quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
Fok PTA "Het gezelligste stukje internet!"
quote:EN JIJ MOET JE HELEMAAL RUSTIG HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik doe niks hoor
quote:Jaloerse hond
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:13 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ACH TIEF DE TERING ZELLUF OP EN NEEM DIE ROTTE SPOILER VAN JE MEE!!!!!
dat aanhangsel wat onder die spoiler hangt (celica) kun je wel bij mij kwijt.. dat mik ik wel in de oudijzerbak.....
denkik
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
Fok PTA "Het gezelligste stukje internet!"
quote:Oooh ik zie topics er tussen staan waar ik ECHT niet durf te kijken
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:20 schreef bier2k3 het volgende:
oe ik own trouwens
quote:welke dan
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oooh ik zie topics er tussen staan waar ik ECHT niet durf te kijken
Want ik krijg al zo een idee hoe jou reactie zal zijn Whehe
quote:Jeetje ik ben een avond weg en er is zowat ruzie
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:03 schreef Scepsis het volgende:[..]
Als je niks te zeggen hebt, dan reageer je gewoon niet.
Ik vind hier schandalig dat StefanP skyline probeert te afkraken in hoop dat zijn suupje wat hogerop komt. Moet jij niet wat Vanquish op straat fotograferen? hup, weg jij!
Scepsis: Hahahaha ![]()
Ik lees dit nu pas.... sjonge wat ben jij een zeurpietje zeg.
Die foto's die ik in dat supra of skyline topic geplaats heb, die vond IK beide mooie voorbeelden van de auto's. Dat jij toevallig de skyline foto niet mooi vond, daar kan ik niks aan doen.... Als je de andere reacties uberhaupt gelezen had, dan had je wel gezien dat er ook zat mensen waren die de supra op de foto lelijk vonden.
Bovendien heb ik nog nooit een skyline afgekraakt, ik vind het zelfs prachtige auto's. Ga mijn posts in PTA maar even na dan zie je dat wel. Maar ik vind de supra net iets mooier, net zoals anderen de skyline net iets mooier kunnen vinden. Afkraken? Verre van.
Geef me maar eens een quote waar ik de skyline afkraak. Die zul je niet vinden, wel een quote waar ik zeg dat ik ... van de supra net iets mooier vind.
Verder: chill gewoon dude. Ga nou niet overal ruzie lopen maken...
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 14-10-2003 12:01]
quote:Denk dat ie gefrustreerd is dat jij een supra heb en hij niet
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:56 schreef StefanP het volgende:[..]
Hahahaha
Die foto's die ik in dat supra of skyline topic geplaats heb, die vond IK beide mooie voorbeelden van beide auto's. Dat jij toevallig de skyline foto niet mooi vond, dat is jouw probleem. Als je de andere reacties uberhaupt gelezen had, dan had je wel gezien dat er ook zat mensen waren die de supra op de foto lelijk vonden.
Bovendien heb ik nog nooit een skyline afgekraakt, ik vind het zelfs prachtige auto's. Ga mijn posts in PTA maar even na dan zie je dat wel.
Beetje nijdig of zo jochie?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oooh ik zie topics er tussen staan waar ik ECHT niet durf te kijken
Want ik krijg al zo een idee hoe jou reactie zal zijn Whehe
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:56 schreef StefanP het volgende:[..]
Hahahaha
Die foto's die ik in dat supra of skyline topic geplaats heb, die vond IK beide mooie voorbeelden van beide auto's. Dat jij toevallig de skyline foto niet mooi vond, dat is jouw probleem. Als je de andere reacties uberhaupt gelezen had, dan had je wel gezien dat er ook zat mensen waren die de supra op de foto lelijk vonden.
Bovendien heb ik nog nooit een skyline afgekraakt, ik vind het zelfs prachtige auto's. Ga mijn posts in PTA maar even na dan zie je dat wel.
Beetje nijdig of zo jochie?
Goeiemiddag trouwens
quote:heb je hem ook weer
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:05 schreef Metalfreak het volgende:[..]
![]()
Och, die scepsis is gewoon een gefrustreerd mannetje die per se z'n eigen mening aan anderen wil opdringen. Vind hem een beetje kortzichtig en hij heeft weinig respect voor de mening van anderen. En nog erger: hij noemt dit écht belangrijke dingen... Sjezus, wat voor een leven heb je dan???Hij meent nu ineens mee te moeten schreeuwen, terwijl hij dat al 1) op de verkeerde plaats doet en 2) tegen mensen doet die zich niks van zijn commentaar aantrekken. Dus...
Goeiemiddag trouwens
geintje.. doet je opel het alweer? uhm ik bedoel crx
quote:Yep, mijn CRX staat tegenwoordig lekker droog in de garage
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:32 schreef bier2k3 het volgende:[..]
heb je hem ook weer
geintje.. doet je opel het alweer? uhm ik bedoel crx
heb jij trouwens al dat laatste stukje van die uitlaat vann je Beamer weer gefixt?

Kzou deze dolgraag een keer in beweging willen zien....
quote:We hebben het voor je opgenomen zoals je al las, die huilie blijft eerst wel weg. Ik heb het topic nog es nagelezen, omdat ik me niet voor kon stellen dat je zo'n auto zomaar afkraakt. Dit was dus ook helemaal niet zo en ik begrijp dan ook niet wat hij te zaniken had. Gewoon afkatten en laten oprotten.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:02 schreef StefanP het volgende:
Enne dat ik gisteren niet meer gereageerd heb komt omdat ik niet fulltime toegang heb tot het net, zoals Tjabbo correct opmerkte zit ik voor m'n werk in het buitenland
quote:Bang dat je ge-owned wordt zeker
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:49 schreef ook_gek het volgende:
ik bemoei me lekker nergens mee
quote:al in het filmpies topic gekeken?
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:52 schreef Spooky4u het volgende:
niemand ook maar een idee?
quote:Beide al gedaan.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:53 schreef Tjabbo het volgende:[..]
al in het filmpies topic gekeken?
zoek anders is met goegel op hamann bmw ofzo
quote:ja ik heb een vergelijkbare hartge V8 thuis. ik zal aldaar ff de naam op zoeken.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:39 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand die misschien een filmpje voor me heeft van de BMW M3 Laguna Seca 2???[afbeelding]
[afbeelding]
Kzou deze dolgraag een keer in beweging willen zien....
ohja wat die scepsis met zijn nissan nou wil??? allemachtig ik weet het ook niet hoor...
oh en dr staat me hietr toch een geile bak voor de deur!!!!! een MB S55 AMG ALLE opties!!!!! echt designo interieur en werkelijk alles! ook een startknop op de pook, met zo´n F16 hoedje er boven!
quote:damned wist je daar niet van????? NEWBIE
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:06 schreef Sjoewe het volgende:
Las net weer de Ulti-scam...Ultimora je bent mijn held je had ze allemaal tussen
Ok tot zover de zinloosheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |