zoals jullie weten komt pes 3 17 oktober in nederland als het goed is.
lul hier over alles wat met pes te maken heeft
[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-10-2003 21:48]
Ik ga hem misschien kopen.....
Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.
quote:Het zal zowiezo pas in 2004 zijn dat hij uitkomt, mócht hij uitkomen, wat nog lang niet zeker is. De berichten zijn allemaal positief, maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:08 schreef R_B het volgende:
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....Ik ga hem misschien kopen.....
Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.
quote:FIFA sucks
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
quote:Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor..
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:21 schreef AudiRS4 het volgende:maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
quote:Dat was toch nog niet zeker?
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.
quote:Tja, ik doelde meer op het vorige deel waarin Sony hetzelfde flikte. In Japan was er gewoon een Winning Eleven 6 voor de Gamecube (WE is PES in Europa). En omdat Sony zwaar reclame maakt in de Champions League kun je er wel vanuit gaan dat ze soccergames hoog op hun wishlist hebben staan.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor..
.
PES3 met Live ondersteuning...
Ik denk dat Microsoft eerder een titel wil die binnen hun XSN netwerk valt, dan puur voor de naam een game te "kopen".
Positieve is wel dat PES ook naar de PC komt, dus een Xbox versie zou ook geen probleem mogen zijn dan.
quote:Knap van je dat je in de toekomst kan kijken
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Maargoed, mythevorming hoort nou ook eenmaal bij PES. "Er zal nooit iets beters zijn als PES !!"
zeg nooit nooit...
Om nu nog met een Xbox versie te beginnen met Live-ondersteuning zou denk ik betekenen dat je een heel groot deel van de code moet aanpassen, waardoor je een DTM Race Driver of Sega GT Online syndroom creëert, waardoor PES3 evt. pas richting eind volgend jaar uit zou kunnen komen op de Xbox. Ik zie dat dus eerder PES4 worden.
quote:Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.
Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.
quote:Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Op zondag 12 oktober 2003 09:50 schreef twi het volgende:[..]
Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.
Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.
Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.
quote:Wat ik onder voetbalgevoel versta is simpel: vrijheid. Dat heb je zowel bij PES als bij FIFA niet. Bij beide games zijn er trucjes om te scoren en beiden doen vrij regelmatig niet wat je eigenlijk bedoelt te doen met de controller.
Op zondag 12 oktober 2003 09:53 schreef ajachied het volgende:
Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Ik schat PES een klein stukje hoger in dan FIFA, maar ik vind de algehele hysterie rond het feit dat PES de koning van de voetbalgames is overdreven. Ik zou dan wel eens willen weten wát er dan zo ontzettend veel beter is, behalve de publieke opinie erover...
En bovendien, jij bedoelt dat voetbalgevoel niet gelijk staat aan 'niet-lullen-maar-voetballen'? Dan begrijp ik je niet, want waarom zou een game pas echt voetbalgevoel hebben als het niet 1-2-3 te spelen is? (Wat FIFA in principe ook niet is, als je er goed in wilt zijn).
quote:PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
Op zondag 12 oktober 2003 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.
Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.
Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.
Just my 2 cents!
quote:1 is nog goedkoper Gijs. En ik wil nog altijd een voetbal spel voor een van de huidige consoles
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn
quote:Ziet er zekers mooi uit
Op zondag 12 oktober 2003 15:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg strak uit.
quote:En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.
Just my 2 cents!
Overigens hang ik niet aan FIFA, alleen vind ik dat PES gewoon grandioos wordt overschat, net als GT3. Van PES2 had ik meer verwacht na PES1 gespeeld te hebben. De enige echte verbetering was de uitbreiding van de Master League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |