Ikzelf heb mn ogen uitgekeken over dit stuk. Is dit nou discriminatie van een marokaanse vrouw naar het nederlandse volk , is ze gewoon ziek in dr hoofd of heeft ze gelijk????????? Ze is trouwens zelf geboren en getogen in Holland
ik zou btw niet zo goed weten waar ik dit het beste kan posten vandaar dat ik het hier maar zet , omdat ze het zelf over leugens uit de media heeft.
Lies in the media
« on: May 30th, 2001, 9:46pm »
--------------------------------------------------------------------------------
Last night I saw another report on Dutch national television about youngsters from Marocco harassing people, robbing people and assaulting women.
In the nowadays typical right-wing manner my fellow North Africans were dragged through the mud. All of the above is either untrue or oversimplified. Let me explain.
First of all; the assaulting of Dutch girls in the train by half a dozen youngsters from NA. These girls were groped and felt in their genital area and breasts. Of course that is wrong but for a very large part these women can only blame themselves.
They wore skimpy outfits and tight tops, all clear signs of wanton behaviour. Looking at these women made one thing very clear; they were obviously looking for a man. Now they got it, and a bit more and they were running to the police! Can you believe that? They dress like a slut and when they receive the respons they were provoking they feel 'abused.'
How ridicilous!
Secondly; about the harassing and even assaulting people including children. This is of course a terrible misinterpretation.
In our culture it is customary to be very enthusiastic and polite. Unfortunately this behaviour is not understood by rude and offensive people. Not only is the majority racist but these wrong beliefs are fed by fascist media. And when the poor and misunderstood youngsters finally snap and return the favours they are receiving the same people whom caused their own misfortune blame us! If it wasn't so very sad I'd laugh!
Finally the 'real' criminal behaviour like robberies, thefts and burglaries. Of course this is very wrong. The Koran is very clear about that. But of course the mentioned figures are wrong, misinterpreted and wildly exaggerated. While I will not try to pretend that there are no bad apples amongst our kind it is commonly known that Westerners are much more depraved than we are. Decadence is more common in the Western World than where Allah has granted us our lands in his eternal wisdom.
Think about this and know that in a few decades we might even be no minority any more or at least the largest minority. It is time you Dutch people recognise this and try to adapt a little to our way of life before it is too late. Anyone can see in Israel, Kosovo, Indonesia and Afghanistan what happens if you push us too hard!
yours truly,
Fatima
het komt van www.klaive.com
popsickle , ikke dus, zit al met smart te wachten tot ze nog meer onzin gaat brabbelen daaro
Moet ze nog maar niet zo iets posten
of:
Tja, tis niet egt aardig !
quote:
As an Israeli I see only one good thing about the Muslim terrorists. They die in every attempt to kill Jewish people.
Voor een geboren en getogen Nederlands-Marokkaanse vind ik het vreemd dat zij in het engels schrijft, daarbij ben ik zelf vaak in Marokko geweest, en serieus ook de behoorlijk "nog van de oude stempel" moslim vrouwen aldaar zijn furieus wanneer bv Eurpese meisjes slecht worden behandeld of bv lastig gevallen door jongeren aldaar, zij verdedigen eerder een mede-vrouw als een mede moslim-man.
Voorbeeld, naar een feest met vrienden vroeg iemand aan een moeder of ik wel "zo" gekleed meekon naar het feest. Antwoord van de moeder:"Tuurlijk zij is europese". Eventuele beledigingen of opmerkingen zouden dan ook door haar streng aangepakt worden, want zo ben ik opgegroeid, en ik werd dus nooit veroordeeld vanwege de manier waarop ik mij kleedde, geloof me ik liep niet in bikini's op feestjes te paraderen, maar met 35 graden celcius wel luchtig, enne no problem!
quote:Misschien zou je dan even op die site moeten kijken, tis namelijk een engels forum
Op vrijdag 01 juni 2001 00:29 schreef Cosma-Shiva het volgende:
*knip*
Voor een geboren en getogen Nederlands-Marokkaanse vind ik het vreemd dat zij in het engels schrijft, *knip*
(een beetje een gevoelskwestie. Het lijkt me niet echt de stijl van een vrouw. Voor zover ik dat van fok!ervaring kan peilen.)
Iemand kent haar zegt mij niets, ik denk persoonlijk ook dat het hier een man betreft, en dan zelfs een niet moslim-man die de boel een beetje wil fokken.
Punt is namelijk dat juist in Nederland geboren moslim-vrouwen slechts zelden bepaald onheus gedrag van landgenoten gaan goedpraten, eerder zijn zij boos omdat een bepaalde groep zorgt voor een slechte naam voor een grotere groep (helaas), daarnaast zullen zij eerder zeggen "In Nederland zijn straffen veel te mild"
en in vergelijking met een land als Marokko is dat verschil ook erg groot.
Indien het waar is dat dit door een vrouw is geschreven, zijnde moslim en in Nederland geboren en getogen dan zou mij dit zeer bevreemden, het spijt me ik ga niet die hele site aldaar uitspitten, maar dit is een gevoel en een mening en daar stap ik niet zo makkelijk vanaf.
Het onderschrift: "When you obey all the rules you miss all the fun" is daarnaast zo tegenstrijdig met de inhoudelijkheid van het geschrevene, een moslimvrouw die er een dergelijke gedachtengang op na houd zie ik niet zo gauw een dergelijk onderschrift als motto hebben.
Mijn mening: deze Fatima is een Nederlandse man die iets uitprobeert juist om reacties uit te lokken, danwel een streng niet in Nederland geboren moslimman die werkelijk dergelijke gedachtengangen heeft over vrouwen die zich bij mooi weer schaars kleden, en hopelijk over een paar jaar inziet dat deze kledij niet is omdat zij een man zoeken.
(lang leve mn dochter die niet wil slapen zodat ik dit gebeuren bij kan houden )
quote:edit/edit/edit
Op vrijdag 01 juni 2001 03:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:Mijn mening: deze Fatima is een Nederlandse man die iets uitprobeert juist om reacties uit te lokken, danwel een streng niet in Nederland geboren moslimman die werkelijk dergelijke gedachtengangen heeft over vrouwen die zich bij mooi weer schaars kleden, en hopelijk over een paar jaar inziet dat deze kledij niet is omdat zij een man zoeken.
laat maar je hebt denk ik gelijk
Zo'n dom verhaal kan alleen maar van een man zijn.
ben er zelf ook 1 en ook ik kraam een hoop onzin uit maar er zijn grenzen....
[Dit bericht is gewijzigd door major_fuck_up op 01-06-2001 04:14]
en al eentje kan een beetje lezen en schrijven
quote:
Introduction
« on: May 30th, 2001, 9:20pm »--------------------------------------------------------------------------------
Hello all,
For obvious reasons I will introduce myself; my name is Fatima and my family originates from North Africa. My father, mother, seven brothers and four sisters all live in Holland now. Even if I am born in Holland I still feel my roots in North africa.Our family has integrated very well in Holland, all my brothers know the Dutch law system very well for example. One of them can even read and write to a reasonable degree. My sisters and I are all married, our husbands hand-picked by our beloved Imam and our father. Our husbands now live in Holland too.
My goal is to try and make you Westerners see our point of view and hopefully move you towards that point of view.
I can only hope that you will read my column carefully and try to understand it.
yours truly,
Fatima
[Dit bericht is gewijzigd door BAZZA op 01-06-2001 04:29]
quote:Is dat dan positief of negatief
Op vrijdag 01 juni 2001 13:03 schreef sataN het volgende:
Ik las overigens gisteren dat de mini-rok weer helemaal in is, dus als er echt nog velen zijn die denken dat je dan iets wil, wordt dat nog wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |