Dan maar hier, vind het toch niet helemaal hier passen Winkeldieven....
en het topic over het 'gelijk' van het personeel is gelukkig dicht hier!
Het blijkt dus dat Anja helemaal niets had gestolen..
Er is hier dus sprake van zinloos geweld!
Je zou dit gebeurde nu ook kunnen opvatten als zinloos geweld.
-edit- en met 10 mannen op een vrouw van 40 kilo intrappen is ook echt stoer..
Laat dit ook een goed voorbeeld zijn waarom het absoluut onaanvaardbaar is dat mensen eigen rechter gaan spelen! Zoals net al door iemand opgemerkt: dan moeten we allemaal voor ons leven vrezen als we er niet volgens de 'norm' uitzien en per ongeluk het winkelalarm afgaat..
(dit is mij al meerdere malen overkomen! )
En kom nou ook niet met opmerkingen als: "ze was het wel van plan"
Bullsjips.. dan kunnen we iedereen wel opsluiten!
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 11-10-2003 15:50]
Ik vind het walgelijk wat ze met die vrouw gedaan hebben (ook al had ze me misschien wat gejat en ik keur stelen niet goed) en ik hoop dat ze allemaal zeepjes gaan oprapen in de gevangenis.
quote:Een stukje uit het artikel. Ik begin steeds meer te walgen van die gootfiguren die deze arme vrouw gewoon doodgetrapt hebben.
Volgens hoofdofficier De Wit gingen in eerste instantie twee of drie medewerkers achter de vrouw aan, omdat zij haar de winkel zagen verlaten met een plastic tas met daarin een blikje. Buiten vroegen zij of zij in haar tas mochten kijken. Joos gaf hiervoor toestemming. De vrouw bleek over een bonnetje te beschikken, waaruit bleek dat zij de drank daadwerkelijk had afgerekend.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 10-10-2003 17:20]
quote:Als ze niets gestolen had is er toch ook geen sprake van eigen rechter spelen? Wat een onzin weer...
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:45 schreef Ole het volgende:
R.I.P Anja...
Dan maar hier, vind het toch niet helemaal hier passen Winkeldieven....en het topic over het 'gelijk' van het personeel is gelukkig dicht hier!
Er is hier dus sprake van zinloos geweld!Laat dit ook een goed voorbeeld zijn waarom het absoluut onaanvaardbaar is dat mensen eigen rechter gaan spelen! Zoals net al door iemand opgemerkt: dan moeten we allemaal voor ons leven vrezen als we er niet volgens de 'norm' uitzien en per ongeluk het winkelalarm afgaat..
(dit is mij al meerdere malen overkomen! )En kom nou ook niet met opmerkingen als: "ze was het wel van plan"
Waar het mij ook over gaat: mensen oordeel niet zo snel!
quote:wel.. want ze dachten dat ze gestolen had!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als ze niets gestolen had is er toch ook geen sprake van eigen rechter spelen? Wat een onzin weer...
Joos had niets gestolen bij Dirk
Anja Joos, de vrouw die maandag in de Pijp dusdanig werd mishandeld dat zij overleed, had niets gestolen bij de Dirk van den Broek op het Marie Heineken-plein. Dat heeft hoofdofficier van justitie De Wit bekendgemaakt.
Joos werd door vijf medewerkers achtervolgd, omdat zij vermoedden dat ze hondenvoer en bier had gestolen. Op het Gerard Douplein werd ze tegen de grond gewerkt en mishandeld. Ook omstanders zouden geweld hebben gebruikt.
Naast de vijf supermarktmedewerkers pakte de politie in de loop van de week nog twee mannen op. Een van hen is weer op vrije voeten gesteld. >>>
Joos liet kassabon van bier zien
Volgens hoofdofficier Leo de Wit gingen in eerste instantie twee of drie medewerkers achter de vrouw aan, omdat zij haar de winkel zagen verlaten met een plastic tas met daarin een blikje. Buiten vroegen zij of zij in haar tas mochten kijken. Joos gaf toestemming.
De vrouw bleek over een bonnetje te beschikken, waaruit bleek dat zij de drank daadwerkelijk had afgerekend. Een van de medewerkers bood daarop zijn verontschuldigingen aan.
Dat Joos (43) het blikje bier heeft afgerekend is later ook gebleken uit videobeelden van een bewakingscamera in de supermarkt. >>>
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 10-10-2003 16:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Brick_Top op 10-10-2003 16:57]
quote:
R.I.P Anja...
Er is hier dus sprake van zinloos geweld!Laat dit ook een goed voorbeeld zijn waarom het absoluut onaanvaardbaar is dat mensen eigen rechter gaan spelen! Zoals net al door iemand opgemerkt: dan moeten we allemaal voor ons leven vrezen als we er niet volgens de 'norm' uitzien en per ongeluk het winkelalarm afgaat..
(dit is mij al meerdere malen overkomen! )En kom nou ook niet met opmerkingen als: "ze was het wel van plan"
Aannames en eigenrichting met de dood als gevolg.
Onaanvaartbaar, gelukkig was Benno er als de kippen bij om deze laffe daad te veroordelen.
quote:hmm zo zie je maar weer hoe verhalen rond gaan..
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:56 schreef Ole het volgende:
bron: at5.nl
Joos had niets gestolen bij DirkAnja Joos, de vrouw die maandag in de Pijp dusdanig werd mishandeld dat zij overleed, had niets gestolen bij de Dirk van den Broek op het Marie Heineken-plein. Dat heeft hoofdofficier van justitie De Wit bekendgemaakt.
Joos werd door vijf medewerkers achtervolgd, omdat zij vermoedden dat ze hondenvoer en bier had gestolen. Op het Gerard Douplein werd ze tegen de grond gewerkt en mishandeld. Ook omstanders zouden geweld hebben gebruikt.
Naast de vijf supermarktmedewerkers pakte de politie in de loop van de week nog twee mannen op. Een van hen is weer op vrije voeten gesteld. >>>
quote:juist niet.. zie eerdere post van mij..
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:57 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Hmm hoorde op het nieuws zojuist dat ze inderdaad wat gestolen had, een blikje/blikjes bier en wat hondenvoer.. Geen idee wat er waar van is
quote:die stond er nog niet toen ik begon te typen
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:59 schreef Ole het volgende:[..]
juist niet.. zie eerdere post van mij..
quote:dat is waar.. was hem zelf aan het editten
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:02 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
die stond er nog niet toen ik begon te typen
zie mijn vorige post..
quote:Waar lees je dat?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:01 schreef SittingDuck het volgende:
Gejat of niet gejat, vind het erger dat het WEER die "buitenlanders" zijn...
quote:Nee toch? toch zowel "Nederlanders" als "Marokkanen" ??
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:01 schreef SittingDuck het volgende:
Gejat of niet gejat, vind het erger dat het WEER die "buitenlanders" zijn...
quote:Kijk ole, dit is nou de zognaamde win-win situatie:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:07 schreef Ole het volgende:[..]
Nee toch? toch zowel "Nederlanders" als "Marokkanen" ??
had de junk gestolen, dan mag men ongegeneerd junken trashen, blijkt de junk niet gestolen te hebben, mag men ongegeneerd marokkanen bashen, dat evt. niet alle daders van marokkaanse afkomst zijn, is van onderschikt belang.
Jawel, het blijft feest.
quote:Dank je Dr.Daggla!
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Opgeruimd en weer open.
Winkeldieven.... <--- Daar verder als je vindt dat je al dan niet stelende junks dood mag slaan.
Daar is dit topic niet voor bedoeld..
quote:Yep...
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:34 schreef R2cksson het volgende:. Inderdaad triest...
Ik ben helemaal niet zo links. Maar dat dit heeft kunnen gebeuren zie ik als een achteruitgang van onze maatschappij. We leven toch niet meer in de middeleeuwen, toen mensen gelyncht werden of op de brandstapel gegooid. Soms alleen maar vanwege hun uiterlijk??
Of denk aan landen waar dit soort dingen nu nog steeds gebeuren
, waar handen afgehakt worden, vrouwen gestenigd terwijl ze verkracht zijn???
Maar dan word het uiteindelijk een cirkel die niet meer ophoudt. Of zitten we daar al in?
edit: doodslaan is natuurlijk in elk geval buiten proporties. Maar zo iemand even hard aanpakken is niet erg (als die dus gestolen heeft.....maar dat had ze hier dus niet )
quote:Waar trek je dan die grens?! Dat is het probleem net. Ik vind dat we geen enkele vorm van geweld mogen toestaan als het op zulke gevallen aankomt, want het loopt hoe langer hoe meer uit de hand.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:44 schreef PLAE@ het volgende:
Maar zo iemand even hard aanpakken is niet erg (als die dus gestolen heeft.....maar dat had ze hier dus niet)
En dat Prins Bernard het gebruik van dit zinloze geweld goedkeurt vind ik behoorlijk pijnlijk...
quote:Ik weet dat je dit vast niet kwaad bedoelt, maar het dus kan een beetje verkeerd vallen. Ook al zou ze wel gejat hebben, dan nog is er sprake van zinloos geweld. Snap je wat ik probeer te zeggen, ik probeer je niet af te zeiken of zo
Er is hier dus sprake van zinloos geweld!
quote:Bron?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
Aangezien nu blijkt dat ze haar verrot hebben geschopt omdat ze hen uitgescholden heeft voor kutmarokkanen (en al was gebleken dat ze niets gestolen had) gaat het meer in de richting van etnisch geweld.
quote:ik ga hem ff editten tnx..
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik weet dat je dit vast niet kwaad bedoelt, maar het dus kan een beetje verkeerd vallen. Ook al zou ze wel gejat hebben, dan nog is er sprake van zinloos geweld. Snap je wat ik probeer te zeggen, ik probeer je niet af te zeiken of zo
. Verder sluit ik me bij je posting aan!
quote:Ja.. want het waren allemaal mannen ook nog..
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
Aangezien nu blijkt dat ze haar verrot hebben geschopt omdat ze hen uitgescholden heeft voor kutmarokkanen (en al was gebleken dat ze niets gestolen had) gaat het meer in de richting van etnisch geweld.
Tsssk.. een vrouw slaan Dat is inderdaad mishandelen van een zwakkere groep!
Volgens getuigen hebben zes tot acht jongens (allochtonen) zo'n twee minuten op haar ingetrapt nadat ze al op de grond lag.
Omdat ze hen uitgescholden had voor kutmarokkanen.
Etnisch geweld dus.
quote:Dat heb ik dan niet gezien, excuses, maar hebben de verdachten dat zelf verklaard of is dat bevestigd door meerdere getuigen? Zou wel weer heel makkelijk zijn namelijk. Maar dan nog, als ik tegen iemand zeg onnozele hollander, hoeft hij me nog niet verrot te trappen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:01 schreef NorthernStar het volgende:
Is al de hele middag op het nieuws. En net was de politievoorlichter bij het radio 1 journaal.
quote:Ja dat zei dat figuur van de politie, die gaf een schets wat er gebeurd was. En ze hadden idd getuigen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:07 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dat heb ik dan niet gezien, excuses, maar hebben de verdachten dat zelf verklaard of is dat bevestigd door meerdere getuigen? Zou wel weer heel makkelijk zijn namelijk. Maar dan nog, als ik tegen iemand zeg onnozele hollander, hoeft hij me nog niet verrot te trappen.
Staat waarschijnlijk in de islam dat heroinehoeren minderwaardige zijn, dus worden ze wel vrijgesproken, beroepen op geloof.
Kutland zeg, dat Nederland
quote:Er zijn in jouw hoofd vreemde kronkels zeg.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:25 schreef matthijst het volgende:
Hmmm, zoals Cohen het zei: "je mag het niet zeggen, maar het zijn weer Marokkanen". Kan Raymzter weer een singletje gaan maken.
"we hebben ze niks gedaan en toch willen ze ons haten"...
Grappig dat zelfs een 40-jarige heroinehoer de term kutmarokkanen als bezigt. Moet toch ergens vandaan komen.Staat waarschijnlijk in de islam dat heroinehoeren minderwaardige zijn, dus worden ze wel vrijgesproken, beroepen op geloof.
Kutland zeg, dat Nederland
Ga eens wat door fantaseren en misschien krijgen die kut-jochies ook nog koninklijke lintjes.
quote:Jammer, maar waar. En ze mogen na een paar weekjes tuintjes schoffelen de straat weer op, om nog meer Nederlanders in elkaar te trappen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:07 schreef NorthernStar het volgende:
Etnisch geweld dus.
quote:Wat wil je daarmee zeggen?
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:32 schreef Disorder het volgende:[..]
om nog meer Nederlanders in elkaar te trappen.
quote:Dat Nederlanders drugsverslaafden zijn?
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:33 schreef R2cksson het volgende:[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
quote:Kun je lezen of niet?
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:33 schreef R2cksson het volgende:[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
quote:Ik hoop dat ze de straf krijgen die ze verdienen.. En ook om wat ze gedaan hebben..
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:32 schreef Disorder het volgende:[..]
Jammer, maar waar. En ze mogen na een paar weekjes tuintjes schoffelen de straat weer op, om nog meer Nederlanders in elkaar te trappen.
quote:Dat groepje maakt het er zelf na.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:37 schreef schatje het volgende:
Nouja, de LPF is weer tevreden.
Was dat nou weer dat groepje van 10 Marokkanen die alle Marokkanen een slechte naam geven?
EDIT:
Ze zeiden net nog op het nieuws dat ze ook niet bekend stond als een dievegge. Net zo goed discriminatie van dat personeel dus.
quote:zei ik toch al.. 10 mannen die een vrouw in elkaar trappen...
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
De term die ze gebruikte bleek dus wel terecht te zijn.Was dat nou weer dat groepje van 10 Marokkanen die alle Marokkanen een slechte naam geven?
EDIT:
Ze zeiden net nog op het nieuws dat ze ook niet bekend stond als een dievegge. Net zo goed discriminatie van dat personeel dus.
quote:Volgens mij ben jij geen haar beter dan de lui die nu vastzitten...
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:36 schreef Disorder het volgende:[..]
Kun je lezen of niet?
quote:Ja, het zijn wel echte helden in ieder geval
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:41 schreef Ole het volgende:
zei ik toch al.. 10 mannen die een vrouw in elkaar trappen...
quote:wel grappig dat eerst die junk het "er zelf na" maakte, zij was immers junk, tuig en fragiel en had wat gestolen en was dus schuldig
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:38 schreef Disorder het volgende:[..]
Dat groepje maakt het er zelf na.
En als ik nu een figuur was die helemaal niet zou nadenken zou ik nu zeggen: "Mooi ze ruimen elkaar op!"
Maar.................stel dat deze behulpzame winkelbediendes gemiddeld 5 jaar cel krijgen, is dat dus in totaal iets van 35 jaar.
En dan komt de grap..................wat gaat ons dat kosten?
Het komt erop neer dat we de daders het land uit moeten zetten (en kom nu niet met het verhaal dat ik een racist ben, gewoon de waarheid).
En de junks en alcoholisten die steeds weer overlast veroorzaken (waarvan arme anja er 1 was) aan het werk moeten zetten in de
(nu helaas gesloten) mijnen van Limburg. Doen ze ook wat voor hun geld.
Lijkt mij een strak plan! (en ik meen het nog echt ook....triest he?)
quote:dat bedoelde ik dus met het 'snelle oordelen' van mensen in mijn openingspost!
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:59 schreef Re het volgende:[..]
wel grappig dat eerst die junk het "er zelf na" maakte, zij was immers junk, tuig en fragiel en had wat gestolen en was dus schuldig
quote:Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Iemand die een blikje bier haalt overdag is 99,999999% zeker een alcoholist cq zwerver. En heeft waarschijnlijk al 356 keer iets gejat uit de winkel maar blijft terugkomen.
quote:Anja stond juist bekend als iemand die helemaal geen overlast veroorzaakte en niet als iemand die ooit wat gestolen had.
En de junks en alcoholisten die steeds weer overlast veroorzaken (waarvan arme anja er 1 was)
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:59 schreef SonOfSam het volgende:
Iemand die een blikje bier haalt overdag is 99,999999% zeker een alcoholist cq zwerver.
Sorry, hier haak ik al af
quote:Je hebt vandaag teveel alcohol gehad, waardoor je concentratieproblemen hebt?
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:39 schreef Tijn het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Nee, ik zie door de tranen mn scherm niet meer.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je hebt vandaag teveel alcohol gehad, waardoor je concentratieproblemen hebt?
quote:Ach, je hoeft je niet aangesproken te voelen, want jij hoort waarschijnlijk bij de 0,00001%.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:42 schreef Tijn het volgende:[..]
Nee, ik zie door de tranen mn scherm niet meer.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:36 schreef TranQuil het volgende:
Dit is dus gewoon belachelijk. Ze wisten al dat ze niets gestolen had dus zinloos geweld.(Is er wel zinvol geweld? Alleen zelfverdediging,maar voor de rest....)
Ik ben ook dit soort lui spuugzat en ik ben ook van allochtoons afkomst(turks om precies te zijn).
Ik vind ook dat ze gestraft moeten worden zoals het hoort. Niet zwaarder omdat ze beledigd zouden zijn, maar ook niet minder vanwege hun afkomst. Als je eens wist hoe vaak ik beledigingen in me leven gehad hebt puur vanwege me huidskleur en ik nooit daardoor "getriggerd" ben om iemand verrot te slaan.
"Let it slide" is me houding als iemand me beledigt...
Laat jezelf alsjeblieft nakijken stel malloten.
quote:Denk toch es na man naiefje
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:39 schreef Tijn het volgende:[..]
![]()
![]()
Doe jij je ogen nooit open buiten ofzo.........sjonge jonge
quote:Ja hoor, regelmatig. Als ik bv ff een blikje bier in de supermarkt haal 's middags.
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:42 schreef SonOfSam het volgende:[..]
Doe jij je ogen nooit open buiten ofzo.........sjonge jonge
quote:stond er nog wel.. alleen anders geformuleerd..heb het even vet gemaakt!
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:43 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat zinloosgeweld in de openingspost doorgestreept?
quote:Wat een onzin-edit. Het is zinloos geweld, dat hoef je niet te nuanceren.
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:49 schreef Ole het volgende:[..]
stond er nog wel.. alleen anders geformuleerd..heb het even vet gemaakt!
quote:OK.. je hebt wel gelijk ook.. Maar om het nu weer te editten.. Ik had het idd gister zo moeten laten als het was..
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat een onzin-edit. Het is zinloos geweld, dat hoef je niet te nuanceren.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:44 schreef gelly het volgende:
Dezelfde mensen die eerst het inelkaar schoppen van Anja goedkeurden met "risico van het vak" gaan nu bleren dat de daders kut-marokkanen waren omdat ze niks gestolen had.
quote:Zeker Jaeger bier? Junk.
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:43 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja hoor, regelmatig. Als ik bv ff een blikje bier in de supermarkt haal 's middags.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:44 schreef gelly het volgende:
Wat een triestigheid. Dezelfde mensen die eerst het inelkaar schoppen van Anja goedkeurden met "risico van het vak" gaan nu bleren dat de daders kut-marokkanen waren omdat ze niks gestolen had.Laat jezelf alsjeblieft nakijken stel malloten.
quote:Die drink ik ook idd, 35 cent per halve liter.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:01 schreef Ole het volgende:
Ik gok op Schultenbrau...
Een win-win-win-situatie is het dus (voor sommige)
Je vrouw of vriendin of zus of moeder wordt uitgescholden door een stel Marokkanen waarna ze vrolijk terugroept dat het 'kutmarokkanen' zijn. Vervolgens wordt ze doodgetrapt.
Gerechtigheid?
persoonlijk zou ik degene die aan mijn vrouw komt aan stukken scheuren, al waren ze met twintig man
quote:Duits inderdaad..
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:08 schreef Sidekick het volgende:
Anja Joos is ook een allochtoon hoorde ik net op het nieuws.Een win-win-win-situatie is het dus (voor sommige)
quote:Je hoeft het verhaal niet beter te maken om te zlaten zien dat het een zeer walgelijke actie is geweest hoor.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:10 schreef Pennypacker het volgende:
Denk hier maar eens over na:
Niettemin vind ik het hele voorval een teken aan de wand. Het feit dat steeds meer mensen het recht in eigen hand nemen betekent dat er toch iets "mis" is het rechtsysteem in Nederland. Als je als vrouw verkracht wordt mag je belager bij wijze van niet neerslaan; hij zou je kunnen aanklagen voor mishandeling. Bescherming van de dader staat in Nederland net iets teveel voorop.
Laten we hopen dat gevallen als Goos niet vaker gebeuren (al kan ik niet treuren om een junk, hoe hard dat ook klinkt), maar dat er iets van geleerd wordt.
Ik ben toch bang dat het het grote integratieprobleem weer is. De ene keer slaan een set Nederlanders een groepje buitenlanders in elkaar, de andere keer is het weer andersom. Het is dan ook niet geheel verbazingwekkend dat het in dit geval Marokkanen waren. Je zou er bijna moe van worden.
Edit: En dan is het vervelende dat zodra je iets zegt over Marokkanen je meteen weer een racist bent of dat je aan het discrimineren bent.
Ik zeg dus niet dat het zo is gebeurd, en ik vind het weldegelijk erg
[Dit bericht is gewijzigd door jpzegthallo op 11-10-2003 17:21]
Edit: Om misverstanden te voorkomen, ik vind het gewoon onzin om te stellen dat als ze een winkeldief was dit wel begrijpelijk was. Hoe dan ook het was verkeerd. Maar niet doen alsof een dakloze junk het nieuwe boegbeeld van zinloos geweld moet worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Jur op 11-10-2003 17:27]
quote:Daar kan ik zeker in meegaan. Waarschijnlijk heeft ze de betreffende winkel al vaker met wat "zaken" onder de jas verlaten.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar ze was wel een dakloze junk, niet om de daad goed te praten. Maar ze was echt niet onschuldig.
quote:Hoezo nu? Ze heeft niks gejat, dus is het zinloos geweld. Impliceer je hiermee dat als ze wel een blikje bier en hondenvoer had gejat het wel gerechtvaardigd geweest zou zijn?
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:02 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja, het is zuur dat ze idd niks gestolen heeft. Dat maakt de actie natuurlijk een stuk minder geloofwaardig en je zou nu rustig kunnen stellen dat het om zinloos geweld gaat.
quote:Gedeeltelijk, ja. Je moet van andermans spullen afblijven. Doe je dat niet vind ik dat je de consequenties moet nemen. Dat wil verder niet zeggen dat ik doodslaan niet excessief vind hoor, maar iedereen schijnt te vergeten dat als ze had gestolen ZIJ degene was die in eerste instantie fout zat.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Hoezo nu? Ze heeft niks gejat, dus is het zinloos geweld. Impliceer je hiermee dat als ze wel een blikje bier en hondenvoer had gejat het wel gerechtvaardigd geweest zou zijn?
quote:Ze had niet gestolen, ze had zelfs het bonnetje laten zien.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:58 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Gedeeltelijk, ja. Je moet van andermans spullen afblijven. Doe je dat niet vind ik dat je de consequenties moet nemen. Dat wil verder niet zeggen dat ik doodslaan niet excessief vind hoor, maar iedereen schijnt te vergeten dat als ze had gestolen ZIJ degene was die in eerste instantie fout zat.
Zij werd kwaad, schold hen uit en daarop hebben ze haar doodgeschopt.
Niks diefstal, niks junk, iemand is doodgeschopt vanwege een scheldpartij. En met een etnisch tintje eraan.
quote:Lezen.
Gedeeltelijk, ja. Je moet van andermans spullen afblijven. Doe je dat niet vind ik dat je de consequenties moet nemen. Dat wil verder niet zeggen dat ik doodslaan niet excessief vind hoor, maar iedereen schijnt te vergeten dat als ze had gestolen ZIJ degene was die in eerste instantie fout zat.
quote:Dadt deed ze echter niet, dus zinloos geweld.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:07 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Lezen.
quote:Waar zeg ik dat? Als ik dat gezegd heb, bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan. Maar ik kan het me niet herinneren. Citeer mij.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:59 schreef Re het volgende:[..]
wel grappig dat eerst die junk het "er zelf na" maakte, zij was immers junk, tuig en fragiel en had wat gestolen en was dus schuldig
quote:Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand in elkaar geslagen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:47 schreef R2cksson het volgende:[..]
Volgens mij ben jij geen haar beter dan de lui die nu vastzitten...
.
quote:Ik reageerde ook op wat je daarvoor schreef, waarin het "junk-zijn" als een soort verzachtende omstandigheid wordt opgevoerd, want ze zal in het verleden vast wel gestolen hebben daar.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:07 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Lezen.
Natuurlijk zullen ze vooroordelen tegen junks en zwervers hebben, zou ik ook hebben als winkeleigenaar, maar het is toch geen logisch gevolg dat je dan sneller op iemand in gaat schoppen?
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 12-10-2003 07:06]
De betreffende junk schold de marokkanen uit, en gooide met een stoel waarna ze zelf slaag kreeg en overleed. Ik ben tegen geweld, maar het is niet voor niets gebeurd.
Due marokkanen zijn net zo schuldig als de junk in dit geval. En dit is echt zo'n geval waar ik niet wakker van kan liggen.
quote:Ehm, volgens mij gooiden de Marokkanen eerst met de stoel.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:49 schreef I_m_m_0 het volgende:
Wat mij opvalt is dat bijna nergens wordt geschreven dat het om een aan aids-junk gaat, en een groep marokkanen.De betreffende junk schold de marokkanen uit, en gooide met een stoel waarna ze zelf slaag kreeg en overleed. Ik ben tegen geweld, maar het is niet voor niets gebeurd.
Due marokkanen zijn net zo schuldig als de junk in dit geval. En dit is echt zo'n geval waar ik niet wakker van kan liggen.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:49 schreef I_m_m_0 het volgende:
Due marokkanen zijn net zo schuldig als de junk in dit geval.
Het enige waar de junk schuldig aan was, was een tirade nadat ze was aangehouden en gecontroleerd.
Stelletje fuckin' moordenaars. Voor mij mogen ze tot aow gerechtigde leeftijd de bak in.
Oh, als het een aids-junk was is het eigenlijk een vervroegde euthanasie, is dat strafbaar eigenlijk?
quote:Doe normaal
Op zondag 12 oktober 2003 11:44 schreef kingeef het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 oktober 2003 19:02 schreef miss_dynastie het volgende:Op zaterdag 11 oktober 2003 18:49 schreef I_m_m_0 het volgende:
Wat mij opvalt is dat bijna nergens wordt geschreven dat het om een aan aids-junk gaat, en een groep marokkanen.
De betreffende junk schold de marokkanen uit, en gooide met een stoel waarna ze zelf slaag kreeg en overleed. Ik ben tegen geweld, maar het is niet voor niets gebeurd.Due marokkanen zijn net zo schuldig als de junk in dit geval. En dit is echt zo'n geval waar ik niet wakker van kan liggen.
Oh, als het een aids-junk was is het eigenlijk een vervroegde euthanasie, is dat strafbaar eigenlijk?
En leer quoten.
quote:He komen we dan niet weer bij mijn post op pagina 2 uit????
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:08 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Het enige waar de junk schuldig aan was, was een tirade nadat ze was aangehouden en gecontroleerd.
Stelletje fuckin' moordenaars. Voor mij mogen ze tot aow gerechtigde leeftijd de bak in.
[Dit bericht is gewijzigd door DeGroeneRidder op 13-10-2003 01:19]
quote:Noem eens namen?
Op maandag 13 oktober 2003 01:17 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Hehe reactionair fok maakt zo te zien weer vreemde bokkensprongen. Eerst waren die bedienden van Dirk helden omdat ze "criminelen neerslaan", nu zijn het woestelingen die zinloos geweld plegen. Nu kan ik me wel beter vinden bij dat nieuwe standpunt (hoewel ik ook nu weer de vox populi die vraagt om het lynchen van de verdachten niet volg), maar sommigen zijn hier blijkbaar pas bijgedraaid door de onthulling dat Joos niets gestolen had. Zelfs als ze iets gestolen had... Iemand neerslaan omdat ze bier en hondenvoer gestolen had? hoe laag ben je dan wel niet gevallen?? Het doet me sterk denken aan die Fokkers die enige tijd geleden kwaad waren omdat enkele klanten die een echte winkeldief met disproportioneel geweld neersloegen aangehouden werden.
quote:-geen zin om die draden na te lezen (zoek het zelf op als het je interesseert)
Op maandag 13 oktober 2003 01:19 schreef toska het volgende:[..]
Noem eens namen?
quote:Ach weer iemand die praat over fokkers die dit en dat zeggen , bla bla bla
Op maandag 13 oktober 2003 01:21 schreef DeGroeneRidder het volgende:[..]
-geen zin om die draden na te lezen (zoek het zelf op als het je interesseert)
-algemene indruk die niet met individuele posts staat of valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |