gaat goed
quote:Maar vak 410 is toch ook helemaal uitverkocht? Verder..ik hoop het ook dat die plexiglaswanden verwijderd zijn, zal toch wel? Op ticketbox.nl stond vak415 er niet bij (bij prijslijst), erg gek, maar toch heeft die vrouw van de ticketbox me een plaats in 415 verkocht...Zo zit ik in uitvak
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:37 schreef Againzender het volgende:[..]
Maar als het je niet bevalt kan je inderdaad altijd nog richting 410 lopen, staan toch geen hekken tussen (als ze dus die plexiglaswanden weer verwijderd hebben)
quote:Nouja, ik heb vaak genoeg op beide vakken gestaan en dat is mijn conclusie.. Zuid is ook erg gezellig maar wordt naar mijn mening (zeker de laatste tijd) minder gezonden dan op 410.. Verder heeft 410 tifo acties en zuid niet..
meer sfeer en zang valt reuze mee volgens mij. Het is maar net waar je normaal zit/staat.
1e ring hoort meer van zuid en 2e ring meer van 410.....volgens mij. Het zijn natuurlijk ook 2 heel verschillende dingen.
quote:410 is uitverkocht maar dat maakt niet uit, iedereen staat daar en niemand heeft zn eigen plaats dus daar kun je zo bij gaan staan.. eventueel in 409, daar is meestal plek zat.
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:59 schreef MaStar het volgende:[..]
Maar vak 410 is toch ook helemaal uitverkocht? Verder..ik hoop het ook dat die plexiglaswanden verwijderd zijn, zal toch wel? Op ticketbox.nl stond vak415 er niet bij (bij prijslijst), erg gek, maar toch heeft die vrouw van de ticketbox me een plaats in 415 verkocht...Zo zit ik in uitvak
![]()
quote:kan je dan gewoon onderlangs lopen ofsow om daar dan te komen? Hoe moet je er anders komen...? Hopenlijk is vak 415 gezellig! Lekker de Spanjaarden gek maken
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:07 schreef devv05 het volgende:[..]
Nouja, ik heb vaak genoeg op beide vakken gestaan en dat is mijn conclusie.. Zuid is ook erg gezellig maar wordt naar mijn mening (zeker de laatste tijd) minder gezonden dan op 410.. Verder heeft 410 tifo acties en zuid niet..
[..]410 is uitverkocht maar dat maakt niet uit, iedereen staat daar en niemand heeft zn eigen plaats dus daar kun je zo bij gaan staan.. eventueel in 409, daar is meestal plek zat.
quote:ja,de 17 man die meekomen...
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:12 schreef MaStar het volgende:[..]
! Lekker de Spanjaarden gek maken
quote:5-0 geworden zelfs. Kampioen van Zweden
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:53 schreef PLAE@ het volgende:
FOTBOLL, Vänskapsmatch 20.00
Djurgården - Ajax............ 0 - 4
Ibrahimovic 32,45
Litmanen 79 str
van Damme 84
gaat goed
quote:En om 22.45 is ie integraal op At5!!
Zlatan Ibrahimovic was vanavond met zijn twee treffers in de met 0-5 gewonnen oefenwedstrijd tegen Djurgårdens IF de gevierde man. De goals van de voor deze wedstrijd aanvoerder zijnde in de in Stockholm gespeelde oefenwedstrijd werden voor 9322 toeschouwers in de eerste helft gescoord (in de 32ste en 45ste minuut). In de tweede helft wist de invallende Jari Litmanen de score uit te bouwen door in de 79ste minuut een penalty te benutten. In de 84ste minuut scoorde Jelle van Damme de 0-4. Anthony Obodai bepaalde de eindstand door in de 87ste minuut de 0-5 te maken.
quote:Eindelijk weer in de basis.
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:18 schreef PLAE@ het volgende:
En Litmanen zal in actie komen vanavond. Aldus ajax.nl
En een doelpunt! (penalty) net op Ned2.
quote:Jari!
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:53 schreef PLAE@ het volgende:
FOTBOLL, Vänskapsmatch 20.00
Djurgården - Ajax............ 0 - 4
Ibrahimovic 32,45
Litmanen 79 str
van Damme 84
gaat goed
quote:Verdomd, ik dacht even dat er RTL5 stond. Verbaasd zat ik te kijken naar een of ander wegprogramma.
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:24 schreef keeper het volgende:[..]
5-0 geworden zelfs. Kampioen van Zweden
.
[..]En om 22.45 is ie integraal op At5!!
quote:ingevallen
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:39 schreef -Hans- het volgende:[..]
Eindelijk weer in de basis.
Maar ik ben bang dat ie zo weer een blessure heeft
Verder speelt er veel jeugd, vooral in de tweede helft. Obodai, Krohn-Dehli.
En belangrijk: Heitinga speelde mee!!
quote:Al eerder gezeten? Ik zit rij 26...
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:01 schreef sugarnieuws het volgende:
Deze jongen zit de 22ste ook gezellig in vak 415
[Dit bericht is gewijzigd door MaStar op 15-10-2003 08:12]
quote:"En, hoe zit je daar? Hoe is het uitzicht? Wél hoog zeker, hč?"
Op woensdag 15 oktober 2003 08:12 schreef MaStar het volgende:[..]
Al eerder gezeten? Ik zit rij 26...
Blijven we dit nou nog een week lang lezen
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 08:18 schreef twi het volgende:[..]
"En, hoe zit je daar? Hoe is het uitzicht? Wél hoog zeker, hč?"
quote:Gisteravond was het ook bij het sportjournaal.
Op woensdag 15 oktober 2003 08:24 schreef twi het volgende:
Net trouwens de strafschop + aanleiding bij het sportjournaal. Leuk om Jari weer te zien scoren, maar als niet-Amsterdammer ben ik best benieuwd naar de andere goals. Maar het uitzenden daarvan zal wel een half minuutje te lang hebben geduurd
Geen spectaculair goals, maar er zaten aardige tussen.
quote:OKE...we houden erover op! Ik zie het volgende week wel
Op woensdag 15 oktober 2003 08:18 schreef twi het volgende:[..]
"En, hoe zit je daar? Hoe is het uitzicht? Wél hoog zeker, hč?"
quote:Mja, toen zat ik een filmpje te kijken en kwam er in m'n botte hoofd niet op om naar het sportjournaal te zappen. Dat duel tegen Djurgardens kwam ondanks de vroege aankondiging toch vrij onverwachts uit de lucht vallen opeens.
Op woensdag 15 oktober 2003 08:30 schreef Doc het volgende:[..]
Gisteravond was het ook bij het sportjournaal.
Geen spectaculair goals, maar er zaten aardige tussen.
Overigens houden de Admirals er waarschijnlijk mee op te bestaan. Hoewel ik altijd met een kleine interesse de Admirals gevolgd heb, mogen ze wat mij betreft per direct stoppen het veld te molesteren. Mochten ze het redden, mogen ze wat mij betreft het Olympisch Stadion in. Of we maken er de Rotterdam Admirals van.
quote:Nee ik zit normaal wat liever in Zuid of in 410 maar ik zal eens ff spieken in welke rij ik zit.
Op woensdag 15 oktober 2003 08:12 schreef MaStar het volgende:[..]
Al eerder gezeten? Ik zit rij 26...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |