abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2961241
Slecht gedart (ik kan er niks van) met Robert van Within Temptation, lekker gekletst met Ivar en Sharon en Ruud heeft nog een handtekening op mijn borst...ehm, t-shirt gezet (die miste ik nog). Eigenlijk hebben Tara en ik gewoon een gaaf mini-prive-concert gehad Ik sta nog op de foto met Sharon, en hoop dat die foto snel klaar is. Enige aandenken, want ik was mijn fototoestel vergeten Maar ja, wel 3 uur lang gezellig met de bandleden gezeten en leuke fans van de groep ontmoet. Tara...:*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2962064
quote:
Op maandag 28 januari 2002 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Slecht gedart (ik kan er niks van) met Robert van Within Temptation, lekker gekletst met Ivar en Sharon en Ruud heeft nog een handtekening op mijn borst...ehm, t-shirt gezet (die miste ik nog). Eigenlijk hebben Tara en ik gewoon een gaaf mini-prive-concert gehad Ik sta nog op de foto met Sharon, en hoop dat die foto snel klaar is. Enige aandenken, want ik was mijn fototoestel vergeten Maar ja, wel 3 uur lang gezellig met de bandleden gezeten en leuke fans van de groep ontmoet. Tara...:*
Ben Blij dat je t naar je zin hebt gehad
Wt ruled echt grooooooteeee tijden
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 januari 2002 @ 23:18:38 #203
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2969012
ik geloof niet dat ze erg mooie clips kunnen maken he... nu is The Dance op tmf.. en ook die is niet erg super...
maar nog wel altijd beter dan die van Ice Queen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 januari 2002 @ 23:41:32 #204
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2969461
The Dance is heel duidelijk een clip van een amateuristisch bandje.

Ice Queen heeft al wat meer professionaliteit maar past itt The Dance niet bij WT. Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
En ik hoop ten zeerste dat dat er eentje wordt die bij het nummer en de band past.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_2969523
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
The Dance is heel duidelijk een clip van een amateuristisch bandje.

Ice Queen heeft al wat meer professionaliteit maar past itt The Dance niet bij WT. Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
En ik hoop ten zeerste dat dat er eentje wordt die bij het nummer en de band past.

Ik vind Ice Queen er ook vrij amateuristisch uitzien, wel leuke beelden van Pinkpop

(The Dance heb ik niet gezien.)

[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
  maandag 28 januari 2002 @ 23:49:34 #206
13973 ranja
image means nothing
pi_2969571
In elk geval geeft de clip van Ice queen duidelijk aan dat ze hun gothic tijd achter hun hebben liggen... waar ik dus op Graspop al achter was. Zonde blijf ik het vinden. Maar ja... nu hebben ze wel een hit....
pi_2970098
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus onze hoop is gericht op single 3 (ik mag nog niet vertellen welke dat wordt).
Mochten we dat niet zeggen? Oh, heeft Sharon niets van gezegd hoor. Maar goed, ze zei ook dat ze nu meer budget hebben en de clip zeker bij het nummer zou passen. Daarnaast is het haar lievelingsnummer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2970156
Tara...wat was ook al weer het lievelingsnummer van Sharon?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2002 @ 00:52:54 #209
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2970306
The Promise zover ik weet
Maar dat is niet de nieuwe single als ik het goed heb begrepen
En isabeau, laten we het nog maar even stilhouden, Ron en ik kozen er ook voor om het nog niet op de clubs te zetten.
Ik wil namelijk eerst ff vragen of we het bekend mogen maken

Dit nummer is wel mijn persoonlijke favoriet van de Mother Earth cd

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 10:49:01 #210
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_2971987
Zal toch eens naar de cd gaan luisteren......
  dinsdag 29 januari 2002 @ 12:34:58 #211
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_2972929
quote:
Tuesday the 29th of january, WT will be featured in TMF Live.Com. This show will be broadcasted between 17:00 and 19:00. Be sure to tune in :-)
van de website
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 29 januari 2002 @ 13:05:15 #212
4984 KELDER
pi_2973281
en nog ff iets...

op de op 1 na laatste pagina, van het eerste katern van het Algemeen Dagblad staat ook een leuk stukje over Within Temptation (eigenlijk over symphonische metal in het algemeen, t gaat dus ook over Ayreon, After Forever en The Gathering)

maar toch grotendeels over WT

pi_2973503
quote:
Op zondag 20 januari 2002 19:57 schreef ranja het volgende:
Vanavond heb ik ze toevallig in TOTP gezien...
Vond de zang waardeloos in TOTP, vind de zang in het nummer sowieso vrij zwak overigens.

Maar tis iig beter dan de doorsnee pop crap op welke radiozender die het plaatje draait dan ook (MUV KINKFM)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_2976928
Ze zijn nu op TMF, dagtop 5 of zo
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_2977056
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
Afgelopen
  dinsdag 29 januari 2002 @ 20:32:22 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_2978304
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 21:51 schreef KELDER het volgende:
wederom topic voor deze wereld (nederlandse!!!) band
ok, ff samenvatting van vorige (verdwenen topics)

1) iedereen met beetje smaak is idolaat van deze bands
2) de zangeres mag er volgens sommige zeker wezen
3) hun meest recente album Mother Earth zou voor een doorbraak moeten zorgen
4) binnen nu en paar dagen komt de single Ice Queen uit

that's about it
kunnen we heer weer lekker verder gaan met het vergodelijken van WT

Sorry maar ik vindt het nix
maar ik heb net de zangeres gezien bij TMF (jah zorry kijk dat nooit maar scipte er langz) en die ziet er idd wel ok uit.
Verder hou ik vooral niet van de hoge zang
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_2979789
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
was bij tmflive.com.. ik heb het opgenomen, maar vond het eigenlijk ruk.. die presentator was veels te chaotisch, maakte zijn zinnen niet af, en stelde de verkeerde, oppervlakkige vragen, ook had ie zich volgens mij niet voorbereid.. nee ik vond het echt nix..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2002 @ 22:23:40 #218
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2979905
Ik heb me alleen maar zitten ergeren aan die presentator
pi_2984267
Tara, heb je voor mij die url van die foto's van zondag nog een keer? Wil ze graag even op m'n hd zetten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 januari 2002 @ 17:38:39 #220
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3002042
op http://wt.rockt.nl staan er een aantal
Ik zal vanavond even met Brian overleggen of we de rest daar ook tussen zetten
  zondag 3 februari 2002 @ 17:09:46 #221
4984 KELDER
pi_3034354
even over het optreden in de 013, weet iemand hoeveel nummers ze daar ten gehore zullen brengen ?
tis nml een optreden waar ook direct en nog een bandje aan meedoen, en tevens, hoe laat WT optreedt, aangezien ze (imho) de hoofdact zijn zal het wel als laatste zijn..

iemand die hiet iets meer over weet ?

tevens: mother earth is goud

pi_3038414
Wie heeft er geluidsopnamen van het vette optreden bij Top of the Pops?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2002 @ 04:34:14 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3042084
Sjimmie, geluidsopnames TOTP zijn er nog niet, maar zijn onderweg, nog ff geduld

En inderdaad, ME is GOUD!!!! Ik was erbij bij de uitreiking Geweldig, overigens waren het superconcerten, behalve dan het publiek bij Tivoli (ik zit hier met blauwe plekken, schrammen, ben platgedrukt tegen het podium aan (waar ik zoals gewoonlijk voor stond) en Pelle (crew WT) kwam later naar me toe met de vraag of het weer ging omdat ie me zag kermen van de pijn vanaf het podium, hij had me al 2 bijna er vandaan geplukt (wat overigens met tig mensen om me heen wel is gebeurd)

Ik hoop toch dat in het vervolg het iets rustiger verloopt

pi_3045253
Ik kan wsch niet naar het concert in 013...
In verband met school...
.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2002 @ 16:57:05 #225
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3046848
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:59 schreef Tackleberry het volgende:
Ik kan wsch niet naar het concert in 013...
In verband met school...
jammer, maar is als ik het goed heb al uitverkocht ook inmiddels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')