quote:en in een verdwenen topic (bc) voorspelde ik al dat Within Temptation zou gaan doorbreken
Op woensdag 16 januari 2002 21:26 schreef Anton het volgende:[..]
En vorig jaar was Ice Queen de absolute nummer nul in de Outlaw 141 van 2001... KinkFM wist het allang
2 topics zelfs, et ene ging over bands algemeen, en eentje over nederlandse bands/artiesten
quote:Maar we voorspelden beiden dat het de doorbraak van 2001 zou worden.
Op donderdag 17 januari 2002 01:24 schreef KELDER het volgende:[..]
en in een verdwenen topic (bc) voorspelde ik al dat Within Temptation zou gaan doorbreken
2 topics zelfs, et ene ging over bands algemeen, en eentje over nederlandse bands/artiesten
Niet dat ik ze hun succes niet gun, maar eens zien wat er van terecht gaat komen. Een tijd geleden waren ze hier in Haarlem, en dat was toch wel een goed concert. (helemaal stampvol, maar ik stond vooraan )
quote:Ik ben inderdaad benieuwd hoelang dit succes volhoudt. Maakt mij niet uit hoor, veranderd weinig voor mij.
Op donderdag 17 januari 2002 02:19 schreef Elegy het volgende:
En dan nu mijn voorspelling: "WT zal deze zomer populair zijn, en daarna niet meer".Niet dat ik ze hun succes niet gun, maar eens zien wat er van terecht gaat komen. Een tijd geleden waren ze hier in Haarlem, en dat was toch wel een goed concert. (helemaal stampvol, maar ik stond vooraan
)
quote:Het was vorig jaar, geloof ik in februari 2001. Heb zo gauw het kaartje even niet bij de hand.
Op donderdag 17 januari 2002 02:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik ben inderdaad benieuwd hoelang dit succes volhoudt. Maakt mij niet uit hoor, veranderd weinig voor mij.
Ik was voor de grote doorbraak al een trouwe fan en zal dat erna ook blijven.
Haarlem moet 2000 of nog eerder zijn geweest, want ik was er niet bij
Ik sta overigens ook altijd vooraan
Maar ik blijf erbij, de clip van Icequeen is bagger.
quote:hmm, kan ook nog ja, tussen Noorderslag en 013 Tilburg in
Op donderdag 17 januari 2002 02:24 schreef Elegy het volgende:[..]
Het was vorig jaar, geloof ik in februari 2001. Heb zo gauw het kaartje even niet bij de hand.
quote:mwah, niet bagger
Maar ik blijf erbij, de clip van Icequeen is bagger.
quote:Ja, beetje kort door de bocht van me, stom
Op donderdag 17 januari 2002 02:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:mwah, niet bagger
Clip is, zoals ik al wel vaker heb gezegd wel mooi
Echter past het totaal niet bij Ice Queen
quote:die miep is anders wel een goeie vriendin van me ja
Op donderdag 17 januari 2002 02:33 schreef Elegy het volgende:[..]
Ja, beetje kort door de bocht van me, stom
Maar die miep is totaal overbodig...
quote:hmmmmm
Op donderdag 17 januari 2002 02:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Maar we voorspelden beiden dat het de doorbraak van 2001 zou worden.
Is nuw at moeilijker, wanneer was de doorbraak? eind december of begin januari?
dus ik hou et voorlopig gewoon op 2001
quote:nou nou, niet zo negatief, misschien releasen ze na Ice Queen wel Dark Wings als single en wordt dat een internationale doorbraak voor onze vrienden. En zolang ze maar muziek blijven maken boeit et me niet of ze nou popi zijn, although ik et ze wel van harte gun natuurlijk.
Op donderdag 17 januari 2002 09:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan me iemand vertellen waarom Ice queen een megahit is bij radio3 [] ?? Leuk voor de band maar straks worden ze na al dat succes weer gewoon uitgekotst... lijkt me niet de bedoeling.
quote:Ja die blonde?
Op donderdag 17 januari 2002 03:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
die miep is anders wel een goeie vriendin van me ja
quote:Hee Tara,als je nou nog een keer naar 013 gaat moet je het ff zeggen,dan kom ik ook wel ff...woon er 2 straten vandaan
Op donderdag 17 januari 2002 02:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
hmm, kan ook nog ja, tussen Noorderslag en 013 Tilburg in
[..]
quote:De tourdata zijn gewoon nog niet bekend, behalve wat festivals en concerten van het buitenland, wat al ver van te voren is geregeld.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:48 schreef Sjimmie het volgende:
Ze komen uit Nederland, waarom treden ze dan weinig op in ons kikkerlandje? Ik denk aan bv. Vera in Groningen....
quote:Ja die ja, Mieke
Op zaterdag 19 januari 2002 20:53 schreef speknek het volgende:[..]
Ja die blonde?
quote:Zal ik zeker doen
Op zaterdag 19 januari 2002 21:14 schreef ivetje het volgende:[..]
Hee Tara,als je nou nog een keer naar 013 gaat moet je het ff zeggen,dan kom ik ook wel ff...woon er 2 straten vandaan
Ice Queen blijft trouwens maar stijgen, inmiddels nummer 7 bij de Free Record Shop single verkoop, nummer 11 bij de Mega Top 100, en nummer 2 bij de veronica interactive top 100.
Et album blijft et trouwens ook goed doen
quote:Nee hoor, system of a down was de nummer 0. Within temptation was de nummer 1 van 2001..........
Op woensdag 16 januari 2002 21:26 schreef Anton het volgende:[..]
En vorig jaar was Ice Queen de absolute nummer nul in de Outlaw 141 van 2001... KinkFM wist het allang
Maar voor de rest heb je gelijk......3fm hobbelt weer eens achter de grote meute aan........!
quote:Sorry... 'de meute' = radio 538, yorin, sky... die komen dus echt wel achter radio 3 aan he...
Op zaterdag 26 januari 2002 15:17 schreef Tovaho het volgende:[..]
Nee hoor, system of a down was de nummer 0. Within temptation was de nummer 1 van 2001..........
Maar voor de rest heb je gelijk......3fm hobbelt weer eens achter de grote meute aan........!
quote:Ik weet het wel zeker
Op zaterdag 26 januari 2002 17:51 schreef Tackleberry het volgende:
Dat wordt misschien 2-2 kaartjes bestellen
quote:Ja, OK, daar heb je wel gelijk in. Verkeerd geformuleerd.
Op zaterdag 26 januari 2002 16:28 schreef ranja het volgende:[..]
Sorry... 'de meute' = radio 538, yorin, sky... die komen dus echt wel achter radio 3 aan he...
Zo beter dan:
3fm roept wel vaak dat de eerste zijn met nieuwe muziek, maar moeten vaak Kink FM voor laten gaan...........
Zo ook met Within temptation.....
dus iedereen radio aanzetten
ps, tara had je niet ff eerder kunnen zeggen dat ze bij 3fm zouden komen, woon er pvd vlak naast maar had al andere plannen
quote:beschikbare plaatsen waren al op
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef KELDER het volgende:
et live gedeelte bij 3fm begint _NU_dus iedereen radio aanzetten
ps, tara had je niet ff eerder kunnen zeggen dat ze bij 3fm zouden komen, woon er pvd vlak naast maar had al andere plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |