Da hopman het volgende:
Jan Jaap is gewoon erg droog qua humor en nog een beetje nat achter de oren qua TV-programma's.Ik heb hem een paar jaar terug gezien bij de comedytrain en vond hem erg goed. Dacht toen ook wel dat "men" daar meer van zou horen.
Quote uit de comedytrain "Ik kom uit Friesland, daar hebben ze geen millenniumprobleem. Daar lopen ze namelijk 10 jaar achter" GENIAAL!
Marc Marie is ook erg funnie, maar ook erg chaotisch. Volgens mij bereikt hij eerder de irritatiegrens.
quote:Ik heb het opgenomen.
Op zaterdag 09 juni 2001 22:42 schreef MeneerTim het volgende:
Vervelende gasten dit keer
Dus die van Roozendaal is echt zo'n zelfvoldane pseudo Jacques Brel ?
quote:Kom hem wel eens tegen op feestjes,
Op zaterdag 09 juni 2001 23:25 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik heb het opgenomen.
quote:Rode wijn ook nog !
Op zaterdag 09 juni 2001 23:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
Kom hem wel eens tegen op feestjes,
gaat-ie heel dramatisch rode wijntjes drinken en de warrige "kunstenaar" uithangen.
Move met die gast.
btw leuke feestjes ?
quote:Ja,want leuke vriendin,
Op zaterdag 09 juni 2001 23:48 schreef tong80 het volgende:[..]
Rode wijn ook nog !
Move met die gast.
btw leuke feestjes ?
quote:Hij heeft zo'n groot hoofd,
Op zaterdag 09 juni 2001 23:51 schreef shmoopy het volgende:
maar het is iedere keer weer even schrikken als-ie binnenkomt
voor een mens.
quote:Jan Mulder met de gedachtengang van Herman Brood zou ook geen gekke omschrijving zijn.
Op zaterdag 09 juni 2001 23:25 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik heb het opgenomen.
Vreemd was dat zijn verhalen altijd redelijk begonnen maar altijd weer bleken nergens naar toe te gaan. Zelfs Harm Edens werd er stil van..
quote:Ja dat was ooit, maar komt ooit ooit weer terug ?
Op zondag 10 juni 2001 04:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:Ooit was er een aflevering waarin kamagurka meedeed, en die vond ik geweldig, maar dat is alweer een tijdje terug.
Kwa ooit zou ik zeggen nooit, maar je weet het nooit kwa ooit. Kan zomaar terug komen, .....ooit.
quote:Ik ook.....
Op zondag 10 juni 2001 04:37 schreef Jewel het volgende:
Shit, ik heb het gemist.
Kwam er vandaag pas achter toen ik de TV gids in m'n handen had ("stond" wel op zondag trouwens, maar ik herinnerde me het gewoon ineens...)
Maar vorige keer (voor de fok!oerknal) had iemand gepost wie er dit jaar nog allemaal kwamen.. Kan dat nog een keer?
"Paus geraakt door pindarotsje"
ik vond et gister een strakke aflevering
Ik vond JJ ook wel te hebben met zijn verhaal over de Rick Asley posters en zijn uitstapje naar de efteling.
"Ze hebben daar ook zo'n atractie da's een hamburgertent, dan zeg je tegen die man die er in staat, doe mij een hamburger en die krijg je dan"
Zegt JJ "of een euthenasievliegtuig" Zegt Raoul "die hebben de Argetijnen destijds ook gebruikt"
Die Mosselman had echt helemaal niks te melden, en de rest was ook niet erg in vorm.
marc marie gaat trouwens ook niet echt lekker meer in dat nieuwe programma van hem. Dan krijgt hij nog kritiek over het feit dat hij z'n gasten niet laat uitspreken...ik vind die adremmiteit ( sorry spellingcontrole defect) juist zijn sterke kant.
quote:Ik vond die nandrolonbaby wel strak
Op zondag 10 juni 2001 20:05 schreef speknek het volgende:
Hehe nee het was bedaank foor die pindarotsjes. Daar lag ik ook helemaal dubbel ja. Of het kwam omdat m'n (rooms-katholieke) vader ernaast stond.
Dat Murth aangekondigd werd als cabaretier vind ik vaag want als ie iets niet is is t dat wel volgens mij. Een rapper en presentator van paradiso live is al wat ik weet Niet zo bijzonder die gasten idd
Maar zolang ik meer als een keer moet schaterlachen wat altijd wel gebeurd blijf ik zeker kijken.
Enne dat voorstel Teeuwen en Maassen vind ik een strak plan Jan Mulder mag van mij trouwens best komen kan ie zich lekker ergeren
Gelukkig had ik al blauw gelegen om Wendy, of Sushi of hoe ze ook heten mag ?!
Jan Jaap is typisch iemand voor achter de schermen, ondanks z'n hazelip.
quote:Ik heb al een aantal malen een stand-up / cabaret-achtige show van JJ gezien en hij is ECHT GOED!
Op dinsdag 19 juni 2001 23:35 schreef tong80 het volgende:
Het was zaterdag totale bagger.Gelukkig had ik al blauw gelegen om Wendy, of Sushi of hoe ze ook heten mag ?!
Jan Jaap is typisch iemand voor achter de schermen, ondanks z'n hazelip.
quote:Maar het wil nog niet bruisen op TV.
Op woensdag 20 juni 2001 00:45 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ik heb al een aantal malen een stand-up / cabaret-achtige show van JJ gezien en hij is ECHT GOED!
quote:Hij maakt wel goeie grappen, het komt er alleen nog niet zo vloeiend uit.
Op woensdag 20 juni 2001 00:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Maar het wil nog niet bruisen op TV.
Geef die jongen wat tijd, komt het vanzelf wel goed, denk ik.
quote:Dat gaat ZEKER lukken met die gozert!
Op woensdag 20 juni 2001 01:58 schreef Jewel het volgende:[..]
Hij maakt wel goeie grappen, het komt er alleen nog niet zo vloeiend uit.
Geef die jongen wat tijd, komt het vanzelf wel goed, denk ik.
"Vroeger dacht ik dat de EO-Jongerendag zoiets was waar iedereen gehersenspoeld werd door Henk Binnendijk, maar dat bleek helemaal niet waar te zijn. Sinds ik er geweest ben heb ik god omarmd en is er een warm lichtje binnenin mij genaamd Jezus en die brand voor iedereen."
Raoul: "Jezus, toch? "
Whoehaha.
Quotes ontschieten me volledig op dit moment...
Maar het was weer een leuke aflevering!
quote:Waarmee is aangetoond dat JJ de echte humorist is, en Raoul het grapje alleen maar verduidelijkt voor het grote publiek.
Op maandag 18 juni 2001 13:41 schreef Da hopman het volgende:
Zegt JJ "of een euthenasievliegtuig" Zegt Raoul "die hebben de Argetijnen destijds ook gebruikt"
Ook in de aflevering van vanavond vond ik JJ weer ronduit de beste. Zoals eerder gezegd: [ouwelullenmode]die jongen komt er wel...[/ouwelullenmode]
Was MarcMarie populair vanaf het begin? Ik meen me te herinneren dat hij in de eerste afleveringen ook niet echt goed op gang kwam.
br.
quote:JJ doet het IMO heeeel goed! Hij heeft natuurlijk al jaaaaren achter de schermen meegewerkt, maar je moet het toch maar ff doen...
Op zondag 24 juni 2001 00:47 schreef Bazyx het volgende:
JJ is inderdaad nog een beetje aan het aftasten wat leuk is voor Dit was het nieuws. Is alleen maar goed, hij vindt z'n draai wel.
Quotes van de aflevering:
quote:
Linda, Joost en.....
quote:
Voor meer mislukte grappen zie TT pagina.....
j.j. : "ga je het nu voordoen ofzo"
geweldig
j.j. begint inderdaad op gang te komen.
om m.m. moest ik eigenlijk veel lachen om zijn gezichts uitdrukkingen en zijn vlugge grappen.
j.j. heeft wat meer diepe humor.
mijn ideale "dit was het nieuws"
thomas acda en j.j. tegen kamagurka en heertje
gepresenteerd door het duo m.m. en harm edens.
mischien een ideetje voor een fraaie lange oudejaars uitzending, beste heren en dames van de tros ?????
quote:"Is het nu Kamagurka of Kamagoerka?"
Op zondag 24 juni 2001 19:45 schreef starbuck het volgende:
katja, ging wat raar met haar benen zitten terwijl ze over lepra aan het praten was.....j.j. : "ga je het nu voordoen ofzo"
geweldig
j.j. begint inderdaad op gang te komen.
om m.m. moest ik eigenlijk veel lachen om zijn gezichts uitdrukkingen en zijn vlugge grappen.
j.j. heeft wat meer diepe humor.
mijn ideale "dit was het nieuws"
gepresenteerd door het duo m.m. en harm edens.mischien een ideetje voor een fraaie lange oudejaars uitzending, beste heren en dames van de tros ?????
!!!!!!!!!
Die met Hanneke en Linda was het leukst!
En ik ben echt helemaal weg van Raoul Heertje. Wat een lekker vent is dat!
Heeft iemand die aflevering vorig seizoen gezien met Joep van Deudekom? Echt gelachen!
quote:Joep van Deudekom
Op zondag 24 juni 2001 20:35 schreef Sway het volgende:
Ik vond deze aflevering wat minder.Die met Hanneke en Linda was het leukst!
En ik ben echt helemaal weg van Raoul Heertje. Wat een lekker vent is dat!
Heeft iemand die aflevering vorig seizoen gezien met Joep van Deudekom? Echt gelachen!
Was dat met NICO MUDDE
Hilaaaaaaaaaaarisch!
Raoul is cool! SJOBISSITTIEEEEEE OH YEAH!
Ook grappig: JJ over het homo bejaardenhuis. Loopt er daar zo'n homo met een rollator.......
Mart kon er geloof ik niet zo om lachen.
Katja was idd wel adrem bij die opmerking dat mannen een voorbeeld moeten nemen aan vrouwen in het verkeer. Volgens mij had de rest het in eerste instantie nog geeneens door.
Maar nu heeft ze een automaat.
quote:Ja, maar dat was wel zijn artiestennaam.
Op zaterdag 23 juni 2001 23:00 schreef golfer het volgende:
Jan-Jaap: "Die ene gozer van de EO, hoe heet ie toch ook alweer?"Raoul: "Jezus, toch? "
Whoehaha.
en dat Raoul dat shirtje van Katja speciaal had uitgekozen omdat ie het relief eraan zo mooi vond.
Ik vond die zanger van Trafassi, vorige maand, erg goed.
Totaal onbekend bij mij maar die zijn vaak leuker dan de Bekende Nederlanders...
quote:Die had ik min of meer gemist
Op zondag 24 juni 2001 19:45 schreef starbuck het volgende:
katja, ging wat raar met haar benen zitten terwijl ze over lepra aan het praten was.....j.j. : "ga je het nu voordoen ofzo"
quote:Heel strak plan is er op ned2 tenminste ook nog wat te beleven
gepresenteerd door het duo m.m. en harm edens.mischien een ideetje voor een fraaie lange oudejaars uitzending, beste heren en dames van de tros ?????
Okay, vanavond opnemen, komende twee weken met vakantie... Met andere woorden: Het hele seizoen gemist zowat AARRGGHH!
quote:Je weet toch dat je een video kunt voorprogrammeren, he?
Op zaterdag 30 juni 2001 10:26 schreef CraZaay het volgende:
komende twee weken met vakantie... Met andere woorden: Het hele seizoen gemist zowat AARRGGHH!
quote:Hey.... dat is iets waar ik aan heb!
Op zaterdag 30 juni 2001 11:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je weet toch dat je een video kunt voorprogrammeren, he?
Waarom denk ik niet aan zoiets?
Opnemen tijdens de vakantie idd (als ik had geweten dat het al lang elke zaterdag komt had ik het ook wel allemaal opgenomen, maar goed).
De leukste van de serie waren die met Hanneke Groenteman/Linda de Mol en Katja Schuurman/Mart Visser.
quote:Haha, die vond ik juist wel grappig, zat de hele uitzending ongeïnteresseerd voor zich uit te staren.
Op zaterdag 30 juni 2001 22:40 schreef evert het volgende:
vooral die eddy terstall, lekker interessant niks zeggen.
En die Frank Lammers kon er best mee door.
[Dit bericht is gewijzigd door Montagui op 30-06-2001 22:46]
quote:Het werkt om een of andere vage reden niet met NS6. Maar bij mij wel met IE.
Op zaterdag 30 juni 2001 10:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je kan ze op internet terugzien (www.ditwashetnieuws.nl) alleen werkt dat bij mij niet (en ik weet absoluut niet hoe dat komt)
quote:
Ik ga morgen spijbelen als het van mijn moeder mag!
quote:
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft sandalen van 8 meter 80!
quote:Hij maakte afentoe een grappige opmerking maar niet zo opvallened
Op zaterdag 30 juni 2001 22:43 schreef PingPong het volgende:[..]
Haha, die vond ik juist wel grappig, zat de hele uitzending ongeïnteresseerd voor zich uit te staren.
Maar je kon zien dat het komkommertijd is en mooi weer... 't was niks.
Was dus de laatste alweer dit seizoen elk seizoen weer te snel voorbij
j.j. spreekt theeth uit als tiet
waarop harm edens zegt: hoe gaan we dit ondertitelen.
Frank "the godfather" lammers was wel o.k.
jammer hoor dat het seizoen alweer voorbij is, maar ach, gelukkig hebben we de foto's nog.
Schoot me van de week nog een opmerking van JJ te binnen. Het ging over een of ander middagprogramma van de EO. Dat is een talkshow voor kinderen en daar de presentator daarvan heeft een hazelip. Zegt JJ "Laat hij zijn snor staan, de lafaard!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |