quote:Ben Blij dat je t naar je zin hebt gehad
Op maandag 28 januari 2002 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Slecht gedart (ik kan er niks van) met Robert van Within Temptation, lekker gekletst met Ivar en Sharon en Ruud heeft nog een handtekening op mijn borst...ehm, t-shirt gezet (die miste ik nog). Eigenlijk hebben Tara en ik gewoon een gaaf mini-prive-concert gehadIk sta nog op de foto met Sharon, en hoop dat die foto snel klaar is. Enige aandenken, want ik was
mijn fototoestel vergeten
Maar ja, wel 3 uur lang gezellig met de bandleden gezeten en leuke fans van de groep ontmoet. Tara...:*
![]()
![]()
Ice Queen heeft al wat meer professionaliteit maar past itt The Dance niet bij WT. Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
En ik hoop ten zeerste dat dat er eentje wordt die bij het nummer en de band past.
quote:Ik vind Ice Queen er ook vrij amateuristisch uitzien, wel leuke beelden van Pinkpop
Op maandag 28 januari 2002 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
The Dance is heel duidelijk een clip van een amateuristisch bandje.Ice Queen heeft al wat meer professionaliteit maar past itt The Dance niet bij WT. Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
En ik hoop ten zeerste dat dat er eentje wordt die bij het nummer en de band past.
(The Dance heb ik niet gezien.)
quote:Mochten we dat niet zeggen? Oh, heeft Sharon niets van gezegd hoor. Maar goed, ze zei ook dat ze nu meer budget hebben en de clip zeker bij het nummer zou passen. Daarnaast is het haar lievelingsnummer
Op maandag 28 januari 2002 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
Dit nummer is wel mijn persoonlijke favoriet van de Mother Earth cd
quote:van de website
Tuesday the 29th of january, WT will be featured in TMF Live.Com. This show will be broadcasted between 17:00 and 19:00. Be sure to tune in :-)
op de op 1 na laatste pagina, van het eerste katern van het Algemeen Dagblad staat ook een leuk stukje over Within Temptation (eigenlijk over symphonische metal in het algemeen, t gaat dus ook over Ayreon, After Forever en The Gathering)
maar toch grotendeels over WT
quote:Vond de zang waardeloos in TOTP, vind de zang in het nummer sowieso vrij zwak overigens.
Op zondag 20 januari 2002 19:57 schreef ranja het volgende:
Vanavond heb ik ze toevallig in TOTP gezien...
Maar tis iig beter dan de doorsnee pop crap op welke radiozender die het plaatje draait dan ook (MUV KINKFM)
quote:Afgelopen
Op dinsdag 29 januari 2002 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
Ze zijn nu op TMF, dagtop 5 of zo
quote:Sorry maar ik vindt het nix
Op donderdag 31 mei 2001 21:51 schreef KELDER het volgende:
wederom topic voor deze wereld (nederlandse!!!) band
ok, ff samenvatting van vorige (verdwenen topics)1) iedereen met beetje smaak is idolaat van deze bands
2) de zangeres mag er volgens sommige zeker wezen
3) hun meest recente album Mother Earth zou voor een doorbraak moeten zorgen
4) binnen nu en paar dagen komt de single Ice Queen uitthat's about it
kunnen we heer weer lekker verder gaan met het vergodelijken van WT
quote:was bij tmflive.com.. ik heb het opgenomen, maar vond het eigenlijk ruk.. die presentator was veels te chaotisch, maakte zijn zinnen niet af, en stelde de verkeerde, oppervlakkige vragen, ook had ie zich volgens mij niet voorbereid.. nee ik vond het echt nix..
Op dinsdag 29 januari 2002 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
Ze zijn nu op TMF, dagtop 5 of zo
iemand die hiet iets meer over weet ?
tevens: mother earth is goud
En inderdaad, ME is GOUD!!!! Ik was erbij bij de uitreiking Geweldig, overigens waren het superconcerten, behalve dan het publiek bij Tivoli (ik zit hier met blauwe plekken, schrammen, ben platgedrukt tegen het podium aan (waar ik zoals gewoonlijk voor stond) en Pelle (crew WT) kwam later naar me toe met de vraag of het weer ging omdat ie me zag kermen van de pijn vanaf het podium, hij had me al 2 bijna er vandaan geplukt (wat overigens met tig mensen om me heen wel is gebeurd)
Ik hoop toch dat in het vervolg het iets rustiger verloopt
quote:jammer, maar is als ik het goed heb al uitverkocht ook inmiddels
Op maandag 04 februari 2002 14:59 schreef Tackleberry het volgende:
Ik kan wsch niet naar het concert in 013...
In verband met school...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |