quote:Volgens www.ticketservice.nl zijn er nog steeds kaarten beschikbaar voor 4 maart...
Op maandag 04 februari 2002 16:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
jammer, maar is als ik het goed heb al uitverkocht ook inmiddels
quote:het beruste op een klein misverstan (tikfoutje)
Op dinsdag 05 februari 2002 00:38 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Volgens www.ticketservice.nl zijn er nog steeds kaarten beschikbaar voor 4 maart...
quote:5 concerten deze maand
Op donderdag 07 februari 2002 19:18 schreef Nadja2 het volgende:
WT is top maar wel slecht van ze dat ze weinig het land in gaan....
En daarna begint het festivalseizoen weer
Geloof me, nog kans genoeg ze te zien
Alleen zijn de data vanaf pakweg april nog niet bekend
Overigens zijn ze straks in Hart Van Nederland te zien
Het is toch een HITcompilatie? Dan horen ze er ook op thuis. Wat voor muziek het ook is.
Leuk dat er eens goeie rock in de top 10 staat (ookal ben ik dan meer een dance-type en was deze act niet bekend bij mij voor dit nummer, ik geef het eerlijk toe). Maar ja, nu is het opeens zogenaamd niet cool meer om het leuk te vinden.
Beste puristen, de plaat klinkt nog exact hetzelfde als toen 'ie nog niet in de top 10 stond, hoor! Zo'n Hitzone-cd wordt er alleen maar beter van.
Maar Ice Queen ken ik al een jaar nu, de single had ik in huis de eerste dag die hij te koop was (1 juni 2001)
Ik gun dit succes ze best, vind het alleen vaag dat ik nu een massapersoon ben terwijl ik ze al een poosje ken.
Maarja, dan trek ik mijn Mother Earth shirt met alle handtekeningen maar aan, maakt wel duidelijk dat ik niet een Ice Queen fan ben (de meesten van deze fans kennen Enter geeneens)
quote:Had deze thread nog niet gevonden...
Op dinsdag 12 februari 2002 20:46 schreef postinggirl het volgende:
Nou ja, het ging in een gesloten topic dus over Within Temptation die op de nieuwste Hitzone staat(Ik wilde reageren maar toen was 'ie dicht.).Het is toch een HITcompilatie? Dan horen ze er ook op thuis. Wat voor muziek het ook is.
Leuk dat er eens goeie rock in de top 10 staat (ookal ben ik dan meer een dance-type en was deze act niet bekend bij mij voor dit nummer, ik geef het eerlijk toe). Maar ja, nu is het opeens zogenaamd niet cool meer om het leuk te vinden.
Beste puristen, de plaat klinkt nog exact hetzelfde als toen 'ie nog niet in de top 10 stond, hoor! Zo'n Hitzone-cd wordt er alleen maar beter van.
quote:je vindt het nogal leuk om dat te benadrukken he? ook al ken jij ze ook pas sinds Mother Earth uitkwam. wat voor soort muziek luisterde je ervoor?
Op dinsdag 12 februari 2002 21:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gun dit succes ze best, vind het alleen vaag dat ik nu een massapersoon ben terwijl ik ze al een poosje ken.
quote:Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik ze nog niet zolang ken, en je wil het niet weten
Op dinsdag 12 februari 2002 21:12 schreef Tokus het volgende:[..]
je vindt het nogal leuk om dat te benadrukken he? ook al ken jij ze ook pas sinds Mother Earth uitkwam. wat voor soort muziek luisterde je ervoor?
quote:Ja, Hitzone 18
Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef Elegy het volgende:
Staan ze op de Shitzone![]()
quote:Ik zag het op een reclame op TMF zelf
Op dinsdag 12 februari 2002 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ja, Hitzone 18
Ik heb het nagevraagd en het klopt
quote:En als echte fan moet je alles kopen waar ze opstaan
Op dinsdag 12 februari 2002 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ja, Hitzone 18
Ik heb het nagevraagd en het klopt
quote:haha, wat een held
Op dinsdag 12 februari 2002 21:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik ze nog niet zolang ken, en je wil het niet weten
(hoewel ik wel steeds meer (gothic) metal ging luisteren)
quote:
ALLEEN BIJ FREE RECORD SHOP VERKRIJGBAAR: WITHIN TEMPTATION - MOTHER EARTH LIMITED GOLD EDITIONDe CD mother earth van within temptation is al verkrijgbaar vanaf december 2000, maar mede door het enorme succes van de single 'Ice Queen' krijgt de band nu pas de aandacht en waardering van het grote publiek. Er zijn inmiddels meer dan 40.000 CD's van Mother Earth verkocht en dit album heeft daarmee de status van gouden plaat behaald. Om dit te vieren is er een unieke gelimiteerde 'gouden' editie van deze CD verschenen die alleen bij Free Record Shop verkrijgbaar is.
quote:Goh
Op vrijdag 15 februari 2002 18:42 schreef KELDER het volgende:
uit de 'Free - E-M@il' (newsletter van de Free Record Shop
[..]
quote:Ik hoorde het ja
[..]
quote:gouden editie? waarschijnlijk goudkleurige cds, ipv zilver.
Op vrijdag 15 februari 2002 20:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik hoorde het ja
maar wat het verschil nu is
of ergens een goudkleurig logo... maar das wel heel cheap...
quote:Waarschijnlijk is de cd niet zilverkleurig maar goudkleurig en zit er geen bonus-cd bij, voor extra veel geld
Op vrijdag 15 februari 2002 20:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik hoorde het ja
maar wat het verschil nu is
yorin kennende zal et nog wel tig keer herhaald worden, dus voor de mensen die het gemist hebben, hou yorin in de gaten komende tijd
quote:Och, het is wat. Eerst kwam de cd uit in een limited 2 cd oplage. Heb ik nog aangeschaft voor euh, omgerekend ongeveer 14 tr€uro. Na een paar maandjes werd dat gewoon de reguliere 1 cd. Nu dus weer terug naar de dubbelaar, of de "gold"edition (whatever that may be) Maar ja, de prijs zal nu ook wel flink omhoog gegooid zijn, zeg maar, 22 tr€uro. Dat is toch de standaard prijs voor artiesten (
[..]Persverhaaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |