zoals jullie weten komt pes 3 17 oktober in nederland als het goed is.
lul hier over alles wat met pes te maken heeft
[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-10-2003 21:48]
Ik ga hem misschien kopen.....
Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.
quote:Het zal zowiezo pas in 2004 zijn dat hij uitkomt, mócht hij uitkomen, wat nog lang niet zeker is. De berichten zijn allemaal positief, maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:08 schreef R_B het volgende:
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....Ik ga hem misschien kopen.....
Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.
quote:FIFA sucks
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
quote:Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor..
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:21 schreef AudiRS4 het volgende:maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
quote:Dat was toch nog niet zeker?
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.
quote:Tja, ik doelde meer op het vorige deel waarin Sony hetzelfde flikte. In Japan was er gewoon een Winning Eleven 6 voor de Gamecube (WE is PES in Europa). En omdat Sony zwaar reclame maakt in de Champions League kun je er wel vanuit gaan dat ze soccergames hoog op hun wishlist hebben staan.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor..
.
PES3 met Live ondersteuning...
Ik denk dat Microsoft eerder een titel wil die binnen hun XSN netwerk valt, dan puur voor de naam een game te "kopen".
Positieve is wel dat PES ook naar de PC komt, dus een Xbox versie zou ook geen probleem mogen zijn dan.
quote:Knap van je dat je in de toekomst kan kijken
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Maargoed, mythevorming hoort nou ook eenmaal bij PES. "Er zal nooit iets beters zijn als PES !!"
zeg nooit nooit...
Om nu nog met een Xbox versie te beginnen met Live-ondersteuning zou denk ik betekenen dat je een heel groot deel van de code moet aanpassen, waardoor je een DTM Race Driver of Sega GT Online syndroom creëert, waardoor PES3 evt. pas richting eind volgend jaar uit zou kunnen komen op de Xbox. Ik zie dat dus eerder PES4 worden.
quote:Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.
Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.
quote:Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Op zondag 12 oktober 2003 09:50 schreef twi het volgende:[..]
Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.
Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.
Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.
quote:Wat ik onder voetbalgevoel versta is simpel: vrijheid. Dat heb je zowel bij PES als bij FIFA niet. Bij beide games zijn er trucjes om te scoren en beiden doen vrij regelmatig niet wat je eigenlijk bedoelt te doen met de controller.
Op zondag 12 oktober 2003 09:53 schreef ajachied het volgende:
Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Ik schat PES een klein stukje hoger in dan FIFA, maar ik vind de algehele hysterie rond het feit dat PES de koning van de voetbalgames is overdreven. Ik zou dan wel eens willen weten wát er dan zo ontzettend veel beter is, behalve de publieke opinie erover...
En bovendien, jij bedoelt dat voetbalgevoel niet gelijk staat aan 'niet-lullen-maar-voetballen'? Dan begrijp ik je niet, want waarom zou een game pas echt voetbalgevoel hebben als het niet 1-2-3 te spelen is? (Wat FIFA in principe ook niet is, als je er goed in wilt zijn).
quote:PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
Op zondag 12 oktober 2003 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.
Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.
Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.
Just my 2 cents!
quote:1 is nog goedkoper Gijs. En ik wil nog altijd een voetbal spel voor een van de huidige consoles
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn
quote:Ziet er zekers mooi uit
Op zondag 12 oktober 2003 15:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg strak uit.
quote:En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.
Just my 2 cents!
Overigens hang ik niet aan FIFA, alleen vind ik dat PES gewoon grandioos wordt overschat, net als GT3. Van PES2 had ik meer verwacht na PES1 gespeeld te hebben. De enige echte verbetering was de uitbreiding van de Master League.
quote:Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren
Op zondag 12 oktober 2003 18:06 schreef twi het volgende:En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker
quote:
...............
Al aantal jaar is er een strijd gaande tussen de voetbal games van EA (Fifa) en die van Konami(ISS en PES). Ook dit jaar komt EA met Fifa 2004 en Konami met de zeer succesvolle Pro Evolution Soccer 3. De eerste 2 delen van PES verkochten als zoete broodjes en werd ook door veel critici bestempeld als dé voetbal game. Ook in Japan is de game razend populair, al wordt het daar met een andere naam verkocht namelijk 'Winning Eleven 7'.Als we Konami mogen geloven zal de AI van de spelers een stuk verbeterd zijn. Ook de graphics zijn flink opgepoetst en de sfeer van het publiek een stuk beter geworden. We kunnen natuurlijk ook weer de verschillende mode's verwachten. Zoals de 'Master League' die natuurlijk een stuk uitegebreider en spannender is. De game zal console exclusief blijven voor de PS2, maar de mensen met een PC kunnen ook gaan genieten van deze game. Op 28 november kunnen wij deze game gaan verwachten.
quote:Jaja, de nieuwe PES komt uit. Elk jaar ren ik rond november naar de gamesshop om deze footygame te halen.
Spel FeaturesUpon entering a match, players will find incredibly masterful gameplay, beautifully rendered stadiums and picture-perfect player models. The new graphics engine allows for the greatest level of detail seen in the series. Adding 100s of animations, players not only look identical to their real-life counterparts but move like them too. Athlete facial expressions change depending upon how they are playing and injured players will sport bandages.
While on the field, players will experience the most true-to-life gameplay available, with carefully tuned A.I., realistic pace and balance. When attacking, players will notice a more challenging defense, one that requires a greater attention to strategy and quick passing. Referees are made to look and act more human, playing the advantage in foul situations or favoring the home team.
Winning Elevens renowned Master League mode continues the trend of massive improvements with an all-new format, and 40% more features over last years Winning Eleven 6. The competition now takes place within 4 regional leagues. Players will select the region in which they wish to participate and work their way up through the divisions in an attempt to compete in the Champions League. Additionally, the Master League introduces the ultimate franchise tool, a player search engine, allowing managers to search through the entire league for players with the specific skills, position, contract terms and salaries they are looking for.
Along with its popular cup tournaments, practice mode, friendly matches and a greatly expanded Master League, Winning Eleven 7 introduces a Shop element to the game. This feature adds a greater level of depth to the series, allowing players to earn points in training and exhibition games. These points can then be traded for new players, teams, stadiums, crowd effects, and strategies.
These additions plus a robust multiplayer mode and an all new multiple language menu system (Spanish and English) Winning Eleven 7 is certain to score with game fans.
Features:
- Pure soccer experience
All new game engine allowing for the most realistic re-creation of the sport- The most detailed graphics ever seen in the series
- 100
s on new life-like animations and AI that feels anything but artificial- More Teams
now featuring 100 international and club teams- More Stadiums
6 new stadiums for a total of 21- Dramatically expanded Master League with 40% more features, more strategy and more options
- The ultimate franchise tool
New player search engine search by position, existing contract length, skill level, salary- Players look and move just like their real life counterparts and have facial expressions that change with the game situation
- All new
Shop feature earn and trade for new stadiums, crowd effects, teams, players and strategies- Refs are more human and known to make the occasional biased call
- Multiple language commentary and Menu systems
Can't wait
quote:Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef Nkjez het volgende:[..]
Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren
quote:Word elk jaar ervan gezegd.
Op zondag 12 oktober 2003 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn
quote:Lijkt me sterk. Volgens mij is dit ontzettend moeilijk in Pro Evo, zeker vergeleken met FIFA.
Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:[..]
Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af
Ik zal je vertellen waarom ik overstapte naar Pro Evo sinds het net kwam op de PS1.
Toen ik met mijn vrienden FIFA speelde eindigde een voetbalspel op 5-8, 6-7, 4-3 van die belachelijke scores. Overigens kon je door op die schijnbewegingtoets rammen een idiote 360 graden spin maken en door iedereen heen gaan, wat erg onrealistisch was. Om van de ene doel naar de andere te komen had je maar 3 pasen nodig waardoor een goeie middenveld overbodig was.
Bij Pro Evo moet je hard werken om te scoren, ik vond het statisch gedeelte juist beter omdat je meer gaat voetballen in plaats van domweg van je middenveld iedereen ala Ronaldo wegspelen. De 1-2 opties waren fantastisch, evenals in Pro Evo de vrijheid om pases te geven waar je wilt met de analog stick (fifa kopieerde dit in 2003).
En nu wil ik graag jou redenen horen waarom Pro Evo "zwaar overschat" is.
Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..
Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen
quote:Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef devv05 het volgende:
Is net nou de moeite om PES III te kopen als je PES en PES II al hebt? Voor een paar nieuwe moves en animaties ga ik niet weer 65 euro uitgeven.. Grafisch lijkt het ook niet echt geweldig verbeterd, en er is nog steeds geen licentie.. Ik vond FIFA 2002 -> FIFA 2003 een grotere verbetering dan PES -> PES II.. Sowieso vind ik de sfeer in FIFA beter, net als de graphics, moves, en licentie.. Dit staat enkel tegenover een betere gameplay van PES terwijl FIFA ook op dit punt met de 2003 versie een goede stap gedaan heeft...Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..
Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen
Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.
Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).
Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.
quote:Ik zeg niet dat FIFA beter is dan PES. Integendeel, ik heb m'n FIFA 2003 verkocht om PES en later PES2 te kopen. Maar ik vind die hallelujah-sfeer om PES ongegrond en onterecht. Die game IS niet zoveel beter. Hij heeft misschien een andere insteek, maar tenzij je je er zó in wilt verdiepen dat je alle facetten van de game beheerst (met inderdaad analoge passes, schijnbewegingen en dergelijken), is PES allemaal écht niet zoveel beter dan FIFA als wordt beweerd.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:44 schreef Choller het volgende:[..]
Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.
Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.
Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).
Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.
Ik zal PES 3 wél kopen als 'ie op de Xbox uitkomt. Maar niet omdat ik verwacht dat hij beter is dan mijn PES 2, maar omdat er dan een Xbox Live functie in zal zitten. ALS hij al uit komt...
Voorlopig vind ik de demo van FIFA 2004 moeilijk genoeg en lukt het me echt niet om zomaar te scoren met een paar passjes. En dan staat 'ie nog wel op Amateur, en ik ben toch een bovengemiddeld FIFA-speler in de voorgaande edities...
quote:Goed idee!
Op woensdag 15 oktober 2003 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Een Tournamentmeet zou wel kewl zijn
quote:Animo zal er vast wel zijn, ik denk alleen dat de locatie een probleem gaat worden
Op woensdag 15 oktober 2003 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Goed idee!
Open een topic met animo check zou ik zeggen
*Het geschenk van god
quote:huh?!?!?
Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:[..]
Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af
quote:Die zag ik wel, maar ik scoor zo dus WEL.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:49 schreef Nkjez het volgende:[..]
huh?!?!?
lees me zin is nog een keer en dan zie je er 'niet' tussen staan
Een leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15
quote:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53506 (met dank aan Strolie)
Do you know football? Konami knows football. Pro Evolution Soccer 3 is the ultimate fan's game. With a proper appreciation of the controls and the right players, PES3 makes it possible to sculpt opportunities out of opposing defences like the finest strikers in the world, without enduring the years of hard graft and rubbish hairstyles....
But of course the key to PES' success over the stat-heavier FIFA is what happens on the field, and particular the exquisitely rendered and animated players. At ECTS in 2002, the legendary Dino Dini told me that he didn't much care for games that 'fill the gaps' between button presses with an approximation of what the players would actually do, but PES gets it so right it's difficult to envisage a superior alternative. You may not be in absolute control of every limb, shoulder, haircut or curl of foot, but when you sweep the ball in to Raul on the edge of the box, charge up a shot and watch him fire it into the top corner of the net, or tug the R2 button and pull your player back towards the action as he reaches a bouncing ball, only to see him flick it over his shoulder and take off in the other direction, it is what you wanted.
...
Unlike other football games which are driven by the spectacular, PES3's visuals are driven by realism. This is what football - and footballers - genuinely look like, albeit with a bit more detail on close-ups. Sensible Soccer or Kick-Off may have been fun, but this is the actual sport.
...
Ultimately, whether or not you buy PES3 comes down to just one question: do you like football? If the answer is 'yes', then you need this. You need it more than you need oxygen.
...
Pro Evolution Soccer 3 is the beautiful game. No other videogame has ever captured the framework of the sport so completely, and ground its subtlest qualities between the vector units of Darth Vader's toaster, as this season's edition of the game. Anyone with an appreciation of football simply must own this.
Rating: 10 out of 10
quote:Morgen al?? Ik dacht pas eind november
Op donderdag 16 oktober 2003 12:14 schreef Afunados het volgende:
Morgen officieel in de winkels, maar nu al verkrijgbaarEen leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15
beter
quote:Lijkt me nu stug aangezien ze FIFA 2004 al gaan bundelen met de Playstation 2 eind dit jaar had ik gehoord en aangezien FIFA online is op Playstation 2 dit jaar. Het schijnt zelfs zo dat Sony hun eigen This is Football uitgesteld heeft dit jaar voor FIFA.
maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
Ik heb FIFA 2004 op een beurs in Belgie gespeeld op de PS2 en dit is toch echt een heel stuk beter moet ik zeggen. Ik wacht dit jaar op FIFA en ga PES maar even overslaan .
quote:Is we7fe al uit dan?
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:45 schreef ajachied het volgende:
hij komt cker niet naar de xbox. Ik heb de final versie al van het internet afgehaald. Ik vin em WEER minder dan winning eleven. Was vorig jaar ook al met pes2, ook al komt pes later uit tog is winning beter??.Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.
mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot
quote:Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al
Op donderdag 16 oktober 2003 13:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Morgen al?? Ik dacht pas eind november
beter[afbeelding]
quote:Ik ga hem pas eind volgend week halen aangezien ik nu moet leren voor tentamens
Op donderdag 16 oktober 2003 15:42 schreef Afunados het volgende:[..]
Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al
Er lagen zeker 10 exemplaren bij de FRS in Eindhoven
Nu dus eentje minder.
quote:Zou me niks verbazen als ze alweer uitverkocht zijn
Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:
Hahaha ik heb hem ook al!!Er lagen zeker 10 exemplaren bij de FRS in Eindhoven
Nu dus eentje minder.
quote:WTF is een we do it patch?
Op donderdag 16 oktober 2003 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]
Is we7fe al uit dan?
we6fe met wedoit patch was echt super !!mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot
quote:Vertel, vertel...
Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:
Hahaha ik heb hem ook al!!Er lagen zeker 10 exemplaren bij de FRS in Eindhoven
Nu dus eentje minder.
Hoe issie ? Is het de moeite waard om hem straks na m'n werk meteen te gaan halen ?
En wat kost ie ?
quote:Ik vind het een beetje heel veel PES2
Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
ik vind hem een beetje tegenvallen
quote:Soortvan EA-achtige update ofzo?
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:[..]
Ik vind het een beetje heel veel PES2
Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?
quote:Een WeDoIt patch, de echte die-hards van WE series kennen die als geen ander, is een patch die alles heeft vertaald naar het engels en ook de tenue's reclameborden Crowd chants er in gooit. ( dus ook bijvoorbeeld "Hand in Hand")
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:39 schreef twi het volgende:[..]
Soortvan EA-achtige update ofzo?
Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?
Link = http://digilander.libero.it/wedoit/
Winning Eleven 7 is gewoon de SHIT !!!
quote:Heb ik ook altijd als het spel pas heb, daarna ga je het steeds betere vinden.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
ik vind hem een beetje tegenvallen
(hoop ik voor je )
quote:Als je de kans nog heb zou ik hem dan omruilen voor de Japanse versie WE7 , die is zoveel beter !!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:[..]
Ik vind het een beetje heel veel PES2
quote:Dankjewel... Zijn er ook ervaringen van mensen die met eerdere versies gespeeld hebben (PES 2, ISS Pro Evolution enz...). Hoe is het spel verbeterd / veranderd ???
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
quote:Eentje die het "licht" heeft gezien
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
quote:Is het geluid beter?
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb 'm ook.
Speel Iss/Pes al sinds Iss op de SNES.
Ik heb ook WE7 alleen die doet het niet op mijn half kapotte playstation.
Ik heb nog maar een stuk of 5 wedstrijden PES3 gespeeld en ik vind het er in ieder geval een stuk realistischer uitzien.
quote:Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn er trouwens ook lijnrechters te zien?
En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.
quote:Kut
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.
En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.
Ik vond persoonlijk de gameplay bij ISS Pro Evolution wel iets fijner en leuker als bij PES2 !!!
Jullie ?
De Pes shop is ook een leuk idee, hier kan je met punten allerlei dingen unlocken zoals spelers, teams, haardrachten enz.
quote:orange113 has been replaced by orange227?
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat trouwens ook mooi aan het geluid is is dat wanneer er een wissel komt je hoort dat die in het stadion wordt omgeroepen en het publiek reageert hierop door de speler toe te juichen of juist uit te fluiten
quote:Zal wel "Number 11 is out for Number 23" zijn ofzo
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:[..]
orange113 has been replaced by orange227?
quote:Nee je hoort alleen dat er iets omgeroepen wordt en het publiek reageren, je kan niet verstaan wat er gezegd wordt. Zoals de engelse ondertiteling op een DVD zegt: "Indistinct conversation"
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:[..]
orange113 has been replaced by orange227?
Spel bevalt me tot nu toe echt uitstekend, de bal-aannames zien er veel realistischer uit en je kan mooie 1-2tjes maken die vooral handig zijn als je gewend bent om veel over de flanken te spelen.
Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.
quote:Wat is er anders dan?
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
je hoeft eigenlijk ook alleen maar de nederlandse namen te veranderen, voor de rest klopt bijna alles.Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.
In Pes 2003 kon je eik alleen echt lekker uithalen als je een beetje schuin stond tov het doel
quote:PES 2003?
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
Is de manier van schieten ook verandert?In Pes 2003 kon je eik alleen echt lekker uithalen als je een beetje schuin stond tov het doel
quote:Ik doel ff op het vorige deel (foutje want die kwam in 2002 uit)
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:03 schreef erikh het volgende:[..]
PES 2003?
quote:Maar PES2003? die ken ik niet, is die echt ooit uitgekomen dan?
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:09 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik doel ff op het vorige deel (foutje want die kwam in 2002 uit)
Bedoel je niet FIFA?
quote:Nee ik doelde gewoon op PES2 van vorig jaar
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:12 schreef erikh het volgende:[..]
Maar PES2003? die ken ik niet, is die echt ooit uitgekomen dan?
quote:Je kan dus ook met je binnenkant van je voet de bal als het ware "krullen"?
Op zondag 19 oktober 2003 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ja het schieten is veel realistischer gemaakt, je kan nu vanuit zowat alle hoeken een schot op doel loslaten.
quote:In vrije trappen kan je veel effect geven
Op zondag 19 oktober 2003 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
echt de bal veel krullen bij een schot kan volgens mij niet, maar het kan wel met een beetje effect.
Ik vind het toch wel echt weer een vooruitgang, graphics zijn een stuk beter... Besturing is beter als bij PES2... Ik heb ook het gevoel dat ie weer iets moeilijker gemaakt is, vond PES2 vrij makkelijk...
En de vrije trappen zijn weer goed te doen !
Wat zijn de opstellingen waarin jullie vaak spelen? Ik speel meestal een soort 3-3-4 dus met 2 buitenspelers die dan vanaf het middenveld moeten komen...
En maken jullie veel gebruik van die tactieken, ik eigenlijk niet... Heb je hier wel veel aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Marla_Singer op 20-10-2003 10:26]
quote:Zijn er nieuwe taktieken bij?
Op maandag 20 oktober 2003 09:59 schreef Marla_Singer het volgende:
Ik heb hem van het weekend ook maar weer gehaaldIk vind het toch wel echt weer een vooruitgang, graphics zijn een stuk beter... Besturing is beter als bij PES2... Ik heb ook het gevoel dat ie weer iets moeilijker gemaakt is, vond PES2 vrij makkelijk...
En de vrije trappen zijn weer goed te doen !
Wat zijn de opstellingen waarin jullie vaak spelen? Ik speel meestal een soort 3-3-4 dus met 2 buitenspelers die dan vanaf het middenveld moeten komen...
En maken jullie veel gebruik van die tactieken, ik eigenlijk niet... Heb je hier wel veel aan?
Ik gebruikte altijd de buitenspelval en de counter
quote:Begin jij?
Op maandag 20 oktober 2003 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
Niemand die zijn mooie goals kan cappen en posten?
quote:Heb dinsdag en woensdag tentamen, daarna zal ik wel wat PES2 goals cappen
Op maandag 20 oktober 2003 14:56 schreef Nkjez het volgende:[..]
Begin jij?
quote:Hoe doe je een goal cappen ?
Op maandag 20 oktober 2003 15:00 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Heb dinsdag en woensdag tentamen, daarna zal ik wel wat PES2 goals cappen
quote:ja dat kan. je moet alleen wel snel op start kiezen en replay kiezen voordat een inworp, doeltrap, vrijetrap, penalty genomen wordt anders kan het niet.
Op maandag 20 oktober 2003 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
Kan je ook iets meteen terugzien met een herhaaloptie?
Ik vind trouwens wel dat je erg veel vragen stelt, gewoon KOPEN!
quote:Ja ja, overmorgen
Op maandag 20 oktober 2003 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ja dat kan. je moet alleen wel snel op start kiezen en replay kiezen voordat een inworp, doeltrap, vrijetrap, penalty genomen wordt anders kan het niet.
Ik vind trouwens wel dat je erg veel vragen stelt, gewoon KOPEN!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:59 schreef Maikel1 het volgende:
is hij ook op de Xbox?
quote:Maar ik heb een Xbox en daar komt ie toch niet op ???
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ja
En mijn pc is niet goed genoeg om het op te spelen en speel liever dit spel op een console
quote:volgens de titel wel
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:40 schreef Nkjez het volgende:[..]
Maar ik heb een Xbox en daar komt ie toch niet op ???
En mijn pc is niet goed genoeg om het op te spelen en speel liever dit spel op een console
quote:zoeken we op
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:43 schreef Nkjez het volgende:
Maar in deze topic staat al dat het spel niet uit komt op de xboxtoch
quote:hier is het bewijs
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
quote:www.xboxworld.nl heeft geen info
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:46 schreef Nkjez het volgende:
Hoe is dat bij PES3?
PES3 demo voor de pc komt die nog?
quote:Ja, Oranges203 speelt nu bij Middlesbrough, en Oranges011 bij Galatasaray
Op woensdag 22 oktober 2003 10:42 schreef RedGuy het volgende:
Zijn de transfers van afgelopen zomer al doorgevoerd in PES3?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 10:44 schreef twi het volgende:[..]
Ja, Oranges203 speelt nu bij Middlesbrough, en Oranges011 bij Galatasaray
Ik vind wel dat er een paar clubs in zitten waar ik mijn vraagtekens bij zet. Fulham, Udinese.. En waarom Boca Juniors en River Plate er niet meer inzitten weet ik ook niet. .
Ik koop gewoon en PES3 en Fifa2004.
quote:Maar volgens mij voetbalt van der Meijde (Fartel Huppeldepup ofziets) wel nog bij ajax...
Op woensdag 22 oktober 2003 10:44 schreef twi het volgende:[..]
Ja, Oranges203 speelt nu bij Middlesbrough, en Oranges011 bij Galatasaray
En ik zie volgens mij ook geen Oranges.... staan alleen van die achterlijke namen die er nog nieteens op lijken... Of is het zo dat als je bij de clubs kijkt er dan Oranges;.... staat ?
Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen, besteld voor 20 euro goedkoper.
quote:Oh, dat is wel gaaf.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
En ik las iets over een swap transfer mode, spelers ruilen?
quote:nee
Op woensdag 22 oktober 2003 12:04 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Of is het zo dat als je bij de clubs kijkt er dan Oranges;.... staat ?
quote:Ik weet niet of dat kan, volgens mij niet. EDIT: ja het kan wel
Op woensdag 22 oktober 2003 12:07 schreef RedGuy het volgende:[..]
Oh, dat is wel gaaf.
.
En ik las iets over een swap transfer mode, spelers ruilen?
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 22-10-2003 13:55]
quote:ja, ik dacht 't wel.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:07 schreef RedGuy het volgende:
Maar speelt Kewell al bij Liverpool?
Zijn er trouwens al lijsten te vinden met alle goede namen?
FW11/Mario Haas
FW18/Roman Wallner
比利时 ベルギ` BELGIUM (授权国家)
GK1/Geert De Vlieger
GK23/Frederic Herpoel
GK13/Franky Vandendriessche
DF16/Van Buyten
DF5/Peter Van der Heyden
DF15/Olivier de Cock
DF7/Joos Valgaeren
DF3/De Boeck
DF4/Jelle Van Damme
DF2/Eric Deflandre
MF6/Timmy Simons
MF8/Bart Goor
MF18/Gaëtan Englebert
MF17/Walter Baseggio
MF19/Bernd Thijs
MF14/Gaby Mudingayi
FW11/Thomas Buffel
FW9/Wesley Sonck
FW12/Emile Mpenza
FW10/Sandy Martens
FW21/Tom Soetaers
FW22/Mbo Mpenza
FW20/Cedric Roussel
保加利亚 ブルガリア BULGARIA (未授权国家)
GK1/Dimitar Ivankov
GK23/Stoyan Kolev
GK12/Zdravko Zdravkov
DF3/Pahzlin
DF5/Rosen Kirilov
DF13/Radostin Kishishev
DF2/Georgi Peev
DF16/Zlatomir Zagorcic
DF4/Gueorgui Petrov
DF21/Ivailo Petkov
MF8/Iliyan Stoyanov
MF6/Stilian Petrov
MF15/Milen Petkov
MF10/Krasimir Balakov
MF14/Svetoslav Petrov
MF7/Daniel Borimirov
FW17/Martin Petrov
FW11/Dimitar Berbatov
FW18/Velizar Dimitrov
FW22/Svetoslav Todorv
FW9/Gueorgui Chilikov
FW20/Zoran Jankovic
FW19/Vladimir Manchev
克罗地亚 クロアチア CROATIA (未授权国家)
GK1/Stipe Pletikosa
GK23/Tamislav Butina
DF20/Dario ¦imic
DF17/Josip ¦imunic
DF21/Robert Kovac
DF3/Igor Tudor
DF12/Marko Babic
DF2/Daniel ¦aric
MF6/Boris Zivkovic
MF5/Milan Rapaic
MF7/Jerko Leko
MF8/Darijo Srna
MF4/Stjepan Tomas
MF13/Mario Stanic
MF10/Niko Kovac
MF15/Giovani Rosso
FW19/Dado Pr¨o
FW18/Marijo Maric
FW22/Bosko Balaban
FW16/(待查)
FW9/Tomislav Maric
FW11/Alen Boksic
FW14/Ivica Olic(不确定)
捷克 チェコ CZECHO (未授权国家)
GK1/Petr Cech
GK23/Jaromir Blazek
DF21/Tomas Ujfalusi
DF5/René Bolf
DF3/Zdenek Grygera
DF16/Fukal
DF2/Tomas Repka
DF12/TomᨠHübschman
MF15/Marek Jankulovski
MF14/Tomas Galasek
MF4/Pavel Nedved
MF8/Karel Poborsky
MF10/Tomas Rosicky
MF6/Jili Jarosik
MF22/Richard Dostálek
MF20/Roman Tyce
MF19/Patrick Gedeon
MF7/Patrik Berger
FW9/Koller
FW17/Viladimir Smicer
FW11/Milan Baros
FW13/Vratislav Lokvenc
FW18/Libor Sionko
丹麦 デンマ`ク DENMARK (授权国家)
GK1/Thomas Sorensen
GK16/Peter Skov-Jensen
GK23/Jimmy Nielsen
DF4/Martin Laursen
DF3/Rene Henriksen
DF12/Niclas Jensen
DF5/Thomas Rytter
DF20/Kasper Bøgelund
DF22/Martin Albrechtsen
DF13/Per Nielsen
MF2/Christian Poulsen
MF7/Thomas Gravesen
MF18/P.Lovenkrands
MF19/Dennis Rommedahl
MF6/Thomas Helveg
MF15/Jan Michaelsen
MF10/Martin Joergensen
MF14/Kahlenberg
MF17/Morten Weighorst
FW11/Ebbe Sand
FW9/Jon Dahl Tomassen
FW21/Claus Jensen
FW8/Jesper Groenkjaer
英格兰 イングランド ENGLAND (授权国家)
GK1/James
GK22/Richard Wright
GK23/Paul Robinson
DF5/Rio Ferdinand
DF6/Sol Campbell
DF3/Ashley Cole
DF2/Gary Neville
DF12/Gareth Southgate
DF21/John Terry
DF16/Jonathan Woodgate
MF13/Kieron Dyer
MF8/Paul Scholes
MF4/Steven Gerrard
MF7/David Beckham
MF17/Jermaine Jenas
MF18/Owen Hargreaves
MF14/Murphy
MF19/Joe Cole
FW10/Michael Owen
FW11/Emile Heskey
FW20/Vassell
FW15/Wayne Rooney
FW9/Jeffers
芬兰 フィンランド FINLAND (授权国家)
GK1/Antti Niemi
GK12/Peter Enckelman
GK23/Jussi Jaaskelainen
DF5/Hannu Tihinen
DF4/Sami Hyypia
DF3/Janne Saarinen
DF2/Petri Pasanen
DF20/Markus Heikkinen
MF6/Aki Riihilahti
MF7/Mika Nurmela
MF17/Jari Ilola
MF8/Teemu Tainio
MF19/Simo Valakari
MF15/Toni Kuivasto
MF14/Peter Kopteff
MF21/Ville Nylund
MF10/Jari Litmanen
FW11/Joonas Kolkka
FW9/Mikael Forssell
FW13/Roiha
FW22/Vayrynen
FW18/Jonatan Johansson
FW16/Shefki Kuqi
法国 フランス FRANCE (授权国家)
GK16/Fabien Barthez
GK23/Gregory Coupet
GK1/Ulrich Rame
DF13/Mikaël Silvestre
DF5/William Gallas
DF3/Bixente Lizarazu
DF15/Lilian Thuram
DF8/Marcel Desailly
DF14/Philippe Mexes
DF2/Willy Sagnol
MF6/Claude Makelele
MF4/Patrick Vieira
MF10/Zinedine Zidane
MF22/Benoît Pedretti
MF21/Olivier Dacourt
MF17/Emmanuel Petit
MF19/Jérôme Rothen
MF7/Robert Pires
FW11/Sylvain Wiltord
FW12/Thierry Henry
FW20/David Trezeguet
FW18/Steve Marlet
FW9/Djibril Cisse
德国 ドイツ GERMANY
GK1/Oliver Kahn
GK23/Frank Rost
GK12/Jens Lehmann
DF2/Christian Worns
DF6/Tobias Rau(待确认)
DF4/Arne Friedrich
DF21/Frank Baumann
DF3/Marko Rehmer
MF5/Carsten Ramelow
MF18/Jörg Böhme
MF22/Torsten Frings (从年龄上看也应该是的!)
MF8/Dietmar Hamann
MF19/Bernd Schneider
MF16/Jens Jeremies
MF15/Sebastian Kehl
MF13/Michael Ballack
MF10/Deisler
FW9/Fredi Bobic
FW11/Miroslav Klose
FW17/Benjamin Lauth
FW20/Kuranyi
FW20/Kevin Kuranyi
FW14/Paul Freier
FW7/Oliver Neuville
希腊 ギリシャ GREECE (授权国家)
GK1/Antonis Nikopolidis
GK23/Dimitrios Eleftheropoulos
DF2/Christos Patsatsoglu
DF4/Nicos Dabizas
DF14/Giannis Gkoumas
DF15/Konstantinos Konstantinidis
DF16/Stelios Venetidis
DF13/Sotirios Kyrgiakos
MF5/Theodoros Zagorakis
MF6/Angelos Basinas
MF3/Grigoris Georgatos
MF8/Giorgos Karagounis
MF21/Elias Poursanidis
MF12/Stylianos Giannakopoulos
MF17/Akis Zikos
MF19/Andreas Niniadis
MF18/Lampros Choutos
FW7/Giorgos Georgiadis
FW9/Nikos Machlas
FW10/Nikos Liberopoulos
FW11/Zissis Vryzas
FW20/Angelos Charisteas
FW22/Themistoklis Nikolaidis
匈牙利 ハンガリ` HUNGARY (授权国家)
GK1/Gabor Kiraly
GK23/Gabor Babos
GK12/Szabolcs Safar
DF2/Tamás Juhár
DF5/Attila Dragóner
DF4/Flórián Urbán
DF3/Csaba Feher
DF15/Vilmos Sebok
DF17/Janos Matyus
DF20/Gyorgy Korsos
DF21/Laszlo Bodnar
MF6/Pál Dárdai
MF13/Péter Lipcsei
MF11/Low
MF8/Krisztian Lisztes
MF16/Tamas Peto
MF14/Zsolt Dveri
MF22/Boor
MF10/Bela Illes
FW7/Attila Tokoli
FW9/Krisztián Kenesei
FW19/Miklos Feher
FW18/Horvath
爱尔兰 アイルランド IRELAND (授权国家)
GK1/Shay Given
GK12/Nicky Colgan
GK23/Joseph Murphy
DF4/Cunningham
DF14/Gary Breen
DF3/Ian Harte
DF2/Spephen Carr
DF21/Steve Finnan
DF20/O'Brien
DF5/John O'Shea
DF18/Gary Kelly
MF11/Kevin Kilbane
MF8/Matt Holland
MF6/Colin Healy
MF9/Damien Duff
MF15/Mc Phail
MF7/Jason McAteer
MF22/Alan Quinn
MF16/Mark Kinsella
MF17/Lee Carsley
FW10/Robbie Keane
FW13/David Connolly
FW19/Clinton Morrison
意大利 イタリア ITALY (授权国家)
GK1/Gianluigi Buffon
GK22/Francesco Toldo
DF13/Alessandro Nesta
DF5/Fabio Canavaro
DF2/Panucci
DF4/Alessandro Birindelli
DF3/Matteo Ferrari
DF15/Nicola Legrottaglie
MF19/Gianluca Zambrotta
MF6/Cristiano Zanetti
MF17/Damiano Tommasi
MF8/Stefano Fiore
MF10/Francesco Totti
MF14/Luigi Di Biagio
MF16/Mauro Camoranesi
MF12/Andrea Pirlo
MF11/Doni
FW21/Chrisitan Vieri
FW18/Marco Delvecchio
FW9/Filippo Inzaghi
FW7/Alessandro Del Piero
FW20/Bernardo Corradi
FW23/Fabrizio Miccoli
荷兰 オランダ NETHERLANDS (过分的未授权国家)
GK1/ Van Der Sar 1(肤色) 95(脸谱)
GK23/Westerveld
GK3/Stam 1(肤色) 96(脸谱) (可能还有更象的)
GK4/Frank De Boer 1(肤色) 97(脸谱)
GK14/Fernando Ricksen
GK13/André Ooijer
GK/2 Reiziger
GK5/Van Bronckhorst
MF8/Cocu 1(肤色) 98(脸谱)
MF6/Davids 4(肤色) 14(脸谱) 发色:8 头发颜色: 9 眼镜:1 (可能有更好方案)
MF19/Van Der Vaart
MF15/van Bommel
MF17/Bosvelt
MF18/Seedorf 可以参考AC MILAN
MF/6 Ronald De Boer 1(肤色) 97(脸谱)
FW7/Zenden 1(肤色) 110(脸谱) (可能还有更象的)
FW22/Van Der Meyde 推荐发色:51
FW10/kluivert 4(肤色) 15(脸谱)
FW9/Van Nistelrooy 1(肤色) 101(脸谱)
FW21/Hasselbaink 4(肤色) 5(脸谱) (可能还有更象的)
FW12/Van Hooijdook 3(肤色) 30(脸谱)
FW20/Makkay
FW11/Overmars
北爱尔兰 北アイルランド NORTHERN IRELAND (未授权国家)
GK1/Maik Taylor
GK12/Roy Rric Carroll
GK23/Alan Fettis
DF5/George McCartney
DF4/Mark Williams
DF15/Stephen James Craigan
DF3/Aron Hughes
DF14/Michael Duff
DF16/Christopher Baird
DF8/Colin Murdock
DF11/Elliott
MF13/Grant McCann
MF17/Steve Lomas
MF18/Damien Johnson
MF10/Ciaran Toner
MF6/Lennon
MF2/Philip Mulryne
MF20/Kevin Horlock
FW7/Keith Gillespie
FW9/David Healy
FW19/Quinn
FW21/Andrew Kirk
FW22/Paul McVeigh
挪威 ノルウェ` NORWAY (授权国家)
GK1/Frode Olsen
GK12/Erik Holtan
GK23/Espen Johnsen
DF3/Ronny Johnsen
DF4/Henning Berg
DF2/Andre Bergdolmo
DF5/Christer Basma
DF17/John Arne Riise
DF21/Trond Andersen
DF15/Claus Lundekvam
DF13/Torjus Hansen
MF9/Eirik Bakke
MF16/Petter Rudi
MF8/Oyvind Leonhardsen
MF22/Sigurd Rushfeldt
MF6/Tommy Svindal Larsen
MF20/Roar Strand
MF19/Berg Hestad
FW10/Ole Gunner Solskjaer
FW14/Tore Andre Flo
FW18/Tessem
FW7/John Carew
波兰 ポ`ランド POLAND (授权国家)
GK1/Jerzy Dudek
GK12/Mariusz Liberda
GK23/Szamotulski
DF4/Maciej Stolarczyk
DF6/Tomasz Hajto
DF3/Jacek Zielinski
DF15/Lasocki
DF2/Miroslaw Sznaucner (背后名称有误,需要修改)
DF21/Marcin Baszczynski
MF20/Jacek Bak
MF5/Kamil Kosowski
MF10/Radoslaw Kaluzny
MF13/Miroslaw Szymkowiak
MF7/Piotr Swierczewski
MF18/Jacek Krzynowek
MF17/Bartosz Karwan
MF16/Tomasz Dawidowski
MF8/Dabrowski
FW11/Emmanuel Olisadebe
FW9/Marcin Kuzba
FW19/Marcin Zajac
FW22/Pawel Kryszalowicz
FW14/Artur Wichniarek
葡萄牙 ポルトガル PORTUGAL (授权国家)
GK1/Ricardo
GK15/Quim
gk16/Nelson Pereira
DF4/Fernando Meira
DF5/Fernando Couto
DF23/Rui Jorge
DF2/P.Ferreira
DF19/R.Rocha
DF3/Andrade
DF22/Beto
MF14/Da Costa
MF6/Maniche
MF7/Luis Madeira Figo
MF11/Sergio Conceicao
MF10/Rui Manuel Costa
MF17/Deco
MF12/Hugo Viana
MF8/Luis Loureiro
MF20/Miguel Miranda
FW9/Pauleta
FW21/Nuno Gomes
FW18/Boa Morte
FW13/Simao Sabrosa
罗马尼亚 ル`マニア ROMANIA (授权国家)
GK1/Bogdan Lobont
GK12/Bogdan Stelea
GK23/Bogdan Vintila
DF4/Iulian Filipescu
DF3/Mirel Radoi
DF6/Gheorghe Popescu
DF15/Adrian Iencsi
DF14/Razvan Rat
MF5/Cristian Chivu
MF2/Cosmin Marius Contra
MF13/Paul Codrea
MF8/Dorinel Munteanu
MF20/Tiberiu Ghioane
MF16/Denis Serban
MF22/Costel Ilie
MF21/Florin Cernat
MF17/Alin Stoica
FW10/Adrian Mutu
FW7/Viorel Ganea
FW18/Daniel Pancu
FW19/Viorel Moldovan
FW11/Adrian Ilie
FW9/Florin Bratu
俄罗斯 ロシア RUSSIA (授权国家)
GK1/Sergei I. Ovchinnikov
GK12/Chizhov
GK23/Veniamin Mandrikin
DF3/Berezutsky
DF5/Sergei Ignashevitch
DF2/Gennadi Nizhegorodov
DF4/Alexei Smertin
DF7/Viktor Onopko
DF14/Andrei Solomatin
DF13/Igor Yanovski
DF19/Nikiforov
MF8/Evgeni Aldonin
MF6/Rolan Gusev
MF10/Dmitri Loskov
MF21/Dmitri Khokhlov
MF15/Dmitri Alenitchev
MF20/Marat Izmailov
FW9/Yegor Titov
FW17/Sergei Semak
FW16/Aleksandr Kerzhakov
FW22/Dmitri Sytchev (背后名字有误,须更正)
FW11/Vladimir Beschastnikh
FW18/Denis Popov
苏格兰 スコットランド SCOTLAND (授权国家)
GK1/Paul Gallacher
GK23/Roberto Douglas
GK12/Neil Alexander
DF2/Lee Wilkie
DF3/Christian Dailly
DF5/Graham Alexander
DF6/Stephen Pressley
DF21/Gary Naysmith
DF14/Robert Malcolm
DF13/Andy Webster
MF7/Barry Ferguson
MF4/Paul Lambert
MF10/Don Hutchison
MF17/Colin Cameron
MF8/Craig Burley
MF15/Scot Gemmill
MF16/Paul Devlin
MF19/Smith
MF22/Jackie McNamara
FW11/Steven Crawford
FW9/Kenny Miller
FW18/Paul Dickov
FW20/Steven Thompson
南斯拉夫 セルビア.モンテネグロ  Serbia and Montenegro (未授权国家)
GK1/Dragoslav Jevric
GK23/Dragan Zilic
DF5/Mladen Krstajic
DF11/Sinisa Mihajlovic
DF3/Nemanja Vidic
DF2/Zoran Mirkovic
DF15/Ivica Dragutinovic
DF22/Miroslav Djukic
DF6/Nenad Djordjevic
DF13/Nikola Malbasa
DF17/Boban Dmitrovic
DF21/Goran Gavrancic
MF4/Goran Trobok
MF7/Nikola Lazetic
MF10/Dejan Stankovic
MF12/Igor Duljaj
MF20/Branko Boskovic
MF16/Nenad Brnovic
FW18/Darko Kovacevic
FW8/Predrag Mijatovic
FW9/Savo Milosevic
FW14/Mateja Kezman
FW19/Danijel Ljuboja
斯洛伐克 スロパキア SLOVAKIA (未授权国家)
GK1/Miroslav Koenig
GK23/Juraj Bucek
DF14/Martin Petras
DF21/Vladimir Leitner
DF12/Vladimír Labant
DF3/Peter Dzurik
DF9/Vratislav Gresko
DF2/Miroslav Karhan
DF5/Stanislav Varga
DF15/Milos Sobona
DF4/Milan Timko
MF6/Igor Demo
MF7/Rastislav Michalík
MF11/Peter Dzúrik
MF17/Ivan Kozak
MF16/Robert Tomaschek
MF22/Marek Ujlaky
MF20/Vladimir Leitner
FW8/Szillard Nemeth
FW18/Martin Prohaszka
FW10/Peter Nemeth
FW19/Lubo¨ Reiter (基本设定中年龄改为29岁)
FW13/Attlie Pinte
斯洛文尼亚 スロベニア SLOVENIA (未授权国家)
GK1/Marko Simeunovic
GK23/Mladen Dabanovic
DF3/Fabijan Cipot
DF4/Muamer Vugdalic
DF5/Spasoje Bulajic
DF6/Aleksander Knavs
DF2/Matej Mavric
MF7/Miran Pavlin
MF8/Goran ¦ukalo
MF19/Amir Karic
MF14/Sasa Gajser
MF10/Zlatko Zahovic
MF12/Rajko Tavcar
MF13/Mladen Rudonja
MF20/Nastja Ceh
MF15/Anton Zlogar
MF22/Robert Koren
FW9/Sebastijan Cimirotic
FW16/Ermin Siljak
FW11/Aleksander Radosavljevic
FW18/Milinko Acimovic
FW21/Marko Kmetec
FW17/Mladen Rudonja
西班牙 スペイン SPAIN (授权国家)
GK1/Iker Casillas
GK23/Santiago Canizares
DF13/Carlos Marchena
DF3/Raúl Bravo
DF2/Míchel Salgado
DF20/César Martín
DF5/Carlos Puyol
DF15/Aranzábal
MF6/Iván Helguera
MF17/Juan Carlos Valeron
MF19/Cavier Hernandez Xavi
MF14/David Albelda
MF22/Joaquin
MF4/Xavier Alonso
MF16/Vicente
MF11/De Pedro
MF12/Luis Garcia
MF8/Rubén Baraja
MF21/Guti
FW7/Raul Gonzales
FW10/Diego Toristan
FW9/Fernando Morientes
FW18/Jose Mari
瑞典 スウェ`デン SWEDEN (授权国家)
GK1/Magnus Hedman
GK12/Eddie Gustafsson
GK23/Andreas Isaksson
DF2/Olof Mellberg
DF3/Michael Svensson
DF16/Teddy Lucic
DF14/Edman
DF15/Jakobsson
DF13/Nilsson
MF6/A.Andersson
MF8/Anders Svensson
MF4/Johan Mjallby
MF9/Fredrik Ljungberg
MF5/Tobias Linderoth
MF20/Daniel Andersson
MF17/Jonsson
MF19/Marcus Lantz
MF7/Kallstrom
FW21/Zlatan Ibrahimovic
FW10/Marcus Allback
FW11/Henrik Larsson
FW22/Andreas Andersson
FW18/Johan Elmander
瑞士 スイス SWISS (未授权国家)
GK1/Jörg Stiel
GK12/Fabrice Borer
GK23/Pascal Zuberbühler
DF2/Murat Yakin
DF4/Stephane Henchoz
DF3/Ludovic Magnin
DF16/Bernt Haas
DF15/Bruno Berner
DF13/Marc Zellweger
MF5/Patrick Mueller
MF7/Ricardo Cabanas
MF10/Ciriaco Sforza
MF6/Johann Vogel
MF19/Marco Zwyssig
MF14/Mario Cantaluppi
MF20/Raphael Wicky
MF22/Fabio Celestini
FW8/Alexandre Comisetti
FW9/David Sesa
FW18/Stephane Chapuisat
FW11/Léonard Thurre
FW21/Alexander Frei
FW17/Hakan Yakin
土耳其 トルコ TURKEY (授权国家)
GK1/Rustu ReDFer
GK12/Omer Catkic
GK23/Zafer
DF5/Alpay Ozalan
DF3/Bulent
DF6/Ergun Pembe
DF4/Fatih Akyel
DF2/Emre Asik
DF16/Umiy Ozat
DF13/Ahmet
MF10/Yildiray Basturk
MF21/Emre Belozoglu
MF8/Tugay Kerimoglu
MF7/Okan Buruk
MF20/Hakan Unsal
MF22/Umit Davala
MF14/Tayfur
MF15/Tayfun
FW17/Ilhan Mansiz
FW18/Nihat Kahveci
FW11/Hasan Sas
FW9/Hakan Sukur
FW19/Fatih Tekke
乌克兰 ウクライナ UKRAINE (授权国家)
GK1/Vitaliy Reva
GK12/Dmytro Shutkov
GK23/Olexander Shovkovsky
DF13/Serhii Fedorov
DF14/Mykhalo Starostiak
DF3/Nesmachny
DF2/Luzhny
DF15/Viktor Skripnik
DF5/Viacheslav Shevchuk
DF4/Volodymyr Yezerskyy
DF18/Olexandr Radchenko
MF6/Andriy Husin
MF8/Tymoshchyuk
MF17/Sergei Popov
MF22/Maxym Kalinichenko
MF19/Denys Onischenko
MF20/Serhiy Kormiltsev
MF21/Sergiy Serebrennikov
FW11/Sergei Rebrov
FW7/Andriy Shevchenko
FW16/Olexander Melashchenko
FW10/Andriy Vorobei
FW9/Andriy Voronin
威尔士 ウェ`ルズ WALES (未授权国家)
GK1/Paul Jones
GK21/Danny Coyne
GK23/Darren Ward
DF4/Andy Melville
DF3/Robert Page
DF7/John Robinson
DF2/Mark Delaney
DF16/Kit Symons
DF13/Steve Jenkins
DF17/Darren Barnard
MF6/Rob Savage
MF10/Gary Speed
MF22/Simon Davies
MF5/Mark Pembridge
MF18/Carl Robinson
MF19/Andy Johnson
MF12/Matthew Jones
FW11/Ryan Giggs
FW9/Craig Bellamy
FW8/John Hartson
FW20/Nathan Blake
FW14/Robert Earnshaw
FW15/Gareth Taylor
喀麦隆 カメル`ン CAMEROON (授权国家)
GK1/Alioum Boukar
GK22/Idriss Carlos Kameni
DF2/Tchato
DF5/Perrier Doumbe
DF4/Rigobert Song
DF6/Pierre Njanka
MF15/Alnoudji
MF3/Wome
MF8/Ndjitap
MF20/Olembe
MF12/Lauren Bisan-Etame
MF13/Lucien Mettomo
MF23/Wamfor
MF17/Foe
MF14/Ndo
MF7/Boya
FW9/Eto'o Flis
FW10/Patrick Mboma
FW18/Djemba
FW19/Emana
FW21/Joseph-Desire Job
FW11/Idrissou
FW16/Bella
埃及 エジプト EGYPT (授权国家)
GK1/Nader Ibrahim El Sayed
GK22/Essam El Haddary
DF6/Abdelzaher El Saqqa
DF4/Hany Ramzy
DF5/Ghali
DF2/Ibrahim Hassan
DF16/Mohamed Omara
DF13/Shady
DF7/Mohamed Youssef
MF3/Hani Said
MF11/Tarek Said
MF17/Ahmed Hassan
MF23/Said Abdelhafiz
MF21/Hisham Hanafy
MF15/Ibrahim Said
MF10/A El Satar Sabry
MF8/Yasser Radwan
MF12/Gouda
FW18/A.Hossam
FW9/Hossam Hassan
FW14/Hazem Mohamed Emam
FW20/Ahmed Salah Hosny
FW19/Mohamed Farouk
摩洛哥 モロッコ MOROCCO (未授权国家)
GK1/
GK12/
GK23/
DF4/Abdeslam Ouaddou
DF6/Nourredine Naybet
DF5/Saber
DF7/EI Karkouri
DF15/
DF12/
MF2/
MF8/Mourad Hdioud
MF3/
尼日利亚 ナイジェリア NIGERIA (授权国家)
GK1/Ejide
GK23/Enyeama
DF5/ Okunowo
DF14/Ifeanyi Udeze
DF3/Celestine Babayaro
DF2/Albert Joseph Yobo
DF6/Taribo West
DF8/Afolabi
DF12/Enkahire
DF15/Olajengbesi
DF16/Efetobore Sodje
DF13/Ifejiagwa
MF19/Sunday Oliseh
MF11/Garba Lawal
MF10/Augustine Azuka Okocha
MF22/Ekong
MF7/Garba
FW17/Julius Aghahowa
FW18/Martins
FW4/Nwankwo Kanu
FW9/Ogbeche
FW21/Utaka
FW20/Aiyegbeni
塞内加尔 セネガル Senegal (未授权国家)
GK1/Tony Sylva
GK16/待查
GK23/待查
DF4/Malick Diop
DF13/Lamine Diatta
DF17/Ferdinald Coly
DF6/Aliou Cisse
DF21/Habib Beye
DF12/待查
DF2/Omar Daf
DF5/Kebe
MF3/Pape Sarr
MF15/Salif Diao
MF19/Bouba Diop
MF10/Khalilou Fadiga
MF20/Syrvain Ndiaye
MF14/Mussa N'Diaye
MF8/Amdy Faye
MF18/待查
FW7/Henri Camara
FW11/El Hadj Diouf
FW22/待查
FW9/待查
南非 南アフリカ SOUTH AFRICA (授权国家)
GK1/Andre Arendse
GK15/Baloyi
GK23/Baron
DF17/Lekgwati
DF4/Aaron Mokoena
DF3/Bradley Carnell
DF2/Mabizela
DF20/Coyle
DF22/Molefe
DF13/Pierre Issa
DF19/Lucas Radebe
DF8/Nzama
DF5/Lekgetho
MF7/Quinton Fortune
MF6/Sibaya
MF12/Mokoena
MF15/Sibusiso Zuma
MF21/Pienaar
MF18/Delron Buckley
FW9/Benedict McCarthy
FW14/Siyabonga Nomvete
FW10/Shaun Bartlett
FW11/Koumantarakis
突尼斯 チュニジア TUNISIA (未授权国家)
GK1/Ali Boumnigel
GK16/待查
DF2/Khaled Badra
DF4/Radhi Jaidi
DF6/Hatem Trabelsi
DF15/待查
DF14/Mohamed Mkacher
DF3/待查
DF12/Skander Souayah
MF23/Jose Clayton
MF13/Riadh Bouazizi
MF7/待查
MF21/Mourad Melki
MF18/Ben Achour
MF10/Kais Ghodbane
MF8/Hassen Gabsi
MF19/待查
MF22/待查
FW9/待查
FW11/待查
FW20/Zitouni
FW5/Zied Jaziri
FW17/待查
quote:Kijk daar heb ik wat aan
Op woensdag 22 oktober 2003 20:02 schreef borat het volgende:
Deze site vind ik zelf wel erg handig voor de namen:
http://www.pes3.tk
* druk aan het editten is
[Dit bericht is gewijzigd door WordOnTheStreet op 23-10-2003 15:28]
quote:Allemaal erg leuk maar dat hoort in een ander topique
Op donderdag 23 oktober 2003 15:12 schreef WordOnTheStreet het volgende:
Heb net NBA Live 2004 binnen gekregen....
eerste indruk:* Ik kan het niet eens worden met de camerastandpunten
* Besturing is wennen omdat je voor dunks/lay-ups een andere knop hebt dan voor gewoon schieten...
* de dunks zien er vrijwel hetzelfde uit als van 2003...had er eerlijk gezegt meer van verwacht, maar is al met al toch een game die leuk is om af en toe te spelen
quote:ik heb 'gehoord' dat die al te downloaden is!
Op woensdag 22 oktober 2003 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
PES3 demo voor de pc komt die nog?
quote:hehe oops...
Op donderdag 23 oktober 2003 15:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Allemaal erg leuk maar dat hoort in een ander topique
Ik speel op 5 sterren, ben net gepromoveerd naar de 1e divisie na kampioen te zijn geworden.
Heb nu al Ibrahimovic (ge-edit natuurlijk), O'Brien, Hedman(keeper), Hajduk (snelle SB uit USA) en Angescalica ofzoiets (snelle senegalees)
Bittorent programma : http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/bittorrent/bittorrent-3.3.exe
download link Pro Evolution Soccer 3 Demo :
http://bt1.eastgame.net/torrent/651b64447cc05ba06d8430c0a991b3d7.torrent
mag dit? het gaat namelijk om een demo?
Laat wel ff weten of ie op de pc net zo goed is als op de ps2.
quote:Is nog niet bevestigd !!!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:03 schreef WordOnTheStreet het volgende:
en de bron:
http://www.gamer.nl/nieuws/19143
Ik heb het spel net voor ¤49 bij MM Arena gekoht, en moet zeggen, tis verdomde moeilijk Zelfs op 2 sterren lukt het me nog niet om de bal enigzins goed voor het doel te krijgen
, die A.I. is goed zeg, wel iets anders dan FIFA
Ach jah, tot nu toe meer bezig geweest met het editten van namen enzo, neemt erg veel tijd in beslag, maar wil Ajax en PSV wel kloppend hebben
PS, weet iemand waarom ze op Feyenoord een licentie hebben genomen En niet op Ajax?
quote:Nou dat lijkt me vrij duidelijk.
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:11 schreef Kremers het volgende:
PS, weet iemand waarom ze op Feyenoord een licentie hebben genomenEn niet op Ajax?
quote:prutser
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:11 schreef Kremers het volgende:
Ik heb het spel net voor ¤49 bij MM Arena gekoht, en moet zeggen, tis verdomde moeilijkZelfs op 2 sterren lukt het me nog niet om de bal enigzins goed voor het doel te krijgen
, die A.I. is goed zeg, wel iets anders dan FIFA
![]()
quote:die licentie van feyenoord zal wel bijna gratis zijn geweest
PS, weet iemand waarom ze op Feyenoord een licentie hebben genomenEn niet op Ajax?
quote:AJAX heeft toch ook een "eigen" game op de markt.
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:15 schreef TC03 het volgende:[..]
Nou dat lijkt me vrij duidelijk.
Ach ja, is de eerste poging van Codemasters, misschien dat ze volgend jaar met een goede 2e deel op de markt komen
quote:Precies, Feyenoord is een stuk goedkoper
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:15 schreef TC03 het volgende:[..]
Nou dat lijkt me vrij duidelijk.
quote:Zoiets dacht ik ook
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:43 schreef erikh het volgende:[..]
Precies, Feyenoord is een stuk goedkoper
360 turn
to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degrees
Tricks and Moves with the right-analog stick
Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.
Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.
"The Flick" Push the right stick up and then down.
Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.
In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.
The Del Piero Special Shot!
The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.
When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!
The Single and Double Shot Feint!
The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.
The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.
The Triple shot feint!
The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.
Flick over player
This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!
Sidesteps and Dragbacks!
The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.
The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.
The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.
Super Dummy (met aanname iemand passeren)
Hold R1 and R2 , then press direction!
quote:Hoe unlock je de transfer mode dan?
Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
niet alle transfers zijn doorgevoerd maar de meeste grote zoals Beckham naar Real zitten er wel in.
Je kan echter een transfer mode unlocken waarmee je alle transfers zelf bij kunt houden
quote:Zeker doen
Op maandag 27 oktober 2003 12:01 schreef erikh het volgende:
zo te horen is dit spel wel de moeite waard, toch maar eens gaan kopen dan denk ik
Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan
quote:Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.
Op maandag 27 oktober 2003 12:07 schreef Kremers het volgende:[..]
Zeker doen
Ik heb gigantisch zitten twijfelen tussen PES3 en FIFA2004, ben blij dat ik voor PES3 ben gegaan
Ik zit nu dus enorm te twijfelen
quote:Daarom zat ik dus ook te twijfelen, maar ik hoor veel slechte punten over FIFA waardoor ik uiteindelijk toch voor PES3 ben gegaan, wat je ook kan doen is de PES3 demo downlowden via http://www.gamer.nl/nieuws/19568, is alleen wel 221MB
Op maandag 27 oktober 2003 13:28 schreef erikh het volgende:[..]
Ik heb hem nog niet gekocht, zag fifa 2004 liggen en die kun je online spelen.
Ik zit nu dus enorm te twijfelen
Scores van OPM2:
FIFA 2004 74%: Voor: Online, mooie graphics, off the ball
Tegen: off the ball erg moeilijk onder de knie te krijgen, te traag en stroef, where's the fun?
Scores: Graphics: 17/20
music/sound: 19/20
gameplay: 38/60
PES3 92% Voor: De a.i., realisme
tegen: Niet online, meeste clubs geen licentie, commentaar
Scores: Graphics: 17/20
Music/Sound: 17/20
Gameplay: 58/60
Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.
Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99
quote:Hoe kom ik aan zo'n kortingskaart?
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef erikh het volgende:
Dat wou ik weten,Ik heb hem meteen alsnog gehaald voor 59,99 eu en dan nog eens met 10% FRS korting.
Prijsfoutje volgens mij want de andere 2 exemplaren die er nog stonden waren 64,99
quote:Yep, kost je eenmalig 5 euro maar als je net zoals ik regelmatig een cd dvd op spelletje koopt heb je dat er zo uit.
Op maandag 27 oktober 2003 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij kan je die gewoon in de winkel halen.
Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...
Wat vinden jullie hiervan?
En ik kan maar niet scoren , als ik schiet gaat ie altijd veels te hard terwijl ik de knop amper indruk
, o ja en hoe moet je in godsnaam verdedigen dat lukt me echt niet
quote:de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
Op maandag 27 oktober 2003 20:12 schreef MC.Hammer het volgende:
Om toch maar een puntje van kritiek te plaatsen en de meningen hierover van andere PES fans te horen; wat vinden jullie van de kwaliteit van de keepers?Ik vind dit het enige wat ik fout vind aan PES 3. Het is stukken beter geworden dan PES2, maar de keepers... ik weet het niet of ze het expres hebben gedaan om, naar hun mening, meer realistische keepers te krijgen maar ik vind ze nogal slecht. Zo duiken keepers bij kopballen nogal eens de verkeerde kant op en laten ze schoten door die zeker houdbaar lijken te zijn. Dit is dan vooral storend wanneer je tegen een kameraad zit te spelen, want tegen de computer merk ik het minder (althans bij mijzelf, want bij de tegenstander wil zelfs Buffon nog een lullig balletje van Kluivert over z'n handschoen laten glippen)...
Wat vinden jullie hiervan?
quote:Zeker met Seaman
Op maandag 27 oktober 2003 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
de keepers maken soms prachtige reddingen maar sommige simpele ballen laten ze idd makkelijk door, ik heb al 2 keer gehad dat de tegenpartij uit een vrijetrap een voorzet geeft richting strafschopgebied, de keeper komt uit en laat de bal door zijn handen gaan, doelpunt
en ja het publiek ziet er niet echt mooi uit.
Als ik een sliding inzet, en ik mis de speler krijg ik toch 9 van de 10 keer een vrije trap tegen, daar word ik echt zo scheitziek van.
Gisteren verdomme een penalty tegen gekregen terwijl die gast met de bal gewoon doorliep, ik raakte hem duidelijk niet.
Gelukkig was van der sar in goede doen (ja ik heb de namen al aangepast )
En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.
Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.
quote:Het zal wel wennen zijn idd, aan PES heb ik me toen ook zo geergerd maar ja in ISS pro op de PSX speelde ik hem met 5 sterren uit en nu heb ik moeite met tegenstanders op 3 sterren.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef Kremers het volgende:
Bal afpakken is lastig idd, je moet slidings heel toeg timen, je kan ook beter geen slidings gebruiken in en rond het strafschopgebiedt, daar is de X knop meer voor.En over verdedigen in het algemeen, niet achter de bal aanrennen, heeft geen zin want de comp heeft meestal door dat je hem wilt tackelen en springt over je heen of speelt hem weg, rugdekking geven aan de voorste man is de sleutel, kan kan hij niet doorpassen naar voren en moet hij via achteren passen, daar moet je dan snel de bal proberen af te pakken, op het middenveld.
Tis een heel lastig spel ja, ik ging in het begin ook achter de bal aanhollen en kreeg rood naar rood omdat ik de sliding niet goed inzette, kreeg ook steeds tegendoepunt na tegendoepunt te verwerken, nu komt de comp niet zo supervaak gevaarlijk dichtbij het doel meer.
Het valt me trouwens op dat je met aanvallen beter rustig naar de tegenstander toe kunt lopen dan rennen want anders raak je de bal vrijwel zeker kwijt (tenij je een counter inzet natuurlijk )
Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.
Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?
Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.
Fifa 2004 heb ik gewonnen @ Fok
dus misschien dat ik PES 3 er nog bijkoop
quote:In de master league speel ik altijd 3-4-3 met 1 verdedigende middenvelder, 2 aan de zijkanten en 1 aanvallende.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:39 schreef Keano het volgende:
Bij mij werken de slidings juist perfect ook rond het zestienmetergebied. Ik zorg altijd dat ik voor de speler glij en dat hij als het ware tegen mij oploopt daarmee verover ik vaak de bal.
Het verdedigen is dan ook mijn sterkste punt. In de Master League kreeg ik de eerste 6 wedstrijden niet een goal tegen zelf maakte ik er vaak maar 1 of zelfs geen.Nu ik het al een aantal weken speel is mijn aanval ook verder verbeterd en scoor ik regelmatiger.
Wat voor systeem spelen jullie eigenlijk?
Ik kies vaak als ik een mindere tegenstander heb voor 4-3-3, bij een wat sterkere tegenstander kies ik voor: 4-4-2 met ene ruit op het middenveld.
En dan ook nog colina op de doos maar niet in het spel? wat een waardeloos kut spel zeg en grafisch is het ook al kut...
[fifa fanboy uit]
Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
quote:er zitten verschillende scheidsrechters in het spel, van de ene mag wat meer dan van de andere.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:34 schreef pmponer het volgende:
Kan je die stricktness van scheidsrechters niet aanpassen?
Of een mindere tackle maken? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat dit er wel in zat ?
Ik heb gister een paar mooi tackels gemaakt, zijlangs voor komen, dan ietsje voor de tegenstander gaan lopen en sliden maar , meestal gaat dat wel goed, wel één keer gehad dat ik net iets te laat was en een gele kaart te pakken had
quote:vroeger had je ook nog ISS Pro.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:23 schreef Kremers het volgende:
Er zijn er 2, te weten ISS en PES, ISS Pro Evo bestaat niet, PES is de betere versie die alleen op PS2 en PC uitkomt, ISS is ook op GC en XBOX te krijgen.
de PES III demo bevalt me wel prima
PES word door dezelfde makers gemaakt als ISS van toen.
Het huidige ISS wordt door een ander ontwikkelteam gemaakt. Vandaar het kwaliteitsverschil.
quote:de nieuwste is zekers klote als je PES 2 gewend bent is ISS eeen bagger spel
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ja ISS is klote..
Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Had ik eerst ook. Je ziet een balkje vollopen onder in beeld. Als die vol is, heb je al te lang gedrukt. Je moet ECHT kort duwen...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:33 schreef jakovasaur het volgende:
Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Je moet de schotknop echt een klein tikje geven. Je ziet onderin inderdaad zo'n balk vollopen, dat gaat fokkin snel dus je moet hem echt snel loslaten
Hoe kan het dat ik zo'n beetje ALLES over knal.Oke ik geef toe.. dit is de eerste PES die ik in deze reeks speel (geen PS2) maar ik snap er niks van. Voor m'n gevoel druk ik de schotknop helemaal niet lang in, en toch vliegt elke bal over de goal.
quote:Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
quote:Je kan wel heerlijke goals weer maken.
Op woensdag 29 oktober 2003 09:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gewoon veel oefenen krijg je vanzelf wel een beetje feeling erin
quote:ik vind dit juist beter, anders had je 1 competitie met iets van 5 divisies ofzo.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:02 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
Beetje jammer dat het in de Master Leauge nu moet Noord, Oost etc. werkt. Ik vind dat 'alle teams in een competitie' juist wel leuk.
Ikzelf heb de International Cup en European Cup binnen.
Met de Trainig challenges heb ik alles op 5 sterren behalve het dribbelen tussen de pionnen dat is echt onmogelijk.
Nog 1000 punten en ik heb de transfer mode unlockt
Moet nog beetje trainen en heb dan ook alle sterretjes (behalve idd die fokking moeilijke dribbelshit) en ben momenteel ook bezig de KONAMI Cup te veroveren met het sterrenassemble van AC Milan.
En dan mag ik toch hopen dat ik genoeg punten heb voor de Transfer Mode. Wel heb ik al even 3 spelers ge-unlockt namelijk Chilavert, Babangida en Romario zijn namelijk leuke spelertjes om in de Master League te kunnen gebruiken.
quote:nope
Op woensdag 29 oktober 2003 18:38 schreef Nkjez het volgende:
heeft Oranje nou weer met licentie ???/
Ach jah, ziet er wel grappig uit zo
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks , daarna 2-0 van Arsenal gewonnen
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
quote:Het gezicht van davids klopt ook helemaal niet als hij bij het NL elftal speelt. En hij mist zijn brilletje daar.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:43 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat Davids blond haat heft in het NL elftal, terwijl hij voor Juventus speelt en ze daar een licentie op hebben, daar heeft ie wel donker haarAch jah, ziet er wel grappig uit zo
Gister ff 3potjes met AC-Milan gespeelt, ging met 4-1 onderuit tegen Juve, daarna 1-1 maar verloor de penalty reeks
, daarna 2-0 van Arsenal gewonnen
Dit spel is echt één van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, echt een topper
![]()
How to transfer players from club to club
-----------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] down in transfer mode
2. Select the team the player you want is in
3. Swap him with a player further down the squad list (below 16 places i think)
4. Select the player again
5. Select the team you want to transfer him to
6. Select a blank space in the team and then he'll be transferred
How to transfer a player from Country to Club
-------------------------------------------------------------------
1. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in the transfer menu
2. Select a blank slot in the team your transferring TO
3. Go to the country the player plays for.
4. If he isn't at a club in the game already, he'll be selectable. Just select him
To remove a player from a team and make him a "free agent"
------------------------------------------------------------------------------
1. Go to the 3rd option [3. Free Transfers] in the transfer menu
2. Select the player and replace him with someone further down your squad list.
3. Go to the 2nd option [2. Club Team Selection] in transfer mode.
4. Select the player and swap him with a blank space in your team, he'll then be removed from your squad
NOTE: To get the player back, do the opposite:
1. Select the 2nd [2. Club Team Selection] option in the transfer menu
2. Select a blank space in your team
3. Select your team again and all the "free" players will be highlighted, select the one you want
To put a player into a national squad from a club
----------------------------------------------------------------------
1. Select the 1st option [1. National Team selection] in the transfer menu
2. Select the country you want.
3. Select a player that you want replaced (eg Jeffers)
4. Select the club where the player you want is
5. The available players will be highlighted, select him (eg Shearer)
How to put a created player in a club team
----------------------------------------------------------------------
you have to edit one of the WE or PES United players into the player you want. Then do the transfer in edit mode.
quote:als je een paar pagina's terugkijkt dan kan je mijn post zien met daarin een groot deel van de moves die in het spel zitten.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:01 schreef Fathom het volgende:
Voor de beginnener www.pesfan.com kun je echt alle moves vinden die je zoekt... Hier is ook ene beetje mij vraag. Ik zoek een lijst met alle moves gaat me vooral om de nieuwe in PES3. Vooral die signature moves van bepaalde spelers zijn errug cool.
Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Keano op 04-11-2003 14:48]
quote:Ik zal Hartson eens checken, maarja hij zit al bij celtic dus echt goedkoop kan hij niet zijn.
Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Keano het volgende:
Niet echt goedkoop maar John Hartson van Celtic neem ik altijd.Hij kan goed koppen en is fysiek sterk en verder heeft hij een hard en zuiver schot.
Ben gisteren weer ver gegaan met de Master League ik sta nu 3e met goede statistieken.
Ik heb namelijk 4 keer gewonnen, 7 keer gelijkgespeeld en 0 keer verloren met een doelsaldo van +6.
Ik heb ondertussen 16000,- bijelkaar gespaard dus ik kan nu mooi gaan investeren.
Verder ben ik een engelse verdediger aan het opleiden die al aardig mee begint te doen.
Ik ben net kampioen geworden en speel dit seizoen champions league tegen de beste van de andere leagues
Als ik hem opstart krijg ik gelijk een fout. Kom het spel niet eens in . Iemand hier een oplossing voor? ik wil het spel eerst spelen. Ik hoor van zowel fifa 2004 als PES3 heel verschillende verhalen
wil het zelf ff aanvoelen.
Btw wanneer komt die PC versie uit anyways?
Het gaat het beste als volgt:
In de eerste twee weken van een competitie koop je een youth player voor weinig geld en je geeft hem een contractje.
In de eerste 5 a 7 wedstrijden laat je hem steeds het laatste kwartier van een wedstrijd meedoen. Hiervoor krijg je punten en met die punten kun je zijn statistieken opkrikken.
In de wedstrijden hierna heeft hij inmiddels een goed niveau en kon je hem een helft laten spelen of zelfs de hele wedstrijd. Ook hiervoor krijg je weer punten en wordt de speler beter.
Aaan het einde van een seizoen is hij goed geworden, ik zet hem dan op de transfer lijst en verkoop hem voor een mooi bedragje zodat ik zelf were spelers kan kopen.
Belangrijk!!: je moet hem wel aan het begin van het seizoen kopen omdat je maar een seizoen de tijd hebt om punten voor hem te verdienen.
quote:die zitten allemaal in een team dat 'youth' heet. gewoon ff bij de teams kijken.
Op vrijdag 14 november 2003 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar kan je die talentjes eik kopen?Staan die aan het eind van de lijst met clubs?
quote:Pagina 2 van deze topic staat een link volgens mij...
Op maandag 17 november 2003 20:38 schreef Nkjez het volgende:
waar heb je die demo dan vandaan
quote:pc-versie of ps2? (is nl. ook dvd)
Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Volledige spel is nu ook te krijgen, zowel als DVD als DVD-Rip (zelfde, alleen past op 1 cd en is zonder vreemde talen, dus alleen Engels).
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:09 schreef knuppelhout het volgende:
meestal zijn die files helemaal geen iso's, maar slechte films of iso's van domme (andere) spellen, ik denk aan harry potter e.d.
ik denk dat we beter nog even kunnen wachten tot het spel uit is, dan zijn ze in grote getale te vinden op p2p. Ik denk dat ik m zowiezo wil kopen voor de multiplay.
Ik heb nog geen spel gevonden dat als illegale versie toch over internet wil spelen.
Hoe kom je erbij dat het een slechte ISO zou zijn? Wel eens van nforce.nl gehoord?
quote:Ik vind FIFA grafisch ook slechter dan PES, dus wat mij betreft kan FIFA weer onder een laag stof. Sukkels bij EA kunnen niet eens een fatsoenlijk voetbalspel maken.
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef MrLazy het volgende:
Jup jup,qua spelrealisme is hij veel beter dan FIFA 2004.
Fifa 2004 is grafisch wel beter.
Heb ze beiden gespeeld op PS2,dus weet niet hoe het voor de PC is.
quote:Dat is min of meer bekend...
Op dinsdag 18 november 2003 15:10 schreef MrLazy het volgende:
Er zijn versies voor de pc al op internet te vinden.En ze werken.
quote:gister een hele slechte pornofilm gedownload met als naam: "myf-pes3.bin"
Op dinsdag 18 november 2003 14:48 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Hoe kom je erbij dat het een slechte ISO zou zijn? Wel eens van nforce.nl gehoord?
quote:dan moet je ook niet bij Kazaa downloaden
Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef knuppelhout het volgende:[..]
gister een hele slechte pornofilm gedownload met als naam: "myf-pes3.bin"
quote:Of je leest het ff..
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:37 schreef Henk-E het volgende:[..]
Is nog niet bevestigd !!!!
quote:Dit is geen gerucht meer.
Konami heeft op de X03 bekend gemaakt dat de voetbaltopper Pro Evolution Soccer 3 naast een PS2 en PC incarnatie, ook op de Xbox zal verschijnen. De release van het spel is net als van de andere twee versies tegen het eind van dit jaar en de Xbox versie zal Xbox Live ten volle ondersteunen, waaronder ook XSN Sports zodat je uitslagen netjes bijgehouden zullen worden. (. )
Verder is er nog niet veel bekend in hoeverre de Xbox versie van de andere twee versies zal verschillen. Wel is duidelijk dat de PS2 met deze port een sterkte troef is kwijtgeraakt. Pro Evolution Soccer 2 was voor veel voetbalfanaten namelijk een reden om dit platform in huis te halen. Bij het derde deel liggen de zaakjes, na deze aankondiging, echter ietwat anders.
quote:Online???
Op vrijdag 21 november 2003 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
PES3 ONLINE!!!
nu moet ik ook een x-box gaan halen.
quote:ja online, als je nou ff 3 berichten naar boven leest
Op vrijdag 21 november 2003 21:43 schreef Nkjez het volgende:[..]
Online???
komt ie dan op xboxlive dat zou beters zijn
Ligt dit nu aan het spel zelf (een optie voor snelheid instellen), of heb ik gewoon een crappy pc.
Ned - Saoudi A. 0-2 verloren !! en zo gaat het de hele tijd !
Of ik mis iets of game mode staat op Super hard..
Iemand tips ?
quote:Hebben heel veel mensen last van, waaronder ikzelf, namelijk dattie onwijs langzaam gaat als ik in de buurt van het strafschopgebied ben. Er waren een paar 'oplossingen' als de officiële patch installeren, vsync uitzetten of zelfs je geluidskaart uitschakelen, maar dit werkt bij iedereen anders, dus je moet een beetje experimenteren.
Op zaterdag 22 november 2003 23:18 schreef furanku het volgende:
Waarom loopt hij (PC) zo traag als ik een wedstrijd wil spelen. Het menu en alles loopt gewoon snel en normaal, maar wanneer de wedstrijd begint loopt alles traag, de beweging etc.Ligt dit nu aan het spel zelf (een optie voor snelheid instellen), of heb ik gewoon een crappy pc.
Het wachten is dus eigenlijk op een 2e patch van Konami die dit probleem oplost.
quote:het is gewoon een super moelijk spel
Op zondag 23 november 2003 19:00 schreef realbase het volgende:
Ik heb onwijs moeite ( zeg maar tlukt me nooit ) om te scoren in dit spel ( pc versie )Ned - Saoudi A. 0-2 verloren !! en zo gaat het de hele tijd !
Of ik mis ietsof game mode staat op Super hard..
Iemand tips ?
quote:gewoon ff wennen, je leert het snel genoeg heb laatst met 5-0 van saudi gewoonen op 3 sterren, ga binnenkort aan 4 sterren beginnen
Op maandag 24 november 2003 18:21 schreef Nkjez het volgende:[..]
het is gewoon een super moelijk spel
miss de tegenstander op 1 ster zetten
quote:Nog niet geprobeerd eigenlijk, maar dat gaat ook nog wel lukken.
Op maandag 24 november 2003 18:27 schreef Nkjez het volgende:
iemand het al gelukt om een wedstrijd te winnen met 5 sterren ???
Want dat is ontiegelijk moeilijk
Ik vind brazillie echt een klote tegenstander, die gasten zijn zo waanzinnig snel man, echt irritant.
quote:Ik speel Master league op 5 sterren, en win bijna alles
Op maandag 24 november 2003 18:32 schreef Nkjez het volgende:
ja maar als je een gelijkwaardige tegenstander neem win je dan ook met 5 sterren??
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik speel Master league op 5 sterren, en win bijna alles
ik heb het nu wel over de ps2 versie.
quote:Ja maar pes 3 is ook weer wat moeilijker gemaakt
Op maandag 24 november 2003 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik speel Master league op 5 sterren, en win bijna alles
ik heb het nu wel over de ps2 versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |