Het kost entree en ik moet een stukje rijden, dus voor 2 stands heeft dat niet zoveel zin
quote:Iemand iemand?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:04 schreef tgfd het volgende:
Maar als ik er dus heen ga puur voor de DVD films is dat af te raden? Of is er toch nog een noemenswaardig aantal films te verkrijgen?Het kost entree en ik moet een stukje rijden, dus voor 2 stands heeft dat niet zoveel zin
quote:Die cd beurs is vervelend. Kom je nietsvermoedend in de stad, word je ineens weer overvallen door een grote drang om al die coole bootlegs en andersoortige geldverslindende te kopen. Ik ben blij dat ik in Friesland zit die dag
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:40 schreef Summoner het volgende:
Morgen is er een op de Grote Markt in Groningen. Als je een aanslag op mij wilt plegen, weet je dus waar ik me morgenmiddag bevind.
quote:* PimD heeft vandaag al geregeld dat hij 22-11 vrij is
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:12 schreef BEASTONTHERUN het volgende:
ik wacht effe op het jaarbeursspektakel waar je jaarlijks met 1000 euro aan spullen het pand verlaat...
ik vrees dat het weer een dure dag gaat worden
quote:Geweldig die beurs!
ik wacht effe op het jaarbeursspektakel waar je jaarlijks met 1000 euro aan spullen het pand verlaat...
Ik laat dit jaar wel mijn pinpas thuis! Ik heb mijzelf namelijk niet meer in de hand op zo'n beurs.
quote:AAAAAAAArgh dat meen je niet
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:40 schreef Summoner het volgende:
Morgen is er een op de Grote Markt in Groningen. Als je een aanslag op mij wilt plegen, weet je dus waar ik me morgenmiddag bevind.
Studeer/woon ik in Groningen, wordt er een cd beurs in Grun gehouden. En waar ben ik momenteel? Juist....bij mijn ouders in Ede
quote:Ik geloof dat iedereen daar wel zo'n beetje last van heb. Ik ga tegenwoordig gericht op zoek en dat helpt een klein beetje. In ieder geval beter dan lukraak kopen, kopen, kopen, haha! En de pinpas laat ik ook thuis!
Op zondag 12 oktober 2003 12:25 schreef CherryLips het volgende:[..]
die jaarbeurs ellende... 2 keer per jaar een worsteling, als eerste het tentje met de filmfoto's opspeuren, dan die met de kalenders, vervolgens tig tentjes afstruinen voor die ene cd en maar zoeken zoeken zoeken, platgedrukt worden door hell's angels achtige lui van 120 kilo, klemgereden worden door kinderwagens (laat ze thuis!!!!!!!) en mensen die hun HOND meenemen even genieten bij de Mac, om je later af te vragen; ik ben zoveel geld kwijt, maar waaraan????
ik ben misschien ook weer van de partij!
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 13-10-2003 10:19]
quote:Herkenbaar
Op zondag 12 oktober 2003 11:09 schreef UFOtje het volgende:[..]
Geweldig die beurs!
Ik laat dit jaar wel mijn pinpas thuis! Ik heb mijzelf namelijk niet meer in de hand op zo'n beurs.
quote:En wel op 22 en 23 November.
quote:Ja ze verkopen ook DVD's (muziek en film) , video's , kalenders en zelfs t-shirts. Niet heel erg veel , maar ze zijn er wel.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:01 schreef tgfd het volgende:
Zondag is er weer 1 in Thialf Heerenveen, maar heeft iemand ook enig idee of hier ook DVD's (films en muziek DVD's) te krijgen zijn behalve muziek cd's en lp's?
quote:In Arnhem hebben ze ook weleens platenbeurzen, alleen nu even niet dus
Op zondag 12 oktober 2003 12:25 schreef StarGazer het volgende:[..]
AAAAAAAArgh dat meen je niet
Studeer/woon ik in Groningen, wordt er een cd beurs in Grun gehouden. En waar ben ik momenteel? Juist....bij mijn ouders in Ede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |