Maar welke van deze twee heeft nou JOUW voorkeur? M.a.w, als er een voor je deur mocht staan, welke wordt het dan...
Supra mkIV TT
Skyline GTR-34
Poll: Supra mkIV TT of Skyline GTR-34?
ben ik het niet helemaal mee eens...
daarom vote ik ook niet
quote:Ik vind hem juist mooi ..tenminste niet zo'n kermisattractie met een hoop tupperware enzo
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:14 schreef blieblie het volgende:
over een lelijke supra gesproken.
De achterkant van de skyline is niet om aan te zien, met die rare ronde lampen rip-off van ferrari, terwijl de () Supra (
) een eigen stijl achterlichten heeft waarvan voor bijna elk ander merk auto wel een namaak van te krijgen is.
gewoon zooo mooi!
quote:Ik zou hem anders graag in mijn garage hebben staan
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:14 schreef blieblie het volgende:
over een lelijke supra gesproken.
Moet wel zeggen dat ik mooiere heb gezien. Laatst reed er nog eentje op de A1 richting Hilversum. Een mooie donkergrijze, dik gesponsord helaas, zat helemaal onder de stikkers
Maar mag ik vragen wat je wel een mooie Supra vind??? Plaatje misschien?
zoek maar wat uit:
[pics] Algemeen Toyota Supra pics
[PICS] Toyota Supra algemeen 2
mijn favo supra:
quote:Die ene die laatst bij me voor de deur stond
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:00 schreef macCrom het volgende:[..]
Ik zou hem anders graag in mijn garage hebben staan
Moet wel zeggen dat ik mooiere heb gezien. Laatst reed er nog eentje op de A1 richting Hilversum. Een mooie donkergrijze, dik gesponsord helaas, zat helemaal onder de stikkers
Maar mag ik vragen wat je wel een mooie Supra vind??? Plaatje misschien?
quote:ut zijn inderdaad geen ferrari`s maar...
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Geen van beide. Ik vind ze echt niet mooi.
een skyline is zo lomp, lelijk, groot, beestachtig dat ie weer mooi wordt... stem voor de nismo dus
Redelijke pics van Skyline:
Tis eigenlijk kiezen tussen je vader en je moeder
Maar ja, heb toch nog wat meer positieve vooroordelen t.o.v. Toyota, dus heb de Supra gekozen. Vind dit trouwens echt één van de mooiste auto's die er zijn...
* Metalfreak hoopt er ooit eentje voor z'n deur te hebben staan...
Maar @TS: Wat is er mis met een Honda NSX????????????
Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...
Is dit dan ombouw of zo? Want er was toch iets met de motorconstructie waardoor dat niet zou gaan
quote:ja waar normaal de stuurstang zou lopen is nu geen ruimte omdat er een turbo in de weg zit...
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
Wie zei dat er geen linksgestuurde Skyline bestond?Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...
Is dit dan ombouw of zo? Want er was toch iets met de motorconstructie waardoor dat niet zou gaan
quote:Maar de R34 Skyline vind je wel mooi? Vreemd... dat is een sedan en hoort eigenlijk niet in het rijtje volbloed sportauto's.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:05 schreef StefanP het volgende:knip
En de Honda NSX is gewoon spuuglelijk dus die noem ik al maar niet
knip
De NSX met z'n middenmotor en achterwielaandrijving des te meer.
Lelijk zegt íe ... tsssssss
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 10-10-2003 18:01]
quote:Das de R33, daar kon dat nog wel bij.
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
Wie zei dat er geen linksgestuurde Skyline bestond?Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...
NSX rules
Ik heb gestemd op de Supra omdat die er gewoon uitziet. Maar tis toch een beetje een patserbak... de Skyline ziet er wat minder patserig uit en is toch retesnel.
quote:De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden), maar anders kon ik er geen poll meer van maken
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:55 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Maar de R34 Skyline vind je wel mooi? Vreemd... dat is een sedan en hoort eigenlijk niet in het rijtje volbloed sportauto's.
na een tijdje Gran Turismo 3 gespeeld hebben, zie ik deze auto's nu in het real
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:21 schreef StefanP het volgende:[..]
De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden), maar anders kon ik er geen poll meer van maken
quote:Wat een achterlijk repliek.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:21 schreef StefanP het volgende:[..]
De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden), maar anders kon ik er geen poll meer van maken
Die suupjes zijn echt spuuglelijk, ze vallen in het niets bij Skyline die best goeie motoren maakt, zeker als je kijkt naar hun tops en accerlaties. Niet te geloven dat iemand deze Toyota's koekblikken nog waardig vindt.
quote:Zo haatdragend dat het geeneens een antwoord waardig is.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:[..]
Wat een achterlijk repliek.
Die suupjes zijn echt spuuglelijk, ze vallen in het niets bij Skyline die best goeie motoren maakt, zeker als je kijkt naar hun tops en accerlaties. Niet te geloven dat iemand deze Toyota's koekblikken nog waardig vindt.
![]()
FYI, de suup heeft de hogere top, en kwa acceleratie scheelt zijn ze elkaars gelijken. Liefs, Stefan
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 10-10-2003 21:31]
quote:Tja, da's jouw mening, maar die verschilt toch wel van een heeeele grote groep autoliefhebbers... Maaruh, denk jij dat Skyline een merk is
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:[..]
Wat een achterlijk repliek.
![]()
quote:Ik heb reactie`s er onder gezet.
[b]
Ghehe. Welkom @ PTA hoor.
Je moet wel een beetje tegen flauwe humor als dit kunnen
Daarnaast zijn standaarddingen die je van pta moet weten:
1) ook_gek. dit is een fenomeen in pta. hij is er niet als langste, maar heeft wel de vetste bek, en je moet hem met een korreltje zout nemen.
>Klopt als een zijn reactie`s lees2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
> Hij rijdt volkswagen net als mij![]()
3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!
>Geen idee leg uit !4) Ultimora. kom achter zijn "scam", weet waarom hij dat deed, en hoe daarop gereageerd werd, en waarom hij hier nog steeds is
>scam ?? (ja, ik moet nog veel leren) hij is wel rover gek5) ondergetekende.(Tjabbo ) Rijdt in "vleugel met celica". weet waarom!
tevens zo'n beetje als laatst overgebleven "vaste pta" van allen die hier ooit pta groot gemaakt hebben.![]()
![]()
![]()
>Omdat het een mooie auto is, of omdat je vroeger opel hebt gereden ofzoals je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.
zo niet, DOEI!
quote:En eigenlijk alleen maar omdat je zei dat de NSX spuuglelijk is.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Supra mkIV TT of Skyline GTR-34?
Je hebt gestemd op: Skyline GTR-34
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 10-10-2003 21:47]
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:31 schreef jacco het volgende:[..]
En eigenlijk alleen maar omdat je zie dat de NSX spuuglelijk is
En dan nog beweren dat een NSX lelijk is...
skyline = teveel circuit auto... SUPER HARD geveerd
supra = betaalbaar
Ben sinds 2f2f al verslaaft aan die auto, gewoon geweldig, die voorkant, die achterkant, die zijkant hmmm
De Supra is te sportachtig voor mij, te rond, geef mij maar de Skyline
quote:yeah right, hoe laat moeten we de wekker zetten??
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:08 schreef zerotolerance het volgende:
De supra, meer vermogen en het stuur aan de goeie kant...
magoe, kan ik ze niet gewoon alle 2 nemen;)
Als het er echt op aankomt de Skyline, kan er niets aan doen.
Ik vind hem niet super mooi (vind de supra stiekem toch mooier) maar iets aan die auto heeft een onwaarschijnlijke aantrekkings kracht op me, en de suup doet me verder niet veel.
* deff heeft dus op godzilla gestemd.
quote:Ferrari's eruit trekken doe je toch gewoon met een standaard NSX?
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:50 schreef Mirion het volgende:
de skyline, als je het geld er voor uittrekt om er eentje aan te schaffen moet je ook die 15k euro uit geven om hem vet te laten tunen tot 700 of weet ik veel hoeveel pk. Dan vervolgens nog 5k voor een custom set bumpers en sideskirts die het racerige ervan afhalen en een elegante manier bieden om die enorme luchtinlaat weg te werken. Achterspoiler eraf slopen en je kunt aardig wat gti sjonnies, evenals het overgrote deel van de ferrari patsers raar laten kijken bij stoplichten, vooral als je moeder naast je zit.
http://www.wacha.nl/temp/dagferrari.mpg
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 11-10-2003 11:33]
Wel. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar mijn keuze mag duidelijk zijn.
Nog een leuk filmpje voor degenen die nog niet overtuigd zijn van het potentieel van een Skyline na een beetje tuning.
Dit is realtime, niet versneld dus, en deze Skyline is te koop voor zo'n $120.000 Australische Dollars.
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 11-10-2003 03:52]
quote:Ik vind het echt knap, in 14 seconden van 110 naar 300 in de hoogste versnelling. wie doet ze dat na......
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dit is realtime, niet versneld dus, en deze Skyline is te koop voor zo'n $120.000 Australische Dollars.
quote:280 tegen 330
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:29 schreef deff het volgende:[..]
yeah right, hoe laat moeten we de wekker zetten??
magoe, kan ik ze niet gewoon alle 2 nemen;)
Als het er echt op aankomt de Skyline, kan er niets aan doen.
Ik vind hem niet super mooi (vind de supra stiekem toch mooier) maar iets aan die auto heeft een onwaarschijnlijke aantrekkings kracht op me, en de suup doet me verder niet veel.* deff heeft dus op godzilla gestemd.
Ongetwijfeld de mooiste sedan op dit moment te koop. Maar als ik dan toch voor een snelle wagen ga wil ik er één die ook gebouwd is vanuit dat oogpunt. Ook qua looks dus. En dan valt de sedan af.
Vraag me te kiezen tussen de R34 en elke andere sedan en het wordt de R34... hoogstwaarschijnlijk.
Tsja, Supra en Skyline zijn beiden leuk, maar hangt wel van de uitvoering af. Bovendien ben ik veel meer into Skyline dan Supra, dus ik stem R34
De R34 is trouwens een Coupé
bron: http://www.batfa.com/new_car_nissan_skyline.htm
en alsjeblieft: R34 sedan
Een coupé is volgens mij ook een sedan. Model sedan (kofferbak), uitvoering coupé (twee deurs), dacht ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 11-10-2003 16:00]
Beste Japanse auto = Tommy Kaira ZZII
1/4 mile in 9.7 @ 187.3
Top speed (Using factory gearing configuration) ~240 mph
http://www.fast-autos.net/tommykaira/tkzztwo.html
http://www.homegrowncomputersystems.com/tommykaira/tommykaira.htm
dat weet een kind
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 12-10-2003 22:33]
quote:is dat niet gewoon een McLaren F1
Op zondag 12 oktober 2003 22:04 schreef Googolplexian het volgende:Beste Japanse auto = Tommy Kaira ZZII
1/4 mile in 9.7 @ 187.3
http://www.homegrowncomputersystems.com/tommykaira/tommykaira.htmdat weet een kind
quote:Is een McLaren F1 Japans?
Op zondag 12 oktober 2003 22:52 schreef Rancid het volgende:[..]
is dat niet gewoon een McLaren F1
Tip: speel GranTurismo3 op de PS2 en zet de Skyline R34 tegen de Tommy Kaira ZZII. Kan je lachen. Zeker als je ze gaat tunen. Maak ook een paar laps.
Zoek de verschillen:
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 12-10-2003 23:01]
quote:Ja maar weet je wel welke motor erin zit.
Op zondag 12 oktober 2003 22:04 schreef Googolplexian het volgende:Beste Japanse auto = Tommy Kaira ZZII
1/4 mile in 9.7 @ 187.3
http://www.homegrowncomputersystems.com/tommykaira/tommykaira.htmdat weet een kind
quote:Jup... maar dat betekent dus dat de Skyline er niet het maximale uit haalt. Tommy Kaira is een "zogenaamde" productie-auto net als de McLaren F1 (welke dus een BMW V12 huist).
Op maandag 13 oktober 2003 01:04 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ja maar weet je wel welke motor erin zit.
(RB26DETT | SKYLINE)
Als we het dus hebben over de beste Japanse auto moet ik toch echt zeggen Tommy Kaira ZZII net zoals ik niet zou zeggen dat BMW de beste auto is van Europa.
McLaren F1 / BMW V12
quote:Yep maar het is en blijft de hart van een Skyline . Dat wou ik zeggen
Op maandag 13 oktober 2003 01:16 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Jup... maar dat betekent dus dat de Skyline er niet het maximale uit haalt. Tommy Kaira is een "zogenaamde" productie-auto net als de McLaren F1 (welke dus een BMW V12 huist).
Als we het dus hebben over de beste Japanse auto moet ik toch echt zeggen Tommy Kaira ZZII net zoals ik niet zou zeggen dat BMW de beste auto is van Europa.
McLaren F1 / BMW V12
[afbeelding]
quote:Misschien ken je z'n broer ... die staat ernaast.
Op maandag 13 oktober 2003 02:00 schreef Streetracer het volgende:
Nog ff een foto van een R34 maar deze komt bekend voor
http://images.cardomain.com/member_images/6/web/354000-354999/354088_13_full.jpg
Sorry ... open doel.
quote:gho, tóen al?!
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ben sinds 2f2f al verslaaft aan die auto, gewoon geweldig, die voorkant, die achterkant, die zijkant hmmm
De Supra is te sportachtig voor mij, te rond, geef mij maar de Skyline
maar ik vind de skyline beter; gewoon bruute kracht.
Supra is ook super, maar net ff anders
[Dit bericht is gewijzigd door beschuit op 13-10-2003 11:26]
quote:sorry maar elke doorgewinterde auto freak en skyline kenner. Heeft deze site al bezocht
Op woensdag 15 oktober 2003 17:48 schreef JWvW het volgende:
Check trouwens die site, die hierboven in het plaatje vermeld staat. Tip!
quote:WORD....
Op woensdag 15 oktober 2003 18:40 schreef jacco het volgende:[..]
sorry maar elke doorgewinterde auto freak en skyline kenner. Heeft deze site al bezocht
Maar er stond hier ook een Macca...
Dat blijft natuurlijk DE auto, beter heb ik nog niet gezien, qua looks en techniek, de Macca is het beste wat er bestaat. 10x liever een Macca dam een Enzo.
quote:Kijk ik kan best een heel eind meegaan in die redenatie, maar als jij bij een aanblik van een supra of skyline niet kunt zien dat het om een bloedsnel apparaat gaat, dan denk ik dat dat meer aan jou ligt dan aan die auto's.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het beiden echt niks. Het uiterlijk ziet er niet uit.
Lijken net tuin huisjes op wielen. Ik wil mooie lijnen zien
in sportauto,s. Wil ik meteen zien dat het om een bloed
snelle auto gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 16-10-2003 13:37]
quote:Wil je nou zeggen dat een Skyline en een Supra geen snelle autos zijn??? Hmmmmm.... Watchoo BEEN SMOKIN'??? I want some too
Op woensdag 15 oktober 2003 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het beiden echt niks. Het uiterlijk ziet er niet uit.
Lijken net tuin huisjes op wielen. Ik wil mooie lijnen zien
in sportauto,s. Wil ik meteen zien dat het om een bloed
snelle auto gaat.
en dan de SUPRA op een kleine afstand in mijn persoonlijke ranglijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |