eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
dammit, iedere keer dat ik dit topic omhoog geschopt zie worden, krijg ik stille hoop, tot ik besluit er ook op te klikken en het "nieuws" daadwerkelijk te lezen..
Nee hoor, ik niet! Echt niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensen
Hmm, daar ken ik duke niet van oen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat had juist de duek feeling, oen!
ik kijk standaard in elk topic in MyAT die als rood staat aangegevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensen
dan moet jej emoeder boos aankijken dat je niet eerder gemaakt ben of eerder in de budgetbakken moeten kijken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmm, daar ken ik duke niet van oen.
Ik ken hem van schieten in hoerenclubs, oen.
Prachtig gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:29 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je weet dat Lamborghini eigenlijk een tractormerk is he?
hmm, zal ut er eens vragen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan moet jej emoeder boos aankijken dat je niet eerder gemaakt ben of eerder in de budgetbakken moeten kijken!
wanneer gaan we weer racen met wasteil?
Jahquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:53 schreef fratsman het volgende:
Geloven jullie nou werkelijk dat deze game er ooit komt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
kennelijk is het niet fun genoeg dat het niet uitkomt!!quote:Q: PLEASE Don't release this game until it's finished and is as bug free as is humanly possible. Take as much time as is necessary, and don't bend to outside pressures from Publishers or even the rabid band of nastys on this message board (of which I am included).
A: We won't. We have zero publisher pressure to ship the game, and have total control of when it does ship. We don't want to release it before it's "fun" and as bug free as possible. We don't want 10 patches after release either, but some are unavoidable with as complex as games are now.
Dan hebben we ergens na 2010 dus de eerste persberichten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
We posten dit topic gewoon vol
Zag in een magazine wel iets zien over Prey, wat ook 20 jaar dood is geweest, dus er is hoop
Dit is leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hihi, 198 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |