quote:Niet?
Op zondag 12 oktober 2003 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Oncontroleerbaar maar ... ik zal niet ontkennen dat dit soort dingen kunnen gebeuren en af te keuren valt. De veroorzakers zijn vervolgbaar. Uit je verhaal blijkt overigens niet dat de eigenaar er het beste van had willen maken

quote:Jawel hoor, de eigenaar wilde het bedrijfspand volgens bestemmingsplan verhuren aan bedrijven.
Op zondag 12 oktober 2003 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit je verhaal blijkt overigens niet dat de eigenaar er het beste van had willen maken

quote:Ja als ik 1000 euro per maand kan betalen heb ik inderdaad zo een woning in Amsterdam. Dat mijn buren dan ongeveer een derde aan huur betalen voor precies hetzelfde huis daar moet ik dan niet over zeuren, ik heb geld zat, toch?
Op zondag 12 oktober 2003 12:35 schreef What het volgende:[..]
Niet?
Tedje_van_Es regelt in no time een kamer voor je in Den haag, ik doe hetzelfde voor je in Amsterdam.
Gewoon gelul en proberen de makkelijke weg te bewandelen.
Als je er wat voor doet heb je zo een kamer.

quote:800 gulden voor een 3 kamerflat.
Op zondag 12 oktober 2003 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ja als ik 1000 euro per maand kan betalen heb ik inderdaad zo een woning in Amsterdam. Dat mijn buren dan ongeveer een derde aan huur betalen voor precies hetzelfde huis daar moet ik dan niet over zeuren, ik heb geld zat, toch?
Dat is de voorzichtige conclusie
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 12-10-2003 12:45]

quote:Toen ik bij mijn partner wegging, had ik ook weinig keus. Mijn ouders hadden geen plaats, dus moest ik zelf en woning zoeken. Het kraken van een pand is geen moment bij me opgekomen. Dat ik een woning heb moeten nemen die eigenlijk te duur voor me was, waardoor ik op een hoop zaken moest besparen, is dan jammer, maar de enige juiste weg....
Op zondag 12 oktober 2003 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ja als ik 1000 euro per maand kan betalen heb ik inderdaad zo een woning in Amsterdam. Dat mijn buren dan ongeveer een derde aan huur betalen voor precies hetzelfde huis daar moet ik dan niet over zeuren, ik heb geld zat, toch?

quote:Krakers hebben vaak te maken met eigenaars die met geweld dreigen, voorzieningen afsluiten e.d. Verstandiger is het als eigenaar in overleg te blijven, afspraken te maken over het gebruik. Er is een voldongen situatie, daar kun je maar beter het beste van maken ipv van wederzijdse pesterijen, vernielingen etc
Op zondag 12 oktober 2003 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Niet?
Wat had de man meer moeten doen? Gratis weggeven?

quote:Een baan wil daarbij nog weleens helpen.
Op zondag 12 oktober 2003 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:

quote:Jaja, dus je moet nog in overleg treden met de dieven ook.
Op zondag 12 oktober 2003 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Krakers hebben vaak te maken met eigenaars die met geweld dreigen, voorzieningen afsluiten e.d. Verstandiger is het als eigenaar in overleg te blijven, afspraken te maken over het gebruik. Er is een voldongen situatie, daar kun je maar beter het beste van maken ipv van wederzijdse pesterijen, vernielingen etc

quote:Zo. Jij zit ook weer aan je tax 'vooroordelen' voor vandaag.
Op zondag 12 oktober 2003 12:47 schreef What het volgende:[..]
Een baan wil daarbij nog weleens helpen.
Ik heb het hier over een betaalde baan hè, niet over het onbezoldigd in elkaar nieten en rondbrengen van het actieblad Ravage.

quote:Een driekamerflat voor 800 gulden (360 euro) zonder wachttijd? In Amsterdam? Ga jij je grootje maar voor de gek houden!
Op zondag 12 oktober 2003 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
800 gulden voor een 3 kamerflat.
Enne, ik heb een dak boven mijn hoofd. Dat ik in de verkeerde plaats woon heeft helaas wel grote consequenties voor mijn professionele loopbaan

quote:Omgekeerde wereld dit.
Op zondag 12 oktober 2003 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Krakers hebben vaak te maken met eigenaars die met geweld dreigen, voorzieningen afsluiten e.d. Verstandiger is het als eigenaar in overleg te blijven, afspraken te maken over het gebruik. Er is een voldongen situatie, daar kun je maar beter het beste van maken ipv van wederzijdse pesterijen, vernielingen etc

quote:Je leest knap beroerd.
Op zondag 12 oktober 2003 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Een driekamerflat voor 800 gulden (360 euro) zonder wachttijd? In Amsterdam? Ga jij je grootje maar voor de gek houden!
Enne, ik heb een dak boven mijn hoofd. Dat ik in de verkeerde plaats woon heeft helaas wel grote consequenties voor mijn professionele loopbaan

Ik heb ook tekort aan centen voor een leuke buitenhuisje, wat mijn droomwens is.
En ja hoor bij mij in de buurt staat zo 1 al 10 jaar leeg.
Erg jammer, en toch haal ik het niet mijn kop daar in te gaan wonen, gewoon omdat ik geleerd heb dat je niet aan andermans spullen komt.
het word eens tijd dat alle straffen die te maken hebben met aan andersmans bezit komen eens wat flinker aangepakt worden.

quote:Die mogelijkheid is er maar voor weinigen. Huiseigenaren eisen vrijwel altijd een bruto-maandloon dat minimaal 5 keer zo hoog is als de bruto-maandhuur. Mensen met een onregelmatig inkomen, zoals ik, hoeven niet eens te proberen
Op zondag 12 oktober 2003 12:43 schreef miss_sly het volgende:Dat ik een woning heb moeten nemen die eigenlijk te duur voor me was, waardoor ik op een hoop zaken moest besparen, is dan jammer, maar de enige juiste weg....

quote:Nee, jij hebt er kijk op vanuit Brabant.
Op zondag 12 oktober 2003 12:49 schreef Mano het volgende:
Zo. Jij zit ook weer aan je tax 'vooroordelen' voor vandaag.

quote:Buitenlanders zijn eng
CDA wil kraken verbieden
Het CDA wil het kraken van woningen verbieden. Zo'n verbod moet voorkomen dat buitenlandse criminele organisaties Nederland uitkiezen als vestigingsplaats. Dat heeft het Kamerlid Ten Hoopen gezegd in het radioprogramma 'De andere wereld van zondagmorgen'.Het huidige gedoogbeleid in Nederland maakt het kraken aantrekkelijk, meent Ten Hoopen. In het buitenland zijn de regels veel strenger.
Vorige week diende de CDA'er al een motie in om het kraken van leegstaande bedrijfspanden te verbieden. Die kreeg steun van een Kamermeerderheid. D66 en GroenLinks steunden die motie niet.
Het mag wel wat minder aantrekkelijk maar een verbod hoeft van mij zeer zeker niet.

quote:Ik ben meercamera-regisseur en werk meestal voor de commerciële omroepen.
Op zondag 12 oktober 2003 12:47 schreef What het volgende:[..]
Een baan wil daarbij nog weleens helpen.
Ik heb het hier over een betaalde baan hè, niet over het onbezoldigd in elkaar nieten en rondbrengen van het actieblad Ravage.

quote:Haha, je gaat er nu overheen, hoor
Op zondag 12 oktober 2003 12:52 schreef What het volgende:[..]
Nee, jij hebt er kijk op vanuit Brabant.

quote:Lees jij je reactie waar ik op reageer nog eens
Op zondag 12 oktober 2003 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Je leest knap beroerd.
In Capelle a/d IJssel op spitting distance van Rotterdam.

quote:Nee juist om te zorgen dat het niet naar de kloten geholpen wordt
Op zondag 12 oktober 2003 12:49 schreef What het volgende:[..]
Omgekeerde wereld dit.
Een beetje in overleg treden met personen die je eigendom kapen en vervolgens naar de klote helpen. Tssss.

quote:Ja?
Op zondag 12 oktober 2003 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Lees jij je reactie waar ik op reageer nog eens
Je leest dus nog steeds beroerd

quote:Dat komt nog wel. Dit is een trend. Dat vooral uitgaat van neo-conservatieve denkers.
Op zondag 12 oktober 2003 11:12 schreef Kozzmic het volgende:
Dat vindt tenminste het CDA...
[..]Er wordt nu ook weer te makkelijk geschermd met 'buitenlandse criminele organisaties', het woordje terrorist wordt nog net niet gebruikt.
In plaats van dat het CDA nou eens echte problemen aanpakt; zoals wat te doen aan leegstaande kantoorpanden in een periode dat er een gigantisch woningentekort is.
What's next een verbod op niet-gelovigen? Die niet meer samen mogen scholen?

quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Lees jij je reactie waar ik op reageer nog eens
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:37 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik in regio Rotterdam

quote:Tja wat vind je zelf? Een buitenhuisje? Zou het de krakers daar om te doen zijn?
Op zondag 12 oktober 2003 12:51 schreef ME2 het volgende:
Ik heb ook tekort aan centen voor een leuke buitenhuisje, wat mijn droomwens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |