quote:Dus rij 26 is de ena bovenste rij?
Op zondag 12 oktober 2003 13:44 schreef superjoden het volgende:[..]
ik zit zelf op de 2de ring, rij 27(bovenste rij) en heb gewoon goed zicht....
quote:idd erg goed zelfs vond ik.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:37 schreef G1Ace het volgende:
ik weet niet
O' Brien heeft wel langdurige blessures gehad, maar daarvoor speelde die dacht ik constant
quote:geen idee... heb gewoon passepartout voor mijn eigen plaats.... bel ajax zou ik zeggen....
Op zondag 12 oktober 2003 13:55 schreef MaStar het volgende:[..]
Dus rij 26 is de ena bovenste rij?
En dan ook nog naast het uitvak?
Hoezo kosten die kaartjes 35 Euro, en op noord 1e ring in het midden 27,50?
quote:Dat maakt echt niets uit hoor, daar zie je alles ook gewoon prima...
Op zondag 12 oktober 2003 13:55 schreef MaStar het volgende:[..]
Dus rij 26 is de ena bovenste rij?
quote:Dat zou mooi zijn...heb nog nooit zo hoog gezeten, en ik hoop ook niet dat ik direct naast uitvak zit..:D, lekkere plaats heeft dat wijf me gegeven voor 35 Euro
Op zondag 12 oktober 2003 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat maakt echt niets uit hoor, daar zie je alles ook gewoon prima...
quote:Sja, wie het laatst komt...
Op zondag 12 oktober 2003 15:56 schreef MaStar het volgende:[..]
Dat zou mooi zijn...heb nog nooit zo hoog gezeten, en ik hoop ook niet dat ik direct naast uitvak zit..:D, lekkere plaats heeft dat wijf me gegeven voor 35 Euro
quote:Ik was er precies om 9.00 gister, had alleen clubcard...dus er was waarschijnlijk al veel verkocht...
Op zondag 12 oktober 2003 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sja, wie het laatst komt...
quote:Denk het wel, je zegt zelf al dat 415 en 418 de laatste vakken waren... Wees blij dat je dus nog een kaart hebt
Op zondag 12 oktober 2003 16:17 schreef MaStar het volgende:[..]
Ik was er precies om 9.00 gister, had alleen clubcard...dus er was waarschijnlijk al veel verkocht...
quote:Ben ook blij hoor
Op zondag 12 oktober 2003 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Denk het wel, je zegt zelf al dat 415 en 418 de laatste vakken waren... Wees blij dat je dus nog een kaart hebt
quote:Juist wel sfeer naast het uitvak, helemaal als die Spanjaarden hun vuurwerk bij zich hebben. Mikken ze meestal op dat vak waar jij zit.
Op zondag 12 oktober 2003 17:05 schreef MaStar het volgende:[..]
Ben ook blij hoor
...alleen denk ik dat daar het zicht bagger is..en er geens sfeer ofsow is...(direct naast uitvak)
quote:Wel sfeer? Das mooi
Op zondag 12 oktober 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Juist wel sfeer naast het uitvak, helemaal als die Spanjaarden hun vuurwerk bij zich hebben. Mikken ze meestal op dat vak waar jij zit.
quote:Nee, dat vak hebben ze precies achter een hele dikke betonnen pijler gebouwd. Erg vervelend.
Op zondag 12 oktober 2003 19:35 schreef MaStar het volgende:
Maar ik vraag me af of je helemaal daarboven wat zicht hebt..
quote:Nou weet ik eindelijk waarom ze die besloten hebben neer te zetten bij de bouw. Ze wisten gewoon dat MaStar daar 7 jaar later zou zitten tijdens een wedstrijd tussen Ajax en Celta!
Op zondag 12 oktober 2003 22:05 schreef Leshy het volgende:[..]
Nee, dat vak hebben ze precies achter een hele dikke betonnen pijler gebouwd. Erg vervelend.
Het is één groot complot!
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 22:23 schreef twi het volgende:
Het is één groot complot!
Het zicht gaat me er niet om dat er iets voor staat, maar of je het een beetje kan zien vanaf daar (het is erg hoog
)
[Dit bericht is gewijzigd door MaStar op 13-10-2003 17:00]
quote:Jezus zeik niet zo of geef die kaart anders aan mij want ik weet nog wel wat mensen die ik er _wel_ gelukkig mee kan maken.
Op maandag 13 oktober 2003 16:14 schreef MaStar het volgende:[..]
Het zicht gaat me er niet om dat er iets voor staat, maar rij 26 is gewoon heel erg hoog....
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Jezus zeik niet zo of geef die kaart anders aan mij want ik weet nog wel wat mensen die ik er _wel_ gelukkig mee kan maken.
quote:Gewoon crowdsurfen tijdens de wave, kan je vanuit elk vak het uitzicht eens goed bekijken!
Het zicht gaat me er niet om dat er iets voor staat, maar rij 26 is gewoon heel erg hoog....
quote:Grrr, jij kan tenminste. Ik heb wel een kaart, maar ben verhinderd, mopperdemopper
Het zicht gaat me er niet om dat er iets voor staat, maar of je het een beetje kan zien vanaf daar
(het is erg hoog
)
quote:DAt moet dan wel erg belangrijk zijn.....die afspraak...
Op maandag 13 oktober 2003 17:23 schreef Againzender het volgende:[..]
Grrr, jij kan tenminste. Ik heb wel een kaart, maar ben verhinderd, mopperdemopper
quote:Inderdaad, erg belangrijk, kan ik echt niet onderuit (wil ik ook niet)
Op maandag 13 oktober 2003 17:59 schreef MaStar het volgende:[..]
DAt moet dan wel erg belangrijk zijn.....die afspraak...
Maar we winnen bijna altijd als ik er niet ben (thuiswedstrijden in ieder geval), dus dat heb ik er wel voor over
Overigens hoop ik voor je dat ze de extra hekken bij 415 hebben weggehaald die ze tegen Brugge hadden geplaatst. Wordt anders een beetje ongezellig.
quote:Ja en misschien zitten die hekken wel voor zn neus, dan ziet ie misschien niets.
Op maandag 13 oktober 2003 18:08 schreef Againzender het volgende:[..]
Inderdaad, erg belangrijk, kan ik echt niet onderuit (wil ik ook niet)
Maar we winnen bijna altijd als ik er niet ben (thuiswedstrijden in ieder geval), dus dat heb ik er wel voor over
Overigens hoop ik voor je dat ze de extra hekken bij 415 hebben weggehaald die ze tegen Brugge hadden geplaatst. Wordt anders een beetje ongezellig.
quote:Jep
Op maandag 13 oktober 2003 18:23 schreef Againzender het volgende:
Mijn hemel, wat zie ik nu weer bij AT5? Heeft iemand van dat gedicht van Van Gaal een lied gemaakt!
13/10/2003 - Gedicht Van Gaal gaat eigen leven leiden
(Van onze verslaggever M)
BRON: AT5
De bijzondere manier waarop Van Gaal zichzelf presenteerde op de persconferentie als nieuwe technisch directeur, o.a. via een gedicht via welke hij zijn gevoelens uitte over zijn nieuwe baan en club, maakte indruk. Het was voor het AT5 programma Kort Amsterdams aanleiding om het in samenwerking met zanger Barry van Vliet op muziek te zetten. De Amsterdamse zagen, bekend van het nummer 'Een bossie rooie rozen', heeft de tekst van Van Gaal in zijn homestudio opgenomen en afgelopen zondagmiddag in café het Jordaantje ten gehore gebracht. Volgens hem komt het gedicht van Van Gaal recht uit zijn hart: "Hij laat zijn gevoel zien, volgens mij voor het eerst eigenlijk"
Het nummer van Barry & Louis, 'De cirkel is rond', wordt vanavond in het AT5 programma Kort Amsterdams vertoond. Kort Amsterdams is te zien om 18:35, 19:30 en 22:45 uur. Ook het AT5 programma FC Godenzonen, tussen 19:00 en 19:30, besteedt aandacht aan de vertolking.
quote:Waarvoor stonden die hekken er? Om niet naar het uitvak te gaan? Hoezo wordt het dan ongezellig?
Op maandag 13 oktober 2003 18:08 schreef Againzender het volgende:[..]
Inderdaad, erg belangrijk, kan ik echt niet onderuit (wil ik ook niet)
quote:
13/10/2003 - Heitinga maakt veel indruk bij Jong Oranje
(Van onze verslaggever RvN)De 19-jarige Heitinga heeft afgelopen zaterdag zeer veel indruk gemaakt bij Jong Oranje. Aanvankelijk had Cor Pot hem bij de groep gehaald als reserve als morele steun in zijn strijd om weer op niveau te komen na zijn lange blessureperiode. "Maar hij stak er met kop en schouders bovenuit. Ik keek mijn ogen uit" aldus Pot in De Telegraaf, die hem uiteindelijk zelfs de rol van aanvoerder gaf bij de jonge internationals. Heitinga zelf liet zich in de Amsterdamse krant ook vol zelf vertrouwen uit. Waar hij eerder dacht aan een rentree in het eerste in de winterstop, daar heeft hij nu als doel gesteld zo snel mogelijk weer in het eerste te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |