abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:42:36 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816080

zoals jullie weten komt pes 3 17 oktober in nederland als het goed is.
lul hier over alles wat met pes te maken heeft

[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-10-2003 21:48]

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:49:11 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816187
jammer dat ze niet de licentie hebben voor alle clubs en landen
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:59:28 #3
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816355
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:08:19 #4
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_13816534
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....

Ik ga hem misschien kopen.....

Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.

pi_13816770
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:08 schreef R_B het volgende:
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....

Ik ga hem misschien kopen.....

Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.

Het zal zowiezo pas in 2004 zijn dat hij uitkomt, mócht hij uitkomen, wat nog lang niet zeker is. De berichten zijn allemaal positief, maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:34:22 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13816970
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
pi_13816998
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
FIFA sucks
PES is de beste voetbalgame van allemaal, want het is super realitisch
pi_13817005
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:21 schreef AudiRS4 het volgende:

maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.

Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor.. .
PES3 met Live ondersteuning.. .
-
pi_13817009
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
Dat was toch nog niet zeker? .
-
pi_13817118
hij komt cker niet naar de xbox. Ik heb de final versie al van het internet afgehaald. Ik vin em WEER minder dan winning eleven. Was vorig jaar ook al met pes2, ook al komt pes later uit tog is winning beter??.

Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.

zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:46:27 #11
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_13817126
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor.. .
PES3 met Live ondersteuning.. .

Tja, ik doelde meer op het vorige deel waarin Sony hetzelfde flikte. In Japan was er gewoon een Winning Eleven 6 voor de Gamecube (WE is PES in Europa). En omdat Sony zwaar reclame maakt in de Champions League kun je er wel vanuit gaan dat ze soccergames hoog op hun wishlist hebben staan.

Ik denk dat Microsoft eerder een titel wil die binnen hun XSN netwerk valt, dan puur voor de naam een game te "kopen".

Positieve is wel dat PES ook naar de PC komt, dus een Xbox versie zou ook geen probleem mogen zijn dan.

pi_13817142
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:56:01 #13
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_13817269
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Knap van je dat je in de toekomst kan kijken
Het enige advies wat ik je kan geven is dat je EA niet moet uitvlakken. Overtuigde PES aanhangers in mijn omgeving worden toch zenuwachtig als de laatste Fifa 2004 trailers zien.

Maargoed, mythevorming hoort nou ook eenmaal bij PES. "Er zal nooit iets beters zijn als PES !!"

zeg nooit nooit...

zondag 12 oktober 2003 @ 09:44:36 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823113
Speaking to us exclusively at a recent press event in Switzerland, PES producer Seabass, when questioned about the possibility of an Xbox version, said: "We'll let you in on a little secret... The team has not started on the Xbox version yet, however the team is very interested in Xbox Live in terms of the technology and the infrastructure Microsoft has, but that's about all we can say today, as our President is here! [laughs]"

Bron

Om nu nog met een Xbox versie te beginnen met Live-ondersteuning zou denk ik betekenen dat je een heel groot deel van de code moet aanpassen, waardoor je een DTM Race Driver of Sega GT Online syndroom creëert, waardoor PES3 evt. pas richting eind volgend jaar uit zou kunnen komen op de Xbox. Ik zie dat dus eerder PES4 worden.

zondag 12 oktober 2003 @ 09:50:21 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823153
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.

Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.

Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.

pi_13823174
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:50 schreef twi het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.

Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.

Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.

Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
  zondag 12 oktober 2003 @ 09:58:53 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823195
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:53 schreef ajachied het volgende:
Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Wat ik onder voetbalgevoel versta is simpel: vrijheid. Dat heb je zowel bij PES als bij FIFA niet. Bij beide games zijn er trucjes om te scoren en beiden doen vrij regelmatig niet wat je eigenlijk bedoelt te doen met de controller.

Ik schat PES een klein stukje hoger in dan FIFA, maar ik vind de algehele hysterie rond het feit dat PES de koning van de voetbalgames is overdreven. Ik zou dan wel eens willen weten wát er dan zo ontzettend veel beter is, behalve de publieke opinie erover...

En bovendien, jij bedoelt dat voetbalgevoel niet gelijk staat aan 'niet-lullen-maar-voetballen'? Dan begrijp ik je niet, want waarom zou een game pas echt voetbalgevoel hebben als het niet 1-2-3 te spelen is? (Wat FIFA in principe ook niet is, als je er goed in wilt zijn).

zondag 12 oktober 2003 @ 15:04:27 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13827077
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:59:26 #19
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_13827870

Ziet er erg strak uit.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_13828021
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13828024
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!

Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!

zondag 12 oktober 2003 @ 16:19:01 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13828304
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.

1 is nog goedkoper Gijs. En ik wil nog altijd een voetbal spel voor een van de huidige consoles

Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13829433
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg strak uit.

Ziet er zekers mooi uit
pi_13829462
Wel jammer dat als het goed is niet naar de Xbox komt
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:06:45 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13830212
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!

Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!

En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker

Overigens hang ik niet aan FIFA, alleen vind ik dat PES gewoon grandioos wordt overschat, net als GT3. Van PES2 had ik meer verwacht na PES1 gespeeld te hebben. De enige echte verbetering was de uitbreiding van de Master League.

pi_13848549
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:06 schreef twi het volgende:

En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker

Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren
pi_13856800
copy paste uit Pro Evolution Soccer 3 :Het beste voetbalspel ooit
quote:
...............
Al aantal jaar is er een strijd gaande tussen de voetbal games van EA (Fifa) en die van Konami(ISS en PES). Ook dit jaar komt EA met Fifa 2004 en Konami met de zeer succesvolle Pro Evolution Soccer 3. De eerste 2 delen van PES verkochten als zoete broodjes en werd ook door veel critici bestempeld als dé voetbal game. Ook in Japan is de game razend populair, al wordt het daar met een andere naam verkocht namelijk 'Winning Eleven 7'.

Als we Konami mogen geloven zal de AI van de spelers een stuk verbeterd zijn. Ook de graphics zijn flink opgepoetst en de sfeer van het publiek een stuk beter geworden. We kunnen natuurlijk ook weer de verschillende mode's verwachten. Zoals de 'Master League' die natuurlijk een stuk uitegebreider en spannender is. De game zal console exclusief blijven voor de PS2, maar de mensen met een PC kunnen ook gaan genieten van deze game. Op 28 november kunnen wij deze game gaan verwachten.

quote:
Spel Features

Upon entering a match, players will find incredibly masterful gameplay, beautifully rendered stadiums and picture-perfect player models. The new graphics engine allows for the greatest level of detail seen in the series. Adding 100s of animations, players not only look identical to their real-life counterparts but move like them too. Athlete facial expressions change depending upon how they are playing and injured players will sport bandages.

While on the field, players will experience the most true-to-life gameplay available, with carefully tuned A.I., realistic pace and balance. When attacking, players will notice a more challenging defense, one that requires a greater attention to strategy and quick passing. Referees are made to look and act more human, playing the advantage in foul situations or favoring the home team.

Winning Elevens renowned Master League mode continues the trend of massive improvements with an all-new format, and 40% more features over last years Winning Eleven 6. The competition now takes place within 4 regional leagues. Players will select the region in which they wish to participate and work their way up through the divisions in an attempt to compete in the Champions League. Additionally, the Master League introduces the ultimate franchise tool, a player search engine, allowing managers to search through the entire league for players with the specific skills, position, contract terms and salaries they are looking for.

Along with its popular cup tournaments, practice mode, friendly matches and a greatly expanded Master League, Winning Eleven 7 introduces a Shop element to the game. This feature adds a greater level of depth to the series, allowing players to earn points in training and exhibition games. These points can then be traded for new players, teams, stadiums, crowd effects, and strategies.

These additions plus a robust multiplayer mode and an all new multiple language menu system (Spanish and English) Winning Eleven 7 is certain to score with game fans.

Features:

• Pure soccer experience
  • All new game engine allowing for the most realistic re-creation of the sport
  • The most detailed graphics ever seen in the series
  • 100
  • s on new life-like animations and AI that feels anything but artificial
  • More Teams
  • now featuring 100 international and club teams
  • More Stadiums
  • 6 new stadiums for a total of 21
  • Dramatically expanded Master League with 40% more features, more strategy and more options
  • The ultimate franchise tool
  • New player search engine search by position, existing contract length, skill level, salary
  • Players look and move just like their real life counterparts and have facial expressions that change with the game situation
  • All new
  • Shop feature earn and trade for new stadiums, crowd effects, teams, players and strategies
  • Refs are more human and known to make the occasional biased call
  • Multiple language commentary and Menu systems

Jaja, de nieuwe PES komt uit. Elk jaar ren ik rond november naar de gamesshop om deze footygame te halen.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik eerst FIFA speelde, maar na het lezen van een paar goede reviews had ik besloten om toch maar eens die andere game die toen nog in de schaduw van FIFA stond te proberen. De aankleding is misschien beter verzorgt in FIFA maar PES is inhoudelijk zoveel beter. FIFA heeft standaard een paar "fouten" in het spel waardoor je snel kunt scoren. En alle wedstrijden die je speelt lijken allemaal op elkaar, bij PES is iedere wedstrijd totaal anders. Hierdoor heeft PES een veeeel langere levensduur dan FIFA.

Can't wait

maandag 13 oktober 2003 @ 21:12:15 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13860066
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren

Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af
pi_13893826
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn

Word elk jaar ervan gezegd.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af

Lijkt me sterk. Volgens mij is dit ontzettend moeilijk in Pro Evo, zeker vergeleken met FIFA.

Ik zal je vertellen waarom ik overstapte naar Pro Evo sinds het net kwam op de PS1.

Toen ik met mijn vrienden FIFA speelde eindigde een voetbalspel op 5-8, 6-7, 4-3 van die belachelijke scores. Overigens kon je door op die schijnbewegingtoets rammen een idiote 360 graden spin maken en door iedereen heen gaan, wat erg onrealistisch was. Om van de ene doel naar de andere te komen had je maar 3 pasen nodig waardoor een goeie middenveld overbodig was.

Bij Pro Evo moet je hard werken om te scoren, ik vond het statisch gedeelte juist beter omdat je meer gaat voetballen in plaats van domweg van je middenveld iedereen ala Ronaldo wegspelen. De 1-2 opties waren fantastisch, evenals in Pro Evo de vrijheid om pases te geven waar je wilt met de analog stick (fifa kopieerde dit in 2003).

En nu wil ik graag jou redenen horen waarom Pro Evo "zwaar overschat" is.

...
pi_13893943
Is net nou de moeite om PES III te kopen als je PES en PES II al hebt? Voor een paar nieuwe moves en animaties ga ik niet weer 65 euro uitgeven.. Grafisch lijkt het ook niet echt geweldig verbeterd, en er is nog steeds geen licentie.. Ik vond FIFA 2002 -> FIFA 2003 een grotere verbetering dan PES -> PES II.. Sowieso vind ik de sfeer in FIFA beter, net als de graphics, moves, en licentie.. Dit staat enkel tegenover een betere gameplay van PES terwijl FIFA ook op dit punt met de 2003 versie een goede stap gedaan heeft...

Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..

Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen

pi_13894323
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef devv05 het volgende:
Is net nou de moeite om PES III te kopen als je PES en PES II al hebt? Voor een paar nieuwe moves en animaties ga ik niet weer 65 euro uitgeven.. Grafisch lijkt het ook niet echt geweldig verbeterd, en er is nog steeds geen licentie.. Ik vond FIFA 2002 -> FIFA 2003 een grotere verbetering dan PES -> PES II.. Sowieso vind ik de sfeer in FIFA beter, net als de graphics, moves, en licentie.. Dit staat enkel tegenover een betere gameplay van PES terwijl FIFA ook op dit punt met de 2003 versie een goede stap gedaan heeft...

Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..

Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen

Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.

Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.

Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).

Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.

...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 16:43:14 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13900617
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:44 schreef Choller het volgende:

[..]

Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.

Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.

Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).

Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.

Ik zeg niet dat FIFA beter is dan PES. Integendeel, ik heb m'n FIFA 2003 verkocht om PES en later PES2 te kopen. Maar ik vind die hallelujah-sfeer om PES ongegrond en onterecht. Die game IS niet zoveel beter. Hij heeft misschien een andere insteek, maar tenzij je je er zó in wilt verdiepen dat je alle facetten van de game beheerst (met inderdaad analoge passes, schijnbewegingen en dergelijken), is PES allemaal écht niet zoveel beter dan FIFA als wordt beweerd.
  • Bij PES is de gameplay goed te noemen, maar de graphics stellen helemaal niks voor.
  • Bij PES hangt er geen sfeer qua geluid in het veld, er zit geen emotie in het spel, of niet veel / goed uitgewerkt.
  • PES is net zo instabiel qua resultaten dan FIFA. Als ik in de Master League een wedstrijd met 4-0 win, kan ik de volgende met 1-3 verliezen om degene erna weer met 6-1 de computer van het veld te tikken.
  • Met een beetje goede timing kun je bij PES óók tegenstanders op het verkeerde been zetten, naar de goal rennen en 'm telkens op precies dezelfde manier (vrij schuin van de keeper) de tegenovergestelde hoek inknallen.
  • Bij PES gaan veel ballen die vanaf de rand van het strafschopgebied worden geschoten door een relatief goede speler de goel in (Shevshenko, Vieri, Henry, Aimar).
  • Bij PES kom ik ook regelmatig het gevoel tegen dat de game niet doet wat ik bedoel en op m'n controller uitvoer. Zelfs simpele passjes worden soms niet goed uitgevoerd.
  • Ik zal PES 3 wél kopen als 'ie op de Xbox uitkomt. Maar niet omdat ik verwacht dat hij beter is dan mijn PES 2, maar omdat er dan een Xbox Live functie in zal zitten. ALS hij al uit komt...

Voorlopig vind ik de demo van FIFA 2004 moeilijk genoeg en lukt het me echt niet om zomaar te scoren met een paar passjes. En dan staat 'ie nog wel op Amateur, en ik ben toch een bovengemiddeld FIFA-speler in de voorgaande edities...

woensdag 15 oktober 2003 @ 16:47:33 #33
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13900693
    Ik krijg zeer binnenkort PES 1. Kostte me maar 9 euro, en ik ben benieuwd hoe het speelt
    pi_13900729
    Een Tournamentmeet zou wel kewl zijn
      woensdag 15 oktober 2003 @ 16:52:00 #35
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13900766
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
    Een Tournamentmeet zou wel kewl zijn
    Goed idee!
    Open een topic met animo check zou ik zeggen
    pi_13901855
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goed idee!
    Open een topic met animo check zou ik zeggen

Animo zal er vast wel zijn, ik denk alleen dat de locatie een probleem gaat worden
      woensdag 15 oktober 2003 @ 23:43:48 #37
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_13909407
    Wij hebben hem morgen binnen met de vracht op mijn werk

*Het geschenk van god

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_13909559
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

huh?!?!?
    lees me zin is nog een keer en dan zie je er 'niet' tussen staan
      donderdag 16 oktober 2003 @ 01:42:10 #39
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13911364
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 23:49 schreef Nkjez het volgende:

[..]

huh?!?!?
    lees me zin is nog een keer en dan zie je er 'niet' tussen staan

Die zag ik wel, maar ik scoor zo dus WEL.
    pi_13916654
    Morgen officieel in de winkels, maar nu al verkrijgbaar

Een leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15

pi_13917416
    quote:
    Do you know football? Konami knows football. Pro Evolution Soccer 3 is the ultimate fan's game. With a proper appreciation of the controls and the right players, PES3 makes it possible to sculpt opportunities out of opposing defences like the finest strikers in the world, without enduring the years of hard graft and rubbish hairstyles.

...

But of course the key to PES' success over the stat-heavier FIFA is what happens on the field, and particular the exquisitely rendered and animated players. At ECTS in 2002, the legendary Dino Dini told me that he didn't much care for games that 'fill the gaps' between button presses with an approximation of what the players would actually do, but PES gets it so right it's difficult to envisage a superior alternative. You may not be in absolute control of every limb, shoulder, haircut or curl of foot, but when you sweep the ball in to Raul on the edge of the box, charge up a shot and watch him fire it into the top corner of the net, or tug the R2 button and pull your player back towards the action as he reaches a bouncing ball, only to see him flick it over his shoulder and take off in the other direction, it is what you wanted.

...

Unlike other football games which are driven by the spectacular, PES3's visuals are driven by realism. This is what football - and footballers - genuinely look like, albeit with a bit more detail on close-ups. Sensible Soccer or Kick-Off may have been fun, but this is the actual sport.

...

Ultimately, whether or not you buy PES3 comes down to just one question: do you like football? If the answer is 'yes', then you need this. You need it more than you need oxygen.

...

Pro Evolution Soccer 3 is the beautiful game. No other videogame has ever captured the framework of the sport so completely, and ground its subtlest qualities between the vector units of Darth Vader's toaster, as this season's edition of the game. Anyone with an appreciation of football simply must own this.

Rating: 10 out of 10

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53506 (met dank aan Strolie)
    ...
    pi_13919038
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 12:14 schreef Afunados het volgende:
    Morgen officieel in de winkels, maar nu al verkrijgbaar

Een leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15

Morgen al?? Ik dacht pas eind november

beter

pi_13920096
    quote:
    maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
    Lijkt me nu stug aangezien ze FIFA 2004 al gaan bundelen met de Playstation 2 eind dit jaar had ik gehoord en aangezien FIFA online is op Playstation 2 dit jaar. Het schijnt zelfs zo dat Sony hun eigen This is Football uitgesteld heeft dit jaar voor FIFA.

Ik heb FIFA 2004 op een beurs in Belgie gespeeld op de PS2 en dit is toch echt een heel stuk beter moet ik zeggen. Ik wacht dit jaar op FIFA en ga PES maar even overslaan .

fleks fleks fleks fleks fleks , The Reflex!
    pi_13920841
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 22:45 schreef ajachied het volgende:
    hij komt cker niet naar de xbox. Ik heb de final versie al van het internet afgehaald. Ik vin em WEER minder dan winning eleven. Was vorig jaar ook al met pes2, ook al komt pes later uit tog is winning beter??.

Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.

Is we7fe al uit dan?
    we6fe met wedoit patch was echt super !!

mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_13922146
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 13:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Morgen al?? Ik dacht pas eind november

beter [afbeelding]

Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al
    pi_13922277
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 15:42 schreef Afunados het volgende:

[..]

Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al

Ik ga hem pas eind volgend week halen aangezien ik nu moet leren voor tentamens
      donderdag 16 oktober 2003 @ 17:03:52 #47
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_13924136
    Hahaha ik heb hem ook al!!

Er lagen zeker 10 exemplaren bij de FRS in Eindhoven

Nu dus eentje minder.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_13925657
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:

Nu dus eentje minder.

Zou me niks verbazen als ze alweer uitverkocht zijn
      donderdag 16 oktober 2003 @ 18:19:01 #49
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13926006
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is we7fe al uit dan?
    we6fe met wedoit patch was echt super !!

mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot

WTF is een we do it patch?
      donderdag 16 oktober 2003 @ 19:37:54 #50
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_13928095
    ik vind hem een beetje tegenvallen
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:35:21 #51
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13938795
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:

Nu dus eentje minder.

Vertel, vertel...

Hoe issie ? Is het de moeite waard om hem straks na m'n werk meteen te gaan halen ?

En wat kost ie ?

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
    pi_13938840
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
    Ik vind het een beetje heel veel PES2
    pi_13943710
    Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:39:58 #54
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13944760
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:

[..]

Soortvan EA-achtige update ofzo?

Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?

pi_13945645
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:39 schreef twi het volgende:

[..]

Soortvan EA-achtige update ofzo?

Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?

Een WeDoIt patch, de echte die-hards van WE series kennen die als geen ander, is een patch die alles heeft vertaald naar het engels en ook de tenue's reclameborden Crowd chants er in gooit. ( dus ook bijvoorbeeld "Hand in Hand")

Link = http://digilander.libero.it/wedoit/

Winning Eleven 7 is gewoon de SHIT !!!

pi_13945680
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
    Heb ik ook altijd als het spel pas heb, daarna ga je het steeds betere vinden.

(hoop ik voor je )

pi_13945820
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:

[..]

Als je de kans nog heb zou ik hem dan omruilen voor de Japanse versie WE7 , die is zoveel beter !!!
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:25:44 #58
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13945871
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
    Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
    Dankjewel... Zijn er ook ervaringen van mensen die met eerdere versies gespeeld hebben (PES 2, ISS Pro Evolution enz...). Hoe is het spel verbeterd / veranderd ???
    pi_13945912
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
    Eentje die het "licht" heeft gezien
    pi_13950403
    Ik heb 'm ook.
    Speel Iss/Pes al sinds Iss op de SNES.
    Ik heb ook WE7 alleen die doet het niet op mijn half kapotte playstation.
    Ik heb nog maar een stuk of 5 wedstrijden PES3 gespeeld en ik vind het er in ieder geval een stuk realistischer uitzien.
    pi_13950958
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
    Ik heb 'm ook.
    Speel Iss/Pes al sinds Iss op de SNES.
    Ik heb ook WE7 alleen die doet het niet op mijn half kapotte playstation.
    Ik heb nog maar een stuk of 5 wedstrijden PES3 gespeeld en ik vind het er in ieder geval een stuk realistischer uitzien.
    Is het geluid beter?
    pi_13951049
    Zijn er trouwens ook lijnrechters te zien?
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:10:40 #63
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_13951327
    als het goed is heb ik 'm maandag binnen (of uiterlijk dinsdag)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_13952048
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
    Zijn er trouwens ook lijnrechters te zien?
    Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.

En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
    Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.

pi_13952072
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.

En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
    Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.

Kut Klein detail maar is wel leuk om te zien.
    Ja dat bedoelde ik met geluid
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:58:50 #66
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13952299
    Is er veel aan de gameplay veranderd ?

Ik vond persoonlijk de gameplay bij ISS Pro Evolution wel iets fijner en leuker als bij PES2 !!!

Jullie ?

pi_13955813
    ja ik vind het veel lekkerder en realistischer spelen dan PES2, de foute aannames zijn zo goed als verdwenen.
    Minpunt vind ik wel dat sommige scheidsrechters erg streng zijn en voor bijna alles fluiten.
    Weet iemand of je Collina trouwens ook als scheids kunt krijgen? aangezien hij wel op het hoesje staat.

De Pes shop is ook een leuk idee, hier kan je met punten allerlei dingen unlocken zoals spelers, teams, haardrachten enz.

pi_13956182
    wat trouwens ook mooi aan het geluid is is dat wanneer er een wissel komt je hoort dat die in het stadion wordt omgeroepen en het publiek reageert hierop door de speler toe te juichen of juist uit te fluiten
    pi_13956646
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:05 schreef jimjim1983 het volgende:
    wat trouwens ook mooi aan het geluid is is dat wanneer er een wissel komt je hoort dat die in het stadion wordt omgeroepen en het publiek reageert hierop door de speler toe te juichen of juist uit te fluiten
    orange113 has been replaced by orange227?
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:49:53 #70
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13957328
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zal wel "Number 11 is out for Number 23" zijn ofzo
    pi_13962425
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee je hoort alleen dat er iets omgeroepen wordt en het publiek reageren, je kan niet verstaan wat er gezegd wordt. Zoals de engelse ondertiteling op een DVD zegt: "Indistinct conversation"
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 14:26:58 #72
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_13964467
    Dat gezeur over die namen die niet kloppen slaat echt nergens op.
    Als je er ff goed voor gaat zitten dan heb je binnen anderhalf uur zowat alle club en spelersnamen veranderd.

Spel bevalt me tot nu toe echt uitstekend, de bal-aannames zien er veel realistischer uit en je kan mooie 1-2tjes maken die vooral handig zijn als je gewend bent om veel over de flanken te spelen.

pi_13965147
    je hoeft eigenlijk ook alleen maar de nederlandse namen te veranderen, voor de rest klopt bijna alles.

Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.

pi_13965199
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
    je hoeft eigenlijk ook alleen maar de nederlandse namen te veranderen, voor de rest klopt bijna alles.

Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.

Wat is er anders dan?
    pi_13969184
    Is de manier van schieten ook verandert?

In Pes 2003 kon je eik alleen echt lekker uithalen als je een beetje schuin stond tov het doel

pi_13969866
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
    Is de manier van schieten ook verandert?

In Pes 2003 kon je eik alleen echt lekker uithalen als je een beetje schuin stond tov het doel

PES 2003?
    pi_13969991
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 19:03 schreef erikh het volgende:

[..]

PES 2003?

Ik doel ff op het vorige deel (foutje want die kwam in 2002 uit)
    pi_13970051
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 19:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik doel ff op het vorige deel (foutje want die kwam in 2002 uit)

Maar PES2003? die ken ik niet, is die echt ooit uitgekomen dan?

Bedoel je niet FIFA?

pi_13970110
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 19:12 schreef erikh het volgende:

[..]

Maar PES2003? die ken ik niet, is die echt ooit uitgekomen dan?

Nee ik doelde gewoon op PES2 van vorig jaar
    pi_13981796
    ja het schieten is veel realistischer gemaakt, je kan nu vanuit zowat alle hoeken een schot op doel loslaten.
    pi_13983251
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2003 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
    ja het schieten is veel realistischer gemaakt, je kan nu vanuit zowat alle hoeken een schot op doel loslaten.
    Je kan dus ook met je binnenkant van je voet de bal als het ware "krullen"?
    pi_13987892
    echt de bal veel krullen bij een schot kan volgens mij niet, maar het kan wel met een beetje effect.
    pi_13997303
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2003 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
    echt de bal veel krullen bij een schot kan volgens mij niet, maar het kan wel met een beetje effect.
    In vrije trappen kan je veel effect geven
      maandag 20 oktober 2003 @ 09:59:19 #84
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_14000285
    Ik heb hem van het weekend ook maar weer gehaald

Ik vind het toch wel echt weer een vooruitgang, graphics zijn een stuk beter... Besturing is beter als bij PES2... Ik heb ook het gevoel dat ie weer iets moeilijker gemaakt is, vond PES2 vrij makkelijk...

En de vrije trappen zijn weer goed te doen !

Wat zijn de opstellingen waarin jullie vaak spelen? Ik speel meestal een soort 3-3-4 dus met 2 buitenspelers die dan vanaf het middenveld moeten komen...

En maken jullie veel gebruik van die tactieken, ik eigenlijk niet... Heb je hier wel veel aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Marla_Singer op 20-10-2003 10:26]

pi_14001370
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 09:59 schreef Marla_Singer het volgende:
    Ik heb hem van het weekend ook maar weer gehaald

Ik vind het toch wel echt weer een vooruitgang, graphics zijn een stuk beter... Besturing is beter als bij PES2... Ik heb ook het gevoel dat ie weer iets moeilijker gemaakt is, vond PES2 vrij makkelijk...

En de vrije trappen zijn weer goed te doen !

Wat zijn de opstellingen waarin jullie vaak spelen? Ik speel meestal een soort 3-3-4 dus met 2 buitenspelers die dan vanaf het middenveld moeten komen...

En maken jullie veel gebruik van die tactieken, ik eigenlijk niet... Heb je hier wel veel aan?

Zijn er nieuwe taktieken bij?

Ik gebruikte altijd de buitenspelval en de counter

pi_14001493
    ik gebuik bij PES 2 altijd counter
    pi_14006260
    Niemand die zijn mooie goals kan cappen en posten?
    pi_14006764
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
    Niemand die zijn mooie goals kan cappen en posten?
    Begin jij?
    pi_14006826
    is hij ook op de Xbox?
    pi_14006872
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 14:56 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Begin jij?

Heb dinsdag en woensdag tentamen, daarna zal ik wel wat PES2 goals cappen
    pi_14006903
    Nee, Sony heeft exclusiviteitscontract in Europa getekend met Konami.
      maandag 20 oktober 2003 @ 16:30:33 #92
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_14009290
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 15:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Heb dinsdag en woensdag tentamen, daarna zal ik wel wat PES2 goals cappen

Hoe doe je een goal cappen ?
    pi_14009349
    Ik bedoel capturen.

PS aansluiten op pc en caputeren

pi_14012121
    Kan je ook iets meteen terugzien met een herhaaloptie?
    pi_14013391
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
    Kan je ook iets meteen terugzien met een herhaaloptie?
    ja dat kan. je moet alleen wel snel op start kiezen en replay kiezen voordat een inworp, doeltrap, vrijetrap, penalty genomen wordt anders kan het niet.

Ik vind trouwens wel dat je erg veel vragen stelt, gewoon KOPEN!

pi_14013578
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat kan. je moet alleen wel snel op start kiezen en replay kiezen voordat een inworp, doeltrap, vrijetrap, penalty genomen wordt anders kan het niet.

Ik vind trouwens wel dat je erg veel vragen stelt, gewoon KOPEN!

Ja ja, overmorgen
    Maar ik weet nu wel alles.
    pi_14018342
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2003 14:59 schreef Maikel1 het volgende:
    is hij ook op de Xbox?
    [... XBOX ...] """My games:""" =|= Crazy Taxi 3 =|= 007 Nightfire =|= NBA Live 2004 =|= Top Spin =|= Ajax Club Football =|= SSX 3
    pi_14018673
    dacht 't niet.
    hij komt nog wel op de pc uit als het goed is.
    pi_14028980
    Iemand nog goede spelers ontdekt die zonder club zitten voor in je master team?
    Frank de Boer zit in dit spel nog zonder club dus hem kan je goedkoop halen.
    Bij de VS heb je een sideback Hejduk die erg snel is.
    pi_14031337
    Is het spel de moeite waard om te kopen???
    pi_14034760
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
    ja
    Maar ik heb een Xbox en daar komt ie toch niet op ???

En mijn pc is niet goed genoeg om het op te spelen en speel liever dit spel op een console

pi_14034798
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 16:40 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Maar ik heb een Xbox en daar komt ie toch niet op ???

En mijn pc is niet goed genoeg om het op te spelen en speel liever dit spel op een console

volgens de titel wel
    pi_14034819
    Maar in deze topic staat al dat het spel niet uit komt op de xbox

toch

pi_14034868
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 16:43 schreef Nkjez het volgende:
    Maar in deze topic staat al dat het spel niet uit komt op de xbox

toch

zoeken we op
    pi_14034892
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
    hier is het bewijs
    pi_14034896
    pi_14034970
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 16:46 schreef Nkjez het volgende:

www.xboxworld.nl heeft geen info
    oke dan is de titel dus fout,
    pi_14036446
    gewoon een ps2 kopen.
    Ik ben al zo'n 5 jaar lang zwaar verslaafd aan de ISS/PES/WE serie en speel het bijna dagelijks.
    pi_14037280
    Hmm, ik hoor hier erg goede berichten over dit spel. Ik heb zelf PES en vond die eerlijk gezegd nog wel wat dingen misse, rare schoten af en toe en hij reageerde niet ltijd even lekker. Das ook een reden dat ik PES2 niet heb gekocht.

Hoe is dat bij PES3?

pi_14043552
    nog 3 weken en dan pas op de pc
    Die fifa reeks ben ik helemaal zat (alleen 97 en 99 mogen van mij) en wil eens iets anders!

PES3 demo voor de pc komt die nog?

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
    pi_14045108
    Vandaag ga ik em halen
      woensdag 22 oktober 2003 @ 10:42:21 #113
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_14046743
    Zijn de transfers van afgelopen zomer al doorgevoerd in PES3?
    The Most Incredible, Baby
      woensdag 22 oktober 2003 @ 10:44:03 #114
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_14046777
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 10:42 schreef RedGuy het volgende:
    Zijn de transfers van afgelopen zomer al doorgevoerd in PES3?
    Ja, Oranges203 speelt nu bij Middlesbrough, en Oranges011 bij Galatasaray
      woensdag 22 oktober 2003 @ 10:49:30 #115
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_14046896
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 10:44 schreef twi het volgende:

[..]

.

Ik vind wel dat er een paar clubs in zitten waar ik mijn vraagtekens bij zet. Fulham, Udinese.. En waarom Boca Juniors en River Plate er niet meer inzitten weet ik ook niet. .

Ik koop gewoon en PES3 en Fifa2004.

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:04:50 #116
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_14048674
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 10:44 schreef twi het volgende:

[..]

Maar volgens mij voetbalt van der Meijde (Fartel Huppeldepup ofziets) wel nog bij ajax...

En ik zie volgens mij ook geen Oranges.... staan alleen van die achterlijke namen die er nog nieteens op lijken... Of is het zo dat als je bij de clubs kijkt er dan Oranges;.... staat ?

pi_14048725
    niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
    Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
      woensdag 22 oktober 2003 @ 12:07:06 #118
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_14048728
    Maar speelt Kewell al bij Liverpool?

Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen, besteld voor 20 euro goedkoper.

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:07:59 #119
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_14048749
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
    niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
    Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
    Oh, dat is wel gaaf. .

En ik las iets over een swap transfer mode, spelers ruilen?

pi_14048823
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:04 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]
    Of is het zo dat als je bij de clubs kijkt er dan Oranges;.... staat ?

nee
    pi_14048869
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:07 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Oh, dat is wel gaaf. .

En ik las iets over een swap transfer mode, spelers ruilen?

Ik weet niet of dat kan, volgens mij niet. EDIT: ja het kan wel
    Computer teams doen nu ook veel vaker aanbiedingen voor spelers uit jouw team.

[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 22-10-2003 13:55]

pi_14048926
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:07 schreef RedGuy het volgende:
    Maar speelt Kewell al bij Liverpool?
    ja, ik dacht 't wel.
    pi_14060920
    Ik heb het spel vandaag voor het eerst gespeeld.
    De veranderingen zijn niet zo groot maar toch wel zo dat het spel realistischer aandoet.
    Voor de bal beweegt veel echter

Zijn er trouwens al lijsten te vinden met alle goede namen?

woensdag 22 oktober 2003 @ 20:00:21 #124
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_14061041
    奥地利 オ`ストリア AUSTRIA (授权国家)
    GK1/Thomas Mandl
    GK12/Helge Payer
    GK23/Alex Manninger
    DF2/Mario Hieblinger
    DF15/Emanuel Pogatetz
    DF17/Paul Scharner
    DF13/Anton Ehmann
    DF3/Ernst Dospel
    DF4/Martin Hiden
    MF5/Martin Stranzl
    MF21/Markus Schopp
    MF6/Thomas Floegel
    MF20/Aufhauser
    MF9/Markus Weissenberger
    MF10/Andreas Herzog
    MF7/Roland Kirchler
    MF14/Orman
    MF22/Harald Cerny
    MF8/Dietmar Kuhbauer
    MF16/Bozo Kovacevic
    MF19/Michael Wagner

FW11/Mario Haas
    FW18/Roman Wallner

比利时 ベルギ` BELGIUM (授权国家)
    GK1/Geert De Vlieger
    GK23/Frederic Herpoel
    GK13/Franky Vandendriessche

DF16/Van Buyten
    DF5/Peter Van der Heyden
    DF15/Olivier de Cock
    DF7/Joos Valgaeren
    DF3/De Boeck
    DF4/Jelle Van Damme
    DF2/Eric Deflandre

MF6/Timmy Simons
    MF8/Bart Goor
    MF18/Gaëtan Englebert
    MF17/Walter Baseggio
    MF19/Bernd Thijs
    MF14/Gaby Mudingayi

FW11/Thomas Buffel
    FW9/Wesley Sonck
    FW12/Emile Mpenza
    FW10/Sandy Martens
    FW21/Tom Soetaers
    FW22/Mbo Mpenza
    FW20/Cedric Roussel

保加利亚 ブルガリア BULGARIA (未授权国家)
    GK1/Dimitar Ivankov
    GK23/Stoyan Kolev
    GK12/Zdravko Zdravkov

DF3/Pahzlin
    DF5/Rosen Kirilov
    DF13/Radostin Kishishev
    DF2/Georgi Peev
    DF16/Zlatomir Zagorcic
    DF4/Gueorgui Petrov
    DF21/Ivailo Petkov

MF8/Iliyan Stoyanov
    MF6/Stilian Petrov
    MF15/Milen Petkov
    MF10/Krasimir Balakov
    MF14/Svetoslav Petrov
    MF7/Daniel Borimirov

FW17/Martin Petrov
    FW11/Dimitar Berbatov
    FW18/Velizar Dimitrov
    FW22/Svetoslav Todorv
    FW9/Gueorgui Chilikov
    FW20/Zoran Jankovic
    FW19/Vladimir Manchev

克罗地亚 クロアチア CROATIA (未授权国家)
    GK1/Stipe Pletikosa
    GK23/Tamislav Butina

DF20/Dario ¦imic
    DF17/Josip ¦imunic
    DF21/Robert Kovac
    DF3/Igor Tudor
    DF12/Marko Babic
    DF2/Daniel ¦aric

MF6/Boris Zivkovic
    MF5/Milan Rapaic
    MF7/Jerko Leko
    MF8/Darijo Srna
    MF4/Stjepan Tomas
    MF13/Mario Stanic
    MF10/Niko Kovac
    MF15/Giovani Rosso

FW19/Dado Pr¨o
    FW18/Marijo Maric
    FW22/Bosko Balaban
    FW16/(待查)
    FW9/Tomislav Maric
    FW11/Alen Boksic
    FW14/Ivica Olic(不确定)

捷克 チェコ CZECHO (未授权国家)
    GK1/Petr Cech
    GK23/Jaromir Blazek

DF21/Tomas Ujfalusi
    DF5/René Bolf
    DF3/Zdenek Grygera
    DF16/Fukal
    DF2/Tomas Repka
    DF12/TomᨠHübschman

MF15/Marek Jankulovski
    MF14/Tomas Galasek
    MF4/Pavel Nedved
    MF8/Karel Poborsky
    MF10/Tomas Rosicky
    MF6/Jili Jarosik
    MF22/Richard Dostálek
    MF20/Roman Tyce
    MF19/Patrick Gedeon
    MF7/Patrik Berger

FW9/Koller
    FW17/Viladimir Smicer
    FW11/Milan Baros
    FW13/Vratislav Lokvenc
    FW18/Libor Sionko

丹麦 デンマ`ク DENMARK (授权国家)
    GK1/Thomas Sorensen
    GK16/Peter Skov-Jensen
    GK23/Jimmy Nielsen

DF4/Martin Laursen
    DF3/Rene Henriksen
    DF12/Niclas Jensen
    DF5/Thomas Rytter
    DF20/Kasper Bøgelund
    DF22/Martin Albrechtsen
    DF13/Per Nielsen

MF2/Christian Poulsen
    MF7/Thomas Gravesen
    MF18/P.Lovenkrands
    MF19/Dennis Rommedahl
    MF6/Thomas Helveg
    MF15/Jan Michaelsen
    MF10/Martin Joergensen
    MF14/Kahlenberg
    MF17/Morten Weighorst

FW11/Ebbe Sand
    FW9/Jon Dahl Tomassen
    FW21/Claus Jensen
    FW8/Jesper Groenkjaer

英格兰 イングランド ENGLAND (授权国家)
    GK1/James
    GK22/Richard Wright
    GK23/Paul Robinson

DF5/Rio Ferdinand
    DF6/Sol Campbell
    DF3/Ashley Cole
    DF2/Gary Neville
    DF12/Gareth Southgate
    DF21/John Terry
    DF16/Jonathan Woodgate

MF13/Kieron Dyer
    MF8/Paul Scholes
    MF4/Steven Gerrard
    MF7/David Beckham
    MF17/Jermaine Jenas
    MF18/Owen Hargreaves
    MF14/Murphy
    MF19/Joe Cole

FW10/Michael Owen
    FW11/Emile Heskey
    FW20/Vassell
    FW15/Wayne Rooney
    FW9/Jeffers

芬兰 フィンランド FINLAND (授权国家)
    GK1/Antti Niemi
    GK12/Peter Enckelman
    GK23/Jussi Jaaskelainen

DF5/Hannu Tihinen
    DF4/Sami Hyypia
    DF3/Janne Saarinen
    DF2/Petri Pasanen
    DF20/Markus Heikkinen

MF6/Aki Riihilahti
    MF7/Mika Nurmela
    MF17/Jari Ilola
    MF8/Teemu Tainio
    MF19/Simo Valakari
    MF15/Toni Kuivasto
    MF14/Peter Kopteff
    MF21/Ville Nylund
    MF10/Jari Litmanen

FW11/Joonas Kolkka
    FW9/Mikael Forssell
    FW13/Roiha
    FW22/Vayrynen
    FW18/Jonatan Johansson
    FW16/Shefki Kuqi

法国 フランス FRANCE (授权国家)
    GK16/Fabien Barthez
    GK23/Gregory Coupet
    GK1/Ulrich Rame

DF13/Mikaël Silvestre
    DF5/William Gallas
    DF3/Bixente Lizarazu
    DF15/Lilian Thuram
    DF8/Marcel Desailly
    DF14/Philippe Mexes
    DF2/Willy Sagnol

MF6/Claude Makelele
    MF4/Patrick Vieira
    MF10/Zinedine Zidane
    MF22/Benoît Pedretti
    MF21/Olivier Dacourt
    MF17/Emmanuel Petit
    MF19/Jérôme Rothen
    MF7/Robert Pires

FW11/Sylvain Wiltord
    FW12/Thierry Henry
    FW20/David Trezeguet
    FW18/Steve Marlet
    FW9/Djibril Cisse

德国 ドイツ GERMANY
    GK1/Oliver Kahn
    GK23/Frank Rost
    GK12/Jens Lehmann

DF2/Christian Worns
    DF6/Tobias Rau(待确认)
    DF4/Arne Friedrich
    DF21/Frank Baumann
    DF3/Marko Rehmer

MF5/Carsten Ramelow
    MF18/Jörg Böhme
    MF22/Torsten Frings (从年龄上看也应该是的!)
    MF8/Dietmar Hamann
    MF19/Bernd Schneider
    MF16/Jens Jeremies
    MF15/Sebastian Kehl
    MF13/Michael Ballack
    MF10/Deisler

FW9/Fredi Bobic
    FW11/Miroslav Klose
    FW17/Benjamin Lauth
    FW20/Kuranyi
    FW20/Kevin Kuranyi
    FW14/Paul Freier
    FW7/Oliver Neuville

希腊 ギリシャ GREECE (授权国家)
    GK1/Antonis Nikopolidis
    GK23/Dimitrios Eleftheropoulos

DF2/Christos Patsatsoglu
    DF4/Nicos Dabizas
    DF14/Giannis Gkoumas
    DF15/Konstantinos Konstantinidis
    DF16/Stelios Venetidis
    DF13/Sotirios Kyrgiakos

MF5/Theodoros Zagorakis
    MF6/Angelos Basinas
    MF3/Grigoris Georgatos
    MF8/Giorgos Karagounis
    MF21/Elias Poursanidis
    MF12/Stylianos Giannakopoulos
    MF17/Akis Zikos
    MF19/Andreas Niniadis
    MF18/Lampros Choutos

FW7/Giorgos Georgiadis
    FW9/Nikos Machlas
    FW10/Nikos Liberopoulos
    FW11/Zissis Vryzas
    FW20/Angelos Charisteas
    FW22/Themistoklis Nikolaidis

匈牙利 ハンガリ` HUNGARY (授权国家)
    GK1/Gabor Kiraly
    GK23/Gabor Babos
    GK12/Szabolcs Safar
    DF2/Tamás Juhár
    DF5/Attila Dragóner
    DF4/Flórián Urbán
    DF3/Csaba Feher
    DF15/Vilmos Sebok
    DF17/Janos Matyus
    DF20/Gyorgy Korsos
    DF21/Laszlo Bodnar

MF6/Pál Dárdai
    MF13/Péter Lipcsei
    MF11/Low
    MF8/Krisztian Lisztes
    MF16/Tamas Peto
    MF14/Zsolt Dveri
    MF22/Boor
    MF10/Bela Illes

FW7/Attila Tokoli
    FW9/Krisztián Kenesei
    FW19/Miklos Feher
    FW18/Horvath

爱尔兰 アイルランド IRELAND (授权国家)
    GK1/Shay Given
    GK12/Nicky Colgan
    GK23/Joseph Murphy

DF4/Cunningham
    DF14/Gary Breen
    DF3/Ian Harte
    DF2/Spephen Carr
    DF21/Steve Finnan
    DF20/O'Brien
    DF5/John O'Shea
    DF18/Gary Kelly

MF11/Kevin Kilbane
    MF8/Matt Holland
    MF6/Colin Healy
    MF9/Damien Duff
    MF15/Mc Phail
    MF7/Jason McAteer
    MF22/Alan Quinn
    MF16/Mark Kinsella
    MF17/Lee Carsley

FW10/Robbie Keane
    FW13/David Connolly
    FW19/Clinton Morrison

意大利 イタリア ITALY (授权国家)
    GK1/Gianluigi Buffon
    GK22/Francesco Toldo

DF13/Alessandro Nesta
    DF5/Fabio Canavaro
    DF2/Panucci
    DF4/Alessandro Birindelli
    DF3/Matteo Ferrari
    DF15/Nicola Legrottaglie

MF19/Gianluca Zambrotta
    MF6/Cristiano Zanetti
    MF17/Damiano Tommasi
    MF8/Stefano Fiore
    MF10/Francesco Totti
    MF14/Luigi Di Biagio
    MF16/Mauro Camoranesi
    MF12/Andrea Pirlo
    MF11/Doni

FW21/Chrisitan Vieri
    FW18/Marco Delvecchio
    FW9/Filippo Inzaghi
    FW7/Alessandro Del Piero
    FW20/Bernardo Corradi
    FW23/Fabrizio Miccoli

荷兰 オランダ NETHERLANDS (过分的未授权国家)
    GK1/ Van Der Sar 1(肤色) 95(脸谱)
    GK23/Westerveld

GK3/Stam 1(肤色) 96(脸谱) (可能还有更象的)
    GK4/Frank De Boer 1(肤色) 97(脸谱)
    GK14/Fernando Ricksen
    GK13/André Ooijer
    GK/2 Reiziger
    GK5/Van Bronckhorst

MF8/Cocu 1(肤色) 98(脸谱)
    MF6/Davids 4(肤色) 14(脸谱) 发色:8 头发颜色: 9 眼镜:1 (可能有更好方案)
    MF19/Van Der Vaart
    MF15/van Bommel
    MF17/Bosvelt
    MF18/Seedorf 可以参考AC MILAN
    MF/6 Ronald De Boer 1(肤色) 97(脸谱)

FW7/Zenden 1(肤色) 110(脸谱) (可能还有更象的)
    FW22/Van Der Meyde 推荐发色:51
    FW10/kluivert 4(肤色) 15(脸谱)
    FW9/Van Nistelrooy 1(肤色) 101(脸谱)
    FW21/Hasselbaink 4(肤色) 5(脸谱) (可能还有更象的)
    FW12/Van Hooijdook 3(肤色) 30(脸谱)
    FW20/Makkay
    FW11/Overmars

北爱尔兰 北アイルランド NORTHERN IRELAND (未授权国家)
    GK1/Maik Taylor
    GK12/Roy Rric Carroll
    GK23/Alan Fettis

DF5/George McCartney
    DF4/Mark Williams
    DF15/Stephen James Craigan
    DF3/Aron Hughes
    DF14/Michael Duff
    DF16/Christopher Baird
    DF8/Colin Murdock
    DF11/Elliott

MF13/Grant McCann
    MF17/Steve Lomas
    MF18/Damien Johnson
    MF10/Ciaran Toner
    MF6/Lennon
    MF2/Philip Mulryne
    MF20/Kevin Horlock

FW7/Keith Gillespie
    FW9/David Healy
    FW19/Quinn
    FW21/Andrew Kirk
    FW22/Paul McVeigh

挪威 ノルウェ` NORWAY (授权国家)
    GK1/Frode Olsen
    GK12/Erik Holtan
    GK23/Espen Johnsen

DF3/Ronny Johnsen
    DF4/Henning Berg
    DF2/Andre Bergdolmo
    DF5/Christer Basma
    DF17/John Arne Riise
    DF21/Trond Andersen
    DF15/Claus Lundekvam
    DF13/Torjus Hansen

MF9/Eirik Bakke
    MF16/Petter Rudi
    MF8/Oyvind Leonhardsen
    MF22/Sigurd Rushfeldt
    MF6/Tommy Svindal Larsen
    MF20/Roar Strand
    MF19/Berg Hestad

FW10/Ole Gunner Solskjaer
    FW14/Tore Andre Flo
    FW18/Tessem
    FW7/John Carew

波兰 ポ`ランド POLAND (授权国家)
    GK1/Jerzy Dudek
    GK12/Mariusz Liberda
    GK23/Szamotulski

DF4/Maciej Stolarczyk
    DF6/Tomasz Hajto
    DF3/Jacek Zielinski
    DF15/Lasocki
    DF2/Miroslaw Sznaucner (背后名称有误,需要修改)
    DF21/Marcin Baszczynski

MF20/Jacek Bak
    MF5/Kamil Kosowski
    MF10/Radoslaw Kaluzny
    MF13/Miroslaw Szymkowiak
    MF7/Piotr Swierczewski
    MF18/Jacek Krzynowek
    MF17/Bartosz Karwan
    MF16/Tomasz Dawidowski
    MF8/Dabrowski

FW11/Emmanuel Olisadebe
    FW9/Marcin Kuzba
    FW19/Marcin Zajac
    FW22/Pawel Kryszalowicz
    FW14/Artur Wichniarek

葡萄牙 ポルトガル PORTUGAL (授权国家)
    GK1/Ricardo
    GK15/Quim
    gk16/Nelson Pereira

DF4/Fernando Meira
    DF5/Fernando Couto
    DF23/Rui Jorge
    DF2/P.Ferreira
    DF19/R.Rocha
    DF3/Andrade
    DF22/Beto

MF14/Da Costa
    MF6/Maniche
    MF7/Luis Madeira Figo
    MF11/Sergio Conceicao
    MF10/Rui Manuel Costa
    MF17/Deco
    MF12/Hugo Viana
    MF8/Luis Loureiro
    MF20/Miguel Miranda

FW9/Pauleta
    FW21/Nuno Gomes
    FW18/Boa Morte
    FW13/Simao Sabrosa

罗马尼亚 ル`マニア ROMANIA (授权国家)
    GK1/Bogdan Lobont
    GK12/Bogdan Stelea
    GK23/Bogdan Vintila

DF4/Iulian Filipescu
    DF3/Mirel Radoi
    DF6/Gheorghe Popescu
    DF15/Adrian Iencsi
    DF14/Razvan Rat

MF5/Cristian Chivu
    MF2/Cosmin Marius Contra
    MF13/Paul Codrea
    MF8/Dorinel Munteanu
    MF20/Tiberiu Ghioane
    MF16/Denis Serban
    MF22/Costel Ilie
    MF21/Florin Cernat
    MF17/Alin Stoica

FW10/Adrian Mutu
    FW7/Viorel Ganea
    FW18/Daniel Pancu
    FW19/Viorel Moldovan
    FW11/Adrian Ilie
    FW9/Florin Bratu

俄罗斯 ロシア RUSSIA (授权国家)
    GK1/Sergei I. Ovchinnikov
    GK12/Chizhov
    GK23/Veniamin Mandrikin

DF3/Berezutsky
    DF5/Sergei Ignashevitch
    DF2/Gennadi Nizhegorodov
    DF4/Alexei Smertin
    DF7/Viktor Onopko
    DF14/Andrei Solomatin
    DF13/Igor Yanovski
    DF19/Nikiforov

MF8/Evgeni Aldonin
    MF6/Rolan Gusev
    MF10/Dmitri Loskov
    MF21/Dmitri Khokhlov
    MF15/Dmitri Alenitchev
    MF20/Marat Izmailov

FW9/Yegor Titov
    FW17/Sergei Semak
    FW16/Aleksandr Kerzhakov
    FW22/Dmitri Sytchev (背后名字有误,须更正)
    FW11/Vladimir Beschastnikh
    FW18/Denis Popov

苏格兰 スコットランド SCOTLAND (授权国家)
    GK1/Paul Gallacher
    GK23/Roberto Douglas
    GK12/Neil Alexander

DF2/Lee Wilkie
    DF3/Christian Dailly
    DF5/Graham Alexander
    DF6/Stephen Pressley
    DF21/Gary Naysmith
    DF14/Robert Malcolm
    DF13/Andy Webster

MF7/Barry Ferguson
    MF4/Paul Lambert
    MF10/Don Hutchison
    MF17/Colin Cameron
    MF8/Craig Burley
    MF15/Scot Gemmill
    MF16/Paul Devlin
    MF19/Smith
    MF22/Jackie McNamara

FW11/Steven Crawford
    FW9/Kenny Miller
    FW18/Paul Dickov
    FW20/Steven Thompson

南斯拉夫 セルビア.モンテネグロ  Serbia and Montenegro (未授权国家)
    GK1/Dragoslav Jevric
    GK23/Dragan Zilic

DF5/Mladen Krstajic
    DF11/Sinisa Mihajlovic
    DF3/Nemanja Vidic
    DF2/Zoran Mirkovic
    DF15/Ivica Dragutinovic
    DF22/Miroslav Djukic
    DF6/Nenad Djordjevic
    DF13/Nikola Malbasa
    DF17/Boban Dmitrovic
    DF21/Goran Gavrancic

MF4/Goran Trobok
    MF7/Nikola Lazetic
    MF10/Dejan Stankovic
    MF12/Igor Duljaj
    MF20/Branko Boskovic
    MF16/Nenad Brnovic

FW18/Darko Kovacevic
    FW8/Predrag Mijatovic
    FW9/Savo Milosevic
    FW14/Mateja Kezman
    FW19/Danijel Ljuboja

斯洛伐克 スロパキア SLOVAKIA (未授权国家)
    GK1/Miroslav Koenig
    GK23/Juraj Bucek

DF14/Martin Petras
    DF21/Vladimir Leitner
    DF12/Vladimír Labant
    DF3/Peter Dzurik
    DF9/Vratislav Gresko
    DF2/Miroslav Karhan
    DF5/Stanislav Varga
    DF15/Milos Sobona
    DF4/Milan Timko

MF6/Igor Demo
    MF7/Rastislav Michalík
    MF11/Peter Dzúrik
    MF17/Ivan Kozak
    MF16/Robert Tomaschek
    MF22/Marek Ujlaky
    MF20/Vladimir Leitner

FW8/Szillard Nemeth
    FW18/Martin Prohaszka
    FW10/Peter Nemeth
    FW19/Lubo¨ Reiter (基本设定中年龄改为29岁)
    FW13/Attlie Pinte

斯洛文尼亚 スロベニア SLOVENIA (未授权国家)
    GK1/Marko Simeunovic
    GK23/Mladen Dabanovic
    DF3/Fabijan Cipot
    DF4/Muamer Vugdalic
    DF5/Spasoje Bulajic
    DF6/Aleksander Knavs
    DF2/Matej Mavric

MF7/Miran Pavlin
    MF8/Goran ¦ukalo
    MF19/Amir Karic
    MF14/Sasa Gajser
    MF10/Zlatko Zahovic
    MF12/Rajko Tavcar
    MF13/Mladen Rudonja
    MF20/Nastja Ceh
    MF15/Anton Zlogar
    MF22/Robert Koren

FW9/Sebastijan Cimirotic
    FW16/Ermin Siljak
    FW11/Aleksander Radosavljevic
    FW18/Milinko Acimovic
    FW21/Marko Kmetec
    FW17/Mladen Rudonja

西班牙 スペイン SPAIN (授权国家)
    GK1/Iker Casillas
    GK23/Santiago Canizares

DF13/Carlos Marchena
    DF3/Raúl Bravo
    DF2/Míchel Salgado
    DF20/César Martín
    DF5/Carlos Puyol
    DF15/Aranzábal

MF6/Iván Helguera
    MF17/Juan Carlos Valeron
    MF19/Cavier Hernandez Xavi
    MF14/David Albelda
    MF22/Joaquin
    MF4/Xavier Alonso
    MF16/Vicente
    MF11/De Pedro
    MF12/Luis Garcia
    MF8/Rubén Baraja
    MF21/Guti

FW7/Raul Gonzales
    FW10/Diego Toristan
    FW9/Fernando Morientes
    FW18/Jose Mari

瑞典 スウェ`デン SWEDEN (授权国家)
    GK1/Magnus Hedman
    GK12/Eddie Gustafsson
    GK23/Andreas Isaksson

DF2/Olof Mellberg
    DF3/Michael Svensson
    DF16/Teddy Lucic
    DF14/Edman
    DF15/Jakobsson
    DF13/Nilsson

MF6/A.Andersson
    MF8/Anders Svensson
    MF4/Johan Mjallby
    MF9/Fredrik Ljungberg
    MF5/Tobias Linderoth
    MF20/Daniel Andersson
    MF17/Jonsson
    MF19/Marcus Lantz
    MF7/Kallstrom

FW21/Zlatan Ibrahimovic
    FW10/Marcus Allback
    FW11/Henrik Larsson
    FW22/Andreas Andersson
    FW18/Johan Elmander

瑞士 スイス SWISS (未授权国家)
    GK1/Jörg Stiel
    GK12/Fabrice Borer
    GK23/Pascal Zuberbühler

DF2/Murat Yakin
    DF4/Stephane Henchoz
    DF3/Ludovic Magnin
    DF16/Bernt Haas
    DF15/Bruno Berner
    DF13/Marc Zellweger

MF5/Patrick Mueller
    MF7/Ricardo Cabanas
    MF10/Ciriaco Sforza
    MF6/Johann Vogel
    MF19/Marco Zwyssig
    MF14/Mario Cantaluppi
    MF20/Raphael Wicky
    MF22/Fabio Celestini

FW8/Alexandre Comisetti
    FW9/David Sesa
    FW18/Stephane Chapuisat
    FW11/Léonard Thurre
    FW21/Alexander Frei
    FW17/Hakan Yakin

土耳其 トルコ TURKEY (授权国家)
    GK1/Rustu ReDFer
    GK12/Omer Catkic
    GK23/Zafer

DF5/Alpay Ozalan
    DF3/Bulent
    DF6/Ergun Pembe
    DF4/Fatih Akyel
    DF2/Emre Asik
    DF16/Umiy Ozat
    DF13/Ahmet

MF10/Yildiray Basturk
    MF21/Emre Belozoglu
    MF8/Tugay Kerimoglu
    MF7/Okan Buruk
    MF20/Hakan Unsal
    MF22/Umit Davala
    MF14/Tayfur
    MF15/Tayfun

FW17/Ilhan Mansiz
    FW18/Nihat Kahveci
    FW11/Hasan Sas
    FW9/Hakan Sukur
    FW19/Fatih Tekke

乌克兰 ウクライナ UKRAINE (授权国家)
    GK1/Vitaliy Reva
    GK12/Dmytro Shutkov
    GK23/Olexander Shovkovsky

DF13/Serhii Fedorov
    DF14/Mykhalo Starostiak
    DF3/Nesmachny
    DF2/Luzhny
    DF15/Viktor Skripnik
    DF5/Viacheslav Shevchuk
    DF4/Volodymyr Yezerskyy
    DF18/Olexandr Radchenko

MF6/Andriy Husin
    MF8/Tymoshchyuk
    MF17/Sergei Popov
    MF22/Maxym Kalinichenko
    MF19/Denys Onischenko
    MF20/Serhiy Kormiltsev
    MF21/Sergiy Serebrennikov

FW11/Sergei Rebrov
    FW7/Andriy Shevchenko
    FW16/Olexander Melashchenko
    FW10/Andriy Vorobei
    FW9/Andriy Voronin

威尔士 ウェ`ルズ WALES (未授权国家)
    GK1/Paul Jones
    GK21/Danny Coyne
    GK23/Darren Ward

DF4/Andy Melville
    DF3/Robert Page
    DF7/John Robinson
    DF2/Mark Delaney
    DF16/Kit Symons
    DF13/Steve Jenkins
    DF17/Darren Barnard

MF6/Rob Savage
    MF10/Gary Speed
    MF22/Simon Davies
    MF5/Mark Pembridge
    MF18/Carl Robinson
    MF19/Andy Johnson
    MF12/Matthew Jones

FW11/Ryan Giggs
    FW9/Craig Bellamy
    FW8/John Hartson
    FW20/Nathan Blake
    FW14/Robert Earnshaw
    FW15/Gareth Taylor

喀麦隆 カメル`ン CAMEROON (授权国家)
    GK1/Alioum Boukar
    GK22/Idriss Carlos Kameni

DF2/Tchato
    DF5/Perrier Doumbe
    DF4/Rigobert Song
    DF6/Pierre Njanka

MF15/Alnoudji
    MF3/Wome
    MF8/Ndjitap
    MF20/Olembe
    MF12/Lauren Bisan-Etame
    MF13/Lucien Mettomo
    MF23/Wamfor
    MF17/Foe
    MF14/Ndo
    MF7/Boya

FW9/Eto'o Flis
    FW10/Patrick Mboma
    FW18/Djemba
    FW19/Emana
    FW21/Joseph-Desire Job
    FW11/Idrissou
    FW16/Bella

埃及 エジプト EGYPT (授权国家)

GK1/Nader Ibrahim El Sayed
    GK22/Essam El Haddary

DF6/Abdelzaher El Saqqa
    DF4/Hany Ramzy
    DF5/Ghali
    DF2/Ibrahim Hassan
    DF16/Mohamed Omara
    DF13/Shady
    DF7/Mohamed Youssef

MF3/Hani Said
    MF11/Tarek Said
    MF17/Ahmed Hassan
    MF23/Said Abdelhafiz
    MF21/Hisham Hanafy
    MF15/Ibrahim Said
    MF10/A El Satar Sabry
    MF8/Yasser Radwan
    MF12/Gouda

FW18/A.Hossam
    FW9/Hossam Hassan
    FW14/Hazem Mohamed Emam
    FW20/Ahmed Salah Hosny
    FW19/Mohamed Farouk

摩洛哥 モロッコ MOROCCO (未授权国家)
    GK1/
    GK12/
    GK23/

DF4/Abdeslam Ouaddou
    DF6/Nourredine Naybet
    DF5/Saber
    DF7/EI Karkouri
    DF15/
    DF12/

MF2/
    MF8/Mourad Hdioud
    MF3/

尼日利亚 ナイジェリア NIGERIA (授权国家)
    GK1/Ejide
    GK23/Enyeama

DF5/ Okunowo
    DF14/Ifeanyi Udeze
    DF3/Celestine Babayaro
    DF2/Albert Joseph Yobo
    DF6/Taribo West
    DF8/Afolabi
    DF12/Enkahire
    DF15/Olajengbesi
    DF16/Efetobore Sodje
    DF13/Ifejiagwa

MF19/Sunday Oliseh
    MF11/Garba Lawal
    MF10/Augustine Azuka Okocha
    MF22/Ekong
    MF7/Garba

FW17/Julius Aghahowa
    FW18/Martins
    FW4/Nwankwo Kanu
    FW9/Ogbeche
    FW21/Utaka
    FW20/Aiyegbeni

塞内加尔 セネガル Senegal (未授权国家)

GK1/Tony Sylva
    GK16/待查
    GK23/待查

DF4/Malick Diop
    DF13/Lamine Diatta
    DF17/Ferdinald Coly
    DF6/Aliou Cisse
    DF21/Habib Beye
    DF12/待查
    DF2/Omar Daf
    DF5/Kebe

MF3/Pape Sarr
    MF15/Salif Diao
    MF19/Bouba Diop
    MF10/Khalilou Fadiga
    MF20/Syrvain Ndiaye
    MF14/Mussa N'Diaye
    MF8/Amdy Faye
    MF18/待查

FW7/Henri Camara
    FW11/El Hadj Diouf
    FW22/待查
    FW9/待查

南非 南アフリカ SOUTH AFRICA (授权国家)
    GK1/Andre Arendse
    GK15/Baloyi
    GK23/Baron

DF17/Lekgwati
    DF4/Aaron Mokoena
    DF3/Bradley Carnell
    DF2/Mabizela
    DF20/Coyle
    DF22/Molefe
    DF13/Pierre Issa
    DF19/Lucas Radebe
    DF8/Nzama
    DF5/Lekgetho

MF7/Quinton Fortune
    MF6/Sibaya
    MF12/Mokoena
    MF15/Sibusiso Zuma
    MF21/Pienaar
    MF18/Delron Buckley

FW9/Benedict McCarthy
    FW14/Siyabonga Nomvete
    FW10/Shaun Bartlett
    FW11/Koumantarakis

突尼斯 チュニジア TUNISIA (未授权国家)
    GK1/Ali Boumnigel
    GK16/待查

DF2/Khaled Badra
    DF4/Radhi Jaidi
    DF6/Hatem Trabelsi
    DF15/待查
    DF14/Mohamed Mkacher
    DF3/待查
    DF12/Skander Souayah

MF23/Jose Clayton
    MF13/Riadh Bouazizi
    MF7/待查
    MF21/Mourad Melki
    MF18/Ben Achour
    MF10/Kais Ghodbane
    MF8/Hassen Gabsi
    MF19/待查
    MF22/待查

FW9/待查
    FW11/待查
    FW20/Zitouni
    FW5/Zied Jaziri
    FW17/待查

woensdag 22 oktober 2003 @ 20:02:12 #125
    49880 borat
    Jagshemash
    pi_14061086
    Deze site vind ik zelf wel erg handig voor de namen:
    http://www.pes3.tk
    pi_14061467
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:02 schreef borat het volgende:
    Deze site vind ik zelf wel erg handig voor de namen:
    http://www.pes3.tk
    Kijk daar heb ik wat aan

* druk aan het editten is

pi_14080610
    {EDIT} verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door WordOnTheStreet op 23-10-2003 15:28]

[... XBOX ...] """My games:""" =|= Crazy Taxi 3 =|= 007 Nightfire =|= NBA Live 2004 =|= Top Spin =|= Ajax Club Football =|= SSX 3
    pi_14080650
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 15:12 schreef WordOnTheStreet het volgende:
    Heb net NBA Live 2004 binnen gekregen....
    eerste indruk:

* Ik kan het niet eens worden met de camerastandpunten
    * Besturing is wennen omdat je voor dunks/lay-ups een andere knop hebt dan voor gewoon schieten...
    * de dunks zien er vrijwel hetzelfde uit als van 2003...

had er eerlijk gezegt meer van verwacht, maar is al met al toch een game die leuk is om af en toe te spelen

Allemaal erg leuk maar dat hoort in een ander topique
    pi_14080687
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
    PES3 demo voor de pc komt die nog?
    ik heb 'gehoord' dat die al te downloaden is!
    pi_14080984
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 15:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Allemaal erg leuk maar dat hoort in een ander topique

hehe oops... foutje
    pi_14085244
    Op welk niveau spelen jullie Master League? hoeveelste staan jullie en wie hebben jullie allemaal al gekocht?

Ik speel op 5 sterren, ben net gepromoveerd naar de 1e divisie na kampioen te zijn geworden.
    Heb nu al Ibrahimovic (ge-edit natuurlijk), O'Brien, Hedman(keeper), Hajduk (snelle SB uit USA) en Angescalica ofzoiets (snelle senegalees)

pi_14085326
    Ik neem aan dat vragen om een link voor de demo wel mag?
    X
    X
    X
    pi_14086327
    ik heb hem gevonden via bittorent!
    dat is zo'n P2P programma...

Bittorent programma : http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/bittorrent/bittorrent-3.3.exe

download link Pro Evolution Soccer 3 Demo :
    http://bt1.eastgame.net/torrent/651b64447cc05ba06d8430c0a991b3d7.torrent

mag dit? het gaat namelijk om een demo?

pi_14088388
    dat spel draait zeker niet op mijn pc'tje.

Laat wel ff weten of ie op de pc net zo goed is als op de ps2.

pi_14093135
    goed nieuws... Hij komt ook nog uit voor de XBOX las ik vanmiddag op internet...
    m'n pa heeft toen ik weg was de geschiedenis gewist
    maar de bron komt zeker nog!
    pi_14113754
    pi_14114510
    YES YES
    pi_14114517
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 20:03 schreef WordOnTheStreet het volgende:
    en de bron:
    http://www.gamer.nl/nieuws/19143
    Is nog niet bevestigd !!!!
    pi_14114520
    edit de topic maar ff
    pi_14119196
    Dat nieuws wordt dus ontkend en het is nog niet zeker dat er een XBOX versie komt...

Ik heb het spel net voor ¤49 bij MM Arena gekoht, en moet zeggen, tis verdomde moeilijk Zelfs op 2 sterren lukt het me nog niet om de bal enigzins goed voor het doel te krijgen , die A.I. is goed zeg, wel iets anders dan FIFA

Ach jah, tot nu toe meer bezig geweest met het editten van namen enzo, neemt erg veel tijd in beslag, maar wil Ajax en PSV wel kloppend hebben

PS, weet iemand waarom ze op Feyenoord een licentie hebben genomen En niet op Ajax?

zaterdag 25 oktober 2003 @ 00:15:06 #142
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_14119278
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 00:11 schreef Kremers het volgende:
    PS, weet iemand waarom ze op Feyenoord een licentie hebben genomen En niet op Ajax?
    Nou dat lijkt me vrij duidelijk.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_14123656
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 00:11 schreef Kremers het volgende:
    Ik heb het spel net voor ¤49 bij MM Arena gekoht, en moet zeggen, tis verdomde moeilijk Zelfs op 2 sterren lukt het me nog niet om de bal enigzins goed voor het doel te krijgen , die A.I. is goed zeg, wel iets anders dan FIFA
    prutser
    quote:
    die licentie van feyenoord zal wel bijna gratis zijn geweest
    pi_14123746
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 00:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

AJAX heeft toch ook een "eigen" game op de markt.
    pi_14125285
    Klopt, Club Ajax Football, maar das geloof ik niet zo'n goede game

Ach ja, is de eerste poging van Codemasters, misschien dat ze volgend jaar met een goede 2e deel op de markt komen

pi_14129261
    dan komt konami wel weer met een nog beter spel
    pi_14129373
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 00:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Precies, Feyenoord is een stuk goedkoper
    pi_14130383
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2003 17:43 schreef erikh het volgende:

[..]

Precies, Feyenoord is een stuk goedkoper

Zoiets dacht ik ook , of misschien komt het wel omdat er een Japanner speelt
    pi_14150841
    Hier wat truukjes die ik op een ander forum gevonden heb:

360 turn
    to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degrees

Tricks and Moves with the right-analog stick
    Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.

Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.

"The Flick" Push the right stick up and then down.

Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.

In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.

The Del Piero Special Shot!
    The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.

When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!

The Single and Double Shot Feint!
    The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.

The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.

The Triple shot feint!
    The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.

Flick over player
    This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!

Sidesteps and Dragbacks!
    The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.

The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.

The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.

Super Dummy (met aanname iemand passeren)
    Hold R1 and R2 , then press direction!

pi_14152703
    'the flick' is een erg vette truc, je kan ook nog een volley direct hierna uitvoeren als je het goed doet
      zondag 26 oktober 2003 @ 20:56:46 #151
    64916 MC.Hammer
    U can't touch this
    pi_14157022
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
    Hoe unlock je de transfer mode dan?
    pi_14157332
    die kan je unlocken in de PES shop als je 10.000 punten hebt.
    heb 'm bijna
    pi_14168940
    zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
    pi_14169060
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 12:01 schreef erikh het volgende:
    zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
    Zeker doen

Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan

pi_14170915
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 12:07 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zeker doen

Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan

Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.

Ik zit nu dus enorm te twijfelen

pi_14171355
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 13:28 schreef erikh het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.

Ik zit nu dus enorm te twijfelen

Daarom zat ik dus ook te twijfelen, maar ik hoor veel slechte punten over FIFA waardoor ik uiteindelijk toch voor PES3 ben gegaan, wat je ook kan doen is de PES3 demo downlowden via http://www.gamer.nl/nieuws/19568, is alleen wel 221MB

Scores van OPM2:
    FIFA 2004 74%: Voor: Online, mooie graphics, off the ball
    Tegen: off the ball erg moeilijk onder de knie te krijgen, te traag en stroef, where's the fun?
    Scores: Graphics: 17/20
    music/sound: 19/20
    gameplay: 38/60

PES3 92% Voor: De a.i., realisme
    tegen: Niet online, meeste clubs geen licentie, commentaar
    Scores: Graphics: 17/20
    Music/Sound: 17/20
    Gameplay: 58/60

pi_14172610
    Dat wou ik weten,

Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.

Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99

pi_14172799
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef erikh het volgende:
    Dat wou ik weten,

Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.

Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99

Hoe kom ik aan zo'n kortingskaart? Ik had vroeger zo'n CocaCola kaart maar die is toen stopgezet
    pi_14174183
    volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
    pi_14174787
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
    volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
    Yep, kost je eenmalig 5 euro maar als je net zoals ik regelmatig een cd dvd op spelletje koopt heb je dat er zo uit.
      maandag 27 oktober 2003 @ 20:12:07 #161
    64916 MC.Hammer
    U can't touch this
    pi_14180446
    Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?

Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...

Wat vinden jullie hiervan?

pi_14180662
    De demo is irritant.... allemaal PS2 knoppen

En ik kan maar niet scoren , als ik schiet gaat ie altijd veels te hard terwijl ik de knop amper indruk , o ja en hoe moet je in godsnaam verdedigen dat lukt me echt niet

pi_14181832
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef MC.Hammer het volgende:
    Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?

Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...

Wat vinden jullie hiervan?

de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
    pi_14183050
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2003 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt

Zeker met Seaman
    pi_14183117
    Eindelijk ik begin het spel te snappen, nu op lvl 4 telkens gelijkspel of 2-1 winst . Alleen de kopduels gaan slecht , heb al vaak gehad dat ik een voorzet over me heen laat gaan. Trouwens is in het echte spel het publiek ook zo slecht , en is in de PC-versie wel veranderd dat je niet de PS2 knoppen ziet?
    pi_14183226
    kopduels moet je goed timen. als al je voorzetten over iedereen heen gaan dan moet je het eens proberen met R2 ingedrukt en dan O drukken. Als er weinig man staan tussen jouw( de voorzetter) en de speler die de bal moet ontvangen dan kan je een voorzet geven op borsthoogte door 2x op O te drukken.

en ja het publiek ziet er niet echt mooi uit.

pi_14189126
    Nog een puntje van kritiek.

Als ik een sliding inzet, en ik mis de speler krijg ik toch 9 van de 10 keer een vrije trap tegen, daar word ik echt zo scheitziek van.

Gisteren verdomme een penalty tegen gekregen terwijl die gast met de bal gewoon doorliep, ik raakte hem duidelijk niet.

Gelukkig was van der sar in goede doen (ja ik heb de namen al aangepast )

pi_14191377
    Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.

En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.

Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.

pi_14192011
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef Kremers het volgende:
    Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.

En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.

Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.

Het zal wel wennen zijn idd, aan PES heb ik me toen ook zo geergerd maar ja in ISS pro op de PSX speelde ik hem met 5 sterren uit en nu heb ik moeite met tegenstanders op 3 sterren.

Het valt me trouwens op dat je met aanvallen beter rustig naar de tegenstander toe kunt lopen dan rennen want anders raak je de bal vrijwel zeker kwijt (tenij je een counter inzet natuurlijk )

dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:39:19 #170
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_14192952
    Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
    Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.

Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.

Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?

Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.

pi_14193079
    Gister de demo van PES 3 gespeeld op de PC
    wooeeww..
    ziet er goed uit..
    zeker een aanrader.. maar geen licentie.. dus is wel minder..

Fifa 2004 heb ik gewonnen @ Fok
    dus misschien dat ik PES 3 er nog bijkoop

Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
    Volg je eurobiljetten
    pi_14194486
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 11:39 schreef Keano het volgende:
    Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
    Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.

Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.

Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?

Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.

In de master league speel ik altijd 3-4-3 met 1 verdedigende middenvelder, 2 aan de zijkanten en 1 aanvallende.
    In het begin scoorde ik ook geen goals of maar 1 maar nu gaat het al een stuk beter, scoor er nu tussen de 1 en 4. ligt aan de tegenstander
    pi_14195450
    Ok ik word echt SCHIJTZIEK van die scheidsrechter je mag niks! En dan staat collina voor op de doos
    pi_14196055
    ja 't is raar dat Collina wel op de doos staat maar niet in het spel zit.
    Die slidings moet je goed timen, je moet ook rekening houden met het goede been van de speler met wie je de sliding gaat maken.
    Soms fluit de scheids alsnog ook al speel je 100% de bal maar zo moet het in ieder geval beter gaan.
      dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:34:31 #175
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_14196117
    [fifa fanboy aan]
    Jezus wat een kut bugs in dat spel je mag helemaal niets dat kan de gameplay dus niet ten goede komen.

En dan ook nog colina op de doos maar niet in het spel? wat een waardeloos kut spel zeg en grafisch is het ook al kut...
    [fifa fanboy uit]

Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
    Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?

Drop you like an ill, bad habit
    pi_14196198
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 13:34 schreef pmponer het volgende:
    Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
    Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
    er zitten verschillende scheidsrechters in het spel, van de ene mag wat meer dan van de andere.
    Er zit voor zover ik weet geen mindere tackle in.
    pi_14197026
    Zoals eerder gezegd, it's all about timing

Ik heb gister een paar mooi tackels gemaakt, zijlangs voor komen, dan ietsje voor de tegenstander gaan lopen en sliden maar , meestal gaat dat wel goed, wel één keer gehad dat ik net iets te laat was en een gele kaart te pakken had

pi_14199648
    net gewonnen van Bayern Munchen door in blessuretijd de 2-1 te scoren.
    altijd mooi tegen die duitsers
    pi_14200699
    Welke versie is het. Ik weet nog dat toen een huisgenoot van mij een PS2 had twee verschillend ISS spellen uit waren. ISS pro evolution soccer en nog een andere met een bijna identieke titel. Allebei door konami maar elk met een andere developer
    pi_14200936
    Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet , PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
    pi_14201063
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 16:23 schreef Kremers het volgende:
    Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet , PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
    vroeger had je ook nog ISS Pro.
    PES wordt door een andere afdeling gemaakt van Konami dan ISS.
    PES is veeeeeeeeeeel beter dan ISS, ISS is meer arcade en dan kan je nog beter Fifa halen.
    pi_14201146
    Ja ISS is klote..
    Ik heb ISS2 op de gamecube, maar dat is echt niks..

de PES III demo bevalt me wel prima

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:36:53 #183
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_14201296
    ISS was geniaal t/m ISS 64 op de N64. Pas toen PES kwam werd ie overtroffen
    pi_14201595
    ISS pro evolution was echt heel moeilijk, als ik dat zo lees zijn de latere titels PES gaan heten
    pi_14204414
    Iss van voor de 128 bit consoles was erg goed.

PES word door dezelfde makers gemaakt als ISS van toen.

Het huidige ISS wordt door een ander ontwikkelteam gemaakt. Vandaar het kwaliteitsverschil.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:19:30 #186
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_14206274
    *terugvindpost*
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_14207091
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
    Ja ISS is klote..
    de nieuwste is zekers klote als je PES 2 gewend bent is ISS eeen bagger spel
      dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:33:12 #188
    56401 jakovasaur
    Fourty-Seven!
    pi_14211330
    Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.

Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.

woensdag 29 oktober 2003 @ 00:23:12 #189
    10995 WasQ
    Godmiljaar!!
    pi_14212224
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 23:33 schreef jakovasaur het volgende:

Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.

Had ik eerst ook. Je ziet een balkje vollopen onder in beeld. Als die vol is, heb je al te lang gedrukt. Je moet ECHT kort duwen...
    Doe maar jong ik heb toch geen muil!
    pi_14214162
    quote:

Je moet de schotknop echt een klein tikje geven. Je ziet onderin inderdaad zo'n balk vollopen, dat gaat fokkin snel dus je moet hem echt snel loslaten
    pi_14214210
    quote:

Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
    pi_14214451
    Je moet natuurlijk wel met het goeie been van de speler schieten he
    pi_14218226
    Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
    pi_14218250
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 09:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin

Je kan wel heerlijke goals weer maken. .
    pi_14219036
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 12:02 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
    Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
    ik vind dit juist beter, anders had je 1 competitie met iets van 5 divisies ofzo.
      woensdag 29 oktober 2003 @ 12:51:09 #196
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_14219386
    Hoe staat het eigenlijk met jullie Cup Gallery?

Ikzelf heb de International Cup en European Cup binnen.

Met de Trainig challenges heb ik alles op 5 sterren behalve het dribbelen tussen de pionnen dat is echt onmogelijk.

Nog 1000 punten en ik heb de transfer mode unlockt

pi_14219582
    Ik heb de international cup, european cup en de 2e divisie beker.
    Ben nu bezig met de 1e divisie te winnen.
    Heb ook al bijna genoeg punten voor de transfer mode maar heb nog geen trainings dingen gedaan.
    volgens mij heb ik zoveel punten door alle exhibition matches tegen iemand anders, daar kreeg je dacht ik ook punten voor.
      woensdag 29 oktober 2003 @ 18:10:25 #198
    64916 MC.Hammer
    U can't touch this
    pi_14228634
    Eveneens de International Cup en European Cup, beide gewonnen met Nederland overigens. Maakt het overigens wel minder realistisch

Moet nog beetje trainen en heb dan ook alle sterretjes (behalve idd die fokking moeilijke dribbelshit) en ben momenteel ook bezig de KONAMI Cup te veroveren met het sterrenassemble van AC Milan.

En dan mag ik toch hopen dat ik genoeg punten heb voor de Transfer Mode. Wel heb ik al even 3 spelers ge-unlockt namelijk Chilavert, Babangida en Romario zijn namelijk leuke spelertjes om in de Master League te kunnen gebruiken.

pi_14229203
    heeft Oranje nou weer met licentie ???/
    pi_14230069
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2003 18:38 schreef Nkjez het volgende:
    heeft Oranje nou weer met licentie ???/
    nope
    pi_14240597
    lelijk
    pi_14244863
    Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haar

Ach jah, ziet er wel grappig uit zo

Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen

Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper

pi_14244979
    ik heb nu de transfer mode geunlocked, snap er alleen nog niet echt veel van.
    pi_14245138
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 11:43 schreef Kremers het volgende:
    Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haar

Ach jah, ziet er wel grappig uit zo

Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen

Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper

Het gezicht van davids klopt ook helemaal niet als hij bij het NL elftal speelt. En hij mist zijn brilletje daar.
    pi_14245207
    ik heb wat gevonden over hoe de transfer mode werkt:

How to transfer players from club to club
    -----------------------------------------------------------
    1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] down in transfer mode
    2. Select the team the player you want is in
    3. Swap him with a player further down the squad list (below 16 places i think)
    4. Select the player again
    5. Select the team you want to transfer him to
    6. Select a blank space in the team and then he'll be transferred

How to transfer a player from Country to Club
    -------------------------------------------------------------------
    1. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in the transfer menu
    2. Select a blank slot in the team your transferring TO
    3. Go to the country the player plays for.
    4. If he isn't at a club in the game already, he'll be selectable. Just select him

To remove a player from a team and make him a "free agent"
    ------------------------------------------------------------------------------
    1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] in the transfer menu
    2. Select the player and replace him with someone further down your squad list.
    3. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in transfer mode.
    4. Select the player and swap him with a blank space in your team, he'll then be removed from your squad

NOTE: To get the player back, do the opposite:
    1. Select the 2nd [2. Club Team Selection] option in the transfer menu
    2. Select a blank space in your team
    3. Select your team again and all the "free" players will be highlighted, select the one you want

To put a player into a national squad from a club
    ----------------------------------------------------------------------
    1. Select the 1st option [1. National Team selection] in the transfer menu
    2. Select the country you want.
    3. Select a player that you want replaced (eg Jeffers)
    4. Select the club where the player you want is
    5. The available players will be highlighted, select him (eg Shearer)

How to put a created player in a club team
    ----------------------------------------------------------------------
    you have to edit one of the WE or PES United players into the player you want. Then do the transfer in edit mode.

Redactie Games donderdag 30 oktober 2003 @ 17:01:19 #206
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_14253505
    Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
    pi_14254488
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2003 17:01 schreef Fathom het volgende:
    Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
    als je een paar pagina's terugkijkt dan kan je mijn post zien met daarin een groot deel van de moves die in het spel zitten.
    Er is dacht ik maar 1 speler met een signature move en dat is Del Piero.
      dinsdag 4 november 2003 @ 14:46:19 #209
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_14375515
    Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.

Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.

Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.

Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.

Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.

Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Keano op 04-11-2003 14:48]

pi_14375595
    Heeft er iemand mischien screenshot's van ?! ben echt benieuwd of ik het spel een keer ga kopen of niet, maar eerst Fifa2004!
    pi_14376276

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
    pi_14378318
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 14:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
    maar eerst Fifa2004!
    pi_14384299
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Keano het volgende:
    Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.

Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.

Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.

Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.

Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.

Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.

Ik zal Hartson eens checken, maarja hij zit al bij celtic dus echt goedkoop kan hij niet zijn.
    Er zit als je bij 'other teams' oid kijkt een sterke speler, ben alleen zijn naam vergeten. hij is zwart, 1m88 en heeft best goede statistieken, 97 voor shot technique.

Ik ben net kampioen geworden en speel dit seizoen champions league tegen de beste van de andere leagues

woensdag 5 november 2003 @ 08:14:50 #214
    57560 Loonies
    Scotty doesn't know!
    pi_14393775
    Ben ik de enige waarop die pes3 demo op de PC niet werkt?

Als ik hem opstart krijg ik gelijk een fout. Kom het spel niet eens in . Iemand hier een oplossing voor? ik wil het spel eerst spelen. Ik hoor van zowel fifa 2004 als PES3 heel verschillende verhalen wil het zelf ff aanvoelen.
    Btw wanneer komt die PC versie uit anyways?

Oh ja joh?
    En nu?
    En bedankt he AdvoDickie
      woensdag 5 november 2003 @ 12:31:58 #215
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_14399568
    Het kopen van Youth Players is echt fijn en zeker de moeite waard om ook te doen.

Het gaat het beste als volgt:

In de eerste twee weken van een competitie koop je een youth player voor weinig geld en je geeft hem een contractje.

In de eerste 5 a 7 wedstrijden laat je hem steeds het laatste kwartier van een wedstrijd meedoen. Hiervoor krijg je punten en met die punten kun je zijn statistieken opkrikken.

In de wedstrijden hierna heeft hij inmiddels een goed niveau en kon je hem een helft laten spelen of zelfs de hele wedstrijd. Ook hiervoor krijg je weer punten en wordt de speler beter.
    Aaan het einde van een seizoen is hij goed geworden, ik zet hem dan op de transfer lijst en verkoop hem voor een mooi bedragje zodat ik zelf were spelers kan kopen.

Belangrijk!!: je moet hem wel aan het begin van het seizoen kopen omdat je maar een seizoen de tijd hebt om punten voor hem te verdienen.

pi_14400060
    Ik ben nu bezig met mijn 2e talentje, ik zet ze wel altijd al vanaf het begin in de basis want dan krijgen ze de meeste punten.
    pi_14642503
    Toppunt van alle voetbal spellen, zeker een aanrader !
    pi_14644396
    Waar kan je die talentjes eik kopen?

Staan die aan het eind van de lijst met clubs?

pi_14652198
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2003 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
    Waar kan je die talentjes eik kopen?

Staan die aan het eind van de lijst met clubs?

die zitten allemaal in een team dat 'youth' heet. gewoon ff bij de teams kijken.
      maandag 17 november 2003 @ 15:32:36 #220
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_14701702
    Zal best een leuk spel zijn maar die demo werkt echt bagger bij mij...spel reageert nauwelijks tot niet op mijn toetsaanslagen...druk ik een keer een pijltje naar beneden in het menu dan sla ik gelijk 4 regels over
    A.M.A.B
    pi_14711336
    waar heb je die demo dan vandaan
      maandag 17 november 2003 @ 23:07:36 #222
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_14717076
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 20:38 schreef Nkjez het volgende:
    waar heb je die demo dan vandaan
    Pagina 2 van deze topic staat een link volgens mij...
    A.M.A.B
    pi_14717097
    Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
    pi_14724491
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
    Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
    pc-versie of ps2? (is nl. ook dvd)
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_14724646
    ik denk Pc versie want de volledige ps2 versie is al een tijdje uit
    pi_14725315
    meestal zijn die files helemaal geen iso's, maar slechte films of iso's van domme (andere) spellen, ik denk aan harry potter e.d.
    ik denk dat we beter nog even kunnen wachten tot het spel uit is, dan zijn ze in grote getale te vinden op p2p. Ik denk dat ik m zowiezo wil kopen voor de multiplay.
    Ik heb nog geen spel gevonden dat als illegale versie toch over internet wil spelen.
    pi_14727026
    Gister een mooie omhaal gemaakt met Ronaldo
    pi_14729981
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 12:09 schreef knuppelhout het volgende:
    meestal zijn die files helemaal geen iso's, maar slechte films of iso's van domme (andere) spellen, ik denk aan harry potter e.d.
    ik denk dat we beter nog even kunnen wachten tot het spel uit is, dan zijn ze in grote getale te vinden op p2p. Ik denk dat ik m zowiezo wil kopen voor de multiplay.
    Ik heb nog geen spel gevonden dat als illegale versie toch over internet wil spelen.

Hoe kom je erbij dat het een slechte ISO zou zijn? Wel eens van nforce.nl gehoord?

pi_14730128
    Jup jup,qua spelrealisme is hij veel beter dan FIFA 2004.
    Fifa 2004 is grafisch wel beter.
    Heb ze beiden gespeeld op PS2,dus weet niet hoe het voor de PC is.
    -Geen referrer links, ook niet in je sig-
    pi_14730516
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef MrLazy het volgende:
    Jup jup,qua spelrealisme is hij veel beter dan FIFA 2004.
    Fifa 2004 is grafisch wel beter.
    Heb ze beiden gespeeld op PS2,dus weet niet hoe het voor de PC is.
    Ik vind FIFA grafisch ook slechter dan PES, dus wat mij betreft kan FIFA weer onder een laag stof. Sukkels bij EA kunnen niet eens een fatsoenlijk voetbalspel maken.
    pi_14730682
    Er zijn versies voor de pc al op internet te vinden.En ze werken.
    -Geen referrer links, ook niet in je sig-
    pi_14735215
    nou das leuk voor jouw

doe daar niet aan

pi_14735676
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 15:10 schreef MrLazy het volgende:
    Er zijn versies voor de pc al op internet te vinden.En ze werken.
    Dat is min of meer bekend...
    pi_14737114
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 14:48 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een slechte ISO zou zijn? Wel eens van nforce.nl gehoord?

gister een hele slechte pornofilm gedownload met als naam: "myf-pes3.bin"
    pi_14737163
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

gister een hele slechte pornofilm gedownload met als naam: "myf-pes3.bin"

dan moet je ook niet bij Kazaa downloaden
    pi_14739030
    overnet
    pi_14796580
    ik heb hem nu voor de pc...ik heb alleen een probleem...hij gaat rete sloom :| en dat terwijl mijn pc hem wel aan moet kunnen...iemand anders last van?
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
    pi_14796933
    Kan de PC versie eigenlijk online?
    -
    pi_14797000
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 20:37 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Is nog niet bevestigd !!!!

Of je leest het ff.. .
    quote:
    Konami heeft op de X03 bekend gemaakt dat de voetbaltopper Pro Evolution Soccer 3 naast een PS2 en PC incarnatie, ook op de Xbox zal verschijnen. De release van het spel is net als van de andere twee versies tegen het eind van dit jaar en de Xbox versie zal Xbox Live ten volle ondersteunen, waaronder ook XSN Sports zodat je uitslagen netjes bijgehouden zullen worden. ( . )

Verder is er nog niet veel bekend in hoeverre de Xbox versie van de andere twee versies zal verschillen. Wel is duidelijk dat de PS2 met deze port een sterkte troef is kwijtgeraakt. Pro Evolution Soccer 2 was voor veel voetbalfanaten namelijk een reden om dit platform in huis te halen. Bij het derde deel liggen de zaakjes, na deze aankondiging, echter ietwat anders.

Dit is geen gerucht meer. .
    -
    pi_14802031
    yes yes yes yes yes
    eindelijk een fatsoenlijk voetbal spel op de Xbox
    en nee fifa 2004 vind ik geen reet aan
    als ie uit is ga ik hem meteen kopen
    pi_14812074
    PES3 ONLINE!!!
    nu moet ik ook een x-box gaan halen.
    pi_14828807
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
    PES3 ONLINE!!!
    nu moet ik ook een x-box gaan halen.
    Online???
    komt ie dan op xboxlive dat zou beters zijn
    pi_14837806
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2003 21:43 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Online???
    komt ie dan op xboxlive dat zou beters zijn

ja online, als je nou ff 3 berichten naar boven leest
      zaterdag 22 november 2003 @ 23:18:44 #244
    67677 furanku
    Did I Do That :?
    pi_14851659
    Waarom loopt hij (PC) zo traag als ik een wedstrijd wil spelen. Het menu en alles loopt gewoon snel en normaal, maar wanneer de wedstrijd begint loopt alles traag, de beweging etc.

Ligt dit nu aan het spel zelf (een optie voor snelheid instellen), of heb ik gewoon een crappy pc.

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
    pi_14868484
    Ik heb onwijs moeite ( zeg maar tlukt me nooit ) om te scoren in dit spel ( pc versie )

Ned - Saoudi A. 0-2 verloren !! en zo gaat het de hele tijd !
    Of ik mis iets of game mode staat op Super hard..
    Iemand tips ?

pi_14873813
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2003 23:18 schreef furanku het volgende:
    Waarom loopt hij (PC) zo traag als ik een wedstrijd wil spelen. Het menu en alles loopt gewoon snel en normaal, maar wanneer de wedstrijd begint loopt alles traag, de beweging etc.

Ligt dit nu aan het spel zelf (een optie voor snelheid instellen), of heb ik gewoon een crappy pc.

Hebben heel veel mensen last van, waaronder ikzelf, namelijk dattie onwijs langzaam gaat als ik in de buurt van het strafschopgebied ben. Er waren een paar 'oplossingen' als de officiële patch installeren, vsync uitzetten of zelfs je geluidskaart uitschakelen, maar dit werkt bij iedereen anders, dus je moet een beetje experimenteren.

Het wachten is dus eigenlijk op een 2e patch van Konami die dit probleem oplost.

pi_14893967
    quote:
    Op zondag 23 november 2003 19:00 schreef realbase het volgende:
    Ik heb onwijs moeite ( zeg maar tlukt me nooit ) om te scoren in dit spel ( pc versie )

Ned - Saoudi A. 0-2 verloren !! en zo gaat het de hele tijd !
    Of ik mis iets of game mode staat op Super hard..
    Iemand tips ?

het is gewoon een super moelijk spel
    miss de tegenstander op 1 ster zetten
    pi_14894087
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 18:21 schreef Nkjez het volgende:

[..]

het is gewoon een super moelijk spel
    miss de tegenstander op 1 ster zetten

gewoon ff wennen, je leert het snel genoeg heb laatst met 5-0 van saudi gewoonen op 3 sterren, ga binnenkort aan 4 sterren beginnen
    pi_14894103
    iemand het al gelukt om een wedstrijd te winnen met 5 sterren ???
    Want dat is ontiegelijk moeilijk
    pi_14894177
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 18:27 schreef Nkjez het volgende:
    iemand het al gelukt om een wedstrijd te winnen met 5 sterren ???
    Want dat is ontiegelijk moeilijk
    Nog niet geprobeerd eigenlijk, maar dat gaat ook nog wel lukken.

Ik vind brazillie echt een klote tegenstander, die gasten zijn zo waanzinnig snel man, echt irritant.

pi_14894221
    ja maar als je een gelijkwaardige tegenstander neem win je dan ook met 5 sterren??
    pi_14894380
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 18:32 schreef Nkjez het volgende:
    ja maar als je een gelijkwaardige tegenstander neem win je dan ook met 5 sterren??
    Ik speel Master league op 5 sterren, en win bijna alles
    ik heb het nu wel over de ps2 versie.
    pi_14894409
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

pi_14894410
    quote:
    Op maandag 24 november 2003 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja maar pes 3 is ook weer wat moeilijker gemaakt
    Heb de demo gespeeld en dat kan je nog moeilijker scoren dan bij PES 2
      maandag 24 november 2003 @ 21:49:20 #255
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_14900925
    weet iemand een link waar ik de echte namen van de spelers kan vinden van Pro Evolution Soccer 3?
    fijn!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')