[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 10-10-2003 17:27]
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:27 schreef Whaxx het volgende:
Ik denk eerder hoe meer post, hoe minder intelligentie
quote:Ja, ik gelukkig ook
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:33 schreef DiscoFrog het volgende:
hahaha ik ben wel slimmer hoor hahaha
gore noob...
quote:hahahaha newbie
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:33 schreef DiscoFrog het volgende:
hahaha ik ben wel slimmer hoor hahaha
quote:Wat is dat ?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:35 schreef Midioot het volgende:[..]
hahahaha newbie
quote:Hoi
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:35 schreef Midioot het volgende:[..]
hahahaha newbie
quote:zegt de man met :
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:34 schreef Bignik het volgende:
Hey onlogisch! dit is een lemming van ál je andere baggerhoerennoob topics!!![]()
gore noob...
Aantal posts op forum 247
Gem. aantal posts/dag 7
Frontpage reacties 2
Geregistreerd op 02 september 2003
tegen de man met :
Aantal posts op forum 2392
Gem. aantal posts/dag 19
Frontpage reacties 1
Geregistreerd op 01 juni 2003
Dag dag smerige hoeren n00b
quote:Mischien een kloon?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:45 schreef onlogisch het volgende:[..]
zegt de man met :
Gem. aantal posts/dag 7
Frontpage reacties 2
tegen de man met :Aantal posts op forum 2392
Gem. aantal posts/dag 19
Frontpage reacties 1
Geregistreerd op 01 juni 2003Dag dag smerige hoeren n00b
![]()
![]()
![]()
quote:Hahaha jij bent hier dus duidelijk de verdwaasde aan spiritus verslaafde kenkarmongool
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:45 schreef onlogisch het volgende:[..]
zegt de man met :
Gem. aantal posts/dag 7
Frontpage reacties 2
tegen de man met :Aantal posts op forum 2392
Gem. aantal posts/dag 19
Frontpage reacties 1
Geregistreerd op 01 juni 2003Dag dag smerige hoeren n00b
![]()
![]()
![]()
quote:sorry, maar ben je nou alleen hier om te kankeren?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:34 schreef Bignik het volgende:
Hey onlogisch! dit is een lemming van ál je andere baggerhoerennoob topics!!![]()
fragmente uit andere topics waar deze Bignik heeft gepost
------gore noob...
Wel thuis zeggen is tres gay, tres tres gay..
--------
Hey onlogisch! dit is een lemming van ál je andere baggerhoerennoob topics!!gore noob
--------
BaGgeR
--------
Next : Baggernoob (hint: ts)
--------
GAAAAAAAAAAAP
Blablabla
Nogmaals GAAAAAAAAAAAP
--------
Neuh, ik probeerde een kraker te omschrijven maar jouw saaie zieke zielige domme hoerenhersens kunnen die link niet leggen...
Met je trigger happy "plaats nieuw topic vingers"... Pfff gaarne uw nek naar mijn colt toe te draaien, dan zult u de niksverhullende nekschoten spoedig in ontvangst nemen, gore N()()B
(zoals je kan zien aan mijn gemiddeld aantal posts begrijp ik dit topic al niet)
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:01 schreef Bignik het volgende:[..]
Hahaha jij bent hier dus duidelijk de verdwaasde aan spiritus verslaafde kenkarmongool
Wat heeft posts ook maar met iets te maken??
Dat jij een complete dwaas bent evenals een miezerige nerd met lulletje rozenwater verschijnselen betekent niet dat je hier met je mooie post-aantal mij de misplaatste les mag lezen dat ik "lemming" wat niet zo is... In plaats van je miezerige post weg te editen zwijg je er maar over om daarna het argument "ik heb meer posts aan te voeren"..
Zwak, ach ja, komt gewoon omdat je lelijk bent en je ouders je daarom geen manieren en liefde hebben meegegeven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:05 schreef Bignik het volgende:
Nee ik ben tegen onlogisch aan het kankeren omdat hij mij dingen verweet die er niet waren...Waarschijnlijk omdat hij een complex heeft opgebouwd vanwege zijn harde en moeilijke jeugd als corpulent schandknaapje...
Het enige argument dat hij kent is "zegt de man met 270 posts tegen de man met 4000 posts" LACHWEKKEND...
enfin toen opende ik het vuur weer en nu is hij aan de beurt
[..]
quote:les 1 : Leer eens fatsoenlijk typen.......
Hahaha jij bent hier dus duidelijk de verdwaasde aan spiritus verslaafde kenkarmongool
Dat jij een complete dwaas bent evenals een miezerige nerd met lulletje rozenwater verschijnselen betekent niet dat je hier met je mooie post-aantal mij de misplaatste les mag lezen dat ik "lemming" wat niet zo is... In plaats van je miezerige post weg te editen zwijg je er maar over om daarna het argument "ik heb meer posts aan te voeren"..
Zwak, ach ja, komt gewoon omdat je lelijk bent en je ouders je daarom geen manieren en liefde hebben meegegeven![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien je manier van schrijven komt dit topic perfect op jou van pas...
Les 2 :
Ik loop niet te patsen met mijn post aantal.... ik wijs je simpel weg op de feiten
Les 3 : Naar mijn mening... (en ik ben overtuigd ook van andere) ben JIJ hier degene die newbie achtige taal loopt rond te strooien
Verder : Mijn "miezerige post" zoals jij het zeer orgineel formuleert.... is niet echt miezerig..... jij vindt hem miezerig omdat jij je hele leven al wordt geconfronteerd met miezerig zijn... Aangezien je echt een sukkeltje bent
quote:HAHAHA moest je daar nou zo lang over nadenken???
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:21 schreef onlogisch het volgende:[..]
les 1 : Leer eens fatsoenlijk typen.......
Gezien je manier van schrijven komt dit topic perfect op jou van pas...
Les 2 :
Ik loop niet te patsen met mijn post aantal.... ik wijs je simpel weg op de feiten
Les 3 : Naar mijn mening... (en ik ben overtuigd ook van andere) ben JIJ hier degene die newbie achtige taal loopt rond te strooien
Verder : Mijn "miezerige post" zoals jij het zeer orgineel formuleert.... is niet echt miezerig..... jij vindt hem miezerig omdat jij je hele leven al wordt geconfronteerd met miezerig zijn... Aangezien je echt een sukkeltje bent
![]()
![]()
![]()
![]()
Je loopt niet te pronken met je post-aantal? waarom heb ik je nu al 2 keer horen zeggen "zegt degene met 250 posts tegen de man met 4000 posts", je zegt het niet zomaar... Randmongool...
Ik vindt het heerlijk om met je te spelen want na je eerste miezerige flame was het al duidelijk dat met jouw iele bestaan wel heel makkelijk te dollen is...
Ik loop geen newbee-onzin te lullen maar wetten des levens...
Zo is het blijkbaar ook een wet in JOUW leven om profileringsdrang wel héél duidelijk naar voren te laten komen...
Ik hoop dat ik nu al je twijfel heb weg genomen en je zelf kan concluderen dat je een trieste liegende noob bent die ik ook zeker ga weg pesten....
En deze post is in 4 minuten geschreven zonder reflectie of spelchecken, maar denk vooral weer een uur na over je weerwoord, anders maak je het me wel heel makkelijk....
Dit topic kan beter naar Relaties & Pslychoogie.
quote:volgens mij waren het er ietsje minder.....
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:28 schreef Bignik het volgende:[..]
HAHAHA moest je daar nou zo lang over nadenken???
Voor een nerd die vroeger in de kast opgesloten werd omdat ook liefde voor een kind grenzen heeft indien het zo'n ziek vervormd hoofd op z'n romp heeft doe je een aardige poging![]()
Je loopt niet te pronken met je post-aantal? waarom heb ik je nu al 2 keer horen zeggen "zegt degene met 250 posts tegen de man met 4000 posts", je zegt het niet zomaar... Randmongool...
Ik vindt het heerlijk om met je te spelen want na je eerste miezerige flame was het al duidelijk dat met jouw iele bestaan wel heel makkelijk te dollen is...Ik loop geen newbeenewbie-onzin te lullen maar wetten des levens...
Zo is het blijkbaar ook een wet in JOUW leven om profileringsdrang wel héél duidelijk naar voren te laten komen...Ik hoop dat ik nu al je twijfel heb weg genomen en je zelf kan concluderen dat je een trieste liegende noob bent die ik ook zeker ga weg pesten....
![]()
![]()
![]()
![]()
En deze post is in 4 minuten geschreven zonder reflectie of spelchecken, maar denk vooral weer een uur na over je weerwoord, anders maak je het me wel heel makkelijk....
![]()
![]()
![]()
maar ja je begint al snel te raaskalken blijkt uit je eerdere posts....
En niet te vergeten dat je inderdaad je spellings-controle bent vergeten want je maakt de ene typfout na de andere......
Niet dat het wat uit maakt hoor.... want uit jouw antwoorden kan ik op maken dat jouw hele leven 1 grote fout is......
Jij probeert met je (ahum) zogenoemde interessante woordjes iemand onder te tafel te lullen om je eigen zeer trieste manier van doen te verdoezelen....
Helaas heeft het geen enkel effect gehad.... baal je nu?
Je bent en blijft een sukkel die hier op fok "The - Man probeert te zijn met je grote bek omdat je irl (en sorry dat ik juist de persoon moet zijn om het je te vertellen) gewoon een triest mannetje bent....
p.s. deze reply heb ik geschreven in 3.49 seconden zonder reflectie of spelchecken.... ga ik nu door voor de wasmachine???
quote:ouch!!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:51 schreef Bignik het volgende:
Het trieste is dat onlogisch nu óf met de pik van zijn vader tussen de benen het schandknapen pad gekozen heeft (of was het staart + hazenpad) óf zichzelf weer een uur lang over een mooi stukje proza buigt en dan met zoiets : "Mijn "miezerige post" zoals jij het zeer orgineel formuleert.... is niet echt miezerig..... jij vindt hem miezerig omdat jij je hele leven al wordt geconfronteerd met miezerig zijn... Aangezien je echt een sukkeltje bent" komt....
het raakt je wel he..... anders was je er nooit over begonnen.....
aangezien ik zo'n zielig ventje bent....... op dat soort reacties geeft een KEREL van jouw formaat toch geen antwoord???
quote:Haha probeer je het nu zo af te doen? Ik heb er geen problemen mee om een kneus even snel de waarheid te laten zien
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:57 schreef onlogisch het volgende:[..]
ouch!!!!
het raakt je wel he..... anders was je er nooit over begonnen.....
aangezien ik zo'n zielig ventje bent....... op dat soort reacties geeft een KEREL van jouw formaat toch geen antwoord???
--edit---
"Mijn "miezerige post" zoals jij het zeer orgineel formuleert.... is niet echt miezerig..... jij vindt hem miezerig omdat jij je hele leven al wordt geconfronteerd met miezerig zijn... Aangezien je echt een sukkeltje bent"
Dat ik over bovenstaande qoute van jouw begin heeft niks met "raken" te maken, maar meer met het feit dat het wel een héle slechte, suffe en nurderige flame is...
Nu écht uit mijn ogen, en laat ik je hier niet meer zien op Fok!
quote:whahahaha ben je nou zo'n sukkel of probeer je alleen maar je best er voor te doen????
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:04 schreef Bignik het volgende:[..]
Haha probeer je het nu zo af te doen? Ik heb er geen problemen mee om een kneus even snel de waarheid te laten zien
![]()
Ik zie het alleen maar als een uitdaging als een dieptrieste dwaas als jij iets tegen me in probeert te brengen
Want nu kom je wéér met rare dingen aanzetten
Maar goed, je snapt dat je nu niet meer rustig kunt posten op fok he?
En die smilie is niet vriendelijk bedoelt... Ik meen het als ik zeg dat je "leuke" tijd op Fok! met je ultra-13373 postcount van 2000 (haha) voorbij is.![]()
Ga nu maar uit mijn ogen voordat je jezelf nog meer voor schut zet...--edit---
"Mijn "miezerige post" zoals jij het zeer orgineel formuleert.... is niet echt miezerig..... jij vindt hem miezerig omdat jij je hele leven al wordt geconfronteerd met miezerig zijn... Aangezien je echt een sukkeltje bent"
Dat ik over bovenstaande qoute van jouw begin heeft niks met "raken" te maken, maar meer met het feit dat het wel een héle slechte, suffe en nurderige flame is...
Nu écht uit mijn ogen, en laat ik je hier niet meer zien op Fok!![]()
Alleen maar rare onozele dingen zeggen in de hoop mij een beetje van mn stuk te brengen....... <---------- laat me je 1 ding vertellen als DAT je bedoeling was......... dan zal je dat niet erg helpen......... maar ja het zal wel NIET je bedoeling geweest zijn want, dom ben je maar ZO DOM nee.... zelfs jij zal wat meer in je mars moeten hebben....... alhoewel ik dat zeer betwijfel
Je komt nou niet echt met super strakke antwoorden voor de dag he..... meer loze dreigementjes van " laat ik je hier niet meer zien op fok" whahahahahahahaha sukkel
fok zal wel jouw enige domein zijn want irl zal je wel te triest voor woorden zijn om maar uperhaupt een domein te claimen......
quote:Moest je wederom weer zo lang doen om met dit aan te komen???
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:18 schreef onlogisch het volgende:[..]
whahahaha ben je nou zo'n sukkel of probeer je alleen maar je best er voor te doen????
Alleen maar rare onozele dingen zeggen in de hoop mij een beetje van mn stuk te brengen....... <---------- laat me je 1 ding vertellen als DAT je bedoeling was......... dan zal je dat niet erg helpen......... maar ja het zal wel NIET je bedoeling geweest zijn want, dom ben je maar ZO DOM nee.... zelfs jij zal wat meer in je mars moeten hebben....... alhoewel ik dat zeer betwijfel
Je komt nou niet echt met super strakke antwoorden voor de dag he..... meer loze dreigementjes van " laat ik je hier niet meer zien op fok" whahahahahahahaha sukkel
fok zal wel jouw enige domein zijn want irl zal je wel te triest voor woorden zijn om maar uperhaupt een domein te claimen......
Ga vooral door ... Je weet dat ik je langzaam martel en je weer wat bij laat komen om vervolgens weer overnieuw te beginnen...
Dit is allang geen discussie meer aangezien JIJ die opgaf omdat je wist dat je geen kant op kon en het maar over andere boegen probeerde te gooien...
Maar ook met flamen moet ik je helaas laten zien hoe het voelt om in de grond gestampt te worden...
Later infantiel.... Ik flame je morgen wel weer verder de grond in, mijn miserabele manke malle minder bedeelde "maat".
quote:Jezes, als je leven bestaat uit iemand de grond in flamen.. damn wat heb ik een medelijden met jouw
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:03 schreef Bignik het volgende:
Gaaaaaap, als je zo lang moet nadenken over je nawoord ga ik wel weer...Later infantiel.... Ik flame je morgen wel weer verder de grond in, mijn miserabele manke malle minder bedeelde "maat".
Ik hoef niet lang na te denken over mijn weerwoord, ik heb ook nog een sociaal leven. Dat jij hier alleen maar op weer-woorden zit te wachten zegt meer over jouw als over mij. Ronduit triest dus. Je hoeft je eigen leven niet te vergelijken met die van andere, andere mensen hebben af en toe nog wellis wat anders te doen als fokken, sociale contacten enzo, zegmaar. Wachten op weerwoorden, how sad.... but true Zal ik je verder ook niet mee plagen, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n ventje bent.
Dat je me uit gaat maken voor miskraam is al een teken van zwakte. Niet meer wetend wat terug te plaatsen op mijn argumenten, en dus maar gaan schelden om mijn argumenten maar te vergeten.
Je hebt het over Misplaatste arrogantie. Pff, dat is geen arrogantie, dat is op de hoogte zijn van je eigen marktwaarde. Dat jij aan arrogantie denkt zal wel komen omdat jij een heel lage dunk van jezelf hebt, wat overigens heel terecht is. Blijf nog maar lekker fokken tot een uur of 2 vanacht... dan ga ik lekker stappen.. iets wat iemand met een social life ook nog wellis doet
quote:
![]()
![]()
![]()
quote:Hahaha echt te grappig ben jij.... Ga door
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:15 schreef onlogisch het volgende:[..]
Jezes, als je leven bestaat uit iemand de grond in flamen.. damn wat heb ik een medelijden met jouw
I feel sorry for your parents. (Ik heb medelijden met je ouders.. kan begrijpen als je geen engels begrijpt, iemand met zo'n niveau)
JIJ was degene die als eerste de discussie probeerde te omzeilen, mongool... En btw er was maar een hele kleine simpele discussie waar jij je gelijk al lang niet meer in probeert te overtuigen. En waar voor jou ook al lang geen "winst" meer te behalen valt... Je gooit het maar weer over een andere boeg.
..
Ik hoef niet lang na te denken over mijn weerwoord, ik heb ook nog een sociaal leven.
ow maar je reageert wel steeds in een tijdsbestek van een uur..
Dus terwijl je met je "vrienden" zit te chillen ga je ook nog af en toe even op fok.. leugenaar. Dus je hebt steeds om het uur effe "sociaal contact" om daarna weer op fok te vertoeven en met je postaantal van 2000 te pronken.. Haha ik hoef niet op te scheppen en onzeker te doen over sociale contacten... als ik een avondje alleen aan computeren besteed hoef ik geen excuses te gaan verzinnen "dat ik wél een sociaal leven heb". En het feit dat ik nu waarschijnlijk tot 23:30 achter de pc blijf zitten betekent niet dat ik om 1 uur geen 4 uur achter elkaar ga stampen op drumm and bass
, maar blijf vooral ongegrond concluderen dat jij wél een sociaal leven hebt en ik niet
Dat jij hier alleen maar op weer-woorden zit te wachten zegt meer over jouw als over mij. Ronduit triest dus. Je hoeft je eigen leven niet te vergelijken met die van andere, andere mensen hebben af en toe nog wellis wat anders te doen als fokken, sociale contacten enzo, zegmaar. Wachten op weerwoorden, how sad.... but true
Zal ik je verder ook niet mee plagen, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n ventje bent.
Nu begin je weer over je zogenaamde sociale contacten op te scheppen. Nogmaals waar haal je de informatie vandaan dat ik er geen heb? En jij wou zeggen dat je steeds effe snel post, dan weer gaat socializen, en dan weer gaat posten muhahaha, ik kan nu toch echt met zekerheid concluderen dat jij echt een paar flinke issues hebt, gecombineerd met een totaal gebrek van enige maten ofwel familie
En daar lach ik om, echt waar..
Dat je me uit gaat maken voor miskraam is al een teken van zwakte. Niet meer wetend wat terug te plaatsen op mijn argumenten, en dus maar gaan schelden om mijn argumenten maar te vergeten.
Dit was allang geen discussie meer met bijbehorende argumenten. En dat komt om heel eerlijk te zijn alleen door jou omdat jij het opeens over andere dingen ging hebben terwijl je als je sec naar alle feiten kijkt gewoon fout zat... Dwaas...
"en dus maar gaat schelden" Ja inderdaad, want met jouw soort is niet normaal te praten wanneer ze zelf al stiekem tot de conclusie zijn gekomen dat ze hun meerdere wederom hebben gevonden
En aangezien je zelf ook gezellig mee probeert te flamen (waarmee je jezelf op een buitensporige wijze voor schut zet, maar goed) mag ik je met een gerust hart op hilarische toon ontdoen van je zogenaamde "schild" wat internet heet om je uiterlijk en je eigenlijke (sociale) gebreken verborgen te houden... sociale contacten my ass, infantiele dorpsgek
Je hebt het over Misplaatste arrogantie. Pff, dat is geen arrogantie, dat is op de hoogte zijn van je eigen marktwaarde.
welke marktwaarde?? Jij vindt een hoger aantal posts gelijk staan aan een hogere marktwaarde?? HAHAHAHA wat ben jij triest... Dus als ik jou als mijn grote voorbeeld neem en mijn "marktwaarde" ga verbeteren door zoveel mogelijk bagger te posten, mag ik ook meedoen in een discussie omdat ik eindelijk geen newbee meer ben en 2000 posts heb... HAHAHA, MONGOOL
... Deze zin gebruik je vaak... "zegt de man met 250 posts tegen de "king" met 2000 posts" Maar een hoger postaantal en dus een hogere marktwaarde (hahaha) is echt geen toegevoegde waarde in de echte wereld waar het gewoon draait om normaal redeneren en je niet te bekommeren over hoeveel iemand in de voorgaande tijd al geblaat heeft (gepost heeft, dus)
Dat jij aan arrogantie denkt zal wel komen omdat jij een heel lage dunk van jezelf hebt, wat overigens heel terecht is. Blijf nog maar lekker fokken tot een uur of 2 vanacht... dan ga ik lekker stappen.. iets wat iemand met een social life ook nog wellis doet
![]()
![]()
HAHAHA dit had ik nog niet eens gelezen... Voor de 3e keer onzeker doen over je vermeende sociale leven... Nógmaals, ik hoef me niet te bewijzen. En dat jij als argumenten (die nergens op gebaseert zijn) aanvoert dat "ik een sociaal leven heb en jij lekker nieeeet... lekker puuuuh" bewijst alleen maar het tegenovergestelde. Dat jij dus eigenlijk helemaal geen vrienden hebt en je je weer mag afvragen waarom je "stapmaten" vanavond op mysterieuze wijze verdwijnen nadat je hun entree en bier hebt betaald
![]()
![]()
![]()
.... NERD
Ow wacht... je moet natuurlijk nu eerst een uur met je "vrienden" doormaken en daarna kom je weer terug..
Prima
--edit-- Vindt je het trouwens ook niet een beetje flauw om ervan uit te gaan dat ik "wéér" tot 2 uur ga fokken terwijl ik 7 posts per dag heb, tegenover de 19 humorloze baggerposts die jij elke dag uitschijt?
Ja, zo kan ik mezelf ook héél snel boven de "newbee-status" verheffen...
Zo lang ben jij nou ook weer niet lid, gore noob .
[Dit bericht is gewijzigd door Bignik op 10-10-2003 21:00]
quote:Newbie vrouwen moeten zich door oldbie mannen laten nemen, dat betekent het woord newbie in jou geval.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:42 schreef Pretslet het volgende:Wat is dat ?
quote:kom jij is met een definitie van n00b.......
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:31 schreef Bignik het volgende:
Onlogisch is wijzelijk met z'n staartje tussen de o-benen naar venezuela verkast..Hulde kankaNoob!!
pssssst en plaats dan een nieuwe reactie om niet zo voor lul te staan
Bignik, rot op. Ik wil jou soort user niet op dit forum, en er zijn er meer die het vinden. .
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Wedden dat Bignik niet eens half zo veel (durft) te zeggen in het echte leven..
Bignik, rot op. Ik wil jou soort user niet op dit forum, en er zijn er meer die het vinden.
.
die jongen kijkt irl nooit verder dan de afstand van zn neus tot het beeldscherm
quote:Haha gelukkig heeft een groter aantal door dat je een kneus bent en mijn gedachtengang ondersteunt
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:51 schreef onlogisch het volgende:[..]
idd maar hij voelt zich zo super achter zijn beeld scherm.......die jongen kijkt irl nooit verder dan de afstand van zn neus tot het beeldscherm
Ik durf irl (nerd afkorting) niks??
hahaha dan weet je nog niks... Ik snap dat mijn arrogantie en het feit dat ik niet licht om ga met gewonnen zaken wat "wenkbrauwfronsen" teweeg brengt, maar ik heb wel gelijk
Onlogisch kan qua discussie en qua flamen niks inbrengen Dat kan je duidelijk concluderen als je het nog is terug leest...
Ook is het weer grappig dat ie niet op de zaken die ik aan het licht bracht reageert maar wel gelijk in iemand qoute die mij weg wil hebben
Zag je mij mensen qouten die jou "in een kwaad daglicht stellen" ?
Je hebt duidelijk gemaakt dat je maar een zielig eenzaam triest ventje bent die ongelooflijk blij is met z'n 2000 posts, zodat ie in theorie geen newbee meer is...
In theorie wel te verstaan want JIJ bent degene die gebaat is bij het feit dat er tussen ons 2 kabels en een hoop draden lopen..
En aangezien je (zie voorgaande posts) 3 keer in een post moet opscheppen over je zogenaamde sociale contacten... kan ik, aangezien ik me voorbereidt op een studie psycholie en zodoende al redelijk wat boeken heb gelezen, met zekerheid vaststellen dat je niet helemaal 100 bent...
JIJ bent degene die steeds weg van de discussie (secu flame) probeert te kruipen met je lamlendige spierziektes.. Maar het lukt niet... En het feit dat mijn arrogantie héél vervelend is neemt niet weg dat ik gelijk heb..
Maar kom gerust een keer naar utrecht toe als je denkt dat ik irl niks voor stel
Ik slacht je 2 keer voordat ik je aan je ouders voer....
quote:Ik kwam toch ook met een reactie
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:07 schreef onlogisch het volgende:[..]
kom jij is met een definitie van n00b.......
pssssst en plaats dan een nieuwe reactie om niet zo voor lul te staan
[qouting-op-de-noob]
Jezes, als je leven bestaat uit iemand de grond in flamen.. damn wat heb ik een medelijden met jouw I feel sorry for your parents. (Ik heb medelijden met je ouders.. kan begrijpen als je geen engels begrijpt, iemand met zo'n niveau)
JIJ was degene die als eerste de discussie probeerde te omzeilen, mongool... En btw er was maar een hele kleine simpele discussie waar jij je gelijk al lang niet meer in probeert te overtuigen. En waar voor jou ook al lang geen "winst" meer te behalen valt... Je gooit het maar weer over een andere boeg. ..
Ik hoef niet lang na te denken over mijn weerwoord, ik heb ook nog een sociaal leven.
ow maar je reageert wel steeds in een tijdsbestek van een uur..
Dus terwijl je met je "vrienden" zit te chillen ga je ook nog af en toe even op fok.. leugenaar. Dus je hebt steeds om het uur effe "sociaal contact" om daarna weer op fok te vertoeven en met je postaantal van 2000 te pronken .. Haha ik hoef niet op te scheppen en onzeker te doen over sociale contacten... als ik een avondje alleen aan computeren besteed hoef ik geen excuses te gaan verzinnen "dat ik wél een sociaal leven heb". En het feit dat ik nu waarschijnlijk tot 23:30 achter de pc blijf zitten betekent niet dat ik om 1 uur geen 4 uur achter elkaar ga stampen op drumm and bass , maar blijf vooral ongegrond concluderen dat jij wél een sociaal leven hebt en ik niet
Dat jij hier alleen maar op weer-woorden zit te wachten zegt meer over jouw als over mij. Ronduit triest dus. Je hoeft je eigen leven niet te vergelijken met die van andere, andere mensen hebben af en toe nog wellis wat anders te doen als fokken, sociale contacten enzo, zegmaar. Wachten op weerwoorden, how sad.... but true Zal ik je verder ook niet mee plagen, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n ventje bent.
Nu begin je weer over je zogenaamde sociale contacten op te scheppen. Nogmaals waar haal je de informatie vandaan dat ik er geen heb? En jij wou zeggen dat je steeds effe snel post, dan weer gaat socializen, en dan weer gaat posten muhahaha, ik kan nu toch echt met zekerheid concluderen dat jij echt een paar flinke issues hebt, gecombineerd met een totaal gebrek van enige maten ofwel familie En daar lach ik om, echt waar..
Dit was allang geen discussie meer met bijbehorende argumenten. En dat komt om heel eerlijk te zijn alleen door jou omdat jij het opeens over andere dingen ging hebben terwijl je als je sec naar alle feiten kijkt gewoon fout zat... Dwaas...
"en dus maar gaat schelden" Ja inderdaad, want met jouw soort is niet normaal te praten wanneer ze zelf al stiekem tot de conclusie zijn gekomen dat ze hun meerdere wederom hebben gevonden En aangezien je zelf ook gezellig mee probeert te flamen (waarmee je jezelf op een buitensporige wijze voor schut zet, maar goed) mag ik je met een gerust hart op hilarische toon ontdoen van je zogenaamde "schild" wat internet heet om je uiterlijk en je eigenlijke (sociale) gebreken verborgen te houden... sociale contacten my ass, infantiele dorpsgek
Je hebt het over Misplaatste arrogantie. Pff, dat is geen arrogantie, dat is op de hoogte zijn van je eigen marktwaarde.
welke marktwaarde?? Jij vindt een hoger aantal posts gelijk staan aan een hogere marktwaarde?? HAHAHAHA wat ben jij triest... Dus als ik jou als mijn grote voorbeeld neem en mijn "marktwaarde" ga verbeteren door zoveel mogelijk bagger te posten, mag ik ook meedoen in een discussie omdat ik eindelijk geen newbee meer ben en 2000 posts heb... HAHAHA, MONGOOL ... Deze zin gebruik je vaak... "zegt de man met 250 posts tegen de "king" met 2000 posts" Maar een hoger postaantal en dus een hogere marktwaarde (hahaha) is echt geen toegevoegde waarde in de echte wereld waar het gewoon draait om normaal redeneren en je niet te bekommeren over hoeveel iemand in de voorgaande tijd al geblaat heeft (gepost heeft, dus)
Dat jij aan arrogantie denkt zal wel komen omdat jij een heel lage dunk van jezelf hebt, wat overigens heel terecht is. Blijf nog maar lekker fokken tot een uur of 2 vanacht... dan ga ik lekker stappen.. iets wat iemand met een social life ook nog wellis doet
HAHAHA dit had ik nog niet eens gelezen... Voor de 3e keer onzeker doen over je vermeende sociale leven... Nógmaals, ik hoef me niet te bewijzen. En dat jij als argumenten (die nergens op gebaseert zijn) aanvoert dat "ik een sociaal leven heb en jij lekker nieeeet... lekker puuuuh" bewijst alleen maar het tegenovergestelde. Dat jij dus eigenlijk helemaal geen vrienden hebt en je je weer mag afvragen waarom je "stapmaten" vanavond op mysterieuze wijze verdwijnen nadat je hun entree en bier hebt betaald .... NERD
[/qoutend-op-de-noob]
Reageer dan gewoon weer ontopic op de flame kenkardwaas, in plaats van iemand te qouten die me hier niet moet hebben
quote:u heeft goed geandwoort
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
huh?
lijkt me niet dus...
quote:iemand met een iq van 141 die oppast?
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
gem. aantal posts 21
IQ 141lijkt me niet dus...
laat me niet lachen
Áls hij weer met een reactie komt is het weer probeert hij waarschijnlijk weer op een totale misplaatste manier en op totale irrelevantie punten te scoren... Want echt reageren met zogenaamde redeneringen kan hij helaas niet...
Zo draait de fag ook weer om mijn laatste reactie (die lange) heen..
quote:Op mij maak je in iedergeval geen indruk met grote lapen tekst en moeilijke woorden. Dat je niet kan zeggen wat je wil zeggen in een paar zinnen is jouw gebrek.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:24 schreef Bignik het volgende:
Ik snap dat mensen tegen me zijn, maar als je alles is netjes naleest kan je wel tot de conclusie komen dat onlogisch het leven niet verdient heeftÁls hij weer met een reactie komt is het weer probeert hij waarschijnlijk weer op een totale misplaatste manier en op totale irrelevantie punten te scoren... Want echt reageren met zogenaamde redeneringen kan hij helaas niet...
Zo draait de fag ook weer om mijn laatste reactie (die lange) heen..
Maar ik kan een ding zeggen, ik ken jou type. En ik weet ook hoe ze ongeveer in het echt zijn. Jij bent zo sneu dat je iemand niet geboren wenst aan de hand van een paas stukken tekst. Jou gebrek.
quote:Uuuhm ik was niet degene die begon met onzin uit te kramen...
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:35 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Op mij maak je in iedergeval geen indruk met grote lapen tekst en moeilijke woorden. Dat je niet kan zeggen wat je wil zeggen in een paar zinnen is jouw gebrek.
Maar ik kan een ding zeggen, ik ken jou type. En ik weet ook hoe ze ongeveer in het echt zijn. Jij bent zo sneu dat je iemand niet geboren wenst aan de hand van een paas stukken tekst. Jou gebrek.
quote:zie je nou dat ik niet de enige bent die een tering hekel aan je hebt......
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:47 schreef Bignik het volgende:[..]
Uuuhm ik was niet degene die begon met onzin uit te kramen...
Ik vroeg me af waarom hij mij iets verweet wat ik niet deed (lemmingen)
Als hij me er netjes op attendeerde in plaats van gelijk mods te waarschuwen met een misplaatste arrogantie waar zelfs volkert nog wat van kan leren....
En dát terwijl z'n beschuldiging fout was... Kort samengevat was zijn boodschap daarna.... "Ik heb aql 2000 posts en jij maar 170, hou je bek dus maar"
Sorry maar ik kan gewoon niet toelaten dat lulletje rozenwaters zich op internet als alleswetende 1337s gaan profileren...
Maar de man weet zelf ook wel dat hij maar een triest geval is.. En waarschijnlijk heeft hij er moeite mee dat ik dat door heb...
ik heb al 5 reacties gezien van mensen die daar net zo over denken.....
gaat er bij jou nu geen lichtje branden????
quote:Get a life man, dat zo iets triviaals je zo aanspreekt, dat maakt je wel een heel erg sneu persoon.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:47 schreef Bignik het volgende:[..]
Uuuhm ik was niet degene die begon met onzin uit te kramen...
Ik vroeg me af waarom hij mij iets verweet wat ik niet deed (lemmingen)
Als hij me er netjes op attendeerde in plaats van gelijk mods te waarschuwen met een misplaatste arrogantie waar zelfs volkert nog wat van kan leren....
En dát terwijl z'n beschuldiging fout was... Kort samengevat was zijn boodschap daarna.... "Ik heb aql 2000 posts en jij maar 170, hou je bek dus maar"
Sorry maar ik kan gewoon niet toelaten dat lulletje rozenwaters zich op internet als alleswetende 1337s gaan profileren...
Maar de man weet zelf ook wel dat hij maar een triest geval is.. En waarschijnlijk heeft hij er moeite mee dat ik dat door heb...
quote:Ik hou gewoon van de discussie en daarna dit soort mensen verbaal te executeren... Heb ik geen problemen mee..
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:52 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Get a life man, dat zo iets triviaals je zo aanspreekt, dat maakt je wel een heel erg sneu persoon.
Beetje rare zinnen maar goed..
quote:idd maar ja de beste man voelt zich zelf natuurlijk "the man"
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:54 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat ben jij een ettertje zeg
terwijl het gewoon een sukkel is zoals vele beamen
quote:Je krijgt hier egt een harde plasser van he.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:57 schreef Bignik het volgende:[..]
Ik hou gewoon van de discussie en daarna dit soort mensen verbaal te executeren... Heb ik geen problemen mee..
Het is maar een forum en daar mag je in schrijftaal praten...
Irl gaan discussies me al snel vervelen, maar als iemand die zich achter z'n pc verschuilt, opschept over zijn neppe social life en mij beschuldigt dat ik alleen maar op fok zit (terwijl ik gem. 7 heb en hij 20) zich zó gedraagt kan die de bal hard terug verwachtenBeetje rare zinnen maar goed..
quote:je blijft denken dat je gelijk hebt...... maar als er zoveel mensen al reacties plaatsen dat je gewoon een triest mannetje bent....... is het dan niet eens tijd om de waarheid onder ogen te zien???
Ik hou gewoon van de discussie en daarna dit soort mensen verbaal te executeren... Heb ik geen problemen mee..
Irl gaan discussies me al snel vervelen, maar als iemand die zich achter z'n pc verschuilt, opschept over zijn neppe social life en mij beschuldigt dat ik alleen maar op fok zit (terwijl ik gem. 7 heb en hij 20) zich zó gedraagt kan die de bal hard terug verwachtenBeetje rare zinnen maar goed..
quote:Meld je aan voor het leger ofzo, agressieve debiel!
Hij zei net : "Discussies IRL hem al snel gaan vervelen....... misschien komt dat door het feit dat mensen irl ook al snel geirriteerd raken door hem.........
Wij zitten hier op fok en walgen al van hem.......... irl zal het dus nog wel een graadje erger zijn....... dus denkt ie....... irl moeten ze me al niet misschien dat ze op internet niet direct door hebben wat voor kneus ik eigenlijk ben....... maar beste jongen........ wij hebben jou allang door je bent en blijft gewoon een sukkeltje
quote:Haha nu kom je opeens wel effe uit je hoekje
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:52 schreef onlogisch het volgende:[..]
zie je nou dat ik niet de enige bent die een tering hekel aan je hebt......
ik heb al 5 reacties gezien van mensen die daar net zo over denken.....
gaat er bij jou nu geen lichtje branden????
Je beschuldigt mij van een eenzaam bestaan....
Waar haal je die wijsheid vandaan als JIJ 20 posts per dag plaatst tegenover mijn 7. Nee ook posten heeft er niks mee te maken..
Maar aangezien ik mij vrij diep in de materie bevindt van wat er in mensen hun hoofden rondspookt kan ik concluderen dat je eigenlijk helemaal geen leven hebt, en daarom maar andere van een "loner" bestaan gaat beschuldigen en je eigen sociale leven de hemel in gaat prijzen
Dag dag, ik weet dat ik gelijk heb, en het feit dat er eventuele mede-corpulente geeks zich achter jou scharen zegt me niks...
Maar de uitnodiging staat nog steeds, zodat ik je kan laten zien hoe weinig ik in real life voorstel..
Ik ben arrogant als de moederneuker, maar ik kan het me veroorloven
Ik wil best laten zien wat voor "eenzame pc-monitor starende nerd" ben... Ik zou zeggen, waar in utrecht spreken we af???
quote:Haha, jij bewijst wel dat de topicstarter gelijk heeft over zijn theorie
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:05 schreef Bignik het volgende:
Ik zou zeggen, waar in utrecht spreken we af???
Echt slim ben je niet
quote:Je gebruikt wederom een hele hoop woorden maar je zegt in feite niks..... da's typerend voor jou........
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:05 schreef Bignik het volgende:[..]
Haha nu kom je opeens wel effe uit je hoekje
Tuurlijk irriteren mensen zich aan mijn wijsheid... Heel logisch...
Feit is wel dat jij geen kant meer op kan en niet meer op de eigelijke discussie kan reageren...
Ik weet dat nerds en geeks het altijd voor elkaar opnemen en op internet altijd opscheppen over hun zogenaamde sociale bezigheden (zie ook jouw miezerige pogingen waarin je tot 3 keer onzeker overkomt en opschept over je sociale leven)Je beschuldigt mij van een eenzaam bestaan....
Waar haal je die wijsheid vandaan als JIJ 20 posts per dag plaatst tegenover mijn 7. Nee ook posten heeft er niks mee te maken..
Maar aangezien ik mij vrij diep in de materie bevindt van wat er in mensen hun hoofden rondspookt kan ik concluderen dat je eigenlijk helemaal geen leven hebt, en daarom maar andere van een "loner" bestaan gaat beschuldigen en je eigen sociale leven de hemel in gaat prijzen![]()
![]()
Dag dag, ik weet dat ik gelijk heb, en het feit dat er eventuele mede-corpulente geeks zich achter jou scharen zegt me niks...
Maar de uitnodiging staat nog steeds, zodat ik je kan laten zien hoe weinig ik in real life voorstel..Ik ben arrogant als de moederneuker, maar ik kan het me veroorloven
Ik wil best laten zien wat voor "eenzame pc-monitor starende nerd" ben... Ik zou zeggen, waar in utrecht spreken we af???
En vertel me nou is 1 ding..... (en zeg niet : omdat ik gelijk heb)
maar hoezo denk je dat ik "geen kant meer op kan"
oh..... gister zei je "je leuke dagen op fok zijn voorbij........ ik merk er eerlijk gezegd nog niet erg veel van" zou je daar spoedig verandering in willen brengen
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:08 schreef Conflict het volgende:[..]
Haha, jij bewijst wel dat de topicstarter gelijk heeft over zijn theorie
Echt slim ben je niet
quote:Ik heb ook gelijk
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:59 schreef onlogisch het volgende:[..]
je blijft denken dat je gelijk hebt...... maar als er zoveel mensen al reacties plaatsen dat je gewoon een triest mannetje bent....... is het dan niet eens tijd om de waarheid onder ogen te zien???
Alleen jij vindt dat het aantal posts je marktwaarde weergeeft...
Ik vindt dat woorden en wijsheden dat doen...
Je laat duidelijk zien dat je alleen maar durft te reageren omdat er nu een paar mensen zich irriteren aan mij, daarvoor durfde je niet op die lange lap tekst te reageren
Je bent nu blij dat er wat mensen tegen me zijn...
Maar ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij een héél triest ventje bent..
Maar ook je argument: "je hebt ongelijk omdat een paar mensen zich ergeren aan je arrogantie" zal in jouw zieke gedachtegang wel heel sterk zijn... zolang je maar diep van binnen weet hoe het zit vind ik alles best
Mijn arrogantie is niet te bestrijden
quote:Misschien een strak plan om het hierbij te laten en dat eikeltje lekker in zijn sop gaar te laten koken
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:11 schreef onlogisch het volgende:[..]
quote:Haha mongool, hij was degene die beweerde dat ik een nerd ben die zijn hele leven achter de pc zit
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:08 schreef Conflict het volgende:[..]
Haha, jij bewijst wel dat de topicstarter gelijk heeft over zijn theorie
Echt slim ben je niet
--edit-- srry maar dit moet ik even kwijt.... Je hoofd
HAHAHAHA
geen goed argument inderdaad maar we weten allemaal dat ik qua argumentatie en redenatie gewoon 1000 keer sterker ben...
Lees alles nog maar is op je gemak terug...
Als je niet op mijn arrogantie let kan je maar één ding concluderen...
Ik spreek de harde waarheid en onlogisch gaat geen, maar dan ook echt geen een keer in op de "discussie"
Nogmaals, conflict, je hoofd hahhahahaha
[Dit bericht is gewijzigd door Bignik op 11-10-2003 19:17]
quote:ik hoor je de hele tijd over arrogantie......
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:12 schreef Bignik het volgende:[..]
Ik heb ook gelijk
Er zijn zat mensen die de daila lama een triest mannetje vinden...
Het feit dat je iemand triest vindt heeft niks te maken met de waarheid...
Ik snap dat het triest is als je zoveel arrogantie bezit... Maar arrogantie is juist "weten wat je marktwaarde is" zoals jij het al zei....Alleen jij vindt dat het aantal posts je marktwaarde weergeeft...
Ik vindt dat woorden en wijsheden dat doen...Je laat duidelijk zien dat je alleen maar durft te reageren omdat er nu een paar mensen zich irriteren aan mij, daarvoor durfde je niet op die lange lap tekst te reageren
![]()
![]()
Je bent nu blij dat er wat mensen tegen me zijn...
Maar ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij een héél triest ventje bent..
Maar ook je argument: "je hebt ongelijk omdat een paar mensen zich ergeren aan je arrogantie" zal in jouw zieke gedachtegang wel heel sterk zijn...zolang je maar diep van binnen weet hoe het zit vind ik alles best
Mijn arrogantie is niet te bestrijden![]()
Wie zegt dat je arrogantie bezit??????
quote:anders lees je het ff goed
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:13 schreef Bignik het volgende:[..]
Haha mongool, hij was degene die beweerde dat ik een nerd ben die zijn hele leven achter de pc zit
(maar toch ook een newbee ben met m'n 170 posts)
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 11-10-2003 19:16]
quote:Misschien moet je wat minder zuipen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:13 schreef Bignik het volgende:[..]
Haha mongool, hij was degene die beweerde dat ik een nerd ben die zijn hele leven achter de pc zit
(maar toch ook een newbee ben met m'n 170 posts)
--edit-- srry maar dit moet ik even kwijt.... Je hoofd
![]()
![]()
HAHAHAHA
geen goed argument inderdaad maar we weten allemaal dat ik qua argumentatie en redenatie gewoon 1000 keer sterker ben...
Lees alles nog maar is op je gemak terug...
Als je niet op mijn arrogantie let kan je maar één ding concluderen...
Ik spreek de harde waarheid en onlogisch gaat geen, maar dan ook echt geen een keer in op de "discussie"
Nogmaals, conflict, je hoofd hahhahahaha
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:16 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap niet dat jullie ingaan op iemand die zo op zijn eigen bewoording en argumentatie geilt.
Ik krijg dan meteen een beeld van zo'n persoon:Middelmatig intelligent maar denkt persoonlijk een intellectueel te zijn Weinig vrienden. Heeft geen broers of zussen. Doet niet aan een sport. Heeft een goede verstandhouding met zijn moeder, maar niet met zijn vader. Heeft aanpassingsproblemen op school vanwege gedragsproblemen. Kijkt veel naar VPRO Autoriteits conflicten komen veel voor in het milieu waarin user is opgegroeid.
quote:ander probeer jij is een keer een goed weerwoord te verzinnen
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:15 schreef onlogisch het volgende:[..]
anders lees je het ff goed
Maak trouwens ook is een fotoboek aan, ik wil ook jouw misvormde hoofd graag aanschouwen
quote:Ik denk dat een bedplasser ook bij dat profiel hoort.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:16 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap niet dat jullie ingaan op iemand die zo op zijn eigen bewoording en argumentatie geilt.
Ik krijg dan meteen een beeld van zo'n persoon:Middelmatig intelligent maar denkt persoonlijk een intellectueel te zijn Weinig vrienden. Heeft geen broers of zussen. Doet niet aan een sport. Heeft een goede verstandhouding met zijn moeder, maar niet met zijn vader. Heeft aanpassingsproblemen op school vanwege gedragsproblemen. Kijkt veel naar VPRO Autoriteits conflicten komen veel voor in het milieu waarin user is opgegroeid.
quote:zegt het mongooltje met een neppe foto.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:19 schreef Bignik het volgende:[..]
ander probeer jij is een keer een goed weerwoord te verzinnen
Maak trouwens ook is een fotoboek aan, ik wil ook jouw misvormde hoofd graag aanschouwen
quote:HAHAHHA kijk hoe stil onlogisch was na mijn lange lap waarheid, en nu weer aan het posten is omdat ie merkt dat niet iedereen mijn egostrelende gedrag verdraagt..
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:19 schreef onlogisch het volgende:[..]
![]()
Nogmaals, onlogisch, het is erg duidelijk geworden...
Je houdt je stil totdat de gelegenheid komt dat je alles weer over een andere boeg kan gooien en hetgeen waar het eigenlijk om ging zoveel mogelijk probeert te vermijden....
Bring it on
Ben nu weg tot een uur of 4 maar daarna zal ik wel weer een kijken
Try ur best
p.s. Ooit gehoord van Rotemetoot
[Dit bericht is gewijzigd door Bignik op 11-10-2003 19:24]
quote:Wijsheid is niet in woorden te omvatten, maar in de stilte er omheen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:23 schreef Bignik het volgende:[..]
HAHAHHA kijk hoe stil onlogisch was na mijn lange lap waarheid, en nu weer aan het posten is omdat ie merkt dat niet iedereen mijn egostrelende gedrag verdraagt..
Nogmaals ik weet dat ik slimmer ben dan jullie allemaal, en de bronnen ga ik niet aankaarten want dat het argument "ik heb gelijk want ik heb een ziekelijk hoog iq" is bijna even slecht als het argument van onlogisch "ik heb meer posts dus ik heb gelijk"Nogmaals, onlogisch, het is erg duidelijk geworden...
Je houdt je stil totdat de gelegenheid komt dat je alles weer over een andere boeg kan gooien en hetgeen waar het eigenlijk om ging zoveel mogelijk probeert te vermijden....![]()
Bring it on
Of zo iets, weet niet meer precies hoe ie ging. .
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 11-10-2003 19:25]
quote:Superuli is hoogbegaafd
HAHAHHA kijk hoe stil onlogisch was na mijn lange lap waarheid, en nu weer aan het posten is omdat ie merkt dat niet iedereen mijn egostrelende gedrag verdraagt..
Nogmaals ik weet dat ik slimmer ben dan jullie allemaal, en de bronnen ga ik niet aankaarten want dat het argument "ik heb gelijk want ik heb een ziekelijk hoog iq" is bijna even slecht als het argument van onlogisch "ik heb meer posts dus ik heb gelijk"Nogmaals, onlogisch, het is erg duidelijk geworden...
Je houdt je stil totdat de gelegenheid komt dat je alles weer over een andere boeg kan gooien en hetgeen waar het eigenlijk om ging zoveel mogelijk probeert te vermijden....![]()
Bring it on
quote:Hey hansworst ga eens een discussie met mij aan a.u.b.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:23 schreef Bignik het volgende:
=geblaat=
quote:
Nogmaals ik weet dat ik slimmer ben dan jullie allemaal, en de bronnen ga ik niet aankaarten want het argument "ik heb gelijk want ik heb een ziekelijk hoog iq" is bijna even slecht als het argument van onlogisch "ik heb meer posts dus ik heb gelijk"Nogmaals, onlogisch, het is erg duidelijk geworden...
Bring it on
Ben nu weg tot een uur of 4 maar daarna zal ik wel weer een kijken
![]()
Try ur bestp.s. Ooit gehoord van Rotemetoot
Is dit je moeder trouwens?
quote:Zulke reacties in iemands fotoboek zetten, hoe zielig kan je zijn?
hahahahhaa wat een kankerkop..
HAHAHAHA
shiiit lig hier te gieren van het lachen...
Verschuil je maar lekker achter je pc daapje..
quote:En dan beweert iemand die een super hoog IQ heeft, perfectie is.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:26 schreef Conflict het volgende:[..]
Zulke reacties in iemands fotoboek zetten, hoe zielig kan je zijn?
Ik vermaak me kostelijk om je Bignik.
Ik ga even boodschappen doen, dat is leuker dan jouw quasi-intellectuele posts te moeten lezen. En het leuke is ook nog eens dat ik er echt een tering hekel aan heb om boodschappen te doen.
Voel je maar de bink, zodra je weer in de realiteit des levens komt zal je moeten uitkijken wat je zegt.
Wat je verkoopt aan de buitenkant is al zo rot dat mensen van nature op je afknappen.
Heb een goede avond, geniet van je overwinning op internet. Daar waar je post gelezen is door een twintig-tal mensen. Daar waar je je kunt wentelen in je eigen geloof dat je echt zo stoer en intelligent bent.
PS:
Straks zet ik mijn computer uit en dan is alles wat jij gezegd hebt verdwenen, opgelost in het digitale niets. Internet is een zwart gat voor mensen zoals jij.
Alle energie die jij erin steekt wordt opgezogen en komt nooit meer terug.
quote:Sorry kon het niet laten
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:33 schreef Xebrozius het volgende:[..]
En dan beweert iemand die een super hoog IQ heeft, perfectie is.
Ik vermaak me kostelijk om je Bignik.
Ik ga even boodschappen doen, dat is leuker dan jouw quasi-intellectuele posts te moeten lezen. En het leuke is ook nog eens dat ik er echt een tering hekel aan heb om boodschappen te doen.
Voel je maar de bink, zodra je weer in de realiteit des levens komt zal je moeten uitkijken wat je zegt.
Wat je verkoopt aan de buitenkant is al zo rot dat mensen van nature op je afknappen.Heb een goede avond, geniet van je overwinning op internet. Daar waar je post gelezen is door een twintig-tal mensen. Daar waar je je kunt wentelen in je eigen geloof dat je echt zo stoer en intelligent bent.
PS:
Straks zet ik mijn computer uit en dan is alles wat jij gezegd hebt verdwenen, opgelost in het digitale niets. Internet is een zwart gat voor mensen zoals jij.
Alle energie die jij erin steekt wordt opgezogen en komt nooit meer terug.
Weer iemand die op een reeks zinnen baseert hoe iemand in werkelijkheid is
Ik weet heus wel dat mijn asociale zelfstrelende gedrag irl niet door de beugel kan... maar hier kan je je vrij uiten
Dus doe ik dat ook naar mensen die zich "onjuist" opstellen naar hun meerdere...
Gaaap, nogmaals zie ik mezelf tien keer sterker uit de hoek komen als jullie zonder al die emotionele op niks gebaseerde fuckface-argumenten...
Ik hoef mijn sociale leven hier op internet niet te bewijzen....
Ook is het grappig hoe mensen met hoofden en dode ogen als jullie zich in het ware leven weer lekker koest houden als ik langs jullie loop en dan grijns op de kop die er op je romp zit
Is je zus wél beter gelukt? Dan play en neuk ik haar wel even...
Het feit dat ik "een hoog iq" heb zegt niks en ik pronk er ook niet mee...
Graag zie ik van jullie kant ook minder teksten waarin jullie zogenaamd stoer doen over jullie social lifes (en er lappe teksten over schrijven)..
Ik bedoel, hoe onzeker, eenzaam en triest ben je wel niet als je verhalen aan onbekenden moet verkondigen over "hoe veel vrienden en hoe een sociaal dier" je wel niet hebt/bent (respectievelijk)
Wederom een schaterlach van mijn kant en een nekschot naar jullie
quote:weet je als je VWO doet wil dat nog niet zeggen dat je slim bent, en een sociaal leven heb je gewoon niet. punt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:46 schreef Bignik het volgende:[..]
Sorry kon het niet laten
Effe snel dan...Weer iemand die op een reeks zinnen baseert hoe iemand in werkelijkheid is
Ik weet heus wel dat mijn asociale zelfstrelende gedrag irl niet door de beugel kan... maar hier kan je je vrij uiten
Dus doe ik dat ook naar mensen die zich "onjuist" opstellen naar hun meerdere...
Gaaap, nogmaals zie ik mezelf tien keer sterker uit de hoek komen als jullie zonder al die emotionele op niks gebaseerde fuckface-argumenten...
Ik hoef mijn sociale leven hier op internet niet te bewijzen....Ook is het grappig hoe mensen met hoofden en dode ogen als jullie zich in het ware leven weer lekker koest houden als ik langs jullie loop en dan grijns op de kop die er op je romp zit
Is je zus wél beter gelukt? Dan play en neuk ik haar wel even...
Het feit dat ik "een hoog iq" heb zegt niks en ik pronk er ook niet mee...
Graag zie ik van jullie kant ook minder teksten waarin jullie zogenaamd stoer doen over jullie social lifes (en er lappe teksten over schrijven)..
Ik bedoel, hoe onzeker, eenzaam en triest ben je wel niet als je verhalen aan onbekenden moet verkondigen over "hoe veel vrienden en hoe een sociaal dier" je wel niet hebt/bent (respectievelijk)Wederom een schaterlach van mijn kant en een nekschot naar jullie
Ik bedoel wie de neuk gaat er nu al weg om dan om 4 uur terug te komen? Heb je soms een lanparty ofzo?
quote:Een halve verjaardag + uitgaan als je het dan echt zó graag wil weten..
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:48 schreef pimpin het volgende:[..]
weet je als je VWO doet wil dat nog niet zeggen dat je slim bent, en een sociaal leven heb je gewoon niet. punt.
Ik bedoel wie de neuk gaat er nu al weg om dan om 4 uur terug te komen? Heb je soms een lanparty ofzo?
Nice fucking witcha bitchezzz (om het wiggerish uit te drukken (wat gelijk staat aan jullie vaardigheden))
quote:Doe eens gek.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:52 schreef Bignik het volgende:[..]
(nee mijn foto is niet echt, wil hem wel plaatsen op verzoek)
quote:Wrong.
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:46 schreef Bignik het volgende:Ik weet heus wel dat mijn asociale zelfstrelende gedrag irl niet door de beugel kan... maar hier kan je je vrij uiten
Kappen nu.
quote:Op welf gedeelte van mijn tekst baseer je dat ik wel een sociaal leven heb?
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:46 schreef Bignik het volgende:
Sorry kon het niet laten
Effe snel dan..
Wederom een schaterlach van mijn kant en een nekschot naar jullie
Sowieso verbaal overwicht maakt je niet slimmer, je functioneert op meerdere vlakken.
Bignik heeft een eerste en laatste waarschuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |