quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:07 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik doelde op Swets z'n "gedogen of strafbaar maken" verhaal.
quote:
Het huidige gedoogbeleid in Nederland maakt het kraken aantrekkelijk, meent Ten Hoopen. In het buitenland zijn de regels veel strenger.

quote:Ten eerste, ik heb geen auto. Ten tweede, als ik een auto zou hebben, zou ik hem gebruiken. Maar als ik een auto zou hebben die ik een jaar voor mijn deur zou laten staan en verder niks mee zou doen, ja hoor, dan mag je hem best gebruiken.
Op zondag 12 oktober 2003 12:09 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dan snap ik ook niet wat het probleem zou zijn als ik jouw auto pak. Ik zal tanken en hem uitzuigen voor ik hem terugzet.

quote:Heb je weleens een ontruimd kraakpand gezien? Negen van de tien keer compleet uitgewoond.
Op zondag 12 oktober 2003 12:07 schreef sleepflower het volgende:
Ik snap sowieso niet wat die mensen er tegen hebben dat er een zootje krakers in hun pand zitten.

quote:Ah ja het robin hood verhaal.
Op zondag 12 oktober 2003 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Als jij er voor kiest iets wat erg schaars is van jou niet te gebruiken en dat gebruik willens en wetens anderen ook niet toe te staan, ja dan ben je egoïstisch=zelfzuchtig
Menig bijstandmoeder heeft immers geen fiets

quote:Een auto wordt minder waard als je hem gebruikt/kilometers maakt. Gezien de prijsontwikkeling op de huizenmarkt is dat bij huizen niet zo
Op zondag 12 oktober 2003 12:09 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dan snap ik ook niet wat het probleem zou zijn als ik jouw auto pak. Ik zal tanken en hem uitzuigen voor ik hem terugzet.

quote:Dan ga je om de maand eens kijken, en als er iets kapot is/veranderd is mogen ze het betalen, of weggaan.
Op zondag 12 oktober 2003 12:10 schreef What het volgende:[..]
Heb je weleens een ontruimd kraakpand gezien? Negen van de tien keer compleet uitgewoond.
Ow, en onder het motto vrije expressie tref je je pand vervolgens paars met oranje geschilderd aan.

quote:Ja die krakers trekken direkt hun portomonnee en betalen het.
Op zondag 12 oktober 2003 12:12 schreef sleepflower het volgende:[..]
Dan ga je om de maand eens kijken, en als er iets kapot is/veranderd is mogen ze het betalen, of weggaan.
Ow nee, dan krijgen we natuurlijk het verhaal dat dat egoistisch is, dat je als welgestelde projectontwikkelaar zoiets niet mag vragen van armlastige mensen! Dat is egoistisch!

quote:Ten eerste heb ik maar één fiets, wat zou ik er met twee moeten? En ten tweede: Had ik twee fietsen en mijn bijstandbuurvrouw zou die willen gebruiken, geen probleem.
Op zondag 12 oktober 2003 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ah ja het robin hood verhaal.
Dus als jij twee fietsen hebt, terwijl je er maar 1 gebruikt zet je die andere ook langs de stoep?Menig bijstandmoeder heeft immers geen fiets

quote:Als ze het niet betalen, kunnen ze oprotten.
Op zondag 12 oktober 2003 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja die krakers trekken direkt hun portomonnee en betalen het.
Ow nee, dan krijgen we natuurlijk het verhaal dat dat egoistisch is, dat je als welgestelde projectontwikkelaar zoiets niet mag vragen van armlastige mensen! Dat is egoistisch!

quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ten eerste heb ik maar één fiets, wat zou ik er met twee moeten? En ten tweede: Had ik twee fietsen en mijn bijstandbuurvrouw zou die willen gebruiken, geen probleem.

quote:Ja, DAT doen ze dus niet helder licht
Op zondag 12 oktober 2003 12:13 schreef sleepflower het volgende:[..]
Als ze het niet betalen, kunnen ze oprotten.

quote:Probeer ze er maar uit te krijgen.
Op zondag 12 oktober 2003 12:13 schreef sleepflower het volgende:
kunnen ze oprotten.

quote:Dan roep je de politie erbij.
Op zondag 12 oktober 2003 12:14 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja, DAT doen ze dus niet helder licht

quote:Hoezo? Zijn er door krakers hele panden verdwenen ofzo? En wat bedoel je met Yeah, right?
Op zondag 12 oktober 2003 12:14 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Yeah, right
En nu het verhaal dat ze je tweede fiets uit je schuur jat en hem simpelweg niet terug geeft.

quote:Heb je de krakersrellen in de jaren 80 niet bewust meegemaakt?
Op zondag 12 oktober 2003 12:15 schreef sleepflower het volgende:[..]
Dan roep je de politie erbij.

quote:Die kunnen niets doen.
Op zondag 12 oktober 2003 12:15 schreef sleepflower het volgende:
Dan roep je de politie erbij.

quote:Toen was ik nog niet geboren, schat.
Op zondag 12 oktober 2003 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Heb je de krakersrellen in de jaren 80 niet bewust meegemaakt?
Valt me op de de mensen die hier tegen kraak zijn, al lang en breed en dak boven hun hoofd hebben. Zo is het inderdaad makkelijk praten.

quote:Ja, ook aan jou de vraag. Heb je de krakersrellen in de jaren 80 niet bewust meegemaakt?
Op zondag 12 oktober 2003 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Hoezo? Zijn er door krakers hele panden verdwenen ofzo?
quote:Dat ik niet geloof dat je zo nobel bent. Dat DENK je misschien, totdat iemand aan de spullen komt waar JIJ keihard voor gewerkt heb
En wat bedoel je met Yeah, right?

quote:A lot happened since then
Op zondag 12 oktober 2003 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Heb je de krakersrellen in de jaren 80 niet bewust meegemaakt?

quote:Hahahahaha, de hele krakersbeweging is toen ONTSTAAN!
Op zondag 12 oktober 2003 12:18 schreef sleepflower het volgende:[..]
Toen was ik nog niet geboren, schat.
Valt me op de de mensen die hier tegen kraak zijn, al lang en breed en dak boven hun hoofd hebben. Zo is het inderdaad makkelijk praten.
Wanneer iemand een pand van jou kraakt, krijg je die krakers er NIET uit. DAT is nu dat hele gedoodbeleid. Dat van jou is, is simpelweg niet meer van jou. Logisch he?

quote:Yep, ik heb gezien hoe krakers zijn omgegaan met een bedrijfspand 4 deuren verder. DAT is in ieder geval NIET veranderd sinds de jaren 80. Pand wordt binnenkort afgebroken.
Op zondag 12 oktober 2003 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
A lot happened since then

quote:Wat lul jij nou? Ik ben dik in de dertig en in heb in mijn tijd ook in een kutkamertje in oost gewoond.
Op zondag 12 oktober 2003 12:18 schreef sleepflower het volgende:

quote:Jawel hoor, ik ben van 67
Op zondag 12 oktober 2003 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, ook aan jou de vraag. Heb je de krakersrellen in de jaren 80 niet bewust meegemaakt?
quote:Dat zegt meer over jou dan over mij. Ik ga vanavond met de trein omdat ik mijn auto uitgeleend heb (geloof je ook niet zeker)
Dat ik niet geloof dat je zo nobel bent.

quote:Uitlenen OF gedogen dat iemand hem JAT is wel wat anders
Op zondag 12 oktober 2003 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Jawel hoor, ik ben van 67
[..]Dat zegt meer over jou dan over mij. Ik ga vanavond met de trein omdat ik mijn auto uitgeleend heb (geloof je ook niet zeker)

quote:Het verschil alleen is dat er geen kutkamertjes in oost meer zijn...
Op zondag 12 oktober 2003 12:21 schreef What het volgende:[..]
Wat lul jij nou? Ik ben dik in de dertig en in heb in mijn tijd ook in een kutkamertje in oost gewoond.
Ik heb me nooit verlaagd tot kraken nee.
Ik heb namelijk een opvoeding genoten en het verschil tussen mijn en dein is mij dus duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |