Ze worden naar mijn mening steeds flauwer en beuken steeds minder. Ze worden oud. En vinden het ook leuk om die vermoeiende Electro te draaien.
Ik luisterde laatst naar een keiharde minimale set van Oscar Mulero en ik vond het opzwepender, Energievoller dan dat ik dat bejaardenclubje in de laatste jaren heb horen draaien. Het is soms zo erg dat sommige mensen denken dat Techno Groovie en Funky is .
Benny Rodriques hoorde ik laatst op Hey-Tech (ID&T radio vrijdag van 10:00 tot 12:00) en hij draaide Techno. Zeer goeie experimentele Techno. Het was een genot maar een schande voor de oude garde dat een DJ die Deephouse draait beter Techno draait dan hun. Benny Rodriques kan beter Switchen met Carola want die lijkt te zijn gevallen voor House.
Anyway welke Opkomende DJ vind jij beter dan de oude garde?
quote:Klopt, Ranieri heeft ook al een paar hele leuke stampers op z'n naam staan waarbij de 'Elektronische Volksmusik EP' wel de meest bekende is. Heerlijke, rauwe techno om eens helemaal uit de dak te gaan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:28 schreef Hardliner het volgende:
weet niet of het een beginnende Dj is, zit niet zo in de Techno wereld, maar kan toch zelf Mario Ranieri zeer zeker wel waarden, deze beukt zwaar door en komt vlges mij uit Oostenrijk ofzo die kanten op
Mulero draait trouwens ook al mee sinds 1988
quote:Da's hardcore/hardstyle...
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
telt peaky pounder of promo mee?
quote:en bovendien is Promo niet bepaald opkomend, sterker nog, die is al jaren succesvol
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
telt peaky pounder of promo mee?
quote:
How would you describe your style?
The last 6 months, it's been more hard trance. But because there's been a lot of hard trance out at the moment with everyone jumping on the bandwagon, whacking trance out and not really thinking about it, I've sort of moved away from the typical hard trance track now. I'm going a bit dirtier, a bit more techy, just trying to bring in some new sounds to make it a bit fresher.
quote:Die zeker!
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:35 schreef UniversalNation het volgende:
Xanno Gallois
En teknomist... Umek nog geen top DJ? eeuuhhh?
quote:Nee zeker niet, hij wordt door velen nog steeds als een ''upcoming"-DJ genoemd. En geef toe, hij is nog lang geen gevestigde naam als Dave Clarke, Jeff Mills of Carl Cox. Maar hij is natuurlijk wel een top-DJ in de zin van een TOP-DJ
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:25 schreef E_Motion het volgende:[..]
En teknomist... Umek nog geen top DJ? eeuuhhh?
quote:In die zin zoiezo... Maar in welke zin zou ie upcoming zijn dan? Naamsbekendheid? Na "Gatex" is ie minstens zo bekend als de groten.
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:29 schreef teknomist het volgende:[..]
Nee zeker niet, hij wordt door velen nog steeds als een ''upcoming"-DJ genoemd. En geef toe, hij is nog lang geen gevestigde naam als Dave Clarke, Jeff Mills of Carl Cox. Maar hij is natuurlijk wel een top-DJ in de zin van een TOP-DJ
quote:Laat em snel van style veranderen dan!
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:23 schreef Burner2000 het volgende:
Dj Guyver een jonge knaap van 18 uit Engeland. http://www.4clubbers.net/interviews/guyver.htm
Hij maakt voornamelijk hardtrance muziek. Zelf wil hij een beetje van style veranderen.
[..]
quote:hardtrance en muziek in 1 zin
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:23 schreef Burner2000 het volgende:
Dj Guyver een jonge knaap van 18 uit Engeland. http://www.4clubbers.net/interviews/guyver.htm
Hij maakt voornamelijk hardtrance muziek. Zelf wil hij een beetje van style veranderen.
[..]
quote:Ja ok, frappant detail is wel dat "Gatex" op Tiesto's "Magic Muzik"-label is uitgebracht
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:33 schreef E_Motion het volgende:[..]
In die zin zoiezo... Maar in welke zin zou ie upcoming zijn dan? Naamsbekendheid? Na "Gatex" is ie minstens zo bekend als de groten.
quote:Nee hoor. Ik heb em op de X EP (Potential 011).
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:39 schreef teknomist het volgende:[..]
Ja ok, frappant detail is wel dat "Gatex" op Tiesto's "Magic Muzik"-label is uitgebracht
Bedoel je niet de Tiesto Remix ofzo?
quote:The X EP is toch heel ander soort plaat. Wel overigens 1 van de beste die Umek ooit gemaakt heeft.
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:41 schreef E_Motion het volgende:[..]
Nee hoor. Ik heb em op de X EP (Potential 011).
Bedoel je niet de Tiesto Remix ofzo?
Nee, volgens mij heeft Umek ooit een 2x12" op Magik uitgebracht onder de naam "Gatex"...
quote:The X EP staat Gatex op (tis de B1), en is daarop ook voor het eerst gereleased hoor
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:49 schreef teknomist het volgende:[..]
The X EP is toch heel ander soort plaat. Wel overigens 1 van de beste die Umek ooit gemaakt heeft.
Nee, volgens mij heeft Umek ooit een 2x12" op Magik uitgebracht onder de naam "Gatex"...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 11-10-2003 12:10]
quote:Anyway, ik koop nooit LP's... je zal wel gelijk hebben
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:50 schreef E_Motion het volgende:[..]
The X EP staat Gatex op (tis de B1), en is daarop ook voor het eerst gereleased hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |