abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13781167
Beste klant,

---
Eindelijk is Prutsovic begonnen met een nieuw album.
Het heet [color=red]Duet with the dead[/color]
Album is nog niet af, het kost nogal wat tijd om de artiesten van toen te traceren.
Hier alvast het eerste nummer, Sinatra en Prutsovic

Als iemand een idee heeft voor een duet die niet mag ontbreken op het album, post het maar.

Via Trace a Ghost kan ik altijd proberen diegene te traceren.
---

Prutsovic roeleert zwaar. Boekingen via management.

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_13781204
Zelf ingezongen?
pi_13781274
Spam!!!!! Ook nog vals
History can't change the past, the future can.
pi_13781316
Pjederdy gooi dit topic dicht voordat anderen een gehoor beschadiging krijgen!!!
pi_13781373
Die naam alleen al
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_13781382
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:25 schreef Steve-O het volgende:
Die naam alleen al
Het zijn net donken zingende geeks.
pi_13781886
Kom, Pruts0v1c is een aanstormend talent. Of aanstromend. Zijn zangkwaliteiten live zijn beter dan menig top40 bandje.

Nee, het is bijzonder met die jongen. Hij krijgt aanvragen uit heel het land. Mensen hebben verzoekjes aan hem, terwijl hij heel kieskeurig is met welke liederen hij vertolkt. Interviews geven doet hij nauwelijks terwijl de pers aan zijn voeten ligt.

Pruts0v1c is de belofte voor 2004. Zijn debuut-CD was meteen uitverkocht (had hij zelf gebrand in zijn thuisstudio) en er zijn inmiddels plannen voor een special op Curacao. TV erbij, en de hype doet de rest. Niet dat ie dat nodig heeft natuurlijk, hij is zonder een mediacampagne al razend populair bij de schooljeugd. Er zijn berichten dat Breezah-chicks spontaan hun flessen laten knallen. En niet voor niks.

Het schijnt dat Pandabeerte Bruno in OuweHand zich eindelijk heeft laten voortplanten nadat ze de vertolking 'I did it my way' had laten toezingen, live vanaf het plateau voor de hekken, waarbij uitzinnige fans op afstand gehouden werden.

Wanneer Pruts0v1c gaat touren is niet duidelijk op dit moment. 'Ik wil iedereen bereiken en ik wil al mijn fans bedanken voor de fantastische respons', aldus het Gouden Stem Geluid zelf. Het is bekend dat het ouderlijk huis inmiddels wordt platgelopen en dat bergen bloemen elke dag weer trouw bezorgd worden door de plaatselijke postbodes die de toestroom van geschenken niet meer aankunnen!

Er zijn nog wat problemen met Kazaa. Via die website worden immers illegaal nummers van Pruts0v1c gedownload hetgeen leidt tot slechte kwaliteit MP3's. Dat is erg jammer gewoon. Maar gelukkig weten de echte fans Pruts0v1c op waarde te schatten. Zij laten hem niet in de steek!!

Wat de toekomst gaat brengen is niet zeker. Met Koninginnedag zingt Pruts0v1c in ieder geval op het Leidse Plein te Amsterdam, nabij de Radio-3 Caravaan. Verder zijn er besprekingingen voor Lowlands, Pinkpop en Werchter (B), daar wil hij op zich wel naartoe. Verder heeft hij grasoptredens staan voor Barend en Van Dorp, Barend en Witteman, Barend op Maandag en zingen met Barend. Het is dus even afwachten. De enthousiaste reacties zijn in ieder geval zo overweldigend dat Pruts0v1c overweegt even te gaan genieten van een welverdiende vakantie. Dat vertelde hij in het EO programma 'de verandering' waar hij driemaal te gast was omdat hij driemaal veranderd was in korte tijd.

Voor de fans die willen weten hoe deadjamrapper Pruts0v1c eruit ziet, hier alvast een foto. Uiterst zeldzaam omdat de zanger zich niet graag laat vastleggen op de gevoelige plaat zonder zijn trouwe viervoetercompaan Klara:

Veel plezier alvast, en onder de leukste reacties verloten we vrijkaarten. Er zijn er 2, dus wees snel!!!

Namens het managementteam Fortissino,

ET

pi_13781901
Laatste bericht: Pruts0v1c is volgende week bij Peter R de Vries, zo liet de Rijksvoorlichtingsdienst namens de prins kenbaar maken. Kijken dus!!
pi_13781933
pi_13782083
Blijkbaar ben jij de enige Fokker die Prutsovic kent.
pi_13782277
quote:
Ik ken hem ook

Op zich ben ik niet bekend bij het grote publiek.
Ieder soort muziek trekt namelijk een bepaald publiek aan.
Al doe ik het niet om bekend te worden.
Zingen is een passie voor me en als bonus kan ik hulpbehoefende daarmee helpen.

Mijn publiek is meer van het soort dat veel onverwerkt verdriet heeft dat hun favoriete artiest overleden is.
Door vele verzoeken ben ik begonnen met een album "Duet with the dead".
Vele vinden rust als ze horen dat hun favoriete artiest na hun overlijden nog steeds muzikaal actief is.
Ik ben iedere keer weer verbaasd dat mensen helemaal opfleuren !
Dat geeft zeer veel voldoening.
Al kost het me zeer veel energie om mijn geluidskaart aan te sluiten met het hiernamaals en poort Petrus te openen.

Misschien heb jij ook opgekropt en onverwerkt verdriet omtrent een overleden artiest.
Ik wil je graag helpen door een duet met diegene te zingen.
Ik zie je denken : Duet met Frans Bauer.
Dat kan, maar dan moet je eerst zorgen dat ik hem kan vinden via Trace a Ghost.

pi_13786233

Ik vind dat Burner2000 geschikt is voor de afhandeling van lastige stalkers, iets waar je ook rekening mee moet houden als de doorbraak definitief een feit is. Uiteraard wel tegen een gepast salaris en een Bentley van de agency. Verder kan het handig zijn dat hij de TV interviews doet als Prutsovic door zijn drukke agenda gehinderd is.

Nog een nieuwtje: Bruno maakt het goed en zijn verzorgers zijn zo dankbaar dat hij als mascotte mag fungeren bij de tournee! Het schijnt dat ie ook kan dansen, maar dan moet de ring weer door z'n neus. Goed nieuws dus!

PS Volgende week komt het eerste fanblad uit, we zijn benieuwd!

pi_13786282
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:06 schreef Keromane69 het volgende:
Beste klant,

---
Eindelijk is Prutsovic begonnen met een nieuw album.
Het heet [color=red]Duet with the dead[/color]
Album is nog niet af, het kost nogal wat tijd om de artiesten van toen te traceren.
Hier alvast het eerste nummer, Sinatra en Prutsovic

Als iemand een idee heeft voor een duet die niet mag ontbreken op het album, post het maar.

Via Trace a Ghost kan ik altijd proberen diegene te traceren.
---

Prutsovic roeleert zwaar. Boekingen via management.

ze zijn er weer! newbies op Fok!
pi_13786319
*proest*
pi_13786326
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ze zijn er weer! newbies op Fok!

waarom waarom
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:32:55 #16
65020 Ad-Fundum
don't be late
pi_13786571
Ik heb Prutsovic nu twee keer live gezien en ben enorm onder de indruk. Ongelofelijk dat er mensen zijn die dit niet op waarde kunnen inschatten. De geboorte van een stuk oer-Hollands cultuurgoed. Ik kan later gloeiend van trots tegen mijn kleinkinderen zeggen "ik was erbij".
pampers; 3 halen 2 betalen, niet allemaal tegelijk svp.
pi_13787920
Opvallend dat (bijna) niemand Prutsovic kent, hij begint toch al aardig beroemd te worden in de scene. Maar goed, straks krijg je weer hele drommen fans die beweren Prutsovic al vanaf het begin te kennen.
Bewaar daarom deze thread, dan kan er worden bewezen wie wel en wie niet Prutsovic vanaf het begin kende.

Btw; Vanavond weer een optreden in Almere? Er schijnen al dranghekken te zijn geplaatst.

pi_13788123
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:17 schreef Keromane69 het volgende:
[afbeelding]

Ik vind dat Burner2000 geschikt is voor de afhandeling van lastige stalkers, iets waar je ook rekening mee moet houden als de doorbraak definitief een feit is.

-knip-

Voor je het weet sta ik achter je.
Als je dit topic serieus bedoelt zit je in het forum onderdeel.
pi_13788162
[color=rouge sarcastique]Leuk topic[/color]
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_13790357
Desalniettemin is Prutsovic wel een reizende ster. Belgie, Friesland, Duitsland, Den Haag, Almere-Lelystad. Noem maar op. En dankzij hem heeft Bruno nu een jonkie. Kruising tussen een ijsbeer en een panda. Ziet er best grappig uit, die twee.
pi_13790416
pi_13791107
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 03:57 schreef Keromane69 het volgende:
[afbeelding]
Sta jij links of rechts op de foto?
pi_13792566
Ik heb het even opgezocht want het was mij ook niet duidelijk wie er op de foto staan.

"Op de foto van links naar rechts: Prutsovic staat in het midden, omringd door cardboard afbeeldingen van zijn trouwe fans Stefan (r) en Erwin (l) die hij had ontmoet bij een healingsessie van de Scientology Church in Juli 2002. De Grote Belofte voelt zich namelijk niet zo op z'n gemak met uitzinnige fans in zijn directe nabijheid, vandaar de kartonnen. De foto is gemaakt in de ËHBO eerste hulp post van Ouwehand Dierenpark nadat hij wat onenigheid had gehad met beertje Bruno, zijn oogappeltje. Eigenlijk voelde Prutsovic zich niet zo lekker, maar de fotograaf van Hup Productions was erg duur en de shoots moesten persee gemaakt worden. Intussen is Prutsovic weer geheel hersteld en zal hij weer zorgen voor opgezweepte zalen in het land."

Bron: http://www.Pruts0v1c.com/archives/inlets/pictures/jpg/textfiles/docs/InletMain.ppt

pi_13793363
Uw informatie is correct.
Met dank aan de dames van de eerste dierenhulp van Ouwehand shijnt het dat het verband er over een maand afmag.
Je ziet er dan helemaal niets meer van, zolang ik de rechterzijde maar niet laat fotograferen.
Met bruno is alles goed, wel een raar gezicht met die rode vlekken.
Al zullen de bijsporen in de oorstreek nog een tijdje zichtbaar blijven.

Gelukkig is de kartonnen replica onbeschadigd uit de strijd gekomen.

pi_13793430
Kloon!
pi_13797455
Heee , Prutsovic ook al op dit forum
Geweldige zanger ,ik heb al zijn platen echt een groot talent
En ik heb kaarten voor vanavond !!!!!! dat wordt weer 1 groot feest daar in Almere
Ga nu mijn vriendin ophalen want die is ook een groot fan
Prutsovic ,vanavond gaat het dak eraf
pi_13797601
Beste klant,

---
Persbericht:

Prutsovic zal helaas NIET optreden als klinikloon in Amsterdam op de terminale afdeling van het dierenziekenhuis, aanstaande zondag. Een allergie heeft de kop op gestoken. Verder heeft de organisatie 'kloon aids' aangekondigd ludieke acties te gaan voeren tegen klinikloons.

---
Goed nieuws is er ook!! De weblog is gelukkig weer online! Lees hier de belevenissen van jouw favoriete VolksZanger:

http://prutsovic.web-log.nl/

En onthoudt:
De Maas stond laag,
De dijken verzakten,
En de lucht was blauw,
maar Prutsovic houdt ook van jou.

pi_13797825
Ik heb net mijn rode neus binnen gekregen van de clinikloon bestelservice
Speciaal 1 besteld met een lampje erin ,omdat Prutcovic wel van een beetje sfeer houd
Heel erg jammer ,het leek mij wel een leuke ervaring zo met zijn alle

pi_13798532
Beste relatie [void],

---
Persbericht:

Voor alle fans is er een foto van Bruno, de mascotte die wereldster Prutsovic begeleidt op de podia van de wereld.

Wat meer over Bruno:

Bruno is een heuse pandabeer die gevonden werd op Spitsbergen. Nooit eerder was zo noordelijk een panda waargenomen, dus besloot de kapitein van het schip hem mee te nemen naar Nederland om hem kunstjes te leren. Bruno danste erop los in Velp en omgeving.

Uiteindelijk kwam hij in Rhenen terecht alwaar een fok-programma in werking werd gesteld. Helaas gingen de eerste pogingen niet goed, Bruno gedroeg zich uiterst agressief tegenover soortgenoten. Verder werd hij telkens aangetroffen in het ijsberenverblijf (Ursus Polaris). Bruno's verzorgers besloten de natuur de vrij loop te laten en hem een spuitje te geven.

Gelukkig was Prutsovic juist op bezoek voor een foto-sessie voor zijn nieuwe CD! Bruno heeft nu een kindje gekregen die helemaal wit is. De verzorgers denken dat het pigment er nog in moet groeien, anders heeft Nederland de primeur van een albino-panda!

Voor de allerkleinsten is er de mogelijkheid om Bruno in te kleuren:

Bruno is zijn kleurtjes kwijt!
Weet jij waar ze zijn gebleven?
Help Bruno en kleur hem maar in.
---

pi_13827232
Beste klant

---
Persbericht.

Inzake Benefiet Concert

Optreden op terminale afdeling gaat niet door.
--------------------------------------------------------------------------------

Helaas heb ik mijn optreden als klinikloon op de terminale afdeling van het dierenziekenhuis in Amsterdam moeten afzeggen.
Ik ben daar zeer verdrietig over, zeker omdat Woolie de marmot een moeilijke tijd doormaakt nadat zij uit de nagels van Brutus de Indische Olifant (die met dat halve oor) is gehaald na een romantische wandeling langs de Tijgerprairie.
De reden dat ik heb moeten afzeggen is dat ik een nog onbekende infectie heb in mijn open wond aan de linkerkant van mijn gezicht.

(..) Meer op de weblog!

---

Persbericht 2, uitgegeven 13:00, EMBARGO 15:00

Lieve Fans! Er is inmiddels een nieuwe clip opgenomen welke gedraaid zal worden op de TTBOX!!! Ten minste, als JIJ even naar TTBOX belt a 10 Euro per gesprek en kiest voor songcode 6 6 6 !

Hier een nog nooit eerder vertoond fragment!!!

---
Perbericht 3

Er is een stalker gespot nabij Prutsovic. Deze man heet Stan. Als u Stan de Stalker (tm) ziet, dan weet u dat Prutsovic in de buurt moet zijn. Nadere gegevens volgen.

UPDATE 14.33: Er is een foto vrijgegeven van Stan de Stalker (tm):

---
Persbericht 4

WAARSCHUWING

Er duiken verhalen op over valse Bruno-poppen bij supermarkten. Let op, dit zijn GEEN originele Bruno-poppen. Onze grootse zanger Prutsovic is druk aan het praten met mensen die allerlei poppen gaan verkopen. Niet alleen Bruno poppen maar ook Prutsovic Poppen en Stan de Stalker Poppen!

[Dit bericht is gewijzigd door Keromane69 op 12-10-2003 15:17]

zondag 12 oktober 2003 @ 19:22:40 #31
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13831630
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 07:04 schreef Burner2000 het volgende:
Hoho!
...Killed my mother. She tasted like chicken. I hate chicken......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')