Ik sluit mijn spelcomputer der spelcomputers erop aan. En wat blijkt....
Mijn Nintendo 8 bit heeft geen breedbeeld!!!!!!.
Ik heb van die rot balken, of een uitgerekte mario. Zou ik de NES nog terug kunnen brengen naar de winkel?? Of ligt het aan mijn nieuwe TV
Ik zou een mail sturen naar Nintendo (R) en boos vragen waarom ze in 1990 nog geen breedbeeld ondersteuning hadden, want dat kan natuurlijk niet he
[Dit bericht is gewijzigd door SoesGSX600 op 10-10-2003 13:50]
quote:Ik zou onmidellijk die tv terugbrengen, wat een prul
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:48 schreef Menyo het volgende:
Heb ik net mijn eerste echte mooie grote geweldige breedbeeld TV opgehaald. Ik alles aansluiten, filmpje kijken en ik was helemaal gelukkig. Tot gisteravond.Ik sluit mijn spelcomputer der spelcomputers erop aan. En wat blijkt....
Ik heb van die rot balken, of een uitgerekte mario. Zou ik de NES nog terug kunnen brengen naar de winkel?? Of ligt het aan mijn nieuwe TV
quote:Superzoom
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:50 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb ook een breedbeeld met oa een nes er op aangesloten en ik heb gewoon volledig beeld (zonder dat het uitgerekt is)
quote:Op je TV zit vast een functie om je beeldformaat terug te brengen naar 4:3. Tip: Gebruik die.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:48 schreef Menyo het volgende:
Heb ik net mijn eerste echte mooie grote geweldige breedbeeld TV opgehaald. Ik alles aansluiten, filmpje kijken en ik was helemaal gelukkig. Tot gisteravond.Ik sluit mijn spelcomputer der spelcomputers erop aan. En wat blijkt....
Beetje een onzinnig topic naar mijn mening. Dadelijk ga je ook nog klagen dat je Sinclair Spectrum ook geen Breedbeeld ondersteunt...
quote:En dan heb je dus 2 balken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:51 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Op je TV zit vast een functie om je beeldformaat terug te brengen naar 4:3. Tip: Gebruik die.
En ik heb ook een functie dat hij het beeld alleen in de randen uitrekt, maar dat is zielig want dan is de draak opeens veel dikker dan normaal en dat is zielig voor mario.
quote:Maar je hebt wel fatsoenlijk beeld. Tenminste zoals Nintendo het ooit bedoeld heeft.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:54 schreef RemCow het volgende:[..]
En dan heb je dus 2 balken.
quote:NEEEEEE???? dat meen je niet????
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:51 schreef Anthraxx het volgende:Beetje een onzinnig topic naar mijn mening. Dadelijk ga je ook nog klagen dat je Sinclair Spectrum ook geen Breedbeeld ondersteunt...
Weet iemand de poke-code nog om die kleur te veranderen?
(iets van poke 53280,0 voor zwart)
quote:Ja dat klopt, maar dan is het nog goed te spelen hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:51 schreef RemCow het volgende:[..]
Superzoom
.
Maarja, dan mis je wel een stuk van je beeld.
quote:nee hoor, mario is ook een stuk dikker.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:55 schreef Menyo het volgende:
Ik heb ook die superzoom functie, maar dan mis ik een stuk van het beeld, en kan ik bijvoorbeeld niet goed zien hoeveel tijd ik nog heb.En ik heb ook een functie dat hij het beeld alleen in de randen uitrekt, maar dat is zielig want dan is de draak opeens veel dikker dan normaal en dat is zielig voor mario.
Ik denk dat ik de Nintendo helplijn maar ga bellen voor nieuwe firmware die wel breedbeeld aankan.
quote:Maar daar gaat het niet over
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:56 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Maar je hebt wel fatsoenlijk beeld. Tenminste zoals Nintendo het ooit bedoeld heeft.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:01 schreef RemCow het volgende:[..]
Maar daar gaat het niet over
.
quote:NES ROELEERT OOK!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:11 schreef witste het volgende:
Sinclair Spectrum RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (niet op breedbeeld, maar dat doet er niet toe)
Ik denk dat ik mijn gewone TV gewoon bovenop de huidige zet. Kan ik tenminste gare spellen spelen.
Maar het is geen breedbeeld.
Met breedbeeld ziet alles er raar uit...iedereen is opeens 2x zo klein een heeft een rond hoofd
quote:hehehehe rofl
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:32 schreef Steve-O het volgende:
Ja baal der ook van dat me
"Ati Radeon 9800 Xt 256Mb Ddr Vivo "
niet in me 386 past
mail me
quote:Nou.... Die van mij deed het niet meer, ik heb de huidige overgekocht van iemand die een briefje had opgehangen bij de supermarkt. Was een mooie deal.
Op zondag 12 oktober 2003 00:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Ben blij dat jou NES nog werkt
Nu speel ik maar met balken in de zijkant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |